PDA

View Full Version : Waarom misdaad nie maklik gewen sal word nie

Unregistered
04-20-2013, 12:51 PM
Ek sal altyd vas glo dat ons reeds jare gelede misdaad moes en kon wen. So, hoekom het ons nie?
Ek dink ons bly ons grootste vyande in die stryd teen misdaad. Vir die meeste mense bly misdaad net n groot monster waarteen hul magteloos is. Hul uitgangspunt is as jy nog nie deurgeloop het nie, wel, dan moet jy jouself gelukkig ag!
Elke keer wanneer mense van die een of ander vreeslike aaklige voorval in n koerant lees word hierdie denkwyse net nog n keer versterk. Ons is magteloos teen hierdie monster. Die monster loop in die strate rond en kies lukraak slagoffers uit. Maak nie saak wat ek of jy doen nie, die dag as hulle kom is dit verby.
Ons weier om self verantwoordelikheid te aanvaar. Ons weier om in te sien dat die dierbare klein Sipho wat on ons agterplaas grootgeword het nou 20 jaar oud is, vas glo ons het te veel en hy en sy ma het te min. Sipho het dinge nodig en het verkeerde maats. Sipho weet van n maklike manier om al hierdie dinge in die hande te kry.
Ons wil nie hoor as ons geld uitleen nie. Ons gaan haal elke keer as werkers geld nodig het sommer gou in die huis. Die werker glo mos nou ons het baie want ons bring dan elke keer uit die huis so maklik n klompie note.
Ons deel uit aan wie ookal by ons hek kom vra. So word die persepsie geskep dat daar darem vrek baie in die huis is. Ons verneder werkers voor ander. Ons bespreek te veel en te maklik dinge met werkers. Werkers wat steel word toegelaat om by ons in diens te bly want hulle steel in elk geval almal. Ons is te slap ons ons uitgevrete tienerseun aan te sit om die gras te sny. Nee, ons huur liewer maar n vreemde ou van die straat af.
Diefwering is lelik en onooglik, ons betaal liewer net vir n alarmstelsel. Ons honde blaf onnodig, so ons skree op hulle en luister nie eens of daar dalk n rede is nie. Boere hou sinnelose patrollies en oefeninge terwyl hul nie eens die moeite doen om hul eie huise behoorlik te beveilig nie. Boonop weet die getroue ou Sarie darem waar die baas die sleutel bere.
As jy in n sekuriteitskompleks woon dan verbeel jy jou mos nou jy het emigreer Nieu-Seeland toe. Ons verslap al ons waaksaamheid, ons vergeet al die reels tot ons duur betaal. As iemand vermoor word stig ons n buurtwag tot so n rukkie na die begrafnis verby is, dan twis ons onder mekaar en nie te lank nie of die hele aksie loop dood. Ons jaag werk toe, skool toe en winkel toe maar ons sien nie raak as daar skielikelke dag n vreemde in ons straat rond hang nie. Wel, ons hoef ook nie want ons betaal mos vir ons veiligheid.
Dit is waar dat daar mense vermoor word tydens n ongelukkige sameloop van omstandighede. Mens kan nie veel doen as jy kar langs n plakkerskamp breek en n bende is in die omgewing nie. Niemand kan verhelp as hy in n bank staan terwyl n roof plaasvind nie. Mense wat draf, fietsry, in hul tuine werk of gaan stap kan die prooi word van n oppurtunistiese misdadiger.
Die waarheid is die soort dinge ver in die minderheid is. Juis daar waar ons die veiligste moes wees, daar loop ons die meeste deur. Juis daar waar ons baie kan doen om misdaad te wen, daar kry ons die seerste. Ons het die mag om dit wat in en om ons huise gebeur te beheer. Ons gebruik steeds nie daardie mag nie. Ons bly vas glo om op FB gal te braak, om dom petisies te teken, om histeries te kere te gaan, om vir politieke partye te stem, om die polisie te beledig en in vrees en negatiwiteit te leef ons enigste oplossings is.

Alet

454
04-21-2013, 09:44 AM
Alet. Wat jy eintlik vir ons se is dat dit binne ons mag is om misdaad teen ons te beheer?

Ek stem saam.

Chris

Unregistered
04-21-2013, 05:07 PM
Dit is baie goed saamgevat. Mooi so Alet.

As die mense maar net geweet het hoe maklik dit is om te wen. Maar om een of ander rede verkies hulle eerder om te leef soos jy dit saamvat.

Lukas

Unregistered
04-22-2013, 01:36 PM
Waarom is daar geen misdaad in Orania nie?

Unregistered
04-22-2013, 04:11 PM
Daar is nie n polisiestasie waar jy misdade kan rapporteer nie. As daar polisiekantoor was, sou dronk op straat en drink in die openbaar die eerste klagtes gewees het. Ek is n persoonlike getuie daarvan.

Unregistered
04-22-2013, 08:52 PM
Geen misdaad in Orania? Wat het van Daan se selfoon geword en hoekom moes Susan met donkerbrille gaan werk op 'n Maandag?

Johann S
04-23-2013, 11:18 AM
Ek wil my verstout deur eerder te s dat "Misdaad sal nie maklik gewen word solank ons nie ons denke en fokus verskuif nie"

Hierdie ding moet van n ander hoogte af, uit n ander hoek bekyk word dan sal ons dit kan verander.

Unregistered
04-24-2013, 06:33 AM
Wat stel jy voor Johann?

Chris

Johann S
04-24-2013, 09:18 AM
Chris,

Ek gaan n boek hier skryf oor jou vraag maar miskien kan ek kortliks sommige dinge noem -

Die huidiglike wetstoepassing stelsel is n groot probleem, dus moet ons dit op n wettige manier oorbrug sodat dit wat nie vir ons werk nie gemaak werk kan word, sodoende versterk ons ook daardie gedeelte van wetstoepassing. Kort na die intuimeling het die sekuriteits maatskapye op die been gekom wat vandag n baie winsgewinde besigheid is. Hulle efektiwiteit het ook afgeneem en is nou reaktief. Die komando stelsel is weg gevat. Dus het ons bitter min effektiewe stelsels wat vir ons gemeenskappe werk, veral op n pro aktiewe manier.

Hiermee stel ek voor dat ons in die gemeenskappe begin met n stelsel wat die vloei van drie komponente na een hoofstroom toe saambring, wetstoepassing binne redelike en wettiglike perke, Proaktiewe sekuriteits stelsels en n komando stelsel gebaseer op n reserwe mag. Ons noem dit net nie so nie. Dit spreek dan ook die gedeelte aan waar die gemeenskap persoonlike verantwoordelikheid vir hulle eie veiligheid vat.

Hier is n gedetaileerde idee en konsep wat baie uitgebrei kan word op!

- Dit is belangerik om al die dinge op n wettiglike vlak te doen.

Ons volgende groot probleem wat ons vierkantig on die ogies staar is werkloosheid

Ons gebruik die bogenoemde stelsel, wat n uitgebreide idee is om werkloosheid in ons eie woongebiede te verminder. Die hoe sal lank vat om te verduidelik asook al die wen wen situasies. So begin ons n ekonomiese model bou binne die huidige ekonomie. Dus spreek ons nie net werkloosheid aan nie maar bou een van twee magbasise om van te werk. Die tweede gedeelte van die komponent is meer gedetaileerd en die konsep kan ook uitgebrei word op.

Laastens, bring ons n ekonomiese plan op die been om die gemeenskappe te verhard, versterk en ondersteun. Hierdie plan bevat baie komponente wat in en uit vloei in die boonste twee komponente. Waneer ons hier kom, kan ons n hele gemeenskap met n stelsel skep wat in beheer van hulle eie veiligheid is, werkloosheid verminder in die spesifieke gemeenskap, ekonomies beter af is en meer self onderhoudend is. In my opinie dra die eerste twee komponente by tot die vorming van die konsep maar die ekonomiese stelsel sal n tydjie vat om te vervolmaak.

Dit is belangerik om te weet dat dit wat ek hierbo oor praat net in n neute dop saamgevat is, alles op wetlike gehoorsaamheid gebaseer word, alle optredes en prosesse uit n Christelike oogpunt benader word. Die konsep idee kan in meer besonderhede verduidelik word maar nie hier of op die manier nie.

Slotsom, Wat ek in my vorige stelling genoem het is eenvoudig, as ons aanhou met wat nie vir ons huidiglik werk nie, sal dit nie verander nie - inteendeel . . . . . .

In ag genome net die die volgende twee punte - dink wat ons kan vermag:

Die kennis en geleerdheid asook insig wat ons het met lede en lesers net op die forum aleen!
Die kennis, geleerdheid en insig wat huidiglik in plakkerskampe sit daarbuite, wat nie benut word nie!

Wat is nog daarbuite en tot ons beskikking - daar is nie einde nie.

As ek dit reg verstaan is Lukas se ingangs punt altyd - hoe kan ons oorleef in die nuwe afrika en vir ons n plek skep?

Jy het nie nodig om te trek die vlaktes in en n ''orania" te stig nie, ek s dit met omsigtigheid en respek. Dit is n persoonlike keuse. Ons kan dit doen net hier waar ons bly! Die konsep is nie volmaak nie, inteendeel sal dit nooit wees nie maar die idee is daar om op te bou en uit te brei, ek moet dit net verduidelik aan iemand sodat ons dit kan maak werk.

Lukas
04-25-2013, 08:09 PM
Johann. Nou wil ek baie s maar eers wil ek dat jy jou plasing oor die vrees ook hier onder plaas. Die dinge loop baie mooi in een en dit gaan my help om iets te verduidelik. Ek sal jou vrees plasing op die ander draad uitsny wanneer jy klaar is.

Die volstruis moet ook hierheen skuif

462
04-25-2013, 08:13 PM
.

(Gordon) Ek het op die pos afgekom. Ek hoop dit maak ons oe oop!

MISDAAD - Hoekom kla Suid-Afrikanders eerder om die braai daaroor?

Gewigtige sakie hierdie - misdaad. Maar 'n selfs gewigtiger saak is hierdie ongelooflike "dit gebeur net met ander mense" sindroom wat ontsaglik baie Suid Afrikaners aan lei.

Dis oral om ons, dis al 'n integrale deel van ons daaglikse lewens. Omtrent elkeen met wie jy praat ken iemand wat al 'n misdaad slagoffer was, spesifiek geweldsmisdaad. En die gewelds faktor word net erger.

Maar wat my altyd met 'n groot mate van verbasing laat, is die "volstruis sindroom" waaraan 'n reuse persentasie Suid Afrikaners steeds lei.

Ek betaal mos belasting - die polisie moet omsien na my veiligheid. Ek het 'n sekuriteits maatskappy wat my honderde rande per maand kos - ek is veilig. Ek het groot honde, ek het 'n alarm, ek het 'n elektriese heining EN ligte buite - ek is veilig. O ja, laat ons nie die TAWWE lyn vergeet nie - ek het 'n vuurwapen, ek skiet die rook uit hulle uit! (Dis nou nieteenstaande die feit dat ek jare laas geskiet het, skaars kan onthou waar my pistool se veiigheidsknip sit, en geen idee het van WAT om te maak sou daar mense in my huis inkom nie.)

Op die manier lawe talle Suid Afrikaners hulle eie gewetens en oortuig hulself dat hulle veilig en voorbereid is.

Nee. Jy is nie veilig nie! Dis bloot 'n vals oortuiging. Want dit is makliker as om ons agterente in rat te kry en IETS daaraan te doen. Dit was altyd net couch rugby - nou is dit couch misdaad oplossers ook nog smaak dit my.

Die Polisie kan eenvoudig nie na elke wetsgehoorsame landsburger se veiligheid omsien nie. So ook nie ADT en ander nie. Te min van hulle, te veel van ons. Ja mens kan 'n hele gesprek oor die Polisie aan die gang sit. Dis nie die doel hier nie. Persoonlik is ek van mening dat, nieteenstaande al die negatiewe goed oor die Polisie, is daar steeds hordes uitstekende en hardwerkende manne en vroue wat ernstig is oor wat hulle doen. En selfs al was daar geen vrot kolle en probleme nie, sou hulle steeds nie in staat gewees het om elke liewe persoon se veiligheid te versker nie.

My vraag is - wanneer gaan ons tot die besef kom dat elkeen van ons se persoonlike veiligheid by onsself begin?

Ek hoor nou van 'n jong werkende dametjie wat nog by haar ouers aan huis is. Sy is baie alleen tuis. Daar is net honde en veiligheids deure. Pa vat die kluis se sleutel saam met hom elke dag - sy weet nie eers hoe sy pistool werk nie, so dalk is dit 'n goeie ding. En Pa? Die verseg eenvoudig om eers na iets te kyk soos iemand wat hulle kan help met iets soos 'n aksieplan vir die gesin in die huis, of 'n kursus wat sal bydra tot elkeen van hulle se persoonlike veiligheid.

Verseg tot om so iets te bespreek. Volstruis sindroom op steroides. Ek kon nie help as om te wonder wat Hardegat Pa sal doen as hy 'n oproep moet ontvang wat hom inlig dat hulle 'n inbraak gehad het en dat sy mooi dogter in die proses verkrag of vermoor is nie. Wat dan Pa? Wat dan?

As elkeen van ons net iets klein begin doen, soos bv 'n kursus bywoon wat ons meer sou leer van pro aktiewe gewaarwording en taktiese gesindheid. Sodat jy leer hoe om meer bewus te word van wat om jou aangaan - potensile probleem situasies sien VOOR dit gebeur. Let bietjie op as jy in 'n winkelsentrum stap hoe 90% van die mense skaars om hulle kyk. Staat stip na 'n kol op die vloer en daar gaat hulle!

Misdadigers is mal daaroor - elke dag is Kersfees.

Of selfs net begin moeite doen om weer ons bure te leer ken. Hulle name, hulle kontak nommers op jou foon. Ek gaan vir die naweek weg - as my bure rondom my net 'n ogie sal hou is daar sommer 'n hele spul ekstra o wat vreemde beweging op my eiendom sal raaksien. Dit maak net misdadigers se taak moeiliker en meer riskant.

Maar ons is nie eers bereid om dit te doen nie! Ek het persoonlik al met iemand gepraat wat reguit ges het hy wil eerder nie dat sy bure sy detail het nie, hy is 'n privaat mens. Goed, dis seker jou reg - maar gaan ek jou hoor kla om de braai volgende keer as rowers by JOU huis ingebreek het? Ek reken nogal ek sal ja.

Dis my punt - smaak my ons wil veel eerder kla daaroor, as om selfs net iets klein, maar konstruktief, te doen om te help om ons eie veiligheid te bevorder.

En dit vat nie so baie moeite om net IETS te doen nie. Dit kos net jou gesindheid effe aanpas en besluit dat jou en jou gesin se veiligheid belangrik genoeg is.

(Deon Coetzee - Landbou.com)

Unregistered
04-25-2013, 08:26 PM
Johann S. Ek het maar die draad hierheen geskuif.
Lukas

In lae intensiteit konflikte is dit juis moeilik om sulke peilings te maak.

Verder meer belemmer die huidige strukture, hulle rapporterings prosesse, akkuraatheid en onderduimsheid ook die hele situasie. Niks is te beredder nie want ons stelsels en wetstoepassing meganismes werk nie soos dit moet nie. Dit is die kort en die lank daarvan sonder om n boek te skryf.

Hoe ook al, dit is duidelik belangrik dat mense uit verskillende kultuur en geloofs- groepe een ding gesamentlik moet beleef - VREES. En dit doen die huidige meesters baie goed deur hulle disinformasie, leuens en verset teen aanvaarbare norme en standaarde voor te sit.

Vrees om dood te gaan
Vrees vir Mandela se dood
Vrees oor misdaad
vrees dat die witman weer die land gaan regeer
vrees dat apartheid sal terugkom
Vrees dat die ekonomie steeds in with hande is
Vrees dat hulle nooit vry sal wees nie, nie solank die witman grond besit nie
Vrees vir inligting om uit te kom - muilband wet

Mense, tot die regering het in die bestel "VREES" Wat n afskuwelike lokval om in gelei te word, en soveel val elke dag daarvoor. Die duiwel werk hier . . . .

Dit is duidelik dat hierdie ding teen die tyd n eenrigting- snelweg geword het, dit is net n kwessie van tyd voordat dinge gaan begin verkeerd gaan en hoe ernstig.

Dit is steeds belangrik om te kyk na wat ons sien daarbuite aangaande one eie mense maar dit is net so belangrik om te verstaan wat se vrees en haat daar gekweek word by die ander landsburgers.

Hierdie kombinasies laat my aan niks anders dink as n chemiese kombinasie van "85% sulpheric acid", Brandende petrol en water nie! Saam kan dit net nie op een plek onder beheer gehou word nie!

Geskryf deur Johann S

SkaamJan
04-25-2013, 08:30 PM
Jislaaik, hierdie is potent draad en ek moet se Johann S se plasing slaan vir my die spyker op die kop.

In my kop is daar die baie effektiewe uitwerking van vrees op die verlamming van die grootste gedeelte van mense in SA.

Ek Verstaan statistiek is belangrik maar n moord is n moord, korrupsie is korrupsie, mors van geld is mors, swak dienslewering is swak diens lewering...

Is daar GEEN flippen manier hoe ons nader aan die ander Kultuur groepe kan beweeg om ons gemeenskaplike probleme te kan bespreek en onder hulle aandag ook bring nie. Die idee moet wees om ons koppe uit die skrum te haal en saam op n koppie te sit en van bo af te kyk en saam te sien ONS DEEL GEMEENSKAPLIKE PROBLEME wat die 100% opmaak? Ons is eintlik in dieselfde span en saam kan ons die opponent uit ken en aan spreek.

Unregistered
04-26-2013, 08:41 AM
Om hierby aan te sluit en net om te illustreer hoeveel vrese ons nie-wit landgenote het, 54% van jong swartmense glo die DA sal Apartheid terugbring! Die peiling is onlangs gedoen.
Alet

Unregistered
04-26-2013, 09:05 PM
Wat van sosiale bewus makings groep wat soos Black Sach teen apartheid in die 70's was? Al verskil is hierdie bewus makings groep is nie op ras issues gefokus nie maar eerder op goed soos moorde, verkragtings, mishandeling van Vroue en kinders wat alle rasse beinvloed.

Die voordeel van so groep vandag is die interaktiewe en spoedige sosiale netwerke soos twitter ens...

Lukas
04-28-2013, 12:03 AM
Ek dink dat julle die probleme in die land baie raak vat, maar dink so bietjie na oor die vrees ding. Die algemene Suid-Afrikaner ongeag sy kleur, leef in n elisie wat deur politici geskep is. Hulle leef in n vreedsame renboog Suid-Afrika waar misdaad so bietjie hoog is.

Vir die algemene Jan en San op straat wat elke dag saam met Sipho , Cjing en Roberto werk, is misdaad iets wat met ander mense gebeur. Sy verhouding veral met Sipho is onverbeterlik en Sara en Buti wat in die Huis en tuin werk is sulke gawe gekultiveerde mense dat hulle eintlik net ongelukkig is om in swart velle te leef. Sommige Jans en Sannies weet dat dit ten spyte van alles nog lekker is om wit te wees en hulle voel baie skuldig daaroor dat Sara en Buti en Sipho nie ook wit is en in die dorp of woonbuurt kan woon nie.

Vir die mense is dit onmoontlik om te besef dat Sara en Buti hulle enige dag kan laat beroof om hulle eie fondse so bietjie aan te pas om hulle skuldlas so bietjie te verlig. Vir hulle is dit onmoontlik om te dink dat n krimineel hulle ooit as n teiken sal kan sien want hulle verhouding met Sipho, Buti en Sara is so bo verdenking dat hulle eintlik baie veilig voel.

Wat hierdie vreedsame renboog-mense die meeste ontstel is ons wat vir hulle probeer verduidelik dat hulle terwille van oorlewing miskien daaraan moet dink om Afrika beter te verstaan. Ons voorstelle klink vir hulle na regse politiek en wanneer hulle begin besef dat daar tog n ander wreld in Suid-Afrika is, gebeur iets. n Nuwe wreld gaan vir hulle oop en vrees pak hulle beet. Wanneer dit gebeur wil hulle trek, emigreer selfmoord pleeg of self oorgee. Sommige verkies om eerder verras en verkrag te word as om hulle bestaande lewensbeskouing te verander.

Wat kan ons doen?

Ek is bevrees dat daar nie veel is om te doen nie. Ons kan nie die mense se lewensbeskouing verander nie. Ons kan wel volhou om ons boodskap uit te dra en wanneer mense onverklaarbaar bewus raak dat hulle bedreig word en hulle ons hulp soek, kan ons hulle help. Sommige van hulle sal na so n lelike misdaad ervaring besluit om wakker te skrik sodat hulle die multidimensionele samestelling van Suid-Afrika kan leer om volgende keer makliker te oorleef. Ander sal wakker skrik wanneer mense na aan hulle vermoor en verkrag word.

Wat die res van die mense betref moet ons maar aanvaar dat daar van hulle eers moet bloei sodat ander kan wakker word.

As ek maar net na die land se verstaan van die tekens kyk. Net die feit dat hulle van tekens bewus is, is 100% aan AKSKA te danke. Ek weet vir n feit dat ek die eerste mens in die Nuwe Suid-Afrika was wat die weermag en die polisie van die bestaan van hierdie tekens in misdaad moes oortuig. Ek was in opdrag van generaal Deon Ferreira wat toe die hoof van CJ Ops. was, opdrag gegee om landwyd kursusse en seminare aan die weermag en die polisie in die verband aan te bied.

Aanvanklik het ek geweldig weerstand vanuit die inligtings gemeenskap gekry en hulle uitdaging was om my verkeerd te bewys. Hoe meer hulle probeer het hoe meer is ek in die gelyk gestel. Vandag is die meeste mense in hierdie land daarvan bewus dat so iets mag bestaan. Sommige wil dit erken en ander wil dit nie erken nie. Dit maak nie saak aan watter kant van die draad hulle staan nie, hulle weet dat daar so iets bestaan en dit is aan ons te danke.

Maar as ons die mense is wat die kennis van die tekens het, waarom is daar soveel vals kennis oor die doktrine van tekens? Persoonlik dink ek dat mense n geleentheid gehad het om hiervan te leer en dit van die hand gewys het. Iewers in hulle bestaan was hulle met misdaad gekonfronteer en in n poging om hulleself te regverdig en die bewustheid dat so iets mag bestaan, het hulle begin rondkyk om hulleself te troos.

Hoe hulle die tekens en die bestaan daarvan interpreteer is nie belangrik nie. Hulle sal hulle eie verbeelding eerder glo as om na ons te luister.

Gevolgtrekking.

My gevolgtrekking is dat Johann S reg is. Vrees is die mense se grootste struikelblok en daardie struikelblok maak dit vir ons onmoontlik om tot hulle deur te dring.

Skaam Jan en Johann S is ook reg. As ons dit nie kan regkry om ons wit mense reg te help nie moet ons harder werk om bre tussen kultuurgroepe te bou. Ons maatskappy Swartberg ISS is tans in die Oos-Kaap met so projek besig en as die Here wil, sal ons iewers in volgende jaar ook in Limpopo met so projek begin.

Ons uitgangspunt is as volg. As ons nie die wit mense kan leer om vreedsaam weerbaar te wees nie kan ons deur die bre wat ons bou moontlik swart mense kry om te ons te help om die misdaadprobleem te verlig.

Ons verskuilde agenda is ook om in tradisionele gebiede projekte van stapel te stuur waar ons n Ubuntu gebaseerde ekonomie en infrastruktuur in die ou tuislande kan skep. Wanneer dit suksesvol word sal baie mense daarheen trek en sal die druk op grondeise in die tradisionele wit gebiede ook verlig.

Slotsom.

Of ons nou wit, swart of bruin is. Almal het die bewustelike of onbewustelike hunkering om sy eie plek te h waar hy tussen sy eie mense in vrede en voorspoed kan leef. Wanneer ons vir onsself teen die wil van die nuwe wreld orde so plekkie onder die son wil beding, het ons geen kans om ooit suksesvol te wees nie.

Maar wanneer ons ook ander groepe kan help om dit in hulle eie tradisionele gebiede reg te kry, gaan dit ons eie saak baie meer vergemaklik. Vir my is daar geen twyfel nie. Ons is waar ons is en ons moet dit laat werk waar ons woon. Daar is nie n plek in die woestyn wat ons as teelaarde vir ons eie groep kan reserveer nie. Ons is waar ons tradisioneel hoort en dit is hier waar ons vir onsself n plekkie onder die son moet beding. En as dit beteken dat ek vir die indringer groep in hulle eie land n plan moet gee wat daar sal werk, kan ek nie sien waarom ek dit nie kan doen nie.

Die organisasie Solidariteit het vir die Afrikaner die afgelope paar jaar al meer verrig as enige ander organisasie. Aan die eenkant stel hulle hul kennis en hulp aan ander rasse beskikbaar en terselfdertyd is hulle besig om suiwer Afrikaanse universiteite en op die been te bring.

Solidariteit se benadering is anders as die van Swartberg ISS maar die eindresultaat gaan mekaar aanvul.

S412
04-28-2013, 08:39 PM
Net ter inligting, daar is reeds 6 voertuie in Orania gesteel die jaar

Unregistered
04-28-2013, 09:01 PM
Dagse almal,

Die kennis hier by Akska verbaas my elke dag en ek is SO bly ek kan hier leer. Ek besef ook dat die uitdagings baie meer kompleks is as wat n mens op die oppervlak sien!

Elke keer as ons iets lees oor aanvalle ens ens raak ek so kwaad dat mense so dwars kan dink om NIE die boek "Oorwin plaasaanvalle" wil aanskaf nie. Di tips daarin is so waardevol!

Ek het die groep @citizensZA op twitter opgespoor wat lyk of hulle nie veel omgee oor kleur of kultuur nie, hulle is nuut en lyk of hulle die mense wil betrek om saam te sweet en n verskil maak aan probleme waarmee ons almal sit. Ek is nie seker of dit kan werk nie... Die idee wat ek wil voorstel?

Kan SwatbergiSS nie deel uitmaak van hulle en di 4 ure gemeenskaps betrokkenheid bydra en so help + deel nie?

Lekker aand,

Black Wattle.

Lukas
04-28-2013, 10:58 PM
Ons sal die geleentheid ondersoek

Johann S
04-30-2013, 08:41 AM
Ek moet erken dat die vrees en gees ding vir my nogal moeilik was om te verstaan, dit het n tydjie gevat en baie dink en oplees werk. Mense sal dit dalk nie erken nie maar dit is n baie moeilike ding vir baie mense om te verstaan. Ek leer steeds.

Omdat ons mens is, is dit so maklik in die vlees om deur allerhande metodes rongejaag te word. Vrees is sekelik een van die handigste middele wat in die geestes relm teen ons ingespan word, dit is baie effektief en kan tot slim mense dom goed laat doen. Ek self het al baie hieronder geswoeg maar raak dit nou baas. Ek is seker die ou weermag het hier n goeie manier gehad om ons soldate reg voor te berei.

Om enige plan of aksie ''persoonlik'' of in ''vrees'' te bestuur gaan net probleme vir ons veroorsaak. Waneer ons in elke geval in vrees planne maak, dink ons nie mooi nie, ons visie versuif na defensief toe en waneer ons dinge uitvoer kom die regte intensies en aksies nie na vore nie want ons onder druk dit van nature. Dit is belangerik in my opinie om te erken die is n geestelike geveg maar ongelukkig gaan die vlees ook sy kant moet bring en onderworpe wees aan die gees. Ons gaan ''ongelukkig'' in die vlees getoets word want dit is waar ons grootste swakpunt is. . . . . .Dit kan ons slegs oorwin as ons die vrees oorkom het.

Dit is hier waar ek my punt wil maak oor die hele wettige en onwettige storie. Vrees is n baie belangerike vyand wat nie toegelaat word in die plan nie. Hier is n manier om hieroor te kom met ons mense maar dit sal ook bietjie tyd vat. Baie arbeid aan die ander kant.

Nou, waneer dinge begin skeef loop, en ek is seker dit sal ongeag hoe ernstig, gaan die vrees probleem baie mense beetpak. Die klimaat wat geskep word is onmiddelik plofbaar, nie net links nie maar die liberale en regse komponente ook. Vir die rede moet daar n goed gevestigde struktuur wees waar mense opgelei en voorberei is om die vrees komponent te kan "'bestuur" geestelik en fisies. Die Sasolburg insident is n goeie voorbeeld!

Vrees aleen, waneer die volstruis die windpomp tref kan maak dat ons land en sy mense nooit ooit weer dieselfde sal wees nie. Baie mense se ons is klaar daar maar dinge het nog nie naastenby so skeef geloop soos in Rwanda en ander lande net hier bokant ons nie. Waneer jy eers daar is, is omdraai baie moeilik.

Ek wil nie daar wees as dit nie regtig nodig is nie. Die hele vrees ding werk in my opinie net soos die doktrines wat teen die landsburgers ingespan word. As jou oe oop is en jy word deur vrede bestuur sal jy sien en hoor en reg kan optree.

Lukas, ek sien uit na jou plasing want ek leer baie daaruit.

Unregistered
05-01-2013, 08:47 AM
"Hoe ook al, dit is duidelik belangrik dat mense uit verskillende kultuur en geloofs- groepe een ding gesamentlik moet beleef - VREES. En dit doen die huidige meesters baie goed deur hulle disinformasie, leuens en verset teen aanvaarbare norme en standaarde voor te sit.

Vrees om dood te gaan
Vrees vir Mandela se dood
Vrees oor misdaad
vrees dat die witman weer die land gaan regeer
vrees dat apartheid sal terugkom
Vrees dat die ekonomie steeds in with hande is
Vrees dat hulle nooit vry sal wees nie, nie solank die witman grond besit nie
Vrees vir inligting om uit te kom - muilband wet

Mense, tot die regering het in die bestel "VREES" Wat n afskuwelike lokval om in gelei te word, en soveel val elke dag daarvoor. Die duiwel werk hier . . . ."
Aangehaal uit JohannS se plasing.

Daar is net twee maniere om mense te beheer of oor hulle te heers. Een is soos JohannS vir ons hier bo verduidelik met vrees. Die ander is soos die Bybel vir ons verduidelik met liefde. Vrees is die Satan en wereldse manier. Liefde is God en Sy koninkryk se manier.

Satan het dit reggekry om 'n halwe beeld van God aan die wereld te verkoop. Deur middel van die kerk glo christene dat die God van Liefde met vrees oor Sy kinders wil heers.
Dit is 'n leuen uit die hel en lei na 'n hel op aarde. Dit is in teenstelling met wat die Bybel ons leer. Voordat mense nie terugkeer na Bybelse beginsels nie sal misdaad en die bose hul vernietig.

Die volstruis sindroom is dus nie wanneer mense misdaad ignoreer nie. Dit is wanneer ons sien hoe kinders van God met vrees probeer heers en hulle nie reghelp nie.

Chris

Johann S
05-02-2013, 09:09 AM
Chris,

100% reg daar. die vrees probleem wat ons beleef word grootendeels deur moord en verkragting aangedryf. Mense het al verhard teen n gewone huisbraak, diefstal uit voertuie, motor kapings ens.

Die her kategorisering van n huisroof dink ek het die speelveld vir kriminele nog meer verbeter en help veral om die vrees faktor meer te voed. Skielik het die monster n naam gekry - net soos ''apartheid''.

Daar is net twee maniere voorentoe vir ons land in my opinie

ons moet in die gees begin groei en lewe, dit dink ek is n baie moeilike stryd vir baie redes
ons moet, elkeen in sy eie persoon oor die vrees begin kom wat so gekweek word en oor ons losgelaat word

As mens mooi daaroor dink, die twee loop mooi hand aan hand, want vrees is in die vlees, vlees domineer en verhoed ons om in gees te funksioneer. Dus, om los te kom van die vrees, legs dan kan ons versterk in die gees, die gees kan dan die vlees beheer en vleeslik kan jy dan volgens die wil van die Almagtige optree!

Om net een te probeer weet ek nie of dit sal werk vir my nie. Vandat ek met altwee gelyk werk, elkeen op sy eie vlak en voorkeur gee aan die gees kry ek eers lekker teespoed - glo my maar. Maar ek beleef tog n rustigheid en vrede, selfs waneer dit rog begin gaan en soms te veel word. Dan weet ek, iewers doen ek iets reg!

Die liefde van God kom saam met ''authority", ek werk nog aan die een maar dit is waar die wang draai inkom, liefde toon en nie retalieer nie. Wat ek kon afmaak is dat waneer jy nie die "authority'' gebruik nie sal die booswig net aanhou slaan, elke keer as jy die wang hou.

Ek wil dit nie n christelike draad maak nie maar die vrees ding hier is belangerik. Waneer jy aanhoudend op die wang getik word verloor jy moed en vertroue, dan begin jy twyfel, vrees pak jou beet vir die volgende hou en - whala! Daar het die duisternis jou alweer beet!

Die vrees ding moet regtig op baie velde reg gestel word, daar is baie skade aangerig en om mense te bereik is maar n moeilike ding, hulle is maar elkeen so slim soos n boom vol uile wat beide die misdaad en geestes kwesies aanbetref!

Lukas
05-06-2013, 12:13 AM
Johann S. Ek hou van jou uile in die boom. Dit beskryf die houding teenoor vrees baie goed. Dit gaan ook moeilik wees om ’n geestelike ding soos vrees te bespreek sonder om die draad in ’n geestelike rigting te dryf.

Net soos jy elke dag met die vrees van mense te doen kry, het ek ook ’n gemeenskaplike probleem. Was dit maar net die vrees om dood te gaan was dit seker maklik. Maar nou is die vrees om eiendom te verloor, vrees om vermink te word, verkrag te word jou kinders in geweld te verloor en om selfs jou geliefde in geweld te verloor of agter te laat.

Al hierdie vrese is onderliggend en die dag wanneer ’n mens met ’n bedreiging teen jou lewe gekonfronteer word, kom al hierdie vrese eensklaps na die oppervlak en wanneer dit gebeur is die mense totaal lam, dom en onverantwoordelik. Sy denke is totaal irrasioneel en vlug is in meer as 90% van die gevalle dan die enigste uitweg. Hulle beroepe lei daaronder, hulle werksekuriteit lei daaronder en wanneer die besigheid te lank aanhou, verloor hulle in elk geval alles waarvoor hulle ’n leeftyd gewerk het.

Ek het aanvanklik net tot een slotsom gekom. Wanneer mense met hierdie vrese gekonfronteer word, sal sy eie hart bepaal hoe lewendig God is. Wanneer jy God wanneer dit goed gaan kan loof en prys en wanneer jy bedreig raak God totaal eenkant skuif en Sy bestaan begin bevraagteken, moet jy jouself seker een of ander tyd die vraag vra of God ooit vir jou bestaan.

Ons weet byvoorbeeld dat ons nie net ons kennis met elke mens kan deel nie. Mense wat in Buda beeldjies, olifante met ’n klomp slurpe glo of self mense wat in kristalle of in die godheid van die mens glo, kan eenvoudig nie so ’n aanslag oorleef nie. Hulle sal eerder die boodskapper skiet.

Daar is nie baie mense met wie jy die vooraf kennis van ’n bedreiging kan deel nie. Ons kan in ’n mate probeer wanneer ons ’n vermoede het dat die mense dalk die lewende God mag ken of self weet waar om Hom te vind, maar dan gebeur daar weer iets wat my totaal dom slaan. Ek was by twee geleenthede verplig om ’n misdaadrisiko analise by ’n Hindu en ook by ’n Amerikaner wat in hulle spesiale magte was te doen. Die Amerikaner het mal van vrees geword. Toe ek hom vra of hy God ken, het hy vertel dat hy ’n kruisie om sy nek dra en dat hy glo dat dit genoeg is. Die Hindu vrou wat alleen saam met haar kinders leef, het die inligting gebruik en skynbaar sonder vrees haar lewe volgens die bedreiging aangepas soos wat ek dit by Christene verwag.

Maar wanneer ek met “Christene” te doen kry, is dit in meer as 55% van die kere ’n groot gemors. Keer op keer verloor hulle dit. Vrees pak hulle so beet dat hulle verbouereerd die vlug wil slaan. Mense wat liberaal was word rassiste en vrees en haat word skielik onlosmaaklik deel van hulle lewens.

Hierdie “Christene” glo hoegenaamd niks wat in die Bybel staan nie. God se beloftes aan hulle word nuttelose woorde en vrees word hulle realiteit. Dit was vir my so ’n groot probleem dat ek opgehou het om nuwe AKSKA lede te aanvaar en later opgehou het om te probeer. Maar ek het uiteindelik een ding besef. Mense wat die waarheid moet hoor en wat ’n werklike keuse oor God se bestaan moet maak, sal self by ons uitkom. Ons het nie nodig om hulle te gaan soek nie en hulle sal vinnig hulle keuse doen. Hoe langer dit neem om te besluit hoe lewendig God is, hoe langer sal die bedreigings hulle realiteit bly. Hoe vinniger hulle met opregte harte op die enigste lewende God begin vertrou, hoe vinniger raak die bedreigings deel van hulle verlede.

Dit is my ervaring. Tog begin ek nou eksperimenteer om mense ander gereedskapstukke te gee wat hulle teen verkenning en aanvalle kan bemagtig. My hoop is dat die stukkies kennis wat ek met hulle deel hulle sal hoop gee en dat daardie hoop hulle kan help om uit die gat van vrees te kom sodat hulle God se krag kan ervaar. Solank hulle in vrees is, ontken hulle volgens my God se bestaan en solank as wat hulle dit doen, kan hulle nie die vreugde van God se oorwinning ervaar nie.

Dit is in my wreld waar ek leef. Maar daar waar jy in die stad met mense werk wat te skaam is om hard teenoor ander mense oor God te praat, is dit nog moeiliker. Miskien moet ons eers vir Goddelike insigte vra waarmee ons mense weerbaar kan maak sodat hulle net eers uit die gat van vrees kan kom terwyl hulle terselfdertyd met God se beloftes gekonfronteer word. Miskien sal mense wanneer hulle addisioneel met fisiese gereedskapstukke bemagtig word, makliker uit die gat van vrees kan kom.

Unregistered
05-06-2013, 07:55 AM
Muscle Memory

Johann S
05-06-2013, 08:45 AM
Lukas,

Beter as die gedeelte kan dit nie gestel word nie -

''Ek het aanvanklik net tot een slotsom gekom. Wanneer mense met hierdie vrese gekonfronteer word, sal sy eie hart bepaal hoe lewendig God is.''

Hoe s hulle - so n bek moet jam kry! Die sin slaan sommer baie spykers gelyk op die kop.

Enige iemand wat al in n konfrontasie was kan maar terugding, waneer juo hart in sy kas rondgeruk word kom die growwe naakte waarheid na vore en dit bepaal wie jy is en hoe jy optree. Dus tot n gevolgtrekking kan ek nie ander as om saam te stem deur mense bietjie bietjie te voer sodat hulle oor dit kan kom nie.

Ek het die naweek my eerste tree met my plan gegee en n goeie resultaat gekry. Ek glo dat dit waaroor ons hier praat kan met n ander ''voertuig'' na mense toe geneem word, met my hele hart en siel. As jy hulle direk konfronteer met geloof of Afrika tekens hardloop hulle draaie, noem jou name soos waarsegger ens. Hulle luister nie ma jou nie of halfhartig. Ek het nuus vir hulle.

Weereens Lukas - jy het dit raak gevat:

''Maar daar waar jy in die stad met mense werk wat te skaam is om hard teenoor ander mense oor God te praat, is dit nog moeiliker. Miskien moet ons eers vir Goddelike insigte vra waarmee ons mense weerbaar kan maak sodat hulle net eers uit die gat van vrees kan kom terwyl hulle terselfdertyd met God se beloftes gekonfronteer word. Miskien sal mense wanneer hulle addisioneel met fisiese gereedskapstukke bemagtig word, makliker uit die gat van vrees kan kom.''

Hierdie is die fondasie van my plan om by hulle uit te kom, 3 vliee met een klap!

Lukas
05-06-2013, 07:33 PM
Net so eenvoudig en logies Muscle Memory vir jou klink en werk net so ingewikkeld is dit vir die volgende mens om te verstaan. Muscle Memory beteken dat n mens jou in verskillende situasies moet indink en dan jou teenplanne vir daardie situasie visualiseer en inoefen tot dit deel van jou word. Maar vir die volgende persoon is dit eenvoudig onmoontlik om so iets op sy eie uit te dink en wanneer dit vir hom geleer word, is dit vir hom ondenkbaar dat ek en jy so radikaal kan wees om aan sulke verskriklike situasies te kan dink.

Dwing jy so n persoon om vir die volgende situasies voor te berei, is dit vir hulle so ontstellend dat hulle in die nagte slegte drome kry en net die blote gedagte aan hierdie vreeslike goed wat jy vir hulle vertel het, maak hulle naar, bang en siek.

Die mense wat gereeld vir rampe voorberei het wreldwyd n som van 80,20 uitgewerk. Hulle beweer dat daar tydens n ramp slegs twintig mense sal wees wat leiding sal neem. Die tagtig sal soos skape saamdrom en sal fisies aanges moet word wat hulle moet doen.

My som lyk so ietwat anders. 80, 10 , 5, 5. lyk vir my meer na die waarheid. Vyf mense sal leiding neem omdat hulle Muscle Memory gereeld geoefen word. Nog vyf sal dan begin help omdat hulle al in die verlede aan so iets gedink het. Die tien sal hulle dienste aanbied en tagtig sal doelloos en soos skape saamdrom om te sien wat gebeur. Die tagtig wil nie iets doen nie. Hulle wil nie help nie. Hulle wil weet wat gebeur maar kan die gevare self nie raaksien nie.

Praat jy van Muscle Memory mis jy die tagtig. Die vraag is hoe n mens die tagtig wel kan bereik sonder om hulle van vrees inmekaar te laat sak ?

Unregistered
05-06-2013, 09:56 PM
Ek het onlangs in Sasolburg gesien dat meeste mense geen "muscle memory" het in 'n nood situasie nie. Toegegee dalk is hulle nooit iets geleer of ingeoefen om te onthou nie. Indien wel was die drang om te vlug baie groter as die "muscle" of die "memory".

Terselfdertyd het boere tussen Sasolburg en Koppies 'n lyn gespan en die oproeriges ingewag wat gelukkig vroegtydig deur 'n Polisie helikopter met rubberkoeels en traanrook uitmekaar gejaag is voor hulle by die "padblokade" kon uitkom. Ook hoe een Hilux vol Claasens 'n hele bus oproeriges laat omdraai toe hulle die Tharina sentrum in Vaalpark wou beroof.

Toe die Polisie Stasie in Zamdela aangeval is het vyf Polisiemanne die plek verdedig. Nadat die rubberkoels op was het een of twee 9mm skote twee oproeriges plat getrek. Dit was toe sommer die ent van die prent. Twee sterftes stuit 'n skare van 3000. Dis 'n verlies van .066% en daar stop alles.

Al "muscle memory" wat die ouens en dalk 'n dame of twee gehad het was om te weet "jy moet jou posisie behou" en nie geintimedeer raak nie. Jy moet self intimedeer, magsvertoon! Hierdie mense se geheue strek almal verder as 20 jaar. Hulle het hulleself nie ontwapen nie, omdat hulle nooit vergeet het waarmee hulle te doen het nie.

Die ou mense het gese"hoe meer dinge verander hoe meer bly dit dieselfde".