PDA

View Full Version : Vuurwapen beheer DEEL 2 Geestelik

Lukas
03-02-2013, 03:02 PM
http://www.akskagroep.com/showthread.php?130-Vuurwapen-beheer&p=587#post587

Die draad word te lank.

Vier goed is vir my duidelik.

1. Ons dood het vir ons n ander betekenis of ervaring as wat dit vir God het.
2. Ons regtig te klein om God se wil regtig te verstaan.
3. Wanneer bevolkings deur regerings ontwapen word, word die bevolking kwesbaar.
4. Regerings word deur die bevolking verkies en het geen reg om wette uit te vaardig wat bedreig die bevolking mag bedreig nie.

Unregistered
03-02-2013, 04:51 PM
God se wil op aarde geskied deur Sy kinders wat Sy wil doen. Sy wil geskied nie vanself nie. Dis waarvoor die mens geskape is. God het ons toegerus om Sy wil te doen. Wanneer ons egter toelaat dat ons verlei word deur te glo dat ons Vader slegte dinge vir ons beplan of dat God boosheid moet gebruik om 'n beter uitkoms te bepaal mis ons die bus en kan God se wil nie deur ons geskied nie.
Dit raak nog erger wanneer mense begin glo die aarde is te vol en God gaan die bevolking verminder met 'n oorlog of pes. Nog erger dat die God van liefde Sy kinders uitlewer aan Hitlers en Stalins sodat die ongeregtiges kan oorleef en die wat deur Sy seun se bloed geregtig is tot niet kan gaan. Dan geskied die satan se wil.

Jammer ek verstaan nie jou redenasie nie. Ek verstaan nie hoe kan jy se jy wil God se wil doen. Dan glo jy dat God die bevolking wil verminder deur n gees van selfvernietiging oor ons te stuur. Maar jy wil jouself en die volk bewapen sodat jy teenstrydig met dit wat jy glo God se wil is vir jou lewe te veg.
Maak dit regtig vir jou sin?

Steeds weier jy om te luister na wat ek s. Ek erken ten volle in my laaste sin dat ek verkeerd is in God se Wil. Ek erken dit en gee toe dat wat ek voorstel, teen God se wil is, want dit is wat ons sien gebeur. Ek gee toe en berus my by, Laat Sy wil geskied. Ek ken net ten dele. God sien die hele prentjie, van begin tot einde. Hoe kan ek dan teen Sy Wil redeneer? Maar tog het ek my wil, waarvolgens ek moet handel. Ek ken nie Sy Wil nie. Daarom stuur hy my soos n dom perd met n stang in die bek, waar Hy my wil h. Dat ek toegelaat is om n vuurwapen te mag h, moet binne Sy wil wees. Anders sou ek nie een gehad het nie, en ander ook nie.

Maar kom ons kom net terug na wat jy ons wil leer.
"God se wil op aarde geskied deur Sy kinders wat Sy wil doen. Sy wil geskied nie vanself nie."
Dus s jy dat God hulpeloos is op aarde sonder Sy kinders. Hy is afhanklik van wat hulle doen.

"Dis waarvoor die mens geskape is. God het ons toegerus om Sy wil te doen."
God het dus seker gemaak ons sal Sy wil doen. Daar is geen kans dat ons nie Sy wil sal doen nie?

God is dus net Almagtig in die Hemel, nie op aarde nie, want op aarde hang alles van sy kinders af.

Kom ons toets nou jou stelling in die realiteit van die aarde. Doen Sy kinders net Sy wil? Dit beteken dat jy, (want ek is blykbaar nie Sy kind nie, want ek doen nie net Sy Wil nie en ek sondig in handel en denke elke dag), te alle tye Sy Wil doen? Jy doen geen sonde nie, want sonde is teen Sy wil. Dit beteken vrder dat daar niks slegs in jou lewe kan gebeur nie, want jy is Sy kind, doen Sy wil, en daarom kan daar niks sleg met jou gebeur nie. Jy of jou geliefdes kan nie siek word nie, julle kan nie sterf nie, nie eens aan die hand van die Satan nie en ook nie in n ongeluk nie. Jy is n Koningskind, het alles wat die wereld kan bied, het finansieel geen tekort of bedreiging nie, daar is niks wat jy nie kan kry as jy dit wil h nie, want jy is n Koningskind. Dit wat jy het kan Vader nie more van jou terug neem nie, want dit is joune, as koningskind, en n Vader sal nooit iets van Sy kind terugneem nie. Waarom sal Hy, want jy is Sy kind en Hy het jou toegerus om net Sy wil te doen. Die Koning sal ook nooit Sy kinders straf nie. Want dit is nie nodig nie. Hulle doen net Sy wil soos Hy hulle toegerus het. Straf is dus glad nie van toepassing nie en nie ter sprake nie?

Is ek nog reg sovr?

Nee, nee, ek sien ek is al klaar weer verkeerd.
"Wanneer ons egter toelaat dat ons verlei word deur te glo dat ons Vader slegte dinge vir ons beplan of dat God boosheid moet gebruik om 'n beter uitkoms te bepaal mis ons die bus en kan God se wil nie deur ons geskied nie."
Sy kinders is dus in staat om verlei te word en nie Sy wil te doen nie.

Sit God nie nou met n dilemma nie? Sy kinders word verlei! Nou geskied Sy wil nie meer op aarde nie? Hy is magteloos om iets daaraan te doen, want al die mag op aarde l in Sy kinders. Hy mag hulle ook nie straf nie, want n Vader is lief vir Sy kinders en kan hulle nie straf nie. Hy kan nie siektes, pes, uitwissing oor hulle bring nie. Nie oor Sy kinders nie! Nou wonder ek wie het oor die eeue Sy kinders getug? Wie het toornig geraak? Wie het Israel 40 jaar in die woestyn laat rond trek tot daarie hele geslag uitgewis was? Was dit nie Sy volk, Sy kinders wat hy uit Egipteland uitgelei het nie? Was hulle nie konings kinders nie?

O, nee, hulle was nie, want hulle het toegelaat dat hulle verlei word. Nou kom ek weer terug, na jou hoof stelling. Niks sleg kan met God se kinders gebeur nie. As die stelling waar is, dan stel ek dit aan jou dat daar nie een kind van God op aarde is nie. Nie volgens jou definisie van n Koningskind en dat niks sleg met hulle kan gebeur nie. Nie een mens op aarde spring die dood vry nie. Nie een mens op aarde verloor nie geliefdes nie. En hier praat ek nog net van dood en nie van al die ander honderde slegte dinge wat gebeur nie. Dus kan nie een mens op aarde Sy kind wees nie.

Unregistered
03-02-2013, 07:54 PM
2. Ek het by hierdie sinnetjie van jou vasgesteek en sal later jou stuk klaar lees. Maar wat jy ges het, is iets wat ek jou graag op wil wys. Jy het ges , (want ek is blykbaar nie Sy kind nie,

Ek verstaan presies wat jy probeer s. Maar wat jy s om n argument te wen kan soms baie gevaarlik wees. n die Ooste word mense voor die loop van n geweer gevra dat hulle net een keer moet erken dat hulle Jesus nie ken nie en dat hulle nie kinders van God is nie. Inruil vir die erkenning mag hulle hul lewens behou, maar hulle is nie bereid om dit te doen nie en word op hope vermoor omdat hulle nie bereid is om God een keer te verlon nie.

Was die vervolging teen ons maar so eenvoudig. Hier by ons is die vervolgers veel slinkser. Hulle druk jou met Bybelversies en in die Naam van Jesus veroordeel hulle jou so dat jy terwille van die vrede net een keer moet ontken dat jy nie n kind van God is nie. Met daardie erkenning ontken jy in een woord Jesus se verlossing vir jou.

Ek s nie dat jy dit gedoen het nie. Die blykbaar het die verskil gemaak, maar jy is verseker op baie dun ys wanneer jy argument probeer wen deur houe te ry.

Julle is twee wat oor n saak redeneer om meer te leer. Terselfdertyd moet julle versigting wees dat julle eie trots nie die ander een vervolg nie. Dink mooi hieroor.

Lukas
03-02-2013, 08:07 PM
Ek stem saam met 2. Om te erken dat niks sleg met God se kinders kan gebeur nie, s jy eintlik dat Jesus lieg.

Jesus het ons verseker dat ons terwille van Sy naam vervolg, verhoor en vermoor sou word. Wanneer ons geen teenstand van die vyand kry nie, beteken dit nie dat ons nie 100% binne God se wil leef nie. Dit beteken eerder dat ons iewers iets verkeerd doen.

Unregistered
03-02-2013, 08:46 PM
#2. Nou verstaan ek jou redenasie nog minder.

Jy se " Ek erken ten volle in my laaste sin dat ek verkeerd is in God se Wil"

Jy erken, jy is volgens jou wete buite God se wil, tog volhard jy willens en wetens. Dan se jy later dat jy eintlik niks buite God se wil kan doen nie. "Dat ek toegelaat is om n vuurwapen te mag h, moet binne Sy wil wees. Anders sou ek nie een gehad het nie, en ander ook nie."
Hoe bring jy die twee bymekaar? Wat jy eintlik se is dat alles wat jy doen hoe liefdeloos, barbaars en wat ookal binne God se wil is. As jy die vuurwapen gebruik om 'n vrou 4 skote deur 'n toe deur te skiet is dit ook God se wil?
Jammer ek probeer maar dit maak nie sin nie.

Kom ek probeer jou weer help.
God het elkeen van ons 'n wil van ons eie gegee. Dit is elkeen wat Hom as Vader wil he se keuse om ons wil, Sy wil te maak. God manipuleer ons nie met vergoeding of vrees om Sy wil te doen nie. Hy het ons geskape met 'n wil van ons eie en ons le ons wil neer uit liefde vir Hom.

Niemand hoef God se wil te doen nie dit is 'n keuse wat elkeen uit liefde vir Hom maak. Elke keuse het egter gevolge. God se wil vir elkeen van ons is die beste pad vir ons lewe op aarde, God weet wat Sy skeppingsdoel met elkeen van ons is en al wat tussen ons en God se perfekte plan staan is ons eie wil.

Jy se. "God is dus net Almagtig in die Hemel, nie op aarde nie, want op aarde hang alles van sy kinders af."

In 'n mate is jy reg. God het die aarde geskape en die mens die outoriteit om te heers op aarde gegee. Dit is 'n besluit wat God in Sy alwetendheid in liefde vir Sy perfekte skepping geneem het. God het die mens aangestel om op aarde te heers. Adam en Eva gee hierdie outoriteit vir die Satan en uit liefde vir die mensdom stuur God, Sy seun om die mensdom te kom red en die outoriteit aan die wat deur die geloof gered word terug te gee. God het die mens die outoriteit, mag en vermoe gegee om op aarde volgens Sy wil te heers. God is almagtig, tog kan Hy nie teen Sy eie karakter gaan nie. God kan Homself nie weerspreek nie.

Jy se verder: "Sit God nie nou met n dilemma nie? Sy kinders word verlei! Nou geskied Sy wil nie meer op aarde nie? Hy is magteloos om iets daaraan te doen, want al die mag op aarde l in Sy kinders. Hy mag hulle ook nie straf nie, want n Vader is lief vir Sy kinders en kan hulle nie straf nie. Hy kan nie siektes, pes, uitwissing oor hulle bring nie."

God is nie magteloos nie, Hy kies om uit liefde vir Sy kinders hul wil te laat geskied. God kan ingryp, weereens kies Hy om dit nie te doen nie. God weet dat Sy perfekte skepping Sy wil op aarde kan laat geskied. God het elkeen van ons perfek uitgedroom om Sy wil te volbring. Ons word egter gebore in 'n sondige wereld met 'n satan wat die uiteinde so lank moontlik probeer uitstel. Sy wapens is misleiding en verleiding, tog weet God dat Sy liefde vir die mens sterk genoeg is om Sy wil te laat geskied. God weet dat Sy liefde ons sal oorreed om uit liefde vir Hom Sy wil te doen. So sal die aarde gevul word met Sy heerlikheid.

Jy se: " Nou wonder ek wie het oor die eeue Sy kinders getug? Wie het toornig geraak? Wie het Israel 40 jaar in die woestyn laat rond trek tot daarie hele geslag uitgewis was? Was dit nie Sy volk, Sy kinders wat hy uit Egipteland uitgelei het nie? Was hulle nie konings kinders nie?"

Hulle was nie koningskinders nie want Jesus het toe nog nie die losprys met Sy bloed betaal nie. Onthou ons word slegs kinders van God deur die geloof in Jesus Christus.

Jy se: " Niks sleg kan met God se kinders gebeur nie. As die stelling waar is, dan stel ek dit aan jou dat daar nie een kind van God op aarde is nie. Nie volgens jou definisie van n Koningskind en dat niks sleg met hulle kan gebeur nie."

Ek het nooit gese dat niks slegs met God se kinders kan gebeur nie. Wanneer 'n kind van God uit God se wil beweeg, beweeg hy ook onder God se beskerming uit en word hy 'n maklike teiken. Genadiglik is satan en sy demone nie alomteenwoordig soos God nie.
Ek se wel dat dit nie God se wil is dat slegte dinge met Sy kindergebeur nie. Die Bybel leer ons dat God ons nooit bo ons vermoeens sal beproef nie en dat ons altyd beter af sal uitkom aan die anderkant.
Elkeen van God se kinders het nog steeds sy eie wil. Dit is God se wil dat Sy kinders moet glo Hy is 'n genadige God wat so lief vir die wereld was dat Hy Homself as Jesus aan Sy skepsels kom onderwerp het. Die uiterste opoffering denkbaar. Vrywillig sodat elkeen wat glo gered kan word. Die wat kies om dit nie te glo nie sal die gevolge van hulle keuses dra. Die wat kies om in sonde te leef sal die gevolge van hul sonde dra en op die harde manier uitvind waarom God hul beveel het om hul daarvan te weerhou. Wat ons saai sal ons maai.
Netso sal dit wees vir die wat nie die boodskap wil glo nie, dit sal vir elkeen wees volgens sy geloof. As jy wil glo dat die God van liefde Sy eie skepping, die kroon van Sy skepping, wil laat onderdruk en uitmoor, dan sal dit vir jou so wees. Dit net nie die God wat jy dink dit is nie maar die god van die wereld, satan.

Wat leer die Bybel jou wie het gekom om te steel, te slag en te verwoes en wie het gekom dat ons lewe in oorvloed kan he? Gaan God nou die duiwel op ons loslaat as Hy juis gekom het om dit te verander. Nee die mens laat die duiwel op homself los. Die waarheid is dat God Lucifer geskep het as 'n engel en dat die mens hom die duiwel gemaak het. Satan teer op die outoriteit wat hy van mense kry deur hulle te mislei en te verlei net soos vir Adam en Eva.

Ek hoop rerig dit help, as jy dink ek suig die uit my duim kan ek dit alles vir jou uit die Bybel staaf. Gaan praat met ons Vader hieroor en laat weet ons wat Hy se.

Unregistered
03-02-2013, 09:49 PM
Jesus het gese dat ons ter wille van Sy naam vervolg sal word. Hy het nie ges dit is God se wil nie.

Unregistered
03-03-2013, 08:22 AM
Jesus het die as n feit gegee. God se wil is dat alle mense in Hom moet glo. Jesus het dit as n feit gegee dat sommige saad tussen die dorings sal val.

Unregistered
03-03-2013, 09:52 AM
Die feit dat dinge gebeur en dat God voor die tyd weet dit gaan gebeur maak dit nie sy wil nie. God het geweet Oscar gaan Reeva doodmaak. Maar is dit nou God se wil?
God weet wanneer barbare kerkmense na kerk in hul huis inwag. Dit maak dit verseker nie Sy wil nie!

Unregistered
03-03-2013, 09:55 AM
Ons weet God se wil is dat alle mense in Hom moet glo. Ons weet dit is nie so nie. Dit alleen is vir ons 'n bewys dat God se wil nie altyd geskied nie.

Unregistered
03-03-2013, 06:56 PM
God se wil op aarde geskiet elke dag wanneer Hy die gras en bome laat groei. God s dat Hy tot die vols van die veld onderhou. Ons weet dat diere en mense soms van natuurrampe omkom. Vir duisende jare het ons mense nie n invloed op natuurrampe gehad nie tog het dit gebeur en het die mens en dier van die honger omgekom. Die feit dat God s dat daar nie eers n haar van jou kom sal val as dit nie Sy wil is nie, vertel vir my dat ons nie God se wil met ons menslike verwysings raam kan meet nie.

EK stem saam dat Hy nie moordenaars stuur om ons te vermoor nie. Maar Hy gee aan ons die Geestelike outoriteit om dit te voorkom. Maar neem ons nie daardie outoriteit nie, beteken dit nie dat ons wat Sy kinders is, verloor het nie. Ons geliefdes ervaar die verlies. God se hart het met die geliefdes empatie. Die Goddelike empatie beteken nie dat God oor die daad self treur nie. Ons praat van God se wil en ons praat van God se toelaatbare wil.

Lees Job 38 en jy sal sien dat God nie die mens nodig het om Sy wil te doen nie. God se wil geskiet op aarde elke dag. Maar vir ons mense het hy n keuse gegee om Sy wil te volg of nie.

Job 38:4 Waar was jy toe Ek die aarde gegrond het? Gee te kenne as jy insig het. Job 38:5 Wie het sy afmetinge bepaal? jy weet dit mos! Of wie het daaroor die meetsnoer gespan?

Unregistered
03-03-2013, 08:34 PM
Natuurlik geskied God se wil elke dag daar waar Sy skepping gehoorsaam is. Waar mense anders kies geskied Sy wil nie. God stuur nie moordenaars nie, tog daag hulle op. Wie se wil is dit? Verseker nie God sin nie.

Jy is reg God het nie die mens nodig om Sy wil te doen en Sy plan deur te voer nie. Tog het God die mens gekies en geskape om Sy plan deur te voer en sal net die mens dit deurvoer binne God se wil en met Sy leiding, in God se omvattende liefde. God wil he Sy heerlikheid moet die aarde vul. Die aarde is 'n fisiese plek en 'n gees het nie outoriteit op aarde nie. Dit is dan ook hoekom God moes mens word, Jesus, voordat Hy kon aarde toe kom om die outoriteit wat satan by die mens gekry het af te neem en aan Sy kinders terug te gee. God kan nie teen sy eie reels gaan nie Hy is perfek, Hy het integriteit en as Hy gese het die mens heers op aarde dan laat Hy die mens heers. God het soveel liefde vir en vertroue in Sy skepping dat Hy, Homself verhoed om in te gryp.

Natuurlik het God die mag om die mens en satan tot niet te maak, Hy het ook die mag om ons wil weg te neem, maar dit is nie Sy wil nie. Sy wil is dat die mens satan weerstaan soos Jesus op aarde gedoen het en Adam nie reggekry het nie. Sy wil is dat Sy kinders Hom so lief sal he dat ons Sy wil sal doen tot verheerliking van Sy naam.
God het ook die mag om as 'n Gees op aarde te manifesteer maar Hy het nie die outoriteit nie, Hy het dit vrywillig vir die mens gegee, daarom doen Hy nie.

Ons as mense sou lankal op 'n skoon bladsy wou oorbegin. Ons het nie God se genade of integriteit nie. God is Sy woord, dit is Sy karakter waarmee Hy skep, Hy kan nie teen Sy woord gaan nie. Lucifer het dit geweet en sy jaloesie op God en die mens het gemaak dat hy die mens in die tuin van Eden mislei het om teen God te rebelleer. Die mens het met sy ongehoorsaamheid toegelaat dat Lucifer, satan word en dat die engel wat ook 'n gees is wat geen outoriteit op aarde gehad het nie wel outoriteit kry. Die satan gebruik die outoriteit om mag te verkry deur mense in magsposisies te plaas wat die wereld in boosheid en chaos wil dompel. Voorbeelde hiervan is Stalin, Hitler en Idi Amin.

Ons hoef dus in geen stadium te voel dat ons buite God se wil is as ons onsself en ander wil toerus op welke wyse ookal om die boosheid teen te staan nie. Dit is nie God se wil dat ons oorheers of uitgemoor word nie. God het ons toegerus met al die nodige wapens vir die stryd, Jesus het ons kom verlos van die binding wat sonde en die wet op ons gehad het. Die bal is nou in ons hande. God gaan nie doen wat Hy vir ons gese het om te doen nie.

Jy se: "Maar Hy gee aan ons die Geestelike outoriteit om dit te voorkom. Maar neem ons nie daardie outoriteit nie, beteken dit nie dat ons wat Sy kinders is, verloor het nie"
Dit is waar ons nog altyd 'n groot fout gemaak het, waar die kerke ons verkeerd geleer het en die satan ons mislei het. Ons verloor, God verloor, die hele skepping verloor. Wanneer ons nie ons outoriteit opneem nie mis ons, ons skeppingsdoel en doen ons nie waarvoor God ons geskape het nie. God gee ons die Bybel vol opdragte, heers, maak siekes gesond, wek dooies op, maak dissipels, ens. Elke keer wat ons dit nie doen nie verloor ons en word die aarde 'n erger plek om te leef.

Unregistered
03-03-2013, 11:40 PM
Jou laaste paragraaf. Wanneer ek s dat ons verloor beteken dit wanneer ons in so n aanval doodgaan. Ons verloor ons aardse lewe maar as kinders nie ons ewige lewe nie. Maar die wat terwille van SY Naam, getuienis en Sy Woord vermoor is, sal in die eerste opstanding Openbaring 20 vers 4 saam met Hom op aarde regeer. Dit beteken dat die wat terwille van Hom vermoor is, eintlik wen.

Jy is reg dat ons die bose moet tee staan. Maar God s dat die bose op n tyd toegelaat sal word om te oorwin. (Openbaring 13 vers 7). Die regverdiges sal in elk geval minder word sodat die wreld in Chaos onder die Antichris se oorheersing sal verval. Dit is God se wil want Hy het dit vir ons in die Bybel so uitgespel. (Openbaring 6 vers 8)

God laat dit toe en Hy gee selfs aan die dier die mag om teen Hom op te staan sodat Sy plan volbring kan word. Of verstaan ek dit verkeerd ?

Unregistered
03-04-2013, 08:55 AM
Die dood is oorwin ons verloor nie omdat ons die tydelike met die ewige ruil nie. As kind van God is ons verseker van 'n ewige lewe. As God se plan vir die mens net was om die ewige lewe te ontvang sou ons dit seker kon sien as 'n oorwinning. Ons weet egter dat God elke mens skep met 'n doel, so iemand wat vermoor word voor hy sy doel bereik het verloor eintlik. Dink terug aan mense wat ontydig dood is en hoeveel potensiaal daar nog in sulke mense was om goed te doen op aarde. As God ons net in die ewige lewe wou he kon Hy mos maar die aardse lewe uitgelos het. God het 'n plan met ons lewens op aarde en vir die plan om te slaag moet die mens sy skeppingsdoel bereik.

Jy is reg die bose word toegelaat om te oorwin. Dit is presies wat nou aan die gang is op die aarde. Ek verskil egter van jou dat dit God se wil is. Net omdat dit gebeur is nie te se dit is God se wil nie. Ons kan mos sien dat God se wil nie altyd op aarde geskied nie. Die mens gee die bose die mag, nie God nie. God het die mens in beheer gesit om te heers op aarde die bose mislei die mens om so die mag te kry.

Rev 13:14 En hy verlei die bewoners van die aarde deur die tekens wat hom gegee is om voor die o van die dier te doen, deur aan die bewoners van die aarde te s dat hulle n beeld moet maak vir die dier wat die swaardwond ontvang en lewendig geword het.

Kom ons dink net bietjie oor wat se en wat ook die algemene aanvaarde uitleg in baie kerke is. Jy se: "God laat dit toe en Hy gee selfs aan die dier die mag om teen Hom op te staan sodat Sy plan volbring kan word. Of verstaan ek dit verkeerd ?"

As ek jou reg verstaan se jy dat God Sy kinders op 'n stadium uitlewer aan die dier. Kom ons kyk wat se die Bybel.

Deu 31:6 Wees sterk en vol moed; wees nie bevrees en word nie verskrik vir hulle nie; want dit is die HERE jou God wat saam met jou trek; Hy sal jou nie begewe of verlaat nie.

Heb 13:5 Julle gedrag moet vry van geldgierigheid wees. Wees tevrede met wat julle het, want Hy het ges: Ek sal jou nooit begewe en jou nooit verlaat nie.

Psa 37:28 want die HERE het die reg lief en sal sy gunsgenote nie verlaat nie; vir ewig word hulle bewaar, maar die nageslag van die goddelose word uitgeroei.
Psa 37:29 Die regverdiges sal die aarde besit en vir ewig daarop woon.

Psa 94:14 Want die HERE sal sy volk nie verwerp en sal sy erfdeel nie verlaat nie;

Dit is 'n paar voorbeelde wat ek nou kan aanhaal, die Bybel is vol daarvan. Hierdie is direk in teenstelling met die "God gee satan mag oor ons aaname". God doen nie en Hy sal nooit.
God kan nie die satan outoriteit oor ons gee nie, God kan nie eers self oor ons outoriteit neem nie. Weet jy van iemand wat met geweld of misleiding deur die Heilige Gees beset geraak het? Nee en God sal ook nie, ons vra God om in ons te kom woon en ons laat toe dat God ons gebruik tot eer van Sy naam. Nooit is God se teenwoordigheid in ons teen ons wil nie. Nie oor Hy nie die mag het om dit te doen nie maar omdat dit teen Sy wil is, teen Sy skeppingsplan. Sou God dit doen faal Sy skeppingsplan en God kan nie faal nie. Dit is God se toelaatbare wil.

God se toelaatbare wil is nie om boosheid oor ons te laat kom sodat daar later goed uit kan kom nie. Die mens laat toe dat hy deur satan en sy demone verlei word, op die manier neem hulle besit van die mens en kan hulle op aarde manifesteer. Die ergste voorbeeld daarvan is demokrasie of demoonokrasie. Politici lieg met reguit gesigte en kry desperate mense om hulle aan bewind te bring. Die wat die meeste en oortuigendste lieg wen gewoonlik en die mense gee vir hulle amper onbeperkte magte. Met die mag maak hulle wette om dieselfde mense wat hulle in magsposisies gebring het te dommineer. God se wil is nie dat die aarde met Sy kinders deur boosheid oorweldig word nie, Sy plan is dat die aarde met Sy heerlikheid gevul sal word.

Ek verstaan wat jy se en hoekom, dit is maar wat die kerk ons geleer het. Die verskil is net dat jy se God laat die slegte toe omdat Hy weet dit is die beste en ek se die mens gee die satan mag om die slegte te doen. Dink weer daaroor, God het die mens so lief dat Hy Homself aan die mens oorgegee het as mens, afstand gedoen het van Sy Godheid om die mens te red. Dit is 'n liefde wat ons nie altyd verstaan nie. Sal dieselfde God nou die mens waarvoor Hy so lief is aan alles wat boos is se mag uitlewer? NOOIT!

Unregistered
03-04-2013, 10:05 AM
More almal, Tom hier. Hierdie draad raak nou onleesbaar met die dat ons nie ons name plaas nie. Ek weet nou nie meer wie s wat nie en of daar weersprekings is nie. Ek skryf dus nou onder my naam. Ek dink dit is ek en Chris wat begin gesels het, maar sal nie weet nie.

Goed, daar is een ding wat vir my soos n paal bo water uitstaan, waarmee ek nie saamstem nie. Ek haal aan.

God se toelaatbare wil is nie om boosheid oor ons te laat kom sodat daar later goed uit kan kom nie.

of, anders gestel, God manipuleer ons nie om by Sy wil in te pas nie.

My eie lewe oortuig my dat God dit doen en ek is sooo dankbaar daarvoor. Ek sit vandag hier waar ek sit, nie omdat ek dit beplan of dit so wou gehad het nie, maar omdat dit God se wil is.

Kom ek probeer net een deel vertel en n lang storie so kort hou as ek kan. Daar is egter vele meer.

Ek is verplaas na n dorp wat ek altyd gese het ek sal daar nooit bly nie. Daar aangekom, soek ek en my vrou huis terwyl my firma vir my betaal om in n hotel te bly. Ons kyk seker na 50 huise en kry nie wat ons soek nie. Een besondere huis bly opkom, maar ons wil hom nie h nie. Die huis word verkoop en dis in elk geval neusie verby. Ek ry een oggend Jhb toe vir n vergadering van die hotel af. Op pad soontoe kry ek n pyn links in my maag. Kom in Jhb aan en die pyn is so erg dat hulle my hospitaal toe neem. In die hospitaal word ek onmiddelik in ICU opgeneem. Die pyn raak so erg dat ek le en skop en krul van die pyn en my linker arm gaan dood. Ek word gespuit met daai sterk goed, maar niks help nie. Ek word vir n hart aanval behandel. Skielik word ek wakker in n saal. Ek word meegedeel ek het n galblaas aanval gehad en gaan dadelik opereer word. Die galblaas word toe uitgehaal en gevind hy het al begin kangerine ontwikkel. Ek het by die dood omgedraai. n Week later is ek terug in my dorp in die hotel. Ek le plat in die bed en kan skaars beweeg. Ons is al drie maande in die hotel en kan skree. My firma is nukkerig omdat ek steeds in n hotel sit. Volgende oomblik stap die agent van die huis wat ons nie wil he nie in en se die huis se verkoop het deur die mat geval. Ek het weer n kans. Uit radeloosheid stem ek en my vrou in en teken. Ons trek die volgende week in, maar is doods ongelukkig. Die matte het vol lengte sigaret brandmerke en die weeluise en kokkerotte is oral. Ons trek terug hotel toe vir n paar dae terwyl ons die huis fumegate. Lang storie kort, vandag wil ek nerens anders wees nie. So baie goeie dinge het uit hierdie huiskoop gekom dat ek nie alles kan noem nie. Ek is presies waar God my wil h, waar ek nie wou wees of sou wees as Sy wil nie geskied het en ek nie manipuleer was nie.

Dit is net een deel. Daar is nog baie. Niemand gaan my anders oortuig nie. God werk in my lewe en ek self kan niks goed vir my lewe beplan nie. Ek weet steeds nie wat God se plan met my vorentoe is nie, waarom ek nog dinge oorgekom het en waarom ek sekere dinge gekry het nie. Dit is steeds duister vir my, maar ek stry nie meer nie. God is in beheer!

Unregistered
03-04-2013, 12:19 PM
Jy is reg Tom. God is in beheer van jou lewe, jy is n kind van God jy onderwerp jouself aan Sy wil en Sy wil sal geskied solank jy daarin bly. Jy vra God vir inspraak in jou lewe en God gee dit vir jou op die manier wat jy verstaan. Dit is 'n keuse wat jy vrywillig gemaak het uit liefde vir ons Vader.

Het jy 'n kind van God geword uit vrees en bederf of uit liefde vir God?

Het God jou teen jou wil gemanipuleer om jou hart vir Hom te gee? Of was dit jou wil?
Sodra ons God vra om ons te lei gee ons God die outoriteit om in ons lewens in te gryp. God gaan nog steeds nie bose dinge oor jou pad stuur om jou aandag te kry nie. Jou verkeerde keuses, ongehoorsaamheid en onkunde gaan wel bose dinge oor jou pad bring. Genadiglik het God die vermoe om ook daaruit iets goeds te laat kom al is dit nie Sy wil nie.

Ek wil jou nie oortuig nie dit is nie my werk nie. My opdrag is om die boodskap van God se onvoorwaardelike liefde aan mense oor te dra. Ek sit nie my naam by nie want die boodskapper is nie belangrik nie net die boodskap.

Lees wat ek skryf en toets dit aan die Bybel. As jy verskil se my hoekom en wys dit vir my uit die Bybel.

Unregistered
03-04-2013, 09:31 PM
1Jn 5:18 Ons weet dat iemand wat uit God gebore is, nie meer sondig nie, maar die Seun van God bewaar hom, en die duiwel kry geen houvas op hom nie.
1Jn 5:19 Ons weet dat ons aan God behoort en dat die hele sondige wreld in die mag van die duiwel is.
1Jn 5:20 En ons weet dat die Seun van God gekom het en ons verstand gegee het om die ware God te ken; en ons is in die ware God, in sy Seun, Jesus Christus. Hy is die ware God en die ewige lewe.
1Jn 5:21 Liewe kinders, bly dus weg van die afgode af.

Ek sien 'n paar goed hier raak.

1. Iemand uit God gebore kan nie meer sondig nie.
2. Die Seun van God bewaar iemand wat uit God gebore is.
3. Die duiwel het geen houvas op iemand wat uit God gebore is nie.
4. Die wereld is in die mag van die duiwel, maar iemand wat uit God gebore is behoort aan Hom.
5. Jesus leer ons wie God is.
6. Ons is in God.
7. Jesus is God
8. Ons moet wegbly van afgode.

Unregistered
03-05-2013, 06:35 AM
Ek dink eerstens moet ons weet wat God se wil is. Ons kan nie Sy wil doen as ons nie weet wat dit is nie. As God nie wil he ons moet onsself kan verdedig nie is daar geen doel om vuurwapens te besit nie. As God se wil is dat ons almal in elk geval uitgemoor word en as dit wat moet gebeur in elk geval gaan gebeur, verander vuurwapen besit niks. As God in beheer van die aarde is en Sy wil altyd sal geskied, waarvoor werk ons of pas ons, ons aardse besittings op, waarvoor tralies voor die vensters? What will be will be.

Unregistered
03-05-2013, 07:39 AM
God se wil vir ons as mense is eenvoudig. Dit kan saamgevat word in een woord: Gehoorsaamheid.

Unregistered
03-05-2013, 01:57 PM
Jy is reg. Wat sou jy se is God se doel met die mens?

Unregistered
03-05-2013, 07:39 PM
God se doel met ons as mense is dat ons Sy verteenwoordiger op aarde moet wees. Met ander woorde ons moet so leef dat almal om ons kan sien dat ons aan God behoort.

Sendelinge het eendag by n ou man hoog in die Himalaya berge aangekom, en hom van Jesus begin vertel. Die man vertel toe dat hy vir Jesus ken. Hulle se toe dit is onmoontlik want Jesus het mos gesterf, was begrawe en het weer opgestaan en opgevaar na die hemel. Die ou man hou egter vol dat hy vir Jesus geken het, en se dat hy hulle sal gaan wys waar hy gebly het. Hulle kom toe agter dat daar n man in die berge gebly het. Die man het egter nooit met iemand oor Jesus gepraat nie, en het ook aan niemand n Bybel gegee nie, omdat dit verbode was in daardie land.

Daardie man het egter so gelewe dat sy voorbeeld 'n spieelbeeld van Jesus se lewe was. Sy lewe was van so 'n aard dat hy nie nodig gehad het om oor Jesus te praat nie, en ook nie nodig gehad het om Bybels ui te deel nie.

As ons so kan lewe glo ek voldoen ons aan die doel wat God met ons as mens het.

Unregistered
03-05-2013, 08:54 PM
En so sa God se heerlikheid die aarde vul.

Unregistered
03-05-2013, 09:12 PM
A Holy man was having a conversation with the Lord one day and said, 'Lord, I would like to know what Heaven and Hell are like.'

The Lord led the holy man to two doors.

He opened one of the doors and the holy man looked in.

In the middle of the room was a large round table..

In the middle of the table was a large pot of stew,

which smelled delicious and made the holy man's mouth water.

The people sitting around the table were thin and sickly.

They appeared to be famished. They were holding spoons with very long handles that were strapped to their arms and each found it possible to reach into the pot of stew and take a spoonful.

But because the handle was longer than their arms, they could not get the spoons back into their mouths.

The holy man shuddered at the sight of their misery and suffering.

The Lord said, 'You have seen Hell. They went to the next room and opened the door. It was exactly the same as the first one.

There was the large round table with the large pot of stew which made the holy man's mouth water.

The people were equipped with the same long-handled spoons, but here the people were well nourished and plump, laughing and talking.

The holy man said, 'I don't understand.

'It is simple,' said the Lord. 'It requires but one skill.

You see, they have learned to feed each other.

The greedy think only of themselves.'

When Jesus died on the cross, he was thinking of you.

Unregistered
03-05-2013, 09:50 PM
Bring God slegte dinge oor Sy kinders? Ek dink daaroor in die lig van hoe ek oor my kinders voel en besef dat as God my so lief het soos ek my kinders het sal Hy nie. Hoe het die kerk by die teendeel uitgekom?

Unregistered
03-05-2013, 11:03 PM
Nou raak dit n rede vir n kerk draad... :-).

Unregistered
03-05-2013, 11:37 PM
16. Jy is verkeerd.

Unregistered
03-06-2013, 06:19 AM
#25 Verduidelik asb vir ons wat sien #16 verkeerd.

1Jn 5:18 Ons weet dat iemand wat uit God gebore is, nie meer sondig nie, maar die Seun van God bewaar hom, en die duiwel kry geen houvas op hom nie.
1Jn 5:19 Ons weet dat ons aan God behoort en dat die hele sondige wreld in die mag van die duiwel is.
1Jn 5:20 En ons weet dat die Seun van God gekom het en ons verstand gegee het om die ware God te ken; en ons is in die ware God, in sy Seun, Jesus Christus. Hy is die ware God en die ewige lewe.
1Jn 5:21 Liewe kinders, bly dus weg van die afgode af.

Ek sien 'n paar goed hier raak.

1. Iemand uit God gebore kan nie meer sondig nie.
2. Die Seun van God bewaar iemand wat uit God gebore is.
3. Die duiwel het geen houvas op iemand wat uit God gebore is nie.
4. Die wereld is in die mag van die duiwel, maar iemand wat uit God gebore is behoort aan Hom.
5. Jesus leer ons wie God is.
6. Ons is in God.
7. Jesus is God
8. Ons moet wegbly van afgode.

Unregistered
03-06-2013, 06:35 AM
Net soos die kerk vir jare gebruik is om Afrikaners oor apartheid te mislei word dit vandag nog steeds gebruik om christene te mislei oor God se liefde vir die mens.

Unregistered
03-06-2013, 06:09 PM
Kom ons gaan asb weer terug na die onderwerp. Is die staat besig om ons te ontwapen? Is dit God se wil?

Unregistered
03-07-2013, 07:21 AM
Die staat is nie noodwendig besig om ons te ontwapen nie. Wat hulle wel gedoen het is absolute beheer op wapens wat nie noodwendig 'n slegte ding is nie. Daar is ook 'n beperking gestel op die hoeveelheid wapens nl 4 per persoon.

As jy egter n toegewyde jagter of sportskut is, is daar geen beperking nie.

Ek weet dit is 'n frustrasie en dit kos geld om wapenlisensies te bekom, maar dit gaan op die staduim baie beter.
Ek het gister by ons plaaslike DFO gehoor van 'n geval waar iemand sy lisensie gekry het 4 dae nadat hy sy aansoek ingedien het.

Dit gaan ook oor geld vir die staatskas want jou lisensies is net vir 'n sekere tydperk geldig en moet dan hernu word, net soos jou bestuurs lisensie.

As ons die beheermaatreels moet sien as ontwapening, moet ons die feit dat bestuurslisensie wat elke 5 jaar hernu moet word ook sien as " ontkarring"

As die maatreels ingestel is om orde te skep sien ek dit as God se wil, want God is tog 'n God van orde.

K

Unregistered
03-07-2013, 09:50 AM
haha, K, ek lag lekker. Hulle karring waar hulle nie moet nie. Ek spot sommer.

Ek stem saam met jou. Die huidige wet is voldoende en eintlik n goeie ding. Hulle moet net nie kom met algehele verbanning nie. En dit is waarna so baie mense mik en goedpraat, sonder dat hulle besef wat hulle besig is om te doen. Wat God se wil is sal ek nie weet nie. Ek weet net hy het ons n verstand gegee om vir onsself te dink. Te kan dink wat die gevolge van ons optrede gaan wees. Hy laat ons toe om nog wapens te h. Hy het ges, koop vir jou n swaard, al moet jy jou klere verkoop. Mense sal dit nou weer uitmekaar trek en allerhande betekenis daaraan gee. Hy self het ges, kom ons laat dit daar...

Die ander ding van die wet is dat daar nou n register bestaan wat dit vir die regering baie maklik maak om skielik n konfiskering te kan doen.

Tom

Unregistered
03-07-2013, 06:12 PM
Die wapen register het bestaan lank voor die huidige wetgewing. As ek kan reg onthou vanaf 1979 of 1980

K

Unregistered
03-08-2013, 09:59 AM
Waar kan ek n 9mm S&W mp compact kry? Ek is in die kaap.

Unregistered
03-08-2013, 10:18 AM
Jy is reg, maar nou is die wapen register 'op datum' gebring met vars name en adresse.

Unregistered
03-08-2013, 02:31 PM
Probeer 'n gunshop.

Unregistered
03-08-2013, 10:23 PM
26. Nie al die mense wat God aanneem is eensklaps sonder sonde nie. Baie kinders neem God in die laerskool as God en Saligmaker aan. Maar die groepsdruk en tiener tyd en die druk van die lewe ontspoor hulle aanvanklik. Hulle word groot as leuenaars, drinkers, owerspelers, diewe en selfs moordenaars, maar omdat God se genade baie groot is, sal Hy op n dag hulle vasvat en begin terugbring.

Ons as mense mag sulke kinders nie veroordeel nie maar ons mag hulle dade oordeel. Maar jy kan nie s dat hulle nie kinders van God is nie. Jy kan ook nie s dat hulle dade nie sonde is nie. Sonde is om ongehoorsaam teenoor God te wees. Dit is soos die seun wat sy pa se opdrag geweier en tog later sy pa se wil gedoen het. Dit is soos die seun wat sy erfgeld gevat het en toe van die huis af weggeloop het en na hy alles verloor het weer teruggekeer het.

Kinders van God kan sondig . Met ander woorde kinders van God kan ongehoorsaam wees aan Sy wil. Tog kom daar n tyd wat hulle weer moet besluit of hulle gehoorsaam wil wees of nie. Daardie dag kan enige tyd gebeur en dit kan selfs gebeur wanneer hy al lankal afgetree het. Niemand kan s hoe lank dit daardie persoon gaan neem om terug te keer nie. Ons kan wel vir hulle bid maar ons kan verder nie veel doen nie. Maar om vir so n persoon te s dat sy ongehoorsame lewe omdat hy n Konings kind is, nie meer ongehoorsaamheid is nie, is nie die waarheid nie.
En om te s dat kinders van God nie ongehoorsaam kan wees nie, is ook nie waar nie.

Unregistered
03-10-2013, 07:40 AM
Probeer 'n gunshop.

Tipies van iemand met min integriteid. As jy nou enige iets van wapens geweet het, sou jy geweet het die spesifieke wapen is wereld wyd uitverkoop, dit het iets met Obama te doen. Maar bly hier by akska jy sal nog baie leer.

Unregistered
03-10-2013, 09:28 AM
Geen integriteit is wanneer jy sonder toestemming op 'n geestelike draad 'n privaat, naamlose advertensie plaas en dan die vermetelheid het om iemand wat jou probeer help te klas. Jy het dit verseker nie hier geleer geleer nie.

Unregistered
03-10-2013, 09:52 AM

Jy is 100% reg. Om eerder te se wil nie sonde doen nie sal die punt beter uitlig.
Wat ek eintlik wou he mense moet raaksien is 'n afleiding wat ons kan maak uit vers18. Ons gee satan mag oor ons deur sonde, terselfde tyd maak ons God magteloos in ons lewens deur sonde. God gee ons die wil om te kies vir Hom of teen Hom. Kies ons vir Hom ontvang ons Sy beloftes. Kies ons teen Hom dra ons die gevolge waarteen Hy ons gewaarsku het. Elke dag kies ons.

Unregistered
03-10-2013, 11:03 AM
Geen integriteit is wanneer jy sonder toestemming op 'n geestelike draad 'n privaat, naamlose advertensie plaas en dan die vermetelheid het om iemand wat jou probeer help te klas. Jy het dit verseker nie hier geleer geleer nie.

Vir wie moet ek toesteming vra en is jy seker van jou saak dat al die poste hier geestelik is, verder wonder ek wie het die oorspronklike draad geskaak. Ek het net n vraag gevra watse advertensie jy oordryf lekker en maak n berg van n molshoop. Uit respek vir akska laat ek dit daar doen jy maar dieselfde.

Unregistered
03-11-2013, 07:57 PM
Johannesburg Patrick Mabilo, LUR vir veiligheid in die Noord-Kaap, s strenger vuurwapenwette veral vir private vuurwapens kan die voorkoms van skietvoorvalle in die land drasties verminder.

RSG berig die politikus het gepraat voor die hofsaak van 'n 16-jarige seun wat van verlede jaar se opspraakwekkende moorde op Griekwastad aangekla word.

Die verdagte se verhoor het Maandag in die Kimberleyse hooggeregshof afgeskop.

Hy word aangekla van die moord op Deon Steenkamp, sy vrou, Christelle, en hul dogter, Marthella. Hulle is verlede jaar op Goeie Vrydag in hul plaashuis doodgeskiet.

Die verdagte word ook daarvan aangekla dat hy die meisie verkrag het.

Mabilo het ges die land moet daarna streef om 'n samelewing sonder vuurwapens te word, aangesien te veel vuurwapens in mense se huise die verkeerde indruk skep dat dit gebruik kan word om geskille op te los, het die radiostasie berig.

Die kwessie van vuurwapenbeheer word ook tans in die VSA bespreek.

Lukas
03-11-2013, 09:59 PM
Die kommuniste binne die regering sal altyd na verskonings soek om die wapens minder te maak. Hulle kon nie wag om na die 1994 verkiesing die eerste voorstelle te maak nie en hulle gaan ook nie ophou voor hulle dit regkry nie. Maar gelukkig is daar baie wat nie kommuniste is nie en sal die wapen beskermers maar altyd op hulle tone moet bly.

Die aanval by Griekwastad bly n hartseer storie. Ek sal graag wil sien hoe die hofsaak gaan afsluit en indien hy tronkstraf gaan kry, hoe lank hy agter tralies sal wees.

Unregistered
03-12-2013, 06:37 AM
Ek wonder maar net of enige tronkstraf iets aan die siek mannetjie sal verander. Verder wonder ek of hy ooit besef wat hy gedoen het. Was dit God se wil dat hy sy familie moet uitwis? Is hy die produk van 'n swak opvoeding? Is hy demoon besete of het hy 'n siektetoestand? Baie sogenaamde spesialis getuies lieg deesdae onbeskaamd in 'n hof tot sy klient se voordeel. Dit sal jammer wees as ons nooit die waarheid hoor en kan leer uit die tragedie nie.

Unregistered
03-12-2013, 09:39 PM
Hoe vergelyk jy die aantal "skietvoorvalle" met al die geweldsmisdaad in die land, die hoogste in die wereld. Nee wat laat elkeen hom bewapen en vertroud raak met sy wapen/s binne en volgens die wet. Daar is nog groot hofsake op die rol oor vuurwapen lisensies. Die kwessie is eindlik sensitiewer as wat meeste dink. Die staat is verantwoordelik vir ons veiligheid, maar kan nie eers in brigade aan mekaar slaan nie. Ons soldate is power en ons polisiemag onvoldoende, met individue wat wel hier en daar n verskil maak. Ons moet ons eie veligheid verseker en ook eerste God ken.

Lukas
03-13-2013, 07:33 PM
’n Dag na die moord het ons tekens van satanisme gekry. Dit wat ons gekry het, het ons laat dink dat hy met swart magie besig is. Jare gelede was daar ’n moordenaar wat ter dood veroordeel was. President Diedricks het hom amnestie gegee en hy is uit die tronk om weer ’n moord te pleeg. Vir die tweede moord waar ’n man en ’n vrou doodgeskiet is, is hy nooit aangekla nie.

Die Satanis se naam was Dave Griesel en hy het daarna tot bekering gekom en die storie tydens sy getuienis vertel. Daardie storie het my, gemeet aan die huidige wreld politieke klimaat, laat wonder of hierdie outjie ook in die tronk gaan eindig en as hy wel daar gaan eindig, hoe lank hy daar gaan bly.

Ek dink dat die polisie se bewyse baie sterk is. Sy bebloede hemp het hy glo onder een van die beddens ingegooi, waar die polisie dit later gekry het en toe hulle DNA toetse daarop gedoen het. Die misdaadtoneel was mooi ontleed en volgens die toneel kon presies bepaal word wie eerste en wie laaste vermoor was. Volgens informasie was die rewolwer eers later uit die kluis gehaal om die swaar gewonde gesin elkeen ’n kopskoot toe te dien voor hy glo sonder sy hemp gaan hulp soek het.

By die polisiekantoor het die manne hom jammer gekry en hom toegelaat om eers die bloed van sy lyf te gaan was. Die toegewing het dit vir die polisie onmoontlik gemaak om buskruit toetse op die seun te doen. Maar die DNA toetse wat daarna gevolg het, het die polisie se saak glo versterk.

Wat nou verder gaan gebeur sal net tyd ons kan leer.

Unregistered
03-14-2013, 10:51 AM
Lukas, jammer om hier op die draad te vra maar ek weet nie waar anders nie. Kan julle nie dalk die datums regmaak op die blad nie. Die blad gebruik die onlogiese, vreemde Amerikaanse wys van datums vertoon. Die maand, dan dag en dan jaar. Dis nogal baie hinderlik en verwarrend.

Unregistered
03-15-2013, 11:05 AM
Ons kry wapens van die Gees, maar beteken dit dat jy heeltemal sonder n swaard moet loop? Ek verstaan dat geloof ook met werke gepaard gaan. MAW waar die staat jou wil ontwapen en wil laat glo jy het nie een nodig nie is n leun. Ek wil vra wat dink julle, watse rol het wapens en die bewapening van mense te speel in vandag se tyd geestelik, sowel as fisies? Waar kan die streep getrek word by ontwapening? Staan vas.

Lukas
03-16-2013, 12:12 AM
Naand Staan vas.

Ek glo dat ons ook ons verstand moet gebruik. n Wapen is soos n appel per dag. Dit hou die dokter weg.
Wanneer een mens die lewe van n ander bedreig, verbeur hyself die reg op lewe. Die geskiedenis het bewys dat regerings vir hulle eie kiesers bang is en wanneer die regering die bevolking se wapens n begin wegneem, so n regering n ander agenda met n verskuilde motief het.

Ons het die reg om wapens te besit en ons moet daardie reg behou.

Unregistered
03-16-2013, 08:39 AM
More Staanvas

As ons bekwaam was in die geestelike wapens sou ons nie vuurwapens nodig gehad het nie. Jesus was bekwaam en het nooit nodig gehad om 'n wapen te dra nie. Sy dissipels was minder bekwaam en Hy het hulle beveel om wapens te gaan koop. Dit gaan oor ons geloof en geestelike vermoeens . Iemand wat berge kan versit het nie 'n Glock nodig nie.

Tog het Jesus by geleentheid 'n sweep gebruik om 'n klomp uitmekaar te jaag. Ons weet Jesus het nie die sweep nodig gehad nie, 'n woord uit Sy mond kon hulle vernietig het sou Hy wou. Hy het egter die sweep gebruik om vir hulle te verduidelik in 'n taal wat hulle mooi verstaan.

Ek glo ons moet vuurwapens he vir dieselfde rede. Dit is die taal wat die wereld verstaan en in hulle oe 'n gelykmaker. 'n Kind van God gewapen en opgelei is 'n magtige wapen in God se hande. Ons weet ons krag en leiding kom van God, die vuurwapen is net 'n gereedskapstuk.

Soos Lukas se, wanneer 'n regering die burgers se wapens wil wegvat en self nog wil hou is daar 'n verskuilde agenda. Die agenda kan ons nie nou met vuurwapens baklei nie. Ons het egter geestelike wapens waarteen geen vyand of regering weerstand het nie. Kan ons almal leer om dit te gebruik?

Chris

Unregistered
03-17-2013, 09:57 AM
More Lukas en Chris. Ek het mooi oor alles gedink en wat julle se. Ons moet elke dag ons wapenrusting van die Gees dra, tog kry jy tye soos met die bosoorlog, dat jy gedwing word om die wapen fisies op te tel. Baie jong seuns word in manne verander, maar hulle is daar uit christelike oortuiging om die vyand op n fisiese vlak te beveg. Al die gebede in die wereld kon dit nie stop nie. Op die einde van die dag moet alles wat ons doen tot eer van God wees. Ons wil is nie altyd die Vader se wil nie. Dawid het ook sy slingervel tot eer van God gebruik. Die punt wat ek dus staaf en om Chris ook te antwoord is, dat wanneer ons in die Gees in lyn is ons steeds nie gewaarborg kan wees om nie fisiese kontak met die vyand te kan he nie, sou dit oor jou pad kom. Oorlog en geweld is nie die wil van ons Vader nie, maar om vredelewend te wees. Ons kan almal hoe Geestelik ook wees die medisyne moet die siekte pas en partkeer is dit n fisiese doses vir n fisiese aanslag. Al wat ek ook weet is dat as ons ontwapen word deur regerings in die toekoms dit vir my se, dat ons as Sy kinders nie die wapens nodig gaan kry nie as ons dit nodig gaan he sal ons dit kry.

Lukas
03-17-2013, 10:28 AM
49. Jy is reg. Die aanslag teen ons sal ook fisies wees soos wat dit ook teen Jesus fisies gemanifesteer het. Jesus het daarom ook vir ons verseker dat wanneer ons Geestelik op die regte plek is, die wreld ons ook fisies sal haat.

Die aanslag teen ons begin gewoonlik op n geestelike vlak en dit manifesteer in n fisiese vorm. Daarom moet ons nie net Geestelik voorbereid wees nie maar ook fisies. Daar is baie voorbeelde in die Bybel dat ons op aarde nie net n Geestelike verantwoordelikheid het nie maar ook n fisiese verantwoordelikheid.

Unregistered
03-17-2013, 10:19 PM
#50. Hoe het Jesus die fisiese aanslag teen hom hanteer?

Unregistered
03-18-2013, 06:25 AM
2Co 10:3 Natuurlik leef ons in 'n menslike liggaam, maar ons voer nie die stryd met menslike wapens nie.
2Co 10:4 Die wapens van ons stryd is nie die wapens van die mens nie, maar die kragtige wapens van God wat vestings kan vernietig. Daarmee vernietig ons die redenasies
2Co 10:5 en elke hooghartige aanval wat teen die kennis van God gerig word. Ons neem elke gedagte gevange om dit aan Christus gehoorsaam te maak.
2Co 10:6 Ons is ook gereed om met elke ongehoorsaamheid af te reken sodra julle eie gehoorsaamheid volkome is.

Unregistered
03-18-2013, 01:30 PM
Nee, Hy het nie 'n swaard gaan koop nie, die wat Hom met geweld wou beskerm het Hy vermaan. Moet ons soos Jesus leef?

Lukas
03-18-2013, 06:35 PM
51. Hy was onskuldig verhoor en skuldig bevind. Hulle het dorings wat soos n sekelbos lyk met geweld op sy kop vasgeslaan en hom met gesels geslaan wat stukke vleis uit Hom geruk het en hulle het spykers deur Hom geslaan en hom aan n kruis gehang.

As dit nie fisies was nie sal ek graag wil weet wat fisies is.

53. Hy het nie self die swaard gekoop nie maar Hy het die swaard laat koop. Dit is so dat Petrus met daardie swaard die wag se oor afgekap het en hy was daaroor aangespreek omdat dit dom was om met een swaard teen die Romeinse soldate te wil veg. As Jesus nie die saak beredder het nie, sou hulle as n groepie deur die soldate daar op die plek doodgemaak wees.

52. Ons is elke dag met onsself in n stryd en daarom word ons geleer om ons gedagtes gevange te meen voordat dit in sonde ongehoorsaamheid eindig. Die les wat jy hier gebruik is om jou tot heiligmaking te help en dit het nie regtig op die fisiese aanslag van ander mense teen jou te doen nie.

Unregistered
03-18-2013, 09:00 PM
"51. Hy was onskuldig verhoor en skuldig bevind. Hulle het dorings wat soos n sekelbos lyk met geweld op sy kop vasgeslaan en hom met gesels geslaan wat stukke vleis uit Hom geruk het en hulle het spykers deur Hom geslaan en hom aan n kruis gehang.

As dit nie fisies was nie sal ek graag wil weet wat fisies is."

Dit is wat fisies aan Hom gedoen is. Die vraag is hoe het Hy reageer op hierdie fisiese mishandeling? Let ook op hoe kon Hy reageer sou Hy wou.
Mat 26:53 Of dink jy Ek kan nie my Vader om hulp vra nie? Hy sal dadelik vir My meer as twaalf legioene engele beskikbaar stel.

Twaalf legioene? Rerig? Ek dink ons moet iets hier leer oor geweldadige selfverdediging.

Unregistered
03-19-2013, 01:34 PM
Dagse 55. Sou jy dan se dat almal wat in die oorlog baklei het verkeerd was om die wapen op te neem?

Unregistered
03-19-2013, 02:57 PM
Nie verkeerd om te baklei net. Net die verkeerde wapens. Ons het wel die een veldslag na die ander gewen maar nog steeds die oorlog verloor.

Lukas
03-19-2013, 10:04 PM
Oorlo word deur regerings bepaal nie deur individue nie. Maar baie van ons wat in die skerpkant van die oorlog was, sal vir jou baie van wonderwerke kan vertel. Maar daardie wonderwerke sou nie gebeur het as ons sonder wapens in die geveg in gegaan het nie. Maar dit was in baie gevalle waar die ammunisie op getraak het terwyl die vyand aanval of waar wapen inhou hand stukkend geskiet is of uit jou hand geskiet is en die vyand nog altyd gevlug het. Waar meer as 90 van die vyand op 15 meter op jou kan teikenskiet maar jou nie kan raak skiet nie. Of waar hulle jou met meer as honderd bomme gooi en nie een van jou mense beseer raak nie.
Wanneer jy deur die regering opgeroep word om na ’n oorlog te gaan, beklee jy onmiddellik ’n amp as die swaard van die staat. Die wat jy doodmaak is dan nie moord nie maar omdat jy in opdrag van die staat as die swaard van die staat optree, doen jy dit nie as ’n persoon nie maar as verteenwoordiger van die staat.

Maar om oorlog te voer of om weerstand teen aanvaller te bied het presies dieselfde beginsels. God help die wat hulleself help. God verwag van ons om ook fisies verantwoordelikheid vir ons eie lewe en omstandighede te aanvaar. Die Bybel is vol van voorbeelde waar God ingetree het wanneer mense self verantwoordelikheid aanvaar het. Die verhaal van Gideon en Ester en dan is daardie storie van Jonatan.

1Sa 14:7 Toe s sy wapendraer vir hom: Doen alles wat in u hart is, maak soos u wil; hier is ek by u volgens die wens van u hart.
1Sa 14:8 Daarop s Jnatan: Kyk, ons sal na die manne toe oorgaan en ons aan hulle vertoon.
1Sa 14:9 As hulle vir ons s s: Staan stil totdat ons by julle kom! dan moet ons op ons plek bly staan en nie na hulle opklim nie.
1Sa 14:10 Maar as hulle s s: Kom op na ons toe! dan klim ons op, want dan het die HERE hulle in ons hand gegee; en dit sal vir ons die teken wees.
1Sa 14:11 Toe hulle twee hul aan die wagpos van die Filistyne vertoon, s die Filistyne: Kyk, daar kom Hebrers uit die gate uit waar hulle weggekruip het.
1Sa 14:12 En die manne van die wagpos het Jnatan en sy wapendraer aangespreek en ges: Klim op na ons toe, dan sal ons julle ‘n les leer! Daarop s Jnatan aan sy wapendraer: Klim op agter my aan, want die HERE het hulle in die hand van Israel gegee.
1Sa 14:13 En Jnatan het op sy hande en voete uitgeklim, en sy wapendraer agter hom aan; en hulle het voor Jnatan geval terwyl sy wapendraer agter hom aan van kant maak.
1Sa 14:14 Hierdie eerste slag waarin

Daar is twee gevalle in die Bybel waaraan ek nou kan dink waar een persoon deur ’n oormag oorrompel moes word. Dit was die storie van Lot en veral die storie van Elisa . Elisa se storie sal vir 55 baie sin maak. Maar daar is ’n goeie rede waarom God vir Elisa ingetree het.

2Ki 6:13 En hy s: Gaan kyk waar hy is, dat ek hom kan laat vang. En daar is aan hom te kenne gegee en ges: Hy is daar in Dotan.
2Ki 6:14 So het hy dan daarheen perde en strydwaens en ‘n swaar ler gestuur, en hulle het in die nag gekom en die stad omsingel.
2Ki 6:15 En toe die dienaar van die man van God vroeg opstaan en uitgaan, was daar ‘n ler met perde en strydwaens rondom die stad. En sy dienaar s vir hom: Ag, my heer, hoe sal ons maak?
2Ki 6:16 Maar hy antwoord: Vrees nie; want die wat by ons is, is meer as die wat by hulle is.
2Ki 6:17 En Elsa het gebid en ges: HERE, open tog sy o, dat hy kan sien. En die HERE het die o van sy dienaar geopen, dat hy kon sien, en meteens was die berg vol perde en waens van vuur rondom Elsa.
2Ki 6:18 En toe hulle na hom afkom, het Elsa tot die HERE gebid en ges: Slaan tog hierdie mense met blindheid. En Hy het hulle op die woord van Elsa met blindheid geslaan.
2Ki 6:19 Daarop s Elsa vir hulle: Dit is nie die weg, en dit is nie die stad nie; volg my, dan sal ek julle lei na die man wat julle soek; en hy het hulle na Samara gelei.

Waarom was Elisa suksesvol? Elisa was wel voorbereid maar omdat Elisa God nie as ’n Gini gebruik nie, kon hy op God vertrou toe hy oorweldig was.

God is nie ons Gini nie. Ek kan nie glo dat mense kan dink dat hulle vir God kan vra om hulle huise te beskerm terwyl hulle self geen poging aanwend om die huise te beveilig nie.

Een man het eendag nadat hy beroof is, vir my gevra waarom God dit toegelaat het. Hy vra dan elke dag dat God hom en sy besittings moet beskerm. Hy het selfs sy werf gesalf en die plek vir Jesus geproklameer. Daarom was hy oortuig dat hy nie enige ander voorsorg hoef te tref nie. Maar nou dat hy beroof is, vra hy waarom God so iets sal toelaat. Hy het self begin wonder of daar regtig ’n God is.

Die antwoord is eenvoudig. Jesus het self ges wanneer die sterkman sou weet wanneer die inbreker sou kom, die sterkman die inbreker sou inwag. God is nie ons Gini nie. Jy kan nie die Bybel warm vryf en dan drie wense kry nie. God werk nie vir jou nie. Jy werk vir God. God bestaan nie om jou te verheerlik nie. Jy bestaan om God te verheerlik. Wanneer jy jou bes gedoen het, sal God jou help. Maar wanneer jy jou aardse pligte na God Abdikeer gaan jy baie teleurgesteld wees.

Wie is ons mense om God opdragte te gee ? Plaas engele om die huis, Pas ons op sodat ons lekker kan slaap, Kyk asb. dat ons mre veilig sal wees en sorg sommer dat Jonas mre ook betyds vir werk sal wees. O Ja. Amper vergeet ek. Ek het mielies geplant en die ren is min. Die bank en die korporasie se mense raak nou nukkerig. Verander hulle harte en gee tog ren!

Nee, 55. God is nie ons Gini nie. Ons is hier om teen ons menslike grein aan Hom gehoorsaam te wees. Hom te loof en Sy Naam te verheerlik. Ons moet ons eie potjie krap en wanneer ons dit opreg na die beste van ons vermo doe, sal Hy ons help.

Chris1
03-20-2013, 01:52 AM
55
Jesus was op aarde geplaas vir n spesifieke doel.Dink jy die raadsplan sou voltrek gewees het sou die twaalf legioene engele hom kom help het?
Ek dink egter nie so nie.
Groete Chris1

Unregistered
03-20-2013, 06:26 AM
Jy staaf my punt Lukas. Die magtige SAW met die beste wapens kon nie wen nie. Die vyand in die bos kon nie wen nie. Die uitgewekenes wat die wereld vol in vrede onderhandel het, het gewen. Wie het watter wapens gebruik? Wat se wapens het Jesus gebruik?

Unregistered
03-20-2013, 08:55 AM
More Lukas.

Jy is reg Lukas God is nie ons genie nie en Hy help die wat hulself help. God het ons perfek toegerus om op aarde te heers en so die aarde te vul met Sy heerlikheid.

Slegte dinge gebeur met mense as gevolg van die satan se ingrypng in die mens se lewe. Goeie dinge gebeur met mense as gevolg van God se ingryping. Baie mense verstaan dit nie want die kerk het ons vir eeue geleer dat alles, goed en sleg van God kom. Die Bybel leer ons anders. Die keuse is ons sin wie ons toelaat in ons lewens.

Vuurwapens is net soos die Bybel, karre, huise, inligting, slotte, deure, tralies, alarms en ander hulpmiddels. Dit word deur God aan ons beskikbaar gestel om tot eer van Sy naam te gebruik. Hoe elkeen kies om dit te gebruik is buite God se beheer. Ons bly egter afhanklik van God en as ons dom dinge doen sonder God se leiding, steel die satan. As jy iemand onnodig eskiet is dit nie God se skuld nie, netso is dit ook nie Sy skuld as ons 'n vuurwapen nodig het en dit le in die kluis nie. Dit is dieselfde met geestelike wapens. God stel dit tot ons beskikking en ons verwerp dit of wend dit aan. Ek se weer iemand wat 'n berg kan skuif het nie 'n Glock nodig nie maar hy moet die kennis he om te weet wanneer skuif hy watter berg waarnatoe.

Ons beleef dit nie want iewers het die kerk besluit dit is nie vir ons nie en dit werk hoogstens in uitsonderlike gevalle. Die Bybel se anders.
Jesus is ons perfekte voorbeeld van hoe om te leef. Weereens is ons geleer dat Jesus 'n spesiale mens was met Goddelikke krag. Ja, Hy het Goddelike krag gehad, maar niks meer as wat tot ons beskikking is nie. Hy was net mens, dit is al hoe Hy vir ons sondes kon intree. Jesus het self gese ons sal groter werke as Hy doen. Jesus is ook nie met al die kennis gebore nie, hy moes ook maar leer en in wysheid groei soos ons vandag.

Ons kan nie glo dat God net goed vir Sy kinders wil gee nie en daarom is dit vir ons volgens ons geloof en nie God se wil nie. 'n Kind word siek en die pa kan nie met oorgawe sy kind genees nie want hy is geleer partykeer doen God maar sulke dinge. Soos jy se God is nie ons genie nie, Hy het ons beveel om siekes gesond te maak, dooies op te wek en dissipels van alle nasies te maak, nie om dit van Hom af te smeek nie. Sou God ons die opdrag gegee het as Hy ons nie toegerus het om dit te doen nie?

Mooibly
Chris

Chris1
03-20-2013, 09:05 AM
55
Jesus het op die aarde gewandel vir 'n spesifieke doel.Dink jy as hy die twaalf legioene engele sou gebruik ,die raadsplan
tot uitvoer sou kom?
Ek dink nie so nie.
Groete Chris1

Unregistered
03-20-2013, 11:05 AM
59 Hoe kan jy se dat die magtige SAW nie gewen het nie, duidelik het hy moontlik deur propaganda dit verkeerd. Die ou SAW was n Groot sukses en dit was n Dawid teen Goliat verhaal. Die vredemakers wat jy na verwys sal ek graag wou hoor in jou opinie wie dit behels? Staan vas

Chris1
03-20-2013, 01:28 PM
55
Jesus het aarde toe gekom vir 'n spesifieke doel.Dink jy dat die doel bereik sou word indien hy die twaalf legioene engele sou gebruik?
Ek dink nie so nie.
Groete
Chris1

Unregistered
03-20-2013, 01:37 PM
Staanvas, die wat regeer het gewen, jy is uitgelewer aan hulle heerskappy.

Unregistered
03-20-2013, 02:27 PM
Net God heers oor my. As ons die oorlog verloor het sou jy nie nou hier gewees het nie. Veraad en omkopery was juis die pad wat gevolg is omdat die oormag nie ons kon stuit of oorompel nie. Die vrese is nog steeds daar, daarom politiekry om sekere dinge reg te kry. Staan vas

Unregistered
03-20-2013, 10:52 PM
Ek dink wat 62 probeer s is dat die een wat die geveg wen, gewoonlik die stryd verloor. Hitler wou die wreld regeer. Vandag kom dit waarteen die wreld geveg het tot stand. In Angola het ons teen n groot oormag die geveg gewen en tog kom die kommunis in bewind. n Ek dink dat dit daardie tendens is wat vir 62 deurmekaarmaak. Maar as 62 dit sal verstaan, moet hy Openbaring 13 gaan lees. Wanneer hy dit verstaan, sal hy sien dat dit God is wat aan die dier die mag gee om die heiliges te oorwin. Maar die oorwinning is polities en geeneen van God se beloftes word daardeur geraak nie.

Wat hier by ons en in die res van die wreld gebeur, is deel van God se groot raadsplan. God laat hierdie dinge toe omdat Hy dit duisende jare gelede reeds so beskik het sodat Hy die vyand eens en vir altyd met Jesus se tweede koms kan verslaan.

Wanneer ons veg, wen ons die gevegte. Maar dit wat ons teenstaan word nie daardeur gekeer nie. Op die slagveld kry ons die oorwinnings maar dit is op politieke gebied wat die dier toegelaat word om ook die heiliges te oorwin. Waarom ? Omdat daar aan die dier mag gegee is. Wie gee aan die dier die mag ? Die dier is n skepsel en net God kan aan hom die mag gee.

Lukas

Unregistered
03-21-2013, 12:59 AM
Staanvas, wie is die president van jou land?

Unregistered
03-21-2013, 07:59 AM
Staanvas jy is dalk wel geestelik onder God se heerskappy maar fisies het jy louself net soos die res van ons onderwerp aan die demokraties verkose regering.

Unregistered
03-21-2013, 09:22 AM
More Lukas

Ek lei nou af dat jy nog steeds glo God lewer Sy kinders aan die duiwel uit. Soos jy Openbaring 13 verklaar lyk dit of God die dier mag gee om Sy kinders dood te maak. Dit is 'n vals leering.

Kom ons kyk wat daar staan. Een versie behoort dit vir jou duidelik te maak.

Rev 13:4 En hulle het die draak aanbid wat die dier mag gegee het, en die dier aanbid en ges: Wie is aan die dier gelyk? Wie kan teen hom oorlog voer?

Die draak gee die dier die mag. Die wereld aanbid die draak en gee hom so die outoriteit en mag oor die wereld. Dit is tog eenvoudig.
God lewer ons nie aan die vyand uit nie. Nooit nie. Dis 'n leuen van satan wat deur die kerke versprei word.

Kyk wat se Jesus hier.

Mat 12:25 Maar Jesus het hulle gedagtes geken en vir hulle ges: Elke koninkryk wat teen homself verdeeld is, word verwoes; en elke stad of huis wat teen homself verdeeld is, sal nie bly staan nie.

Nou hoe sal God nou teen Sy woord, Sy kinders in Sy koninkryk aan die satan uitlewer? Dit sal mos verraad wees. Aan die een kant leer die Bybel ons om die vyand teen te staan aan die ander kant dat ons Vader ons gaan uitlewer en die bose mag oor ons gee. Dit is twak Lukas en jy weet dit.

Chris

Unregistered
03-21-2013, 09:54 AM
"Hy die vyand eens en vir altyd met Jesus se tweede koms kan verslaan."

Dit is nou nog 'n leuen wat ons moet regstel. Satan is reeds verslaan. Jesus het reeds gesterf en opgestaan die prys is reeds betaal. Satan het geen mag oor enige mens behalwe dit wat die mens hom gee nie. Jesus het die totale oorwinning reeds behaal!

Joh 16:7 Maar Ek s julle die waarheid: Dit is vir julle voordelig dat Ek weggaan; want as Ek nie weggaan nie, sal die Trooster nie na julle kom nie; maar as Ek weggaan, sal Ek Hom na julle stuur;
Joh 16:8 en as Hy kom, sal Hy die wreld oortuig van sonde en van geregtigheid en van oordeel:
Joh 16:9 van sonde, omdat hulle in My nie glo nie;
Joh 16:10 en van geregtigheid, omdat Ek na my Vader gaan en julle My nie meer sal sien nie;
Joh 16:11 en van oordeel, omdat die owerste van hierdie wreld geoordeel is.

Heb 2:13 en verder: Ek sal my vertroue op Hom stel; en verder: Hier is Ek en die kinders wat God My gegee het.
Heb 2:14 Aangesien die kinders dan vlees en bloed deelagtig is, het Hy dit ook op dieselfde manier deelagtig geword, sodat Hy deur die dood hom tot niet kon maak wat mag oor die dood hetdit is die duiwel
Heb 2:15 en almal kon bevry wat hulle hele lewe lank uit vrees vir die dood aan slawerny onderworpe was.

Chris

Unregistered
03-21-2013, 03:57 PM
Hoekom vereenselwig julle jul self so vinnig met die wereld se die Woord dan nie ons moet die dinge daar bo bedink nie. Ek is onder niemand se gesag nie net God. Ek is nie aan die regering onderwerp nie ek het nie vir hulle gestem nie, inteendeel hulle laster my God, daarom is hulle huis ook verdeel en sal dit nie lank staan nie. Wat Lukas ook se is dat ons stryd soos die Woord se teen hierdie "magte" is. Dit is die skaakbord efek ons weet egter wie op die einde in skaakmat gaan wees en ons Koning gaan die laaste skyf he. Staan vas

Unregistered
03-21-2013, 07:10 PM
Staanvas wat bedoel jy met d skaakmat effek?

Unregistered
03-21-2013, 07:35 PM
Speel God nou speletjies met die mensdom?

Unregistered
03-21-2013, 09:48 PM
Staanvas....... koffie of sop?

Unregistered
03-22-2013, 12:50 PM
Ek sien "oneliner" is weer terug en wil speel.

Unregistered
03-22-2013, 01:14 PM
Speel God nou speletjies met die mensdom?

Al gehoor van n ulistrasie?

Unregistered
03-22-2013, 01:20 PM
Staanvas....... koffie of sop?

Dop en n tjop?

Unregistered
03-22-2013, 01:48 PM
Swart politikuste kan hier kom leer vrae ontduik.

Unregistered
03-22-2013, 02:24 PM
Die mensdom is vol speletjies kyk maar na die bloubul afgodery so jy kan se die duiwel gebruik speletjies.

Unregistered
03-22-2013, 05:38 PM
Hy sal eerder die Stormers gebruik.

Lukas
03-22-2013, 07:00 PM
Het hierdie draad sy einde bereik?