PDA

View Full Version : Buite egtelik

472
12-02-2016, 07:56 PM
In die video oor Obama wat ek netnou geplaas het, se Steven dat dit in die Bybel staan dat n 'illegitimate child' nooit die ewigheid kan be erf nie. Verstaan ek hom verkeerd? Waarna in die Bybel verwys hy?

472
12-02-2016, 08:01 PM
N Soektog wys dat die woord 'illegitimate' net 3 keer in die bybel voorkom.

Hos 5:7 They are unfaithful to the Lord; they give birth to illegitimate children. Now their New Moon festivals will devour them and their fields.
John 8:41 You are doing the things your own father does.” “We are not illegitimate children,” they protested. “The only Father we have is God himself.”
Heb 12:8 If you are not disciplined (and everyone undergoes discipline), then you are illegitimate children and not true sons.

472
12-02-2016, 08:10 PM
Deu 23:2 A person of illegitimate birth may not enter the assembly of the LORD; to the tenth generation no one related to him may do so.

Verskeie vertalings.

472
12-02-2016, 08:44 PM
Hos 1:2
When the LORD first spoke through Hosea, he said to him, "Go marry a prostitute who will bear illegitimate children conceived through prostitution, because the nation continually commits spiritual prostitution by turning away from the LORD."

Nov16
12-02-2016, 08:44 PM
Deu 23:2 A person of illegitimate birth may not enter the assembly of the LORD; to the tenth generation no one related to him may do so.

Verskeie vertalings.

Baie mooilik asook baie maklik, ou wette is geskryf juis om daardie balhoorige isrealiete in toom tehou.

Met die kruisiging is daar n verandering dan nie?

Lekkersoek

Lukas
12-04-2016, 11:46 PM
Die buite egtelike kinders word in die Engelse bybel Bastards genoem en hulle is met die kruisiging van Jesus vry gemaak om ook wanneer hulle Jesus aanvaar, kinders van God genoem te word.

472
12-06-2016, 01:10 PM
Die buite egtelike kinders word in die Engelse bybel Bastards genoem en hulle is met die kruisiging van Jesus vry gemaak om ook wanneer hulle Jesus aanvaar, kinders van God genoem te word.

Lukas, ek weet dit vir n feit! Ek is self n buite egtelike kind. My ouers moes en het getrou. Kort daarna geskei en ek het my biologiese vader eers nadat ek 21 jaar geword het ontmoed. Ek is deur n stiefpa groot gemaak aan wie ek ewig dankbaar is en as my eie aanvaar het. Lang storie, maar die punt is, dat wat jy sÍ, ek self van kan getuig. God het dit aan my bewys deur die jare en my nooit versaak nie!

Ek het net gewonder waar die ou in die video daaraan kom?

478
12-08-2016, 10:12 AM
In die video oor Obama wat ek netnou geplaas het, se Steven dat dit in die Bybel staan dat n 'illegitimate child' nooit die ewigheid kan be erf nie. Verstaan ek hom verkeerd? Waarna in die Bybel verwys hy?

@ 472, I have always understood the word to mean miscegenation, not illegitimate or bastard.

472
12-08-2016, 10:21 AM
@ 472, I have always understood the word to mean miscegenation, not illegitimate or bastard.

haha, julle Engelsmanne! Ons boertjies moet altyd gaan google!

the interbreeding of people considered to be of different racial types.
"they believe in miscegenation as the answer to world peace"

Interesting observation. How did you come to that understanding?

478
12-08-2016, 10:28 AM
:D I might speak English, but I was raised in a seriously 'verkrampte' Boere home. It comes from what I was taught and my Dad had many books on scientific studies to do with the results of race-mixing. I unfortunately do not have these books.

Hein
12-08-2016, 01:14 PM
Hallo 472. Miskien kan ek my 10c hier bysit. Lukas is reg, dit beteken bastard. Onegte kind beteken vir my dat God jou as Sy kind sien, maar jy tree so op in die lewe dat jy jouself verwerpbaar maak, met jou doen en late. Jy is\was God se kind, maar toe rebeleer jy en maak dat jy as onegte kind gesien word.

In die geval van Hebr12( vader kind verhouding) sien ons dat:
1.bestraf(praat, hard praat, skel) ;
2 tugtig ( onderrig, opvoed, slaan) ;
3 en dŗn laastens kasty ( slaan met lat/ sweep, plae, siektes)
nie daardie kind kon red nie, wwnt hy het gerebeleer en op sy eie aangegan en al die bogenoemde 3 goed verwerp..... EERS DAN sien God hom as ONEGTE KIND.
So wat ons hier sien is hardheid vŗn hart, en iemand wat weier om reggehelp te word wat Ů onegte kind is.

Groetnis

472
12-08-2016, 02:03 PM
Hein, ons praat eintlik oor wat hier in die video gesÍ word. Klik op die skakel en hy sal op die regte plek begin speel. Sit eers jou volume so hard jy kan, die video se volume is baie laag.

https://www.youtube.com/watch?v=Z6Z1x3dlkYc&t=400s

S415
12-12-2016, 04:21 PM
... my Dad had many books on scientific studies to do with the results of race-mixing.

I would love to get more info on this as what I have have been taught as a geneticist does not go along with what is generally believed by the average person on the street.

478
12-13-2016, 10:42 AM
I would love to get more info on this as what I have have been taught as a geneticist does not go along with what is generally believed by the average person on the street.

Hi S415, I have been scratching the one lonely brain cell in the head and I cannot remember what these books were nor did I pay enough attention when he passed away to keep the books. I do recall one book called: The Origins of Race and Civilisation by Charles Weissman (or Weiss), but I am not too sure if it a scientific analysis or history. I will ask members of the family if they recall which Authors he favored, but as you can imagine, folks foam at the mouth iF this subject is touched upon. Het Buchendiens (?? (spelling), a book shop in PTA does carry a lot of books along these lines, so perhaps you could start there. I hope they are still around, a lovely book shop.

S415
01-05-2017, 01:38 PM
Ek het die boek in PDF formaat hier gekry ... http://www.biblerays.com/uploads/8/0/4/2/8042023/the_origin_of_race_and_civilization.pdf

Ek is nog besig om dit te lees, maar dit is baie interessant. Wat ek veral interesssant vind is hoe "verkeerd" ons bykbaar oor sekere aspekte in die Bybel geleer is. Ek moet van die goed beslis nog verder gaan ondersoek, maar dit is baie insiggewend. Ek moet ook bieg dat dit van my opvattinge so bietjie uitdaag, maar wie is nou bang vir 'n uitdaging?

478
01-06-2017, 05:43 AM
Hi S415, what a find and half. :D The book "nogal mahala", well I'll be darned. This book averages $500.00 in some places, thank you very much. About those challenges......... keeps the grey mass going.

S415
01-06-2017, 11:03 AM
Ek het die boek klaar gelees. Baie insiggewend en dit spreek baie vrae aan wat ek as wetenskaplike al vir baie jare het oor 'n "eng" Bybelse interpretasie vs 'n meer wetenskaplike interpretasie van sekere dinge.

Baie hartseer is egter waar die sskrywer totaal uit die bus val met ongegronde stellings, selektiewe teksverse en so aan om uiteindelik sy punt verder te probeer dryf.

Ek kan sien dat indien mens nie die Skrif ken nie, mens maklik deur die perd na ssy kant toe oorgehaal sal word. Hierdie is ook nie die engste van die soort literatuur wat ek al geleees het nie.

Soos die Woord sÍ "My volk gaan verlore weens 'n gebrek aan kennis ..." en nÍrens is dit amper meeer van toepassing as waar mens boeke lees wat selektief is in die "waarheid" wat hulle verkondig nie. Die Woord sÍ ook "Ondersoek alle dinge en behou die goeie" en daar is beslis goeie info selfs ind hierdie boek.

454
01-06-2017, 01:05 PM
Ek stem saam met jou S415, ek het so halfpad deur die boek gelees en tot dieselfde gevolgtrekking gekom.

Lukas
01-07-2017, 06:10 PM
Die vermiste skakel / Neandertal man woon tussen Klerksdorp en Wolmaransstad Sy naam is Shimi. Ek weet nie of hy nog leef nie en ek het nooit ín foto van hom geneem nie. Hy is swart en baie bang vir mense. Hy het ín beperkte taal vermoŽ en hy sal eerder blink goedjies bedel wanneer hy later mak geword het om naby genoeg te kom.

Shimi skiet alle menslike teorieŽ in die voet.

510
01-08-2017, 05:03 PM
Lukas! Ek weet van nuuskierigheid is die tronke vol en die kerke leeg! MAAAR dit klink na 'n goeie storie. Vertel seblieeeeffff!