PDA

View Full Version : Brief uit die gevangenis...

Unregistered
08-01-2013, 09:48 AM
Ek verwys na die brief geplaas op Suidlanders se web werf. Ek is heeltemal in eenstemming met die skrywe en stem 100% saam. Vrder sien ek dit as n klad op ons as blanke burgers van hierdie land se naam. Deur ons stilswye keur ons goed, dit wat gebeur. Die vergrype van die regering deur die regstelsel om so iets toe te laat. Ons sit eerder en slurp die stories in die media op, kritiseer en laat toe dat alle regsbeginsels verkrag word, want ons glo mos die man het gekry waarvoor hy gesoek het. Ek skaam myself! Wat kan ek doen, man alleen, in n samelewing wat eerder anderkant toe kyk, as om n hand uit te steek en te roep tot geregtigheid. Dit is te moeilik, ek het nie tyd nie, ek het te veel om te verloor, ek gaan nie my familie blootstel nie, ek gaan nie my lewe soos dit is in gevaar stel om dieselfde pad te loop en ook vervolg te word nie. So kan ek aangaan. Ek is seker daar is nog baie verskonings. Intussen sit hierdie man nou al sewe maande in n sel sonder om eers aangekla te wees, wat nog van skuldig? Die saak is nie eers klaar ondersoek nie. Dit is met een woord belaglik, in die afwesigheid van n sterker woord, en ek en ons laat dit toe!

Ek weet dit is moeilik en n opoffering, maar ek pleit by my mede burgers, kom ons staan op en doen iets daaraan. Nie onwettig nie, maar n duidelikke en harde roep teen hierdie onmenslike handeling teen hierdie gevangenes. Dit is ons plig!

Ek plaas my eie naam, sodat ek nie, wanneer daar geroep word met n plan, die luuksheid het om terug te sit en ander die werk te laat doen nie.
Tom Kriek

PS. Dit is ook n skande dat hierdie man hom moet wend tot n eetstaking om gehoor te word. Wat is die kanse op sukses? Hy gaan sekerlik ignoreer word. Dan moet hy of stref vir sy saak, of stert tussen die bene tou opgooi en weer begin eet om in die lewe te bly vir sy familie. Ek s weer, as ons dit toelaat, laat sak ek my kop in skaamte, verloor alle respek vir hierdie volk en verloor daarmee saam alle hoop. Hierdie is n waterskeiding. Dit gaan oor regverdigheid as beginsel en nie oor skuldig of onskuldig nie. Wat gaan ons doen?

Matt 25:39 En wanneer het ons U siek gesien of in die gevangenis, en na U gekom?

http://www.suidlanders.co.za/wp-content/uploads/2013/08/Johan-Hendrik-Prinsloo..jpg

Brief uit die Gevangenis
Posted on August 1, 2013 by Bestuur

(1) DieNasionale Vervolgings Gesag (N.V.G)
(2) Die Kommisaris van Justisie
(3) Die Media
I/S: Amptelike kennisgewing t.o.v. eetstaking deur Johan Hendrik Prinsloo. Hiermee gee ek amptelike kennis van my voornemens om op die 5de Augustus 2013 op n eetstaking te gaan.

Die doel van hierdie eetstaking is om die ontkenning van my basiese menseregte uit te lig op die enigste wettige manier tot my beskikking.

Dit is nou alreeds sewe (7) maande sedert ek gearresteer is en daar is tot vandag toe nog geen formele klagstaat ingedien nie. In hierdie tyd het die media en ander hulself die geleentheid gegun om leuen op leuen oor my te verkondig, sonder dat my kant van die saak ooit gehoor is, omrede die hofsaak keer op keer uitgestel word oor klein sakies.

In my eenvoudigheid as mens kan ek nie verstaan hoe die SAP gedurig die saak wil uitstel om hulle ondersoek te voltooi nie. Moes hulle nie eers die saak ondersoek het en seker gemaak het van hulle feite voor hulle iemand net in die tronk kan gooi nie?

My vertroue in die regstelsel, wat ek eens vurig ondersteun en opgebou het, word benadeel omrede die basiese beginsel van Onskuldig tot die teendeel in n hof bewys is, klaarblyklik nie meer geld nie. Ek sien uit na my dag in die hof om my saak te stel en ek weet die waarheid sal my onskuld bewys, maar tot dan moet ek soos n dier in n hok aangehou word. Wie kan die dae wat ek hier spandeer het teruggee, die dag as ek onskuldig bevind word?

My vrees is dat hierdie saak, nes die Boeremag saak, uitgerek gaan word. Ek verstaan dat die regstelsel sy pad moet gaan en ek vra nie vir voorkeur ten opsigte van my saak nie, maar net die eenvoudige basiese reg om as onskuldige man saans in my eie bed te kan slaap, my medisyne te kan neem op tyd en soos voorgeskryf en n dieet te kan volg om my gesondheid te herstel. Ek het alreeds 2 beroertes gehad en het n familiegeskiedenis van hartkwale.

Die Grondwet van hierdie land waarborg n individu sekere basiese menseregte. Die reg opwaardigheid, die reg tot n spoedige en regverdige verhoor, die reg tot mediese behandeling, die reg om onskuldig te wees tot andersins deur n hof bewys is, die reg tot lewe. In die laaste sewe maande is hierdie basiese menseregte van my ontneem en dit alles sonder dat die ondersoek eers afgehandel was.

Ek is meer as bereid om by die strengste van borgvoorwaardes te hou. Ek sien uit na die dag om my saak in die hof te stel dat die waarheid kan uitkom. Maar ek kan nie langer berus met die vertrapping en verkragting van my basiese menseregte nie.

Ek is deeglik bewus van die implikasies en gevolge van hierdie eetstaking. My gesondheid het in die laaste sewe maande ongelooflik agteruit gegaan as gevolg van die beperkte toegang tot mediese konsultasies. Ek bid dat God my die krag sal gee om sterk te staan in hierdie aksie en dat Hy aan my familie en geliefdes berusting sal gee in hierdie tyd.

In my lewe het ek nog altyd baklei vir dit wat goed en regverdig is. Die leuens en verdraaings wat my waardigheid en menswees, my aksies en my geloof so vuil gesmeer het, is nie groter as my liefde vir my God, my mense en my volk nie.

Die doel van hierdie eetstaking is nie om voorkeur behandeling te kry nie, maar om dieselfde regte te kry as wat gewaarborg is in die Grondwet. Daagliks kry geharde misdadigers borg en is hulle terug op die strate, maar ek, teen wie daar nog geen formele klagstaat is nie, teen wie daar geen bewyse is sover my kennis strek nie, wat bereid is om by die strengste van borgvoorwaardes te hou, wie se gesondheid by die dag agteruitgaan, wat nie die laaste sewe maande toegang geniet het tot n regverdige verhoor nie, ek moet in n hok soos n dier sit en toekyk hoe my regte vertrap word. Teen die tempo waarteen my gesondheid agteruitgaan is daar nie n manier dat ek regeverdig verhoor sal kan word nie,want fisies en emosioneel is ek afgemat. Die gevolg is dat ek nie by volle gaan wees ten tyde van die verhoor nie as gevolg van my mediese toestand. Hoe sal so verhoor regverdig wees?

Dit is hartseer dat n land wat soveel tyd spandeer om menseregte te bevorder so gerieflik kan wegkyk terwyl n burger van hierdie land se regte vertrap word. My hoop is dat hierdie redelike versoek tot borg toegestaan sal word en dat ek n kans gegun sal word tot n regverdige verhoor.

J.H.Prinsloo
http://www.suidlanders.co.za/?p=6302#more-6302

Unregistered
08-01-2013, 10:11 AM
Wat kan ons doen?

Ons keuses is baie beperk. Ek kan slegs aan die volgende dink:

1. Massiewe opruk betoging na die plek van aanhouding.
2. Petisie tot regering.
3. E-pos na regering.
4. E-pos na buitelandse ambassades en ho profiel persone.
5. Ons moet hierdie saak aanmekaar, tot vervelens toe, opbring op sosiale media soos Twitter en Facebook.

1. Ons het n bekende persoon nodig om op te staan as 'kampioen' vir hierdie saak, onder wie ons kan verenig en ko-ordineer. Name wat by my opkom is Steve Hofmeyr, Sunette Bridges, Dan Roodt of selfs Kommandant Ratte, wat self deur so n ding is.
Ons moet hierdie persoon steun en afsien van wat ons moontlik kan 'afsit' van hierdie persoon. Die saak is groter. Die eerste een wat die bal vat en hardloop, moet die een wees.

2. Ons het iemand soos Dan Roodt nodig om hierdie petisie te bewoord en aan te bied op n web werf, om daarna met nog n opruk te oorhandig aan die regering.

3. Iemand moet hierdie skrywes standaard formuleer, bewoord en plaas vir ons om te stuur aan adresse wat ook geplaas moet word. Ek nomineer die VVK en regspan.

4. Selfde as 3 hierbo.

5. Dit is seker die maklikste. Kommunikeer en gee skakels na alle inligting d.m.v. sosiale media en forums.

Unregistered
08-01-2013, 11:16 AM
Mense, hierdie is n oop forum. Enigeen kan skryf. Vul net by Random Question die woord akska2 in voor jy pos. Lewer asb. kommentaar. Goed of sleg. Laat ons sien hoe ons mense voel.

Lukas, as jy voel ek misbruik die forum, praat asb. Ek is van mening dat jy nie sal omgee nie, maar as jy doen, s asb. so en ek soek n ander tuiste vir die draad. Dankie by voorbaat.

Tom

Unregistered
08-01-2013, 01:01 PM
Die betrokke persoon kan n skriftelike aansoek indien deur die hoof in bevel om met die onafhanklike klagte direktoraat te spreek. Hy moet kyk dat hy getekende bewys van ontvangs van sy versoek bekom. Hy kan dan sy grief daar indien en ook alle bewyse van dokumente aangaande die saak. Wanneer die offisier in bevel sowel as onafhanklike klagte direktoraat betrek is maak dit sy saak sterker. Staan vas

Unregistered
08-01-2013, 05:57 PM
If a law is unjust, a man is not only right to
disobey it, he is obligated to do so. Thomas Jefferson

It is easier to find people fit to govern themselves than people to govern others. Every man is the best, the most responsible, judge of his own advantage. Lord Acton

The people cannot delegate to government the
power to do anything which would be unlawful for them to do themselves. John Locke

Government is the great fiction, through which everybody endeavors to live at the expense of everybody else. Frederic Bastiat

There comes a time when a moral man cant obey a law which his conscience tells him is unjust. Martin Luther King, Jr.

Educate and inform the whole mass of the people They are the only sure reliance for the preservation of our liberty. Thomas Jefferson

All tyranny needs to gain a foothold is for people of good conscience to remain silent. -Thomas Jefferson

Net 'n paar woorde van inspirasie deur mense wat baie beteken het vir die mensdom.
Groete
Alleenstryder.

Unregistered
08-01-2013, 06:09 PM
Dankie Alleenstryder. Ek voel soos jou naam s. Maar ek bly vir myself s, gee kans, ons mense kan nie so niks omgee nie. Hulle sal nog kom praat en doen....

Tom

Unregistered
08-01-2013, 08:08 PM
Ken iemand die man en weet iemand die agtergrond wat tot inhegtenisneming gelei het?

Unregistered
08-01-2013, 09:02 PM
Ek het gedink almal ken die saak tot op datum. Duidelik nie. Hier is n forum wat redelik gereeld die media berigte geplaas het. U kan dit gaan lees om die agtergrond te leer ken.

Hou egter in gedagte.
Die media gaan uit hul pad om alle 'regses' so sleg as moontlik te laat lyk.
Die staat gaan uit hul pad uit om n tweede boeremag saak uit te maak.
Ons het gelees hoe een van die hanteerders n beedigde verklaring afgele het in die boeremag saak van tot hoe laag die 'polisie' gedaal het om goed op te maak teen die mense, hulle uit te lok, verlei, voorsien van wapens en plofstof en dan op hulle toeslaan.

Lees krities aan die 'beskuldigings' wat gemaak word teen die manne en besluit dan self hoe prakties hierdie dinge is. Dit grens soms aan die lagwekkende, in dat geen mens sulke belaglike planne sal maak nie.

Let ook op dat alles in die 'beplanning' fase was. Maar tog word hulle uitgebeeld as gereed om die ANC by Mangaung uit te wis.

Die regering is desperaat om alle moontlike opstande te onderdruk, voordat dit eers n gedagte word. Daarom hierdie onregverdige optrede om die ewige vrees by almal in te boesem.

Onthou ook, om arrestasies te kon maak op die 16de Desember 2012, moes die polisie lank voor die tyd hul ondersoek gedoen het. Nou, na sewe maande, kan hulle nog steeds nie n klag formuleer waaronder hulle hierdie manne kan aankla nie. Dit gaan nie vir my hier oor of hulle skuldig of onskuldig is nie. Dit gaan daaroor dat jy nie n mens onredelik in n sel kan laat sit, sonder dat daar genoegsame rede en bewyse is en sonder dat die persone aangekla word nie. Die feit dat daar vir sewe maande nog nie n klag teen hulle formuleer is nie en dat die polisie steeds die saak 'ondersoek', se vir my daar is nie n saak nie.

Dit is dus nie snaaks dat Mnr J Prinsloo nou besluit het om op n eetstaking te gaan, wat heel waarskynlik sy dood sal veroorsaak. Hy moet tog besef dat hierdie mense net nie omgee nie en dat as hy agv die eetstaking sterf, dit hulle nog meer sukses gee in hulle poging om ieder en almal die doodse vrees in te jaag.

Die feit bly, hierdie is onregverdig, druis in teen die beginsels van mense reg. As ons anderpad kyk, laat ons dit toe en staan dit die staat vry om net nog erger te raak.

Any fool can turn a blind eye but who knows what the ostrich sees in the sand. Sameul Beckett

Are Those Who Turn a Blind Eye to Evil Just As Guilty As Those Who Commit It?

Evil Prevails When Good Men do Nothing.

"The further a society drifts from truth the more it will hate those who speak it."

Hier is die skakel na die ander forum met die agtergrond.
http://www.boervolk.com/forums/showthread.php?t=3072

Tom

Alleenstryder
08-01-2013, 09:05 PM
Hier is 'n link tot al die wetlike aspekte van die man se saak www.saflii.org/za/cases/ZAFSHC/2013/54.html

Volgens die media was hy deel gewees van 'n groep mense wat 'n sluipmoord op die president beplan het en ook om oor te gaan in oorlog ens. ens. Maar alles klink nie pluis nie iewers maak iets net nie mooi sin nie. Is daar enige iemand wat meer weet?

Groete
Alleenstryder.

Unregistered
08-01-2013, 10:10 PM
Die wapens is gevind en die klomp verbind case closed. Tom jy se jy gee nie om of hul skuldig of onskuldig is nie, hoe kan jy jou gewig agter so saak gooi as hul wel skuldig blyk te wees. Die ouens het dom opgetree.

Unregistered
08-01-2013, 11:19 PM
Die wapens is gevind en die klomp verbind case closed. Tom jy se jy gee nie om of hul skuldig of onskuldig is nie, hoe kan jy jou gewig agter so saak gooi as hul wel skuldig blyk te wees. Die ouens het dom opgetree.

Regtig? Die klomp verbind met die wapens? Of is dit wat ons gevoer word? Wat het geword van onskuldig tot skuldig bevind? Wat het geword van n regverdige verhoor? Word ons nou sommer deur die media verhoor en in selle gegooi? Waarom, as hulle verbind is, word die saak nog ondersoek? Waarom word hulle nie aangekla nie? Kan dit wees dat daar nie iets is om hulle van aan te kla nie?

Ja, ek se skuldig of onskuldig maak nie saak op die stadium nie. Jy moet binne n redelike tyd aangekla word. Dit is net menslik. Ek betoog teen die onmenslikheid van hierdie saak, die onreg wat hier seevier.

Die vraag bly, gaan ons iets doen, of anderkant toe kyk en se die ouens het dom opgetree. Kop in die sand, gaan aan met jou eie lewe en hoop dit gebeur nie met nog mense, of hemele behoed, met jouself nie.

Tom

Unregistered
08-01-2013, 11:33 PM
Hierdie kom uit die verwysing wat in #9 gegee is.

Hierdie is n borg appl. Appellant is beskuldigde 3 in n saak waarin vier beskuldigdes teregstaan op klagtes van (1) Hoogverraad en (2) Sameswering om terroriste-aktiwiteite te onderneem...

Teregstaan op klagtes.

Is n klagte n aanklag? Is die persoon aangekla, want in sy brief gee hy te kenne dat dit nie so is nie en dat die saak nog ondersoek word. 7 Maande na inhegtenis name.

Kan iemand verduidelik?

Tom

Unregistered
08-02-2013, 12:12 AM
Naand Tom. Nee, ek is nie ongelukkig dat jy die plasing gemaak het nie. Inteendeel ek is eintlik dankbaar dat jy dit gedoen het. Want nou kan ek verduidelik waarom ek so teen vals-vlag organisasies is. Onskuldige mense word emosioneel by sake betrek, waar hulle hul self uiteindelik aan vervolging blootstel.

Wanneer dit by sake kom wat die huidige regering bedreig, is jou lewe nie veel werd wanneer jy daaraan verbind word nie. En n mens hoef nie eers verbind te word om in die sop te trap nie. Wanneer n lid wat deur deur die polisie gesoek word, by jou kom oorbly, is jy net so diep in die sop. En wanneer jy gevang word, is jy n medepligtige en dan is jou lewe tegnies verby.

Wanneer dit oor misdade teen die staat gaan, word dit as verraad beskou en dan sit jou turf. Wanneer jy van verraad verdink word en jy daarvoor gevang word, gaan jy lank in die tronk sit en wag om verhoor te word. Mandela was gelukkig. Hy was gevang en het so bietjie meer as 20 jaar in n lekker omgewing ontspan. Vandag lyk dit vir my dat jy 20 jaar kan sit voor jy verhoor word. En jy moet ook nie dink dat wanneer jy by sulke sake betrokke raak, jy die gereg gaan vryspring nie.

Om die gereg vry te spring is amper n saak van onmoontlikheid. Die rede daarvoor is dat die polisie self sulke organisasies stig om potensile vyande op te spoor nog voor hulle weet dat hulle vyand van die staat is. Op n baie subtiele manier gebruik hulle jou eie vriende om mense wat net soos jy oor sake dink, bymekaar te bring. Tussen hierdie nuwe vriende is daar n agent wat die saak in n sekere rigting begin bestuur en voor jy sien, gebeur daar dinge in jou lewe wat groot ongemaklikheid veroorsaak.

Ek dink dat ons almal die mens jammer kry. En soos die vorige skrywer ges het, lyk dit of die mense dom opgetree het. Ek weet nie presies wat Prinsloo verkeerd gedoen het nie. Maar al was sy enigste oortreding om aan die verdagtes huisvesting te gee, is hy in die sop. Wat sy siektetoestand betref lyk dit nie of hy nie daarvoor bewyse het nie.

Tom ek kan dit nie genoeg benadruk nie. Ons mag onsself nie as vyand van die staat skuldig maak nie. En wanneer jy bereid is om dit te doen, moet jy weet dat jy alleen gaan staan. En mense wat vir jou gaan opstaan sal hulleself ook blootstel om vervolg te word. Wees slim en moenie emosioneel by opstande teen die staat betrokke raak nie. Wees ook versigting om simpatie te betoon. Die polisie het net n vermoede nodig om jou te arresteer en wanneer jy onskuldig bevind word, is jou lewe verby en die kans om later n saak teen die staat te maak, is ook baie gering.

My opinie is dat mense nadat ons hulle gewaarsku het en wat hulleself dan as martelare wil offer, die gevolge van hulle dade moet dra. Ek voel baie jammer vir die mense. Ek weet nie of hulle mislei was en of iemand net vals inligting verkoop het om geld te maak nie. Die feit is. Wees versigtig soos die slange en opreg soos die duiwe in alles wat jy doen. Moenie by sake teen die staat betrokke raak, wat jou onder n kollig kan plaas nie.

Unregistered
08-02-2013, 12:50 PM
Naand Tom. Nee, ek is nie ongelukkig dat jy die plasing gemaak het nie. Inteendeel ek is eintlik dankbaar dat jy dit gedoen het. Want nou kan ek verduidelik waarom ek so teen vals-vlag organisasies is. Onskuldige mense word emosioneel by sake betrek, waar hulle hul self uiteindelik aan vervolging blootstel.

Dankie Lukas. Ek was seker jy sal nie omgee nie, behalwe dat daar nou 'simpatiseerders' op jou blad skryf, wat dalk jou blad ook in n slegte lig kan stel by die staat. Maar dit is darem duidelik dat jy nie hierdie tipe van ding steun nie en sal dan seker die 'suspisie' van jou weghou.

Wanneer dit by sake kom wat die huidige regering bedreig, is jou lewe nie veel werd wanneer jy daaraan verbind word nie. En n mens hoef nie eers verbind te word om in die sop te trap nie. Wanneer n lid wat deur deur die polisie gesoek word, by jou kom oorbly, is jy net so diep in die sop. En wanneer jy gevang word, is jy n medepligtige en dan is jou lewe tegnies verby.

Lukas, dit is wat my ook vreeslik tref. Ek bedryf n gastehuis, soos jy weet. Nou kom oornag hier iemand wat ek van gin kant af ken nie en ek kom onder verdenking, omdat die persoon hier geslaap het en omdat ek n 'simpatiseerder' is. So word ons afgedryg, vrees in gejaag, om tog net nie golwe te maak nie. Maak nie saak of jy die staat bedreig nie, dit kan altyd in so n lig gestel word. Dit is n onreg wat gepleeg word teen ons as mens en in besonder teen blankes. Swartes kan tekere gaan soos hulle wil, Malema en andere kan kwytraak wat hulle wil, maar jy sien nie dat hulle van hoogverraad aangekla word en in n sel sit vir maande sonder n verhoor nie.

Wanneer dit oor misdade teen die staat gaan, word dit as verraad beskou en dan sit jou turf. Wanneer jy van verraad verdink word en jy daarvoor gevang word, gaan jy lank in die tronk sit en wag om verhoor te word. Mandela was gelukkig. Hy was gevang en het so bietjie meer as 20 jaar in n lekker omgewing ontspan. Vandag lyk dit vir my dat jy 20 jaar kan sit voor jy verhoor word. En jy moet ook nie dink dat wanneer jy by sulke sake betrokke raak, jy die gereg gaan vryspring nie.

Maak dit dit reg? Is dit toelaatbaar om enigeen in n tronk te hou sonder n verhoor? Alles word met taktiek gedoen om die skyn te bewaar dat dit volgens die wet geskiet. Di verskoning en daardie verskoning word aangebied as waarom die saak weereens uitgestel moet word. Alles wettig. Maar dit is net so duidelik dat dit net taktiek is om die persoon of persone, so lank as moontlik aan te hou sonder n verhoor as straf vir die vermetelheid wat hulle kwansuis gehad het om die staat te bedreig, wat dan ook net n vermoede is. In die apel verhoor word enigiets kwytgeraak en aangedik om dit so ernstig as moontlik te laat klink. Die 'regter' neem dan ook net aan alles is waar, want dit is mos n apel verhoor en geen feite word getoets nie, dit moet wag vir die 'verhoor'. Die ondersoek beampte is mos bo verdenking en sal nooit iets aandik of wanvoorstel om hom te pas nie. Ons het die teendeel gesien soos in Raport artikel wat wonder bo wonder geplaas was. Is dit dan regtig so snaaks dat ek as wetsgehoorsame burger bekommerd raak oor hierdie onregverdighede en vergrype teen die mensdom?

Om die gereg vry te spring is amper n saak van onmoontlikheid. Die rede daarvoor is dat die polisie self sulke organisasies stig om potensile vyande op te spoor nog voor hulle weet dat hulle vyand van die staat is. Op n baie subtiele manier gebruik hulle jou eie vriende om mense wat net soos jy oor sake dink, bymekaar te bring. Tussen hierdie nuwe vriende is daar n agent wat die saak in n sekere rigting begin bestuur en voor jy sien, gebeur daar dinge in jou lewe wat groot ongemaklikheid veroorsaak.

Dit is die groot rede waarom ek nie vriende het nie, nie vergaderings bywoon nie en so lae moontlikke profiel probeer handhaaf. Die polisie agente sal jou mislei, verlei, in versoeking bring en jou dan onskuldig opstel as hierdie vreeslike gevaar teen die staat. Hulle sal jou selfs met wapens, plofstof en geld voorsien, selfs as hulle daardeur wel n gevaar vir die staat veroorsaak. Hulle is dus ook n 'enemy of the state'. Maar eintlik weet ons ook waaroor dit gaan en wat hulle motivering is. Geld, aansien, hoop op bevordering, in jou baas se guns kom, die gunsteling te wees en jouself te verryk en in n veiliger posisie te kom.

Ek dink dat ons almal die mens jammer kry. En soos die vorige skrywer ges het, lyk dit of die mense dom opgetree het. Ek weet nie presies wat Prinsloo verkeerd gedoen het nie. Maar al was sy enigste oortreding om aan die verdagtes huisvesting te gee, is hy in die sop.

Ek is nie n simpatiseerder met Prinsloo se denke nie. Ek was van die begin af gekant teen hulle hele 'Prieska saamtrek' en het dit op forums daardie tyd ges, al was dit onder my skuilnaam. Ek het n hengse hekel daaraan dat Siener se dinge probeer ryp druk word. Dan het ek ook genoem dat dit n geweldige vermorsing van geld is om al die pad Prieska toe te gaan. Ek het gevra waarom al die geld wat in vervoer en verblyf ingesteek word, nie eerder aangewend word om iets vir die mense in die wit plakkers kampe te doen nie. Ek stem dus saam dat hierdie groep dom opgetree het, ook besig was om mense te verlei en op sigself verdag was. Of hulle werklik 'ander planne' ook gehad het of bespreek het, sal ek nie weet nie en is seker moontlik. En dit maak dit dom, sou dit waar wees.

Maar dit wat ek in die media gelees het maak net nie sin in dat dit nie n dreigende, onmiddelike gevaar was nie. Hierdie 'planne' in die media was duidelik, indien waar, nog in hulle kinderskoene en nie eers naby uitvoerbaar nie. Dus was en is daar geen gevaar teen die staat nie.

Kom ek neem n voorbeeld van die 'wapens' wat hulle sou WOU bekom. Die staat erken dat die wapens nog nie eers ge 'source' kon word nie. (Mortiere en automatiese gewere, handgranate en bomme) Hulle kon nie n verskaffer kry nie. Wat nog te s van betaal? Wat nog te s van afgelewer? Dit was kwansuis nog net n gedagte. Maar, die staat sien dit goed om die mense onmiddelik op die dag van die Mangaung vergadering in hegtenis te neem, want hulle gaan Zuma en al die teenwoordig, met hierdie wapens wat nie bestaan nie, op daardie selfde dag almal doodskiet. So voorkom hulle toe die 'Slag van Mangaung'. Hoe pateties kan hulle wees? En dit word ook geglo in die borg aansoek en appel en daarom word hulle nie borg toegestaan nie, want hulle is n gevaar vir die staat, want die ondersoek beampte en aanklaer s so. Maak nie saak hoe belaglik en onwaarskynlik dit blyk te wees nie.

Die hele ding met die water vergiftig is net so belaglik. 2 Step word op die plaas/kleinhoewe gekry. Nou was die plan om die vergadering se water te vergiftig! Hoe. Die stad se reservoir? Of het die universiteit n reservoir? Of sou hulle al die botteljies water oopmaak en n korreltjie in elke bottel gooi? Word praktiese oorwegings nie in ag geneem as sulke bog deur die staat uitgedink word nie?

Maar die President van die land mag op daardie selfde vergadering n liedjie sing van hoe die kabinet die boere met die masjien geweer gaan skiet en hoe die boere gaan moet weg hardloop vir die kabinet.

Wat sy siektetoestand betref lyk dit of hy nie daarvoor bewyse het nie.
Ek kan dit nie glo nie! Hoeveel en wat se bewyse moet hy h? Net sy chroniese voorskrif alleen is klaar bewys van sy toestand. Dan het hy ook reeds beroertes in aanhouding gehad. Ek is self in daardie posisie. Ek is n diabeet, ek het n hart omleiding gehad, ek het cholestrol, ho bloed druk, slaap apnee. Ek ervaar egter goeie gesondheid op die oog af, want ek is by my huis en kan dit bestuur. Maar hoe gaan ek dit bewys in n hof as my mediese rekord nie voldoende is nie? Hoe gaan ek hierdie toestande in n sel bestuur?

Tom ek kan dit nie genoeg benadruk nie. Ons mag onsself nie as vyand van die staat skuldig maak nie. En wanneer jy bereid is om dit te doen, moet jy weet dat jy alleen gaan staan. En mense wat vir jou gaan opstaan sal hulleself ook blootstel om vervolg te word. Wees slim en moenie emosioneel by opstande teen die staat betrokke raak nie. Wees ook versigting om simpatie te betoon. Die polisie het net n vermoede nodig om jou te arresteer en wanneer jy onskuldig bevind word, is jou lewe verby en die kans om later n saak teen die staat te maak, is ook baie gering.

Lukas, ek verstaan wat jy s is omdat jy vir my omgee. Jy gee my goeie raad en ek het nie n ander keuse as om dit aan te neem nie. Hierdie is dan seker my laaste 'rant' oor die onderwerp. Dit is duidelik dat vreedsame en wettige verset nie bestaan nie. Verset word gesien as hoog verraad teen die staat. Maak nie saak hoe vreedsaam en wettig dit is nie, want as die staat n stok soek om jou mee te slaan, sal hy dit kry. Dit is ook duidelik dat ek by verre in die minderheid is in my denke oor die dinge. Daar was oor die 500 views op hierdie draad in die eerste dag. Maar geen ondersteuning met die onderwerp van vreedsame verset om die staat te laat verstaan ons as samelewing is nie gedienst met die onreg wat gepleeg word nie. Mense is eerder bereid om ander pad te kyk en niks te doen nie. Dit is dan hoe dit is. Ons moet dan maar vat wat na ons kant toe kom, sonder enige hoop op ondersteuning van ons mede volksgenote. Ek moet dus dan nou maar ophou skop teen die prikkels.

Dankie weereens vir die vergunning om hier te mag gepraat het.

Groete

Tom

Unregistered
08-02-2013, 02:02 PM
Die betrokke persoon kan n skriftelike aansoek indien deur die hoof in bevel om met die onafhanklike klagte direktoraat te spreek. Hy moet kyk dat hy getekende bewys van ontvangs van sy versoek bekom. Hy kan dan sy grief daar indien en ook alle bewyse van dokumente aangaande die saak. Wanneer die offisier in bevel sowel as onafhanklike klagte direktoraat betrek is maak dit sy saak sterker. Staan vas

Goeie raad binne die wet.

Unregistered
08-02-2013, 03:06 PM
Dit is belangrik om wette en reels te volg op die hart te dra en eerlik na te kom, dit is juis daar om vrede en orde te skep, maar ek sien geen vout daarin om 'n wet wat die reg van 'n mens ontneem teen te staan nie selfs al beteken dit tronkstraf of dood. Maar mense is te bang en bekommer nie meer oor wat reg is nie solank hulle net gemaklik lewe so gaan die lewe aan en ons vryheid word stadig weggeneem.
Ander mense probeer weer uit eie krag te veel vermag en word vinnig vasgetrek en word 'n voorbeeld van gemaak vir almal om te sien en so word baie met vrees beheer. Moenie laat vrees en emosies jou beinvloed nie, vrees vreet net geloof en dis geloof wat jy nodig het tesame met gebed om werklik op te staan en terug te veg. Die oorlog is baie meer geestelik as wat jy besef. Maar laat die Heilige Gees jou ly en jy sal altyd veilig bly.
Groete.
Alleenstryder.

anonim
08-02-2013, 04:06 PM
Ons as witmense is nou aan die verloor kant. Miskien moet ons dit aanvaar. Wie het nou eintlik geglo in die beloftes van die reenboognasie vir almal? Ek dink hoe meer ons besef dat ons geen regte het nie (as blankes) sal die lewe makliker wees. Ons is immers die enigste minderheidsgroep wat nie deur die internasionale organisasie van menseregte erken word nie. Nou wil ek weet. Hoekom wil julle teen donderweer poep?

Lukas
08-02-2013, 06:54 PM
Aleenstryder

(geen fout daarin om 'n wet wat die reg van 'n mens ontneem teen te staan nie selfs al beteken dit tronkstraf of dood.)

Dit is baie groot woorde en n mens besef eers hoe groot dit is wanneer jy in die voor is. Skielik los jy jou gesin en familie agter om self reg te kom terwyl jy hulpeloos in die tronk sit en toekyk hoe hulle stadig ondergaan omdat jy nie meer daar is nie. Miskien wanneer jy iemand met geen gesin of, familie is en wat reeds alles verloor het, kan dit seker die moeite werd wees om so vr te gaan. Maar terwyl jy nog op die internet kan skryf is jy nog nie daar nie.

Tom.

Ek dink dat die rede vir ons minder regte as ander groepe te danke is aan die groot vrees dat ons hulle weer na apartheid gaan terugneem. Hierdie regering sal geen kans met n wit mens waag nie. Vreedsame verset is goed maar ook riskant, dit hang seker af hoe n mens dit doen.

Aan die ander kant is daar vir ons n goeie en wettige uitweg om ons lewens beter te maak en dit is om misdaad in ons omgewing lam te l. Voor 2009 het ek dit ges en niemand wou my glo nie. Gedurende 2009 tot 2010 het ons dit op die NMPP pyplyn bewys waar ons met 9 mense die misdaad van 8 miljoen per maand na R500 per maand verminder het. Wat indrukwekkend was, was dat ons dit oor 700 km gedoen het en dit vir n jaar volgehou het tot ons daar weg is. By Medupi het ons dit weer bewys. Ons kon met eenvoudige tegnieke die arbeidsonrus onder beheer hou. Ek dink dat al die lesers wat hier lees gesien het wat met Medupi vanaf Januarie gebeur het toe ons daar weg is. Wat indrukwekkend was, was dat ons 18 duisend werkers met 6 mense kalm gehou het.

Ek weet net nie wat ons nog moet doen om ons boodskap oorgedra te kry, sodat ons eie mense by ons inkoop nie. Ons het mos nou bewys dat ons nie drome droom nie. Of hoe?

Unregistered
08-02-2013, 09:34 PM
Ja Lukas, dit blyk n kombinasie van wantroue en vrees moontlik faktore kan wees wat aangespreek te word vir die lig om deur te skyn. Ek is objektief genoeg om begrip vir mense se traagheid te he, om sy gewig agter n sekere saak te gooi wat eindlik die toekoms n beter plek vir ALMAL kan maak. Hoekom ek so se is omdat mense vanwee misleiding en valsheid van org en politisie wat op mense trap misbruik word. Om in NSA n bestaan te maak/verseker is nie vir sussies nie en die wat stroomop swem wil nie kanse vat nie, maar ingeligte besluite. Dit kom vir my neer op n fundamentele punt nl wysheid wat voor gebid moet word, sodat God eerstens jou voete sal bewaar en rig. Staan vas

Unregistered
08-03-2013, 08:39 PM
Ek weet net nie wat ons nog moet doen om ons boodskap oorgedra te kry, sodat ons eie mense by ons inkoop nie. Ons het mos nou bewys dat ons nie drome droom nie. Of hoe?

Hoe koop mense in.

Magnus

456
08-03-2013, 10:53 PM
Magnis,

Jy koop in deur betrokke te raak by AKSKA. 'n Goeie plek om te begin is om 'n kursus by te woon. Hou die blad dop vir wanneer daar kursusse sal plaasvind

Unregistered
08-03-2013, 10:59 PM
Magnus, die beste is om kursusse by te woon en deel te word van die AKSKA gemeenskap. Dan is daar ook Swartberg, wat gemeenskappe leer en organiseer. Die probleem wat Lukas na verwys is dat gemeenskappe nie wil spandeer om dit te doen nie, maar eerder geld verkwis op sekuriteit maatskappye. Dit is dan ook meestal sekuriteit maatskappye wat teen dit werk, omdat dit hul voortbestaan bedreig.

Tom

Unregistered
08-03-2013, 11:06 PM
Jammer 456, nie gesien jy het klaar geantwoord nie. haha

Unregistered
08-04-2013, 11:09 AM
Ek sien daar is n petisie hier.

http://www.avaaz.org/en/petition/Support_for_bail_of_Johan_Prinsloo_Mark_Trollip_in _regards_of_the_Mangaung_4_case/?tfdxhdb

Unregistered
08-04-2013, 11:50 AM
Ek sien Farmitracker het ook nou die storie opgetel.

http://www.censorbugbear.org/farmitracker/reports/view/1349

Unregistered
08-06-2013, 12:10 PM
Verregses begin met eetstaking

Lani Fouch

Bloemfontein - Twee vermeende verregses is van vandag af van die ander verhoorafwagtende gevangenes in die Grootvlei-tronk buite Bloemfontein geskei, omdat hulle amptelik op 'n eetstaking is.

Johan Prinsloo en Mark Trollip het verlede week tronkowerhede amptelik ingelig van hul voorneme om van vandag af op te hou eet.

Woordvoerder vir die Vrystaatse departement van korrektiewe dienste, Puleng Mokhoane, s hulle word nie eenkant gehou as 'n straf nie, maar sodat personeellede hulle streng kan monitor en hulle gesondheid kan dophou. Sy s van die tronk se kant af word alle amptelike prosedures gevolg, en dat Grootvlei-werknemers hulle steeds ontmoedig om te eet-staak. Sy s die twee is ongelukkig oor die swak gehalte kos wat hulle in die tronk ontvang, en dat hulle meen die ondersoeke neem te lank om tot 'n punt te kom.

Prinsloo het verlede week in 'n brief aan OFM-nuus ges sy grondwetlike regte word in die tronk geskend en dat sy gesondheid daagliks agteruit gaan.

Prinsloo en Trollip word saam met Hein Boonzaaier en Martin Keevy daarvan verdink dat hulle beplan het om tydens die ANC se Mangaung-kongres verlede jaar, top-leiers te vermoor.

http://www.ofm.co.za/article/134761/Verregses-begin-met-eetstaking

Unregistered
08-06-2013, 05:31 PM
Eetstaking: Eers Kroonstad, nou Grootvlei.

Lani Fouch

Bloemfontein - Die eetstaking van die twee vermeende verregses in die Grootvlei-tronk volg kort op die hakke van 'n massa-eetstaking deur meer as 'n honderd gevangenes in Kroonstad.

Die Vrystaatse departement van korrektiewe dienste se adjunkhoof, Grace Molatedi, s 150 gevangenes het verlede week vir 'n paar dae ophou eet oor 'n tekort aan warm water.

In Grootvlei het Johan Prinsloo en Mark Trollip gister begin eet-staak oor hul ongelukkigheid oor verskeie regskwessies. Molatedi s hulle gesondheid word fyn dopgehou - veral Prinsloo s'n omdat hy 'n diabeet is

http://www.ofm.co.za/article/134814/Eetstaking-Eers-Kroonstad-nou-Grootvlei?

Unregistered
08-06-2013, 07:17 PM
As jy lank met n eetstaking volhou, is die skade wat jy jou organe aandoen onomkeerbaar. Jy word in afsonderlik bewaking geplaas en al jou etes word geweeg voor en na. Eetstaking kan ook gejipo word deur water te drink wat gewoontlik nie afgesny word nie, dan kan kos vir jou gesmokkel word ook. n Man wat egter agter sy saak staan sal dit nie doen nie en volhou. Ek hoop ter wille van die persone dat hulle saak bevredigende aandag sal geniet en die slapgat traagheid van die onreg aan die kaak gestel kan word. Misbruik van die regstelsel om mense te boelie is n lafhartige manier van optree wat die meedoeners eindlik n tronkstraf regverdig. Ons sal sien as die situasie omgedraai moet word wie is die een wat gaan skuil vir veilige bewaring en die hartste huil. Moenie aan ander doen wat jy nie aan jouself sal doen nie.

Johann S
08-07-2013, 08:58 AM
More Tom,

Wat jy se is baie waar. Dit het egter ook die antwoord in. Stedelinge dink anders as die landelike gemeenskappe. Mens moet onthou alhoewel die misdaad metodiek baie dieselfde is is daar groot verskille in die omgewing, geografie, infrastruktuur ens. Hierdie is die dinge wat stedelige anders laat leef en dink oor die probleem.

Hierdie probleem is verdeel, die verskil is baie soos die verskil tussen ons ou Polisie en Weermag van destyds!

Die sekuriteits maatskapye, mense wat geld agter die probleem gooi ens . . . . is alles voordele wat gebruik kan word. Ons is nie so verlore soos wat dit lyk nie. Dit moet net gesien en gemaak werk word, ek dink en glo daar is n werkbare oplossing hiervoor en werk stelselmatig tot daardie uitkoms.