PDA

View Full Version : Plaasaanval in Memel.

456
03-16-2015, 09:39 PM
Die egpaar is ingewag toe hulle van die kerk af gekom het, deur ses mans. Hulle is vas gebind en talle vuurwapens en juweliersware is gebuit. Die aanvallers het met die boer se Hilux dubbelkajuit gevlug. Alarm is gemaak en die berig is op die tweerigting radio deurgegee. Paaie is toegemaak tot so ver as Standerton, Amersfoort, Volksrust, Platrand, Newcastle en Vrede.
Die verdagtes het in die rigting van Vrede gevlug, en bleikbaar by een van die talle stop en go's oorgeklim in n ander voertuig en terug gegaan na Memel. Daar het hulle weer karre geruil en is toe in Memel vas gekeer.
Die slagoffers is nie beseer nie, maar een van die aanvallers is in die been geskiet. Vier aanvallers is in hegtenis geneem en een van die ses het ontsnap.
Al die vuurwapens is terug gekry assok die Hilux.

Daar was na bewering 120 boere betrokke, wat almal met mekaar in radio verbinding was. Dit is lekker as 'n radiosisteem werk.

Kyk na die Vrede Rekord se FB blad vir fotos.

https://www.facebook.com/rekordvrede?fref=ts

http://maroelamedia.co.za/blog/nuus/suid-afrika/goeie-nuus-gemeenskap-help-verdagtes-vastrek-na-plaasaanval/

Aletta
03-17-2015, 06:32 AM
verskoon my as ek sinies is maar die aanval was nie voorkom nie. Ek is baie bly die mense leef maar die feit bly staan hulle leef omdat die rowers hulle nie wou doodmaak nie en nie omdat die boere so suksesvol was nie. Ek wil eerder hoor daar was geen aanval nie. Dit is wat ek as sukses beskou.

456
03-17-2015, 07:58 PM
Dit is waar wat jy se Alet. Die rede vir my plasing was egter om die belangrikheid van behoorlike kommunikasie te beklemtoon. Hierdie voorval het dit bewys. Die aanvallers sou nie so vinnig gevang gewees het as daar nie behoorlike radio kommunikasie was nie.

Ek weet ek gaan nou sommige mense moerig maak, maar ek gaan dit in elk geval se. Whattsapp werk nie in sulke omstandighede nie. Jy kan nie tik en bestuur en rondkyk vir gevaar en verdagtes nie. Selfs om n nommer op te soek op jou foon en n persoon te bel is moeilik onder die omstandighede. Selfone het wel n plek in jou stelsel. Zello sal ek ook nie op staat maak nie, veral nie in die area waar die voorval plaas gevind het nie, omdat daar nie oral sein is nie.

Niks kom by radio kommunikasie onder die omstandighede nie. Jy druk n knoppie op die mikrofoon en praat en almal op daardie kanaal hoor jou.

524
03-18-2015, 07:29 AM
Miskien moet mens na "sukses" in twee dele kyk. AKSKA en almal van ons het tendoel om die daad te kan verhoed en om mense meer paraat te maak en ook so te dink. Maar as daar wel 'n aanval was dan dink ek tog dat die "sukses" ook daarin l om die skuldiges so gou moontlik aan te keer. Al s SAPS wat ook al in die media, hulle het eenvoudig nie nie mannekrag og ondervinding om al die aanvalle 100% aandag te gee nie.

@456 - Die "ultimate" in kommunikasie is 'n goeie radio stelsel met genoeg versterk torings in die omgewing, daar is geen twyfel nie. Zello werk dalk in die stedelike gebied maar op die platteland is enige GSM netwerk gesteunde stelsel net so goed of sleg as die beskikbare sein in daardie omgewing.

Ek merk dat by baie van die aanvalle is daar geen of baie min "early warning" stelsels op die plase of plotte. Mense moet eenvoudig seker maak dat hulle gewaarsku word as daar beweging is rondom die eiendom - verkieslik so 100 meter ver. Ek staan veel eerder op vir 'n vals alarm as wat ek slaap tot die mes se koe staal my wakker maak.

524
03-18-2015, 07:58 AM
Ernst Roets ‏@ErnstRoets (https://twitter.com/ErnstRoets)<small class="time" style="font-size: 13px; color: rgb(136, 153, 166);"> 15m15 minutes ago (https://twitter.com/ErnstRoets/status/578069075131174912)</small><button type="button" class="btn-link js-translate-tweet translate-button expand-stream-item" data-nav="translate_tweet" style="color: rgb(136, 153, 166); font-family: inherit; font-size: 12px; font-style: inherit; font-variant: inherit; font-weight: inherit; line-height: 12px; margin: 3px -2px -2px 0px; overflow: visible; cursor: pointer; border: 0px; padding: 0px; border-top-left-radius: 0px; border-top-right-radius: 0px; border-bottom-right-radius: 0px; border-bottom-left-radius: 0px; box-shadow: none; display: block; text-align: left; float: right; background-image: none; background-attachment: initial; background-size: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-position: initial; background-repeat: initial;">View translation</button>
Gemeenskap in Memel trek plaasaanvallers vas en vind hierdie wapens in hul besitting. .

https://pbs.twimg.com/media/CAW2oxSU8AAeY-i.jpg
https://pbs.twimg.com/media/CAW2oxSUYAAZUK3.jpg

456
03-18-2015, 08:53 AM
@456 - Die "ultimate" in kommunikasie is 'n goeie radio stelsel met genoeg versterk torings in die omgewing, daar is geen twyfel nie. Zello werk dalk in die stedelike gebied maar op die platteland is enige GSM netwerk gesteunde stelsel net so goed of sleg as die beskikbare sein in daardie omgewing.

.

@524 dit is presies die punt wat ek probeer maak het. In hierdie geval is so 'n radio stelsel soos wat jy beskryf het in plek. Ek, wat meer as 100 km van daar af bly, kon die hele ops van die boere op die twee rigting radio volg. Netso kon baie van my bure ook. As die situasie oorgespoel het na ons toe, kon ons dadelik opgetree het.

Ek was al self persoonlik by n hele paar soortgelyke situasies betrokke, onder andere toe my vrou aangeval was in haar winkel. Ek waarborg jou jy is so "gerattle" as dit met jou of iemand naby jou gebeur, dat jy bv. voor jou kluis staan, en nie kan besluit watter wapen jy moet vat nie.

Die meeste van die wapens wat op die fotos wat jy geplaas het, is die slagoffer se wapens wat terug gevind is.

Unregistered
03-18-2015, 12:46 PM
Genugtig daai man het meer wapens in sy kluis as meeste polisie stasies. Verkoop van daai wapens en kry beter voorsorg maatreels in plek.

524
03-18-2015, 03:15 PM
Genugtig daai man het meer wapens in sy kluis as meeste polisie stasies. Verkoop van daai wapens en kry beter voorsorg maatreels in plek.

Ek glo nie dit is alles een ou se wapens nie, miskien maar soos die skurke dit bymekaar gemaak het. Maar as dit alles een ou se wapens is wonder ek hoe kry jy lisensies vie al daai habd wapens..

Unregistered
03-18-2015, 03:34 PM
#7 Duhh......wat se alarmstesels waarsku jou as jy ingewag word by jou hek.......of op die pad.....nie jy of ek weet presies wat die omstandighede was nie...

456
03-18-2015, 03:42 PM
524 kom ons veronderstel dat die 2 rewolwers die boer en sy vrou sin is, en die pistole die skurke sin. Dan bly daar 6 gewere oor. 3 op die vrou se naam en 3 op die man se naam. Binne die perke van die wet. Die sewende geweer, die een naaste aan jou as jy na die foto kyk is 'n windbuks, en het nie 'n lisensie nodig nie. Of die man is lid van 'n jagters vereeniging en is 'n toegeweide jagter. Dan kan hy selfs meer as daardie hoeveelheid wapens he. As hy aan 'n pistool skiet klub behoort, en hy het toegeweide sportskut status, mag hy ook meer as daardie hoeveelheid hand wapens he.

Unregistered
03-18-2015, 07:36 PM
#7 Duhh......wat se alarmstesels waarsku jou as jy ingewag word by jou hek.......of op die pad.....nie jy of ek weet presies wat die omstandighede was nie...

DUHH n akska een. Ek kan jou bet daar is nog baie wat aan daardie sek gedoen kan word. Die goed vat n kans waar daar een bestaan. #7

Lukas
03-18-2015, 09:47 PM
Ek verstaan nie wat die anonieme skrywers se probleem is nie. Wanneer jag vir n mens n passie is, is verskillende kaliber wapens ook n passie. Sommige Kalibers is vir kleinwild ander vir groot bokke en ander vir die groot vyf. Die omgewing waar jy jag het ook n invloed op die kaliber en die koelpunt wat jy gebruik.

Jy kan byvoorbeeld nie wanneer jy n olifant gaan skiet, dieselfde geweer gebruik om n eendjie op die dam te skiet nie. Ek dink as jy n eend met n 500 Nitro skiet, sal daar net n stoffie en n plassie wees en verder sal die otter nie eers iets kan herwin nie. Baie jagters het meer as een geweer.

Dan is daardie mense met n besondere liefde vir gewere en hulle kry versamelaars lisensies. Vir so n versamelaar is dit nie snaaks om 35 en meer gewere te h nie. Om by n versamelaar te kuier is n belewenis, veral wanneer jy so ietsie van gewere weet.

Die feit dat n klomp wapen herwin is, is nie vreemd nie. Of dit een wapen was en of dit 30 wapens was, die misdaad bly dieselfde in die sin dat dit kon plaasvind.

Wat 456 en 524 betref, is albei reg. Die Boek oorwin Plaasaanvalle verduidelik vir jou twee goed. Die eerste is ho wat jy nie kon voorkom nie jy n plaasaanval kan voorkom en Twee. Hoe om die aggressie van n aanval wat jy nie kon voorkom nie, te ontlont.

Die derde deel van ons verdedigingsplan skryf ons nie in boeke nie maar ons verkondig dit by praatjies en waar ons by gemeenskappe betrokke raak. En dit is dat ons as individue n beter kans het wanneer ons ons kragte saamspan. En dit is wat 456 probeer verduidelik.

Aletta
03-19-2015, 10:04 AM
Ek is baie bly die ding het so afgeloop en ek moet Memel se mense n kompliment gee, die probleem is vir my maar net dat die geleentheid reeds daar was. En dat so baie mense doodgaan. Wat as sy verkrag was? Wat van al die trauma wat geen suksesvolle arrestasie ongedaan kan maak nie.

Unregistered
03-19-2015, 11:53 AM
Ek verstaan nie wat die anonieme skrywers se probleem is nie. Wanneer jag vir n mens n passie is, is verskillende kaliber wapens ook n passie. Sommige Kalibers is vir kleinwild ander vir groot bokke en ander vir die groot vyf. Die omgewing waar jy jag het ook n invloed op die kaliber en die koelpunt wat jy gebruik.

Jy kan byvoorbeeld nie wanneer jy n olifant gaan skiet, dieselfde geweer gebruik om n eendjie op die dam te skiet nie. Ek dink as jy n eend met n 500 Nitro skiet, sal daar net n stoffie en n plassie wees en verder sal die otter nie eers iets kan herwin nie. Baie jagters het meer as een geweer.

Dan is daardie mense met n besondere liefde vir gewere en hulle kry versamelaars lisensies. Vir so n versamelaar is dit nie snaaks om 35 en meer gewere te h nie. Om by n versamelaar te kuier is n belewenis, veral wanneer jy so ietsie van gewere weet.

Die feit dat n klomp wapen herwin is, is nie vreemd nie. Of dit een wapen was en of dit 30 wapens was, die misdaad bly dieselfde in die sin dat dit kon plaasvind.

Wat 456 en 524 betref, is albei reg. Die Boek oorwin Plaasaanvalle verduidelik vir jou twee goed. Die eerste is ho wat jy nie kon voorkom nie jy n plaasaanval kan voorkom en Twee. Hoe om die aggressie van n aanval wat jy nie kon voorkom nie, te ontlont.

Die derde deel van ons verdedigingsplan skryf ons nie in boeke nie maar ons verkondig dit by praatjies en waar ons by gemeenskappe betrokke raak. En dit is dat ons as individue n beter kans het wanneer ons ons kragte saamspan. En dit is wat 456 probeer verduidelik.
Laat ek dan beter verduidelik. Die persoon het n arsenaal, maar tog word daardie wapens maklik gebuit. Ek se dat hy n bietjie geld ook kan spandeer en homself meer effektief te kan beskerm. Dis al. Ek stem saam met wat 456,524 en Allet ook se. #7

Tom
03-19-2015, 06:55 PM
Ek se dat hy n bietjie geld ook kan spandeer en homself meer effektief te kan beskerm. Dis al.

Ek sou graag wou weet hoe om dit te doen? Jy gaan kerk toe en word buite jou hek oorval. Jou wapens binne, kan in fort knox wees, dit maak geen verskil nie. Jy is reeds aan hulle genade oorgelaat en 'out numbered'.

So wat kan mens doen, jy het klaar jou 'kasteel' tot die maksimum beveilig, maar dit help nie, jy word gedwing om oop te maak.

Jy kan nou EDC soos hulle dit noem (Every day carry) Ja, kerk toe gaan met n handwapen aan jou lyf versteek. Wat steeds nie veel gaan help nie, want hulle is 4-6 teen een.

Of jy moet vir jou lyf wagte aanstel omdat jy van wapens hou en n klompie in jou kluis het. Raak dit nie bietjie vergesog nie?

So, waarop sou jy ekstra geld op bestee om jou in so n geval meer effektief te beskerm?

Soos dit vir my lyk, het ons hier met die klasieke te doen. Soek die fout by die slagoffer. Hy moes iets verkeerd gedoen het, want so iets is mos nie moontlik in n verantwoordelike gemeenskap nie. Ook laat dit my dink aan die 'anti-gun' crowd, wat wil he ons moet ons wapens opgee en geen siviele persoon of gewone polisie mag n wapen besit nie.

So twee weke gelede, op n Sondag middag, het n welaf swart man selfmoord gepleeg hier by ons. Nee, gelukkig nie met n vuurwapen nie, want dan het almal weer geskree, verban vuurwapens. Gelukkig het hy die wilsbesluit geneem sonder n vuurwapen en homself 21 keer met n mes gesteek. Hy is dood aan veelvuldige wonde en bloedverlies, op pad na die hospitaal. My punt is, as iemand iets wil doen, dan gaan hy, met of sonder vuurwapen.

Ek hoor graag wat ons fout is wanneer ons van die kerk afkom en hoe ek my geld beter kan bestee.

Blaize
03-19-2015, 07:58 PM
Was dit al bewys dat al die wapens wat in die voertuig gevind is wel aan die plaasboer behoort?

Lukas
03-19-2015, 08:32 PM
Tom ek dink dat jy en anoniem n punt beet het.

Aan die eenkant kan jy jou huis verhard soos jy wil, maar as hulle jou buite jou huis voorl en die mes teen jou vrou se keel sit, moet sy maar hoop dat jy nie vir haar te kwaad is omdat sy jou op die maermerrie geskop het toe jy in die kerk so hard aan die snork gegaan het, dat die orreliste gedink het dat een van die orrel se pype losgekom het nie.

Jy kan in die beste fort woon maar as hulle die mes teen jou vrou of een van jou kinders se kele hou, is jy skaakmat.

Aan die ander kant is baie boere so bietjie agterlosig. Boere se verhoudings met hulle werkers is van so aard dat die werkers self in die huis kan ingaan om byvoorbeeld n trekker se sleutel te gaan haal. Wanneer die vrou weg is dorp toe, sal die huis oop bly sodat die bediendes met die dag se take kan aangaan. n Boer se huis is gewoonlik in werktyd so oop dat hy nie die nut kan sien waarom hy sy huis moet verhard nie. Hulle moes eers seergekry het voor daardie liggie kan aangaan.

Stedelinge se gewoontes is net so benard. Die man en die vrou moet werk om die pot aan die kook te hou. Een of twee keer per week kom n bediende in om wasgoed te was en om die huis skoon te maak. Daardie bediende het haar eie afstand beheer, veiligheidshek sleutel en sleutel vir die huis. Sy word ook geleer hoe om die alarm te deaktiveer wanneer sy inkom.

Niks verhoed so bediende om afdrukke van dei sleutels te laat maak nie. En stedelinge word dan net soos die boere verras, wanneer hulle aangeval word.

Jy kan nie die hele dag met n vuurwapen loop nie. Wie gaan jy dan skiet? Die aanvaller wanneer hy jou benader sal jou of oorrompel of hy sal baie vriendelik en beleefd vir water of werk kom vra. Die een kan jy nie skiet nie en die ander een maak jou eers op jou gemak voor hy jou aanval. En voor die aanval begin, kan jy nie jou wapen uittrek nie en wanneer jy dit wil doen, is dit gewoonlik te laat.

Wat is dan die oplossing?

Moet ons meer aan ons veiligheid spandeer? Die beste veiligheid stelsel wat ligte ook insluit, gee vir jou n 16.88% voorkomingswaarde. Vir my persoonlik is dit nie genoeg nie.

Wees meer oplettend.

Die vraag is waarvoor moet jy oplettend wees ?

Wat vir my en baie honderde mense in die verlede gewerk het, was om die krimineel se doktrine te verstaan. Elke tipe aanval waaraan jy kan dink, is vooraf beplan en volgens die doktrine ingeoefen. Wanneer jy die doktrine verstaan, het jy al meer as n 90% voorkomingswaarde teen misdaad.

Die enigste boek wat ek ken en wat die doktrine verduidelik is die boek Oorwin Plaasaanvalle. Of jy nou op n plaas woon of in die dorp. Die kennis van daardie boek sal jou lewe kan red.

408
03-19-2015, 08:54 PM
Jip. Dankie Lukas.

Tom
03-19-2015, 09:46 PM
Tom ek dink dat jy en anoniem n punt beet het.

Teenoorgestelde punte ja. Ek sal graag sy punt wil hoor.

Lukas, die boek verkondig ek net waar ek kom. Skakel dit nie oor in bestellings nie? Ek het gedink ek het teen die tyd al aandele in die boek. haha

Wys net, mense vra, maar as hulle die antwoord kry, gaan hulle verby.

Unregistered
03-20-2015, 08:12 AM
Tom ek is krities ja, en nee jy het dit nie gese nie, ek het. Jy is nou op die voorvoet omdat jy mag dink ek is teen persone wat wapens het, ek is nie, ek het self. Ek se as jy so n arsenaal het moet jy baie wakker wees, soos Lukas ook verwys het na daardie 90%. Elke keer wanneer so n klomp wapens afgeneem word kan ek nie help om te dink erens het die persoon iemand n geleentheid geskep/gegee om sy arsenaal by te kom. In die nsa waarin ons leef is vuurwapens goud werd vir die skurke, en as jy een besit het jy klaar n vet groot teiken op jou. Dit is soos dit is , polisiemanne word in lokvalle doodgeskiet, net vir hulle vuurwapens. Meeste aanvalle word beplan, so hulle moes weet daar is n buit. Deur moontlike agterloosigheid skep baie n sagte teiken situasie. Verder is dit ook maklik om aan te neem meeste mense op plase het wapens. Hoeveel aanvalle is nie nou al by hekke uitgevoer nie, as jy paraat is kan jy dit voorkom, verder deur gereelde verkenning in en om jou eiendom kan jy mos ook bewus raak van moontlike bedreigings. Ek weier om net te glo dat misdaad die oorhand het. As jy paraat is en bewus is van enige moontlike situasie, bedreiging wat n moontlikheid kan wees, het jy klaar n oorhand. As jy daardie ingesteldheid/planne het maak jy dit amper onmoontlik vir die krimineel, wat n 100% oortuiging wil he dat hy gaan slaag, anders gaan hy verby hou. Hopelik kan jy insien, dit wat ek so in "oneliners" kwyt raak, maar ek sien n ding soos ek hom sien.

524
03-20-2015, 08:52 AM
Hoekom het jy 'n hek op 'n plaas? Meestal is dit om diere in of uit te hou en nie om skelms te stop nie. Meeste keer is die probleem dat jy moet stop om die hek oop te maak want daar is normaalweg nie krag waar die hek is nie.

Oplossing:

http://i1372.photobucket.com/albums/ag341/akska2/Plaashek_zpsco52pgkh.gif (http://s1372.photobucket.com/user/akska2/media/Plaashek_zpsco52pgkh.gif.html)

Aletta
03-20-2015, 11:23 AM
gister was daar n lelike aanval, die vrou het in die oggend die deur vir die man en bediende oopgelos en toe word sy in die huis oorval. Die bediende het natuurlik die reeling as gaping gesien om te reel dat haar gansters kan inkom. Jou sekuriteit sal altyd so goed soos jou swakste plek wees. mense is heeltemal te lief vir hul bediendes en weier om iets oor die dierbare ou siel te glo.

Tom
03-20-2015, 12:02 PM
#20, jy is reg. Mens kan met die regte ingesteldheid baie voorkom. Maar jy het gese hy moet minder wapens he en die ekstra geld aanwend op beter sekuriteit. My vraag is hoe gaan jy daardie geld aanwend om te help in die geval?

456
03-20-2015, 07:27 PM
Ek het vandag gehoor daar was 15 vuurwapens gebuit in die roof en 'n klomp juweliersware. Voordat julle weer julle bloeddruk daaroor laat styg, net die volgende feit. Van die wapens was n vriend se wapens wat hy daar gestoor het, omdat hy op vakansie was. Met die nodige stoor permitte is dit wettig om enige iemand se wapens te stoor.

Die vraag is nou. Hoe het hulle geweet daar is soveel wapens en juweliersware? Die moontlike antwoord is die bediende het hulle gese daarvan.

Ter inligting. Daar was vanmiddag na 16H00 ook n aanval tussen Standerton en Villiers. Dieselfde radio sisteem was weer gebruik en het puik gewerk. Ek het egter op die staduim nog geen details nie.

Unregistered
03-20-2015, 08:09 PM
Dankie 456. Tom jy weet wat ek bedoel, en nou kom die slang in die gras uit, oor al die wapens. As jy geld op wapens kan spandeer , kan jy geld spandeer om jou eiendom en jou en jou gesin beter te deskerm. Dis weereens al wat ek gese het, en ek se as jou arsenaal gebuit word was jy agterlosig en onverantwoordelik. Dinge kon baie anders uitgedraai het, veral met die vergoeding wat op hande was, was dit genoeg motivering om tot enige uiterstes te gaan.

Tom
03-20-2015, 09:40 PM
#25, ek laat dit dan nou maar daar. Jy bly s spandeer die geld, maar kan nie s waarop nie.

412
03-21-2015, 10:52 AM
Ek sal ook graag wil weet waarop jy dan die ekstra geld moet spandeer om ekstra veilig te wees?

By die rykmans sekuriteitsoord, Woodlands, in Pretoria is daar in die laaste paar maande R6 miljoen gespandeer om sekuriteit op te gradeer en daar word 'n man nou die dag in sy huis doodgeskiet! Nou wat nou?!

Unregistered
03-21-2015, 07:48 PM
"Dis weereens al wat ek gese het, en ek se as jou arsenaal gebuit word was jy agterlosig en onverantwoordelik. Dinge kon baie anders uitgedraai het, veral met die vergoeding wat op hande was, was dit genoeg motivering om tot enige uiterstes te gaan."

#25, Is jy ernstig of probeer jy net iemand de moer in te maak?

Lukas
03-21-2015, 10:23 PM
#28.. Lees hierdie ding wat ek geskryf het nou stadog deur en vertel vir my wat jy nie verstaan nie.

Aan die eenkant kan jy jou huis verhard soos jy wil, maar as hulle jou buite jou huis voorl en die mes teen jou vrou se keel sit, moet sy maar hoop dat jy nie vir haar te kwaad is nie.

Jy kan in die beste fort woon maar as hulle die mes teen jou vrou of een van jou kinders se kele hou, is jy skaakmat.

Aan die ander kant is baie boere so bietjie agterlosig. Boere se verhoudings met hulle werkers is van so aard dat die werkers self in die huis kan ingaan om byvoorbeeld n trekker se sleutel te gaan haal. Wanneer die vrou weg is dorp toe, sal die huis oop bly sodat die bediendes met die dag se take kan aangaan. n Boer se huis is gewoonlik in werktyd so oop dat hy nie die nut kan sien waarom hy sy huis moet verhard nie. Hulle moes eers seergekry het voor daardie liggie kan aangaan.

Stedelinge se gewoontes is net so benard. Die man en die vrou moet werk om die pot aan die kook te hou. Een of twee keer per week kom n bediende in om wasgoed te was en om die huis skoon te maak. Daardie bediende het haar eie afstand beheer, veiligheidshek sleutel en sleutel vir die huis. Sy word ook geleer hoe om die alarm te deaktiveer wanneer sy inkom.

Niks verhoed so bediende om afdrukke van dei sleutels te laat maak nie. En stedelinge word dan net soos die boere verras, wanneer hulle aangeval word.

Jy kan nie die hele dag met n vuurwapen loop nie. Wie gaan jy dan skiet? Die aanvaller wanneer hy jou benader sal jou of oorrompel of hy sal baie vriendelik en beleefd vir water of werk kom vra. Die een kan jy nie skiet nie en die ander een maak jou eers op jou gemak voor hy jou aanval. En voor die aanval begin, kan jy nie jou wapen uittrek nie en wanneer jy dit wil doen, is dit gewoonlik te laat.

Wat is dan die oplossing?

Moet ons meer aan ons veiligheid spandeer? Die beste veiligheid stelsel wat ligte ook insluit, gee vir jou n 16.88% voorkomingswaarde. Vir my persoonlik is dit nie genoeg nie.

Wees meer oplettend.

Die vraag is waarvoor moet jy oplettend wees ?

Wat vir my en baie honderde mense in die verlede gewerk het, was om die krimineel se doktrine te verstaan. Elke tipe aanval waaraan jy kan dink, is vooraf beplan en volgens die doktrine ingeoefen. Wanneer jy die doktrine verstaan, het jy al meer as n 90% voorkomingswaarde teen misdaad.

Die enigste boek wat ek ken en wat die doktrine verduidelik is die boek Oorwin Plaasaanvalle. Of jy nou op n plaas woon of in die dorp. Die kennis van daardie boek sal jou lewe kan red.

Tom
03-21-2015, 10:52 PM
Shame, ek dink #28 kry nou pak, waar dit #25 moet wees. #28 baklei met #25 wat nie wil se hoe jy dan nou die geld moet spandeer nie.

Aletta
03-22-2015, 12:14 AM
ek kom vandag by iemand se huis (wie se bakkie oor etenstyd gesteel is so rukkie gelede.) Die man is vir drie weke met vakansie. By sy huis werk vier swartmans buite en toe ek die toeter druk kom die bediende uit die huis wat ook wawyd oop staan. Ek verstaan nie mooi as jy vir drie weke weg is, wat is so dringend te doen in jou huis en buite jou huis dat jy 5 mense sodner toesig daar los? Ek is bereid om geld neer te sit die man gaan meer as sy bakkie verloor in die afsienbare toekoms.

524
03-22-2015, 05:10 AM
Klop Aletta! Mense is soms die eintlike oorsaak van hulle eie elende. Dit is plein dom om enige persoon of persone so te vertrou met dit wat jy as jou eiendom beskou.

Unregistered
03-22-2015, 06:02 PM
"Dis weereens al wat ek gese het, en ek se as jou arsenaal gebuit word was jy agterlosig en onverantwoordelik. Dinge kon baie anders uitgedraai het, veral met die vergoeding wat op hande was, was dit genoeg motivering om tot enige uiterstes te gaan."

#25, Is jy ernstig of probeer jy net iemand de moer in te maak?

Geld kan spandeer word volgens die spesifieke behoeftes wat kortskiet op die bepaalde eiendom en aanleiding gegee het tot die voorval. Dit sal beter wees as jy nie so vir alles net die moer in wil raak nie, want dit sal jou verstandigheid kortwiek.#25

524
03-22-2015, 06:22 PM
Kom nou kerels daar is geen rede om mekaar die hare in te vlieg nie. Elke ou het 'n opinie waarop hy geregtig is. Wat in die geval gebeur het is nie regtig tersprake nie. Ons het gesien dat die wapens nie almal aan een persoon behoort het nie. Wat duidelik is hieruit is dat iemand iewers die inligting beskikbaar gemaak het. Hier stem ek beslis saam met Aletta wat in #31 haar kommer uitspreek. Baie van die ouer boere werk al jare saam met hulle bediendes en vertrou die mense met teveel en ook te maklik. Die werkers is baie bygelowig en ook baie maklik om te "blackmail" met geweld teenoor hulle kinders of naastes. Daar is al telkemale bewys dat huishulpe met selfone fotos neem en dit (wat ook al die omstandighede) beskikbaar maak aan die verkeerde elemente.

Voorkoming van misdaad is baie belangrik, maar teveel van ons Boere is nog nie paraat genoeg nie. In baie gevalle word die mense in 'n lokval gelei deur mense wat hulle vertrou het en dan help geen fisiese sekuriteit maatreels nie.

Koop die boek "Oorwin Plaasanvalle" dit geld nie net vir plase nie maar is van onskatbare waarde vir almal, dit is beslis die paar rand werd wat jy spandeer.

Lukas
03-22-2015, 11:07 PM
Jammer 28 en dankie Tom.

Unregistered
03-23-2015, 08:18 PM

Niemand is die moer in nie, #28 het jou gevra of jy ernstig is oor die opmerking van jou wat hy aangehaal het en of jy eintlik net probeer reaksie uitlok. Ek sou ook graag wou weet. Om mense wat deur ses barbare oorval word, as agterlosig en onverantwoordelik te brandmerk oor daar 'n "arsenaal" was .... regtig? Jy impliseer mos nou dat hulle dit eintlik verdien. Verdien hulle dit oor daar 15 vuurwapens was? Sou dit anders gewees het as daar net twee was? Of geen vuurwapens en net geld?

Chris

Unregistered
03-23-2015, 10:38 PM
Nee Chris moenie my woorde kom verdraai nie ek het nie gese hulle verdien dit nie, nooit sal ek dit van n slagoffer se nie, en nee al was dit net een wapen dit maak nie n verskil nie, as jy mooi lees wat ek skryf sal jy sien ek praat daarvan dat jy n teiken kan wees as jy n wapen besit. Hoekom wil jy my woorde verdraai? Partykeer is mense dom, agterlosig, volstruis sindroom, verskeie redes waaroor hulle aangeval word. Verdien hulle dit nee! Maar ons lewe nie meer in Verwoerd se tyd nie dis die bantoe se tyd.

Lukas
03-24-2015, 12:26 AM
#37 en Chris. Ons het nie nodig om opgewonde te word nie. Ek wil net vir #37 reghelp. Mense word teikens omdat hulle agterlosig is en omdat hulle nie die nuwe wereld en lewens beskouing van Afrika verstaan nie.

Vanmiddag was n vrou met pangas aangval en verkrag omdat sy n huis op n plaas gehuur het. Sy het nie geld of wapens gehad nie.

Die aanval in die selfde omgewing, ongeveer 12 Km van haar huis, het ons n aanval op mense voorkom omdat hulle te oud is om op n plaas te woon. ( Kriminele reken dat die ou mense vir jong mense met nuwe planne, moet plek maak sodat hulle meer kan steel.)

Daar was op daardie plaas ook n aanval op n alleenlopende vrou beplan wat ook op die plaas woon.
By Brits was n man aangeval omdat hy so n goeie verhouding met swart mense gehandhaaf het dat hulle nie die swart mense teen die witmense kon opsteek nie.

Plaasaanval eh huisrowe in die dorpe en in die stede is een en dieselfde ding. Die aanvallers kry presies dieselfde opleiding in Tembisa en daar is wat hulle beplannings en Aanvals doktrines betref, absoluut geen verskil nie. Hoeveel wapen-lose mense word in die stede aangeval?

Ek weet van n jong vrou wat 5 uur in die oggende werk toe gery het. Die aanvallers het haar by haar voertuig ingewag en haar daar voor die motorhuis binne in n veiligheidskompleks verkrag. Waarom ?

Ja, dit is so dat die aanvallers baie keer vir wapens en geld vra en so was daar n aanval buite Aliwal-Noord waar die aanvallers die mense se vleismesse gevat het. So was daar ook n aanval by Renosterspruit buite Pretoria waar die aanvallers die man se 35 wapens gelos het en net die TV DVD-speler en play station gevat het.

Jaggewere word amper nooit geroof nie. In die aangrensende dele met Swaziland word jaggewere soms geroof omdat die Swazi’s dit vir jag kan gebruik. Daar is dus n baie klein mark vir jaggewere.

Om wapens tydens n aanval te kry is verseker n bonus maar wanneer jy al die aanvalle op die plase plotte, dorpe en stede op wit mense bymekaartel, sal jy sien dat die aanvalle waar wapens gebuit is, vr in die minderheid is.

Die oorsaak vir hierdie aanvalle is ongelukkig nie so eenvoudig en “transparent” as wat hulle graag wil h ons dit moet glo nie. Mense sonder wapens en mense wat die wapens aan hulle persoon dra, word die maklikste aangeval.

Vir elke aanval is daar twee motiewe. Die werklike motief en die motief wat die aanval vir die polisie en die gemeenskap sal regverdig.

Wat is die les wat ons hieruit kan leer. Enige mens kan enige dag n teiken word. Jy kan mre n teiken word om in Mei aangeval en beroof te word. Daar is hoegenaamd niks wat jou vrywaar om as n teiken gebrandmerk te word nie.

Ns.

Ek weet van een aanval waar n aanvaller n jaggeweer gehad het. Jaggewere was tot vandag toe nooit in aanvalle op wit mense gebruik nie.

Unregistered
03-24-2015, 05:20 PM
Nee Chris moenie my woorde kom verdraai nie ek het nie gese hulle verdien dit nie, nooit sal ek dit van n slagoffer se nie, en nee al was dit net een wapen dit maak nie n verskil nie, as jy mooi lees wat ek skryf sal jy sien ek praat daarvan dat jy n teiken kan wees as jy n wapen besit. Hoekom wil jy my woorde verdraai? Partykeer is mense dom, agterlosig, volstruis sindroom, verskeie redes waaroor hulle aangeval word. Verdien hulle dit nee! Maar ons lewe nie meer in Verwoerd se tyd nie dis die bantoe se tyd.

Ek verdraai nie jou woorde nie. Ek het ook nie geskryf jy se hulle verdien dit nie, ek se jy impliseer dit deur te se hulle was onverantwoordelik en agterlosig. Jy skryf: "Dis weereens al wat ek gese het, en as jou arsenaal gebuit word was jy agterlosig en onverantwoordelik."

Die twee ou mense se arsenaal is gebuit, vertel jy nou vir my waar was hulle agterlosig en onverantwoordelik.

Ek sal dit waardeer as vir my kan verduidelik wat jy bedoel met dis die bantoe se tyd.

Chris

Unregistered
03-24-2015, 05:23 PM
Lukas aangehaal: "Vir elke aanval is daar twee motiewe. Die werklike motief en die motief wat die aanval vir die polisie en die gemeenskap sal regverdig."

Is hierdie twee motiewe 'n 'staatsgeheim', of mag ons op hierdie forum die volle waarheid en inhoud van/agter hierdie motiewe weet?

Sal Lukas bereid wees om hierdie twee motiewe hier op die forum te verklaar en dit uiteen te sit? Lukas? Ja? Nee?

Lukas
03-24-2015, 10:25 PM
Ja ek sal dit op vlak 2 doen. En as jy die boek Oorwin Plaasaanvalle bestudeer sal jy dit ook sien.

Unregistered
12-29-2015, 05:31 PM
Ek kom op julle bespreeking af toe ek 'n berig wou opsoek. Ek self is 'n polisieman en bly op 'n kleinhoewe. My advies is as volg: lat NIEMAND in jou huis toe nie,nie eers vir aflerings nie. Leer jou plek/die bos ken. Vood 'n anval word jou plek dopgehou en mens kry gewoonlik tekens daarvan. As jy nie 100% van die tyd jou handwapen gan dra nie moet nie een anskaf nie. Kry dan mar eerder vir jou 'n healgeweer. As jy besluit om een tedra kry opleiding en wees seker jys bereid om die verantwoordlikheid tevat 'N hond wat buite slaap is van min waarde nie. Kry vir jou gaanse. Sluit jou deure! Ek weet nie hoekom so baie boere met oop deure slaap nie!

Lukas
12-30-2015, 07:18 PM
Anoniem. Ek het n baie interessante agtergrond waar ek tydens my tyd in die weermag, nie net kriptografie en die misdaad doktrines kon leer nie maar omdat ek agente kon werf en hanteer, het ek nie net gewapende rowers as agente gebruik nie maar ek het tegnies deur middel van die agente ook indirek ingesit waar aanvalle op mense beplan was.

In die geval waar moorde beplan was, was die beplanning altyd dat die moord soos n hijack of n roof moes lyk wat skeef geloop het. Ek was nog altyd n soldaat en omdat ek nie mense arresteer nie, was dit in my mag waar hierdie goed bespreek was, om die moorde wat tydens ons ondersoeke beplan was, te voorkom.

Maar ek het dit ook altyd op so manier voorkom dat dit gelyk het of een van die manne van my keuse wat in die binnekring was, soos n verraaier gelyk het. Die bendes het hulle eie manier om mense wat los praat te dissiplineer en ons het nooit daarby ingemeng nie.

EK sien jou raad omtrent die wapens en die bosse. Omdat ons n ander kennis van bedreigings verstaan, voel ons so effens anders oor die dra van n vuurwapen. Daar is tye wat ons die dong moet uithaal en dan weet ons ook dat indien dit tot op die punt kom, ons die dong sal moet gebruik. Andersins dra ons nie die wapens nie en die rede daarvoor is dat dit baie makliker is om n wapen van n persoon af te vat as wat dit is om dit uit n mens se kluis te kry.

Dit is lekker om n wapen te dra en ek het dit vir baie baie jare gedra. Wanneer jy hom dra en jy beland skielik in n situasie is daar baie dinge wat jy eers baie mooi moet oordink voor jy kan skiet. Of jy moes dit al jare voor jy die wapen begin dra het, reeds vir jouself besluit het. Dit oomblik wat jy aarsel is jy te laat. Die misdadiger is in die meeste gevalle te vinnig vir die persoon met die wapen en daarom word baie mense met hulle eie wapens geskiet.

Die vraag wat jy jouself moet afvra is hoe lyk n krimineel ? Kriminele lyk soos gewone mense, hulle is vriendelik en in baie gevalle goed gemanierd en wen eers jou vertroue voor hulle jou aanval. Kriminele dra selfs polisie uniforms. Gedurende 2000 bied ek n seminaar vir die polisie in Queenstown aan. Tydens n breek hoor ek hoe twee kriminele met n brigadier onderhandel om sy uniform die naweek te huur. Hulle bepaal toe n prys en n tyd om die uniform te kom haal en dit is toe wat ek nader staan en ek vir die brigadier hoe hy hierdie transaksie kan regverdig. Die brigadier en die kriminele het saam uit hulle maag vir my gelag en toe s die brigadier vir my. Wat is fout? Die uniform maak mos nie die mens nie?

Kriminele lyk soos hulle wil en baie keer is hulle ook nie swart nie. Hoe sal jy sonder ons kennis weet wanneer dit n krimineel is wat voor jou staan?

Wat die bosse betref. Bosse in jou tuin kan baie goed vir jou veiligheid wees want dit bied skuiling vir die kriminele. Die krimineel wil baie graag die ligte in jou huis sien wat laaste afgaan voor jy gaan slaap. Om dit reg te kry sal hulle op plekke wees van waar hulle daardie deel van die huis kan dophou.

Wanneer jy vir hom met plante n baie goeie skuiling skep wat hy nie sal kan weerstaan nie, is daar baie maniere wat vir jou nie net die bevestiging kan gee dat hulle daar is nie, ons het ook sisteme om hom van plan te laat verander. Maar wanneer jy nie weet waar hy kan sit nie, is dit baie moeiliker om die krimineel vroer tydens sy verkenning reeds te ontmoedig om met sy planne voort te gaan

Vir jou as polisieman moet die besonder moeilik wees om in te sien wat ek verduidelik. Jy is grootgemaak om die krimineel te arresteer. Om hom te arresteer moes hy eers n misdaad gepleeg het. Ons voel anders oor die saak. Waarom moet ons hom toelaat om n misdaad te pleeg, as ons hom voor die tyd kon ontmoedig om dit te doen.

Hier is 53 miljoen mense in die land. 13.5 miljoen werk 16 miljoen kry toelaes en 23.5 miljoen het geen hoop om ooit kos op n wettige manier op sy tafel te sit nie. En nou praat ek nie van die 800 000 matrikulante wat nou die werksmag betree nie. Waarom wil ons die misdadigers eerder ontmoedig om n misdaad te pleeg? Eenvoudig omdat dit ekonomies n gesonde besluit is.

Om eers aangeval te word behels hospitalisasie, berading en letsels wat jy jou hele lewe met jou saamdra. Om al die kriminele in die tronke te stop, moet die tronke se dra-vermo na 24 miljoen mense verhoog word, Die laas op die belastingbetaler sal dan eenvoudig die land doodsmoor.

Honde.

Hoeveel is jou kwaai hond vir jou werd? En wat is vir jou die belangrikste wanneer jy slaap. Wil jy jou gesin mreoggend sien of wil jy jou bakkie en wasgoed op die draad weer sien?

Wanneer jy jou kwaai honde in die huis laat slaap is dit vir enige misdadiger n moeilike takie om by daardie hond verby te kom. Wanneer jy jou honde se neuse saans met n baie flou Dettol lappie afvee, vee jy ook alle manipulasie wat deur die dag kon plaasvind, uit daardie hond se geheue.

Wanneer jy meer as een hond het, sal jy agterkom dat sommige honde makliker as ander honde blaf. Die hond wat die laagste in die hirargie is, s werk is om wag te hou en om die hond wat hor in die hirargie is, van enige ongeruimdhede te laat weet.

Hou jou blaffer buite en jou kwaai hond binne. Onthou dat die hond nie n kind is nie en hy is terwille van jou gesin afskryfbaar. Maar moenie die hond wat vir jou baie werd is, sommer laat vergiftig of met n mes laat steek of laat skiet nie, Jou hond is vir jou n baie waardevolle vroe waarskuwing en dit is die tyd wat jou hond vir jou koop wat jou proaktiewe aksies genoeg tyd gee om in plek te kry.

520
12-30-2015, 09:12 PM
Dankie vir die inligting Lukas, ek praat gereeld met lede oor die tekens en hulle sukkel om dit te glo.
As hulle ma net eers dit wil toets en sien of dit gaan werk en plaas van dink dit is tee blaar stories.
N lid,met die kennis en ondervinding se werk lading en stres vlakke gaan soveel minder wees, want hy gaan misdaad voorkom ens.

Lukas
12-31-2015, 08:55 AM
Dink aan al die keuses wat jy moet maak voor jy skiet. Wanneer gaan jy agterkom dat die aanvaller wel n aanvaller is en nie net water, werk of padaanduidings soek nie?

Lekker kyk, dink en besluit hoe veilig jy jou 2016 vir jou gesin wil maak.

https://www.youtube.com/watch?v=J_KJ1R2PCMM

African Witchdoctor Found Cooking White Afrikaner Farmer Body Parts

March 21, 2013 by TNO Staff— in Africa • 6 Comments

http://newobserveronline.com/african-witchdoctor-found-cooking-white-afrikaner-farmer-body-parts/

congo_witch_doctorAn African witchdoctor from the country of Lesotho was found boiling body parts belonging to a murdered white South African farmer when he was arrested, a court in South Africa has heard.

As reported in the Afrikaans-language newspaper Volksblad, Moeketsi Hopolong Mokoena (34), a witchdoctor (a profession also called a “traditional healer”) was busy cooking the body parts of Jan van Wyk (82) of the farm Jakkalsfontein, when a private security company swooped on the murder scene.

The Free State Supreme Court heard that Mokoena was busy cooking the body parts in a pot in Van Wyk’s house.

According to the charge sheet read before the court, Mokoena started off by asking for food at a farmhouse owned by Basie and Mary Venter, about 5 kilometers (3 miles) away from the Van Wyk farmhouse.

While Mary Venter was kindly preparing some food for the black man, she heard the farm dogs start barking. Running outside, she saw Mokoena beating her 65-year-old husband to death with an iron bar.

One of the Venters’ farmworkers then arrived on the scene, and Mokoena fled into the darkness.

Private guards from a local white-owned security firm (often used by white South Africans instead of the police, who are notoriously ineffectual) arrived to start searching for Mokoena, and, following standard procedure, started off by going to neighboring farmsteads, focusing on the Van Wyk house after a friend reported that the 82-year-old had not answered his telephone.

When the guards arrived on the scene, Mokoena was outside on the porch, wearing only a shirt and underpants. His legs were covered in blood. Upon seeing the guards, he ran into the house and closed the door.

The guards forced open the door, and were attacked by Mokoena in the house. They succeed in subduing him and placing him under arrest.

The house had been ransacked and was smeared in blood. Van Wyk’s severely mutilated body was found in the living room.

A further search of the house revealed the pots in the kitchen where Mokoena was busy cooking body parts in apparent preparation for some ritual witchdoctor feast.

The trial will continue on April 22.

More than 3,000 white South African farmers have been murdered in the most brutal fashion since 1994, and the attacks often involve mutilations and torture which, if they occurred anywhere else in the world, would be major headlines for weeks.

A comparison with the American Trayvon Martin Case—where a black hoodlum was shot dead by a Hispanic in Florida, serves to illustrate the media’s twisted and anti-European bias.

The media first described the shooter as a white, even though he was clearly not, and then proceeded to give months of coverage to the incident, ascribing it to “white racism” which makes it “dangerous for black kids to walk in the street.”

All of that was pure fantasy—as the statistics show clearly that black Americans have a far higher murder rate than even Hispanics, and whites commit the smallest number of homicides—but that did not stop the media from engaging in an anti-white hate fest over the incident.

But for a white South African farmer, murdered and cannibalized….don’t hold your breath that they will cover it at all.

510
12-31-2015, 10:11 AM
Hallo Lukas
Daai stuk wat jy daarbo geskryf het is so mooi verduidelik dat ek wil voorstel dat jy dit in Oorwin Plaasaanvalle bywerk

524
12-31-2015, 01:09 PM
Hallo Lukas
Daai stuk wat jy daarbo geskryf het is so mooi verduidelik dat ek wil voorstel dat jy dit in Oorwin Plaasaanvalle bywerk

Ja - Nee, wragtig nie eers ek kon dit beter stel nie (GRAPPIE)

Wat jy s is baie waar Lukas. Ek, soos jy, het vir baie jare met die stuk yster op my lyf rond geloop. Die probleem vandag is dat jy 'n groter kans staan om met jou eie wapen geskiet te word as jy met dit heeldag op jou lyf rondloop. Dit is so dat daar van die manne is wat goed opgelei is en wat 90% van die tyd heel paraat is en vir hulle is dit seker goed. Die probleem (vir my) kom by die mense wat die wapen dra maar nie elke week of tenminste een maal per maand aktief gaan oefen nie. En ek praat nie hier van 'n paar bier blikkies op 'n hekpaal skiet nie. As jy die wapen wil dra en vinnig wil besluit hoe en wanneer jy hom moet / kan /gaan gebruik, sluit aan by 'n "close combat" taktiese skiet klub en leer hoe. Ek persoonlik het in 2010 besluit om myne in die kluis te bre - dit is maar 'n persoonlike besluit en nie almal sal saam stem nie.

Vir my is een van die grootste risikos die een van Mammie wat met daai kort-loop .38 in haar handsak rondloop. Crazy!