PDA

View Full Version : Dik vir Afrika

Lukas
05-07-2013, 11:16 PM
Hierdie draad is vir mense geskep wat besluit het om te trek. Nie om hulle hier te hou nie maarom te hoor wat hulle vir ons wil vertel.

Lukas
05-07-2013, 11:28 PM
Today, 7/05/2013 11:14 AM #25
Unregistered
Guest
Die voorbeeld wat papbroek "leiers" die afgelope jare gestel het skep ook n klimaat van oorgee terwyl die ou leiers wat ons volk help bou het stryd as onmisbaar ingespan het. Dis makliker om te hardloop en oor te gee as om te staan en veg, dis n jammerte.

Today, 11:22 AM #26
Unregistered
Guest
Meer as 85% van die volk kan nie veg nie. Wat moet hulle doen?

Today, 01:28 PM #27
Unregistered
Guest
Waneer ek praat van stryd beteken dit nie veg in die sin van die woord om wapen op te neem nie, daardie tipe stryd is nie nou deel van ons stryd nie. Omdat ons n vredelewende volk is verkies ons om rondom dit n oplossing te verkry en word so n besluit aaleenlik uitgeoefen om ons van totale uitwissing as n volk te beskerm. Die groot stryd is eerstens om ons eie volk te suiwer van die wat linkse bande smee en kompromie aangaan wat ons as n volk verdeel en verkoop. Volks trots en waardes moet herstel word waar afbreek gemaak word en die wat hulle christelike waardes prys gee ter wille van die wereld moet terug draai na God.

Today, 01:51 PM #28
Unregistered
Guest
Vermy die woord veg. Veg impliseer die wet oortree. Wanneer jy die wet op die manier oortree eindig jy vir Hoogveraad in die tronk. Daar gaan jy geen bydrae tot enigeen se veiligheid maak nie.

Dit gaan oor vasstaan op jou grond (fisies en by wyse van spreke) behou en beskerm jou eiendom en gesin binne die beperkings of eerder toegewings van die reg.

In die volgende aanhaling vervang ek die word veg met "vasstaan". Dalk moes ek eerder "bly staan" gebruik het.

"Meer as 85% van die volk kan nie "vasstaan" nie. Wat moet hulle doen?"

Om te "kan" vasstaan moet jy "wil" vasstaan. Daar is niks so sterk soos 'n wil nie. Dit beteken dit dat die 85% nie kan vasstaan nie omdat hulle nie wil vasstaan nie. Solank daar nie 'n "wil" is nie sal daar nie 'n weg wees nie.

Wat moet die 85% dan doen? Hulle moet 'n wil kry.

Om te wil beteken nie om 'n cash "hardeware" iewers te he nie, dit kan so maklik of moeilik wees soos mens dit vir jouselfmaak.

Dis alles in die kop.

Wil mense of wil hulle nie?

Today, 02:52 PM #29
Unregistered
Guest
Wil mense wat? Vasstaan. Vasstaan vir wat of vir wie? Vasstaan beteken jy gaan die bus verpas. Die wereld draai, die hele sonnestelsel draai en beweeg aan. Jy wil vasstaan??

Today, 06:05 PM #30
Unregistered
Guest
Nr 29 ek dink 28 probeer se dat jy dalk op n bus kan spring waar almal lekker liberaal verkeer en sosialisties niemand gee eindlik vir niemand om nie en as jy weer sien stuur die bus die rigting van die afgrond in, soos tans. Op die bus word mense geboelie en die paniek wat gesaai word onder almal help nie dat dinge regkom nie. Die verskillende groepe word vermeng en so word beter ghaos geskep. Nou word daar n beroep gedoen om te hergroepeer en saam te staan in jou groep laat die ander en die wat die ghaos aantrek maar voort bunder. Waneer daardie groepie sy waardes en gemeenskaplike doelstellings en eensgesindheid bewaar raak hy n groep wat die bus op die pad kan hou en sy toekoms as n groep verseker.

1. Today, 06:17 PM #31
Unregistered
Guest
Kyk nou net. Ons praat nou hoeka van vrees en hier spring die vrees ding al weer reg voor ons in ons gesigte op.

2. Today, 07:25 PM #32
Unregistered
Guest
Ek dink - as dit wel vir jou as blanke moontlik is - is dit beter om eerder die land te verlaat, as ook vir jou kinders. Jou kinders het geen toekoms hier nie. Let wel: Ek is nie bang vir die goed nie, net gatvol, en ek wil nie tussen hulle wees of tussen hulle lewe nie, of met hulle te doen h nie. Ek hou nie van hulle nie. Hulle is nie my naaste nie.

Ek gaan die land verlaat. Ek is meer as gatvol vir bobbejaan-Afrika se barbaarse, oorweldigende, besmettende, oorbevolkte, vuil aap-kultuur. Dit het niks met vrees te make nie maar slegs met gesonde en logiese verstand en 'n wyse keuse. Ek wil en ek gaan in 'n beskaafde Westerse samelewing woon, tussen witmense.

En ja, ek is bereid om my taal en kultuur te verander om van hierdie barbaarse gemors-kontinent Afrika af weg te kom en nooit weer terug te keer nie.

Dit is my opinie. Use it... don't use it... Whatever...

3. Today, 08:48 PM #33
Unregistered
Guest
Dis niks minder as jou reg nie! "Go for it".

Ek wonder nou net wat doen jy op die Webtuiste?

4. Today, 09:02 PM #34
Unregistered
Guest
32, so jy is 'n rassis. Iemand wat ek ken het Suid Afrika verruil vir Sydney. Hy en sy gesin wou ook wegkom van "die goed" af soos jy na swartes verwys. Nou gaan sy dogter met 'n swarte in hulle straat uit. Daar is meer uitlanders oftewel "nie blankes van alle tipes" in Sydney as wat mens dink. Die vriend se dogter is ook nou aan dwelms en Sjinese bendes blootgestel, dinge wat hulle nie hier geken het nie.

Nog 'n kennis moes hulle kind in 'n privaat Christelike skool sit omdat die kind te veel uitgekruit en verneder is vir sy geloof in 'n staats skool.

Rassiste is nie welkom in die buiteland nie, daarom is dit nie 'n goeie begin op 'n nuwe kontinent jou permanente tuiste te maak as gevolg van rassisme nie. Terselfdertyd maak mense wat nie ander rasse respekteer nie ons wat lojaal is teenoor ons land se saak baie moeiliker.

Ek dink dis beter vir ons almal as jy maar trek. Netnie Sydney toe nie, dis slegs as jy 'n dogter het. Nee as jy kinders het.

5. Today, 09:19 PM #35
Unregistered
Guest
31,33,34 Watter vrees sien jy nou raak, lyk my die enigste vrees wat jy insien is by jouself. Om 32 so uit te kryt omdat hy gatvol is vir die bantoes is ongevraagd. Dit lyk my jy dink met n linkse brein. Om rassisties te wees is om n boer/afrikaner te wees hoe anders? Ek dink hy moet bly en jy eerder trek.

6. Today, 09:25 PM #36
Unregistered
Guest
Hahahaha... siestog ou afrika-boetie

Ja, ek is nie net 'n rassis nie, maar 'n trotse en permamente rassis. Kies 'n vinger as jy nie daarvan hou nie.

Wys jou net hoe 'narrowminded' julle dofkop, rugbygod-aanbiddende, 'local-yocal' 'Souff-Effricans' (azanirs) is. Te veel verskuilde swart bloed in die are reken ek. LOL. Ek gaan nie van een gemors-land na 'n ander-gemors land toe nie. Ek gaan beslis nie na 'n land wat steeds onder die "kwien van ingeland" se troon (longdrop kleinhuisie) val nie. Dit wil s... vervloekte Australi sal ek nie eers met 'n gratis toer besoek nie, nog minder engeland. Liberale engelse gespuis. Ek gaan na 'n totaal ander land toe waar die populasie steeds 98% blank is, waar hulle nie van moffies of afrika-drek hou nie, waar hulle net sulke groot en trotse rassiste is soos ek. En hulle praat nie engels daar nie. Ek was al vyf maal daar, het daar gewerk en gestudeer. Ek kan hulle taal praat. Gaan binnekort weer terug. Hahahaha...

Bly maar lekker tussen die ape agter...

7. Today, 09:31 PM #37
Unregistered
Guest
Die vraag bly, wat soek jy op die webtuiste?

8. Today, 10:00 PM #38
Unregistered
Guest
Don't loose you cool! Terloops, die hele Europa sukkel met Moslems wat weier om by die Europese kultuur aan te pas. Hulle bly in klein kolonies waar vroue besnydenisse ens toegepas word en die res van daai lande se wette ook nie gerespekteer word nie. Dis veral 'n verskynsel in Nederland en 'n doring in die vlees van die Duitsers, die probleem kruip daarvandaan noord in die Skandinawiese lande in. Ek hoor daar is honderde Duitsers in die tronk omdat hulle nie die Turke duld nie.Jy gaan die Turke love. "You can run but you can't hide". Orals in die wereld gaan die rasse probleem eventueel uitbreek. Toegegee party baie later as ander. Deal with it now or later. In al die wit lande is die bevolkings aanwas van Turke en Swartes soveel meer as die van witmense dat witmense Europa teen 2050 minderheids groepe in hulle eie lande gaan wees. In die VSA gaan witmense ook teen 2050 'n minderheids groep wees alhowel ek verstaan jy hou nie van die VSA nie.One man one vote, dit gaan interesant wees.Dit los Antartika, jy sal die Eskimo's net soveel geniet. Hulle is ook glo 'n piece of work. Ek het vergeet van Argentinie.Die Patagoniers se voorbeeld volg wat na die nederlaag van die Anglo Boere Oorlog nie bereid was om onder die Koningin te dien nie. Sjoe, waar is hulle vandag. Ek hoor ons Afrikaners is besonders gewild in daai deel van die wereld deesdae.

9. Today, 10:57 PM #39
Unregistered
Guest
Los die arme man dat hy trek. Roemeni is n goeie keuse. Ondersoek dit. Die mense is daar redelik wit. Pasop net vir Bill Meyer se facebook. As hy jou naam en jou van in die hande kry, bewys hy dalk wetenskaplik dat jyself nie vir Roemeni wit genoeg gaan wees nie.

10. Today, 11:02 PM #40
Unregistered
Guest
Jy is reg, on los hom. Oos Europa?

Lukas
05-07-2013, 11:35 PM
Ek hoor Masedonia is 'n oulike plek. Dis Katoliek en bietjie Moslems daar boer hulle sommer sonder drade. As ek nie so maklik koud gekry het nie sou ek van Denemarke gehou het. Miskien bietjie liberaal vir my. Interesant hoe mense wat iets nie ken nie dit in hulle midde verwelkom, die ouens van die ewenaar natuurlik. Ek is mal oor die see, Fjords en vis. My hare is blond en my oe blou, my herkoms Duits dalk kry ek 'n verblyf permit. Ek kan ook nie Swenska praat nie, Duits is makliker. Ek hou van baie water. Ek weet nie altyd hoekom nie, ek bly maar die liefste vir Suid Afrika.

( Dit is nie Lukas wat Masedonia voorgestel het nie. EK het net die draad geskuif maar dink self Masedonia is n goeie keuse vir die wat wil )

Today, 11:20 PM #42
Unregistered
Guest

Dis mooi kryt een van ons eie uit! Enige iemand wat patrioties is en dan kies om sy land te verlaat is in my mening n jamerte, en alles wat hier aangaan kan ons die volksgenote kwalik neem? Dis maklik om so persoon sleg te se en af te kraak ne. Kom gee liewer die oplossing wag ek weet julle het nie een nie. Nou waaroor gaan julle aan, kraak ons mense nog meer af... Nr35

432
05-07-2013, 11:38 PM
Dankie Lukas. Die onderwerp verdien 'n draad.

Unregistered
05-07-2013, 11:45 PM
Haai Oooo

Liberale bobbejaanboetie #34&38 maak seker nou sy fyn pienk kant-onderkleertjies nat van pure opgewondenheid omdat die wreld deesdae so vermeng en verbaster. Daarom moet ek seker maar die turke "love". Hahaha LOL... Die liberaal / idioot / humanis lewe seker maar in sy eie piepklein afrika-wreldjie (waar die tor daar b al in die rondte swem... hahaha...) hier in sy geliefde boggom-azani; want hy het duidelik bitter min ondervinding van wat in die wreld te vinde is. Tipies... so is die (liberale, humanistiese) "wit" mense van azani... uitgebaster... met verskuilde bobbejaanbloed in die are... met die gevolglike bobbejaan mentaliteit. Die meeste wittes is reeds so gebreinspoel dat hulle nie eers meer weet wat dit is om waarlik blank te wees nie, om 'n beskaafde blanke kultuur te ervaar nie. Daarom het hulle die barbaarse aap kultuur aanvaar.

Ek is baie hoog opgelei en gespesialiseerd. Ek gaan bel in 'n land waar die meerderheid (98%) blank is en teen enige vorm van integrasie is. Ja, daar bestaan nog sulke lande waar jy in die strate kan loop en net wit gesigte sien; waar daar slegs blankes is wat jou bedien in die pizza plek of in die restaurant. Waar daar amper geen misdaad is nie; waar mense 'n ho, beskaafde Westerse kultuur handhaaf; waar 'n (barbaarse) aap-agtige mentalitieit so te s nie bestaan nie.

En as jy boonop in die boek Danil lees dan sal jy bemerk dat jou geliefde pypdroom van 'n universile, eenvormige, koffie-kleurige, een-wreld-regering NIE gaan realiseer nie. Hallelujah! Dws, diskriminasie, apartheid en rassisme (almal Bybels -geregverdigde beginsels) SAL nog in die wreld bestaan tydens die wederkoms. Lekkerrrr!!

NS: Vervloek is die satan se tydelike rebelse koninkryk op aarde (voete van yster en klei) en vervloek is enige een en almal wat dit op enige wyse bevorder of ondersteun. Want om 'n rassis te wees, en om diskriminasie & apartheid te ondersteun - is jy sodoende besig om satan se rebelse koninkryk te OPPONEER.

Unregistered
05-07-2013, 11:59 PM
Pierre ?

Lukas
05-08-2013, 12:01 AM
Wanneer is genoeg genoeg ? Wanneer begin n mens almal om jou vloek omdat jy in Afrika gebore is en omdat jyself Afrikaans praat? Wat gebeur in n mens se lewe dat jy jou herkoms en jou toekoms vervloek?

Ek lees die draad en sien twee dinge raak. Verbitterde mense wat moontlik wreed ontnugter is en ek sien die terggeeste wat die versoekings om die wat bitterrrr van hart is, se siele so uittrek dat hulle hulle eie menswaardigheid verloor.

Maar wat is dit wat n mens wil laat trek?

Is Kanada, of Oos Europa regtig soveel beter? Is daar nie ook maar n verskuilde ongemaklikheid in daardie lande nie ? En kan die Afrikaner/Boer regtig op sy egte witheid roem?

Unregistered
05-08-2013, 12:47 AM
Sowat 1.2 Miljoen witmense is dik vir Afrika en hulle het met hulle voete gestem. Hulle is land uit.

Unregistered
05-08-2013, 12:52 AM
Ek dink nie dit gaan soseer oor die roem op die witheid nie. Dit gaan meer oor die wegkom van die swartheid af.

Unregistered
05-08-2013, 12:54 AM
Miskien het ek verkeerd oorgekom. Niemand van ons wat bly of ry het die begeerte om met ander rasse te vermeng nie, inteendeel. Meeste van ons is ook nie bekommerd dat ons of ons nageslag met ander rasse sal vermeng nie, selfs al bly ons in Suid Afrika. Baie van ons is meer bekommerd dat ons nageslag in die buiteland hulle geloof sal verloor.Van ons glo dat ons nageslag in die buiteland op een of ander stadium gekonfronteer sal word met dieselfde rasse probleem. Almal se definisie van rassisme is seker nie dieselfde nie tog behoort dit vir almal prioriteit te wees om vreedsaam met ander rasse oor die weg te kom aangesien die rasse probleme wat ons hier ervaar eventueel die hele wereld gaan tref. Suid Afrika sal waarskynlik teen daai tyd lankal daar verby wees sonder dat dit nodig was om van ons identiteit as volk afstand te doen. Of mens wil bly of ry maak nie saak nie, dit is in albei gevalle op die langer termyn beter vir jou en jou nageslag om 'n manier te kry om innerlik en prakties met die rasse probleem te deel. Anders gaan dit jou opvreet, as dit nie in jou leeftyd is nie waarskynlik in jou kinders sin.Soos die tyd aanstap gaan dit al moeiliker word vir Volke om hulle land, en identiteit as Volk te behou. Verenigde State, Europese Unie, USSR, Verenigde Afrika ens. Selfs die suiwerheid van rasse word bedreig. Dis eenvoudig nie die regering van die antichris se plan om landsgrense, Volkereg, geloof ensovoorts te respekteer nie. Baie mense wat agterbly in Suid Afrika glo dat ons redding juis in ons identiteit as gelowige volk sal wees en nie ons ontsnapping uit 'n gevaarlike situasie nie. As Witmens en Christen gaan ons almal orals eventueel bedreig word.Soveel te meer as Afrikaner. Die enigste bietjie lig vir baie van ons met die regering van die antichris om die draai is om as volk soos Israel terug te draai na God. Ons identiteit as 'n Christen volk gaan 'n groot verskil maak. As jy moeg is vir Afrika is jy moeg, niemand kan iets daaraan doen nie. My oproep is slegs om die lewe vir die wat emigreer makliker te maak om te besef dat jy of dan dalk jou nageslag nie die probleem kan ontsnap nie. Onthou ons is in die wereld maar nie van die wereld nie.

Lukas
05-08-2013, 07:58 AM
10. Dit was nou n sinvolle plasing. Ek het die afgelope week weer daaroor gewonder hoe die Jode dit oor n duisend jaar in die vreemde dit regkry om n Jood te bly. Ons Afrikaners kan na n 100 jaar seker nie met dieselfde tipe sukses spog nie.

Na 1002 het n klomp boere na Argentini verhuis. Dit sal interessant wees om te weet hoeveel van hulle aanvanklik getrek het en hoeveel van hulle vandag nog Afrikaanssprekende protestante is. Die probleem dink ek kom by die kinders. Daar is baie Afrikaners in die buiteland maar hulle staan nie soos die Gipsy bymekaar nie. Elkeen veg vir sy eie oorlewing en die geleenthede waar hulle bymekaarkom word al minder. Die kanse dat die kinders wat daar skoolgaan met mede-Afrikaners sal trou is seker baie baie skraal.

Wat sal die Afrikaner in die buiteland se kanse wees om Afrikaanssprekende kleinkinders te h?

Unregistered
05-08-2013, 08:36 AM
My bekommernis is nie die Afrikaanse taal of ons lekker braaivleis kultuur nie maar geloof. Ek glo kultuur of taal is bysaak vir God. Nie geloof op aarde nie maar bestemming in die Hemel is wat vir my belangrik is. Wat is die kans dat ons kleinkinders of agterkleinkinders nog belydende Christenne gaan bly oorsee. Nie teoreties nie, Christus gelowiges in gees en waarheid. Dis juis uit die lande wat baie van ons voorvaders gevlug het vir geloofs vryheid. Hoekom het ons voorvaders nie vroegtydig weggedoen het met hulle geloof nie en ons hier in Afrika kom "dump".Kyk mens hoe Goddeloos die Wit Veilige lande is wonder ek of mens nie dalk jou nageslag se sielle verkoop deur daarheen te verhuis nie. Baie van ons het 'n innerlike stryd. Is dit nodig om dood te gaan omdat jy jouself met Christenne wil omring? Soos in Suid Afrika. Hoeveel van die emigrante se geloof het nie al klaar agteruit gegaan nie.Baie ouers se bekommernis is nie hulle kinders se hede nie maar hulle eventuele bestemming na die dood.Dan wonder mens of Suid Afrika se gesogste uitvoer produk die Afrikaner nie juis deur God gestuur word om die wit lande weer 'n kans te gee nie.

Unregistered
05-08-2013, 09:23 AM
Jesus beveel ons om dissipels van alle nasies te maak. Om dit nou in 'n europese land te gaan doen is waarskynlik net so vrugbaar as om dit hier in Afrika te doen. Die tweestryd in elkeen se gemoed begin wanneer dit oor eie oorlewing begin gaan en Jesus se opdrag ignoreer word.

Unregistered
05-08-2013, 09:49 AM
Niemand wat emigreer na wit lande kan daarvan beskuldig word dat hulle gaan om sendingwerk doen nie. Dit gaan oor hulleself nie oor God, Godsdiens of Christenskap nie.Sendingwerk word juis gedoen in plekke waar mense nognie van Jesus gehoor het nie. Plekke wat gevaarliker en onaangenamer is as Suid Afrika is.Ek is nie seker of alle grond ewe vrugbaar is nie, in baie gevalle is die wat nog nie gehoor het nie vrugbaarder grond as die wat die evangelie vantevore van die hand gewys het. Ten spyte daarvan, ek is seker God het 'n plan met die mense wat emigreer. Net soos hy 'n plan het vir die wat nie wil nie.

Johann S
05-08-2013, 12:28 PM
Maar wat is dit wat n mens wil laat trek?

Vrees en onsekerheid oor die toekoms?

Unregistered
05-08-2013, 02:38 PM
Mense het God vergeet en weet nie wat hulle doel op aarde is nie. Dit maak dat hulle rigtingloos en moedeloos word. Die gras lyk altyd groener op 'n ander plek. Lank terug is hulle souties genoem, een voet in SA een in Engeland. Die omstandighede het verander maar die soutie bestaan nog steeds.
Waarvoor het God die mensdom geskape?

Unregistered
05-09-2013, 10:43 AM
Die mense het ook vergeet dat hy uit n volk gebore is en dat hy ook n verantwoordelikheid het teenoor ons voorvaders en die wat ons volk help plant het. Waar is die patriotisme ek kry die indruk dat dit sekonder geword het, want sekeres wil te vinnig op die bus spring en vergeet van waar hy eindlik kom.

Unregistered
05-09-2013, 05:46 PM
Waar leer jy van patriotisme aan 'n volk en verantwoordelikheid teenoor jou voorvaders? In God se woord of by politici? Van waar het jy gekom voor die politici jou vertel het van jou volk?

Unregistered
05-09-2013, 08:46 PM
Ek is gebore as boere/afrikaner vandaar my patriotisme. Wil jy vir my se ek moet nou met die werld gaan en afbreek aan daardie identitied maak, of moet ek bou op dit wat my volks eie is?

Unregistered
05-09-2013, 08:55 PM
Volk ? Asseblief !

Alle witmense (en net witmense) ongeag hulle taal of kultuur is potensiel my volk en my naaste. In enige land.

In SA het ek die Woord selektief net aan witmense verkondig want dit is deel van my mens wees. Wanneer ek trek sal ek WEER die Woord slegs aan witmense verkondig, want die Bybel en die Woord is slegs vir witmense (Adam se afstammelinge, Erfsondaars) bedoel. En ek voel 'n veer of diegene (die bobbejaanboeties / liberaliste) hier nie daarmee saamstem nie. -- Gaan verkondig jy maar jou liberale, onbybelse, wreldse, babiloniese "ander jesus / jeezaz" (2Cor. 11:14) aan djou geliefde aap-naastes volgens die Leer van Bleam en volgens die beginsels van Babilon. Jou loon sal die hel wees want jy bevorder die satan se tydelike rebelse koninkryk Babilon, naamlik inter-rassige vryheid, (geestelike) gelykheid, broederskap, akkommodasie, verbroedering, vermenging, versoening en eenheid. Ja - dit is Babilon (liberalisme en humanisme) wat jy bevorder met jou multi-rassige evangelie. Kinders van die hel bevorder en verkondig dit. Jou loon is die hel.

Ek is nie gebind tot Suid-Afrika nie. Ek voel veral nie gebind teenoor die meerderheid wit samelewing van SA nie - naamlik die verrot-liberale, gatkruiperige bobbejaanboeties van Azani nie. Om die waarheid te s het ek 'n absolute wrewel en afsku in die bre blanke samelewing van SA, want hulle is grootliks 'n spul liberale riool skuim-opdrifsels. Gemors. Met hulle rugby afgod en hulle mandela afgod. Gruwels.

Unregistered
05-09-2013, 08:57 PM
Ek se jou niks. Ek vra maar net waar leer jy dit? Ek kry dit nie in my Bybel nie. Ook nie dat ons moet saamstaan as 'n volk nie.
Wat wil jy bou op jou volks eie?

Unregistered
05-09-2013, 09:02 PM
Waarom word die blankes so gestraf ?

Straf vir vermenging : Die God van Israel is gister en vandag dieselfde. Daarom sal Hy (net soos in die verlede) elke keer die (verstrooide) volk Israel STRAF wanneer hulle met die (nie-adamiese en baster) volke van die land vermeng ; hulself met hulle verswaer ; met hulle heul, sosialiseer, hoereer en met hulle verbonde maak. Daarom word die blanke volkie van Suid-Afrika vandag presies nt so gestraf - nes hulle voorvaders destyds (as voorbeeld) gewaarsku en gestraf was. Let mooi op...

Deut. 17: 15 : ....dan moet jy sekerlik n koning oor jou aanstel wat
die HERE (JHWH) jou God (El) sal verkies ; uit die midde van jou
broers moet jy n koning oor jou aanstel ; jy mag geen uitlander, wat
jou broer nie is nie, oor jou aanstel nie.

Jos. 23: 3-16 : ...en julle het self gesien alles wat die HERE (JHWH)
julle God (El) aan al hierdie nasies voor julle uit gedoen het ; want die
HERE (JHWH) julle God (El), Hy het vir julle gestry. 4. Kyk, ek het hier-
die nasies wat nog oorgebly het, as erfdeel aan julle laat val, aan julle
stamme, van die Jordaan af - met al die nasies wat ek uitgeroei het -
tot by die Groot See in die weste. 5. En die HERE (JHWH) julle God
(El) self sal hulle voor julle verjaag en hulle voor julle uit verdrywe, so-
dat julle hulle land in besit kan neem soos die HERE (JHWH) julle God
(El) julle beloof het. 6. Maar julle moet daar baie vas by staan om sorg-
vuldig te doen alles wat geskrywe staan in die wetboek van Moses, dat
julle daar nie regs of links van afwyk nie ; 7. dat julle met hierdie nasies
wat met julle saam oorgebly het, nie meng nie; julle mag ook die naam
van hulle gode nie vermeld en daarby nie laat sweer nie, en julle mag
hulle nie dien en julle voor hulle nie neerbuig nie ; 8. maar die HERE
(JHWH) julle God (El) moet julle aanhang soos julle tot vandag toe ge-
doen het. 9. Die HERE (JHWH) tog het groot en magtige nasies voor
julle uit verdrywe; en wat julle betref - niemand het tot vandag toe voor
julle standgehou nie. 10. Een man uit julle het duisend agtervolg ; want
die HERE (JHWH) julle God (El), Hy het vir julle gestry soos Hy julle
beloof het. 11. Neem julle dan terde in ag ter wille van julle siele, om
die HERE (JHWH) julle God (El) lief te h ; 12. want as julle ooit mag
afwyk en hierdie nasies aanhang wat nog met julle saam oorgebly het,
en julle met hulle verswaer en julle met hulle en hulle met julle meng,
13. weet dan verseker dat die HERE (JHWH) julle God (El) nie langer
hierdie nasies voor julle uit sal verdrywe nie ; maar hulle sal vir julle n
vangnet en n strik wees, en n angel in julle sye en dorings in julle o,
totdat julle omkom uit hierdie goeie land wat die HERE (JHWH) julle
God (El) aan julle gegee het. 14. En kyk, ek gaan vandag die weg van
die ganse aarde, maar julle moet erken met jul hele hart en met jul hele
siel dat nie een woord van al die goeie woorde wat die HERE (JHWH)
julle God (El) oor julle gespreek het, onvervuld gebly het nie; alles het
vir julle uitgekom, nie een woord daarvan het onvervuld gebly nie. 15.
Maar soos al die goeie woorde oor julle gekom het wat die HERE (JH-
WH) julle God (El) oor julle gespreek het, so sal die HERE (JHWH) oor
julle al die onheilswoorde laat kom, totdat Hy julle verdelg het uit hierdie
goeie land wat die HERE julle God aan julle gegee het. 16. As julle die
verbond van die HERE (JHWH) julle God (El) wat Hy julle beveel het,
oortree en ander gode gaan dien en julle voor hulle neerbuig, dan sal
die toorn van die HERE (JHWH) teen julle ontvlam, en julle sal gou om-
kom uit die goeie land wat Hy aan julle gegee het. (AOV)

Esra 9: 14 : ...sal ons weer u gebooie verbreek en ons verswaer met
hierdie gruwelike volke ? Sal U nie op ons vertoorn wees, totdat ons
vernietig is, sodat daar geen oorblyfsel of vrygeraakte meer is nie ?

Unregistered
05-09-2013, 09:15 PM
Ek is nou jammer dat ek die een is wat dit vir jou moet se, maar die bree blanke bevolking in die land voel maar net dieselfde oor jou. Waarskynlik 'n paar miljoen mense uit die ander volke ook.
Jy is kort-kort hier besig met jou wannebe Isreal teologie en dan raak jy weer stert tussen die bene weg sodra iemand jou 'n eerlike antwoord vra. Terwyl jy nou weer moed het vertel ons asb hoe ervaar jy God. Vertel ons van jou persoonlikke verhouding met Hom. Getuig vir ons hoe ervaar jy God se liefde.

Unregistered
05-09-2013, 09:33 PM

Met jou gesplete tong mors jy jou vrot asem.

Jy is een van daardie meerderheid irrelevante wit liberale azaniese gespuis wat ek nie mee meng nie, en wat ek geen verduideliking skuld nie. Al wat jou en jou soort toekom is dat jou geliefde barbaarse boggom-naastes jou omsingel en summier & wreedaardig afmaai, sodat ek ng 'n maal kan hallelujah sing oor ng 'n stuk nuttelose wit gemors wat van die aardbol verwyder is.

Unregistered
05-09-2013, 10:07 PM
#22 Dit is duidelik dat jy 'n liberaal is en dat jy babilon bevorder met jou humanistiese beginsels wat lynreg teen die bybel bots. Jy moet nie eers maak as of jy 'n "gelowige" of "christen" is nie terwyl jy so ywerig geestelike vermenging en eenmaking (babilon) verkondig. Jy is 'n kind van die duiwel. Jou bose vrugte openbaar dit.

Unregistered
05-09-2013, 10:11 PM
Ek se jou niks. Ek vra maar net waar leer jy dit? Ek kry dit nie in my Bybel nie. Ook nie dat ons moet saamstaan as 'n volk nie.
Wat wil jy bou op jou volks eie?

Ek wil bou op dit wat ek geerf het, my taal, kultuur, godsdiens ens alles dinge wat ek geerf het, om met ander hier in te deel is seker saamstaan. Volkere is deur God geskep dit sal jy in jou bybel kry dis God se plan nou vra ek waarom die verbasing dan waneer daar van patriotisme of nasionalisme gepraat word. Rassisme het n skelwoord geraak om nasionalisme te beveg. Wie wil afbreek aan God se werk probeer doen?

Lukas
05-09-2013, 11:55 PM
Wie is ons nou eintlik? Ons voorvaders of moet ek s ons stamvaders was almal eers deel van ander volke voor hulle hierheen gekom het. Van hulle was Hollanders, Franse, Portugese, Duitsers, Spanjaarde, Finne, Swede, Dene, Russe en Britte voor hulle hul eie volk vir hierdie land verruil het om uiteindelik ’n Hollandse dialek van die slawe, hulle eie taal te maak.

Die feit dat ons vandag ’n volk is, is ’n wonderwerk maar tog beteken ons herkoms nie veel nie. Dit gaan nie oor waar ons vandaan kom nie maar waarheen ons op pad is. Wat besonders aan ons geskiedenis as ’n volk is, is dat dit ’n getuienis vir die nageslag is. Tog was ons agteruitgang heel waarskynlik by die Sandrivier konvensie reeds vas geteken. Dit was die eerste keer dat die Britte aangaande ons ’n groot politieke fout begaan het om ons internasionaal as ’n volk te erken. Daardie fout het hulle gedurende die driejarige oorlog reggestel en ons as ’n volk van vooraf ontken. Maar was dit vir ons belangrik om ’n volk te wees?

Voor die Sandrivier konvensie was ons nie as ’n volk gereken nie. Maar as ’n groep was ons van God afhanklik. Na die Sandrivier konvensie kon ons onsself skielik ’n volk noem en daardie nuwe erkenning van die wreld het ons fokus ernstig geskaad. Ja, God het ons hier saamgevoeg en daar is verseker ’n doel daarmee, maar vandat die wreld se opinie ons aanvaarbaarheid vir die wreld begin bepaal het, het ons as ’n volk hier aan suidpunt van Afrika weggedwaal van ons roeping.

Vandag is dit vir ons belangriker om as volk erken te word as om ons roeping te vervul. Terwille van ons sogenaamde volkskap kan ons nou dit regverdig om nie meer die lig van die evangelie in die donker Afrika in te dra nie. Ons kan nou vir almal om ons vinger wys en vertel dat hulle na God moet terugkeer terwyl onsself ons roeping wat God vir ons gegee het ontken.

Voor ons sogenaamde Boere ’n volk geword het, was dit belangrik om sout van die aarde te wees. Om waarde tot ander se lewens toe te voeg en om die wreld te tem sodat ons deur ons kontak met die res van Afrika deur ons lewens ’n getuienis vir God kon wees. Maar ons strewe om ’n volk te wees het ons van daardie edele bestaan beroof. So beroof dat ons lewens glad nie meer ’n getuienis kon wees nie. Gandi wat wreldwyd ’n groot invloed vir vrede in sy tyd was, het in Suid-Afrika grootgeword. Hy het ons mense leer ken en kon aan ons gedrag ons God leer ken. Maar wat het hy geleer?

Gandi het eendag ges dat hy baie van ons God hou maar dat hy niks van God se volgelinge hou nie? Watter getuienis is dit?

Trek na witter velde as jy wil. Net die motivering wat jou oortuig is reeds ’n getuienis dat God moontlik vir jou nie meer bestaan nie. Jou volk het jou god geword en jou God het ’n fabel geword. Ek kan nie jou keuse om te trek oordeel of veroordeel nie. My gebed is dat waar jy ook al mag heen trek, daar ’n uitlander sal wees wat jou weer op die spoor van die Ware Lewende God sal bring.

Maar terselfdertyd is daar mense wat hier in Suid-Afrika agterbly maar wat ook vir die verkeerde redes hier wil bly. Dit gaan lankal nie meer oor ons roeping nie maar oor ons volk en ons grondgebied. Baie mense wat agterbly se volk het ook god geword net soos die wat vir die verkeerde redes getrek het.

Maar almal wat die land verlaat het en almal wat hier agterbly het nie noodwendig hulle God verloor nie. Daar is mense wat terwille van werkgeleenthede en terwille van hulle eie waarderings vir ’n finansile onafhanklike oudag ’n keuse gedoen het om op ander plekke in die wreld te te gaan werk of om hier agter te bly. Baie mense wat vir die doel getrek het beoog om weer eendag terug te kom.

Maar die wat uit vrees vir misdaad en die vrees om polities onderdruk te word, na ander lande toe trek, sal daar net so ongelukkig wees as wat hulle hier is.

Die goue draad is baie dun en net God en jyself ken jou eie motief. Nie ek of jy of enige ander mens kan die wat trek of bly oordeel of veroordeel nie. Omdat God genade sal bewys aan die wat Hom liefhet tot in die duisendste geslag, kan jy maar trek of bly. God sal jou kry en jy sal een of ander tyd besef dat Hy werklik lewe en al vergaan die wreld in chaos sal jy weet dat Hy nog Koning is.

Eers wanneer Habakuk 3 vir ’n mens ’n werklikheid word en dit opreg sy uitkyk op die lewe word, sal hy die waarheid van sy bestaan begin verstaan. Hy kan hier in Suider-Afrika wees of hy kan in Kanada of New Zeeland of enige ander plek in die wreld wees. Eers wanneer hy hierdie versies sy eie maak sal hy oorwin waar hy ook al is.

Hab 3:17 Alhoewel die vyeboom nie sal bloei en aan die wingerdstokke geen vrug sal wees nie, die drag van die olyfboom sal teleurstel en die saailande geen voedsel oplewer nie, die kleinvee uit die kraal verdwyn en geen beeste in die stalle sal wees nie—
Hab 3:18 nogtans sal ek jubel in die HERE, ek sal juig in die God van my heil.
Hab 3:19 Die HERE Here is my sterkte, en Hy maak my voete soos di van herte, en Hy laat my tree op my hoogtes. Vir die musiekleier op snaarinstrumente.

Die kern van hierdie debat gaan nie oor wie jou volk is nie dit gaan oor wie jou God is. En dit is nie vir ons met die balke in ons eie o om die sondebokke te soek nie. Dit is vir elkeen van ons ’n stryd wat onsself moet oorwin, want waar jou hart is daar sal jou huis ook wees.

Unregistered
05-10-2013, 08:54 AM
More Lukas ek is nr25 nie die ander ou met sy Britse Israelvisie geloof nie. Jy het nou weer n boek geskryf ha ha maar ek is bly ek dink die draad het nou weer verander in "wie is ons nou eindlik. Kan ek jou dalk vra of ons dit kan deurtrap op n nuwe draad? Ek stem saam met baie wat jy se ek kan nog nie die volk los maak nie en miskien moet ons nader daarna kyk, terwyl ek tyd maak om jou breedvoerige antwoord te antwoord. Brandwag

James Hunt
05-10-2013, 10:08 AM
This is but the tip of the iceberg - South Africa is no different to the Brits in their mis- (dis-) information

Problems with the British Israel Theory

The problem with the British Israel theory that indicates only the descendants of the Israelites can be saved is indicated in many verses and points below.
The British Israel theory would enable us to judge who will be saved and the Bible says we cannot do this (Rom 10:6,7). The Bible says to preach the gospel to every creature and it does not say we should not preach to different races. The British Israel theory would encourage certain people not to seek God. There are people of other races who are very committed and seeking God. Also anyone can become an Israelite by moving to Israel. In the same manner God may judge that someone may move to Israel or spiritual Israel if they seek and obey God. But most importantly there are several scriptures that indicate people of other races can be saved. In Matt 15:22-28 Jesus healed a Canaan women and said she had great faith. In Joshua a Lady in Jericho was saved despite not being an Israelite. Ruth was a Moabite and a woman of God. (Rth 1:22 ). In John 4 Jesus appeared to a woman of Samaria despite Jews do not have dealings with Samaritans. Many Samaritans also believed. Paul went to the gentiles after the Jews rejected him. There is a distinction between Jews and Gentiles. In Numbers 12 Miriam was struck leprous by God for accusing Moses of Marrying Ethiopian women. It appears God was indicating that it was fine to marry a believing Ethiopian woman and that we should not discriminate against people on the basis of race.

The below verses indicate that people of different races can be saved.

Galatians 2: 14 But when I saw that they walked not uprightly according to the truth of the gospel, I said unto Peter before them all, If thou, being a Jew, livest after the manner of Gentiles, and not as do the Jews, why compellest thou the Gentiles to live as do the Jews?
Galatians 3 :28 There is neither Jew nor Greek, there is neither bond nor free, there is neither male nor female: for ye are all one in Christ Jesus.
Colossians 3:11 Where there is neither Greek nor Jew, circumcision nor uncircumcision, Barbarian, Scythian, bond nor free: but Christ is all, and in all.
Acts 10:28 And he said unto them, Ye know how that it is an unlawful thing for a man that is a Jew to keep company, or come unto one of another nation; but God hath shewed me that I should not call any man common or unclean.
Romans 1 :16 For I am not ashamed of the gospel of Christ: for it is the power of God unto salvation to every one that believeth; to the Jew first, and also to the Greek.
Romans 2:10 But glory, honour, and peace, to every man that worketh good, to the Jew first, and also to the Gentile:
Romans 2:28 For he is not a Jew, which is one outwardly; neither is that circumcision, which is outward in the flesh:
Romans 2:9 But he is a Jew, which is one inwardly; and circumcision is that of the heart, in the spirit, and not in the letter; whose praise is not of men, but of God.
Romans 10:12. For there is no difference between the Jew and the Greek: for the same Lord over all is rich unto all that call upon him.
Mark 16:15 And he said unto them, Go ye into all the world, and preach the gospel to every creature.
Matthew 24:14 And this gospel of the kingdom shall be preached in all the world for a witness unto all nations; and then shall the end come.
Matthew 28:19 Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of the Father, and of the Son, and of the Holy Ghost:
Mark 13:10 And the gospel must first be published among all nations.
Luke 24:47 And that repentance and remission of sins should be preached in his name among all nations, beginning at Jerusalem.
Acts 17:26 And hath made of one blood all nations of men for to dwell on all the face of the earth, and hath determined the times before appointed, and the bounds of their habitation;
Revelation 7:9 After this I beheld, and, lo, a great multitude, which no man could number, of all nations, and kindreds, and people, and tongues, stood before the throne, and before the Lamb, clothed with white robes, and palms in their hands;
Revelation 10:11 And he said unto me, Thou must prophesy again before many peoples, and nations, and tongues, and kings.

The below verses are often used to support the theory of British Israelism. The Bible indicates that God hates Esau and the descendants of Esau for a long period of time. But even if he still hates the descendants of Esau today it is hard to be sure who are the true descendants of Esau today. You can't assume that his descendants make up all the nations apart from Israel. There were many other people alive at the time of Esau that would have had descendants, which formed non-Israeli nations.

Rom. 9:13 "As it is written, Jacob have I loved, but Esau have I hated."
Mal 1:2 I have loved you, saith the LORD. Yet ye say, Wherein hast thou loved us? [Was] not Esau Jacob's brother? saith the LORD: yet I loved Jacob,
Mal 1:3 And I hated Esau, and laid his mountains and his heritage waste for the dragons of the wilderness.
In Mal 1:4 God indicates that he hates the decendense of Esau for many or all generations. It should be noted that the word ever does not always mean eternal. It can also mean an age or a long period of time.
Mal 1:4 Whereas Edom saith, We are impoverished, but we will return and build the desolate places; thus saith the LORD of hosts, They shall build, but I will throw down; and they shall call them, The border of wickedness, and, The people against whom the LORD hath indignation for ever.

Also there are many sites with strong evidence against British Israelism such as:

Unregistered
05-10-2013, 11:02 AM
Die Israeliet ding intereseer my baie. Baie van ons weet vir 'n feit ons het geen Israeliet bloed in ons nie. Almal van die Joodse geloof weet weer vir 'n feit hulle is Judeers. Die ander elf stamme het verdwyn of verbaster of wie weet waar hulle is. Van die dissipels se sendings opdrag was juis om heel eerste die Jode te bekeer. Van hulle het vir die doel na waar Europa vandag is gereis om getrou te wees aan hulle roeping en opdrag. Baie Israeliete van die Joodse geloof is as Christenne bekeer. Die vernaamste karakter eienskap van 'n Jood is sy geloof nie sy stamboom nie. Dit beteken nie dat mense van ander gelowe nie Israelietiese voorouers het nie. Dieslefde geld vir ons dis belangriker dat ons Christenne is as ons herkoms.

Ek het 'n goeie vriend wat aan 'n Israeliet kerk behoort, 'n goeie ou. Een van sy beste vriende het agtergekom dat hy so drie geslagte van tevore 'n gekleude voorvader het. Eendag sit ek en die vriend se vriend so by 'n vuur laat in die nag. Dit kom toe uit dat die gekeurde voorvader beteken hy kan nie Hemel toe gaan nie. Dit staan mos in die Bybel dat 'n"baster" nie kan Hemel toe gaan nie. Terselfdertyd staan daar dat 'n sondaar nie Hemel toe kan gaan nie. Wat is die ergste sondaar of baster, of albei?

Die slotsom van ons gesprek was toe; of Israeliete outomatiese Hemel toe gaan of nie speel min of geen rol nie, Jesus bring die res by die agterdeur in. Dit het vir hom baie beteken.

Unregistered
05-10-2013, 01:39 PM
Ek het hierdie op Boerevryheid raak gelees. Die Israelite daar spook steeds om n vertaling te vind wat hulle dit mee kan verduidelik.

Jesaja 49:6

Ou vertaling:
Hy het ges: Dit is te gering dat U my Kneg sou wees om op te rig die stamme van Jakob en terug te bring die gespaardes in Israel: Ek het U gemaak tot n lig van die nasies, om my heil te wees tot aan die einde van die aarde.

Nuwe vertaling:
Hy het ges: Dit is nie genoeg dat jy my dienaar is om die stamme van Jakob te herstel en om die Israeliete wat gered is, terug te bring nie;
Ek maak jou n lig vir die nasies sodat die redding wat Ek bewerk, die uithoeke van die aarde sal bereik.

NIV vertaling:
he says:
It is too small a thing for you to be my servant to restore the tribes of Jacob and bring back those of Israel I have kept.
I will also make you a light for the Gentiles, that you may bring my salvation to the ends of the earth.

King James vertaling:
And he said, It is a light thing that thou shouldest be my servant to raise up the tribes of Jacob, and to restore the preserved of Israel: I will also give thee for a light to the Gentiles, that thou mayest be my salvation unto the end of the earth.

New King James
Indeed He says, It is too small a thing that You should be My Servant To raise up the tribes of Jacob, And to restore the preserved ones of Israel;
I will also give You as a light to the Gentiles, That You should be My salvation to the ends of the earth.

Hier sien ons dat die profeet Jesaja alreeds in die ou testament profeteer het oor Jesus wat nie net al die stamme van Israel sou verlos nie, maar ook die heidin, of te wel al die nasies. Hier spreek God self deur Jesaja en s reguit dat dit n te klein dingetjie is om net die Israel stamme te red, daarom gee Hy ook al die nasies aan Jesus om te red. Dit is dus God se plan van die begin af en nie n nagedagte wat by God opgekom het nie.

Unregistered
05-10-2013, 08:07 PM
Ja, dit sal ma moeilik gaan, Klink my van hulle skryf klaar hul eie bybel.

Go CHEETAHS!

Unregistered
05-10-2013, 08:52 PM
Oeps......

Unregistered
05-11-2013, 01:36 AM
Alle rasse uit een bloed ? Hahaha... Toe nie...

Die term mens en mensdom in die Bybel verwys slegs na Adam se geslag, naamlik die blosende en bleekwordende blankes, naamlik die Erfsondaars...

Hand. 17: 26 : En Hy het uit een bloed al die nasies van die mens-
dom gemaak om oor die hele aarde te woon, terwyl Hy vooraf be-
paalde tye en die grense van hulle woonplek vasgestel het... (AOV)

Let Wel : die woord bloed hierbo was bygevoeg. Dit is nie in die oorspronklike Skrif nie. Hier onder volg die korreke vertaling :

(ASV) ...and he made of one every nation of men to dwell on all the
face of the earth, having determined their appointed seasons, and the
bounds of their habitation...

Maar dit maak in elk geval nie eers saak nie want...

Handelinge 17: 26 is n aanhaling of verwysing na Deut. 32: 8 ...

Deut. 32: 8 : Toe die Allerhoogste aan die nasies n erfdeel ge-
gee het, toe Hy die mensekinders van mekaar geskei het, het Hy
die grense van die volke vasgestel volgens die getal van die kin-
ders van Israel. (AOV)

(KJV) When the most High divided to the nations their inheritance,
when he separated the sons of Adam, he set the bounds of the
people according to the number of the children of Israel.

Let Wel : Soos ons hierbo kan sien is dit bevestig dat DIE NASIES = the SONS OF ADAM.

Die bevestiging - Israeliete is mense (Adamiete) :

Eseg. 34: 30-31 : "Maar hulle sal weet dat Ek, die HERE hulle God,
met hulle is, en dat hulle, die huis van Israel, my volk is, spreek die
Here HERE. En julle is my skape, die skape van my weide ; julle is
mense (H120-Adam), Ek is julle God, spreek die Here HERE." (AOV).

Die heidene en die nasies - wie is hulle ?

Israel sal baie nasies en volke wees (die blanke Israel-nasies) :

Gen. 35: 10-11 : ...en God s vir hom : Jou naam is Jakob ; jy sal
verder nie Jakob genoem word nie, maar Israel sal jou naam wees.
En Hy het hom Israel genoem. Verder s God vir hom : Ek is God,
die Almagtige. Wees vrugbaar en vermeerder. n Nasie, ja, n me-
nigte van nasies, sal van jou afstam, en konings sal uit jou lendene
voortkom.

Die heidene en die nasies van die Nuwe Testament is alleen die Adamiese (blanke) heidene en nasies ; grootliks die heidense Israel-nasies wat uit die verstrooiing kom ; ook genoem die vervalle hut van Dawid...

Hand. 15: 14-17 : "Smeon het vertel hoe God in die begin uitgesien
het om n volk uit die heidene vir sy Naam aan te neem. En hiermee
stem die woorde van die profete ooreen, soos geskrywe is : Daarna
sal Ek terugkom en die vervalle hut van Dawid weer oprig, en wat
daarvan verwoes is, sal Ek weer oprig en dit herstel, sodat die oor-
blyfsel van die mense die Here kan soek, en al die nasies oor wie my
Naam uitgeroep is, spreek die Here wat al hierdie dinge doen."

Let Wel : Hierbo word aangehaal uit die profeet Amos 9 : 8-11.

Die verstrooides was ook onder die Grieke :

Mark. 7: 26+29 : En sy was n Griekse vrou, n Siro-Feniciese van
geboorte, en sy het Hom gevra om die duiwel uit haar dogter uit te
dryf. En Hy s vir haar : Ter wille van hierdie woord kan jy gaan ; die
duiwel het uit jou dogter uitgevaar.

Let Wel : Hierdie bostaande stuk handel oor dieselfde gedeelte soos beskryf in Matt. 15: 23-28 waar die Messiah verklaar :

Matt. 15: 24 : Maar Hy antwoord en s : Ek is net gestuur na die ver-
lore skape van die huis van Israel.

Joh. 7: 35 : En die Jode s onder mekaar : Waar wil Hy heengaan,
dat ons Hom nie sal vind nie ? Hy wil tog nie na die verstrooides on-
der die Grieke gaan en die Grieke leer nie ?

Die verstrooides was ook onder die Romeine :

Ons weet dat die Romeine blankes (Adamiete) was met n blanke, Westerse beskawing.

Luk 7 :2-5 : En die dienskneg van n sekere hoofman oor honderd,
wat vir hom baie werd was, was ongesteld en het op sterwe gel.
Toe hy dan van Jesus hoor, het hy ouderlinge van die Jode na Hom
gestuur met die versoek aan Hom dat Hy moes kom en sy dienskneg
gesond maak. En toe hulle by Jesus kom, het hulle Hom dringend
gesmeek en ges : Hy is dit werd dat U dit vir hom doen ; want hy het
ons volk lief en het self die sinagoge vir ons gebou.

Hand. 10:1-2 : En daar was in Cesara n man met die naam van
Cornelius, n hoofman oor honderd van die sogenaamde Italiaanse
lerafdeling. Hy met sy hele huis was vroom en godvresend en het
baie aalmoese aan die volk gegee en was altyddeur in die gebed tot
God.

Die verstrooides was ook onder die Samaritane :

Die vrou van Samaria verklaar dat Jakob haar (hulle) voorvader was en daarmee erken sy dat die Samaritane geneties die afstammelinge van Jakob / Israel is.

Joh. 4: 7,12,25 : Daar kom n vrou uit Samara om water te skep.
Jesus s vir haar : Gee vir My water om te drink... (12) U is tog nie
groter as ons vader Jakob nie, wat die put aan ons gegee het en
self daaruit gedrink het, en sy seuns en sy vee ? (25) Die vrou s
vir Hom : Ek weet dat die Messas kom, Hy wat Christus genoem
word. Wanneer Hy kom, sal Hy ons alles verkondig.

Die verstrooide Israel in Suid-Afrika :

Daar is ook n oorblyfsel van Israel onder die (gelowige) blankes van Suid-Afrika.

Sef. 3: 10-14 : Oorkant die riviere van Kus vandaan sal my aan-
bidders, my verstrooide gemeente, my offerande bring. Op di dag
hoef jy jou nie te skaam weens al jou dade waarmee jy teen My oor-
tree het nie ; want dan sal Ek uit jou midde wegruim die wat in jou
oormoedig jubel, en jy sal jou nooit hoogmoedig gedra op my heilige
berg nie. En Ek sal tussen jou in laat oorbly n ellendige en geringe
volk wat by die Naam van die HERE skuiling soek. Die oorblyfsel van
Israel sal geen onreg doen en geen leuentaal spreek nie, en in hulle
mond sal geen bedrieglike tong gevind word nie ; maar hulle sal wei
en neerl, en niemand sal hulle verskrik nie. Jubel, o dogter van Sion,
juig, o Israel ! Verheug jou en jubel van ganser harte, o dogter van
Jerusalem !

Inderdaad : Daar is geen onderskeid tussen Blanke (Adamiet) en Blanke (Adamiet) nie :

Die Scith = Blanke / Adamiet (afstammeling van Adam & Eva).
Die Barbaar = Blanke (Adamiese) barbare, soos die Vikings.
Neither Jew or Greek = Geen onderskeid tussen Juder (Adamiet) en Griek (Adamiet). Blankes.
For the Jew and the Gentile = Vir die Juder (Adamiet) en die Adamiese (Blanke) heiden.
Gospel published amongst all nations = Natuurlik slegs onder die Erfsondaars (Adamiete / Israel nasies). Blankes.

En #30 se poging faal... Hy het vergeet om so n bietjie verder te lees...

Jes. 49: 7 : So s die HERE, die Verlosser van Israel, sy Heilige,
aan die diep veragte, aan Hom wat n afsku is by die volk, n Kneg
van die heersers: Konings sal dit sien en opstaan, vorste, en hulle
sal hul neerbuig ter wille van die HERE wat getrou is, van die Hei-
lige van Israel wat U uitverkies het.

Jes. 49: 26 : En Ek sal jou verdrukkers hulle eie vlees laat eet, en
van hulle eie bloed sal hulle dronk word soos van mos. Dan sal alle
vlees gewaar word dat Ek, die HERE, jou Heiland is, en jou Verlos-
ser die Magtige van Jakob.

Begin leer... of... Probeer maar weer.

/

Unregistered
05-11-2013, 02:57 AM
Lukas ek lees alles wat jy skryf, omdat jy die modus operandi von die krimineel werklik verstaan, dit is kwaai. Ek dink jy is profesioneel in dit wat jy doen, ek hou van sulke mense. Ek stem nie met alles saam wat jy oor geloof, politiek, kultuur en ander volkere skryf nie, maar dit is ook OK.

Jy het erens geskryf dat die ou-SA n' westerse land was wat sy waardesisteem op the swartman afgedruk het. Na 1994 het dit verander, nou regeer die Afrika-waardes, so krom soos hulle vir ons is.
Ek het gewaai omdat ek daai keuse in 1994 gesien kom het: gaan ek onder die westerse waardes lewe, of onder die Afrika-kultuur?
Dit gaan ook daarom of ek met my waardesisteem en vaardighede n' uitkoms in swart-Afrika het, of miskien liewerste in n' westerse land. Wat help my Doktorsgraad waneer die krimineel sy pistool in my gesig druk? Of waneer ek n' onnosel maar "well-connected" BEE baas kry?
Die Weste is maar erg vrot met sy relativisme, anti-christelike politiek en materialisme, maar ek kan as rasionele mens daar nog n' bestaan maak. Ek kan met harde werk, opvoeding en energie nog dinge verbeter, en selfs die vrugte vir myself pluk. In die nuwe SA moet ek baie slim wees, maar nie op die akademiese manier nie. En ek moet die Afrika-kultuur verstaan. Wil ek dit as mens met europese afkoms? Daai keuse bepaal hoe my kinders gaan leef.

Ek was ook baie teleurgesteld oor die ou leiers, hulle het ons maar gedrop. Toe kies ek met my voete.

Jannie van Graan
05-11-2013, 06:22 AM
Hierdie draad is vir mense geskep wat besluit het om te trek. Nie om hulle hier te hou nie maarom te hoor wat hulle vir ons wil vertel.

Maar, dit het ontaard in 'n godsdiens / geloof oorlog. Wat die hel gaan aa, kan mense hulle nie bepaal by die hoofie van 'n draad nie? Brand dit so erg daar diep binne jou dat jy jou twyfel hier moet kom staaf enjou mond uitspoel omdat ander nie jou en jou "rigting" slaafs navolg nie.

Soms dink ek party ouens lees teveel ScyFy stories en en vermeng dan daardie stories met een of ander bybel storie. Glo wat jy wil maar verdomp moet nie jou twak in almal se kele afwurg nie.

Lukas
05-11-2013, 09:20 AM
Baie dankie vir Jannie 34 en 35 se plasings. 34. Baie dankie dat jy die draad weer terugkry. Maar voor ons met jou bespreking aangaan wil ek net iets noem.

Om een of ander onverklaarbare rede verander hierdie tipe drade elke keer in debat of die sogenaamde Israeliete werklik Israeliete is en of hulle werklik so wit en onbesproke is as wat hulle s. Dan kom daar n klomp argumente en uiteindelik ontaard die draad in n onsmaaklike modder en klip gooiery.

Ek het al male sonder tal verduidelik dat ons op hierdie draad nie die Israel visie is nie, dit nie bevorder nie en dat ons ook nie n platform is waar die sogenaamde Israeliete hulle ideologie mag adverteer nie. Maar voor ons ons o uitvee is ons weer waar ons laas opgehou het.

Ek het vanmre weer gaan antwoorde soek en ek wil vir die Israeliete vra om Jesaja 44 te lees en daarmee vrede te maak. Die versies vertel dat ons wat God se kinders is in verskillende groepe verdeel sal wees.

Isa 44:3 Want Ek sal water giet op die dorsland en strome op die dro grond; Ek sal my Gees op jou kroos giet en my sen op jou nakomelinge.
Isa 44:4 En hulle sal uitspruit tussen die gras in, soos wilgerbome by waterlope.
Isa 44:5 Die een sal s: Ek behoort aan die HERE; en die ander sal die naam van Jakob uitroep; en die ander sal met sy hand skrywe: Ek behoort aan die HERE, en hom met die erenaam Israel noem.

Ons wat nie Israeliete is nie is oortuig dat alle mense ongeag hulle kleur gered kan word en gered word. Joe_2:32 En elkeen wat die Naam van die HERE aanroep, sal gered word; want op die berg Sion en in Jerusalem sal daar ontkoming wees soos die HERE ges het, en onder die vrygeraaktes die wat die HERE sal roep.
Respekteer ons siening terwille van die samehorigheid op hierdie draad. Want solank julle dit respekteer sal daar nooit n rede wees om mekaar af te breek en te beledig en te verkleineer nie.

As ons almal kinders van God is, is dit ook ons getuienis waarmee ons onder mekaar omgaan wat vir die wat nog pad soek, n voorbeeld moet wees. Almal wat hierdie blad lees is nie wit nie. Baie wat nie wit is nie en wat gered is en wat hier lees, word baie keer ernstig beledig en weggejaag. Aanvaar dat ons anders is en hou jou afbrekende kommentaar vir jouself en vir jou eie groep waar jy beweeg.

Lukas
05-11-2013, 09:27 AM
34. Ek dink dat jy vandag ’n baie belangrike aspek hier uitgelig het waaraan ’n mens nie aldag dink nie. Om jouself akademies te kwalifiseer hou baie voordele en nadele in. Die nadeel in die nuwe Suid-Afrika is dat daar nie vir jou kennis voorsiening gemaak word nie. Die koste om tot op daardie punt te kwalifiseer waar jy is, kos veel meer as ’n huis en dit neem in baie gevalle ’n leeftyd om die studiegeld weer terug te betaal.

Wat maak ’n mens wanneer jou werk jou passie is en jou land nie meer vir jou voorsiening maak om met die kennis waaroor jy besit, in die land welkom is nie ?

Die ander vraag wat my ook tref is ons herkoms. Ek was op ’n Russiese skip waar ons ons tegnieke teen die seerowers gaan toets het. Om elke dag tussen die Russe te wees gee mens ’n geleentheid om ander mense ook te leer ken. Een ding wat vir my besonder treffend was en wat my baie oor ons eie bestaan laat dink het, was hulle geskiedenis. Kyk ons na ons eie geskiedenis kan dit op sy langste terug 361 jaar wees. My eie familie Swart kan op ongeveer 339 jaar in Afrika roem. Maar wat beteken dit wanneer die Rus vir my vertel dat sy familie 1735 jaar gelede vir Jesus as hulle verlosser en Saligmaker aangeneem het. Hoe sterk is ons volk gevestig wanneer die Rus vir my vertel dat die geskiedenis vir hulle geleer het dat Europe ongeveer elke 500 jaar sal probeer om Rusland in te val?

Dit bring my weer by ons eerste probleem. Net ’n derde van die oorspronklike gaste in Afrika het vir hulle geloof hierheen gevlug. Twee-derdes van ons voorgeslag het hulle eie vaderland vir ander redes verlaat. Kan ’n mens nou regtig daarop aanspraak maak dat ons uit patriotisme as ’n volk hier ten gronde moet gaan as ons voorsate in die eerste plek hierheen gekom het omdat hulle nie veel waarde aan hulle eie vaderland geheg het nie?

Ja, ek glo dat daar ’n rede is waarom ons vandag nog hier in Afrika sit. EK glo ook dat God dit as deel van Sy plan in wreld so beskik het. Ons kan oor die redes spekuleer maar dit beteken nie dat ons noodwendig reg sal wees nie. Daar sal altyd van ons wees wat hier sal agterbly. Daar sal altyd weer nuwe Europers hierheen trek wie se nageslag hulle daarop sal beroep dat hulle Boer of Afrikaners is. Ek ken mense wat nou ’n tweede geslag in Afrika is en wat so Afrikaans is as wat ek is. Hulle praat Afrikaans, sukkel met die Engels en kan nie meer sy pa of sy ma se oorspronklike taal praat nie. Hulle is eg Afrikaners en hulle waardes is dieselfde as my waardes.

Brandwag hou aan die volkskap vas. Ek het dit ook lank gedoen maar ek dink dat ons iets mis. Ons voorvaders het nie hierheen gekom om ’n nuwe volk te stig nie. Net so sal ons ook soos ons stamvaders keuses maak wat ons as mens bevoordeel. Dit beteken dat ons vir ’n 100 of 200 of self 300 jaar hier sal bly om op ’n dag weer op te pak en te trek waar die toekoms beter sal wees. Nie een van ons kan waarborg dat ons kinders of ons nageslag hier sal bly tot Jesus weer op die wolke kom nie.

Ek vermoed dat 34 wanneer die toestande vir hom sal verbeter nie sal omgee wanneer sy kinders eendag besluit om weer terug te trek nie. Ek weet nie maar dit kan selfs moontlik wees dat 34 eendag self hier sal wil aftree wanneer die land weer stabiel is. Nie dat ek dink dat ons dit in ons leeftyd sal sien nie. Ek weet nie hoe 34 daar sal voel nie.

Aan die ander kant is Brandwag ook moontlik binne die genetiese raamwerk van sy voorsate. Sy voorsaat het moontlik vir die uitdaging om hierdie land te tem, hierheen gekom en nou is die uitdaging weer hernu. Moontlik is dit ook my probleem.

Jannie van Graan
05-11-2013, 11:54 AM
Ek het toe ek jonger was die geleentheid gehad om te vertrek. Op daardie stadium het ek my opsies oorweeg en my kinders was klein, die politiek nie so vel nie en meeste dinge in die land het nog goed gewerk. Later het die korporatiewe besigheid vir wie ek gewerk het hulle sielle verkoop en baie van ons gegradueerdes is opgeoffer vir die "voordeel" wat hullesou trek uit BBBEE. Miskien kan mens hulle nie blameer nie dit gaan tog ook om oorlewing vir hulle. Ek het my paket en ondervinding aangewend en 'n besigheid begin. Vandag 12 jaar later is ons omset net oor die ses miljoen per jaar en ek wil dit nie groter maak nie omdat jy dan net van jouself 'n teiken sal maak.

Dus, is dit nie meer vir my 'n opsie om boompie te verplant nie. ek het 'n paar baie goeie jong manne in diens en voel myself verantwoordelik vir hulle en hulle families. ek was al in baie lande oor see en moet erken dat SA met al sy probleme nog steeds vir my die beste plek is.

Ek is van mening dat ons eintlik maar die lewe vir onsself moeilikmaak deur al die verskillende splinter groepe wat hulle self Boer, Afrikaaners ens noem. Daar is sekerlik 'n goei 10 of meer "organisasies" wat hulself die Boere Volk noem en eintlik poep hulle teen donderweer omdathulle nie kragte saam snoer en 'n "force" word nie. En dan is daar nog binne-in die groepe hulle eie "vyhand" (godsdiens / geloof) wat hulle telkemale pootjie sooshulle mekaar takel oor die kwessie.

Totdat die wit Suid Afrikaaners nie as een man saam staan nie sal hulle geen indruk op niemand (enige iemand) maak nie. Inteendeel die binne gevegte en skel taal midde in die groepe maak van hulle meer 'n bespotting as enige iets anders. Miskien is dit juis die doel van die geloofs-groepe, om tweedrag en twis te saai.

(Dankie, Jannie. Ek het die laaste deel uitgevee omdat ek probeer om die draad weer op sy spoor probeer kry. )

Unregistered
05-11-2013, 02:33 PM
Ek vermoed dat 34 wanneer die toestande vir hom sal verbeter nie sal omgee wanneer sy kinders eendag besluit om weer terug te trek nie. Ek weet nie maar dit kan selfs moontlik wees dat 34 eendag self hier sal wil aftree wanneer die land weer stabiel is. Nie dat ek dink dat ons dit in ons leeftyd sal sien nie. Ek weet nie hoe 34 daar sal voel nie.

Aan die ander kant is Brandwag ook moontlik binne die genetiese raamwerk van sy voorsate. Sy voorsaat het moontlik vir die uitdaging om hierdie land te tem, hierheen gekom en nou is die uitdaging weer hernu. Moontlik is dit ook my probleem.

Danke Lukas, jy's meestal reg met wat jy se. Ek sal eintlik graag vandag wil terug kom as ek n' ordentlike werk kan vind, wat die akademiese standaard waardeer waarvoor ek 6 jaar volteids en 10 jaar "part-time" geswot het (n' paar grade en n' Dr.) . Ek het 1 dag verlof vir my Doktorsgraad gevat.
Ek voel net so sterk soos julle ouens oor SA, veral die Afrikaner. Ek het ook sterk europese wortels. In ons familie was mense wat oor 300 jaar in die ou land lofliedere geskryf het wat in the kerk se gesangboek staan. Die Christlike geloof is baie generasies in beide my ouers se families veranker, hetsy die Boer, hetsy die europese meisie. Dit word van geslag to geslag oorgedra.

Maar hoe kan ek vir die Afrikaner se saak veg as hy dit self nie wil doen nie? Of as hy self korrup word en alles met geld wil koop? Soos in 1994. En ek het nie gewaai omdat ek niks vir SA of die Afrikaner voel nie. Dit het my omtrent 10 jaar gevat om emosioneel afskeid te neem.

Wat Lukas oor Habakuk geskryf het is die geloof wat ek ken, al sukkel ek partykeer emosioneel daarmee. God maak aanspraak daarop om deur ons verheilig te word omdat hy dit verdien, onafhanklik daarvan hoe selg of goed dit met ons gaan. Die ou mense het dit beter verstaan as ons. Hy is die heilige Heerser, en het deur sy Seun vir ons uitkoms uit die juk van sonde geskep. Dit is die enigste werklike belofte wat ons het, maar dit is genoeg.
Ek onderhou nog eiendom in SA omdat ek, wanneer ek aftree, wil terug kom. Want ek mag weens die aftreewette in die EU nie meer na die ouderdom van 65 jare werk nie. En ek kan van SA af konsultasiewerk doen. Ek is nie bang vir geweld of oorlog nie, ek was mos in die ou army en ons is gelowige mense. Maar ek waardeer dit om in n' beskaafde omgewing te woon en te werk, en die vrugte van my werk, wat ek as my persoonlike roeping sien, te pluk. Chaos, kriminaliteit en oorlog is nie so kwaai nie.

Lukas
05-11-2013, 11:09 PM
39. Hier begin dinge wat werk betref ook agteruitgaan. In Europa mag jy nie meer na 65 werk nie. In Suid-Afrika is daardie afsnypunt glo nou op tagtig. As dinge nie vinnig verander nie beteken dit dat daar vir jou darem nog so vyftien jaar na jou aftrede oor is om van hier te werk.

Die afsnypunt is ook n interessante besigheid en mens wonder wat al die redes daarvoor sal wees. Die versekeringsmaatskappy bereken glo volgens hulle finansile modelle dat n mens binne vyf jaar na-aftrede sal doodgaan. Baie min mense leef glo langer.

Maar om mense te forseer om af te tree maak seker ook plek vir jonger bloed wat goedkoper is. Die som is net nie vir my iets wat n eenvoudige antwoord het nie. Die ouer man moet mos baie meer ondervinding en wysheid h en kan vir n besig as mentor, konsultant of raadgewer tog baie meer beteken?

Maar nou praat ek weer goed waarvan ek niks verstaan nie. Baie dankie dat jy met ons jou storie gedeel het. Dit maak baie sin en dit help ons wat hier voortploeter om beter te verstaan. Ek wens net dat meer mense soos jy vir ons wil vertel waarom hulle met hulle voete gestem het. Wie weet. Miskien kan ons hier iets met die kennis wat nou in die buiteland sit, begin wat iets positiefs aan die gang kan sit.

En wat ons dwarstrekkery betref. Miskien kan hierdie draad dit dalk regkry dat ons onsself ook beter verstaan. En wanneer ons eers die dag besef dat die antwoord nie die kerk is waaraan ons behoort nie maar dat dit die bloed van Christus is wat ons vrygekoop het, sal die gestryery dalk ook minder word.

Tog dink ek dat dit goed gaan. Toe die Europese nasies so jonk soos ons was, het hulle waarskynlik nog nie eers besef dat hulle n volk is nie. Ons vorder na my mening goed en ons het nog n paar goed om van onsself te verstaan voor ons meer verdraagsaam teenoor mekaar sal wees.

Unregistered
05-12-2013, 12:52 AM
Net God kan ons ontbind ek besef dit gaan nie saak maak wat ek se nie. Ons volk is 366jr oud en dit begin alles by die Haerlem wat in die Kaap gestrand het. Party mense besef nie dat hulle patrioties is nie, maar ek kan dit selfs in die poste sien. Ek is oortuig dat ons hier met n permanente doel geplaas is, wat as n volk n "stuk gereedskap" vir God is. Brandwag

Unregistered
05-12-2013, 08:53 AM
Lukas, baie dankie vir hierdie draad. Ek self worstel nou met hierdie vraagstuk, bly of gly?

Nie ek wat wil gaan nie, maar my kind. Hy het klaar geswot. Doen baie goed en is in n sektor wat in aanvraag is, BEE kan nie byhou nie.

Hy wil gaan omdat hy dink hy kan nie sy kinders hier veilig grootmaak nie. Hy lees baie op forums en sy kop staan Australi toe. Ek het hom my mening gegee dat ek dink dit is die verkeerde ding, maar gaan nie aanhou om met hom daaroor te redeneer nie. Hy is n kind van God en ek weet jy kan nie vir God voorskryf wat Hy met Sy kinders doen nie. God sal jou pad stuur soos Hy dit wil h. As my kind Australi toe moet gaan, dan sal hy. As hy nie moet nie, kan hy maar beplan en droom soos hy wil, hy sal nie gaan nie. Ek het dus vrede daarmee.

Intussen bly ek maar menslik en wonder hoe dit regtig daar gaan? Mens hoor al die positiewe stories, van hoe veilig dit daar is en hoe jy jou kind n fiets kan gee en s gaan speel in die parkie. Hoe hulle op n trein kan klim en n fliek in die stad kan gaan kyk en veilig terug kom. Ek vat dit maar met n knippie sout.

Dan hoor mens weer van die diversiteit van die mense daar, hoe baie etniese groepe daar is en die verbastering. Dan krimp jou hart en moet jy weer hard op jou geloof steun.

Mens hoor ook dat die eerste jaar baie moeilik is om aan te pas, dat die wat terug kom dit binne die eerste jaar doen en die wat langer as n jaar daar bly, s hulle sal nooit terug kom nie.

Is daar Australiese Suid Afrikaners wat vir ons hier eerste hands kan vertel? Ek ken mense persoonlik wat soontoe is. Hulle kinders het heeltemal verander en is wat ek noem, vroeg ryp. Ek kan nog nie s vroeg vrot nie, want hulle is nog jonk. My kind wys my egter daarop dat dit hier maar net so gaan en dit hang van die ouers af van hoe die kinders uitdraai.

Lukas
05-12-2013, 10:01 PM
Brandwag ek wil net s dat jy reg is en dat jy dalk ook verkeerd is. Ek glo ook dat daar ’n doel is waarom ons hier is en dat ons iewers in die toekoms ’n belangrike rol gaan speel. Terselfdertyd is die wat vir die doel werk amper iets soos ’n Gideon bende. Die wat glo dat ons ’n doel hier het glo dit omdat dit in hulle harte geplant is. Die res is nie deel van die plan nie en al praat hulle Afrikaans, beteken dit nie dat hulle jou siening deel nie. Maar dit beteken nie dat hulle later sal inval of dat een van hulle kinders later sal inval nie.

Wat ek probeer s is dat jy deels reg is om te glo dat ons ’n spesifieke doel het en deels verkeerd is omdat jy dink dat al die mense wat Afrikaans praat deel van die plan moet wees. Noem dit patriotte as jy wil. Maar een ding het ek nou al geleer. Jy is of ’n patriot of jy is nie. Die ander ding wat ek geleer het, is dat jy nie noodwendig in Suid-Afrika hoef te woon om ’n patriot te wees nie. Waaroor ek oortuig is, is dat hierdie tipe patriotisme waarvan jy praat nie soos ’n geloof is waartoe jy mens kan bekeer nie. Hulle is of hulle is nie en jy mors tyd om mense wat nie is nie te oortuig om te word.

Ek sal s dat jy maar soos ek moet maak. Maak vrede dat God self sal onderhou wat Hy begin het.

Dit is maar my siening.

42. Hier is nog een van my sienings.

’n Mens hoef nie te preek om ’n ’n getuienis vir God te wees nie. Baie mense wat in die Buiteland is, is gelowiges en ek glo dat hulle deur hulle lewe ’n getuienis vir God is. Daardie getuienis is belangrik en dit sal eendag vrugte werp.

Wat die kinders betref. Dit is so dat kinders tydens hulle rebelse stadium wild kan wegbreek. Maar wanneer die opvoeding in liefde ferm en regverdig was, sal hulle eendag weer terugkeer na die pad waarvolgens hulle grootgemaak is. Wanneer ’n kind van God sy groot trek in gebed bevestig, moet ons hulle nie terughou nie. Tyd sal leer en meer as dit kan ons nie verwag nie.

Ek ken nie jou omstandighede nie en weet nie of jy ’n man of ’n vrou is nie. EK weet ook nie waarom jy saam met die kinders moet trek nie. Maar soos ek s wat God in jou seun se hart gel het hoef nie noodwendig in jou hart te wees nie. Met ander woorde. Dit beteken nie dat jy ook moet trek wanneer jou kind trek nie. Bid en vind uit wat jy moet doen.

Maar ek stem saam met jou. Dit sal baie goed wees as mense wat reeds getrek het hulle storie vir ons wil vertel.

Unregistered
05-13-2013, 12:07 AM
haha, nee ek is n man en ek trek gin nerens heen nie. Ek is waar ek moet wees.

Unregistered
05-15-2013, 08:38 PM
Ek dink baie van ons het oogklappe opgesit a g v verskeie negatiewe faktore en emosioneel uitputting.

Die res van die wereld kyk na Afrika as die bron van groei vir die toekoms maar ons sien dit nie raak nie a g v die oogklappe. Daar is baie geleenthede in Afrika (bo Suider Afrika) en daai mense weet can die waarde in ons as Boere se Energie en kennis.

Pas op dat ons die geleenthede miskyk a g v ons "bysiendheid" nie.

Black Wattle

Unregistered
05-16-2013, 08:58 AM
10. Dit was nou n sinvolle plasing. Ek het die afgelope week weer daaroor gewonder hoe die Jode dit oor n duisend jaar in die vreemde dit regkry om n Jood te bly. Ons Afrikaners kan na n 100 jaar seker nie met dieselfde tipe sukses spog nie.

Na 1002 het n klomp boere na Argentini verhuis. Dit sal interessant wees om te weet hoeveel van hulle aanvanklik getrek het en hoeveel van hulle vandag nog Afrikaanssprekende protestante is. Die probleem dink ek kom by die kinders. Daar is baie Afrikaners in die buiteland maar hulle staan nie soos die Gipsy bymekaar nie. Elkeen veg vir sy eie oorlewing en die geleenthede waar hulle bymekaarkom word al minder. Die kanse dat die kinders wat daar skoolgaan met mede-Afrikaners sal trou is seker baie baie skraal.

Wat sal die Afrikaner in die buiteland se kanse wees om Afrikaanssprekende kleinkinders te h?

Die meeste Jode se kinders praat ook nie eintlik meer hul eie taal nie. Hul het soos die ander mense wat bv na Amerika geimmigreer het hul taal mettertyd verloor. Jy kan maar vergeet, as jy emigreer sal jy nie Afrikaans bly nie. Daar mag woorde oorbly, jou kinders mag dit selfs praat maar jou kleinkinders wie se een ouer heel waarskynlik nie n Afrikaner sal wees nie, hul sal ten volle verengels. Sekere kultuurdinge sal langer oorleef as die taal self. Die blote oorweldigende teenwoordigheid van Engels, selfs hier in SA, se invloed kan nie onderskat word nie. Selfs my eie seun wat graag wetenskaplike programme op tv kyk ken nie aldag die Afr terminilogie nie. Hy kyk al hierdie goed in Engels en dan kom hy by my en vertel my wat hy gesien het. Kort-kort vra hy my die Afr vir n sekere woord.
My seun doen baie goed in Afrikaans. Ek praat suiwer Afrikaans en ons bly op die Vrystaatse platteland en tog kan ek baie duidelik sien hoe Engels my taal verdring deur middel van die tv. So kom ek ook agter by van my familie in die korporatiewe wereld. Hul woordeskat in Afrikaans raak ongelukkig verroes. Hul gebruik growwe anglismes om hulself uit te druk. eenvoudige terme soos kommissie ooreenkoms word net eenvoudig commission agreement. n Vergadering is n meeting, so kan ek aangaan. Ons kan dit luiheid noem, die feit bly staan, Engels se oorheersing is geweldig en as jy selfs hier in SA daarmee te make het, hoeveel te meer in n land waar jou kind in Engels sal skoolgaan. Engelse vriende gaan maak en die grootste deel van sy/haar dag in Engels gaan leef.

Alet