PDA

View Full Version : Die EFF roer die pot..

524
04-06-2015, 07:45 AM
Die klomp klipkoppe is besig om te roer waar dit nie nodig is nie. Maar as mens so kyk hoe die wereld besig is om te draai is dit seker geen wonder nie. In Irak breek hulle struktuur en beeld wat al meer as 2,000 jaar staan.

https://scontent-mxp.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/s720x720/11089069_10153211734676407_5274060568928476679_o.j pg

ie Tshwane-metro het Sondag nog skaars onderneem om alle erfenisbeelde teen vandalisering te beskerm of die standbeeld van Paul Kruger en die boerekrygers op Kerkplein is met groen verf toegetakel.Foto’s van die geverfde beelde is op Twitter versprei en ’n foto van mense met rooi T-hemde by die standbeelde is op die Facebook-blad Kerkplein Pretoria Church Square gelaai.
Dit kom nadat Moafrica Mabogwana van die EFF in Tshwane vroer aan EWN ges het hulle gaan alle standbeelde wat “koloniale wit apartheidsheerskappy” verteenwoordig, vernietig.
“Ons het Paul Kruger as die eerste geien wat ons gaan vernietig.”
Blessing Manale, woordvoerder van Kgosientso Ramokgopa, uitvoerende burgemeester, het vroer Sondag ges Tshwane sal “alle erfenisbates in die stad, waaronder apartheids- en koloniale oorblyfsels”, deur die metropolisie en kringtelevisiekameras laat beskerm.
Enigeen wat sulke beelde beskadig, sal volgens hom ingevolge die Wet op Nasionale Erfenishulpbronne vervolg word.
Manale kon nie Sondagaand, nadat die beelde geverf is, vir kommentaar bereik word nie.
Gert van der Merwe, metropolisiebevelvoerder vir die gebied wat Kerkplein insluit, het Sondagaand ’n patrollievoertuig daarheen gestuur om die situasie te monitor.
Volgens hom het die beheerkamer, wat die kringtelevisiemateriaal van meer as ’n honderd kameras monitor, die metropolisie nie daarvan verwittig nie. Hy het ges die betrokke kameras kan buite werking wees weens bouwerk rondom Kerkplein.
Met Beeld se besoek Sondagaand laat was die metropolisie op die toneel.
Die vandalisering van die beelde kom nadat EFF-lede Vrydag buitebande om die Anglo-Boereoorlog-standbeeld op Markplein in Uiten*hage gesit en dit aan die brand gesteek het.

“ ONS HET PAUL KRUGER AS DIE EERSTE GEIEN WAT ONS GAAN VERNIETIG. ”

​Bo Madwara, die EFF se adjunkvoorsitter in Nelson Mandelabaai, het aan News24 ges hulle wou die beeld laat val, maar die polisie het hulle onderbreek. “Ons sal nie weer gestuit word nie. Ons sal toue gebruik om die standbeelde om te trek. Ons sal doen wat ook al nodig is om di krenkende beelde voor ons mense se aangesig te verwyder.”
Simcelile Rubela, lid van die EFF se Oos-Kaapse provinsiale komitee, het Sondag aan Lourens Schoeman ges: “Alle koloniale standbeelde en monumente moet verwyder word.”
Ook die ANC-jeugliga het verlede week ges die standbeeld van Kruger en “sy lyfwagte” op Kerkplein moet verwyder word om “ ’n einde aan rassisme te maak”.
Die jeugliga wil ’n versoekskrif opstel en ’n memorandum aan Ramokgopa oorhandig dat die standbeeld verwyder en in ’n museum gesit word.
Hulle meen Kruger en sy “twee lyfwagte wat met gewere gereed staan om dood te skiet” moet vervang word deur ’n 15 m ho standbeeld van oudpresidente Nelson Mandela en Thabo Mbeki asook pres. Jacob Zuma.
Ramokgopa het vroer ges hy steun die ANC-jeugliga se voorstel dat Kruger moet skuif.
“Tshwane ondersteun die
ANC-jeugliga se voorgestelde beskaafde verwydering van die standbeeld, maar nie die EFF se opportunistiese veldtog, wat veel verder gaan as die Rhodes-protesveldtog (teen die beeld van Cecil John Rhodes by die Universiteit van Kaapstad), nie,” het Manale Sondagmiddag ges.
“Ons glo die EFF moenie sy vryhede oorskry nie.”

Floyd Shivambu, EFF-hoofsweep, het in ’n verwysing na die ANC-jeugliga se verklarings Vrydag op Twitter ges die party het nie memorandums nodig om standbeelde “van koloniale moordenaars en plunderaars, wie se nagedagtenis tot vandag by ons spook”, te verwyder nie.

Kasper
04-06-2015, 07:14 PM
Ek sien in PE is ook 'n standbeeld omgegooi, lyk vir my "iemand" is besig om die bollie-pot te roer. Wil hulle dalk he die wittes moet moer strip of is die maar net weer polletiekery van die dom swart massas. Ons weet tog almal, hulle kan net verdelg en niks opbou nie- dit is sy natuur....

Groetnis

Lukas
04-06-2015, 08:13 PM
Ek hoor in Irak vernietig die mense monumente wat al meer as 2000 jaar oud is. Dit lyk vir my of die mens nie by n sekere punt verby kan beweeg nie. Die mens ontwikkel tot op n sekere punt en dan kry die barbare regte en die ontwikkelde mens is dan te ordentlik om die barbaar aan te spreek. Die barbaar breek dan alles af en so verval die mens van tyd tot tyd in n donker eeue waar alle kennis verlore gegaan het en die mens weer van vooraf moet ontwikkel.

Meer as 2000 jaar gelede was Alexandri die mees ontwikkelde stad in die wreld. Hulle het skepe die hele wreld vol gestuur om boeke en kennis in te win. Hulle biblioteek was die middelpunt van die stad en die polisie het alle skepe wat daar aangeland het, s boeke gekonfiskeer om dit oor te skryf waarna die boeke weer aan die eienaars terug besorg was.

Hulle het reeds n wreldkaart gehad wat bewys het dat die wreld rond was en toe kom daar ook n rewolusie en die barbare het toe die biblioteek en al die geskrifte daarin verwoes sodat al die kennis wat oor baie jare bymekaargemaak is, vernietig was. En so was dit weereens die begin van die donker Middeleeue. Voor dit was daar ook beskawings wat glo meer gevorderd as ons was en elke keer bevind die ontwikkelde mens hom op n plek waar hy homself nie teen die barbaar kan beskerm nie en alles verval weer tot niks.

Hier sit ons met die EFF en as ons na gebeure in ander dele van die wreld kyk, wonder ek of ons nie al weer die volgende donker eeu tegemoet gaan nie.

S417
04-07-2015, 07:38 AM
Jy weet, ek kan die EFF se punt insien. Die wit mense het vir die swartmense niks goeds beteken nie. Dink so bietjie hieroor. Dit wit mense het vir hulle geleer om klere aan te trek. Nou kan die vroue nie meer kaalspeen rondloop nie.

Vroue het nou soveel klere aan dat hulle nie nie meer so maklik verkrag kan word nie. En dan het die wit mense nog n klomp slegte goed oor hulle gebring. Skielik kan almal nou skryf. Iets wat nooit in die verlede die geval was nie. Dit beteken dat hulle nou kan lees en dat hulle nou vir mekaar briewe kan skryf. Dit is regtig erg wanneer jy besef dat die tromme uitsterf omdat die mense dit nie meer nodig het nie.

Witmense het ook geleerdheid gebring. Sonder geleerdheid was almal gelyk en en kon niemand agterkom wanneer hy dommer as iemand anders is nie. Die wit mense het veroorsaak dat hulle nou meer as een taal kan praat. Maar dit is nog nie die ergste nie. Die grootste ongeluk wat die wit mens oor hulle gebring het, was geld. Voor die daar geld was, was almal baie gelukkig. Maar nou dat daar geld is, wil die vroue mooi aantrek en hulle wil soos wit mense in mooi huise woon en dit maak dat die mans baie hard moet werk. Voor die geld was die vroue tevrede om kaalgat op die grond te slaap. Tevrede om nooit te weet wanneer hulle verras gaan word wanneer hulle iets moet optel nie. Nadat die geld daar is, is dit nou skielik verkragting.

Omdat daar nou op beddens geslaap word, gaan mense vandag baie minder in hulle slaap aan koolstof monoksied vergiftiging dood. Dit is baie sleg en daar is omtrent niks wat goed was wat van die wit mense gekom het nie.

Vandag moet die swart mense leer om voertuie te bestuur, met selfone te praat en WhatsApps te stuur sodat hulle planne kan beraam om weer terug te gaan, tot waar hulle 400 jaar gelede was. Hulle moet elke aand laat gaan slaap omdat die wit mense die TV gebring het. Ons kan nie meer in die dag onder die bom sit en dink die vrou gaan vir ons bier bring nie, want die vrou kyk nou TV.

Ons hoop is op Malema. As daar iemand is wat die klok kan terugdraai, sal dit seker net hy mens kan wees. Hy is die uitverkore seun van Afrika wat ons weer terug onder die boom gaan sit waar ons die hele dag kan vergadering hou en bier drink terwyl die vroue in die lande kan werk, kos kan maak en hulle eie die kinders kan grootmaak.

greengroen
04-07-2015, 11:07 AM
Hulle probeer om die wittes te betrek by konflik dis al die vraag is of dit gaan werk

Unregistered
04-07-2015, 07:36 PM
Stem saam met Greengroen, dink ook daar is n goeie kans dat dit n slinkse plan is wat iemand "copy en paste".

Die Boere se rieme is reeds dun gesny a g v grond kwessies en Komersiele besigheid in n land waar die regering n stelsel gebruik om die meerderheid te beskerm teen die minderheid...

A g v wysheid Hou die ouer garde nog "koelkop" (sedert Eugene se dood Al) MAAR die huidige plan gaan jonger groepe van verskillende rasse op een fisiese punt bymekaar kry en emosioneel laat reageer. Sodra die Boere hulle moere strip is ons weer die "vrug" van apartheid en regverdig dit die Staat se aksies teen ALLE blankes.

DWS die oorseese bure sal nie n vinger kan wys as ons grond / bates gevat word nie!!!

Black Wattle.

Unregistered
04-07-2015, 07:49 PM
Wat moontlik sal help is om n groep mense te kry wat hulle soos standbeelde verf met plakate om hulle hang wat lees:

"Will my contribution to South Africa also be neglected in 100 years?"

Lukas
04-07-2015, 09:07 PM
EK hoop nie dat hulle dit gaan regkry nie. Op die oomblik is die Pakistanis Indirs, Sjinese, Zimbabwirs, Nigerirs, Somalirs en die Mosambiekers in die moeilikheid.

In Soweto is waarskuwings uitgereik dat die uitlanders vir n oorlog gereed maak om die Suid Afrikaners weg te hou. Ons is op die oomblik totaal uit die spervuur. Die indiers sal ons graag wil betrek want dan sal hulle dit kan oorleef. Byt vas, staan vas en wag.

Unregistered
04-07-2015, 09:56 PM
Hi Lukas

Sal jy asb net bietjie meer duidelikheid kan gee met wat jy bedoel met "hulle maak gereed om die Suid Afrikaners weg te hou"? Weg te hou van wat? Of is dit net om hulself te kan verdedig?

Dankie, groete

W

caholt
04-08-2015, 11:22 AM
Wat aansluit by die uitlanders...
http://www.news24.com/Live/SouthAfrica/News/WATCH-Durban-riot-police-use-water-cannon-on-protesting-foreign-nationals-20150408

Jammer dit is n bietjie off topic:

Dit laat my wonder, as die illegal uitlanders die Suid Afrikaners aanval, tel dit nie as n aanval van die buiteland nie en sal dit dan die weermag regverdig om aksie te neem?

caholt.

Lukas
04-08-2015, 11:31 AM
@ W. Die swart Suid-Afrikaners is besig om getvol te word vir die uitlanders. Hulle plaas groot druk op die uitlanders en daar is gedurig propaganda om die uitlanders te diskrediteer. Die propaganda veroorsaak dat die uitlanders meer en meer geteister word en die uitlanders begin nou besef dat hierdie bedreiging ernstige afmetings kan aanneem.

Dit is moontlik as gevolg van die uitlatings wat daagliks teenoor uitlanders gemaak word om na hulle land terug te keer. Die aanvalle en plundertogte wat in intensiteit en geweld teenoor uitlanders toeneem en die dreigende belofte teenoor uitlander dat daar n dag gaan kom wat hulle uit die land gejaag gaan word, noop die uitlanders nou, om gereed te maak om hulleself te beskerm.

Hierdie voorbereiding word gesien en waarskuwings word nou uitgereik wat s dat die uitlanders vir oorlog gereed maak. Die polarisering ten opsigte van die uitlanders in die Rand is besig om tans goed geroer te word. Nie een keer kon ek optel dat ons wit Suid-Afrikaners hierdeur bedreig word nie.

1807
04-08-2015, 12:26 PM
Daagliks sien ek die buitelande mobile huise konvooi - oorlaaide bakkie en sleepwaentjies hier by ons verby gaan Zim toe. Daai voertuie is totaal oorlaai en die voertuie is onveilig vir ons paaie. Maar nogsteeds is daar nog duisende wat nie bereid is om te trek nie, hulle lewe te lekker in ons land.

Unregistered
04-08-2015, 01:35 PM
Lukas

Dankie vir die antwoord en verduideliking.

Groete

Aletta
04-08-2015, 02:06 PM
In Hennenman het heelwat Chinese die dorp verlaat die afgelope paar maande. Ek weet nie regtig wat die rede is nie.

Unregistered
04-08-2015, 07:46 PM
Wat al daardie standbeelde aanbetref......... Hulle gaan nie ophou met breek nie.... Hulle gaan tog net nhou en nhou - totdat alles vernietig is..... So, maak dan 'n slim plan..... Nooi vir ou mal-emma'tjie en sy spul bos-apies uit om te kom help om al die 'bose' Westerse standbeelde na Orania te verskuif..... siende dat ou mal-emma mos in die geheim deur sy Joodse Geldmag -vrinne soos Soros & Company gefinansier word, sal dit mos nie so moeilik wees vir mal-emma om 'n paar trokke te huur om te kom help met die verwydering van al daardie 'slegte' apartheid -standbeelde na Orania nie, n? Laat hulle maar die stede en die dorpe vir hulleself neem en hulle eie primitiewe 'beelde' daar oprig. Sedert die middestad van Tshwne reeds lankal in 'n tipiese kriminele boggom-afrika hool ontaard het, sit blankes in elk geval nie meer hulle voete op 'n plek soos Kerkplein nie.

Unregistered
04-08-2015, 08:22 PM
Ek sien op fotos hoeveel wit kinders saam met die swartes tekere gaan oor die standbeelde, dan wonder ek net hoekom? Hoe kan iemand so onnosel wees? Dink hulle as hulle saam met hul swart tjommies rond dans dan gaan hulle kanse op werk beter wees? Of raak die wittes nou maar net soos die swartes? Of het die wittes sulke valse skuldgevoelens en minderwaardigheids komplekse of is hulle net so gebreinspoel?

Lyk vir my of hulle net 'n paar warm klappe kort om hulle wakker te laat skrik.

W

Unregistered
04-08-2015, 10:48 PM
Na vandag se protess by Kerkplein, wat is jul opinie van hierdie? 'n Uitdaging? Uitlokking?

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=811788045577232&set=a.117069365049107.25243.100002381329037&type=1&theater

Tom
04-08-2015, 11:55 PM
Kan hierdie die vonk in die kruitvat word? Gaan hulle uiteindelik n vyand kry, die wit man, om teen te verenig?

Unregistered
04-09-2015, 01:35 AM
Aangaande die Kerkplein gedoente: Wanneer mens die hele prentjie in konteks beskou, dan wil dit voorkom as of Hofmeyr en Bridges handige marionette is wat keurig deur die intelligensiedienste (onder beheer van die Geldmag soos Rothschild, Soros, Kirsch & Kie) aangewend word, om tesame met welbekende (staats-gestigte) valse-vlag (skynregse) en Vrymesselaars -organisasies soos Afriforum, die AWB, Kommandokorps, VF+, BKA, ens, die konserwatiewe blankes van SA te lok, te groepeer, en hulle emosioneel op te sweep sodat/totdat hulle tot enige vorm van aktivisme sal oorgaan; sodat hulle verder gemonitor, beheer en bestuur kan word. Elke blanke persoon wat op Kerkplein teenwoordig was, was deur die intelligensiedienste gefotografeer en gedokumenteer sodat hulle getalle, bewegings en emosies stip gemonitor kan word. Uit hierdie groepie opgesweeptes mag hulle dalk n nuttige idioot vind, en hom dan bestuur en kweek om tot aksie or te gaan, en dit mag dalk vir hulle die geleentheid wees wat (weer) die blankes as gemeenskaplike vyand/teiken rooi sal verf. Tyd sal leer.

greengroen
04-09-2015, 07:03 AM
Miskien moet hulle muti kry en die standbeelde daarmee smeer veral die tipe wat akska op die pyplyn getoets het

524
04-09-2015, 07:25 AM
Aangaande die Kerkplein gedoente: Wanneer mens die hele prentjie in konteks beskou, dan wil dit voorkom as of Hofmeyr en Bridges handige marionette is wat keurig deur die intelligensiedienste (onder beheer van die Geldmag soos Rothschild, Soros, Kirsch & Kie) aangewend word, om tesame met welbekende (staats-gestigte) valse-vlag (skynregse) en Vrymesselaars -organisasies soos Afriforum, die AWB, Kommandokorps, VF+, BKA, ens, die konserwatiewe blankes van SA te lok, te groepeer, en hulle emosioneel op te sweep sodat/totdat hulle tot enige vorm van ‘aktivisme’ sal oorgaan; sodat hulle verder gemonitor, beheer en bestuur kan word. Elke blanke persoon wat op Kerkplein teenwoordig was, was deur die intelligensiedienste gefotografeer en gedokumenteer sodat hulle getalle, bewegings en emosies stip gemonitor kan word. Uit hierdie groepie opgesweeptes mag hulle dalk ‘n nuttige idioot vind, en hom dan bestuur en kweek om tot ‘aksie’ or te gaan, en dit mag dalk vir hulle die geleentheid wees wat (weer) die blankes as gemeenskaplike vyand/teiken rooi sal verf. Tyd sal leer.

http://i1372.photobucket.com/albums/ag341/akska2/JOH%20_zpsash3zuky.jpg (http://s1372.photobucket.com/user/akska2/media/JOH%20_zpsash3zuky.jpg.html)

454
04-09-2015, 07:52 AM
Kruger het vir Marks belowe dat die regering sy ondernemings sou steun. Die eerste hiervan was n distilleerdery buite Pretoria. By die inwyding daarvan deur Kruger is dit De Volkshoop gedoop, maar dit het meer algemeen as Hatherley of Eerste Fabrieken bekend gestaan. Marks het later glas- en konfytfabrieke gevestig, asook n steenmakery. N die ontdekking van goud het Hath erley gefl oreer terwyl swart en wit mynwerkers hul dors geles het met die goedkoop jenewer en brandewyn wat daar ge stook is. Byna al Marks se sakeondernemings was van begunstiging deur die regering afhanklik. Om dit te verseker, het hy die Boereleiers se guns ywerig begin wen met sagte lenings en geskenke. Die belangrikste was dat hy gehelp het om n eiendomstransaksie te beklink wat die president n ryk man gemaak het. Hy het ook n groot bedrag geld aan Pretoria geskenk vir n standbeeld van Kruger. Marks was n gereelde en welkome besoeker aan die huis van die president.

Dieselfde geldmag wat destyds die oprigting van die standbeeld moontlik gemaak het gebruik dit nou om konflik aan te moedig.

Tom
04-09-2015, 10:46 AM
Ek is baie bekommerd oor die stand van skake. Dit word beslis orkestreer, soos julle s, maar om Steve en Sunet uit te maak as Volks verraaiers, sit ook nie lekker nie en gaan nie vir my af nie. Ek twyfel nie vir een oomblik dat hul motiewe edel is nie. Dit ges, besef ek ook wat hulle aksies se uitkoms kan wees.

As witman is ek net moeg om weg te gee. Ek is besig om my trots weg te gee. Ek het my land weg gegee. Ek het my vryheid weg gegee. Ek het my kultuur weg gegee. (Ek moet nou al aanvaar dat my buurman n bees in die erf langs my mag slag vir n begrafnis en n tent halfpad oor die pad span en n klomp portable toilets in die straat sit vir die begrafnis gangers) Se nou vir my ek het nie my kultuur weg gegee nie. Ek is besig om my finansieele welstand en oorlewing weg te gee. Een van die dae moet ek my eiendom ook weg gee. Dit alles terwille van vrede en om nie n teiken van die witman te maak nie.

Lukas, jy gaan ernstig en hard moet kom praat. Ek weet nie hoe jy hierdie een gaan kom stel dat ek dit aanvaar nie. Om Oom Paul nou te kom afbreek en s, wat was hy nou eintlik, gaan nie vir my die ding doen nie. Dit gaan oor die prinsiep en hoe ons stelselmatig net verder en verder afgebreek word tot ons geen wil en trots meer het nie. Ek weet die bybel se, as hy jou bo kleed wil he, gee hom jou onder kleed ook. Ek dink dit is nog n ding wat verkeerdelik vertolk word om ons te onderdruk. Chris, wat dink jy?

So ja, ek dink hier kom n ding. As God self nie ons gees verander om hierdie dinge te aanvaar nie, kom hier groot moeilikheid.

Kasper
04-09-2015, 12:08 PM
Ek is baie bekommerd oor die stand van skake. Dit word beslis orkestreer, soos julle s, maar om Steve en Sunet uit te maak as Volks verraaiers, sit ook nie lekker nie en gaan nie vir my af nie. Ek twyfel nie vir een oomblik dat hul motiewe edel is nie. Dit ges, besef ek ook wat hulle aksies se uitkoms kan wees.

As witman is ek net moeg om weg te gee. Ek is besig om my trots weg te gee. Ek het my land weg gegee. Ek het my vryheid weg gegee. Ek het my kultuur weg gegee. (Ek moet nou al aanvaar dat my buurman n bees in die erf langs my mag slag vir n begrafnis en n tent halfpad oor die pad span en n klomp portable toilets in die straat sit vir die begrafnis gangers) Se nou vir my ek het nie my kultuur weg gegee nie. Ek is besig om my finansieele welstand en oorlewing weg te gee. Een van die dae moet ek my eiendom ook weg gee. Dit alles terwille van vrede en om nie n teiken van die witman te maak nie.

Lukas, jy gaan ernstig en hard moet kom praat. Ek weet nie hoe jy hierdie een gaan kom stel dat ek dit aanvaar nie. Om Oom Paul nou te kom afbreek en s, wat was hy nou eintlik, gaan nie vir my die ding doen nie. Dit gaan oor die prinsiep en hoe ons stelselmatig net verder en verder afgebreek word tot ons geen wil en trots meer het nie. Ek weet die bybel se, as hy jou bo kleed wil he, gee hom jou onder kleed ook. Ek dink dit is nog n ding wat verkeerdelik vertolk word om ons te onderdruk. Chris, wat dink jy?

So ja, ek dink hier kom n ding. As God self nie ons gees verander om hierdie dinge te aanvaar nie, kom hier groot moeilikheid.

Tom, ek kan dit nie beter stel nie, jy vat alles 100% raak!!!
Hier sit defnitief meer agter hierdie hele storie as wat ons sien. Iemand is besig om te roer, en hulle gebruik die EFF om hulle vuil werk te doen.
Gaan lees bietjie op die nuus- webwerwe die openlikke haat teen blankes, die media huise verwyder dit nie eers meer nie.
Louis Botha se standbeeld het ook deurgeloop, gaan daar iets van kom?... Daai plek is heeltemal toe onder video surveillance, maar ek wed jou nie een sal aangekeer word nie.
Miskien staan die tyd nader dat die wittes minder soos 'n ruggraatlose papbroekke moet optree en ons stem begin dik maak.....want ek sien H.K.G.K.

Groetnis

Unregistered
04-09-2015, 12:59 PM
Kasper / Tom

Ek stem 100% saam met julle.

Ek het op 'n stadium hierdie webwerf gereeld gevolg, en selfs op 'n stadium 'n geldelike bydrae gemaak op Swartberg. Ek het gesien hoe daar gedurig gemaan word dat ons nie moet optree nie, ensv. omdat ons die morele grond sal verloor indien ons betrokke raak. Ek het ook saamgestem met daardie strategie.

Ek is egter nou van opinie, dat indien hierdie openlike uittarting nie aangespreek word nie, dan het ons as volk nie meer 'n bestaansreg nie. Elke "geen" -aksie verbrokkel en stroop ons van ons eens trots en identiteit.

Elke keer wat ons die ander wang draai, word die aanslag teen ons net groter.

En wat gaan ons nou verder bereik deur niks te doen nie? Die buiteland het nog nooit vir ons omgegee nie, en hulle doen nog steeds nie. Hulle gee nie eens erkening aan die daaglikse moorde nie. Op sosiale netwerk bladsye is daardie selfde koor wat die liberalistiese media ondersteun het, nog steeds besig om aan die wereld te verkondig dat ons dit verdien om so vermoor te word. Ons moet maar erken dat ons geen vriende in die wereld het nie, en die bietjie wat daar is, soos UKIP se Jack Senn, het nie genoeg steun of tyd om insigewende verandering aan buitelandse se opinie.

Intussen word ons daagliks uitgeroei. Op hierdie blad word Sunette en BKA uitgemaak as organisasies van ons vyand. Elke regse organisasie word uitgemaak as die boogieman. Dalk is hulle, maar so what? Moet ons net wag, en as dit ons beurt is op ons knie gaan en hoop dat ons gebed goed genoeg was om in die hemel te kom? Watter lewe is dit?

Elke keer as ek lees van 'n gruwel aanval, moord of verkragting, of ontvoering, gaan iets binne my dood. Watter nut is daar vir 'n lewende dooie mens? Voel julle nie ook dieselfde nie?

Lukas se ons moet kyk wat maak die Jode want dit is een van die snellers. Ek is nou nie 'n ekonoom nie, maar as ons plaaslike maatskappy begin kyk na die buiteland vir beleggings moontlikhede, en gedeelte van hul besighede skuif offshore, dan is dit mos juis een van daardie snellers wat ge-aktiveer word.

Unregistered
04-09-2015, 01:25 PM
Kasper, Tom en Unreg hierbo.

Julle som net mooi op hoe ek en 'n paar ander mense voel. Soos julle self vra, wat kan mens doen? Ons draai elke dag hoeveelkeer die ander wang net om die skynsel van vrede te bewaar, wanneer gaan dit stop? Ons is in die ergere minderheid, julle sien hoeveel liberale en verraaiers is daar wat saam met die swartes dans en tekere gaan. Die ander klomp wittes is nie gepla nie, net solank dit nie hul sakke raak nie en hulle hul sport en braaie en drank het.

Een ding wat in my kop bly vassteek is wat Siener ges het van ons sal alles verloor. Dit voel of dit regtig gebeur. Ek is wel skrikkerig om iets van Siener te s juis oor Adriaan Snyman soveel van sy eie sterkies aangelas en afleidings gemaak het.

Ek weet net regtig nie meer nie. My moed is in die as. Al wat ons kan doen is om op God te vertrou en te glo dat Hy uitkoms sal bring.

W

Unregistered
04-09-2015, 05:15 PM
Wie wil graag deur valse-vlag organisaisies soos Siener Snyman se Vaandel, Suidlanders, Kommandokorps, AWB, BKA, VF+, FN, ens, opgesweep word?

Wie wil kwaad word? Wie wil tot aksie oorgaan? Wie wil op tree? Hierdie Kommunistiese regering sit met kwylende bekke en wringende aap-handjies en wag - tesame met hulle broer Moeg-aap se regering in Zombiebabwe - om op emosionele en opgesweepte witmense soos jy toe te slaan; en dan hoop hulle om jou vir baie lank toe te sluit (presies soos hulle met die brawe brandewyn-besope boepensmag van Lets Pretorius gedoen het).

Die (liberale) blankes het reeds klr alles verloor toe hulle eie mense verraad teen hulle eie bloed en hulle eie nageslag gepleeg het, deur twee maal JA te stem voor 1994, waarna meer as n kwart van alle blankes reeds land-uit gevlug het. Raak maar gewoond daaraan om jou rooi wangetjies nog honderde male te draai, en jou bo-kleed, onderkleed, hoed, onderbroek, t-hemp, trui, das en baadjie te gee... en te gee... en gee... en gee... en gee...

Aanvaar maar dat jy jou monumente gaan verloor - veral as jy nie nou spoedig rel dat al jou Westerse monumente netjies afgehaal word en na n veilige kulturele area soos Orania vervoer word nie (vir veilige bewaring of uitstalling). Daar is nie n manier dat jy as blanke vandag jou erfenis in Afrika gaan bewaar nie. Jy gaan heel waarskynlik ook jou eiendom verloor. Jy weet dit, ek weet dit, en almal besef dit nou goed. En met geweld gaan jy dit vir seker nie kan keer nie. Dit sal die teenoorgestelde effek ontketen. Vra maar vir Lukas. Al wat jy wettig kan doen is om jou lewe te beskerm die dag wanneer jou lewe fisies bedreig word. Tot dan sal jy moet wag.

Vir nou het jy basies twee keuses: Verlaat die land.... of bly in SA en wees bereid om (saam met jou geliefdes) groot klippe & akkies te kou vir n lng tyd. Want om in opstand te (probeer) kom teen 84 miljoen-plus barbare gaan nie so n lekker faait wees nie.

Unregistered
04-09-2015, 05:52 PM
Wie wil graag deur valse-vlag organisaisies soos Siener Snyman se Vaandel, Suidlanders, Kommandokorps, AWB, BKA, VF+, FN, ens, opgesweep word?

Wie wil kwaad word? Wie wil tot aksie oorgaan? Wie wil op tree? Hierdie Kommunistiese regering sit met kwylende bekke en wringende aap-handjies en wag - tesame met hulle broer Moeg-aap se regering in Zombiebabwe - om op emosionele en opgesweepte witmense soos jy toe te slaan; en dan hoop hulle om jou vir baie lank toe te sluit (presies soos hulle met die brawe brandewyn-besope boepensmag van Lets Pretorius gedoen het).

Die (liberale) blankes het reeds klr alles verloor toe hulle eie mense verraad teen hulle eie bloed en hulle eie nageslag gepleeg het, deur twee maal JA te stem voor 1994, waarna meer as n kwart van alle blankes reeds land-uit gevlug het. Raak maar gewoond daaraan om jou rooi wangetjies nog honderde male te draai, en jou bo-kleed, onderkleed, hoed, onderbroek, t-hemp, trui, das en baadjie te gee... en te gee... en gee... en gee... en gee...

Aanvaar maar dat jy jou monumente gaan verloor - veral as jy nie nou spoedig rel dat al jou Westerse monumente netjies afgehaal word en na n veilige kulturele area soos Orania vervoer word nie (vir veilige bewaring of uitstalling). Daar is nie n manier dat jy as blanke vandag jou erfenis in Afrika gaan bewaar nie. Jy gaan heel waarskynlik ook jou eiendom verloor. Jy weet dit, ek weet dit, en almal besef dit nou goed. En met geweld gaan jy dit vir seker nie kan keer nie. Dit sal die teenoorgestelde effek ontketen. Vra maar vir Lukas. Al wat jy wettig kan doen is om jou lewe te beskerm die dag wanneer jou lewe fisies bedreig word. Tot dan sal jy moet wag.

Vir nou het jy basies twee keuses: Verlaat die land.... of bly in SA en wees bereid om (saam met jou geliefdes) groot klippe & akkies te kou vir n lng tyd. Want om in opstand te (probeer) kom teen 84 miljoen-plus barbare gaan nie so n lekker faait wees nie.

Ek wou nou vir jou paar dinge ges het, maar jy is beslis dit nie werd nie. Jy weet baie duidelik nie wat 'n liberalis is nie. Om die waarheid te s, ek dink jy is een van daardie wat bewe net van die gedagte dat die blankes weer sal saamstaan. Ek dink jy is een van daardie generasie wat nou voordeel trek uit die moorde van blankes. Jy het seker jou eie sekuriteits maatskappy. Weet nie wat jou geloof is nie, maar wat gaan jou antwoord wees op Oordeelsdag wanneer God aan jou vra: "Wat het jy gedoen om die barbaarse moorde te keer?"

Tom
04-09-2015, 05:53 PM
Ek weet net regtig nie meer nie. My moed is in die as. Al wat ons kan doen is om op God te vertrou en te glo dat Hy uitkoms sal bring.

W

of bly in SA en wees bereid om (saam met jou geliefdes) groot klippe & akkies te kou vir ‘n lng tyd

Miskien staan die tyd nader dat die wittes minder soos 'n ruggraatlose papbroekke moet optree en ons stem begin dik maak

Kasper, ons is soos deur n slang hipnotiseer. Ons is verlam.

Iemand het Siener genoem. Wel, ek stem saam. Die dinge kom en sal volbring word. Ons sal deur die smeltoond gaan. Ons sal alles verloor. Ons sal vir n baie lang tyd akkies. Maar daar kom n einde aan. Dit is waar Siener God se boodskap van hoop bring. Hierdie gees van verdeeldheid sal aanhou tot alles volbring is. So ek aanvaar dit. Kom ons verheug ons in God en tel ons gees op. Hy is in beheer, laat Sy Wil geskied.

Tom
04-09-2015, 05:59 PM
"Wat het jy gedoen om die barbaarse moorde te keer?"

Ek sloof my af dag en nag. Ons moet planne maak, goeie planne en deurdat dit tot niks kom, word God soveel meer daardeur verheerlik wanneer Hy die uitkoms bring.

Ons en my planne kom tot niks, ek loop myself daagliks in mure vas. Die mure van verdeeldheid. Die mure van hardhorendheid. So sal ons die smeltoond deurgaan. So word God verheerlik.

Unregistered
04-09-2015, 06:14 PM
Ek sloof my af dag en nag. Ons moet planne maak, goeie planne en deurdat dit tot niks kom, word God soveel meer daardeur verheerlik wanneer Hy die uitkoms bring.

Ons en my planne kom tot niks, ek loop myself daagliks in mure vas. Die mure van verdeeldheid. Die mure van hardhorendheid. So sal ons die smeltoond deurgaan. So word God verheerlik.

Tom, ek verstaan jou want dit is 'n stryd net om te oorleef. Met my vraag, verwys ek na die stilswye van blankes teenoor die moorde, verkragtings, ontvoering. Ek is in my hart oortuig dat ons sonde pleeg deur nie iets daad werkliks iets daaraan te doen nie. Om te praat daaroor, beteken totaal niks, en gaan nie die moorde/verkragtings wat vanaand gaan plaasvind keer nie. Om slegs daaroor te bid, is net 'n verskoning vir 'n mens se eie siel.

Die oomblik as mens praat van verdediging, kruip daar allerhande ouens uit en waarsku dat ons is verdoem en dat ons maar moet sluk aan die ellende. Al die ander is valse profete en vals-vlag organisasies, etc. Die DA se: "Kom ons onderhandel oor hoe die monumente verwyder word instede van vernietiging." Steve Hoffmeier s: "Moenie vergelding soek nie" (maar hy word uitgekryt is as 'n agent). Op amper elke blad word ons ges: "Doen niks, aanvaar jou lot" etc.

Wie is die groter proponent van vals-vlae gebeurtenis? Die wat s doen niks en laat die moorde maar voortgaan? Of die wat enige regse poging probeer kelder om saam te staan?

Unregistered
04-09-2015, 06:59 PM
Iemand het hier genoem dat mense selfs hulle onderbroeke gaan moet weg gee.....hy het net vergeet om die kouse en die skoene by te voeg. Aan diegene wat probeer emosies opsweep deur goedsmoeds ander witmense te wil blameer dat dit kamstig hlle skuld is dat ander witmense nou vermoor, beroof, verkrag en gemartel word deur kwansuis niks daaraan te doen nie. Gaan neem jou windbuks en jou kleilat en dan stel JY die voorbeeld, loop jy mooi voor, en wys JY vir ons hoedat jy nou gaan begin om 'die kfffrs op strepe vrek te maak' met jou eenman-strafkommando, toe! Jou holrug boerperd is seker al opgesaal en staan en wag vir jou!

Baie mense het voorheen twee maal NEE gestem. Het jy?? As jy JA gestem het dan moet jy nou nie kla oor die logiese resultaat nie, want dan is jy (nes jou held Steve Hofmeyr) iemand wat in jou hart aan/in gelykheid en broederskap glo, en het jy destyds bloot jou ingebore liberaal-humanistiese ideale uitgeleef en meegehelp om jou land op n goue skinkbord aan n trop Joods-beheerde barbare weg te gee. Moenie nou jou patetiese links-besoedelde skuldgevoelens wyd smeer deur dit ook op die konserwatiewe en behoudende blankes te plak nie. Kollektiewe straf en verdiende loon is wat die links-liberale blankes van SA nou ontvang. Die siek wit DA-stemmende, bier-suipende, rugby-aanbiddende, gelykheid-omhelsende, geestelik-hoereerende rasvermenger-samelewing van SA het presies die tipe regering ontvang wat hulle verdien. God straf vermengers, insluitende die geestelike vermengers en die gelykheids -en eenheids-prekers.

Unregistered
04-09-2015, 07:41 PM
Naand Tom

Ek het die deel van Paul Kruger en Sammy Marks aspris aangehaal sodat ons kan sien dat niks eintlik verander het nie. Vandag se politici is dalk swart en hulle is dalk dommer, maar die agendas is nog net dieselfde. Politici is magsbehep en geldgierig, dit maak dat hulle mannipuleerbaar is. Wit, swart, oud en jonk, die wat nie korrup is voor hulle politiek betree nie, sal word so gou hy bietjie mag het. Ek hou glad nie van die idee dat die standbeelde verwyder word nie, tog het God ons die wysheid gegee om deur die mense se agendas te sien en as ons nou 'n klomp standbeelde, wat mense verheerlik moet afstaan om uit die kruisvuur te kom, so what? Dis dooie goed uit die verlede en bepaal nie my herkoms of posisie op aarde deur Christus nie. As die standbeelde iemand tot Christus kon keer kan ons dalk anders daaroor dink.

Ek dink dit is tyd dat ons vergeet van mense en op God fokus. Dis tyd om al ons bygelofies af te le en ons vrede en doel by God te vind. As God vir ons is, wie kan teen ons wees?

Die Bybel leer ons dat ons sal lewe uit ons geloof. Dit beteken eenvoudig dat, dit wat jy glo gaan gebeur, is wat gaan gebeur. Wat glo ons? Ons glo die drek wat vir ons opgedis word deur die siener dissipels en ander doemprofete. Dit sal sleg gaan, ons gaan alles verloor, ons gaan uitgemoor word, ons gaan baie lank akkies. As dit is wat jy glo dan is dit hoe dit vir jou sal wees.

Dit is egter nie wat God en die Bybel vir my se of God se wil vir ons nie. Die Bybel leer ons God voorsien altyd volgens Sy rykdom en glorie, God wil he ons moet heers en Sy koninkryk op aarde bou.

Ons voortbestaan en welvaart le nie in mense se hande of saamstaan nie, dit hang af van ons geloof.

Chris

Kasper
04-09-2015, 07:56 PM

Ek wil tog asseblief 'n versoek rig- As jy iemand wil aanvat oor sy seining, al stem jy nie daarmee saam nie, wees asseblief mans/vrou genoeg om net jou naam by te sit(al gebruik jy 'n skuilnaam). Dit maak dinge net makliker .
Die iedee dat ons blankes die waarde het van 'n stoet bul sonder knaters , moet onmiddelik einde kry. Ons het ook die reg om te lewe , ons geskiedenis te herdenk en ons geloof te beoefen soos dit ons self behaag. Enige iemand wat vir jou anders iets wil inprent moet homself gaan inboek vir 'n brein skandeering
Dit maak nie saak wie het wat gestem nie- ons almal weet dit was 'n gekookte spul van die begin af, so dinge sou nie veel anders uitgedraai het nie.
Vandag word die grenslyne heeltyd verskuif om by die massas se wil aan te pas. Hoe meer ons toegee, hoe meer sal hulle vat- dit is sy natuur...
Daar sal nuwe denk rigtings moet kom om te probeer om ons as ras groep te beskerm. Ek self weet nie hoe of wie nie, maar daar moet tog iemand wees daar buite wat die leiding kan neem.

Ouens soos Steve/ Sunette wat opstaan vir ons regte, kan ek nie fouteer nie, hulle probeer ten minste iets. Ek het nog nooit gehoor dat enige van hulle geweld aanblaas of oorlog wil verklaar nie, so wat is so verkeerd met hulle seining?
In elk geval, gee ek nie veel aandag aan Siener se uitsprake nie, sover as my kennis strek (wat nie veel is oor die onderwerp nie), het weinig van sy se goed al waar geword.Ek glo onvoorwaarlik in God en die Bybel, net Hy weet wat sal gebeur met ons. Miskien moet ons weer God se guns opsoek, aangesien ek nie dink op die oomblik hou Hy van wat Hy sien onder ons Afrikaners nie (Hoer/ rumoer , suip en egbreuk pleeg ens )
Dalk is dit tyd dat ons weer nederig raak voor ons Skepper, en hom vra om leiding te neem in ons lewens, want soos dit huidiglik aangaan lewe ons al klaar in 'n tipe "hel" hier op aarde
Groetnis
Kasper

greengroen
04-09-2015, 08:15 PM
Die mense wat hierdie planne maak is beslis nie dom nie hulle sinspeel op jou emosionele denke want dis wanner jy dom sal optree dink rasioneel dink slim laat hulle afbreek soos hul lekker kry onthou dit gaan nie oor jou nie jy is nie belangrik nie jy is nie in beheer nie die lewe is kort tel jou seninge

Tom
04-09-2015, 09:59 PM
onthou dit gaan nie oor jou nie jy is nie belangrik nie jy is nie in beheer nie die lewe is kort tel jou seninge
greengroen, dankie, kort en kragtig.

Chris, ek weet ek sal altyd h wat nodig is. Miskien nie wat ek nou het nie, maar my brood en water is gewis.

Julle kan nou maar se van Siener wat jul wil. Ek neem jul nie kwalik nie, want julle weet nie. AS het alles kom vertroebel. Ek weet net, as dit nie vir Siener se boodskap en Lukas se vermaninge was nie, het ek seker lankal dom dinge gedoen en waarskynlik met my gaai in die tronk gesit. Ek aanbid ook nie Siener nie. Ek het seker 2 jaar laas n boek oor Siener opgetel. My Bybel lees ek elke dag.

Dalk is dit tyd dat ons weer nederig raak voor ons Skepper, en hom vra om leiding te neem in ons lewens
Kasper, ons doen dit reeds. Die wat nie doen nie, sal seker nooit.

Ouens soos Steve/ Sunette wat opstaan vir ons regte, kan ek nie fouteer nie, hulle probeer ten minste iets. Ek het nog nooit gehoor dat enige van hulle geweld aanblaas of oorlog wil verklaar nie, so wat is so verkeerd met hulle seining?
Presies. En hulle maak planne. En dit kom tot niks.

as ons nou 'n klomp standbeelde, wat mense verheerlik moet afstaan om uit die kruisvuur te kom, so what?
Dit is so Chris. Mens moet net eers bietjie terugstaan en die groter prentjie sien. En die skuld gevoel van ons is 'slapgat' van ons afgooi. As God wou he ons moet terug baklei, dan het ons lankal, in '94 al.

So ek sal seker nou weer aangeval word, maar ek weet waarmee ek my besighou, al is dit hoe frustrerend en al loop ek in hoeveel mure vas.

Lukas
04-10-2015, 01:27 AM
Julle sal die handrem op hierdie bus so bietjie moet aandraai, voor hierdie draad n persoonlike smeer draad word.

Dit help nie nou om emosioneel te word nie. Wanneer jy oor iets emosioneel word, mis jy baie ander oulike goedjies. EK is regtig jammer dat ek nou nie saam opgewonde kan word oor die monumente wat geverf word nie. Ek stem saam dat dat dit geskiedenis is en dat die geskiedenis bewaar moet word.

Marius het vandag n interessante ding aan my genoem. Die ou vierkleur vlag se kleure is rooi groen wit en blou. Die beelde wat geverf word, was glo op verskillende geleenthede met verskillende kleure geverf. Daar was glo beelde met rooi verf, ander met groen en ander met blou verf geverf. Die enigsgte kleur wat nog nie gebruik was nie, is wit.

Die ander interessantheid hiervan, was dat daar nie by een geleentheid gesien was dat die EFF die beelde geverf het nie. Hulle was nooit in aksie gesien nie. Kan dit waar wees ?

Gelyktydig met die herrie oor die beelde kom daar n brief van n relatiewe onbekende swart man wat die wreld vol toer. Toe ek die brief die eerste keer gesien het, was die knaap in Morocco. ’n paar uur later het hy dit op een of ander manier reggekry om sy geskiedenis in Morocco, op Facebook uit te vee. Hoe kry n mens dit reg?

Wel, die “swart man” skryf n brief aan Zuma waar hy kla omdat Zuma nie die volksmoord ideologie teen die wit man aanspreek nie. Watter volksmoord ideologie teen die wit man?

Ek werk baie met inligting en ek het baie swat bronne regoor die land. Ek hoor gereeld dat die Indirs, Pakistanis, Zimbabwirs, Nigerirs, Somalirs, Mosambiekers en Sjinese uit die land gejaag gaan word. Maar ek het nog nooit onder my swart bronne gehoor dat daar n beplanning teen die wit Suid-Afrikaners beplan word nie. Ek het wel al gehoor dat wit mense wat Zimbabwirs in diens het, ook geteiken kan word.

Die enigste organisasies wat van die volksmoord teen wit Afrikaners praat, is die Suidlanders, Kommando korps, AWB en so hier en daar n kleiner organisasie wat op een of ander manier aan een van die bogenoemde organisasies verbind word of deur hulle gelei word.

Waarom sou julle dink sal n “swart man” wat geen rede het om so te dink nie, Zuma wil vermaan om die blankes nie uit te moot nie?

Kom ons praat gou oor vals vlag operasies. Ek verstaan sat die ANC se sterkste kenner van vals vlag operasies juis binne ons nasionale intelligensie aangestel is om juis hierdie aspek te bedryf. Die lid wat briljant is, is nie wit nie. Hy is ook nie swart nie. Kei klas ok nie as bruin nie. Hy is n volwaardige volbloed Indir.

Waarom sal n Indir so graag die wit Engels en Afrikaans sprekende Afrikaners, by hierdie stryd wil betrek?
Waarom sien ons nooit die verwers nie. Is dit ooit die EFF wat verf?

Waarom word, is daar n ooreenkoms tussen die verf wat gebruik word en die Vierkleur?

Waarom sal iemand hom in n ope brief as swart voordoen om juis die suggestie van n volksmoord te bevestig.

Waarom is die ‘Swart man” se Facebook-profiel so geheim? Geen foto’s van vriende, familie of geleenthede nie?

Waarom het die “swart man wat skynbaar diep in sy dertig is en wat n wereld rysiger is, eers teen die einde van verlede jaar die Facebook ontdek?

Wie is nou eintlik die verwers en watter voordeel kan n wit opstand teen die regering of teen Malema vir die Indirs bied?

Dink so bietjie oor hierdie vrae.

Versoek:

Kan julle vir my fotos van die verskillende kleure waarmee die beelde geverf was, hier plaas ?

Unregistered
04-10-2015, 06:19 AM
"In our present political climate Julius Malemas EFF cannot but thrive. Cheap populism is the currency of the day, and Malema and his cohorts are in their element. We "can expect even more reckless opportunism from them in the months ahead.

Uit n berig waarvan die link nou sal volg.

Black Wattle

Unregistered
04-10-2015, 06:24 AM
http://today.moneyweb.co.za/article?id=454620&acid=oDJ7jxLrn7QeZeuwhd4cWQ%3D%3D&adid=jOk6ZPBW5rceZeuwhd4cWQ%3D%3D&date=2015-04-10#.VSdPhIZXec1

Presies die emosies waarvan ons vror gepraat het. Moenie die "stubeel" nou los nie ons gaan spuit wees.

Janna
04-10-2015, 07:45 AM
Hier is 'n bewys maar word deur die pers ge-ignorer.

http://praag.co.za/?p=31061

Janna
04-10-2015, 08:29 AM
EFF members arrested for defacing statue outside Parliament
Posted by: News24.com Tags: ARRESTED, EFF, Louis Botha, PARLIAMENT, vandalism Posted date: April 9, 2015 | No comment

The defacement of statues around the country are sheer acts of hooliganism and criminality, and should be frowned upon by all sensible and law-abiding South Africans, the African National Congress (ANC) chief whip said on Thursday.

The statement from the whip, Stone Sizani, comes after Louis Bothas statue in front of Parliament was vandalised earlier on Thursday. An Economic Freedom Front (EFF) member confirmed to News24 two of their members had been arrested for this particular incident. The partys Godrich Gardee said he agreed with what was done to the Botha statue because you cannot every day be subjected to the mind of the warmonger.Bothas statue had red and blue paint thrown over it in the early hours of Thursday morning.

Sizanis office said the malicious damage of statues at certain locations in the cover of darkness signifies nothing but cowardice by those seeking to opportunistically piggyback on the publicity generated by the successful campaign led by the progressive students of the University of Cape Town regarding the statue of Cecil Rhodes.
Theres nothing courageous or heroic by peacetime fighters or revolutionaries who go around kicking doors that are already open and subverting due processes merely for media attention.

While the UCT campaign was initially blemished by a lawless act of strewing poo on the statue, it was generally peaceful and involved rational discourse and dialogue which resulted in the university Council taking a decision to remove the statue [on Thursday].

http://www.sabreakingnews.co.za/2015/04/09/eff-members-arrested-for-defacing-statue-outside-parliament/

Unregistered
04-10-2015, 08:39 AM
Dit was n fout in die eerste plek om standbeelde van ons voklsplanters op te rig, dis hoogtyd dat dit verwyder word. Ons volk word nie deur mense geplant nie, maar deur God te ken as ons volk se leier. Die wat so tekere gaan moet mooi na hulle prioriteite gaan kyk. Die eie ek en mense wat op troontjies geplaas word is vir die afgodsdienaars. Ek dink hierdie tipe verering van mense is n gruwel en hoort nie by n christen volk nie. My geskiedenis kan nie verdwyn omdat n standbeeld verdwyn nie, hierdie kwansuis afbreek wat nou gemaak word is nie n afbreek van ons volk nie, meer n suiwering! Ons sport afgod is die volgende wat aan die beurt moet kom, want dit is mos waarvoor ons volk naweke lewe en wat die dominee eerste mee simpatiseer in die kerk op n Sondag oggend oor die pak wat sy span gekry het. Nou verstaan my reg ek hou ook van rugby en my trotse volks geskiedenis, maar waarom op n oorlogpad gaan wanneer afbreek gemaak word aan iets wat n afgodsdiens geraak het, ek sien eerder dat n nuwe tyd aangebreek het, een van terugkeer na waar God weer opreg gedien word en Hy die eer vir alles kry, en wat ons krag gee om staande te bly. Wat die dinge betref wat buite ons beheer is, soos misdaad ens God is groter as jy, Hy wil dit vir jou wys, ons is gewaarsku die ongeregtigeid gaan vermeerder in die eind tyd, maar ons moet ons geloof optel en vashou aan God en Sy beloftes, dat niemand ons uit Sy hand kan wegruk nie, en wanneer daar n tyd kom wat ons moet optree, dit vir God se saak sal wees nie ons eie nie! Staan vas

Aletta
04-10-2015, 10:25 AM
Lukas ek weet nie of dit feitlik korrek is dat niemand die EFF gesien het nie, daar is foto's van hulle. Staanvas, dit klink vir my na n Israelvisie redenasie wat niks met die Bybel te doen het nie. Niemand aanbid daardie beelde nie. Dit is tasbare bewyse van geskiedenis en as daar niks te siene is nie, gaan niemand meer daaroor dink meer nie. Niemand is op die oorlogspad nie maar ek dink tog mense moet die soort goed verhoed.
Wanneer wil jy die streep trek? Vandag is die beelde more, biblioteke en oormore is dit jyself. Die meeste swartmense het hul teen die afbreek van beelde uitgespreek so ek dink nie as dit n poging tot polarisiasie was was dit baie suksesvol nie.

524
04-10-2015, 10:53 AM
En daar het jy dit...."Out with the old in with the new"

http://i1372.photobucket.com/albums/ag341/akska2/HaniMonument_zpsvfktmgiz.jpg (http://s1372.photobucket.com/user/akska2/media/HaniMonument_zpsvfktmgiz.jpg.html)

524
04-10-2015, 10:53 AM
Nou wonder ek net, hoe lank voor iemand daai een verf?

Aletta
04-10-2015, 11:17 AM
1659
koerantbeleid is dat briewe van spoke nie geplaas word nie, ek glo hierdie is die insig van n swart Suid-Afrikaner en dit is baie eerlik geskryf.

Tom
04-10-2015, 12:30 PM
Staanvas, ek stem saam. Goed saamgevat. Dit gese, skiet daar n gedagte in my kop op. Waarom bespoedig ons nie maar die proses en trek saam met die Suidlanders nie? Waarom wag vir die volgende ding en die volgende ding? Gee sommer alles met een slag op.

Skuus vir daai een. Ja, ek is n mens, ek is emosioneel. Maar ek weet van beter en sal my emosies beteul. Waarom? Omdat ek weet die boom gaan van bo-af self inmekaar tuimel.

524
04-10-2015, 12:34 PM
https://pbs.twimg.com/media/CCOUu3QUMAEtQNf.jpg

524
04-10-2015, 12:42 PM
Nog 'n monument beskadig, hierdie keer in Fickburg. "
https://pbs.twimg.com/media/CCOMXegVEAAXBm-.jpg

Janna
04-10-2015, 02:38 PM
Destroy colonial heritage sites, urges UDM leader
February 18, 2015 | Filed under: News, | Posted by: Deneesha Pillay

UDM Nelson Mandela Bay leader Mongameli Bobani called for the destruction of heritage sites that depict the history of colonialism and apartheid.
He was speaking at a municipal public accounts committee meeting yesterday, where councillors debated the importance of a municipal by-law to police the upkeep of heritage sites.

Bobani said: We must destroy the buildings that will bring back apartheid. We must destroy those statues, like that statue of a man on a horse [the Horse Memorial in Central] and Queen Victoria who gave the land of our people away. We are in the transformation period, so we must destroy everything to do with apartheid and colonialism.
Their forefathers built those statues to oppress our forefathers, Bobani said while pointing at DA councillors.

-Rochelle de Kock

http://www.heraldlive.co.za/destroy-colonial-heritage-sites-urges-udm-leader/

Kasper
04-10-2015, 08:59 PM
" Wanneer wil jy die streep trek? Vandag is die beelde more, biblioteke en oormore is dit jyself. ........."

Aletta, ek stem heeltemal saam met jou siening, maar ek dink ons moet bietjie meer dieper begin dink oor die saak. Lukas se altyd die meeste swartes is ons goedgesind, wel ek gaan nie stry daaroor nie ten opsigte van die ouer geslag swartes. Die probleem is die jonger knape (30 en jonger). Dit is waar die probleem le. Meer as 90% van hulle is totaal antogonisties teenoor wittes. Hulle is vir jare gebreinspoel om wittes te haat, asook gebreinspoel dat alle mislukkings in SA die wit man/apartheid se skuld is. Glo my nie?... wel kyk wie hou toi-toi's in die townships, en dan kyk mens na hierdie afbreek mentaliteit, soos nou met die standbeelde- dit is die jonges, nie die oues nie.
Een van ons diens verskaffers het geboue in al wat 'n township is. Gaan kyk die graffiti op daai mure, almal is besmeer met om en by die selfde slagspreuk-"kill all white people, of white people must be killed en dan ook kill the white oppressor"
Hierdie word geskryf deur jong kinders, dit is nie die ouer geslag nie, en dis hier waar ons probleem vorentoe gaan kom.
Dan net ook 'n ander saak, dit is wel EFF knape wat verantwoordelik is vir die vandalisme- van hulle is in hegtenis geneem. Of daar iets van sal kom , moet nog gesien word. Ek dink egter hulle is nie die ouens wat die hele ding dryf nie, daar sit defnitief iemand anders agter die hele ding. As ons bietjie terug onthou, het zooma J.v. Riebeeck se gees laat vervloek en weg gejaag, omdat hy kwansuis apartheid SA toe gebring het. Hulle wil die wittes demoniseer. Hitler het dieselfde met die Jode gedoen, en ons almal weet hoe dit op geeindig vir daai mense.....
Groetnis

Unregistered
04-11-2015, 01:57 PM
Lukas het dit al baie op hierdie forum genoem dat daar wl n wil onder die swartes bestaan om die witman uit Afrika te dryf, en hoedat n groep sangomas elke jaar by die see bemekaar kom om die sokkerbal die see in te skop en dan te sien of die sokkerbal perdalks verder see-in sal dryf sodat hulle daardeur hulle teken by die voorvaders kan verkry om die witmense die see in te jaag.

Die vraag is net of/wanneer/waar hulle hierdie teken gaan kry, en hoe hulle dan daardie plannetjies aanmekaar gaan slaan sonder om die blankes te waarsku of paniekerig te maak. Tyd sal leer.

Verder is dit nie hoofsaaklik die Indirs wat primr van die blankes wil ontslae raak nie. Die Jode het hulle saad/genetika onder elke ras ingeteel en daar is dus Jode (Joodse bloed) onder elke ras... soos hulle ook hier verklaar :

We Jews have SPOILED THE BLOOD of all races. We have tarnished and broken their power. We have made everything foul, rotten, decomposed and decayed. -- [The Way To Zion (1912) ; Dr. Kurt Munzer].

Dws agter die Indirs (en agter Shaik by NIA) sit daar n baie groter bose mag, naamlik die internasionale (Geldmag) Jode... soos hulle ook lankal hier onder verklaar het :

Forbid the Whites to mate with Whites. The White Women must cohabit with members of the dark races, the White Men with black women. Thus the White Race will disappear, for the mixing of the dark with the White means the end of the White Man, and our most dangerous enemy will become only a memory. -- [An excerpt from the speech of Rabbi Emmanuel Rabinovich before a special meeting of the Emergency Council of European Rabbis in Budapest, Hungary, January 12, 1952].

en ook...

Thanks to the terrible power of our International Banks, we have forced the White Christians into wars without number. Wars have a special value for Jews, since Christians massacre each other and so make more room for us Jews. Wars are the Jews' Harvest : - The Jewish banks grow fat on Christian wars. ...Over 100-million Christians have been swept off the face of the earth by wars, and the end is not yet.

We may have to repeat the grim days of World War II, when we were forced to let the Hitlerite bandits sacrifice some of our people, in order that we may have adequate documentation and witnesses to legally justify our trial and execution of the leaders of America and Russia as war criminals, after we have dictated the peace. -- [Rabbi Reichorn, speaking at the funeral of Grand Rabbi Simeon Ben-Iudah,1869].

en ook...

We have founded many secret associations, which all work for our purpose, under our orders and our direction. We have made it an honour, a great honour, for the Gentiles to join us in our organizations, which are, thanks to our gold, flourishing now more than ever.

Yet it remains our secret that those Gentiles who betray their own and most precious interests, by joining us in our plot, should never know that those associations are of our creation, and that they serve our purpose.

One of the many triumphs of our Freemasonry is that those Gentiles who become members of our Lodges, should never suspect that we are using them to build their own jails, upon whose terraces we shall erect the throne of our Universal King of the Jews ; and should never know that we are commanding them to forge the chains of their own servility to our future King of the World.

We have induced some of our children to join the Christian Body, with the explicit intimation that they should work in a still more efficient way for the disintegration of the Christian Church, by creating scandals within her. --

[From a series of speeches at the B'nai B'rith Convention in Paris, published shortly afterwards in the London Catholic Gazette, February, 1936 ; Paris Le Reveil du Peuple published similar account a little later].

So...

Diegene wat in die geheim agter die militante swartes sit, is die Internasionale Biljoenr (Sionistiese) Jode soos die Rothschilds, Rockefellers, Oppenheimers, Soros en Kirsch (en hulle agente)... naamlik die einste Jode wat rg van die begin af agter elke links-liberale organisasie sit, wat ook elke liberaal-humanistiese beweging gestig en befonds het (tot vandag toe) - organisasies soos Zabalaza, die ANC, SAKP en die DA... en vandag befonds hulle steeds mense soos Malema en die EFF in die geheim. Hulle agenda sal nooit verander nie. Hulle gebruik (befonds, beheer en bestuur) net gerieflik die barbaarse massas om hulle vuil werk vr hulle te doen - naamlik die verdrukking en uitwissing van die blankes en die Westerse (Christelike) beskawing.

Hierdie Jode beheer en bestuur die grootste internasionale intelligensie agentskappe, soos die CIA, NSA, MI6, BND, Mossad, tesame met die Five Eyes netwerk (Australi, Kanada, Niew Zealand, Engeland, VSA) en ook Frankryk het bande.

Dit is wie ons werklike vyande agter die skerms is. Die Duiwel se kinders/saad op aarde.

454
04-11-2015, 04:30 PM
Dankie # 52. Nou dat almal weet ons moet nie in die wereldse oorlog betrokke raak nie, sal almal hopelik betrokke raak in die geestelike oorlog.

539
04-12-2015, 12:23 AM
...... En dit nogal vanuit die "kerk" ! Nie eers meer net van die EFF se kant nie

Lukas wat dink jy is die kanse dat die plundering van winkels in blanke gebiede die volgende teiken kan wees??

Cape Town - The head of the Anglican Church in South Africa, Archbishop Thabo Makgoba of Cape Town, has called for the energy behind the #RhodesMustFall campaign to be harnessed into self-examination and action to expand the current protests into a society-wide drive for real transformation.

Archbishop Makgoba believes the successful student campaign to have the statue of Cecil John Rhodes removed from UCTs upper campus reflects growing anger at inequalities in the country.

The campaign against symbols of the injustice of our past, along with service delivery protests and public outrage over corruption, reflect the anger of South Africans at the inequalities that continue to plague us, he said this morning.

The churches, along with government, business and educational institutions, must all join this, the new struggle for equality of opportunity.

Meanwhile, the campaign has been described as intolerable hooliganism by the Institute of Race Relations.

The Institute had given warning earlier that intimidation and racial nationalism shown by the protesters would harm UCTs standing.

Cape Argus

http://www.iol.co.za/news/politics/makgoba-calls-for-broader-struggle-for-equality-1.1843606?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook#.VSmZ1pORbAE

Lukas
04-12-2015, 11:06 AM
Politiek bly n emosionele besigheid en politici spandeer nogal baie geld om die kerke as positiewe mening vormers te koop. Selfs die ou NG kerk was so verraai en vandag doen die die ANC, PAC en ander politieke partye soos die EFF en die SAKP dieselfde.
DIE EFF ondersteuner Floyd Malema wat eintlik deel van die PAC se jeugliga is, maak ook interessante geluid. Kyk wat s hy op sy Facebook.

Floyd Malema
April 10 Edited
So the Afrikaner's are declaring a war against EFF for the call of "removal of all colonial statues" ok ok ok fine, bring it on WE ARE MORE THAN READY TO SHOOT THE BOER,THE FARMER, THE SAME WAY THEY USED TO SHOOT TO KILL OUR PARENTS.
#fearFokkol
#No retreat, No surrender, Aluta Continua!!!
#salute with Leon Pietersen.

En dan kom die wyse woorde van Spike Moegoe

Spike Moegoe Heheheheee......you dont know what war is.......pasopa........
21 hrs 1
..
Spike Moegoe The Afrikaner is a sleeping lion....trust me, you dont want to wake him up.....yoyoyo....
21 hrs 1

524
04-12-2015, 11:49 AM
...... En dit nogal vanuit die "kerk" ! Nie eers meer net van die EFF se kant nie

Lukas wat dink jy is die kanse dat die plundering van winkels in blanke gebiede die volgende teiken kan wees??

Cape Town - The head of the Anglican Church in South Africa, Archbishop Thabo Makgoba of Cape Town, has called for the energy behind the #RhodesMustFall campaign to be harnessed into self-examination and action to expand the current protests into a society-wide drive for real transformation.

Archbishop Makgoba believes the successful student campaign to have the statue of Cecil John Rhodes removed from UCT’s upper campus reflects growing anger at inequalities in the country.

“The campaign against symbols of the injustice of our past, along with service delivery protests and public outrage over corruption, reflect the anger of South Africans at the inequalities that continue to plague us,” he said this morning.

“The churches, along with government, business and educational institutions, must all join this, the new struggle for equality of opportunity.”

Meanwhile, the campaign has been described as “intolerable hooliganism” by the Institute of Race Relations.

The Institute had given warning earlier that intimidation and racial nationalism shown by the protesters would harm UCT’s standing.

Cape Argus

http://www.iol.co.za/news/politics/makgoba-calls-for-broader-struggle-for-equality-1.1843606?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook#.VSmZ1pORbAE

Ook maar nie so slim soos die bees wil voorgee nie. Daar is , vir my, 'n baie groot paradoks tussen die twee (in rooi). Die grootste korrupsie is juis die einste regering wat hy wil h moet saam staan!

Boonop het die vark geen benul wat eintlik van sy "amp" in die kerk verwag word nie. Kan jy glo, Sondag na Sondag sit daar mense in die einste kerk en hang aan elke woord wat oor die antichris se lippe borrel. Meer en meer mense draai hulle rug op kerk en godsdiens as gevolg van swape soos die.

Lukas
04-12-2015, 01:29 PM
Wat die onluste in die Kaap betref. Die Kaap van goeie hoop slaap nog lekker. Alles gebeur mos altyd agter die berg en hulle was tot onlangs baie beskerm.

Ons het geweet dat die ANC die skroef gaan aandraai om druk op die DA te sit. Die ANC kon nog nooit beheer oor die Kaap kry nie. Die Kaap sal vir die EFF en die ANC eerste prys wees as hulle dit kan wen. Maar hulle sal nie vordering kan maak vir hulle die Kaap vir die DA onregeerbaar kan maak nie.

My vermoede is dat hierdie uitsprake niks meer as politieke retoriek is, in die hoop om druk op die DA en sy mense in die Kaap te sit nie. In die ou Suid-Afrika was daar baie predikante wat vir die ou regering opgekom het. Dit is maar net weer so geval. Die enigste verslik is dat die predikante nou swart is. Wie weet? Miskien s hulle ook eendag askies.

524
04-12-2015, 05:53 PM
En daar abdikeer Antie Helen ...Wie sal op 9 Mei die skip van die DA se roer vat.

Unregistered
04-12-2015, 06:49 PM
Mmusi Maimane, of Lindiwe Mazibuko hulle altwee was baie prominet in die DA, sal maar sien wie die jode verkies. Staan vas

539
04-12-2015, 07:49 PM
.

Jy het my een vraag gemis Lukas. Wat dink jy?

524
04-12-2015, 09:04 PM
http://www.boerevryheid.co.za/forums/attachment.php?attachmentid=6251&d=1428857375

Unregistered
04-12-2015, 10:44 PM
Daardie pamflet is bekend. Alles op daardie pamflet het ook presies net so waar geword. Die goue vraag is : Watter (geld) mag en watter leierskap sit reg van die begin af agter die Kommunisme en agter die ANC ? En wie is die stigters, en wie finansier organisasies soos die ANC en die SAKP, reg van die begin af ? Wie sit agter die Vrymesselary (vryheid, gelykheid en broederskap) ? Wie sit agter liberalisme, humanisme en rasvermenging ; en wie bevorder hierdie sataniese beginsels ?

Lukas
04-12-2015, 11:41 PM
539. Wanneer jy tussen die lyne lees, sal jy sien dat so iets veral in die Kaap n moontlikheid sal wees. Die uitlander kwessie aan die ander kant word so groot dat dit die kanse verklyn. Tog is daar n klein moontlikheid dat so iets kan gebeur.

527
04-13-2015, 08:18 AM
Sien daar ry trokke vol manne in rooi overalls vanaf Alberton na Pretoria se rigting. Lyk my die manne gaan standbeelde afbreek.

SA462
04-13-2015, 08:47 AM
Kan dit nie dalk die Rooimiere wees wat gaan skoonmaak waar die knape geplak het ni?

B52212345
04-13-2015, 12:02 PM
Daar is baie dinge wat nou begin los trek, wat Lukas al lank terug en verskeie kere verduidelik het. Ek dink, hy is al bietjie moeg verduidelik en getik hieraan maar is dankbaar dat hy dit steeds doen.

Dit genoem, elke mense moet self besluit wat om met die huidige ding te maak. Ek dink nie Lukas wil he ons moet die heeltyd die wang draai nie. Daar is baie maniere om die problem te kan hanteer, op verskeie vlakke. Daar is ook baie maniere om terug pakslae te kan uitdeel, sonder om die wet te breek of dom dinge te doen. Wat hy wel s is dat ons nie nou in dinge moet betrokke raak waar ons nie die voordeel uit kan trek nie. Daar is n ingelse gesegte wat seg - Pick your battles carefully but win the war - of so ietsie.

Deur nou betrokke te raak in n vuisgeveg gaan net moeilikheid maak vir ons, dit is realisties n geveg wat ons nie nou kan wen nie. Dit is hoe ek die boodskap sien. Dat ons die vuisgeveg in die toekoms, op die regte tyd kan wen is moontlik. Daardie omstandighede gaan baie anders wees en die vuisgeveg sal ook nie dieselfde wees of lyk nie.

Tom, ek stem en voel saam met jou oor baie dinge wat jy hier skryf. Dit brand hier op n plek en dit is seer maar vir nou moet ons die ding nie roer waar dit gesien word nie. Moet ons eerder saamsnoer en trek met die organisasies wat julle hier noem?

Soos ek ges het, dit is elkeen se besluit. Maak asb net seker dit is n ingeligte een. Wat laat enige persoon die idee gee dat so n saamtrek die hele appelkar gaan omgooi? Dalk kan die saamtrek wat baie mense so graag begeer net toestemming gee aan die veiligheids magte om teen daardie mense op te tree. Sedisie en Terrorisme is wye omskrywings en sulke groepe kan baie maklik vervolg word omrede hulle binnelandse stabilitiet bedreig. Verder kan sulke optrede deur ons groepe, in die buiteland as agresief gesien word, teen ons in propaganda gebruik word en enige optrede teen ons dan wereldwyd aanvaarbaar wees . . . . . . . . . . . .

Dan gaan jy saam met baie ander mense pakslae kry by die regering, nie by hordes mense wat met jou kom oorlog maak nie!

Ons planne in die algemeen is baie min, sommiges baie goed maar ek is vas oortuig dat ons nie reg is vir enige konflik op die oomblik nie. Ons het geen mag om te vertoon nie, huidiglik net verdeeltheid.

Luaks, korregeer my as ek jou raad oor die laaste jare verkeerd interpreter. Ek hoop regtig nie so nie.

My vraag is, waar is ons beplanning, waar is ons nood plan, waar is die mense wat die dinge regkry sodat dit gebruik kan word waneer dit nodig is?

Nie alles wat ons doen, hoef groot aksies te wees nie. Ek het ook al klei getrap by BKA, Sunette en verskeie ander groepe deur te wil help. Hierdie mense het n plan, hulle wil net met daardie plan voorentoe, ongeag. Jy moet bly waar jy tuis en gemaklik voel oor wat gedoen word. Jy moet doen wat jou hart en verstand van jou eis, wees net versigtig om net te antwoord op die hart! Onthou dat die meeste mense net wil kla, lawaai en uiting gee. As dit klaar is voel hulle beter en hulle het iets gedoen. Weinig min mense doen en berei voor . . . . . dit is maar hoe dit is en dit is so.

Unregistered
04-13-2015, 12:28 PM
Soos ek ges het, dit is elkeen se besluit. Maak asb net seker dit is n ingeligte een. Wat laat enige persoon die idee gee dat so n saamtrek die hele appelkar gaan omgooi? Dalk kan die saamtrek wat baie mense so graag begeer net toestemming gee aan die veiligheids magte om teen daardie mense op te tree. Sedisie en Terrorisme is wye omskrywings en sulke groepe kan baie maklik vervolg word omrede hulle binnelandse stabilitiet bedreig. Verder kan sulke optrede deur ons groepe, in die buiteland as agresief gesien word, teen ons in propaganda gebruik word en enige optrede teen ons dan wereldwyd aanvaarbaar wees . . . . . . . . . . . .

Dan gaan jy saam met baie ander mense pakslae kry by die regering, nie by hordes mense wat met jou kom oorlog maak nie!

Hier is my vraag aan die ouens op hierdie webwerf....

Indien die Suidlanders besluit dat dinge nou op die punt is om los te bars, en hulle ontrek na waar hulle gebiede ook is, of indien een van daardie ander organisasies besluit om nie meer die ander wang te draai nie, en oorgaan na een of ander verset aksie, wat veroorsaak dat die regering die weermang gebruik om hulle aan bande te l...... wat dan? Gaan julle net terug sit en wag vir ander geleentheid?

Ek behoort aan geen organisasie nie, maar dit was moeilik genoeg om nie die naweek te haas na Kerkplein om daardie mense se geledere te versterk. Indien die weermag gebruik word, dink ek baie van ons sal nie net kyk hoe Suidlanders of enige ander groep, net uitgeroei kan word, omdat ons wag vir beter dae nie.

B52212345
04-13-2015, 01:06 PM
Ons moet juis nie daardie geleentheid vir hulle skep nie!

Daar is n baie groot verskil om binne n ding in geforseer te word en om jouself in n ding in te forseer. Hierdie hele gemors, selfs wereldwyd is in my opinie soos n skaak spel.

Ons moet juis geleenthede skep waar ons die inisiatief en voordeel kan behou.

Unregistered
04-13-2015, 01:32 PM
522, wat jy s maak baie sin, net soos meeste mense op hierdie webblad. Om aan te sluit by anoniem se vraag hierbo, wat as die regering en die weermag besluit om op te tree teen 'n groep soos die Suidlanders? Wat gaan hulle keer om nie teen alle wittes so op te tree nie? Dit gaan wees wat baie van hulle wil h en hulle gaan nie die moeite doen om te onderskei tussen wie is wie nie.

En ook dan, wat moet die res van ons doen? Met ons hande langs ons sye staan en net toeskouers probeer wees terwyl hulle, ondanks hul sieninge, ons mense afmaai?

W

Unregistered
04-13-2015, 01:48 PM
Cape Town Peninsular today.

Ek het nou gehoor dat daar groot gemors is en verkeer staan gridlock, terwyl dinge brand agv oproer.

Unregistered
04-13-2015, 02:12 PM
Cape Town Peninsular today.

Ek het nou gehoor dat daar groot gemors is en verkeer staan gridlock, terwyl dinge brand agv oproer.

/Users/sharkie/Downloads/11130356_1029713007042220_1965418809158883037_o.jp g

524
04-13-2015, 02:31 PM
Die is Afrika!

https://www.youtube.com/watch?v=aYaFbvgTgMU

http://www.thetruthaboutsouthafrica.org/south-africa/warning-not-for-sensitive-viewers/

Unregistered
04-13-2015, 02:45 PM
Volg asb Lukas en 522 se raad. Moenie by sekere groepe of organisasies betrokke raak nie. Die meeste van hierdie organisaies is in elk geval n spul valse-vlag organisasies. Moet ook nie probeer aktivis speel nie. Dit is nie nou die tyd daarvoor nie. Dit sal js die verkeerde ding wees om nou te doen. Wees rustig, Bly kalm. Bly by die huis wanneer dinge regtig verkeerd loop.

Onthou : n Mens kan nie geld, goud of diamante eet nie. n Mens het dinge soos kos en water nodig om te kan oorleef, nie geld nie. Sorg dat jy genoeg voorrade het. Moenie trek nie. In die veld gaan jy nie eers vir 3 maande hou nie - om nie eers van 6 maande te praat nie. In die veld gaan hulle jou maklik teiken, jou bekruip en jou maklik (een vir een) snipe. In die veld is jy n sitting duck. Jy staan nie n kans nie. Jy kan ook nie 6 maande of n jaar se voorrade saam trek nie. Dit is onprakties. Dink logies. Jy kan wl n jaar se kos en water voorraad by jou huis stoor. Bly by die huis waar jy jou omgewing ken, waar jy die geveg kan dikteer. Praat met jou bure en sorg dat jy met goeie en betroubare mense naby jou kan saamwerk sodra daar n noodtoestand is.

Rakende die standbeelde wat hulle so graag wil afbreek : Los die spul ape. Laat hulle bos gaan soos hulle wil. Dis mos hulle in natuur en in hulle genetika om bos te gaan. Wys vir hulle dat hulle maar die ou standbeeldjies kan opdonner en klaar kry. So what ! Die meeste witmense weet tg reeds wat hulle agenda is, en dat die spul ape nie sal stop om met hulle infantiele Kommunistiese plannetjies voort te gaan nie.

Standbeelde gaan boonop nie die witmense se lewens verleng in Afrika nie. Wees hardegat. Wees soos n eend se rug teenoor water. Wys vir hulle dat die verwydering van n paar ou standbeeldjies nie gaan beteklen dat hulle nou k daardeur die witmense summier gaan verwyder nie. Laat hulle maar die moeite doen en breek en tekere gaan.

Hulle sal wel daarna sien en besef dat die witmense stds in Suid-Afrika is nadat die standbeelde verwyder is. Hulle sal dan goed besef dat die verwydering van die standbeelde tydmors en n futiele oefening was. Wys net vir hulle dat hulle dom-astrante aksies geensins n verskil gaan maak nie ; want die witmense gaan stds hier wees, en die witmense gaan hulle alies fvee aan hierdie militante swartes se sinnelose aap-manewales.

Wys vir Soros & Company dat hulle plannetjies NUL & FUTIEL is. Wys vir hulle die spreekwoordelike voel-f*kk*l middel vinger ! Laat hulle gerus die standbeelde vat en klaar kry ! Koebaai ! So what ! Hulle se muhr ! Soros se muhr ook !

Kasper
04-13-2015, 09:53 PM
Volg asb Lukas en 522 se raad. Moenie by sekere ‘groepe’ of organisasies betrokke raak nie. Die meeste van hierdie organisaies is in elk geval ‘n spul valse-vlag organisasies. Moet ook nie probeer ‘aktivis’ speel nie. Dit is nie nou die tyd daarvoor nie. Dit sal js die verkeerde ding wees om nou te doen. Wees rustig, Bly kalm. Bly by die huis wanneer dinge regtig verkeerd loop.

Onthou : ‘n Mens kan nie geld, goud of diamante eet nie. ‘n Mens het dinge soos kos en water nodig om te kan oorleef, nie geld nie. Sorg dat jy genoeg voorrade het. Moenie trek nie. In die veld gaan jy nie eers vir 3 maande hou nie - om nie eers van 6 maande te praat nie. In die veld gaan hulle jou maklik teiken, jou bekruip en jou maklik (een vir een) ‘snipe’. In die veld is jy ‘n ‘sitting duck’. Jy staan nie ‘n kans nie. Jy kan ook nie 6 maande of ‘n jaar se voorrade saam trek nie. Dit is onprakties. Dink logies. Jy kan wl ‘n jaar se kos en water voorraad by jou huis stoor. Bly by die huis waar jy jou omgewing ken, waar jy die geveg kan dikteer. Praat met jou bure en sorg dat jy met goeie en betroubare mense naby jou kan saamwerk sodra daar ‘n noodtoestand is.

Rakende die standbeelde wat hulle so graag wil afbreek : Los die spul ape. Laat hulle bos gaan soos hulle wil. Dis mos hulle in natuur en in hulle genetika om bos te gaan. Wys vir hulle dat hulle maar die ou standbeeldjies kan opdonner en klaar kry. So what ! Die meeste witmense weet tg reeds wat hulle agenda is, en dat die spul ape nie sal stop om met hulle infantiele Kommunistiese plannetjies voort te gaan nie.

Standbeelde gaan boonop nie die witmense se lewens verleng in Afrika nie. Wees hardegat. Wees soos ‘n eend se rug teenoor water. Wys vir hulle dat die verwydering van ‘n paar ou standbeeldjies nie gaan beteklen dat hulle nou k daardeur die witmense summier gaan verwyder nie. Laat hulle maar die moeite doen en breek en tekere gaan.

Hulle sal wel daarna sien en besef dat die witmense stds in Suid-Afrika is nadat die standbeelde verwyder is. Hulle sal dan goed besef dat die verwydering van die standbeelde tydmors en ‘n futiele oefening was. Wys net vir hulle dat hulle dom-astrante aksies geensins ‘n verskil gaan maak nie ; want die witmense gaan stds hier wees, en die witmense gaan hulle alies fvee aan hierdie militante swartes se sinnelose aap-manewales.

Wys vir Soros & Company dat hulle plannetjies NUL & FUTIEL is. Wys vir hulle die spreekwoordelike voel-f*kk*l middel vinger ! Laat hulle gerus die standbeelde vat en klaar kry ! Koebaai ! So what ! Hulle se muhr ! Soros se muhr ook !

Jy kan opstok en voorberei soos jy wil, as daai massas aangestorm kom gaan NIKS hom keer nie, nie eers 'n 10 meter hoe heining nie. Jy sal moet slaan, en hard en aanhoudend slaan- dit is die enigste manier. Booi se kind verstaan nie van asseblief of mooipraat nie. Die enigste ding waarop hy reageer is pyn... Jammer om dit te se, maar dis die waarheid..
Groetnis

Unregistered
04-14-2015, 08:36 AM
Die Boervolk sal eers wil referendum hou, en dan gaan daar eers besluit word wie is boer en wie is afrikaner, want alles wat verkeerd is en gaan is mos die afrikaner se skuld.

Lukas
04-14-2015, 08:41 AM
Kasper. Ek hoop jy het klaar gelees want em het n plasing uitgevee. ( Hierdie forum is n anonieme forum ) Ek weet nie wie die plasing gemaak het nie en sulke plasings op ons anonieme webblad, kan die webblad se voortbesteen berdryg.

B52212345
04-14-2015, 09:11 AM
W #69 - Hierdie is in my opinie n baie konstruktiewe plasing. Ek wil eers iets hier noem vir almal wat lees. DAAR IS GEEN WAARBORGE IN ENIGE IETS RAKENDE HIERDIE ONDERWERP NIE. Alles wat ons mee werk word maar geprojekteer en op inligting gebaseer. Baie dinge is ook op geskiedenis verwerk want daar is so baie om daaruit te leer. Dinge kan plaasvind of dalk nooit nie . . . . . . .Dinge kan rof wees of matig . . . . . . . .

Jou vraag oor die veiligheids magte is n baie belangerike een. Alhoewel ek nie n baie duidelike antwoord kan gee nie, wil ek noem dat ons dit moet sien teen die agtergrond van die wereld sisteem. Ek gaan dit kortliks probeer verduidelik. Waneer die veiligheids magte teen die publiek optree sonder rede, word die regering verantwoordelik gehou daarvoor. Die proses mag dalk baie lank neem maar hy loop tog sy pad. Die regering sal dan sy plek en aansien by die groter organisasies soos die VN verloor, so ook by den haag ens. Dus sal die veiligheids magte deur die regering baie moontlik slegs gebruik word om "potensieele" bedreigings te onder druk. Dit is hulle mandaat en word internasionaal so erken. Of dit nou die Polisie of Weermag is, maak nie saak nie. Ek is seker ons regering is baie sensitief hieroor en wil nie sommer daar opeindig op die oomblik nie. Afrika is vol voorbeelde hiervan.

Ek is seker, as daar moeilikheid kom, verwag jy dat die veiligheids magte moet optree, net soos ek en baie ander mense. Dus, in my opinie is die kanse baie min dat ons offisiele veiligheids magte net losgelaat sal word op die algemene publiek. Sou n groep dan saamtrek en die "potensiaal" he om destabilisering te veroorsaak, hoekom sal dit verkeerd wees as die regering teen hulle optree? Die potensiaal waarvan ek praat is iets wat wyd en suid geinterpreteer kan word maar die staat besluit dit.

Nou, soos ek verwys het na geskiedenis, is dit belangerik om na ander lande se gemors te kyk en wat daar plaasvind. Misdaad en militia word soms gebruik om die skaal van veiligheid te balanseer of na een kant toe te neig om n sekere agenda te kan bereik. Amerika met hulle intelligensie eenhede is n goeie voorbeeld daarvan.

Dus, onrus kan jou as n gemeenskap, n stad en selfs n etniese groep - ongeag jou afkoms direk bedreig. Die polarisering is belangerik. Huidiglik, soos Lukas verduidelik is die polarisering nie op ons so erg gefokus nie. Sekere groeperings wil egter he dat ons mense dom dinge doen. Sou ons dan optree verander die dinamika agter die polarisering en alles word op ons gefokus.

Huidiglik sit ons met die misdaad probleem wat baie kompleks is. Daar is tot n mate ekonomiese, politieke en persoonlike polarisering waarmee ons moet werk. Die krimineel is nie altyd dieselfde nie, sy doelwitte verskil ook afhangende van sy polarisering of motiewe.

Dus, solank ons nie betrokke raak by die groot prentjie nie, onder die radar bly, ons besig hou met misdaad voorkoming, beveiliging en die geveg daar wen sal ons nie te erg nou gepla word nie. Sou die volstruis die windpomp tref, en daar is baie groot kans daarvoor, sal ons alreeds reg wees daarvoor omdat ons teen misdaad druk en dit oorkom.

Die een plek waar jy nou teenstand, weerstand kan bied of wel baklei is persoonlik, by jou eiendom. Dit is waar ons nou moet focus.

Onrus, geweld ens is ook alles misdaad! Nou wil ek he julle moet mooi dink oor ons voordele en wat se geleenthede ons het.

Baie mense hier praat van baklei en hard slaan, die heeltyd slaan tot dit oor is, maak seker nou nie saak vir wie nie. Ek glo ook dat mens maar moet groot gaan of by die huis bly. So ook is ek n baie groot voorstaner van voorbereiding en reg wees maar . . . . . .

Oor die jare het Lukas en kie my al baie getemper met hulle sienswyse en metodiek. Hulle benadering is baie meer posetief en konstruktief tot die probleem. Ek berei ook voor maar baie slimmer as jare terug, ek werk baie in die misdaad omgewing maar my werk is baie anders as wat Lukas hulle doen. Maar my uitkyk op die ding is nou baie dieselfde waar dit in die verlede verskillend was.

Wat wil ek vir julle se? Daar is niks fout om voor te berei nie. Daar is niks verkeerd om reg te wees vir potensiale destabilisering nie. Daar sal ook niks fout wees om groot te gaan as die tyd en geleentheid hom voordoen nie maar tydsberekening moet 100% reg wees. Dit is verkeerd om dit op n agresiewe manier te doen want dit is wat hulle wil he. Kyk nou maar na die boeremag saak as n voorbeeld.

As ons voorberei, en ons weet ons moet slaan, hard slaan en aanhoudend slaan as iets kom moet ons dit nou op die regte en aanvaarbare maniere reg kry. Daar sal nie op die oomblik tyd wees daarvoor nie, jou venster periode sal te kort wees in my opinie. Anders gaan jy dit nie reg kry nie. Ons beste antwoorde op die stadium le binne die GPF sisteme, hoe suksesvol is dit eintlik? Hoe suksesvol is sekuriteits maatskapye? Die GPF lede doen baie vd Polisie se werk op eie risiko want hulle is baie ver buite hulle mandaat. Misdaad is nogsteeds daar. Sekuriteits maatskapye maak baie geld, groei uit hulle nate uit maar misdaad is steeds n probleem.

Misdaad gaan nie weg gaan hier nie. Dit mag dalk bestuur word in sekere gebiede met die regte kennis en netwerke. Bedreigings teen enige groep in Afrika sal nooit weg gaan nie. Hierin s Lukas ons moet leer om met dit te kan leef. Nie aanvaar nie! Daar is n tyd en plek vir elke ding. Ons moet dit net gedoen kry sonder om te veel aandag te trek, dit wettig te hou en sonder om skoor te gaan soek.

Ek hoop dit maak sin wat ek hier s en laat mense so bietjie dink.

Dit wat nou plaasvind is net n proses, daar is dinge wat gaan gebeur of ons nou daarvan hou of nie. Stop sal ons dit nie kan nie. Dit is hier waar ons moet begin om vir onself n plekkie te maak voor dit te laat is.

Dit is hartseer, dit is onregverdig en baie dinge is verkeerd maar ons moet maar oor dit kom en voorentoe druk met wat ons nog het.Geleenthede en tyd word al hoe minder en om ons op n knop te trek, Moeilik te raak en teen dinge te druk wat nie gaan verander nie mors ons tyd, geld en energie.

Die wereld, ons kontinent en ons land gaan nog baie verander, met of sonder ons. Ons kan hierdeur kom sonder om ook soos ander te laweaai, te dreig, soos die EFF aan te gaan.

Stille waters, diepe gronde. Die lee blikke maak die meeste lawaai.

Kasper
04-14-2015, 09:32 AM
Lukas,
As dit 'n plasing was na my laaste een van gisteraand, het ek hom ongelukkig gemis- so weetie wat daarin gestaan het nie. Ek neem aan dit was sensitiewe inligting/ opstokery of so iets- dn verstaan ek hoekom jy dit verwyder het.
#77: Jy vat baie dinge baie mooi raak, ek gaan nie stry nie. Wat my insig oor die hele storie skeef trek is dat ek dink ons moet onderskei tussen gewone misdaad (huisbraak, moord, ens) en waar daar daadwerklikke opstokery is. Wat bedoel ek hiermee?
Wel by gewone misdaad werk die buurtwag stelsel fantasties, ek self het dit onlangs self ervaar. Dit gee ek toe.
Dit is altyd goed om jouself sover moontlik voor te berei en toe te rus. As daai massas oorgaan in hulle vernietigings veldtog, gaan niks hulle stop nie, en hier is waar my probleem le. Die buurtwag stelsel sal nie opgewasse wees om so 'n aanslag af te keur nie. Jy sal geen/min hulp kry van regerings kant af- indien enige. Hoe beskerm jy jouself en se 'n groupie van 100 of 200 of 300 mense teen derduisende barbare?
Ek weet nie, die somme maak nie vir my sin nie, As mens kyk in Umlazi waar hulle mekaar nou so roer- die poliesie vlug letterlik weg vannaf die massas, hulle kan die toestand nie beheer kry nie, en as hulle nie kan beheer kry nie, wat se kans sal ons ooit kan staan teen so oormag as jy nie reg en voldoende voorberei het vroegtydig vir so 'n situasie nie?
Groetnis

Lukas
04-14-2015, 09:41 AM
522 http://www.sherv.net/cm/emo/happy/thumbs-up.gif (http://www.sherv.net/)Ditto

Lukas
04-14-2015, 09:51 AM
Kasper. Die kanse dat ons gaan beleef wat die uitlanders tans in Natal beleef is baie skraal. Maar sou dit die geval wees, sal ons die buurtwagte met een plasing op hierdie webblad so bemagtig dat hulle enige aanslag met gemak sal kan afweer.

Glo my maar dit is nie net moontlik nie dit sal baie maklik wees en hoe meer hulle is, hoe beter. Terselfdertyd is ek redelik oortuig dat dit nooit nodig sal word nie. Daar is n paar mal mense daar buite wat in radikale organisasies wegkruip. Solank as hulle kalm gehou word, het ons n goeie kans om heel anderkant uit te kom.

Kyk byvoorbeeld na hierdie Epos wat ek gister gekry het. ( Dit is die mal mense waarvan ek praat )

__________________________________________________ _______

Vermeende verregses beweer aanklagte teen hulle is vals

29 November 2011<http://maroelamedia.co.za/blog/2011/11/29/>
Nico Strydom<http://maroelamedia.co.za/blog/author/nico/>
2Die foto verskyn op Juan van Zyl se Facebook-blad.

Drie vermeende verregses het Maandag in die Naboomspruit landdroshof verskyn op aanklagte van brandstigting en die besit van gevaarlike wapens.

Beeld berig dat Juan van Zyl (48), Gunter Jurgens Kotze (31) en Thomas James Stickling (49) aan die hof ges het dat 99% van die aanklagte teen hulle nie waar is nie. Die drie beskuldigdes in Vrydagoggend in hegtenis geneem op ʼn plaas buite die dorp nadat hulle glo twee tente aan die brand gesteek het. ʼn Opleidingskool vir plaaswagte word op die plaas bedryf. Die drie beskuldigdes is glo vroer by die skool weggewys en het toe glo Donderdagaand teruggekeer waarna ʼn rusie tussen hulle en ander inwoners op die plaas uitgebreek het. Die polisie het beslag gel op plofstof, handgemaakte swaarde en weermaguniforms. Die polisie s die mans was vermoedelik lede van ʼn godsdienstige kultus en het glo beplan om ʼn NG of Gereformeerde Kerk aan te val gedurende ʼn diens. Die saak is tot Maandag uitgestel wanneer die beskuldigdes om borgtog sal aansoek doen.

Gunther Jurgens Kotze. Foto: Facebook

Kotze, wat bekend staan as die “Boere-Viking”, is vroer die jaar met twee ander sake verbind. Hy was ʼn beskuldigde in die saak waarin oudkmt. Willem Ratte en nege-medebeskuldigdes aanvanklik van terrorisme verdink is. Hulle is in Oktober verlede jaar in hegtenis geneem. Die saak teen Ratte en van die ander beskuldigdes is egter later teruggetrek. Terwyl Kotze ʼn beskuldigde in die saak was, is hy ook aangekla van opsetlike saakbeskadiging nadat hy die gedenknaald van die Balmoral-konsentrasiekamp-monument, naby Witbank, stukkend gekap het. Hy het ʼn opgeskorte vonnis ontvang.

524
04-14-2015, 11:55 AM
Joh!!

https://www.youtube.com/watch?v=IKjoWRTtAWI&feature=youtu.be

Kasper
04-14-2015, 12:37 PM
Lukas,
Ek hoop van harte jy is reg, want as ek so kyk na wat in KZN aan die gebeur is weet ek nie so lekker nie. Wat verhoed daai massas om hulle woede om te swaai teen die wittes?. Dit is die ding wat my die meeste bekommer op die oomblik. Die meeste wittes is nie ge prep vir enige so iets nie. Ook interresant is dat sover ek kan vasstel was nog geen Chinees aangeval nie- wonder hoekom.?

@524- ek het nou lekker gelag vir daai klomp tappits, of moet ek eerder se moegoes. Ek wil net weet hoe diep moes die vervaardiger gekrap het om die stok ou material in die hande te kry. Kyk na daai man en vrou se klere drag/haarstyl- shit lyk of hulle saam J.v. Riebeeck afgeklim het vannaf die drommedaris. LOL!!!!
Groetnis

Unregistered
04-14-2015, 12:51 PM
Dankie verbruiker 522.

Ek dink jou uitlegging is korrek indien ons in perfekte wereld gewoon het.

As die Suid Landers ontrek, al is dit sonder n enkele gebaar van verset te wys, sal dit nog steeds beskou word as destabiliseering, om verskeie redes. Die regering sal dit gebruik as rede.

Daar is alreeds baie duidelike bewys dat:
Die wereld sisteem die regering met die grootste militere mag ondersteun, en nie die gewone burger in die land nie.
IRAQ. false WMD in land, en rede vir Amerika se inval, maar geen stappe geneem teen beide Amerika en sy bondgenote nie.
Libya. geen aksie teen Amerika wat Ghadafi aangeval het sonder n oorlogs verklaring.
Syria.. blatante opsweep van lande om Syria aan te val, weereens op bevestigde valse gerugte van chemiese wapens. Nou word Syria aangeval deur ISIS, wat niks anders is as die magte wat Amerika bewapen en opgely het in Libya. En toevallig vernietig Amerika Syria se infrastruktuur in die stryd teen ISIS met lugaanvalle.
Ukraine Duidelike aggresie van Amerika en bondgenote om Rusland te omring met missiel wapentuig onder die voorwentsel dat dit vir verdediging is, terwyl Amerika self verantwoordelik is met die destabiliseering van Ukraine met Neo-Nazi magte.

Die wereld sisteem het ander pad gekyk terwyl Robert Mugabe elke ooreenkoms van die onafhanklikheids verdrag verbreek het, en grond en besighede onvoorwaardelik geplunder het in Zimbabe. Hulle het ook nie n vinger veroer met die moorde op sy swart politieke teenstanders.20000 Ndebeles oor periode van 5 jaar.

Die wereld kyk nog steeds ander pad wanneer dit kom by Suid Afrika en die hoeveelheid blanke moorde tydens die ANC bewind, opgeweeg teen die wit of swart moorde tydens die NP bewind.

Die wereld sal niks doen en geen vrae vrae wanneer ZUMA soldate en polisie gebruik om Suidlander aan te val nie.
Soos Robert Mugabe, gee Zuma ook geen flenter om wat die wereld van hom dink nie.

Unregistered
04-14-2015, 01:53 PM
Ons gaan nie rambo speel nie net ons self verdedig en ons buurt, binne die wet.

B52212345
04-14-2015, 03:12 PM
# 83 en # 84

Dit is n plesier. Solank jy baie fyn tussen lyne kan lees sal jy my skrywes goed verstaan. Daar is nie n perfekte wereld nie, daar is ook nie n perfekte oplossing nie.

Ons moet net die ding reg kan speel. Vra jouself hoekom die wereld ander kant toe kyk by Robert Mugabe / Zimbabwe. Dit is verstommend hoe goed hierdie mense die speletjie kan speel. Dit is juis hoekom ons uit dinge uit moet bly waar ons vir enige moontlike rede kan pakslae kry. Kyk maar om jou rond, hoe goed die speletjie hier gespeel word. Jy is letterlik op elke veld al uitoorle, veral as hulle vanaand in jou huis in kom!

Daar is meer as genoeg speelplek vir ons as ons wil betrokke raak en iets doen, sonder om geroer te word. Solank die polarisasie binne die massas dieselfde bly en hulle momentum behou sal hulle nie wegdraai van wat hulle doen nie, nie sommer nie - tensy hulle n rede gegee word.

Polirasiasie en momentum is n baie snaakse ding, amper soos vinkel en koljander. Die een kan nie sonder die ander . . . . . . Dit is nie iets wat baie vining net van righting kan verander nie. Indien so iets gebeur is dit in baie kleiner formaat en gewoonlik oppertunisties of deur misdaad gedryf

Dat ons in woonbuurte sommer in die derduisende oorval sal word, nee nie te maklik nie. Daar moet baie ingesit word om daardie momentum te kry, dit sal hier uitsteek soos n seer oog! Hulle kon dit selfs nie in Rwanda wegsteek nie!

524
04-14-2015, 05:28 PM
@Kasper - Wys jou net wat die media doen. Daar is hordes wat die twak vir soetgoed opeet. Joh! Joh!..

524
04-16-2015, 12:02 PM
https://pbs.twimg.com/media/CCs-PZVUMAAfp2x.jpg

Unregistered
04-17-2015, 05:50 AM
Close to the core of that onion is something very near to a virus. It is factionalism that force which forms groups either out of fear or fervour, inevitably creating defensive groups in others and ultimately pitching themselves into open conflict; as deadly as any epidemic nature can inflict upon us. Polarisation presupposes the forming of factions. They come in many guises such as cross border sectarianism; religious convictions and extremism; nationalism; patriotism; racism; tribalism; xenophobia and even political parties and rival trade unions. What they have in common is the extrapolation of unbridled individual self-interest to a group united under a self-righteous flag. They are also very susceptible to manipulation of individual willpower by fanatical leaders or despots.

Unregistered
04-17-2015, 05:53 AM
Ek kry nou vir EEN of Ander rede nie die link na daardie artiekel hier geplak nie. Gaan lees die vol berig op Moneyweb.co.za

Unregistered
04-17-2015, 09:37 AM
Close to the core of that onion is something very near to a virus. It is factionalism that force which forms groups either out of fear or fervour, inevitably creating defensive groups in others and ultimately pitching themselves into open conflict; as deadly as any epidemic nature can inflict upon us. Polarisation presupposes the forming of factions. They come in many guises such as cross border sectarianism; religious convictions and extremism; nationalism; patriotism; racism; tribalism; xenophobia and even political parties and rival trade unions. What they have in common is the extrapolation of unbridled individual self-interest to a group united under a self-righteous flag. They are also very susceptible to manipulation of individual willpower by fanatical leaders or despots.

Is dit heeltemal toevallig dat die xenofobiese aanvalle begin het in Durban, wat juis een van die bestemmings was van VN voertuie, kwansuis hier is om gediens te word?

Aletta
04-17-2015, 09:49 AM
Vanaf ons plaaslike blad in Centurion: "Hi almal. Ons het nou 'n oproep ontvang deur Joos Human vanaf Lonmin myn sekuriteit. Hulle vra groot asb dat almal die Sun City area te alle koste vermy tot en met die einde van die naweek. Selfs die Rustenburg pad. Hulle het pas op 'n opname gedoen omtrent die onluste deur met 'n helikopter te vlieg oor die area. Daar is nie net motors nie, maar baie vragmotors aan die brand gesteek. Hulle probeer die verrigtinge wat die naweek by Sun City plaasvind, boikot vir aandag vanaf die regering. Dis lewensgevaarlik om nou daar te beweeg. Laat weet maar so wyd as moontlik asb. Groete."

B52212345
04-17-2015, 10:22 AM
Dit gaan nog besig word.

Unregistered
04-17-2015, 10:44 AM
Vanaf ons plaaslike blad in Centurion: "Hi almal. Ons het nou 'n oproep ontvang deur Joos Human vanaf Lonmin myn sekuriteit. Hulle vra groot asb dat almal die Sun City area te alle koste vermy tot en met die einde van die naweek. Selfs die Rustenburg pad. Hulle het pas op 'n opname gedoen omtrent die onluste deur met 'n helikopter te vlieg oor die area. Daar is nie net motors nie, maar baie vragmotors aan die brand gesteek. Hulle probeer die verrigtinge wat die naweek by Sun City plaasvind, boikot vir aandag vanaf die regering. Dis lewensgevaarlik om nou daar te beweeg. Laat weet maar so wyd as moontlik asb. Groete."

Kan hulle ons nie nog n guns doen en die dobbelhuise ook afbreek nie.

Unregistered
04-17-2015, 11:02 AM
Ek is seker dit het 'n koloniale herkoms.

Aletta
04-17-2015, 03:10 PM
Dankie Hein, ek stem saam met jou! Of dit gaan gebeur of nie, dis nie ons moeilikheid nie. Ons saak is om onsself veilig te hou.

B52212345
04-17-2015, 03:27 PM
Stem, bly uit dit uit sover jy kan.

Dankie dat jy deel Hein, wat moet kom moet kom, ons trap hom maar uit soos die tyd loop!

Een of ander tyd moet die ding omval, elke oomblik wat ons nou nog het is n geleentheid.

Unregistered
04-17-2015, 06:06 PM
Dankie vir die waarskuwing en raad Hein, dis glad nie nodig om dit "toe te draai" in visioen papier nie. Almal is bewus van die realistiese gevaar.

Lig eerder meer tasbare "brand punt" area's uit. Dan kan ons almal n hand by sit deur dit aan te stuur.

Unregistered
04-17-2015, 06:28 PM
Na aanleiding van die eweskielikke aandag buite die grense op die geweld in RSA sink Ek is ons BAIE Bly dat die blankes kalm bly...

http://www.bellanaija.com/2015/04/17/ali-baba-reacts-to-xenophobic-attacks-in-south-africa-says-let-us-ask-mtn-dstv-banks-shoprite-to-close-shop/

Unregistered
04-17-2015, 06:57 PM
http://www.bbc.com/news/world-africa-32354993

Lukas
04-17-2015, 11:40 PM
Ek wil julle vra om die geestelike goed by die geestelike forum af te hou. Moenie omgekrap word as dit hier uitvee nie.

Wat die aanvalle en die res van Afrika se reaksie betref, is dit nogal insiggewend. Hierdie aanvalle sal nou eers weer moet kalmeer as hulle dit later groot wil doen. As die regering dit nie nou gaan keer nie, kan vreemde rebelle binnekort begin terugveg

Volgens my informasie is Mosambiek besig om wapens deur Swaziland vir sy burgers aan te stuur. Hierdie uitlanders sal een of ander tyd begin terugveg en wanneer dit gebeur, sal daar nuwe wendings kom.

Ander informasie wat ek gekry het is dat Sjinese en Indirs op hierdie stadium, glo as gevolg van n ooreenkoms moet die regering, nie aangeval mag word nie. Hulle bring glo geld in die land in. Die res wat nie geld in bring nie moet glo uit.

EK wonder of hulle hierdie fase nou sal deurvoer. Ons sal maar moet kyk wat gebeur hoe dit teen die einde van volgende week lyk

Aletta
04-18-2015, 08:44 AM
Ek bly geinteresseerd oor hoe groot mediahuise en ander instansies met sekere uitlatings simpatie vir die barbaarse gedrag van SA inwoners probeer werf. Afriforum en die polisie is maar net van hulle.

Unregistered
04-18-2015, 09:44 AM
Die hele zeno ding is van die begin af kunsmatig aanmekaar gesit. Die oopgooi van die grense en swakker ekonomiese toestande, meer hongeres daagliks, wat vanwee n onbevoegde regering aangehelp word is volgens my alles deel van n kunsmatige plan vir geweld en anargie van swart op swart. Die hele uitbreek van aanvalle, en dan weer afkoel, gee altwee pole net meer kans om groter te hergroepeer, vir n groter komende geveg. Gaan die ding gestuit word? Met onbevoegde leiers wat ook kunsmatig geplaas word gaan dinge net vereger vir hulle eie mense. Waar gaan die "magte" die streep trek? Myn insiens gaan hulle dit buite die swartes trek, maw nuwe "leiers" wat tot die voorgrond tree op die regte tyd, maar nie voordat die eerste agenda van swart geweld afgehandel is nie. Die "wereld magte" is onvoorspelbaar, en ons is nog hier in SA wat stabiliteid bied so die ding kan ook nie te groot gedryf word nie, want ons strategiese ligging moet beskerm word, vir die groter plan van Afrika. Dit gese is die geldmagte volgens my ook verdeel in Afrika, in die form van wes vs oos. Dis hoe ek die lyn trek, ons is in n geldelike en politieke onmag gedompel, maar ons geloof maak dat ons n groter mag besit, as dit waarmee die wereld sy spel speel. Vir ons is dit dus n wins om buite hierdie magte te wees, anders raak dit dalk ook ons afgodsdiens. Deur buite staanders te wees van die wereld se orde, is ons tog heersers, van ons eie koninkryke binne God se orde.

Unregistered
04-18-2015, 05:26 PM
Organisasies soos die groot mediahuise (soos NASPERS), Solidariteit, Afriforum, VF+, Orania Beweging, FW de Klerk Stigting, ens... behoort almal aan die Vrymesselary (Satanisme). Hulle het dus 'n geheime en bose agenda. Hulle uitsprake is dus voorspelbaar. Vergeet maar om enige iets goeds van sataniese (liberaal-humanistiese) organisasies te verwag.

Unregistered
04-18-2015, 09:31 PM
Nie seker wat die vorige pos in gemeen met die Draad ht nie...

Verskye van die links wat genoem is, is buite SA. Trg na die "TOPICK".

Op Aljazeera gister aand ht hulle genoem dat daar 5 Miljoen immigrante is RSA bly... 5M. Dis n "formidable" "hopie" klippe bymekaar as hulle n gemeenskaplikke gatwip beleef???

Unregistered
04-19-2015, 12:25 AM
Met 'n totaal van oor die 84 miljoen swartes in Suid-Afrika, is die genoemde getal van 5 miljoen immigrante nie naastenby korrek nie. Dit is heelwat meer.

Unregistered
04-19-2015, 06:47 AM
Organisasies soos die groot mediahuise (soos NASPERS), Solidariteit, Afriforum, VF+, Orania Beweging, FW de Klerk Stigting, ens... behoort almal aan die Vrymesselary (Satanisme). Hulle het dus 'n geheime en bose agenda. Hulle uitsprake is dus voorspelbaar. Vergeet maar om enige iets goeds van sataniese (liberaal-humanistiese) organisasies te verwag.

Sonder bewyse van enige aard praat jy mos nou gewoon stront, jy en jou tuin dwergie rook seker pappagaai slaai, of hoe. Dan kan jy mos maar enige ander organisasie en groep hierby insluit - sommer AKSKA en Swartberg en ..... kies maar enige ander een. Julle is meesteal behep met satanisme en dweep alewig met godsdiens - loop maak 'n draad oop in die regte plek met die gemors wat jy versprei.

Unregistered
04-19-2015, 12:29 PM
Ander informasie wat ek gekry het is dat Sjinese en Indirs op hierdie stadium, glo as gevolg van n ooreenkoms moet die regering, nie aangeval mag word nie. Hulle bring glo geld in die land in. Die res wat nie geld in bring nie moet glo uit.

Ek dink nie hulle het die boodskap gekry nie...

https://www.youtube.com/watch?v=SzvQopaLY5E

Aletta
04-19-2015, 02:18 PM
dit sal gebeur, as so massa eers mal raak gaan van hulle nie by die reels van die base hou nie. Ek reken n wit vel kan ook in die slag wees as hy homself op die verkeerde plek bevind. Ons weet mos hoe skares meegevoer kan raak en as hulle bloed ruik kan dit gebeur

Lukas
04-19-2015, 11:17 PM
Aletta. Ek stem 100% saam. Ons is aan die een kant nie die teiken nie maar wanneer die massas op spoed is en ons kom in die pad, is enige iets moontlik.

Die beste raad is om maar uit hulle pad te bly.

Unregistered
04-20-2015, 03:16 AM
Wanneer n tipiese idioot soos #106 sy delikate kringspiertjie skeur, en sy (Woensdag aande se) geborduurde voorskootjie bevuil oor die waarheid - dan weet mens sommer hy behoort aan een (of meer) van daardie vuil skuim-organisasies wat #103 genoem het. Ander (werwings) organisasies sluit in die Rapport Ryers, Tafelrondte (Round Table) en die Lions Club. Dit is lankal algemene kennis dat daardie spul walglike organisasies (soos voorheen genoem) deel is van die Vrymesselary ; en dat die Vrymesselary deel is van die satanisme is ook lankal algemene kennis - behalwe natuurlik vir die paar patete wat steeds nie weet hoe ander mense die internmet korrek inspan om die korrekte informasie te bekom nie. Bowendien sal die spul BOOSAARDS wat (op enige wyse) aan die Vrymesselary behoort NOOIT erken dat hulle 'n spul vervloekte satansgemors is nie.

Aletta
04-20-2015, 09:00 AM
Daar is ook nou aanvalle op buitelanders in Thabong, Welkom. Bloem se openbare orde polisie is hier. Taxi's word verhoed op mense werk toe te neem.

Lukas
04-20-2015, 09:39 AM
@103, 106 en110 http://www.sherv.net/cm/emoticons/nervous/twitching-smiley-emoticon.gif (http://www.sherv.net/)

Ek sien dat jy redelik opgewerk word. Ek wil nie lelik klink wanneer ek dit vir jou se nie, maar hou aan om jou brein te rek. Jy is amper daar waar jy die groot prentjie van buite kan bekyk.

Die gevaar wanneer jy gaan vashaak waar jy nou is, is dat jou emosies die oorhand gaan kry en dat jy hierdie draad in n persoonlike moddergooiery kan verander.

Word rustig en prober verstaan wat die plan agter al hierdie organisasies, bewegings en partye is. Om vir organisasies kwaad te word gaan jou niks in die sak bring nie. Ek lieg. Dit gaan jou bloeddruk onnodig opjaag en jy gaan die risiko loop om n beroerte te kry.

Niemand gaan wat aan die gebeur is, verander nie. Wat aan die gebeur is, moet gebeur en nie ek of jy gaan dit keer nie. Maak jou los van die emosies en probeer bepaal waarlangs ons moet loop om die minste deur hierdie verwikkelinge geraak te word.

Kan julle julle eie goed delete? Ek trap kort kort met hierdie plasing in die sop omdat die nommers verander. Dit laat myhttp://www.sherv.net/cm/emo/simpsons/homer-head-xray-smiley-emoticon.gif (http://www.sherv.net/)nie goed lyk nie.

Lukas
04-20-2015, 09:44 AM
Aletta. Kyk of jy kan uitvind of die taxi's nie besig is om uitlanders uit te snuffel nie. Hulle praat met die mense Afrikaans en die wat nie kan terugpraat nie, word as uitlanders gedentifiseer.

Dit sal nogal baie insiggewend wees as dit by julle ook die geval is. As dit die geval is, sal ek dit later verduidelik.

Aletta
04-20-2015, 10:45 AM
Lukas ek gaan probeer uitvind

Aletta
04-20-2015, 11:11 AM
My kollega, n joernalis het dit aan my bevestig. Volgens hom is dit n ou manier van die polisie om buitelanders uit te snuffel.

Kasper
04-20-2015, 02:03 PM
Het gepraat met my tuin ingeneur, hier in Bloem is alles nog stil op die oomblik, maar hy se dat daar die naweek baie byeenkomste was waar daar haat uitgespreek is teenoor die buitelanders, blykbaar target hulle veral Negiriers, omdat die hulle kinders "vergiftig" met dwelms en prostitusie. Hulle wil ook van die Bangladesies uitskop, want volgens hom vat hulle die locals se werk geleenthede weg.
Groetnis

Aletta
04-20-2015, 02:26 PM
Malema gaan glo vandag die pot in Alexandra roer

S417
04-20-2015, 06:15 PM
Nog n draad wat gelsuit moet word, of skuif die goed na Vlak 2 toe.

Lukas
04-27-2015, 08:55 PM
Ek sien dat daar n groot verslik in syfers is wanneer ek syfers van moored kry en wanneer die medial van moordsyfers praat. Dit laat my amper aan die ou Suid-Afrika dink waar die mense glad nie kon tel nie. Hierdie klomp tel skynbaar nog slegter. Die syfer wat ek van die polisie in Durban gekry het, was baie na aan 2000 en hulle was nog besig om te tel. Maar dit is nie wat berig word nie.

Dan kan ek nie help om weer oor die beleggers wat Malema uit die gat gehaal het, se motiewe te wonder nie. Wie sal dan die swaarste kry wanneer die res van Afrika ons grense oorstroom ? Besigheid of die bevolking?

greengroen
04-27-2015, 09:29 PM
Die beleggers wat in malema bele doen dit sodat hulle druk op die regering plaas om n hefboom te he oor hul besluite ek het n foto in die scoin shop gesien waar nathan kirch en fw de klerck by n funksie is met n munt wat 100000 kos hy beweeg in politieke kringe en saam invloed ryke mense die geldmag sukkel om hul invloed op die huidige regering te beheer en finansier oposiesie partye om die regering se groot meerderheid te breek ek dink nie hulle stem noodwendig saam met malema nie maar hy is n nuttige pion

Chris1
04-27-2015, 09:40 PM
Ek dink besigheid aan die begin en as al die rook verdwyn het sal hulle besigheid baie, nee geweldig goed doen.Dis dan wanneeer die mense baie swaer gaan kry.

Lukas
04-28-2015, 06:54 AM
greengroen. Ek dink as jy al ooit n spyker op sy kop geslaan het, was dit nou. Baie skerp. Die westerse regerings probeer al vir jare om die ANC onder beheer te kry en hulle planne werk nooit nie. Daar was ook nog nooit vir hulle so n doring in die vlees soos Zuma nie. Hy luister eenvoudig na geen raad nie.

Malema aan die anderkant is net so n groot probleem maar hulle kan hom nou gebruik. Maar sy rakleeftyd is ook net tydelik.

Unregistered
04-28-2015, 12:50 PM
Die beleggers wat in malema bele doen dit sodat hulle druk op die regering plaas om n hefboom te he oor hul besluite ek het n foto in die scoin shop gesien waar nathan kirch en fw de klerck by n funksie is met n munt wat 100000 kos hy beweeg in politieke kringe en saam invloed ryke mense die geldmag sukkel om hul invloed op die huidige regering te beheer en finansier oposiesie partye om die regering se groot meerderheid te breek ek dink nie hulle stem noodwendig saam met malema nie maar hy is n nuttige pion

Ek weet nie hoe waar die dokument is in die image....maar dit lyk asof die ou woes baie geld het om weg te gee.

/home/nicola/Downloads/11174862_10153876825039896_5492578023261218463_n.j pg

Unregistered
04-28-2015, 12:56 PM
Ek weet nie hoe waar die dokument is in die image....maar dit lyk asof die ou woes baie geld het om weg te gee.

/home/nicola/Downloads/11174862_10153876825039896_5492578023261218463_n.j pg

Jammer, ek kry nie .jpg files gelaai met die b-codes nie. Hierdie image is 'n ABSA payment advice aan N. Kirsh, gedoen op 12-12-2013 aan die Economic Freedom Fighters, terwaarde van R8,978,000.00 reference: Donation.

oorbetaal na FNB S.A rek. 62423860122, tak kode: 251905

Unregistered
04-28-2015, 03:59 PM
Dit was nog maar altyd dieselfde ou storie en dieselfde spul bose slang saad daaragter. Reg van die begin af is dit die Joodse Rothschild Bankiers met hulle Joodse Biljoenr agente wat agter die probleme in Suid-Afrika sit... Jode soos Cecil John Rhodes, die Oppenheimers, George Soros en Nathan Kirsch. Tot vandag toe.