PDA

View Full Version : Son Paneel stelsels

baardman
04-04-2015, 09:31 PM
Wie wat hier lees het so stelsel, wat se komponente gebruik jy , hoeveel krag kan jy opwek en stoor?

Nov16
04-04-2015, 09:47 PM
Wie wat hier lees het so stelsel, wat se komponente gebruik jy , hoeveel krag kan jy opwek en stoor?

Dags

Daar is so baie op die mark ons het tans n 6000 watt per uur systeem wat ek stadig aan mekaar sit

Die 16 paneele alleen is 300 watt elk gekopel in 48 v systeem

Die son paneel vermoe tans is 6000 watt x 6 uur van 90% radiasie
Opwekkings vermo tans op 3 tot 3,8 Kw per uur net as die son skyn 9hoo uur tot so 16hoo
Ek is tans ook besig om n windlaaier tebou die generator gedeelte van usa so net duskant R5800
Adisioneele 3000 watt per uur as die wind lekker sterk waai, sagte wind gaan my so 300 watt per uur gee.

N vriend van my het n waterwiel gebou op kanaal geplaas dit wek so 3500 wat per uur op en die systeem loop 24/7 as die kanaal loop.
Ek vind tans dit is beter om n paar alternatiewe energie bronne van gebruik temaak

Nov16
04-04-2015, 09:56 PM
Het msolar batterye aan geskaf die goed is peperduur

Stelsel werk as n 6 volt sell so agt van die reg gekopel maak 48 vdc die batterye het 900 amp per uur kapasiteit en is vir 20 jaar gewaarborg indien jy log boek hou, daar is beperkte voorwaardes.

Op die het ek die sonpaneele met n charge controller van 80 amp asook n dump charge funksie indien daar teveel krag gemaak word vanaf son of wind die stelsel gebruik dan n element om water warm temaak.

Off grid 9 kva inverter maak die 220 vac 50 hz vir al die huis toestelle, my peak power of krag verbruik is tans 2,5 kw per uur dan skaal dit af na so n 1,5 kw per uur

Mlt drives het besonder gooie produkte en advies wees net gewaarsku daar is baie pry en manne buite wat enige iets wil smous

Nov16
04-04-2015, 10:01 PM
Ek het ons stelsel so gebou

1500 watt inverter vir sekuriteit alleen met sy eie batterye 24 v sesteem

1500 watt inverter vir nood ligte alleen eie batterye sesteem 24 vdc

9 kva sesteem vir huis 48 vdc

Gas gysers

Gas braaiers

Nov16
04-06-2015, 07:43 AM
Hier is basic info

http://www.solar-electric.com/solar-charge-controller-basics.html

Nov16
07-22-2015, 07:03 PM
Dags baardman

Enige vordering met jou stelsel

Ons stelsel loop nou baie lekker

Getoets tans
Boorgat 1200 watt pomp so n uur perdag 5000 liter

As daar n lekker sonnige dag is wikkel die sesteem teen 24 Kw per uur

Dan weer die slegte dae as wolke lekker dik is 5 tot 8 kw per uur

So ja dan skakel ek maar die nood kragbron aan en charge die sesteem op vir n uur of twee

Ons krag gebruik soos van eskom het baie verminder tans net 689 units gebruik vir die laaste maand.

Indien die windlaaier op en reg werk kan ek die sesteem adisioneel 700 watt per uur opwek op die minste wind,

So fan kan ons eskom bye bye groet

Nov16
07-28-2015, 11:41 PM
Naand hanlie

Ek maak n lys hier en jy vul in met uure se gebruik

Ontbyd 45 minuute

Midagete 60 minuute

Aand ete 60 minuute

Na aand eete wat gaan krag gebruik en hoeveel

Yskaste?
Ketel? Gas of krag
Agv n 3 slaap kamer huis wat gaan alles krg gebruik per kamer mak n lys
Kamer een totaal?
Ligte musiek sesteem
Ligte
Waaier
Haar drer

Wat wel baie krag neem is ligte, so beste is om oor teskakel na 12 v of 24 volt ligte die led tiepe werk baie goed 18 watt tot met 5 watt vir noodligte

Om water verhitting te benut is alternatiew besikbaar die ou donkie, of dalk gas die son is altyd daar
Die beste raad wat ek tans kan gee is neem n krag verbruik rekord gaan kyk na die krag leesing op n tyd en herhaal dit met n nuwe leesing na 24 hr
Doen dit vir n week lank om n gemidel tekry wt julle gebruik
Die tye wat ek op staatmaak is ontbyt midag en dn weer aand ete neem n leesing net voor jy met die taak sou begin dit gee jou n beter indikasie van jou hooste krag verbruik oor n kort tyd
Sal mre verder help
Lekker aand
Barry

Nov16
07-31-2015, 09:49 PM
Sien communica het n redelike produc hier

http://www.communica.co.za/Catalog/Details/P0782849642

Die inverter kan parallel gekoppel word so n perseel kan klein begin en so die systeem op bou

Tom
07-31-2015, 10:09 PM
Baie nice!

510
08-01-2015, 08:15 AM
Ek wil voorstel dat ons op die forum menu 'n afdeling skep vir drade wat handel oor alternatiewe energie en tegnologie en goed soos Tom se patats en planne vir watersuiwer en so aan. Dan is al die goed net lekker bymekaar vir as mens vinnig iets wil seker maak.

Hans
08-01-2015, 08:21 AM
2014. My eerste poging om 'n windlaaier te bou sal ek nou s op plaasvlak werkswinkel toerusting.

524
08-01-2015, 11:08 AM
Ek wil voorstel dat ons op die forum menu 'n afdeling skep vir drade wat handel oor alternatiewe energie en tegnologie en goed soos Tom se patats en planne vir watersuiwer en so aan. Dan is al die goed net lekker bymekaar vir as mens vinnig iets wil seker maak.
Ek stem,http://www.sherv.net/cm/emoticons/thanks/10x-smiley-emoticon.gif maar die moderators is baie besig en lees stadig

Nov16
08-01-2015, 03:45 PM
Hans gee ons bietjie meer detail, ek is self besig met myne hy draai net effens swaar,. Die permanente magneete is baie sterk in die ding wat ek vanaf vsa bestel het. Ek reken ek het so drie meter lemme nodig om die aanvangs wrywing te oorkom. Ek wil die stelsel n hybrid maak

Horisontaal lemme wat seker spoed opdraai en dan vat die vertikaale lemme oor teen hre spoed

Ek plaas n foto van die krag maker

8 ampere per fase teen 1000 rpm dit is sy spec , maar ons weet die manne gee altyd teveel vet by as hulle iets verkoop.

Ek het die ratte met hand begin opwen dan stoot die storie 100 vac uit op een fase, wil die res nog meet net nie myself in n kool verbrand met die toets nie

Hans
08-01-2015, 04:50 PM
Daai generators wat jy moet op rat werk nie in klein windlaaier s nie. Die roter begin eers krag uitsit wanneer hy draai so hy kry nie weg gespring met 'n las op hom en buitendien vat daai rat stelsel 'n klomp energie. Ek maak my generator self. Dit is wat hul noem 'n Axial flux alternator. Ek maak gebruik van 'n klomp niodium magnete. Die outjie start in 'n 2 m / s wind en begin laai op so 150 rpm. Op die oomblik laat tweet ek hom op so 6 amp. Ek skat so 600 rpm. 1000 rpm is ma redelik woes vir 'n windlaaier met 'n rotor van meer as twee meter

Nov16
08-01-2015, 05:07 PM
Stuur asb die verspryder van magnete se kontak details nou is ek eers weer aan die dink, het al amper genoeg spandeer op n groot self bou generator wat nog nie draai nie, enigste oplossing is om n klein engin op hom te monteer wat die heele storie kan laat spin

Ek stuur n foto van die storie

Nov16
08-01-2015, 05:30 PM
So s die ebay mense

My friend het dieselfde model op n waterwiel en hy maak baie krag genoeg vir strykwerk yskas, self sweiswerk die heele huis op water krag enigste probleem geen water geen krag, toe moes hy ook sonkrag opstel vir 365 dag 24/7

Sy aanvanklik tekort is die batterye die is die gel type en hulle hou nie langer as 5 jaar ander probleem is parallel koppeling van batterye die stroom word baie en batterye hou nie daarvan nie.

My sesteem gee 450 amp per uur vir die 18 uure sonder son is die gelyk aan 25 amp per uur ek gebruik net so 11 amp per uur met drie yskaste + ligte van 25 watt + n vroe se goedies wat sy in oggend nodig het vir regmaak voor werk.

Die sesteem volspoed getoets op lekkersonskyn dag, water pomp met boorgat + ketelkook vir koffie + tuimel dror vir 30 min met al die yskaste aan op max temperatuur vir koudmaak, en ja hy balanseer mooi uit.
Die sesteem is so opgestel dat na 14hoo uur begin hy n float charge om batterye so vol as moontlik tekry vir aand se gebruik

Die kompleet sesteem hardloop so teen 45 % van sy kapasiteit

Nov16
08-01-2015, 05:35 PM
Permanent magnet generator

Drie fase permanent magneet krag opwekker

Hans
08-01-2015, 07:12 PM
Die plek verkoop magnete vir windlaaier s. Ek het myne jare terug ingevoer van China. MAGNETS_ ALL MAGNETS are best sourced from SABEL MAGNETICS.Leading suppliers of Magnets and Gaussmeters in Southern Africa..html

Hans
08-01-2015, 07:18 PM
Die home page Link http://www.sabels.co.za/index.htm

Hans
08-01-2015, 08:35 PM
Wat is die deursnee van die roter wat jy op daai generator stelsel gesit het, wat is die generator se uitset op die 1500 rpm en wat is die rat verhouding

Nov16
08-01-2015, 09:59 PM
Die verhouding is 25 teen 1

Soos my som en idea werk is groot rat draai en keer kleinkie draai 25

Op 3 meter is daar 500 gram nodig om wrywing te oorkom en 120 grade draai te maak so idea was of is nogsteeds 3 x 3 meter leme wat medium winds spoed kan handhaaf

Op die groot wiel wil ek nog n clutch inbou wat horisontaal aangedryf gaan word wat vir my teen n lae windspoed omventeling versonderstel te gee, alles is nog in wording. Het ligte aluminium profiel gebruik vir rugraat van lem dan 110 mm pvc pyp in kwarte op gesny oor die lengte vir 3 meter lem
So ja die 3 skroewe of propellers kan werk, ons het wel verskriklike dwars winde asook ruk winde gelee onder mariepskop winde mak snaakse draai hier by ons. So idee is vir n vertikaale lem stelsel wt die meeeste wind moet van dan sal die 3 meter lemme net 60 grade met windrigting kan beweeeg, juis vir die bepaalde windrigting vanaf die sykant van die berg. So die konvensioneele stelsel wat 360 grade kan draai om sy as gaan seerkry as ons sie sterk winde moet trotseee, my buurman het n klein seabreeze systeem op n 3 meter mas met 700 mm skroewe en die dingetjie laatwaai maar kan nie baie stroom opwek nie,
Die charge controller wt ek wil gebruik is morningstar 500 volt teen 60 ampere
Ek beog om minimum van 1000 watt te kry.

Hans
08-02-2015, 08:27 AM
* 6 meter deursnee rotor gaan jou 4 kW "shaft power" gee in 'n 10 m/s wind en 20 kW in 15 m/s wind maar dan moet die blade 'n behoorlike "airfoil" h soos 'n vliegtuig se vlerk en nie PVC pyp.
Die windlaaier moet dus 'n meganisme h om die blades te "pitch" uit die wind uit sodat sy spoed kan afneem met toename in windspoed sodat hy nie homself en die generator vernietig.
Daar is 'n klomp maniere om dit te doen, ek maak gebruik van die gewig van die stert om die roter uit die wind te "tweet" (verander die wind se invalshoek op die roter) en sodoende sy rpm te beperk.
Myne het al 'n paar redelike lawwe winde (daai wat jou van jou voete af wil waai) trotseer.
Teen 1500 rpm generator spoed moet jou roter dus teen 'n maks spoed van 60 rpm draai. (om by die generator aan te pas). Om dit reg te kry sal jy jou "airfoil" so moet uitwerk dat hy 'n lae "tip speed ratio" het asook dat die blades kan " pitch " op 60 rpm . Lae TSR blades het 'n brer "chord" en dus 'n swaarder roter. Lae TSR blade sal dan ook makliker start.
Sou jou roter bv teen 120 rpm draai gaan daai gen teen 3000 rpm , draai dubbel die gen se ontwerp spoed.
Die generator wat ek maak is 'n lae spoed generator so my roter kom direk op die generator. Dus kan ek my roter toelaat om tot so 800 rpm te draai (ho TSR), dan kan hy lekker wats uitskop. Die gen moet dan ook so ontwerp wees dat hy dan nie die spoele kaiings brand nie.
Die roter is die belangrikste deel van 'n windlaaier, dit is immers die engine van die windlaaier.
Die darius tipe roters (regop lemme) het 'n baie lae effektiwiteit en die wind sleur op hulle word hoog (neig om jou toring om te waai) met die toename in windspoed .
Clutchses en goeters, liewers nie.
N paar windlaaier feite
Krag in die wind.
P = 1/2 x rho x A x V^3
Rho = wind digtheid
A = roter "swept" area (m^2)
V = wind spoed (m/s)
Hiervan kan windlaaier s so 30 tot 35 % ontrek.
Wanneer die windspoed verdubbel vermeerder die krag in die wind agtvoudig.
Wanneer jou roter deursnee verdubbel vermeerder die "swept" area viervoudig.

Nov16
08-02-2015, 03:11 PM
Dankie sal bietjie verder moet krap in die grys stof as wat ek gedink het,

Terloops het vandag die sonpaneel stelsel getoets tot op 75 amp dc 3 uure lank die batterye gaan nou oor na float charge so dat hulle n bietjie kan rus

N vraag het jy dalk al die waterstof konsep op n binne brand engine getoets?

Ek begin solank komponente bymekaarmaak

Hans
08-02-2015, 07:20 PM
Jip het al so dingetjie gemaak maar met die idee om staal te sny. So het ek 'n paar goed agter gekom, waterstof is baaaaie dun, hy kruip wa hy wil en ontbrand maklik en blitsig. So ek het maar die dingetjie eers daar in rak gebre.

Of jy gaan wen daarmee in 'n kar engine? Seker 'n bietjie ha ha veral op 'n Ford engine wat nie sy brandstof volledig ontbrand nie (grappie). Die waterstof steek alles aan die brand wat nie wil brand nie. Maar ek hoor daar is manne wat s die waterstof brand gate in die pistons.

Nov16
08-02-2015, 07:31 PM
Gedink om die engine met waterstof en stoom op tejaag wat n lekker flywheel spin , seker maar n mal idea as die ding los kom sal n voor ploeg wat ons mielies in kan plant, tiepe van hybrid engine. Ons mag mos speel met ideas?

Ooo terloops n vriend van my wil dalk van sy windpomp onslae raak en ja meskien het ek dan die ses meter plus gedrog vir groot krag maak

akskaadmin
08-02-2015, 08:04 PM
Nov 16. Wat se panele gebruik jy ? Ek gebruik Sun Power X21 Series 305w. Nog net 4 panele op en hulle laai nie meer soos hulle het nie. Ek dink daar is iets fout met my koppeling. Ek het dit een aand gou na werk gekoppel so redelik afgerammel. Gaan hulle more aand afhaal en kyk wat daar aangaan. Ek het Outback 3kw invertor en het toets op my hele stelsel gedoen om presies te weet hoe alles saam werk. My charge controller is Flexmax 80 Amp charger. Die outback produkte is baie duur , maar werk goed en is programeerbaar wat my goed pas! Ek trek daai invertor 4,8kw vir 25 minute sonder 'n probleem. Hy kan peaks hanteer van 9 kw en sit nie af nie, ek wou hom nie rerig meer druk nie, maar as daar drama is doen hy een van twee dinge afhangende hoe jy hom opgestel het. Hy kan in protection ingaan en van self afsit as hy te warm word of hy kan switch na die mains toe en op hou om te invert totdat die load minder is, en daarna weer begin, hy het 'n transfer switch in wat transfer na die mains toe in 30ms.

Wat se monitering gebruik jy vir jou stelsel en hoe bepaal jy die state of charge van jou batterye ? Ek het narada 170ah batterye wat ge gradeer is teen C10. Ook redelik duur maar werk goed.

Wat is jou float en absorb voltage settings ? Jy hardloop omtrent 'n krag stasie daar by jou. Ek gaan in die toekoms net so 12KW nodig he om te stoor waarmee ek alles baie gemaklik sal kan werk. Het jare terug al beplan en al my toestelle in die huis is A++ rated. Wat intresant is mens kan ook nie te groot invertor insit, want die invertors is nie baie effektief op lae loads nie dan verloor jy meer krag as wat jy sou verloor teen 50% plus load.

Sal jy bietjie kan uitbrei op jou stelsel in detail. Ek gebruik 'n Outback mate 3 vir my monitering

Nov16
08-02-2015, 08:25 PM
Ek het redilike nvorsing oor die paneele gedoen in die kaap provinsie hardloop van die renosolars vir 12 jaar sonder min mooite

My paneele is 20 x 250 watt 24 volt paneele hulle is in paare van 5 gekoppel vir series om vir jou 135 volt dc te gee hoe her die volts hoe minder loss is dar in die draad wat ek gebruik dit is oor 15 meter afstand dikte is 35 cub mm

Ek het aanvanklik ook n charge probleem ondervind met series en parallel alles was gekoppel vir 65 vdc teen 60 amps met die nuwe omskakeling van 135 vd series van 5 paneele so daar is effektief 4 stelle van 5 paneel

5 in series dan die groep in parallel, vandag met die toets het ek 127 vdc teen 72 amps gelaai en gebruik op die sesteem trek ek op idle so 16 amp per uur indie aand gedurende die dag as pompe en yskas en watook al aan is trek ht so 45 amp so die stelsel is met timers opgestel sodat na 3 uur dit moet oorskakel na float charge wat 57,8 volt dc is ek kan nog net nie sesteem kry om oorteskakel na abosrbsion sgarge nie dit moet teen 52 volt dc vir minstens 6 uure gedoen word nou ja die dag het net vanaf 10 uur in die oggend tot met 4 uur genoegsame exstra energie.

Dit is die hoof rede waar voor ek die ekstra krag bron so effektiew moontlik wil aanpas om daardie oorskakeling tekry loodsuur batterye hou van lang charge periodes my batterye is msolar

Nov16
08-02-2015, 08:32 PM
Het te veel mense gesien met ogeblaaste batterye en rooi gesigte juis omdat hulle nie n battery verstaan nie, nie dat ek n battery onvtwerper is of bofin nie maar n battery moet so stadig as moontlik geload word maw so min moontlik uit hom vat as wat jy kan so daar kom die sak geld dan nou in

Beste battery gebruik is om batterye in series gekoppel te hou maw soos my stelsel funksioneer is dit 2 volt selle in series vir 6 volt die 6 volt agt van hulle vir 48 vdc

Batterye in parallel hou nie lank nie daar is altyd een wat swaar trek, wat ek wel gevind het enja klink na n stoooorie maar dit is waar, as jy parallel gebruik ontkopel die batterye elke 3 maande en herranskik die paare sodat hulle nie bloot gestel word aan over current teveel stroom ot te min stroom toestande nie. My voorige batterye so omgedraai en op die dag van waarbor verval het net een batterye nie sy spesifikasies gedoen nie, ek het die heele stelsel oor gedoen en na nog n jaar nou jaar ses loop die 101 A deepcycles nog mooi

Nov16
08-02-2015, 08:39 PM
I'm Ek sal die een moet edit en save web bly my afgooi

State of charge meet ek teen tyd

Weer voor begin web is lekker aan en af soos eskom die laaste paar maande

State of charge meet ek teen tyd,

Som werk so 25% is 12 000 watt uure

Ons het net 15 uure wat on nie die son effektief kan gebruik nie
My sesteem gebruik 16 amp per uur oor die tydperk
So loop die totaal 15 uure x 16 amps per uur x 48 volt stelsel
Ag gerond na die hooste moontlikheid is die 12 000 watts
Dit moet so gou moontlik vervang word in die beste beskikbaare tyd.
Besikbaare tyd vanaf 9 uur tot met 16h00 hier trek die sesteem die voordeel met baie sonpaneele
Charge teen 127 vdc tot en met 72 amps
Dit is logaritmies ek wil eendg n toestel aanskaf redelik duur maar dit help, die stelsel meet teen tyd en hou n logg waar jy terug in tyd gaan en kyk wat gebruik was en hoe goed jou sesteem gelaai het

Nov16
08-02-2015, 08:57 PM
As ek teen na 17hoo 52 volts op die batterye het is ek heel tevrede

Met tyd elke uur meet ek die discharge so teen 6 of 7 uur in die aand kyk ek na die daal van die batterye oor die 2 uure

As die stelsel mooi loop dan val dit so teen 500 mv per 2 uure

So teen die volgende oggen 6 of 7 maak ek n besluit gaan ek die sesteem help met eskom of nie as ek baie naby aan 48,2 staan skakel ek eskom aan wat die sesteem op charge teen 25 amp per uur, net genoeg as die son mooi begin vat aan die sonpaneele teen 9 skakel die sesteem af en sonkrag loop dan goed. Met die tiepe moniteering het ek 698 units gebruik vanaf eskom vir die laaste maand van junie moet byvoeg die 698 eenhede sluit krag gebruik in van n enkel persoon wat daar lewe-- ketel kook yskas en wasgoed die normaal

Nov16
08-02-2015, 09:09 PM
Het probleeme in die begin met verskaffer heaad oor wat regtig die werklik waardes moet wees.

My 2 volt selle is afgeleewer met n serrifikaat wat die volgende s.

Elke sell gemeet teen temp sg ( soortgelyke gravitasie ) van 1,280 tot by 1,275 almal oor die 24 selle.

Dit kon ek nie klein kry dat die waarde so hoog is nie, met baie bel en navorsing het ek tans uitgevind soos die selle ouer word verander die sg en jy sl maar nooit weer by daardie waardes uitkom nie so n die begin het ek gedink die batterye gaan dit nie maak nie elke keer as ek meet was dit by 1120 of laer 1105

Die verskaffer kon my nie n duidelike antwoord gee nie, die sesteem afgelos vir n week sodat die son hom kan looi, elke dag

Nov16
08-02-2015, 09:14 PM
Kon net nooit die sg optel nie wat ek toe later uitvind is die batterye stabiliseer by hul omgewing en dan moet jy maar van die nuwe sg waardes af begin, myne is nou 1220 tot 1230 duir die bank van 24 selle. So as ek die middag teen 5 uur 52 volt op die sesteem kry en sien die waarde van volts val nie vinniger as 500 mv per 2 uure nie is ek tevrede met n goie of redelike charge vir die dag indien die sg vir my laer wys en asook die 52 begin volts te vinnig wegval skakel ek oor na eskom om die sesteem te boost tot by 55,4 volt dit dra ons dan duir die nog teen 16 amp per uur tot die son weer skyn......

Nov16
08-02-2015, 09:16 PM
Ooo ja en as die son nie skyn nie ja dan is dit n probleem, tog nie die sesteem wek soveel krag op in omweers dae stoot dit helfde uit net genoeg die 12000 watt is die kritieke deel as ons dit nie vervang nie kan ek maar die batterye groet.

Die series koppeling van paneele is hier van kardinaale belang hoe her jy die volts kan koppel hoe beter
My systeem is n 150 v dc 85 amp victron blue solar so ek kan die paneele opstoot tot 150 v

Die ander monster wat ek het is n 500 volt 60 amp charge controller

So met onveers dae sal jy baie ho volt moet kry om stroom te ontwikkel

Nov16
08-02-2015, 09:29 PM
Die leede moet mooi kyk na die goed as hulle dit koop, ek stel net eenstelsel voor die tiepe wat jy kan stack parallel koppel maw jy begin klein dan koop jy nog een en so verdubble jy dan die uiset verme.

Die inverter charge controller wat ek genruik is eg suidafrikaans
M- solar batterye 950 amp gebruik net 25 % daarvan baie belangrik
Mlt drives charge controller 6048 stoot tot 9 kVA uit
Blue solar victron 150V / 85 amps
Blue solar victron 100V / 50 amp

Morningstar charge controller met overload dump charge 500 V / 60 amp

Ciel 1450 watt inverter /ups met 4 deepcycle 101 vir sekuriteit 5 dae bystand
Ciel 1450 watt inverter/ ups met 8 deepcycle 191 vir beligting net led ligte 700 watt in totaal

Nov16
08-02-2015, 09:33 PM
Ek kyk ook na die soos die paneele warmer word in die son verloor hulle kapasiteit so n klein besprooing systeem is in lyn sodat ons die temperatuur optimaal kan hou met water verkoeling op die paneele.

Hans
08-03-2015, 04:16 PM
Alles wat mens wil weet ivm batterye
http://batteryuniversity.com/learn/article/sharing_battery_knowledge

Hans
08-24-2015, 11:26 PM
2078.

Windlaaier " tweet " in sterk wind

Unregistered
08-25-2015, 06:42 PM
Dags hans gee bietjie meer inligting oor die laaier is dit wat jy gebou het?

Wat kos die sesteem?

Hoeveel amps en volts?

Indien jy so iets begin bou wat is die kostes?

Hans
08-27-2015, 11:00 AM
Jip, ek bou hulle self. Die ontwerp is van so 'n aard dat dit maklik self onderhou kan word. Ek beoog om dit as 'n Self bou stelsel te bemark. Dit is nou al die komponente asook die toring. Windvreter 3 het 'n 3 meter roter en afhangende van die wind sterkte sal so in 'n 9 m/s wind omtrent 20 Amp, 48 V lewer. Ek ondersoek nog die prys verskille tussen plaaslike en ingevoerde magnete. Die magnete maak n groot deel van die kostes uit

Unregistered
08-27-2015, 05:54 PM
So ja maak n prys?

Die groot wind waaiers begin op 35000

Kleintjies so 15000

Hans
08-28-2015, 11:20 AM
Let op na die wind snelheid as jy na pryse kyk. Hulle pryse is gewoonlik gebaseer op 'n 15 m/ s wind. Nou ' 15 m/s wind is baie sterk, sal al ernstig probeer om jou van jou voete af te kry. En onthou die krag in die wind vir agtvoudig as die wind snelheid verdubbel. Dit is hoekom baie mense teleurgesteld is met windlaaiers want hul word gewoonlik beter voorgehou as wat hulle in die praktyk krag lewer.

Unregistered
08-28-2015, 09:48 PM
Ja die mark is daar vir geldmaak, die duiwel dryf mos alles en nog wat, is tans besig met navorsing oor magneet motor, daar is baie interessante web tuistes met waar en onwaar stories, kyk juis vanaand na een met naam

Tom Farko en sy staliet generator, dit lyk amper of die ontwerp kan werk, n magneetveld op gewek met laestroom dc skakel n magneet drom vir omwentelings aan daarna begin n grooter wiel met magneete draai gy reken hulle kry n baie hoog rpm uit die sesteem met redelike her volts ek weet net nie of daar ampere is wat kan werk doen nie.

Hier is die skakel

http://peswiki.com/index.php/OS:Tom_Ferko%27s_Satellite_Generator

Hans
08-28-2015, 11:42 PM
Sien is glo en voel is wragtig

Unregistered
09-06-2015, 07:44 PM
Dit maak redelik sin

http://www.tuks.nl/pdf/Reference_Material/TeslaSwitch/Use_Tesla_sw_att/730d1215152601-use-tesla-switch-chapter5.pdf

1807
09-07-2015, 05:38 PM
het iemand van julle an na Waterstof Generators gekyk.

Ek sien donderdag iemand wat so stelsel instaleer.

Gert

Unregistered
09-07-2015, 06:52 PM

Gert

My suster bemark n soortgelyke produk sy is in italie hulle reken daar is baie op die mark wat nie effektief is nie hul systeem kan tot 25 persent bespaaring mmebring, maar dit kom met n prys euro is baie sterk of ja die rand is baie swak laaste wat ons gesels het kos die sesteem 85 000 vir een groot trok engin, as jy die somme maak betaal dit redelik vinnig terug op dienste asook bespaaring maar die bedrag is astronomies net vir n begin

Indien daar belangstelling is sy kan ek haar kontak details oorgee

456
09-07-2015, 08:29 PM
531 ek het so 'n stelsel in 'n Isuzu 2.5 diesel gehad paar jaar gelede. Dit is een van die beter stelsels wat waterstof en nie stoom maak nie. Dit is van vlekvrye staal, voedselgraad. Ek het slegs 4% verbetering in brandstofverbruik gekry. Ek het 10 tenks diesel sonder die waterstof uitgery en my gemmiddelde verbruik daarop uitgewerk. Daarna het ek dieselfde gedoen met die watersof en die besparing was 4%. Daarna het ek dit in my Hilux KZTE gebruik, met geen verskil in gebruik nie. Vir my was dit nie die moeite werd nie. Dalk is daar nou beter stelsels as daardie tyd, ek weet nie. Op 'n moderne voertuig met rekenaar beheerde brandstofstelsels is dit nie so maklik nie. Dit is nie net 'n geval van kleiner jets of n verstelling op die dieselpomp nie. As die stelsel waarna jy gaan kyk 'n vlekvrye staal spiraal binne het, bly weg. Hulle word baie warm en produseer later meer stoom as waterstof.

Unregistered
09-13-2015, 07:35 PM
Let op na die wind snelheid as jy na pryse kyk. Hulle pryse is gewoonlik gebaseer op 'n 15 m/ s wind. Nou ' 15 m/s wind is baie sterk, sal al ernstig probeer om jou van jou voete af te kry. En onthou die krag in die wind vir agtvoudig as die wind snelheid verdubbel. Dit is hoekom baie mense teleurgesteld is met windlaaiers want hul word gewoonlik beter voorgehou as wat hulle in die praktyk krag lewer.

As jy kyk wat windlaaiers kos, bv. 'n 200 watt Kestrel vir ongeveer R 15 000, is dit nie beter om net groter sonpanele en meer batterye te koop nie?

Nov16
09-13-2015, 08:21 PM
Die antwoord op sonpaneele, ja en nee

As jy finansieel dit kan bekostig ja, dan kom die vraag by waar stoor jy dit, ons het die laaste twee weke min son en ja ek het n groot stelsel 6000 watt per uur as die son lekker bak, as die son nie daar is agv dik reen wolke dan stoot die systeem net net 1200 wat per uur dit is temin om batterye te laai, so ja doen die som as jy wind het kry die windlaaier dan moet jy ook n exstra charge controller kry wat die skakel doen op die dc kant

Op peak son 12h00 tot 14H00 die sesteem getoets 9000 watt kan alles trek wat ons het geen probleem, maar as die son weg is groot probleem

Kort opsomming

Windlaaier-- dumpload--- controller--- batterye

Sonpaneele---controller--- batterye---

Nov16
09-13-2015, 08:30 PM
Naand hans, so wanneer kan ons jou produk bestel?.

DIE MENSE SOEK KRAG, LUKAS help bietjie hier man

Nov16
09-13-2015, 08:31 PM

Gert

Enige gooi nuus van jou kant oor die waterstof?

Nov16
10-19-2015, 08:21 PM
Wat gaan aan het almal nou genoeg Kilowatts of is eskom nou weer betroubaar?

Die draad is baie stillllll,

Hans is die windlaaier al beskikbaar?

Waterstof enige nuwe ideas?

Hans
11-03-2015, 01:00 PM
Nov16 nee ek sal nog 'n paar moet bou en toets in die wind in ander streke voor ek dit beskikbaar kan stel. So dit kan nog 'n rukkie vat.

Nov16
11-03-2015, 06:49 PM
Nov16 nee ek sal nog 'n paar moet bou en toets in die wind in ander streke voor ek dit beskikbaar kan stel. So dit kan nog 'n rukkie vat.

Kom nou man stuur vir my een, ek sal help toets

Nov16
02-11-2016, 06:38 PM
Naands. Hans enige nuwe ideas of vordering

My fly masjien begin toets 800 volt teen 2 amp as ek bly speel gaan die ding my vingers brand of my hart uitskop.

Ek het nou 170 v dc met al my battery wat oor tyd by mekaar gebaak het vir die toetse

Idea is om twee 48 v banke in series te hardloop

Wil graag hoor van jou windlaaier al beskikbaar.

Lekker aand

Hans
02-13-2016, 10:19 PM
Nog besig met toets van die goed, ek het kwaai hael gehad en die lemme het 'n paar blou kolle opgetel so ek werk aan 'n oplossing . Saam met die hael kom daar toe erge wind wat dan veroorsaak dat die lem se tip die hael teen 'n geweldige spoed tref. Die lemme het nie gebreek nie maar het duike opgetel op die voorkant.
Nou wat wil jy met 96 V maak en daai 800 v EISH hy gaan jou kaiings brand.

Hans
02-13-2016, 10:25 PM
Kyk my skadunet 2460

524
02-14-2016, 07:48 AM
Lyk my die wind outjies het ook maar hulle issues. Miskien is dit net 'n "preventative maintenance" probleem!

https://www.youtube.com/watch?v=0ovHFTSBQ54

Meer by DIE SKAKEL (http://environews.tv/world-news/ever-seen-a-wind-turbine-explode-check-it-out/)

bureau EnviroNews World News by Emerson Urry on January 29, 2016 1 Comment (EnviroNews World News) A video has been going viral on Facebook, racking up nearly six million views so far, of a massive wind turbine exploding, catching fire, and crashing and burning to earth, with a long seemingly slow-motion tumble like a mighty giant falling slowly to the ground. The dramatic video has paved the way for thousands of comments from myriad angles and viewpoints. While many in the surrounding blog appear to be proponents of wind and green power as a whole, others criticize the energy form for being too unreliable, and for not working when the wind is blowing either too hard, or not hard enough. Many others who weighed in on the video are clearly outraged over the volume of large raptors and other birds falling victim to wind powers behemoth bladed beasts every year. - http://environews.tv/world-news/ever-seen-a-wind-turbine-explode-check-it-out/

Nov16
02-14-2016, 09:05 PM
Nog besig met toets van die goed, ek het kwaai hael gehad en die lemme het 'n paar blou kolle opgetel so ek werk aan 'n oplossing . Saam met die hael kom daar toe erge wind wat dan veroorsaak dat die lem se tip die hael teen 'n geweldige spoed tref. Die lemme het nie gebreek nie maar het duike opgetel op die voorkant.
Nou wat wil jy met 96 V maak en daai 800 v EISH hy gaan jou kaiings brand.

Dags, die gedagte loop so om die hoogste moontlike wisselstroom te kry dan oor skakel met Semiconductors na 220 V

Die sesteem

88o vac na 400 volt 400 hz dan na 48 v dc
Ek soek tans 1000 watt per uur dan is eskom bye bye ons eskom gebruik vir laaste 30 dae 470 units word al hoe minder.

Die 1000 watt is om die totaale sesteem op 90% kapasiteit te hou so ek probeer n 3000 watt monster te bou wat moontlik die werk kan verig.

Dit is nie overunity soos baie mense perobeer nie, innovasie van produkte.

Nov16
02-14-2016, 09:07 PM
Kyk my skadunet 2460

Het jy dalk oorweeg om n klein ring nek by miidel van die skadunet te sit sodra dit gewig wat breek die rek en ys val deur.

Hans
02-14-2016, 11:34 PM
Jip daar is 'n heel paar van daai groot windlaaiers wat uit beheer geraak en hul self vernietig het. Elke sport het maar sy beserings, karre se wiele val uit en slaan om, vliegtuie val uit die lug uit, skepe soek die bodem van die see op. Dit lyk egter af die manne die windlaaiers grotendeels onder beheer het. Dit is egter nogal 'n skouspel om te sien hoe vernietig daai wind laaier homself.

Nov16
02-16-2016, 08:07 PM
Wil net graag ons lede en gebruiker herinner van onderhou op batterye

Vannaand weer ons sesteem opgecharge tot 100 %

Sit nou op 52,5 vdc al die selle sg gemeet 1250 dws 100 % vol
Water gedisteleerde water nie sommer enige water nie asb. Batterye op getop

Net n voorbeeld 18hoo gister aand sesteem op 49,9 vdc, 20hoo op 49,5 vdc

Vanoggend 05hoo 49,0 vdc

Met n 1600 watt lugversorger vir een uur voorslaaptyd, drie yskaste en tv, twee lug waaiers

Lekkeraand

Nov16
04-01-2016, 07:29 PM
Wel niet n update oor jaar se sonkrag

Voor die sonpaneele en hybrid sesteem was ons krag gebruik amper 4000 pm

Nou 500 pm

Die aanvangs kostes was baie hoog so die sesteem, sonder enige foute kan homself terug betaal oor 3 jaar.

Nou n nuwe kwotasie aangevra om prys verhoogings te vergelyk.

Alles is nou peperduur, so as jy kan bel in toerusting wat jou kan help. Doen di

Kostes vir die onderhoud op sesteem 480 perjaar sowat 30 liter battery water elkeweek so amper 50ml per 6volt sell

4670 kw genereer by son sesteem

Wel niet n update oor jaar se sonkrag

Voor die sonpaneele en hybrid sesteem was ons krag gebruik amper 4000 pm

Nou 500 pm

Die aanvangs kostes was baie hoog so die sesteem, sonder enige foute kan homself terug betaal oor 3 jaar.

Nou n nuwe kwotasie aangevra om prys verhoogings te vergelyk.

Alles is nou peperduur, so as jy kan bel in toerusting wat jou kan help. Doen di

Kostes vir die onderhoud op sesteem R480 perjaar sowat 30 liter battery water elkeweek so amper 50ml per 6volt sell

4.670 kw genereer by son sesteem per uur wanneer die son skyn gemideld.
Peak teen 5.8kw
Ergste of die slegste geen son net 2 weeke se reen 1.2 kw per uur

Op die maand waar ons die meeste bewolkde dae gekry het in totaal sesteem aangehelp met eskom 785 eenhede gebruik.

Met vol op gelaaide sesteem teen 52 vdc 17hoo middag sak die volts weg tot 49.0 vdc vir die volgende oggend teen 6hoo, wanneer die son opkom begin die sesteem wakker word vir re-charge begin stroom 2amp dc teen 135 VDC

So teen 08hoo sit die seteem al teen 25-29amp DC
13hoo begin ons raak aan die 80 amp teen 125VDC dan skop die boorgat pomp ook in 14h30 het ons 5ooo lieter water gepomp. Die sesteem begin oorskakel na float charge van 55.2 VDC float hardloop tot 17hoo dan val die son lekkerweg

Wat 24/7 op die sesteem gebruik word is
Twee staan yskaste, een kis deep freeze
Tv en radio
Al die huis ligte led tipe

Wat ek al getoets het is welder op peak son dan skree die inverter n bietjie maar hy kry 6200 watt uit die paneele uit.

Wat al fout gegaan het.
Groot fout n draad vir elstra ligte in die skuur het n muis of iets beet gekry inverter het die fout opgetel en afgeskakel. Ek was nie bewus van die draad nie so die sesteem gaan reset en amper die heele inverter uitmekaar gaan haal omdat hy bly trip.

My fout gaan soek die fout met kleiner breakers nou is al die buite ligte op 5 amp breaker sodoende val die braeker en ek gaan soek die fout daar.

Ook een groot fout weer myne, n vrou met n haardrer 1800watt ding wat amper jou kop wegblaas. Soos hulle met die ding werk weet ek tot vandag nie, maar is redelik bewus van die tegniek.

Hein
04-01-2016, 08:49 PM
Watter toerusting en vervaardiger sal jul voorstel vir die volgende vir n noodtoestand, wat goed geprys is en reliable is.
1 x 105 A battery
1x 300 W sonpaneel.
Charge controller?
Inverter 1200 W.

Hierdie is vir nood, waar Eskom niks krag meer lewer nie. Donkie vir warm water. help

Nov16
04-01-2016, 08:57 PM
1800 watt

Haardrer word mos nie stil gehou nie ek sou dink jy hou dit in een hand vas en skud jou kop in die warm wind nee hulle doen dit anders om hou die kop reg of onderste bo en skud die haardrer.

N haardroer het twee draade wat blyk baar die geskut veronderstel tekan weersstaan, toe nie ons koop mos ingevoerde produkte.

Wel daar die draade se isolasie was klaar geskut oor tyd. Net n moooo....erse gil en n paar vlamme gesien.

Die haardrer word to n flame thrower.

So manne en mannine kyk na jul haardroersmse draade sonder dat dit in geprop is by eskom.

Net so n inleiding oor alles wat 1800 watt is
Rooster brood masjien word nie aan sy draad rondgeswaai nie
Ketel 1800 watt kookwater word ook nie aan sy draad rond geswaai nie.

Alles in die kombuis met draade word nie rond geswaai nie. Maar vir een of ander onverklaar baare manier word n haardrer rond geswaai aan sy draad.

Nov16
04-01-2016, 09:08 PM
Watter toerusting en vervaardiger sal jul voorstel vir die volgende vir n noodtoestand, wat goed geprys is en reliable is.
1 x 105 A battery
1x 300 W sonpaneel.
Charge controller?
Inverter 1200 W.

Hierdie is vir nood, waar Eskom niks krag meer lewer nie. Donkie vir warm water. help

Hein in n nood toestand wat gaan jou verwagtings wees vir elektrisieteit.

Ek het amper 5 verskillende inverters
600 watt, somer net gekoop want die ding werk vanaf 12 vdc
1500 watt ciel 24 vdc
1500 watt noname brand 24vdc
2800 watt 24 vdc

Dan n reeks van die goedkoop 750 watts wat 12vdc is

Idea is hulle is almal mobiel genoeg so jy kan n paar dinge gebruik

Sonpaneele is baie belangrik ek het n paar 50 watts bv my hekmotor en sy twee 10 watt led ligte

50 watt vir elektriese heining

2x125 watt paneele vir sekuriteit stelsel

Dan is daar twee 6.5kw petrol hensets

2x universal alternators wat jy kan opspin met enig klein 4 tot 10 hp petrol engin

Twee charge controllers spaar 12 sesteem en 24. Volt sesteem

Nog een vir 12/24/36/48 40 amp 125 vdc

So ja meskien het ek dit oordoen. Op die stadium, meskien nie ek het deatyds n victron 150v 85 amp controller gekoop vir R8500 nou is hy R25 ooo in periode van 3 jaar

Nov16
04-01-2016, 09:13 PM
Om nee tes wat is genoeg en wat is teveel

Teveel krag of elektrisieteit kan jy nooit h nie

Genoeg is seker beter opsie, soos nou die dag toe gryp ek twee batterye gooi hulle op 24 v in series vat by stamp boor 1800 watt en gaan boor gaate in n konkreet muur 200 meter van die huis af sonder die geraas van n genset.

Nou dit is lekker.

Nov16
04-01-2016, 09:17 PM
Toe besef ek eendag nadat ek een van die klein inverters verkool het, jy kort komponente om hulle regtemaak.

Nou toe gaan staan en koop ek alle komponente om tenminste 220 v ac te kan bou uit n 12 volt battery uit. Innovasie n.

Jammer hein ek het my kool verloor oor die tv storie vanaand.

Watter komponente

Onthou met enige battery wat jy uithaal koet jy terug sit en so vinnig en soveel as wat jy kan.

Batterye loop nou vanaf R1800 vir 101 amp to R26 ooo vir 1500 amp
Weer eens die vraag hoe mobiel moet die goed wees
101 amp kan jy rondra
Daardie 1500 amp kan jy rondsleep

Jy het son nodig vir paneele, was jy beweeg kan jy energie gebruik om n battery telaai.
So ja ant vraag kan ek nie jou besluit

So dink dat n span mense moet eerder in noodtoestand voorsiening maak.
Met die regte produkte wat in parallel en series gekoppel kan word.

Nov16
04-01-2016, 09:39 PM
Ek kyk tans na dc to dc converter, wat meskien beter kan werk op nood toestand.

Inset dc 18 tot 96 volts uitset 12/24/36/48

Dit sal ook weer n hybrid sesteem wees van drie of meer komponente

Inset 96 to 300 volt ac of dc

Amper soos n hybrid power supply

Nov16
04-01-2016, 09:43 PM
Is daar iemand wat hier lees wat bietjie meer kan help.

Dink om he volt puls sesteem tebou wat batterye kan wakkermaak.

Asb nie internet foefies nie waar wenke wat werk

Nov16
04-01-2016, 09:55 PM
Net n gedagte
Sou ons krag kan lewer nie verkoop nie

10miljoen huis houdings lewer 1kw aan die land so dit is 10mega watts vir 5 uure is dit dan
50 mega watts

N krag stasie doen 400 megawatts, so ons moet 10 keer grooter gaan

Sou elke huishouding in suidafrika n 5000 watt sesteem kon besit. Het ons nie n krag voorsienings probleem ondervind nie

Nov16
04-02-2016, 07:48 AM
Die mense bekend as wrnd is kaap durbanville omgewing

ek is nie bekend met die produkte nie maar hul spesifiekasies en pryse lyk reg, plus punt eg suidafrikaans vervaardig
wmp4806a is n charge controller vir 12/24/26/48 vdc met prys tans van r3790

en dit lyk na n ordentlike produk

as daar iemand in die kaap is wat so iets gebruik laat weet. Ek sou graag een wil aanskaf

Hein
04-02-2016, 09:28 AM
Nov16, dit klink vir my of jy vir die hele Nkandla kan krag gee, want hel, jy het vir omtrent alles voorsiening gemaak. Mens kan sien dat jy al n lang paadjie stap in energie.

Die noodstelsel is werklikwaar wat dit s - nood. Ja dit gaan tussen R6 000 en 1 0000 kos, maar kan spaarsamig gebruik word, ook in n huis. En ja, moet mobiel ook kan wees as dit moet. Daarom dink ek aan 2 x 150 w panele vir mobiliteit en kraglewering.
As goed in jou huis apart gebruik word, en nie op dieselfde tyd nie, kan die stelsel werk. En ja jy is reg, dit moet elke keer weer tot 100℅ gelaai word.
Ek het uitgewerk, met so n son stelsel kan jy dit afbetaal in een maand , as eskom vou of as daar niemand is wat vir werk opdaag nie a.g.v. onrus of noodtoestand. Hoe?. Baie klein generator wat 1 liter petrol gebruik per uur, sal jou R 10 000 per maand uit die sak jaag.
Yskas vol vleis en goed moet darem vir n maand of 2 hou, en daarom is die stelsel nodig.

De geheim is om daai een battery gelaai te hou tot volle kapasiteit en om nodige dissipline te handhaaf om dit te kan doen.
1 yskas sal die enigste element wees wat 24 uur hardloop teen 300 w per uur. Die res word hier en daar gebruik, oordeelkundig.En daar sal miskien 2 dae wees wat mens niks anders sal gebruik as net yskas, want batterye moet eers vol laai.
Net Yskas, waterpomp, led ligte, wasmasjien. Die res is gas of hout.

So my vraag weer, wat is beste en goedkoopste? Wat van gel batterye, wat van inverters vanaf outdoor warehouse of is daar goedkoper?

Nov16
04-02-2016, 11:06 AM
Batterye is n mooilike ding
Jy moet besef enige battery moet nie meer as 50 % gebruik word nie loodsuur gell wat ook al die specifikasie is

So as jy 101 wil gebruik beteken dit net 50 amp, deel noe die 50 amp in geen son uure wat maklik 12 uure kan wees dan het jy net 4 amp per uur wat jy kan gebruik.
Dit is 4 amp x 12 volt = 48 watt maar baie klein vir enige werk.

Wat ek voorstel is bietjie te kyk na wie die hoogste amp rating kan gee teen n prys

Maw as jy kyk na www.mantech.co.za

Gaan na products
Power
Batteries
Sealed lead acid
12v
Kyk na 260 ahr

Prod code is 370M0067

Nov16
04-02-2016, 11:16 AM
Gaan soek op die www vir 2 volt selle

Firstrandbatteries
Daar is so baie

Dit is eintlik die regte ding om tekoop
2 volt selle in series vir 12 volt
Maw 6 batterye

Nov16
04-02-2016, 11:26 AM
Verkoeling mbv n yskas of deepfreez

300 wat is nie baie nie maar kyk na die kompressor se start-up gewoonlik meer as 7 keer die 300 wat so ja kan kyk na 2500 watt inverter. Dit is maar klein na my wense.

Unregistered
04-02-2016, 01:10 PM
Gaan soek op die www vir 2 volt selle

Firstrandbatteries
Daar is so baie

Dit is eintlik die regte ding om tekoop
2 volt selle in series vir 12 volt
Maw 6 batterye

Hoekom se jy so? Hoekom dit, ipv n 105 amp enkel battery?

Hein
04-02-2016, 01:32 PM
Nov16. Ek en jy leef in 2 verskillende werelde. Miskien nie dit nie, maar 2 verskillende uitsigte.

Ek wil h jy moet dink aan die man wat nie al die geld het om nou sy hele huos oor te vat na alternatiewe krag nie, maar slegs vir nood. Ek( ons) soek jou raad en hulp Nov16.

Ek praat van n begroting van alternatiewe krag vir onder R 10 000. Dit sluit alles in wat benodig word, asook n generator.
Hoe sou jy dit benader, waar sal jy koop en wat sal jy koop.

Kom ek vra jou so, ek challenge jou om so iets te ontwerp vir onder R10000.

Al hoekom ek jou challenge, is omrede ek kan sien dat jy die kennis reeds het en ons het nie. Onthou jou begroting.
Geyser krag en kosmaak krag op gas/ hout kan jy uitsluit uit jou berekening uit.

Nov16
04-02-2016, 06:07 PM
12/24/36

Dc to dc converter R1000
http://www.mantech.co.za/datasheets/products/SD-150-MW.pdf

Ipv bo genoemde kan ons n charge controller insit met die volgende vir R1300

http://www.mantech.co.za/ProductInfo.aspx?Item=372M0506

Dc to ac 220 v inverter. R4000

http://www.mantech.co.za/ProductInfo.aspx?Item=372M0349

So ons het R4500 rand oor waar mee ons behoorlike batterye moet koop

http://www.mantech.co.za/ProductInfo.aspx?Item=370M0013

150 ahr battery so jy kan om lewe tespaar uit die battery 50 % trek
75 amps dit gee vir jou n skraale 10 uur teen 7.5 amp nie n behoorlike back up sesteem nie maar kan darem help
So om die sesteem beter te maak is nog n R4000 dan het jy 14 amp in parallel koppeling
Wil mense net aanry om na die gewig van n battery ook tekyk hoe swaarder hoe beter meer efektiewe lewe in die battery beteken meer lood dikker plaate

Seker daar is baie mense wat die kombinasie sal afskiet maar vir
R 10,000 is dit n redelike wegspring plek

Nov16
04-02-2016, 06:23 PM
Daar is net te veel op die mark

Van af R500 tot 8500 per paneel

Al wat ek hier coorstel is kry een wat jou sak pas min 24 volt paneel stoot so 8 amp uit

Nov16
04-02-2016, 06:25 PM
Yskaste gaan nie lekker loop op die klein sesteem van hierbo nie. Jou kampeer yskas wel

As daar genoeg water beskikbaar is kan ys gemaak word met kamp freezer en dit kan aanhelp met verkoeling.

Asook n drip stelsel met lug verkoeling deur verdamping dit maak lekker koel

Nov16
04-02-2016, 06:38 PM
Die knaapie is bietjie meer as die 10k challange sit hom 2 by en vir R12,000 kan ons die probeer

http://www.mantech.co.za/datasheets/products/HOME-UPS.pdf

http://www.mantech.co.za/Categories.aspx

maar hier moet ons nog batterye insit asook paneele

Nov16
04-02-2016, 10:40 PM
ken die produk glad nie maar die prys lyk goed, maiden electronics supplies hulle verkoop nog al die jaaare redelike elektroniese komponente

http://www.maidenelectronics.co.za/pSLPH-255/255w-Hanwha-Solar-Panel.aspx

15% efficiency nie lekker nie maar elke man moet maar kyk wat pas sy sak R 3200 vir 255watt paneel

Nov16
04-02-2016, 10:47 PM
meer gevorder vir produkte lys

http://www.alternagy.co.za/product-category/mlt-drives/

http://www.alternagy.co.za/product-category/m-solar/

dit is sekerlik n beter opsie vir batterye so amper R 45 000 vir n sterk battery bank

535
04-02-2016, 11:30 PM
Hein, hoekom kyk jy na n "Staycold vrieskas" hy loop net 4 ure per 24 uur as hy hard gevries is. En as jy sonder krag is , genie het opgepak kan die staycold vir 5 dae die vriesgoed gevries hou in die kalahari . Ek het een gehad . Maar toe ek oor gegaan het na sonkrag het ek die staycold verkoop en n kleiner vrieskas ARB 60 liter aangeskaf die prs was dieselfde . Ek het glad nie escom krag nie en is aangewese op die son het net 4x 110 amp/h deep cycle batterye en 2,5 kw inverter en n 60 amp regulator en 6x 80 watt panele .

Nov16
04-02-2016, 11:40 PM
300 watts per uur

Dit klink nie vir my heeltemal reg nie, sou jy die yskas laat loop vir 10 uure is dit 3000 watt uure
Maw jou 101 battery se som gaan so lyk,
300 watt / 12 volt is 25 amp

http://www.rapidtables.com/calc/electric/Amp_to_Watt_Calculator.htm

Onthou om nie groot skaade aan die battery te gee nie die 50% discharge waarde.
Jy gaan net twee uure is krag uit die 101 battery kan trek. Die 101 battery het net 50 amp x12 volts beskikbaar en die som is so 600 watts.

Die idee is reg maar ?? Sesteem teklyn

Ek stem met 535 as verkoeling of vries belangrik is kry die regte produk

Hein
04-03-2016, 08:26 AM
Nov16, die begroting klop nie. Jy het oor 10k gegaan.. :-)
Ek sien agter op my yskas staan daar verbruik 130W. So dis minder as wat ek gedink het en 1.04kw per 24 hour....
Jou eerste opsie is sonder panele?? :-) inverter te duur...

535, hoekom sou jy besluit op 6 panele ipv byvoorbeeld 2 groteres?

Nov16
04-03-2016, 01:44 PM
Hein meskien moet ek so verduidelik

Ges jy het 2 paneele van 12 volt so opencircuit volts in vol son behoort tussen 16 en 18 volts dc te wees
In teorie is die 12+ 12 is 24 volt stroom van die paneele behoort 8 amps tewees

Wanneer daar min radiasie van die son is soos baie dik wolk is die straling energie baie minder. En sonpaneele wat elektrisiteit genereer het die straaling energie nodig.
So wanneer jy een sonpaneel gebruik het jy nie die voordeel van her volys nie. PWM pulse width modulasie gebruik pulses op seker frekwensie vlakke om n beter volts per stroom verhouding tekry vir doeltreffende energie verplaasing

PWM is nie sterk genoeg as jy n lae volt waarde gebruik nie.

Daarvoor paneele in series 12+12 of soveel moontlik tot jy die maksiemum
Volts kry vir jou charge controller.

Nov16
04-03-2016, 09:22 PM
Die MPPT charge controllers werk die beste en hulle is duurder.

Bv die een wat ons gebruik 150 volt 85 amps

Beteken hy kan met 150 volt voorsien word sy minimum is battery volts + 3.5 volts soos ek hom opgestel het, wat dit beteken wanneer die son op kom noem maar tyd van 06hoo is daar min stralings energie maar dit is beskikbaar.

Die MPpT charge controller sien die battery volts as 49,5 V hy sien die sonpaneele se volts as 68v
So onmiddelik begin hy die beste manier bereken om die sesteem te laai.

Onthou nou dit is 06hoo in die oggend die paneele kan skaars 500 millie amps genereer maar die is genoeg om n volt amp ratio te skakel.
Die sesteem begin charge teen 1 amp by 49,6 volts
30 minuute later is daar n bietjie meer sonskyn beskikbaar.
Die sesteem reevalueer sy battery volts 49,6 en sien paneele kan 135 volts uitsit
So nou begin die op-charge skedule bulk charge.

Maw 1 paneel by homself kan nie die beste charge ratio aanbied nie.
Jygaan nooit die beste uit die sesteem kan kry nie en jy gaan nooit jou batterye vol gecharge kry nie.

Kom ons draai die storie om na werklikhede soos vandag in ons omgewing.

Nov16
04-03-2016, 09:31 PM
Met jou een sonpaneel in vandag se toestande sou jy nie enige energie by mekaar kon maak nie
Want 12 battery was gebruik vir nood, nou staan hy op 11.2 volts
Een sonpaneel met dik mis en wolke gaan nie 12 plus 3 maw 15 volt uitset gee nie en jou cgarge vontroller gaan op float bly hy gaan nie behoorlik aanskakel om PWM te laat werk nie.

Ek hoop die info help.

Opsomming kry soveel paneel wat jy kan in series 12+12....... Tot baie naby aan die charge controller se max volts.

Unregistered
04-04-2016, 08:33 AM
Met jou een sonpaneel in vandag se toestande sou jy nie enige energie by mekaar kon maak nie
Want 12 battery was gebruik vir nood, nou staan hy op 11.2 volts
Een sonpaneel met dik mis en wolke gaan nie 12 plus 3 maw 15 volt uitset gee nie en jou cgarge vontroller gaan op float bly hy gaan nie behoorlik aanskakel om PWM te laat werk nie.

Ek hoop die info help.

Opsomming kry soveel paneel wat jy kan in series 12+12....... Tot baie naby aan die charge controller se max volts.

Dankie, ja ek het gesien en begin meer verstaan. Op die ou end lyk dit of ek volgende sl moet kry.
2,x 165 watt panele
Charge controller
2 x 102A batterye
1500 watt inverter.
Klein generatortjie.

Weet nog nie watter vervaardoger of beste prys nie.
Hein

535
04-04-2016, 09:25 PM
My Honda 6,5 K W loop nou 2jaar aaneen elke nag vir 12 ure sonder probleme om water te pomp . Boorgat lewer meer water in die nagte as deur die dag . Dit is bewys deur baie toetse. Die Mac Africa het 120 ure geloop toe gaan staan . Terug na Bloemfontein met koerrier en hulle laat weet my dis net n standby generator vir wanneer die krag af is . Ek het nie escom krag nie so die krag is altyd af.

Nov16
04-05-2016, 07:42 AM
My Honda 6,5 K W loop nou 2jaar aaneen elke nag vir 12 ure sonder probleme om water te pomp . Boorgat lewer meer water in die nagte as deur die dag . Dit is bewys deur baie toetse. Die Mac Africa het 120 ure geloop toe gaan staan . Terug na Bloemfontein met koerrier en hulle laat weet my dis net n standby generator vir wanneer die krag af is . Ek het nie escom krag nie so die krag is altyd af.

ek wil net verneem hoekom nie n lister enige diesel nie die klein petrol engines is maar net nie gebou vir 24/7 se werk nie.

het dieselfde stel ook deer geloop n klein rat binne op die spoed beheer breek sommer invlenter stukkies die heele kopstuk krukaS EN WIEL KOS r5000 SO OM HULLE REG TE MAAK IS NET DIE LOONEND NIE

OK OORWEEG AL LANK OM N KLEIN ENGINE SOOS LISTER AAN TESKAF DIESEL OF PARAFIEN MODEL

KYK NA DIE MODEL

http://www.adendorff.co.za/Products/Diesel-Engines

IS DAAR ANDER MENSE WAT DIE DIESELS AL BEPROEF HET????

http://www.adendorff.co.za/Products/Generators

Hein
04-05-2016, 08:00 AM
Daar is niks soos n Honda nie. Die goed hou vir ewig. Al die Chinese goed hou net nie. Maar Honda is weer teenoor ander vervaardigers maar net baie duurder, mens betaal vir kwaliteit.
Diesel het sy nadele ook. Moet net nie Chinese goed koop nie, en Adendorf doen Chinees.
Diesel injectors, vuil diesel, gereeld filters, ens ens.
Lister is goed, en naam op plase....

Op n nder noot. Ek sien die sonpanele het n maks ampede uitset. As dit n gewone sonskyn dag is, met 6 ure effektief, hoe verkil die ampere in persentasie vanaf daardie maks ampere uitset? 5%, 10%, 20%?. Is daar sulke tabelle vir sa?

Nov16
04-05-2016, 08:16 AM
Hein dit is mooilik om so n waarde vas testel.
Paneele het wel n grafiek vir ideaale toestande onthou hulle is tot met 30 % efektief.

My stelsel is op 28 graade magentiese noord was gemaak op n plat dak oos wes gemonteer, so die beste stralings energie is vanaf 10hoo tot 16hoo op die paneele.

Daar is sun trackers beskikbaar en jy kan ook selfs een bou, maar dit word duurder hoe grooter die sesteem word.

Dit is juis hekom jy paneele in series moet koppel om die hoogste moontlik volts uit hulle tekry.

Daarna begin jy die strings in parallel koppel om die hoogsre stroom te kry

Generator R29 765
Blades & rotor R17 933
Controller en dump load R 5 381
8m guy cable tower & ground base R 8 970

Regards

Frikkie Combrink
Email: [email protected]
Tel: 011 240 6900
Fax: 011 493 7755
073 070 8545
Web: www.zmsa.co.za

Hier is n wind stelsel

Unregistered
04-05-2016, 08:34 AM
Hein wil jou net vertel van my duursaame fout met twee sonpaneele heel in die begin so 4 jaar terug.

Eskom aan en af so ons besluit to vir twee groot paneele 24 volts 8 amp stuk.so die spesifiekasie is 24 volts in parallel en 16 amp ek kry toe ook n goedkoop PWM charge controller.

Unregistered
04-05-2016, 08:49 AM
Doen die instaleering op n lekker koel en bevolkte oggen

Meet die sesteem kry maar 13 volt en 2,5 amp uit die sesteem baie verontwaardig wag ek vir die son rhy breek nie lekker duir nie. Sesteem bly maaar swakkerig na my wete.

Die volgende dag nee wat reent en wolke is baie toe besluit ek ek sit nog teww pannele by nou gaan ek so 80 volt plus met lekker stroom kry.

Die controoler was n 125 volt 20 amp.

Maar in elkgeval. Vier paneele is op so die vergagtings os goed.

Die derde dag

Toets die sesteem on oggend en alles lyk goed.

Daar die middag. Nou as jy al n elektriese brand ruik ken en verstaan dit maak jou skoon bang want jy verwag nou die ergste..

Unregistered
04-05-2016, 08:57 AM
Nou ja op n sonnige dag met baie radiasie sien die charge controller sy gat en my ego kry n mo.....erse knyp.

Die spec s 125 volt ok dit was reg

20 amp PWM met temperatuur sensor vir overtemp, over current over alles.

Dit was net nie genoeg vir die design nie daardie 4 paneele het wel 125 volts gestoot maar die stroom was amper 40 amp meer as dubble die controller se max.

Verkoolde plastiek en controller ruik nie lekker in jou huis nie.

So ja onthou fuses en stroom breekers as julle die son goedies wil dien

Lekkerdag

Barry

Hein
04-05-2016, 06:33 PM
Dankie Barry. Waardeer jou terugvoer. Jy moet miskien jou uitleg op papier teken en vir ons inscan, sodat ons nie daai fout maak nie. Manne hou mos van sketse en mens verstaan dit beter. So ek neem aan die charge controller se input mpere is belangrik

Was vandag by Powergen in Pta. Kyk toe rons, want hul verkoop Honda. 2kva silent generator kos nou amper 16000. Dis baie geld.

Toe dink ek by myself. 'n Honda enjin (dubbel so groot) kos slegs 2500. Nou moetek net die ander goed bysit.... En ek begin te dink.....kar alternator????? En ek begin te drooom.....
Dink jul so iets kan werk???

Nov16
04-05-2016, 06:57 PM
Dankie Barry. Waardeer jou terugvoer. Jy moet miskien jou uitleg op papier teken en vir ons inscan, sodat ons nie daai fout maak nie. Manne hou mos van sketse en mens verstaan dit beter. So ek neem aan die charge controller se input mpere is belangrik

Was vandag by Powergen in Pta. Kyk toe rons, want hul verkoop Honda. 2kva silent generator kos nou amper 16000. Dis baie geld.

Toe dink ek by myself. 'n Honda enjin (dubbel so groot) kos slegs 2500. Nou moetek net die ander goed bysit.... En ek begin te dink.....kar alternator????? En ek begin te drooom.....
Dink jul so iets kan werk???

Hein dit werk as jy kyk na wat aljy moet koop werk enige ding jy moet die klein engine net reg rat vergouding gee kar alternators werk vanaf 1800 rpm op

Ek het juis n 24 volt trok alternator aangeskaf vir presies dieslfde doel.

Idea was aanvanklik

10 hp petrol engine R3500 met koppelstukke vir v-belts
24 volt alternator R2500
Tyd ???
Controller R1500

Wel kan sien die dingetie kan werk.

Unregistered
04-05-2016, 07:08 PM
http://www.offgridwinchester.com/Solar%20Power-101.pdf

Hein hier is nou n bekvol alles in engels kon nog nie n afrikaanse blad opspoor nie. Inligting is goed en reg

Lekker

Lees

Barry

Unregistered
04-05-2016, 07:10 PM
http://solar.smps.us/off-grid.html

Die skets lyk mooi en prakkties

Hein
04-05-2016, 08:11 PM
Hier is iets om te bestudeer, om jou eie generator te maak.

http://theepicenter.com/blog/generator-lawn-mower-horizontal/

baie interressant met prente by.

Hein
04-05-2016, 08:15 PM
Net n vraag, kan mens 65A instoot in n 102 Amp battery, of sal dit iets oorkom?

Nov16
04-05-2016, 08:36 PM
Net n vraag, kan mens 65A instoot in n 102 Amp battery, of sal dit iets oorkom?

hein sonder om jou omtekrap jou verwysings asb

het jy ondervinding in elektrisiteit?

as jy nie het nie stadig asb
jy kan jouself en ander skaade doen.

as jy n battery wil reg laai moet jy stadig oor n lang periode stroom terug sit.

jy kan hom boost ja maar hy gaan warm word en as die battery nie behoorlike vents het nie gaan hy ontplof.
of bars, n vriend met jaarse ondervinding het amper sy oog verloor oor juis die venting van n battery.

waarvoort en hoekom wil jy 65 amps in n battery injaag?

net so ter inligting

https://www.facstaff.bucknell.edu/mastascu/eLessonsHTML/EEIndex.html

535
04-05-2016, 10:27 PM
Die battery gaan stadig aan begin rond word en vreeslik begin stink amper soos n dooie rot en vreeslik warm raak net voor hy ontplof. Amper soos n mens wat te veel bier drink in een maand vreeslik vinnig dik word.

Unregistered
04-06-2016, 08:11 AM
Product

Quantity

Unit Price exl VAT

Total Price exl VAT

MTE25S,2V loose cell 1660Ah @ C100
12 units
R 4 271.00
R 51 252.00
or

MIL25S,2V loose cell 900Ah @ C100
12 units
R 3 038.00
R 36 456.00

Daar is nog beskikbaar

Nov16
04-06-2016, 08:15 AM
Product

Quantity

Unit Price exl VAT

Total Price exl VAT

MTE25S,2V loose cell 1660Ah @ C100
12 units van die 2 volts gaan vir jou 24 volt sesteem gee vir R25 626 vir 12 volt sesteem
R 4 271.00
R 51 252.00
or

MIL25S,2V loose cell 900Ah @ C100
12 units
R 3 038.00
R 36 456.00

Daar is nog beskikbaar

Battery vervaardiger in suid afrika

535
04-06-2016, 08:33 PM
Kontak ; Jan Vlok in Upington vir goeie pryse op sonpanele en battery stelle sy sel no. 0826511019 . Hy het nuwes en gebruiktes .

Lukas
04-10-2016, 07:44 PM
Louwrie voer ook n nuwe generasie paneel in wat glo ook baie goed en bekostigbaar is.

Nov16
04-11-2016, 06:49 AM
Louwrie voer ook n nuwe generasie paneel in wat glo ook baie goed en bekostigbaar is.

Dags kan ons Louwrie se kontakdetails kry wil graag na die paneele kyk. Asb

Lekkerdag

Barry

524
04-20-2016, 08:44 AM
http://www.netwerk24.com/Sake/Energie/die-kragoplossing-trots-suid-afrikaans-20160419

http://cdn.24.co.za/files/Cms/General/d/3893/edac278aa920425496b790ffa0f76339.jpg

n Omsetter-en-batterystelsel wat jou kan help om tot 70% van jou kragrekening te spaar n wat mooi lyk teen jou muur.
Die energiedienstegroep Energy Partners, waarin PSG Private Equity n 57,1%-belang het, het pas n Suid-Afrikaans ontwerpte tuisenergiestelsel bekend gestel, maar Karel Cornelissen, uitvoerende hoof van Energy Partners, s dit is blote toeval dat dit saamval met van die eerste PowerWall-eenhede wat die Amerikaanse groep Tesla na Suid-Afrika begin uitvoer het.
Tesla, gelei deur die Suid-Afrikaans gebore tegnologie-entrepreneur Elon Musk, het verlede jaar aangekondig dat hy sy PowerWall-battery vir tuisgebruik na Suid-Afrika gaan uitvoer. Cornelissen s teen daardie tyd het Energy Partners reeds ver gevorder met sy eie planne om n kombinasie van omsetter en battery te ontwerp wat gebruikersvriendelik is en mooi lyk in n huis.

Energy Partners het n afdeling, Home Solutions, begin om die produk te lewer.
Alan Matthews, hoof van Energy Partners Home Solutions, s die stelsel bied benewens die omsetter en battery ook sonpanele, n groot warmwatersilinder en n hittepomp. Die vertrekpunt is om n huishouding se bestaande kragverbruik eers so laag moontlik te maak. Die sonkrag wat bedags nie gebruik word nie, word in die battery gelaai vir gebruik saans.
Matthews s n tipiese huishouding gebruik sowat 50% van sy krag vir warm water. n Groter silinder wat water langer warm kan hou, kan soos n battery dien om krag op te gaar. n Hittepomp wat net n derde van n gewone geiser se krag gebruik, en LED-ligte wat n tiende van gewone ligte se krag gebruik, kan kragverbruik met byna 30% verlaag.

http://cdn.24.co.za/files/Cms/General/d/3891/17f5dfc6309a499aa1fb45301ad7f53b.jpg

(http://cdn.24.co.za/files/Cms/General/d/3891/3ff954a1f65948e282c8757082701a72.jpg)

(http://cdn.24.co.za/files/Cms/General/d/3891/3ff954a1f65948e282c8757082701a72.jpg)

Energy Partners het met n Suid-Afrikaans ontwerpte alternatief vir Tesla se PowerWall vorendag gekom, wat mooi lyk teen jou motorhuis- of sitkamermuur. Foto: Verskaf

(http://cdn.24.co.za/files/Cms/General/d/3891/3ff954a1f65948e282c8757082701a72.jpg)Fotovoltaese sonpanele alleen kan kragverbruik met nog 33% verlaag, maar die sonkrag gekombineer met die groter warmwatersilinder en n litiumysterfosfaatbattery kan die totale besparing na sowat 70% vermeerder.
Sonkrag is in sommige stede reeds goedkoper as munisipale krag, maar Matthews s Suid-Afrikaners is traag om sonpanele te installeer, vergeleke met lande soos Duitsland, Japan en selfs Australi. Tot 40% van die sonkrag is onbenut, want die meeste kragverbruik tuis is soggens en saans.
Bestaande omsetters (wat die direkte stroom van die sonpanele na wisselstroom oorskakel) is ingewikkeld om te verstaan vir gewone gebruikers en nie vir huise ontwerp nie. Tradisionele loodsuurbatterye is swaar, groot, onooglik en hou die helfte so lank as litiumysterfosfaatbatterye. Energy Partners het die ontwerpersfirma Fritzrauch gekry om visueel aantreklike houers te ontwerp waarin die omsetters en batterye gehou word.
Maklik verstaanbare ligsensors is ontwerp wat met n oogopslag wys hoe vol die battery gelaai is, wanneer die sonpanele krag lewer, wanneer die huis krag van sowel die sonpanele en die kragnetwerk kry, of wanneer net munisipale krag gebruik word.
Energy Partners bemark die stelsel vir R167 000 voor BTW (wat n groot watertenk, hittepomp, n stel sonpanele, omsetter en battery insluit). Volgens Matthews kan die stelsel binne sewe jaar afbetaal word uit die besparings.
Dit vergelyk tans met n stelsel van R197 000 (voor BTW) van Tesla wat die PowerWall, asook n omsetter en n stel sonpanele, insluit hoewel Tesla se pryse aan die dollar gekoppel is.
Meer inligting is by www.poweryourself.co.za (http://www.energypartners.co.za/homesolutions/) beskikbaar. Die stelsel is tans nog net in die Wes-Kaap beskikbaar. n Kontrak is met die Val de Vie-landgoed buite die Paarl gesluit om sowat 100 stelsels by nuwe huise op die landgoed te installeer.

http://cdn.24.co.za/files/Cms/General/d/3891/10b21489a51143b08fd2c2f0cba995f8.jpg

(http://cdn.24.co.za/files/Cms/General/d/3891/f5a548eaa9664ad5af22e99db674082a.jpg)

(http://cdn.24.co.za/files/Cms/General/d/3891/f5a548eaa9664ad5af22e99db674082a.jpg)

Energy Partners het met n Suid-Afrikaans ontwerpte alternatief vir Tesla se PowerWall vorendag gekom, wat mooi lyk teen jou motorhuis- of sitkamermuur. Foto: Verskaf

Hein
04-20-2016, 02:50 PM
Is daar voordele in tubular batterye en wat is die nadele. Volgens wat ek verstaan kan mens die battery heeltemal pa trek

Nov16
04-20-2016, 10:04 PM
Dags. Batterye kan jy nooit heeltemal pap trek nie dan begin jy met die chemiese balans peuter juis wat n battery voor ontwerp word.

Sou jy dit reg kry sal daar nooit weer n battery verkoop word nie want so n battery sal homself nie chemies het ful nie.

Maw Hein dit is n verkoops foefie.

In die toekoms gaan daar wel batterye wees wat regeneration power kan bewerk maar dit is tans te duur vir komersieele doeleindes.

Ek werk tans aan n stelsel soos n hybrid

Potensieele krag van af die son en wind skakel oor na chemiese potensielle krag wat gestoor word in n battery met aandrywings vermo van n uur of twee. Indien dit suksesvol is gaan almal daarvan teweet kom en op die vrye mark plaas. Diy met komponente wat jy moduler aanmekaar verbind.

Tans kort ek 500 watt wat homself moet ranskik in beter efektiewe krag.

N vraag ?

Het jy toe jou noodstelels aangeskaf?

Indien wat is die komponente?

Hein
04-21-2016, 12:38 PM
Dankie,

My noodkrag is ek nog besig om te ondersoek. Nog niks gekoop nie. Dis warom ek nog vrae vra, soos tubular en gel batterye, wat baie meer deep cycle vermoeens het as plat batterye.

Onthou dis vir nood, dus is die onus nie soseer op n battery wat 20 jaar kan hou nie, maar eerder in totaliteit as stelsel minder kos en wel 50-80% leeggetrek kan word op n slag. Dis eintlik waarna ek soek. Die stelsel moet dus net vinnig kan laai en dan minder kos. Meeste mense wil my raad gee, maar dan kyk hul uit n oogpunt van batterye wat 20 jaar moet kan hou, ek is nie gepla oor selfs 2-5 jaar lewe nie... Dis vir nood.

Soos ek verstaan kan tubular\gel batterye baie meer hitte vat, baie meer leeggetrek word, vanaf nul af gelaai word tot vol, minder onderhoudskoste, kan viiniger gelaai word met hor amps, tot en met 40, amps, ens.
Nou wil ek weet of alles waar is?
Groetnis, Hein ( dankie vir jul geduld met my baie vrae)

535
04-21-2016, 07:58 PM
Oppas net goedkoop batterye is n duur storie . Jy moet kort kort vervang . Terwyl jy nou koop , koop so dat as daar moeilikheid kom en die krag gaan af vir n onbepaalde tyd is jou stel in plek en het jy baie minder probleme , as jy skielik n ander battery moet kry en niemand het op daardie staduim n spaar battery nie. Soos die tyd met die krag opwekkers .

Nov16
04-21-2016, 09:44 PM
Hein wat jy nodig het is die volgende.

N loodsuur battery sonder die water en acid.

Maw n dro loodsuur battery vanaf die fabriek.

Die battery gaan net begin werk wanneer jy hom vol loodsuur maak met die regte verhouding van water en acid.

Hoop dit gaan jou help.

528
04-22-2016, 09:46 AM
524.

Dankie vir hierdie plasing (pos # 112). Die sogenaamde PowerWall kragpak (batterye) is die voorlopige toekoms in die berging van elektriese energie. Verbeterde tegnologie sal dit waarskynlik later vervang.

Die gebruik van lituimysterfosfaat as chemiese samestelling in die selle is baie veilig. Dit ontplof nie, oorverhit nie en het n herlaaisiklus van ongeveer 4000 wanneer die selle heeltemal ontlaai sou word. n Reuse voordeel in die guns van LiFePO4. n Loodplaatakkumulator het met n 20% ontlading ongeveer n 1000 siklusse afhangende van die samestelling daarvan. Indien hulle ten volle ontlaai word is dit te betwyfel of hulle herlaaisiklus meer as 100 gaan wees. Natuurlik is daar baie veranderlikes wat n rol speel wat ek nie hier gaan noem nie.

Mens moet di artikel egter met omsigtigheid benader. Om kragbesparing te meet en te vergelyk moet die veranderlikes gesoleer word. In hierdie geval is dit nie behoorlik gedoen nie. Die snit van die vergelykiong verrteenwoordig slegs een dag! Dit is kwalik genoeg om n aanname van n waarskynlike 70% besparing te regverdig. Hoe sou die grafiek gelyk het as die dag wat hulle die grafiek van die sonpanele geneem het n rendag was. Wat van die winter dae is korter en die sonstrale swakker. Watter gebied is geneem? In die ooste is die herfsweer verantwoordelik vir mis tot ongeveer 10 uur die oggend op sommige plekke. Dit is slegs enkele voorbeelde. Om n behoorlike besparings aanname te maak moet die plek van meting aangetoon word asook die tydperk van ten minste n jaar. Hittepompe het n besparings voordeel. Dit gebruik egter nog steeds netwerk krag. Daar klop n tuisgeboude son waterverwarmstelsel met n sonpaneel verhittingselement daaraan gekoppel by verre die hittepomp. Die rooi grafiek wat aantoon hoe die opwekkingskurwe loop is ook misleidend. Hierdie grafiek weerspiel n sonskyndag hoogsomer. Let op hoe laat die kragopwekking begin en hoelaat die kragkurwe eindig. Is dit wat sonpaneel verkopers aan jou gaan s: Jy kan 12 uur lank sonkrag per dag gebruik. Dit is te betwyfel aangesien Suid-Afrika se sonskyn per jaar n gemiddelde syfer van 4 tot 5 uur aantoon. n Kleiner stelsel waar n mens self die sonvolger kan bou gaan baie beter resultate- en dit goedkoper kan lewer!

Wat eintlik belangrik is is die artikel is die tipe battery wat gebruik word. Ek plaas twee skakels hieronder wat alles mooi verduidelik.

Oor die battery wat in die Tesla elektriese motors gebruik word - net n opmerking. Die chemiese stowwe is basies dieselfde behalwe dat die fosfaat met n ander chemiese stof vervang word. Dit dra by tot groter kraglewering oor n langer tydperk en n vinniger herlaaiperiode is moontlik. Dit kom egter nie sonder nadele nie. Dit kan oorverhit en aan die brand slaan en ontplof. Om dit te te werk word tussen die selle n sekering ingebou wat uitbrand en die gevaar-nadele tenwerk. Dit maak die batterypak egter duurder.

n Laaste woord. Die sogenoemde PowerWall is in wese niks anders as n klomp flitsligselle (rondes) wat in serie en in parallel gekoppel is om n sekere volt en ampere lewering te gee. Sulke pakke word dan in n kas gepak en teen die muur aangebring. Heel esteties en baie prakties!

Blue Nova | Smart Battery Solutions

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwi1ycDT4KHMAhUpKsAKHVBZC8cQFggqMAA&url=http%3A%2F%2Fbluenova.co.za%2F&usg=AFQjCNHLmGe8hv5jDk2cfN7V3ERaYkZ5Nw

SA alternative to Tesla Powerwall: prices, power details

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjW69Xk4KHMAhWBLsAKHRroDsoQFggnMAA&url=http%3A%2F%2Fmybroadband.co.za%2Fnews%2Fenergy %2F127140-sa-alternative-to-tesla-powerwall-prices-power-details.html&usg=AFQjCNHf74gr3RmHc9FEaqzdZlC2caM3lw

Hein
04-22-2016, 11:56 AM
Net n vraag wat onbeantwoord bly, of so voel ek. Gaan hierdie batterye my probleem oplos, soos wat ek dit mooi vir noodkrag beskryf het?
Tipe battery is vir my belangrik. As ek een dag baie krag wil trek, 50℅ of meer, en dan die ding laai oor 2 dae tot vol, sonder enige ofmin verbruik, of baie vinnig laai met n generator, watter tipe moet ek oorweeg. Plat, tubular of gel? Kenners s dat n battery net met maks 13,8 amp gelaai moet word...., maar kan ander soorte batterye vinniger gelaai word?
Watter is die beste om meer te kan onttrek en vinniger te laai?

Nov16
04-22-2016, 10:06 PM
Hein ek nogsteeds nie verstaan, wat jy dink nood is nie.

Enige battery werk of stel dit so lever energie totdat die chemiese balans in die battery uigeput is.
1- dan gooi jy hom weg?
2 laai hom weer vol as jy kan?
3- in nood gaan jy dalk nie tyd, plek of iets watookal inplek h om te laai nie, wat dan.

Wat wil jy doen met die nood battery?
Wat is die toerusting wat jy in nood sou gebruik?

As ons al die weet kan ek dalk n beter voorstel bied

Lekkerdag

Hein
04-24-2016, 12:59 PM
Noodbattry beteken noodkrag. Dit beteken vir my as my generator nie meer petrol oor het nie. Jy gaan my dadelik vra, hoeveel krag ek gaan benodig, hoeveel ampres per dag. Dit sal nie baie wees nie. Dit sal wees om slegs vir 1 uur eenkeer per week wasgoed te was in wasmasjien ( daarom battery leegtrek). Klein yskassie miskien ook.
Water te trek op ander dae uit boorgat uit vir 1 uur elke 2 dae. Miskien LED ligte in aand, maar nie te lank nie.
Soos reeds genoem, battery sal volgelaai word as dot ontrek word, maar sy ontrek kapasiteit sal 50-70℅ wees. Soos ek verstaan kan enige battery dit vat, as mens dit weer laai tot en met 90℅, nadat jy dit gebruik het.
Sonpaneel en res os maklik. Ek kyk nou na regte battery.

Unregistered
04-24-2016, 01:08 PM
Hier is nou mooi en praktiese voorbeeld van loodsuur batterye en charge cycle vs dis-charge

Hein maak die som vanaf die voorbeeld dit kan jou baie help om die regte size battery aan teskaf

http://www.cdtechno.com/pdf/ref/41_2129_0712.pdf

Lekkerdag

Ps vandag weer my sesteem se onderhoud gedoen by ons geen son net lekker dik wolke so sesteem loop op eskom en ek charge die batterye.

12 liter battery gedistileerde water gebruik om max level tekry in die loodsuur batterye.

Unregistered
04-24-2016, 01:11 PM
Valve regulated lead acid battery

http://www.cdtechno.com/pdf/ref/41_2128_0212.pdf

535
04-24-2016, 03:07 PM
Ek het nie eskom krag nie net 6x 80 watt sonpanele. Toe koop ek uit onnoselheid 4x 180 amp/h batterye aan ek het gevra vir Deepcycle en hulle gee toe heavy cycle batteryevir die prys van die deepcycle batterye . En se hulle het n 5 jaar waarborg . In tussen is die ou dood wat die batterye aan my verkoop het en na 3 jaar pak 2 btterye op word vreeslik warm en stink vat ek hulle terug , gaan mos nuwes kry het mos 5 jaar warborg . Toe vind ek uit dis gewone vragmotor batterye en hulle waarborg in net 1 jaar. Gaan leen geld by bank en koop die regte batterye vir weer n keer @ R 2350 stuk x4 en kry vir die ou batterye R 50 elk. Nou werk my stelsel weer 100% selfs op bewolkte dae . Soos ek gese het goedkoop batterye hou nie. Hier is nou vir 10 jaar gewaarborg en dis geseelde batterye onderhouds vry as jy n probleem met 1 battery kr gaan ruil jy dit om.

Nov16
04-24-2016, 03:24 PM
Hmmmm dit is n mooi lang waarborg by wie het jy gekoop en watse maak is die batterye,
Amp/hr rating?
Agm?
12volt?

535
04-24-2016, 09:22 PM
Probe batterye 180amp/h

524
05-07-2016, 05:08 PM
Kyk bietjie by die ouens as jy in die Sasol omgewing is http://www.greensolarenergy.co.za/

RIO DE JANEIRO, May 6 (Xinhua) -- Brazil's solar energy sector could create up to 4 million jobs and bring in 11.3 billion reais (3.2 billion U.S. dollars) in new taxes if the government takes support measures, said a Greenpeace report on Friday.
If the government reduces taxes on solar energy raw materials and give workers easier access to those projects, nearly 8.8 million Brazilian houses and shops could generate their own energy by placing solar panels on the roof by 2030, it said.
"All measures studied indicated that is achievable, based on the responsibility of municipal, regional and federal governments. Public authorities have the power to allow solar energy systems to become more attractive for the population. This study shows the best ways to do this," Barbara Rudim, leader of the Greenpeace campaign, told a press conference.
The study shows that if the taxes are reduced on raw materials, the governments might temporarily lose revenue but this would be compensated in the long term by the creation of jobs, economic growth and the natural tax increase this would lead to.
These incentives are also considered as being good for the environment, said Greenpeace. The report pointed out that if more people generate more energy from the sun, the government will be able to reduce energy subsidies and cut the emissions from power generation plants.http://news.xinhuanet.com/english/2016-05/07/c_135341094.htm

456
05-07-2016, 06:13 PM
http://www.thesunpays.co.za/index.htm

Hierdie mense voorsien son water verwarmers en sonpanele asook batterye en inverters teen billike pryse. Hulle is in Cullinan.

'n Vriend van my het van hulle water verwarmers gekoop en is baie tevrede daarmee.

Nov16
07-12-2016, 09:16 PM
So drie jaar terug het die manne begin gesls oor nuwe soort battery, eintlik ou idees maar nuwe inovasies.

Aquion is nuwe voorbeeld wag nou al amper jaar vir n antwoord soos die tesla power wall

Die konsepte is nou beskikbaar op n waglys van amper 3 maande

Prys lyk nie sleg op die aquion nie

Net so oor die 50 ooo vir 3,6 kw/hr

http://aquionenergy.com

Nov16
09-13-2016, 07:32 PM
Wanneer laas het julle mense na jul krag voorsiening asook hoeveel verbruik word gekyk.

Die laaste twee weeke speel ek met idees om beter energie te spaar.

Byvoorbeeld ons pomp 2 uure perdag water met 220 volt vanaf die inverter, die trek so 2200 watt per uur. Maw ons verbruik 4400 watt op water pomp.

Die 5000 liter is gelyk aan baie watts wat dalk op n beter manier kan gebruik word. Die plan is om oor teskakel na n sonkrag boorgat pomp. Op die stadium is dit redelik duur 50 meter gat met 12 meter head so R30 000, dan is daar soveel ander op die mark onder 25ooo die probleem is net die verkoopers is nie baie duidelik op hul spesifikasies nie. Bv. Een van die producte word geadverteer as n 300 watt sesteem wat 4 cub meter water so 4000 liter n dag kan pomp.

Klink redelik maar, as jy na doe spesifikasie kyk is dit net moontlik tussen 11hoo en meskien 14hoo. So indien dae slegte weer of selfs baie bewolk is en soos in die winterdae baie rook in die lug is is die radiasie baie minder so die spek gaan nie die water kan lewer nie.....

Nov16
11-09-2016, 08:23 PM
Hier is nou n lekker web blad wat redelik inligting tegnies aangee.

Met die ewige soeke na energie

http://www.openelectrical.org/wiki/index.php?title=Battery_Sizing

Nov16
12-29-2016, 07:01 PM
Yip die sesteem werk lekker, met die nuwe omskakeling van series paneele tot op maksimum toelaatbaar vir 150 volt charge controller.

Met die slegte of sekerlik lekker reent weer het ek die sesteem begin toets op redelike stroom.

Kan tot 40 amp 135 volt uit die paneele trek. So ja dit is baie belangrik om series koppelings op die sonpaneele te doen om die hoogste moontlike spanning volts uit hulle te trek. Die parallele koppeling werk tans so

5 paneele in series positief op negatief maw 5 x 24 volt teoreties gee ons dan 120 volt wanneer die son skaars skyn in dik wolke en die radieasie is laag trek jy nogsteeds n paar amps uit die stelsel

Weerlig afleiers is baie belangrik, soveel moontlik penne inslaan op die negatiewe kant as wat moontlik is ek het ook n nat area ontwikkel om die grand en onmiddelike area waar die penne is so nat en klam te hou. Vir die beste sover.

N kennis van ons se paneele was nie geaard nie asook nie die sesteem nie en die eerste ordentlike weerlig storm het daardie sesteem vernietig.

Die paneele is nog werkend asook die batterye maar die inverter asook charge controller is kaput.

Nov16
04-11-2017, 10:26 AM
naandsee
almal
moet die met julle deel so twee weeke terug na n erg bewolkde week word ek heel ontevrede wakker so teen 5uur die oggend gaan kyk na die stelsel maar die mag van die gewoonte en met n skok sit die sesteem voltage op 44 volts net so voor die afsny volt waar die inverter nie meer sy werk gaan doen nie.

skrik my boeglam en skakel dadelik oor na eskom sodat die batterye gelaai kan word los die storie op charge vir die dag.

Nov16
04-11-2017, 10:44 AM
namiddag so teen 18h00 bebyk ek weer die sesteem meet die volts en stroom en alles lyk heel oraait, tevrede gaan slaap en die volgende oggend teen 5 uur weer die groot skrik die sesteem gaan le op 46 volt dit is n teken nadat hy heel dag gecharge was is daar n mmmooooo erse fout.
gaan meet dadelik die SG waardes van die batterye, en tot my ondersoek wys toe een 2volt sell is besig om lekker probleeme te maak.
sit die storie weer op charge en dit pla my baie want as die ding warm gaan word is daar n kortsluiting in die battery en dit kan katastrofiese gevolge he.. so teen d10h00 die oggend probeer ek weer kyk hoe lyk die batterye en alles ruik en lyk reg tot ek die 2volt sell meet hy sit op 1.5 volt en die ander op 2.450 volts dit beteken die een sell werk soos n pap wiel hy trek die heele spul tot stilstand. spring op die foon enbel almal wat raay kan geee..

die beste raad wat ejk toe kry is van my vrou ek het jou mos geseeee die goed werk nie.
ons het net n klompgeldgemors indiewater gegooi..

ok ja met al my kontakte kry ek toe n week later n nuwe 2volt sell die ding opgecharge en weer in die seteem inkoppel.. nou werk alles weer tr mooi..

slotsom
dit is wat die kenners se
vrou eerste...jy kyk nie na die goed nie punt...

kenner nr 2 ja ons het al probleeme met die soort batterye en ja ons vervang hulle maar gereeld..
hmmm ja teen n koste van 80 ...000 rand die goed moet 10jaar plus hou..

kenner nr 3 die vervaardiger oooo ja jy moet eintlik jou equalisation doen elke 28 dae.. ok ooo nie geweet nie of dit het my ontgaan? ek doen dit elke 3 maande soos dit is totaal verkeerd..

kenner4.5.6 jy ket nou k...k die oplossing is kry nuwe batterye en gou ook

oplossing
kyk na die batterye beteken meet elke sell se voltage tenminste een keer n week, of kry n battery monitor teen n paar rand wat vir jou gaan vertel jy kyk nie na jou batterye nie.

kyk na die sg waardes die sell het my gevang van uit gewoonte begin jy minder na die goed kyk elke 15 dae is nie reg nie..

so ja n sonpaneelstelsel is soos n groente tuin jy moet elkedag nahom kyk...

Nov16
06-01-2017, 08:04 PM
na n paar weeke het my moed my begewe en toe op n dag besluit ek om die 2 volt cell te begin charge

die groot vraag is hoe charge jy n 2 volt cell met a kapasiteit van 900 ampere

wel het so begin.. koppel hom direk op n 12 volt sonpaneel sonder n charge controller.. so wek dit in teorie???

die 12volt sonpaneel het n geen stroom lading van tot 18 volts as jy hom kort sluiting gee val doe volts weg na 0(zero), maar jy kan darem 2.5 ampere uit dit kry

so die 2volt sell gee n aanduiding van amper n short met die baie hoog stroom van 2.5 amp wat eintlik net 1.2 ampere op n kort sluit of toe stroom baan is oor die battery se poole.

so werk dit nou al vir die afgeloope 3 weeke

di ebattery vols het al begim klim canaf 1.5 volt na 1,985 die doel is om so met die son te laai tot die battery sy teretiese waarde op float kry van 2.5 volt. dan behoort hy vol gecharge te wees maw. dit gaan n lank tyd vat..

dink op die oomblik om n 3.3 volt 40 ampere charge aan tekoop om die gedoente meer van n hup stoot te gee..

met my soektog na die soort krag bron lyk dit amper asof n rekenaar met die AtX tiepe power supply eintlik die werk kan doen. sy spesifikasie is as volg

3.3 volt 2 amp

5 volt 2. amp

12v met lekker amps

en as jy na die diagram kyk kan jy amper 20 amp uit die 3.3 volt kry? wonder id daar mense wat speel met die dinge sonder om hulself en die omgewing te vernietig?

cheers

lekkerdag

524
06-15-2017, 01:41 PM
https://www.weforum.org/agenda/2017/06/china-worlds-largest-floating-solar-power

China just switched on the world's largest floating solar power plant<figure class="st__content-block st__content-block--image" style="line-height: 1.125; box-sizing: border-box; margin: 0.25em 0px 2em; overflow: auto;">https://assets.weforum.org/article/image/large_yLHHBbtb9U0sJ04UNSdhazkTZVCLHRiNT_TL8VnoWaE. jpg

It wasnt too long ago that China had a reputation as a coal-guzzling, smog-blanketed polluter. But that is changing - and fast.

Today, China invests more each year in wind, hydro and solar power than any other country on earth. This week it further underlined its role as the global leader in renewable energy by switching on the worlds largest floating solar power plant.

The facility is located in the city of Huainan, in Chinas eastern Anhui province. It has a capacity of 40 megawatts (MW), enough to power a small town. And in a stroke of pleasing symbolism, the plant floats over a flooded former coal-mining region.

<figure class="st__content-block st__content-block--image" style="line-height: 1.125; box-sizing: border-box; margin: 1em 0px 2em; overflow: auto;">https://assets.weforum.org/editor/BMEG9RMDEzaKYl5aBfylxEwyKEDq0vUJ3OWQpcsi064.jpgChi na leads the way in renewable research and development
</figure>Floating solar arrays have been in use for a little over a decade. They have several advantages; they dont take up any valuable space on land, and the cooling effect of the water on which the panels float makes them more efficient. They can also help to mitigate the evaporation of water for drinking or irrigation by intercepting sunlight before it hits a reservoirs surface.

But while the technology is well-established, the Huainan plant represents a giant step forwards in scale. Previously, the largest floating solar array was a 6.3MW plant located in the UK. That will be overshadowed by a plant in Japan, due to come online next year, that will produce 13.7MW - still a long way behind Chinas new facility.

As well as accelerating its investment in renewables, China has also been putting the brakes on its fossil fuel consumption. In January this year, the country's energy regulator brought a stop to more than 100 coal-fired power plants (http://uk.reuters.com/article/us-china-coal-idUKKBN151090) under construction across the country, with a combined output of 100 gigawatts (GW).

</figure>

Unregistered
11-19-2017, 08:29 AM
Weerlig afleiers is baie belangrik, soveel moontlik penne inslaan op die negatiewe kant as wat moontlik is ek het ook n nat area ontwikkel om die grand en onmiddelike area waar die penne is so nat en klam te hou. Vir die beste sover.

Wil net seker maak. Die negatiewe kabel na die sonbeheerder (controler)- word die met die aarde (grond) verbind soos jy beskryf het? Wat van die alluminiumrame van die sonpanele? Word die ook ge-aard? Aan dieselfde aarde (grond) van die negatiewe kabel? Sal so 'n ge-aarde sonpanele die beheerstelsel en omsetter onvoorwaardelik beskerm?

Baie dankie.

SA421
11-19-2017, 10:45 AM
https://businesstech.co.za/news/energy/205382/you-may-soon-need-to-register-and-pay-nersa-for-your-personal-generators-and-solar-panels/

You may soon need to register and pay Nersa for your personal generators and solar panels
Staff Writer 16 October 2017
    
When the amended Electricity Regulation Act (ERA) comes into force, it will regulate the use of small scale electricity generators by requiring registration with the National Energy Regulator of South Africa (Nersa).
This is according to Lizel Oberholzer and Jarrett Whitehead, attorneys at Norton Rose Fulbright, who say that the regulation will likely have far-reaching effects, as private use of small scale electricity generators has increased dramatically in South Africa.
It has been reported that private electricity generation from photo-voltaic solar panels alone has increased from 35MW in 2015 to 159MW in 2016, said Norton Rose Fulbright.
Before parliament, the Department of Energy expressed concern with the loss of revenue that municipalities and Eskom are experiencing as a result of increased private generation of energy. These concerns were echoed by Nersa, which supported the presentation.
New regulations
Published in December 2016, the Draft Licensing Exemption and Registration Notice expresses the minister of energys intention to exempt various categories of generation facilities and electrical resellers from the requirement to hold a licence under the ERA.
Under these regulations, instead of requiring a licence, listed activities will need to be registered with Nersa.
Currently any generation plant operated for demonstration or for own use, which is not connected to the grid, is excluded from the licensing requirements under the ERA.
The notice provides that listed generation activities, including those previously exempt from licensing requirements, must be registered with Nersa, said Norton Rose Fulbright.
Listed activities include the operation of generation facilities with an installed capacity of less than 1MW (both connected and unconnected to the grid) and generation facilities for demonstration purposes and for purposes of standby or back-up electricity in the event of supply interruption (irrespective of generation capacity).
In practice, this would mean that every house, farm, hotel, hospital and shopping mall with solar panels or diesel generators (whether connected to the grid or not) with a capacity of less that 1MW must register with Nersa.
Although the ERA provides that registration with Nersa must be done on the prescribed application form and must be accompanied by a registration fee, corresponding regulations prescribing the requirements have yet to be published.
The act also empowers Nersa to refuse applications for registration under certain circumstances, including where an application is contrary to the objectives of the Act.
Non-compliance with any provision of the act is a criminal offence which is punishable by a fine of up to R5 million and imprisonment for up to 5 years.
We do not know what arrangements will be provided to accommodate current off-grid electricity users, but it is hoped that such provisions will enable all affected parties to register and avoid penalties, said Norton Rose Fulbright.
While the full implications of the proposed amendment will only become clear once applicants begin attempting to register with Nersa, if managed poorly, the Department of Energys attempt to regain some control of off-grid energy generation could severely impact many people.

Unregistered
11-19-2017, 06:04 PM
https://businesstech.co.za/news/energy/205382/you-may-soon-need-to-register-and-pay-nersa-for-your-personal-generators-and-solar-panels/

When the amended Electricity Regulation Act (ERA) comes into force, it will regulate the use of small scale electricity generators by requiring registration with the National Energy Regulator of South Africa (Nersa).

Currently any generation plant operated for demonstration or for own use, which is not connected to the grid, is excluded from the licensing requirements under the ERA.

Listed activities include the operation of generation facilities with an installed capacity of less than 1MW (both connected and unconnected to the grid) and generation facilities for demonstration purposes and for purposes of standby or back-up electricity in the event of supply interruption (irrespective of generation capacity).

Non-compliance with any provision of the act is a criminal offence which is punishable by a fine of up to R5 million and imprisonment for up to 5 years.

Dankie vir die inligting. Waar hulle kan skep word dit gedoen. Vuurwapens, bestuurder lisensies, waterverbruik nou eie krag. Hef aan l nog voor. Lees die volgende verslag hoe hulle s hoe hulle geraak word. Kyk ook na die leuens wat hulle kwytraak.

https://www.fin24.com/Economy/Eskom/eskom-is-set-to-make-massive-loss-report-shows-20171116

Waarheidsoeker.