PDA

View Full Version : The Beast Revelation

12-20-2015, 12:15 PM
Hierdie brief hier onder is op verskeie plekke op die Internet gepos. Ek sou graag wou weet wat julle "comments" hierop is.

The Beast Revelation
This letter is dedicated to all Christians.
The following letter is a summary of Revelation 13. Its purpose is to show the method used in finding the conclusions which have been stated. Nothing new has been added from my previous letters. It is more of a compilation of them all. This writing is the same material in different words. The Bible uses this same method of explanation. There are four Gospels. In each you see a different view of the same material. This can be beneficial because the meaning becomes more exact. Although, if this is a first time reader, then this will all be news to you. With that in mind, here we go.
The first thing that should be addressed when doing any study of Bible prophecy is what questions do I intend to answer. Some of these questions can seem a little simplistic, but their answers are much more complicated. In my studies there were only a few questions that I saw as needing an answer. My questions were very simple. First, who is this individual who is identified by the number 666? Second, who is the false prophet and how does he make the whole world worship the beast whose number is 666. Another question has to do with these same individuals. Could these two individuals be the same person, or for that matter Satan himself? Where is Satan during all this? That last question is very important. It actually goes straight to the answer of all the questions. Finally, when would someone expect to see these individuals on the Earth? Literally, what time frame should I see them? Those are the questions. The answers are much more involved.
This narrative will attempt to show how the answers are figured out. These answers can be seen from events that happen in the nightly news. This leads me to a key, which most of us know, but most of us forget. The Bible is a history book. Some events have happened, while some are waiting to happen. It is the ones that have not happened that we are most concerned with. Here is another key. By the way, these keys I speak of are keys to understanding. The Lord spoke in parables. The reason he gave was that it was for some to know the mysteries of God, while it was for some to know not. In hearing, they do not hear. In seeing, they do not see. I compare it to telling the truth, while hiding it at the same time. Many of the parables that the Lord spoke he immediately gave an answer to. He showed how he used certain symbols and words to describe subjects and then gave their meanings. Now for the punch line. The Lord also spoke in parables that he did not identify. These parables go straight to the hidden meaning of these end times. Another key is word substitution. An example of this is a pretty well-known item from Revelation. This word substitution deals with Revelation 13:1. The beast has seven heads and ten horns. In Revelation 17 those heads and horns are defined. The heads are identified as mountains, while the horns are identified as kings. This changes the whole picture of what the beast is symbolically to what it is literally. Now Rev.13:1 can be read as follows with just the items discussed thus far. And I saw a beast rise up out of the sea having seven mountains and ten kings. That is a simple and easy word substitution. Know that this will happen many times throughout the Bible.
Now, getting back to the questions. The question is, where is Satan? If this question can be answered, you can eliminate some others. Some prophecy teachers believe that Satan is the beast, or that Satan is the false prophet. This interpretation is misleading, and it also creates a stumbling block in the path to a proper interpretation. I almost always get this question. How can you know who the beast is when he cannot be revealed? 2nd Thess. Chapter 2 states that he cannot be revealed, until something is removed first. Most scholars have this part right. That is a picture of the Rapture. What they have wrong is that Satan and the beast are not the same individual. Satan cannot be revealed until after the rapture, but he is not the beast. Therefore, I can identify the beast and his false prophet. People say prove it. So I did. I told them how to understand using the keys that I have mentioned. Revelation 13 is a parable, but God is not giving the definition, or the explanation. This one is for us to figure out. Ok, so where is Satan? In the book of Job, we get a view of Satan's abilities. In one scene, he is discussing with God about Job. Question, where is God? He is in heaven. Also, in his conversation with God Satan is talking as if he knows and has seen Job. God declares that he can do whatever he wants to Job, but he was not allowed to kill him. Now we know something else about Satan. He also has access to the Earth, and can affect peoples lives. So, it appears that Satan can be everywhere he wants to be, on Earth or in heaven. We know Satan and his angels will be cast out of heaven as per Revelation 12. This would further the idea that he is now in heaven. We also see Satan one other time, when he tempted Christ during his time on Earth. It says that he was taken to the wilderness to be tempted of Satan? Most people, and rightly so, have thought the wilderness to be a place on Earth, but this is a parable I believe. The Lord was in the wilderness and was tempted by Satan, but the wilderness is in heaven. This parable is read in Isaiah 35. It is the wilderness and the solitary place where the redeemed of the Lord walk. So, this last item being the most hard to prove, suffice it to say, that when Rev.12 says Satan will be cast out, he must be there in heaven to be cast out. Alright, now we can answer a couple questions. One, Satan is himself, and he is in heaven. Therefore, he is not the beast or the false prophet. These three work together, but each has his own identity.
Now to dissect Revelation 13. As I have already stated, Revelation 13 is a word substitution parable. The seven heads are seven mountains and the ten horns are ten kings. Ok, we know from this description that the beast as described is a group of possibly ten countries. This brings me to another point. There are three definitions for the beast in Revelation 13. The first is a group of countries rising up out of the sea. The second is in Rev.13:11 and is a beast with two horns (kings). Remember horns are kings as per Rev. 17. Finally, there is a beast who is identified by the number 666. It is this last beast that causes all to receive a mark and that no man can buy and sell save he who has the mark, his number, or his name. There are three items here. Nowhere does it say that the mark is the number 666. This might have been a good guess 20 yrs. ago , but it is pretty hard to believe. Imagine people running around with a mark of 666 on their right hands. It sounds like a cartoon, but this is what the prophecy teachers want you to believe. Ok, another problem that sounds like a cartoon is the interpretation of the word "all." They want you to believe that no man could buy or sell if they did not worship the beast and take his mark. Interpreting the word "all" to mean everyone in the world. This is not the case. For one, we know that the beast is made up of only possibly ten countries. Everyone in this world lives in roughly 190 countries. I don't think we could possibly mean everyone. How about, all of those people concerned with the mark. Also, how do you cause all people concerned to receive a mark, and why? The most obvious way to mark everyone is at the voting booth. All people, rich and poor, small and great, or free and bond are potential voters. So, Mahmoud Abbas was elected president of the Palestinian Authority, and in the process all voters received an indelible ink mark on their right hands. This mark was to prevent double voting and corruption in the election. Ok, we have a mark. It is not 666. At this point he fits the part, but not completely. Still, there is no ready identification of 666 concerning him. This election was in January 2005.

12-20-2015, 12:16 PM
Deel 2 van die selfde brief

Back to Rev.13. We have seven mountains and ten kings. Prophecy teachers want us to believe that a city with seven mountains is the seat of the antichrist and he rules with ten nations. Their logical conclusion was the Europe Union and the Vatican. This started the revived Roman empire theory. This theory has been around since the reformation. It is hard to believe this charade has gone on so long. Teachers are still preaching the Revived Roman Empire. This theory had some validity before the twentieth century and now has to be eliminated. None of these teachers could have predicted the fall of the Ottoman Empire and its division into so many separate sovereign nations. Back to our word substitution. There is an interesting item here concerning the word mountains in scripture. The word mountains can have two meanings. It can be either a mountain range, or a nation. This is the hardest part of this whole exercise, trying to figure out what mountains are describing. Teachers will have you believe it is a city with seven mountains. In actual fact, mountains here are referring to nations. This also pertains to the head wound. The wound was not a literal head wound at all, but was a nation that was wounded. The beast's head or nation was wounded and was healed. This is the Palestinian Authority after the beginning of the Oslo Accords. The land that Israel possessed was now being given back to the Palestinians and the beast's nation is being healed. Ok, so now I have seven nations and ten kings, Rev.13:1. Why do I have three more kings than nations? It seems I have a king for each nation, but three left over. In Daniel in says the beast subdued three kings. These three kings don't necessarily have to be from different countries. It seems so, but is not expressly mentioned. It is another parable. The three kings who were subdued by the beast were Israeli Prime Ministers. These three Prime Ministers all served during the seven years of the Oslo Accords and were voted out of office because of terror perpetrated during Yasser Arafat's rule. Now, I am down to seven nations. These seven nations will wage war. I can easily see seven nations that will wage war here very soon; Syria, Lebanon, Jordan, Egypt, Iran and the Palestinian Authority or Iraq, and there opponent Israel. This is exactly the same beast that is presented in Rev.17:10, just in a slightly different appearance. There are seven kings, five are fallen. This means five kings were defeated in war. Israel is referred to the "one that is," and the one that came later is the Palestinian Authority. This is a description of Israel's war for Independence. Literally, this was the beast being born. The war in 1967 is the beast rising up out of the sea in Rev.13:1. It was the unresolved issues of this conflict that resulted in the Oslo Accords of 1993. This seven year peace treaty was confirmed by Yitzhak Rabin and Yasser Arafat.
Now, there is another beast in Rev.13:11. This beast has two horns or kings. This is a picture of the Palestinian Authority after the elections of January 2006. This is when Hamas ran in the elections and won a majority in parliament. Now the P.A. was a country with two kings. Abbas was the President and Ismail Haniyeh was the Prime Minister. Here is where the problem with money came about. Western Nations did not want to donate money to a known terrorist organization so looked for a way they could still fund Abbas's P.A., but not let any money get to Hamas. This is when the number 666 identified an individual. The temporary international mechanism was adopted on June 16, 2006. This program allowed Western Nations to donate funds directly to Abbas, while bypassing Hamas. If you were a member of Fatah, or on Abbas's payroll you got paid. This is how the people were allowed to buy and sell. They received salaries, whereas before the mechanism, they had no way of getting paid from the Government. Hamas did not receive salaries. Also, Hamas did not receive the mark of the beast. They boycotted the elections for President in Jan. 2005.
It is more obvious who is being talked about the closer you get to the end.
In conclusion, to my three beast definitions. Mahmoud Abbas fits all three definitions. He was a member of the P.A. when it was formed. He took over from Yasser Arafat after his death. He was one of the two kings of the second beast in Rev.13:11. Lastly, he is the one identified by the number 666, which could have been Arafat had he lived.
Now, concerning the false prophet. The following four verses below all refer to the false prophet, Ismail Haniyeh.
Rev.13:11- and I beheld another beast coming up out of the Earth, and he had two horns like a lamb, and he spake as a dragon.
Rev.13:12- And he exercises all the power of the first beast before him, and causes the earth and them which dwell therein, to worship the first beast, whose deadly wound was healed.
Rev.13:13- "And he does great wonders, so that he makes fire come down from heaven on the Earth in the sight of men".
Rev.13:15- And he had power to give life unto the image of the beast, that the image of the beast should both speak, and cause that as many as would not worship the image of the beast, should be killed.
Hamas exercised all the power of the first beast (Abbas's P.A.) because they were now an equal partner in the Government. Also, the leader of Hamas caused them to worship or honor the first beast because Hamas would not honor the first beast. The first beast was the PA without Hamas as a member. The image of the beast is what the Government of Mahmoud Abbas represented. Verse 12 does not mention the image yet, we are just informed that the false prophet caused them to worship the first beast. Verse 14 and 15 gives the details of how that worshipping or honor was to commence. An image was created of the first beast that he (the false prophet) caused to be honored. This image of the beast is three items; the recognition of Israel, the honoring of all prior Palestinian agreements, and a renunciation of terror.
The last question I think that needs addressed is how do you know the timing is right? Meaning, there have been so many translations, how do you know that this one is correct? This is a question I always get asked. The answer, in my mind, is sort of a mix between two different prophecies. The first is the seven day prophecy as recorded in Genesis. It is a similitude between this and the amount of recorded time that has already happened on Earth. In the book of Peter, God says one day to him is as a thousand years. If that idea is applied to the Genesis creation, everyday that God created something one thousand years passed. Finally, on the last day he rested from his work, and his rest was one thousand years or one of God's days. This was one full week or 7000 years. After God's rest he started his work again, and he created Adam. Starting with Adam, it was approximately 4000 years to the time of Christ. Also, we know that Christ was here roughly 2000 years ago. If God was to be consistent with his one week schedule, then we could expect his day of rest to fall somewhere after the year two thousand. 4000 plus 2000 is six days and on the seventh he rested for one thousand years. This is not an exact estimate, but it can put you in the right ballpark when searching for the correct timing of Revelation. This is the estimate. The next item is more exact. Daniel 9:27 says that he shall confirm the covenant with many for one week. Many in Hebrew is Rab. This was a covenant confirmed with Yitzhak Rabin. It was the beginning of land for peace, or the Oslo Accords. When you see this agreement happen you should be aware that this prophecy will last seven years. There is only one problem with this item. Prior to it happening, everyone thought that the end of the seventh year of the agreement God would return and begin his rest. Well, that did not happen. The reason was a logical misinterpretation. It just mentions that this agreement must occur along with the prophecies mentioned, not that they would all happen and end on the last day of the seventh year. This has thrown everyone watching off-course for a time. Although, this was not such a terrible mistake if the watcher could see the right answer and get his, or her perspective back. When you have these two items coinciding at the expected time, then you know Revelation can be interpreted with accuracy. The events should start happening, as they have, as I have recorded in this letter.
May God bless all who read this letter.
Michael

12-20-2015, 07:20 PM
As ek reg verstaan, bedoel die 'Michael' die 7 jaar is al verby. So, die Tempel is al gebou, die twee getuies is al verby, die Groot Verdrukking (grootste van alle tye) is al verby. Die gruwel van verwoesting het al gestaan waar dit nie hoort nie, die teken aan hand of voorkop is al verby, so kan mens aangaan.

En dit alles sonder dat ons dit besef en 'live carries on happily ever after'. Klink soos iets wat Satan self sal verkondig.

Hein
12-21-2015, 09:09 AM
As ek reg verstaan, bedoel die 'Michael' die 7 jaar is al verby. So, die Tempel is al gebou, die twee getuies is al verby, die Groot Verdrukking (grootste van alle tye) is al verby. Die gruwel van verwoesting het al gestaan waar dit nie hoort nie, die teken aan hand of voorkop is al verby, so kan mens aangaan.

En dit alles sonder dat ons dit besef en 'live carries on happily ever after'. Klink soos iets wat Satan self sal verkondig.

My opinie oor die man se skrywe, is dat hy verward rondpik... Nee regtig....

Lukas
12-28-2015, 12:07 PM
God se raadsplanne is onveranderlik. Wat ek agter gekom het is dat daar baie ander gelowe is waarvan sommige onder die vaandel van Christenskap is, wat die openbarings probeer verstaan. Openbaring is n vreemde boek en die lig breek nie deur voor dit baie naby is nie.

EK dink 472 het dalk n punt beet. EK sal nou seker weer iets noem wat iewers kan aanstoot gee, maar ek wil dit net vertel soos wat ek dit verstaan en sien.

Daar is sekere goed wat moet gebeur en wat nog nie in plek is nie. Van die kerke stel profete aan en die boodskap is dat die koms van Jesus baie naby is. Dit is baie naby maar voor Jesus kan kom, moet die teenstander eerste kom en hy sal in die vorm van n mens kom.

Wanneer hy kom sal baie mense selfs uit die christen kerke en ook die Jode, sal dink dat hy die verlosser is maar met tyd sal hulle agterkom dat dit nie die geval is nie.

Soos ek die ding sien sal daar wonders en tekens met hierdie man saamkom en hy gaan groot wonderwerke doen te. EK twyfel nie dat Jesus ook gaan kom nie maar ek wonder baie of die Jesus wat nou verwag word en waarna so baie nou uitsien , nie die teenstander is wat verwag word nie ?

Ons kerke is ook vrot van die valse heilige gees en die kerke se eie profete en soos dit vir my lyk, ook die die “Christen kerke “ wat met neer velling gepaard gaan, verwag dalk die verkeerde verlosser. Hulle verwag die verlosser wat groot wonders en tekens sal doen en wat lasterlik teen God sal spreek terwyl die mense God sal vloek.

Dit is eers wanneer hierdie dinge gaan gebeur wat die wat deur die valse heilige gees mislei was en die Jode wat die messias verwag, sal agterkom dat hy dalk nie die ware verlosser is nie.

Maar voor dit alles gebeur sal die goed waarvan 472 praat, eers moet gebeur. Die tempel moet herbou word.

Maar wanneer die wreld teen Israel te staan en die Israeli weermag in twee weke verwoes word en die Olyfberg oopgaan (Sagaria 14 om n geheime wapen na vore te laat kom )wat Esegil 39 in vervulling sal laat kom. Wanneer dit gebeur sal dit beteken dat alles wat 472 genoem het, reeds moes gebeur het.

12-28-2015, 04:42 PM
Lukas, soos ons gesien het in die ander draad, het daar n waterskyding vraag na vore getree.

Kan Jesus nou, oor n maand, n jaar of 10 jaar of langer, enige oomblik kom? As Hy kan, waar leer die bybel ons dit? Ek het daarmee groot geword. En ek praat nie van as jy vandag sou sterwe, dan is die tyd vir jou daar nie. Ek praat van die wie nog in die lewe is wanneer Hy kom.

Lukas
01-25-2016, 04:33 PM
EK moet nou eers vir Baardman meer woorde per plasing vra.

Hein
01-27-2016, 06:20 AM
Jesus kom slegs terug aarde toe om ons te kom haal na Sy wederkoms. Wanneeris Sy wederkoms. Na die groot verdrukking wat uitgespel word in Openbaring. Daar is nie so iets soos vooraf wegraping nie.

01-27-2016, 11:07 AM
Goed Hein, so wat jy s is Jesus kan nie nou kom om die wederkoms te vervul nie. Die wereld kan dus maar ontspan en voortgaan met hul booshede, hulle het nog baie tyd om te bekeer. Slegs die individu het die kans om onverwags gevang te word deur die dood, wat dan die einde vir hom/haar beteken.

Die argument van die wegraping s maar basies dieselfde, behalwe dat Jesus enige tyd kan kom om Sy bruid te kom haal en dan Sy Plan met die groot verdrukking en wederkoms voort te sit.

Die verskil l daarin dat Jesus nou kan kom, enige tyd, soos n dief in die nag, teenoor Hy kan eers aan die einde van alles kom vir Sy wederkoms.

Hein
01-27-2016, 02:31 PM
Goed Hein, so wat jy s is Jesus kan nie nou kom om die wederkoms te vervul nie. Die wereld kan dus maar ontspan en voortgaan met hul booshede, hulle het nog baie tyd om te bekeer. Slegs die individu het die kans om onverwags gevang te word deur die dood, wat dan die einde vir hom/haar beteken.

Die argument van die wegraping s maar basies dieselfde, behalwe dat Jesus enige tyd kan kom om Sy bruid te kom haal en dan Sy Plan met die groot verdrukking en wederkoms voort te sit.

Die verskil l daarin dat Jesus nou kan kom, enige tyd, soos n dief in die nag, teenoor Hy kan eers aan die einde van alles kom vir Sy wederkoms.

Hoekom sit jy woorde in my mond wat ek nooit gespreek het nie 472?

01-27-2016, 03:35 PM
Hoekom sit jy woorde in my mond wat ek nooit gespreek het nie 472?

Wel, ek dink dit is duidelik dat ek dit weergee soos ek jou verstaan en vra of dit so is.

As dit nie so is nie, kan jy mos kom regstel waar ek verkeerd verstaan?

01-27-2016, 03:46 PM
Hein, ek is ook werklik jammer as ek jou laat voel het ek verdraai jou woorde. Ek weet dit is nie lekker as iemand jou woorde verdraai nie en dit was nie my bedoeling nie. Ek het net n eerlike weergawe van my interpretasie gegee. Ek hoor graag waar ek verkeerd was.

Lukas
01-27-2016, 07:48 PM
472 EK het nou n baie mooi en lang verduideliking geskryf wat my baie lank gevat het en toe verloor ek dit omdat ek dit, toe ek al die goed bymekaargesit het, nie ge save het nie.

Nou dat ek dit moet oordoen sal dit seker nie so lank wees nie. Ek hoop nie so nie.

DIE HERBOU VAN DIE TEMPEL

Daar is n paar goed wat ek genoem het en een daarvan was dat die tempel herbou moet word. Wel, waar ek daardie inligting gekry het weet ek nie, want ek kan die op geen plek in die Bybel bewys nie. Met ander woorde, die tempel hoef nie herbou te word nie.

Maar daar is n paar ander dinge wat in plek moet wees en waarvan n hele paar reeds in plek is.

DIE WEGRAPING.

Die enigste bewys wat ek het dat so iets kan gebeur, is in hierdie vers.

Jesaja 57 Isa 57:1 Die regverdige kom om, en daar is niemand wat dit ter harte neem nie; en die vromes word weggeruk sonder dat iemand daarop let; want die regverdige word weggeruk vanwe die boosheid.

en wanneer n mens dit in konteks lees, is ek ook nie so seker hiervan nie, maar dit kan dalk n moontlikheid wees. EK weet nie, want waar ek dit raakgelees het, kan ek nie kry nie.

ANDER FAKTORE

Jesus het self ges dat hy nie die dag ken wanneer Hy weer gaan kom nie. Van Jesus se tyd af, was die tekens van die tye reeds gewees en kon ons Hom tegnies enige dag verwag.

Lees ons Danil, Openbaring, Jesaja, Mattheus, Markus, 1Peterus, Korintirs, Johannes, Hebrers, Tessalonisense, Deuteronomium en Esegil is daar al n paar goed wat ons raaklees wat voor die tyd aangebreek het, vir baie mens nie duidelik was nie.
------------
Dan 9:26 En n die twee en sestig sewetalle sal n Gesalfde uitgeroei word, maar sonder iets vir Hom; en die volk van n vors wat sal kom, sal die stad en die heiligdom verwoes, maar sy einde sal met n oorstroming wees, en tot die einde toe sal dit oorlog wees, vasbeslote verwoestings.
-----------------
1. Beteken dit dat Jerusalem verwoes moet word? Ek glo nie dat Jerusalem na Nehemia dit herstel het, ooit weer verwoes was nie. Veral nie nadat Jesus hier was nie. So dit moet nog gebeur.
2. Die land wat die heiligdom verwoes moet met n beduidende oorstroming getref word wat sy mag sal verswak en dit het ook nog nie gebeur nie.
3. Wanneer die heiligdom verwoes is, sal dit tydens n oorlog wees, wat tot aan die einde van die tyd sal voortduur. Israel is voortdurend in oorlog maar ek dink die oorlog soos wat hier beskryf word, is ietwat groter en meer lande sal by die oorlok betrokke wees.
Dan 11:21 Daarna sal n veragtelike in sy plek optree op wie geen koninklike waardigheid gel was nie, maar hy sal onverwags kom en met liste die koninkryk bemagtig.
( Die veragtelike is n persoon en die koningryk is n regering staat of n koninkryk soos wat ons dit ken. Die veragtelike sal dan n persoon wees wat in beheer van daardie sisteem sal kom.)

Iets insiggewend van Openbaring is dat daar twee keer van n wit perd gepraat word. Die eerste wit perd is in Openb. 6 vers 2 . Hierdie perde waarvan gepraat word klink eerder vir my soos gesag wat aan ampte gegee word.
Die wit perd in vers 2 kan die politieke gesag wees wat aan Antichris gegee word. Politiek omdat hy n boog sonder pyle het. Hy het die gesag om oorlo te voer, maar self raak hy nie in die geveg betrokke nie.

( Obama kan al in hierdie prentjie pas want hy is nie n koninklike nie. Maar na hom sal Hilary Clinton moontlik met sy werk voortgaan en dan gaan dit nie oor die man nie maar oor die amp. )
Rev 6:2 En ek het gesien, en kyk, daar was n wit perd. En hy wat daarop sit, het n boog; en aan hom is n kroon gegee, en hy het uitgegaan as n oorwinnaar en om te oorwin.
Rev 6:3 En toe Hy die tweede sel oopgemaak het, hoor ek die tweede lewende wese s: Kom kyk!
Rev 6:4 En n ander perd, n vuurrooie, het uitgekom, en aan hom wat daarop sit, is dit gegee om die vrede van die aarde af weg te neem en dat hulle mekaar sou doodmaak; en n groot swaard is aan hom gegee.
Rev 6:5 En toe Hy die derde sel oopgemaak het, hoor ek die derde lewende wese s: Kom kyk! En ek het gesien, en kyk, daar was n swart perd; en hy wat daarop sit, het n skaal in sy hand.
Rev 6:6 En ek het n stem tussen die vier lewende wesens hoor s: n Rantsoen koring vir n penning en drie rantsoene gars vir n penning; en moenie die olie en die wyn beskadig nie.
Rev 6:7 En toe Hy die vierde sel oopgemaak het, hoor ek die stem van die vierde lewende wese s: Kom kyk!
Rev 6:8 En ek het gesien, en kyk, daar was n vaal perd. En hy wat daarop sit, sy naam is die dood, en die doderyk het hom gevolg. En aan hulle is mag gegee oor die vierde deel van die aarde om dood te maak met swaard en hongersnood en pes en deur die wilde diere van die aarde.

( Hierdie goed gaan gebeur en dit gaan in volgorde gebeur. Kos gaan baie duur word en dit is nie die verhogings waarna ons nou Kyk nie. En wanneer kos so duur is, sal n kwart van die aarde se bevolkings uitgewis word. Dit het nog nie gebeur nie.)

Om n kwart van die aarde se mense met hongersnood, peste en wilde diere dood te maak, vermoed ek dat dit in die deel moet wees waar daar nog wilde diere sal wees? En die gedeelte waar dit maklik kan gebeur is op die lyne van die Ewenaar noord tot by die noordelike keerkring of suid tot by die steenbok keerkring .

Daar moet dus nog groot aanslae teen die bevolkings van Afrika en Suid-Amerika plaasvind wat nog nie gebeur het nie. Om dit n kwart van die bevolkings te maak, sal Nigeri ook in die prentjie kan pas, maar ek spekuleer. Die waarheid is dat ons hierdie peste nog nie gesien het nie.)

------------------
Dan 11:30 Want skepe van die Kittirs sal teen hom kom, en hy sal moedeloos word; dan sal hy teruggaan en sy toorn openbaar teen die heilige verbond en optree; en hy sal teruggaan en ag gee op die wat die heilige verbond versaak het.
Dan 11:31 En deur hom sal lers op die been gebring word en die heiligdom, die vesting, ontheilig, en hulle sal die voortdurende offer afskaf en die ontsettende gruwel opstel.
------------------------

Dan 11:32 En die wat goddeloos handel teen die verbond, sal hy met vleiery afvallig maak, maar die volk wat hulle God ken, sal vashou en optree.

-----------------------------
Dan 11:33 En die verstandiges onder die volk sal baie tot insig bring; maar hulle sal struikel deur swaard en vlam, deur gevangenskap en berowing, dae lank.
Dan 11:34 En terwyl hulle struikel, sal hulle met n klein hulp ondersteun word; dan sal baie uit listigheid by hulle aansluit.
Dan 11:35 En van die verstandiges sal sommige struikel, om onder hulle loutering en reiniging en suiwering aan te bring tot die tyd van die eindewant dit sal nog duur tot op die vasgestelde tyd.

--------------------------------
Dan 11:36 En die koning sal doen net wat hy wil en homself verhef en hom groot hou bo enige god, en teen die God van die gode sal hy wonderbaarlike dinge spreek; en hy sal voorspoedig wees, totdat die grimmigheid ten einde is; want wat vas besluit is, sal uitgevoer word.
Dan 11:37 En op die gode van sy vaders sal hy nie ag slaan nie, en op die liefling van die vroue en op enige god sal hy geen ag gee nie; want hy sal homself bo alles groot hou.

---------------------------------
( Ons het nog nie een van die super moondhede gesien waarvan die leier homself groter as God sien nie.)

----------------------------------------------
Dan 11:38 Maar in plaas daarvan sal hy die god van die vestings vereer, en die god wat sy vaders nie geken het nie, sal hy met goud en silwer en edelgesteente en kosbaarhede vereer.
-----------------------------------------

( Wie is die god van die vesting? Ons wee took nog nie wie dit is nie?)

--------------------------------------------------
Dan 11:39 So sal hy dan optree teen die versterkte vestings met behulp van n vreemde god; diegene wat hy erken, sal hy baie eer en hulle oor baie laat heers en grond as beloning uitdeel.
-----------------------------
(Suid-Wes was al vir Suid-Afrika gegee maar dit was nie n geskenk nie. Die ding om grond as geskenke aan ander lande uit te deel het ons ook nog nie gesien nie.)
----------------------------
Th 2:9 hy wie se koms is volgens die werking van die Satan met allerhande kragtige dade en tekens en wonders van die leuen
2Th 2:10 en met allerhande verleiding van ongeregtigheid in die wat verlore gaan, omdat hulle die liefde tot die waarheid nie aangeneem het om gered te word nie.
2Th 2:11 En daarom sal God hulle die krag van die dwaling stuur, om die leuen te glo,
2Th 2:12 sodat almal geoordeel kan word wat die waarheid nie geglo het nie, maar behae gehad het in die ongeregtigheid.
------------------------------
Hierdie krag van die dwaling is reeds met groot krag besig om in ons kerke te werk. Hier is dalk iets wat ons sal skok. Maar bid maar eers vir wysheid voor jy na hierdie film kyk.

https://www.youtube.com/watch?v=aZWYG0JfaFk
-------------------------------

Dan 12:7 Toe hoor ek die man, met linne bekleed, wat bo-oor die water van die rivier was, en hy het sy regterhand en sy linkerhand na die hemel opgehef en gesweer by die Ewig-Lewende: n Tyd, tye en n halwe tyd, en as hulle die mag van die heilige volk geheel verstrooi het, sal al hierdie dinge vervul word
------------------------------
Wat is die mag van die Heilige volk? Dit is geld, invloed en Israel. Dit is nog nie geheel verstrooi nie. Hitler het dit amper reggekry maar hulle is nou sterker as wat hulle toe was. Daardie ding het ons nog nie sien gebeur nie.)
Eze 39:4 Op die berge van Israel sal jy val, jy en al jou lers en die volke wat saam met jou is; aan die roofvols van allerhande vere en aan die wilde diere van die veld het Ek jou as voedsel gegee.
Eze 39:5 Op die oop veld sal jy val; want Ek het dit ges, spreek die Here HERE.
Eze 39:6 En Ek sal n vuur slinger in Magog en onder hulle wat in die kuslande veilig woon; en hulle sal weet dat Ek die HERE is.
Eze 39:7 En Ek sal my heilige Naam bekend maak onder my volk Israel en sal my heilige Naam nie meer laat ontheilig nie; en die nasies sal weet dat Ek die HERE is, die Heilige in Israel.
Eze 39:8 Kyk, dit kom en gebeur, spreek die Here HERE. Dit is die dag waarvan Ek gespreek het.
---------------------
(Lees jy die hele Esegil 39 sal jy sien dat Gog ( Rusland) en die Magog ( Sjina) sal kom om Israel te verwoes. Maar die Sjinese sal op so manier sterf dat hulle gebeentes moontlik toksies sal wees en daarom sal net uitgesoekte mense aangestel wees om dit te begrawe. Daardie kern oorlog het ons nog nie gesien nie.)
Esegil 39:15 en sien een van hulle wat deur die land trek, n mensebeen, dan rig hy daarby n merkteken op, ( Dit klink soos wanneer landmyne gemerk word.) totdat die begrawers dit begrawe het in die dal van Gog se menigte.

( Wanneer Rusland en Sjina Israel aanval, sal Israel moontlik vir twee dae staande kan bly voor sy weermag verslaan is. Hou die bogenoemde onderwerp nou eers in die agterkop en ons kyk gou na nog iets.

Die tweede wit perd

Rev 19:11 Toe het ek die hemel geopend gesien; en daar was n wit perd, en Hy wat daarop sit, word genoem Getrou en Waaragtig, en Hy oordeel en voer oorlog in geregtigheid.
Dit is hoe ek dit verstaan. Al hierdie goed moet eers gebeur voor ons die tweede wit perd sal sien
Dan 11:35 En van die verstandiges sal sommige struikel, om onder hulle loutering en reiniging en suiwering aan te bring tot die tyd van die eindewant dit sal nog duur tot op die vasgestelde tyd.

01-27-2016, 08:38 PM
Ek dink die is nogal relevant en baie interessant.

https://www.youtube.com/watch?v=IFuvj6WKDvw

https://youtu.be/IFuvj6WKDvw

Lukas
01-27-2016, 11:02 PM
Hierdie drie stede kan baie maklik die eerste wit perd wees en hulle is so onderduims dat die gewonde burgers nooit sal agterkom hoe die vurk in die hef steek nie maar omdat hulle die regeerders bepaal sal regerings omgekoop word om te doen net wat hierdie mense wil.

Dit is baie interessant. Baie dankie

En wat meer is, dit bevestig ons vermoede dat Brittanje Amerika en vir ons nog altyd beheer het. Miskien wanneer ons dit vanuit hierdie hoek kyk, sal ons die chaos in die res van die wreld dalk ook beter kan verstaan ?

Chris1
01-28-2016, 10:44 AM
Dagse.
Het julle al na Walter Veith se siening gekyk dit maak vir my baie sin.Hy is 'n ou Prof en sewedag -akkedis wat bekeer is .Meeste van sy sieninge maak sin vir my alhoewel ek dink party is dalk bietjie dik vir 'n daalder.
Ek kan skakels plaas as iemand so verlang.

01-28-2016, 03:57 PM
Chris1, ja, ek is bekend met sy werk en het hoe agting daarvoor. Ek sal graag wil sien wat hy oor die wegraping s, as jy skakels daarvan het. Ek het dit nog nie raak geloop nie.

Wanneer ek se ek het hoe agting vir sy werk, verwys ek hoofsaaklik na sy eerste werke en sy siening van die Sabbat as seel van God. Ek kan myself egter nie vereenselwig met die sewedaagse advintiste en sommige van sy ander werke nie.

01-28-2016, 04:15 PM
Lukas, oor die her bou van die tempel. Dit wil voorkom of die enigste bewys in die bybel op n afleiding berus.

3 Laat niemand julle op enige manier mislei nie, want eers moet die afval kom en die mens van sonde geopenbaar word, die seun van die verderf,
4 die testander wat hom verhef bo al wat God genoem word of voorwerp van aanbidding is, sodat hy in die tempel van God as God sal sit en voorgee dat hy God is.
(2 Th 2:3).

Die anti-chris sal in die tempel sit. Dus moet daar n tempel wees, wat daar nie is nie en moet dus gebou word.

Maar daar is n redenasie wat se dat Jesus gese het Hy sal die tempel bou in drie dae. Daarom is dit n geestelike tempel, die liggaam van Christus en dus geestelik. Maar hoe gaan die anti-chris in n geestelike tempel sit en voorgee hy is god.

Dan is dar ook Danil 9:27 wat sinspeel op n tempel wat tans nie bestaan nie en dus gebou moet word.

Nog n interessante ding. Die Jode het alles in plek om die tempel te bou en het reeds iets soos $27biljoen daaraan spandeer. Al wat hulle terughou, is toestemming om dit op die 'Temple Mount' te doen. Hulle wag net vir hierdie klaring sertifikaat.

Maar dit is ironies dat dit nou begin bekend word dat dit die verkeerde plek is. Die regte plek vir die tempel is paar honderd meter oorkant die pad van die 'Temple Mount' binne in Jerusalem. Hulle het niemand se toestemming, behalwe hul eie, nodig om die tempel daar te bou nie. Dit klink egter of die tradisionele Rabbis nie te vinde is daarvoor nie, omdat hul ego hulle nie toelaat om te erken hulle het al die jare op die verkeerde plek aanbid nie. Ek dink dit gaan nie lank neem voordat hulle met feite oortuig gaan word nie.

Lukas
01-28-2016, 05:34 PM
Dankie 472. Ek weet dat die Jode alles in plek het om die temple te herbou maar ke het nie geweet dat dit op die verkeerde plek is nie.

Chris 1 Ja ek het al na Walter Veith se goed geluister maar wat ek graag weer sal wil hoor of lees is hoe hy die halwe tyd tyd en tye verduidelik Sy somme wat die verskillende tye betref was nogal verstommend maar ek sal dit graag wil toets. Kan jy dit vir ons kry?

01-28-2016, 06:05 PM
Hier is n FB skakel en n website skakel waar mens meer kan lees oor die posisie van die tempel.

https://www.facebook.com/baseinstitute/

http://baseinstitute.org

Chris1
01-28-2016, 07:31 PM
Manne.
Gee my so uur of wat.
Ek het op hom afgekom oor evolusie en dit baie, baie interessant gevind. Die biologie is meer my rigting ssam met die chemie en die man ken beide die velde maar veral die biologie.Toe onosel uitgedeel was was hy erg afwesig, sonder twyfel.

472.Ja dieselfde hier oor die kerkverband hulle het baie raakvat dinge egter ook.
Maar om sy storie van Aties en later rooms katoliek en toe na die 7AK is verstommend .Ek dink hy doen uitstekende werk.Hy het egter baie lang skerp messe vir die RKK,en sien hulle as die probleem ,maar gaan kyk self. Gee asb julle(472,Lukas en ander)se mening.

Chris1
01-28-2016, 08:30 PM
Profisiee van die Bybel . Dit is baie lank maar vir my die moeite werd. https://www.youtube.com/watch?v=XA5FIgGnIco

Ek was gelukkig dit is deel van ‘n lesing en toe kry ek hom met die 2de slag.
Hiers hy.
https://www.youtube.com/watch?v=HRF9nIO_tzY

As julle tyd het kyk gerus deur die reeks van 6 videos/

Chris1
01-28-2016, 08:35 PM
Hehe,amper presies een uur hoes daai vir diens?

Chris1
01-29-2016, 09:21 AM
Lukas .
Ek glo dit was deel van daardie lesing( eerste skakel) as dit nie is nie laat weet ek sal weer gaan soek.
Ek het nie nou tyd gehad om deur die stuk te gaan nie.

Lukas
01-30-2016, 04:29 PM
EK dink hier is n paar goed wat mooi klop en hy veduidelik die dier baie mooi.

https://www.youtube.com/watch?v=EXkmcW2-i6c

Wanneer jy hierdie een deurge kyk het sal hy die tiende dier in die volgende video herken

https://www.youtube.com/watch?v=IFuvj6WKDvw

En wanneer jy daardie een deurgekyk het, kyk dan die volgende een

https://www.youtube.com/watch?v=44vzMNG2fZc

Chris1
01-31-2016, 04:44 PM
Lukas.
Dankie dit blyk ek het die verkeerde skakel gegee of video, Ek persoonlik vind sy verduideliking van Openbaring baie meer waar as my eie een en ander sin.

Chris1
01-31-2016, 09:59 PM
Dankie vir die skakels Lukas.

Die een van die moslem immigrasie na Europa laat my hare rys.
Ek is stom geslaan en kan nie glo hulle laat so iets toe nie.
Nou is die vraag hoekom doen die leiers van daardie lande dit?
Is dit om juis 'n bloedbad te skep?
Hier gaan groot probleme baie vinnig kom,
Duitsland spesifiek .Hierdie nasie kan lelik word as dinge sleg en te ver gaan.Daarvan getuig die geskiedenis.

01-31-2016, 11:39 PM
As ek Walter Veith reg verstaan, gaan die merk aan voorkop en hand, wat jou keer om te koop en verkoop, n verbod op Sondag handeldryf of werk wees. Hy verduidelik hoe dit baie slim met die wet implementeer gaan word deur die 'rest period' klosule in die wet, soos dit elders in die wereld probeer om toegepas te word. Dit het my dadelik herinner aan my eie werks kontrak met my mense wat ook n 'rest period' omskryf volgens ons wet. Ons het egter nog die keuse om n ander ooreenkoms met ons werkers aan te gaan, om die Sondag ding te omseil.

Hier is ons wet. Hulle moet net die woorde, 'unless otherwise agreed' verwyder en ons is daar, soos deur Walter beskryf.

Daily and weekly rest period
15. (1) An employer must allow an employee—
(a) a daily rest period of at least twelve consecutive hours between ending and
recommencing work; and
(b) a weekly rest period of at least 36 consecutive hours which, unless otherwise
agreed, must include Sunday.
(2) A daily rest period in terms of subsection (1)(a) may, by written agreement, be
reduced to 10 hours for an employee—
(a) who lives on the premises at which the workplace is situated; and
(b) whose meal interval lasts for at least three hours.
(3) Despite subsection (1)(b), an agreement in writing may provide for—
(a) a rest period of at least 60 consecutive hours every two weeks; or
(b) an employee’s weekly rest period to be reduced by up to eight hours in any
week if the rest period in the following week is extended equivalently.

01-31-2016, 11:43 PM
Verstaan ons dan die funksie van die merk verkeerd? Ek het verstaan, of verstaan steeds, dat as jy NIE die merk aanvaar nie, dat jy glad nie sal kan koop of verkoop nie en dat as jy die merk aanvaar, sal jy kan.

Nou blyk dit net die Sondag te wees waar niemand mag werk, koop of verkoop nie. Aldus Walter. Ek wil nie sy woorde verdraai nie. Verstaan ek reg? Ek kan hom nie self vra nie. Hoe sien julle dit?

Hoe dit my sal beinvloed is, dat daar nou twee dae is wat ek nie kan koop en verkoop nie, naamlik die Sabbat EN Sondag.

Ek verwys na die video, Two allies, the beast and its image.

Chris1
02-01-2016, 08:59 AM
Ja dit is soos ek dit ook verstaan(wat hy bedoel).Dit maak vir my nog nie sin nie en om dieselfde rede as jy.
Daarom is ek van mening dat dit iets heel anders sal wees,want jy sal glad nie kan koop of verkoop nie elke dag en nie net een nie.

Hein
02-01-2016, 04:58 PM
Al die meublement ien ander goed s klaar vervaardig asook die goue kandelaar is ook reeds klaar gemaak. Tereg moet slegs die tempel gebou word en dan kan hul weer begin offer.
Ek glo nie die tempel waarvan hier geprat word geestelike tempel is nie, maar wel fisiese een, maar net my opinie.

Chris1
02-01-2016, 07:15 PM
Hein.
Waar kan ek meer hiervan lees asb/

02-01-2016, 09:06 PM
Chris1, ek het bietjie gaan Google en kan net se dit is baie deurmekaar. Daar is n Temple Institude wat blykbaar alles beheer, maar klink ook of disinformasie aan die orde van die dag is.

Wat ek ook nou agterkom, is dat die Jode wag vir hulle Messiah voor hulle die tempel gaan bou. Hy moet blykbaar toestemming gee en die planne goedkeur. Die 'real estate' probleem is dus nie al wat hulle terughou nie. Hulle wag vir die koms van hul Messiah.

So is dit nou nie die ideale geleentheid vir die anti-chris om in te spring en te se, hier is ek! Hierdie anti-chris beding dan die sewe jaar vrede, gee die toestemming om die tempel te bou en alles loop vlot disselboom. Tot hy drie en n half jaar later dinge stop sit, in die tempel gaan staan en homself as god verklaar en offers verban. Die Jode het hom immers as hul Messiah aanvaar, wie kan dan nog stry dat hy god is? Dan begin die groot verdrukking en kom die Jode agter dat hulle mislei is. Dan kom hulle agter Jesus is en was al die tyd hulle Messiah en neem hom aan.

Dan is daar ook die wat reken die tempel gaan nie gebou word nie. Die Jode gaan net n altaar bou en daarop offer. Dan kom die anti-chris en stop dit. So word die profesie ook vervul.

Ons sal maar net moet wag en sien en ons gereed hou. Al hierdie dinge is en bly n raaisel en ons sal dit eers herken wanneer dit gebeur. Maar ons sal bly uitkyk en die lampies vol olie hou.

PS. O ja, die toestemming wat hy gee en die vredes plan, behels dat al die gelowe daar mag aanbid, nie net die Jode nie. Moslem, Buda, almal.

Hein
02-02-2016, 07:14 AM
Ek het dit gesien op dstv faith channel 341, met n program the Jewish Messiah

02-03-2016, 12:52 AM
Ek het vannaand 1. Creation To Restoration, by Walter Veith gekyk en kan net s, WOW. So baie dinge wat ek nie verstaan het nie, maak nou vir my sin. Ek kan nie wag om die ander 5 vids in die reeks te kyk nie.

As iemand my nou weer vra, hoe kan n God van Liefde toelaat dat sulke dinge in die wereld gebeur, sal ek n antwoord h!

02-03-2016, 01:35 PM
Ek volg nou Walter se reeks. Tweede vid klaar, die 'reformers'. Volgens Walter is hulle absoluut reg en is ons nou in die tweede helfte van die sewe jaar. Die tweede 3.5 jaar en al ver gevorder. Ek sal seker vandag no3 ook klaarmaak.

02-03-2016, 04:12 PM
Derde vid klaar. Its soos 13 minute. Kyk gerus. 3 Cities. Hierdie drie beheer die wereld, is onafhanklik en betaal geen belasting.

02-03-2016, 05:19 PM
472 waar kan ek die videos in die hande kry?

Chris1
02-03-2016, 05:32 PM
Kyk by onderstaande skakel en volg die reeks.Gebruik die met dieselfde prentjie op dws hulle titels is verskillend maar volg kronologies op mekaar met dieselfde prent as foto op video.

https://www.youtube.com/watch?v=4LyAngsMYuc

02-03-2016, 07:27 PM
Chris baie dankie

Hein
02-03-2016, 08:17 PM
Ek volg nou Walter se reeks. Tweede vid klaar, die 'reformers'. Volgens Walter is hulle absoluut reg en is ons nou in die tweede helfte van die sewe jaar. Die tweede 3.5 jaar en al ver gevorder. Ek sal seker vandag no3 ook klaarmaak.

Verstaan ek reg?, s Walter dat ons in die 2de deel van die 7 jaar verdrukking is? En hy s dis al vr gevorder???

02-04-2016, 12:15 AM
Verstaan ek reg?, s Walter dat ons in die 2de deel van die 7 jaar verdrukking is? En hy s dis al vr gevorder???

https://www.youtube.com/watch?v=XA5FIgGnIco 56:00 tot 59:00

Nee, ek sit die pot heeltemal mis. Die 1260 dae is hoe lank die klein horing sal regeer. Begin 538AD tot 1798 AD.

Jammer, ek het deurmekaar geraak met die 7 jaar en 3.5 jaar.

However the power of the Papal Church came to an end when the armed forces
of Napoleon, under general Berthier marched into Rome and took the Pope
captive. This happened in the year 1798 A.D. surprisingly (or perhaps not
so surprisingly) exactly 1260 years after the Papacy came to power in 538
A.D.

Lukas
02-04-2016, 12:09 PM
Hier is n paar goed soos wat ek dit op die oomblik verstaan

Die god van die vesting is Alla, want dit wat in Dan 11:39 gebeur, is presies wat tans in Europe en Brittanje en Amerika gebeur.
Dan 11:39 So sal hy dan optree teen die versterkte vestings met behulp van ‘n vreemde god; diegene wat hy erken, sal hy baie eer en hulle oor baie laat heers en grond as beloning uitdeel.
Wat is die instroming van moslems in Europa, anders as die uitdeel van grond?

( Volgende wat dan sal gebeur is die oorlog tussen die kroon en Rusland .)

Dan 11:40 Maar in die tyd van die einde sal die koning van die Suide met hom in botsing kom, en die koning van die Noorde sal op hom afstorm met strydwaens en perderuiters en baie skepe, en hy sal daarmee in die lande inkom en instroom en dit oorvloei.

Dan 11:41 Hy sal ook kom in die Pragtige Land, en baie sal struikel; maar hierdie volke sal uit sy hand vryraak: Edom en Moab en die beste deel van die kinders van Ammon.
Dan 11:42 En hy sal sy hand uitsteek teen die lande; ook Egipteland sal nie vrykom nie.
Dan 11:43 En hy sal mag h oor die skatte van goud en silwer en oor al die kosbaarhede van Egipte, terwyl die Lbirs en die Kusiete sy voetstappe volg.

( Teen hierdie tyd sal die drakoniese Romeinse grondwet van The District of Columbia in Washington, moontlik die nuwe grondwet word wat seker in 2024 ge-implementeer moet word? )

Dan 11:44 Maar gerugte uit die ooste en uit die noorde sal hom verskrik; daarom sal hy met groot woede uittrek om baie mense te verdelg en met die banvloek te tref.
Dan 11:45 En hy sal sy paleistente opslaan tussen die see en die berg van die heilige Prag; maar hy sal aan sy einde kom, en daar sal vir hom geen helper wees nie.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Dan 12:7 Toe hoor ek die man, met linne bekleed, wat bo-oor die water van die rivier was, en hy het sy regterhand en sy linkerhand na die hemel opgehef en gesweer by die Ewig-Lewende: ‘n Tyd, tye en ‘n halwe tyd, en as hulle die mag van die heilige volk geheel verstrooi het, sal al hierdie dinge vervul word.

My vraag;

Hoe lank is n tyd
Hoe lank is tye
Hoe lank is n halwe tyd
En van watter dag af word die tyd bereken?

Hein
02-05-2016, 09:32 AM
Gis er gehoor op faith channel dat Frankryk n internasionale konferensie wil hou om n peace-deal te bewerkstellig tussen israel en palestina, oogmerk is palestina se onafhnklikheid as staat op sy eie.
Indien nie suksesvol uitwerk nie, sal Frankryk plestina as onafhanklike staat aanvaar en afdwing op Israel. Dinge beweeg nou vinnig.

02-05-2016, 10:43 AM
Hoe lank is n tyd
Hoe lank is tye
Hoe lank is n halwe tyd
En van watter dag af word die tyd bereken?

n Tyd is n Joodse jaar van 360 dae. Tye is twee jaar en halwe tyd is halwe jaar.
dus
360+720+180=1260 dae.
Maar n dag is n jaar, dus 1260 jaar.

Dit is hoe Walter dit verduidelik en hoe hy van 538AD tot 1798 AD uitkom.

Dan 12:7
Toe hoor ek die man, met linne bekleed, wat bo-oor die water van die rivier was, en hy het sy regterhand en sy linkerhand na die hemel opgehef en gesweer by die Ewig-Lewende: ’n Tyd, tye en ’n halwe tyd, en as hulle die mag van die heilige volk geheel verstrooi het, sal al hierdie dinge vervul word.

Rev 12:14
maar die twee vlerke van die groot arend is aan die vrou gegee, sodat sy na die woestyn, na haar plek, kon vlieg, waar sy uit die gesig van die slang onderhou word, ’n tyd en tye en ’n halwe tyd.

538AD tot 1798AD is die tyd wat die roomskatolieke aan bewind was, voor Napoleon hulle die 'mortal wound' toegedien het, waarvan hulle in die tussentyd herstel het.

My vraag is, voldoen die verduidelikking van Walter aan die boonste twee verse.

Of dui 'en as hulle die mag van die heilige volk geheel verstrooi het' op n ander tyd?

Lukas
02-08-2016, 12:55 AM
Of ek dit reg verstaan kan ek nie waarborg nie, maar soos wat ek dit verstaan sal die groot verdrukking begin wanneer hierdie klein horing met die o van n mens, in bewind kom. Wanneer ek bewind se, beteken dit wanneer hulle in die beheer van die nuwe wreld orde aan n regering begin opereer. ( Al het pous politieke mag, is die drie stede wat Australi, New Zeeland en Canada besit, nog nie totaal as n politieke mag in beheer nie.

Die horing stem klop met die lasterlike uitsprake teen God. Dit Alla van die Moslems klop met die god van die vesting en die instroom van moslems klop met die uitdeel van grond of grondgebied.

Die instroom van die Moslems in Europa se effek sal binne vir volgende vyftien jaar die druk op die Europers so verhoog dat hulle as Kaukasirs sal uitsterf.

Terselfdertyd sal nie die hele wreld onder hierdie politieke mag verval nie en sekere stamme of nasies sal dit vryspring. Uiteindelik sal hierdie drie stede politiek, as die vyand gesien word en hulle sal vlug om hulle op n ander plek te vestig, maat dit sal hulle nie van ondergang red nie. Maar al red dit hulle nie van ondergang nie, sal die impak van hulle dade nie gekeer word nie.

Was die heilige volk s, mag al verbreek? Ek dink so want hulle was eers weer na 1945 in Israel hervestig. Wreldwyd is hulle getalle 16 miljoen waarvan 6 miljoen die afgelope paar jaar afvallig geword het en die tradisies van die geloof verloor het.

Ek wonder of die mag van die heilige volk nie miskien The City of London is nie? Die eienaars van daardie stad is Jode en wanneer hulle geldmag gebreek word sal hulle mag ook totaal verbreek wees.

Maar wanneer Israel verwoes word sal hulle eie politieke mag ook verbreek word. Ek wonder of ons nie hierdie verwoesting teenoor die een wreld regering moet meet nie. Israel was al verwoes en in die tyd van die kruistogte was daar nog Israeliete in Israel maar hulle was nie meer n politieke mag nie. Hulle is weer gedurende 1945 herstel en die Jode se geldmag het tegnies die hele wreld gevange geneem en dit het nog nooit in die verlede gebeur nie.

Soos wat dit vir my lyk sal die verwoesting van die geldmag en die verwoesting van Israel die totale verwoesting van hulle politieke mag wees.

Nadat dit verwoes is, sal die verdrukking van die Moslems begin en die Pous kan heel moontlik nog in beheer van dit alles bly, want hy sal vir die Antichris moet plek maak. Dit is nou as hy nie self die Antichris is nie.
Maar die effek van wat die geldmag gedoen het om Europa te verwoes, sal sonder die invloed van die Jode voortgaan want niks sal dit nou meer keer nie.