PDA

View Full Version : Wapens ( Geestelik)

Lukas
09-04-2013, 07:57 AM
Hein. Probeer hierdie draad. Dit is goed om ons geestelike verwysings ook met wreldse vergelykings te vergelyk maar dan moet ons nie ons wil forseer nie. In die verlede het die verandering van n draad se rigting net n paar mense se aandag gehou en die res wat reeds die antwoorde het, kon nie bespreek waarvoor die draad in die eerste plek geskep was nie.

As ek dit nie mis het nie was daar in die verlede n versoek om geestelike drade oop te maak wanneer die behoefte daarvoor ontstaan. En hier gebeur dit weer. Mense se vrese en ongeloof het hierdie Wapen draad weer van koers en ek dink nie dat dit reg is nie. Die persoon wat die draad in die eerste plek geplaas het, moes self n geestelik draad daarvoor oopgemaak het as hy die draad wou gebruik om n preek te bou.

Ek weet dat dit nie maklik is nie en ek trap self soms in die strik maar ons moet daarby probeer hou. Ek sal die nuwe rigting wat aanhoudend uit die nuwe wapen draad wil vloei, na hierdie Geestelike draad verskuif.

Lukas
09-04-2013, 08:03 AM
Yesterday, 02:39 PM #15
Unregistered
Guest
Lightbulb

Dagse,

Dis nogal 'n interressante onderwerp die, die gebruik van wapens. Net 'n klip innie bos, .......wat van DIE wapen:
2Kon19:35 En in dieselfde nag het die engel van die HERE uitgetrek en in die laer van die Assirirs honderd vyf en tagtig duisend verslaan; en toe hulle die mre vroeg hul klaarmaakwas dit almal dooie liggame!
(Presies dieselfde het by bloedrivier gebeur)

Waarom het God dit in Sy Woord opgeskryf, om dit vir ons DUIDELIK te maak:
Eph 6:10 Eindelik, my broeders, word kragtig in die Here en in die krag van sy sterkte.
Eph 6:11 Trek die volle wapenrusting van God aan, sodat julle staande kan bly teen die liste van die duiwel.
Eph 6:12 Want ons worstelstryd is nie teen vlees en bloed nie, maar teen die owerhede, teen die magte, teen die wreldheersers van die duisternis van hierdie eeu, teen die bose geeste in die lug.
Eph 6:13 Daarom, neem die volle wapenrusting van God op, sodat julle weerstand kan bied in die dag van onheil en, nadat julle alles volbring het, staande kan bly.

Daar is mos 'n gesegde: Live by the sword, die by the sword.

Wat ek eintlik wil uitwys, is dat as daar EERSTENS die geestelike stryd gevoer word, dan is dit nie nodig om die fisiese stryd te baklei nie.

Groetnis, Hein

__________________________________________________ __________________-

Yesterday, 03:23 PM #16
Unregistered
Guest

Hein
Dink jy nie by Bloedrivier was daar nie n fiesise stryd gewees wat voorafgegaan is deur n geestelik stryd nie. Sover my kennis strek is daar n gelofte gemaak aan God indien hulle die geveg wen sal hulle dan die volgende doen....... Daarmee wil ek nie se dat dit nie n wonderwerk was nie.

Daar was n geveg tussen die twee partye anders as in die gedeelte wat jy in die Bybel aanhaal,was die mense al reeds dood toe hulle opstaan die volgende dag.

__________________________________________________ _______________________

Yesterday, 08:49 PM #17
Unregistered
Guest

Ons ongeloof bind God se hande sodat Hy nie vir ons kan baklei nie.

Mat 13:58 Vanwe hulle ongeloof het Hy daar nie baie wonderwerke gedoen nie.

Edit / Delete Edit Post Reply With Quote Reply With Quote Multi-Quote This Message Promote to Article Blog this Post

__________________________________________________ ________

Yesterday, 10:16 PM #18
Unregistered
Guest

Nr17 jy is reg, ek sal net se die mens bind sy eie hande deur ongeloof. Die recces het n gesegde wat ek van hou; "We fear naught but God" Staan vas

Unregistered
09-04-2013, 05:53 PM
Is reg Lukas, maar ek dink ek het dit voorheen al uitgewys, maar lyk my nie almal wil dit glo of snap nie.
Vleeslike oorlogvoering en geestelike oorlogvoering is 2 goed, maar loop eintlik hand aan hand, 100% saam en KANNIE geskei word nie, veral nie as jy 'n weergebore Christen is nie.

Enige person is welkom om honderde, miskien duisende getuienisse by Radio kansel te kry, oor weergebore Christene wat die vleeslike stryd in die gees baklei het, en die gees wat boos is dood te maak, EN TE OORWIN, sonder enige geweer.

WANNEER hul met vleeslike bedreiging te doen kry, hanteer hul dit net IN DIE GEES (val satan aan, bind hom, ens), en dan kan die boosdoener NIKS doen nie. Alles doen God in die agtergrond, HY baklei die stryd..., want God WEET dis 'n geestlike stryd wat manifesteer in 'n vleeslike stryd.

Baie min mense WIL dit weet, baie mense WEET DIT NIE, baie mense wil net daai 12 boor haelgeweer in die hand voel, en dis al..

Groetnis, Hein

Unregistered
09-04-2013, 09:07 PM
Wat maak ons in oorlog of soos hier hoe misdaad, jy bewapen jou tog. Staan vas

Lukas
09-04-2013, 10:24 PM
Hein jy is reg dat die twee hand aan hand loop en dit is presies waarom jy die een nie kan uitskakel nie. Skakel jy die een uit is dit nie meer hand aan hand nie.

Ons het twee verantwoordelikhede. n Geestelike en n vleeslike verantwoordelikheid. Omdat God nie ons Genii is, wat uit n bottel kom wanneer jy dit warm vryf om dan vir jou drie wense te gee nie, kan ons God nie soos n genii hanteer nie. God laat dit ook nie toe nie.

Die Bybel is vol voorbeelde dat die mens ook iets van sy kant moet doen sodat God nie as hierdie tower staffie in die mens se hand kan word nie. Jesus het byvoorbeeld ges dat die sterkman self die huis-breker sou voorl as hy maar net geweet het wanneer die huis-breker sou kom.

Die mure van Jerigo het nie vanself inmekaar getuimel nie. Die volk moes vir dae om die mure loop en raas. Gideon het nie die oorwinning gekry voor hy gewapende manskappe teen die vyand gemonster het nie. En waarom dink jy het Jesus die dissipels opdrag gegee om as dit nodig was, selfs hulle kledingstukke te verkoop om n swaard aan te skaf?

God verwag van ons om op Hom te vertrou en dat ons moet weet dat Hy in beheer is en dat Hy tot ons redding sal kom. Wanneer kom jy tot iemand se redding? Verseker nie voor hy dit nodig het nie. Om n voorbeeld te noem. Jy gaan swem in die see en n seestroom gryp jou en dreig om jou die diepsee in te sleep. Terwyl jy spartel en spook, kom die lewensredder en help jou uit die stroom. Daardie lewensredder het tot jou redding gekom.

Maar kan jy s dat die lewensredder tot jou redding gekom het omdat jy die vlaggies gesien het en toe besluit het om nie te swem nie? As jy nooit in die water was nie, sal jy nooit weet of jy in die moeilikheid sou beland het nie. Daarom kan jy nie met sekerheid s dat die lewensredder tot jou redding gekom het nie. Wanneer die lewensredder tot iemand se redding kom is daar n persoonlike kontak of ontmoeting. Maar wanneer jy op die strand bly sit, sal jy waarskynlik nooit weet wie die lewensredder is nie.

Elisa se profete skoliere het n byl gaan leen om hout te kap. Die kop het losgekom en in die rivier geval. Elisa het toe die bylsteel in geloof op die water gegooi en God het die swaar koper kop van die byl bo-op die water laat dryf sodat Elisa dit van die water af kon optel.

Om te s dat ons sonder om self verantwoordelikheid te aanvaar net op God moet vertrou, is baie naby aan new-age en satanisme, maar jy moet ook nie n fout maak nie. Soms kan jy nie voorsorg tref nie. Soms was dit wat jou bedreig, nie in jou stoutste drome nie. Wanneer jy dan in die sop beland en jy het geen ander uitweg nie, sal God ingryp wanneer jy opreg roep. Maar dit is nie die rel nie. Ons mag nie terugsit en niks van ons kant doen en verwag dat God ons sal red nie.

Aan die eenkant kan jy die versie aanhaal wat s dat God aan die mense wat Hom liefhet, selfs in hulle slaap guns bewys. Terselfdertyd moet jy die storie van die sewe maagde se lampies onthou. Die wat nie self voorberei het en probeer het om voorbereid te wees nie, het die groot onthaal gemis.

Waarom dink jy word daar vir ons ges dat ons versigtig soos die slange opreg soos die duiwe moet wees? Die slang se oor is op die grond. Sy hele lyf is deel van sy gehoor en hy voel elke trilling op lang afstande aan. Hy is versigtig. Deur so op die trillings in die grond ingestel te wees, tref hy voorsorg dat iets nie op hom trap nie.

Ons probeer ook om so versigtig te wees. Dit beteken dat ons sensitief moet wees vir elke trilling wat ons veiligheid mag bedreig. Ons kyk na wapens wat teen ons gebruik kan word en ons kyk na wapens wat ons tot ons voordeel kan gebruik. Ons luister na stakings en ons hou ons oor op die grond m te sien of dit vir ons enige bedreigings inhou. Wanneer ons naby stakers verbyry, kyk ons uit vir klippe wat oor die pad gepak is en ons luister of ons fluite hoor. Dit is alles tekens wat vir ons s dat ons in gevaarlike situasie is en dat ons met die minste moeite so vr as moontlik daaruit moet kom.

Dit is alles deel van ons verantwoordelikheid. Wanneer ons dit nakom, het ons ook die reg om God te vra om ons daaruit te help. Poland is n goeie voorbeeld. Pole was glo tydens die tweede wreld oorlog n sterk protestantse land. Hulle het die Duitse bedreigings gesien en besluit om op God te vertrou. Hulle was glad nie op die aanslag voorbereid nie en dit het Pole totaal vernietig. Hulle kinders het van God vervreemd geraak en Pole staan nie meer as die protestantse land in Europa bekend nie.

Unregistered
09-05-2013, 08:32 AM
More Lukas

'n Mens is 'n gees met 'n siel wat in 'n liggaam woon. Sonder 'n liggaam het ons geen outoriteit op aarde nie en sonder 'n siel kan ons nie dit wat in ons gees is aan die liggaam oordra nie. Al drie fasette is dan ewe belangrik vir lewe hier op aarde. Dieselfde vir die wapens, op sielsvlak neem ons die besluit om elke situasie te hanteer, in die gees of vlees.

Ons probleem kom op sielsvlak, hier kies ons wat om te glo en wat nie. Met wedergeboorte gaan ons gees dood en die Heilige Gees kom woon in ons. God self is dus ons gees en dit is perfek. Ons liggaamlike wandel is grootliks 'n produk van ons siel. Ons wil, om te kies is op 'n sielsvlak en dit word beinvloed deur wat in ons is(Gees), sowel as faktore van buite(wereld). Dit is 'n eenvoudige vraag, voer ons die withond of die swarthond? Die een wat ons voer word die sterker een en heers oor jou liggaam.

God gryp altyd in, nie net soms nie. God is altyd getrou. Die feit dat dit soms lyk of dit nie die reel is nie wys vir ons 'n leemte in ons verhouding met God. Dit is nie God se skuld as ons nie hoor of reageer op dit wat uit ons gees kom nie.

Net soos Jesus vir Sy dissipels gestuur het om swaarde te koop lei die Gees ons om vleeslike wapens te bekom waar nodig, elke omstandigheid verskil en God het die vermoe om elkeen die beste in elke situasie te lei. Die besluit bly egter by elkeen van ons. God forseer of mannipuleer ons nie om Sy wil te doen nie, dit is 'n wilsbesluit wat ons op sielsvlak neem. Partykeer voel jy om n deur te sluit wat jy nooit doen nie, ander keer om met geweer rond te loop wat jy dalk ook nooit doen nie. Ons moet sensitief wees en reageer.

Ek weet van 'n oubaas wat 'n plaasaanval oorleef het omdat hy vir die eerste keer in 25 jaar sonder sy rewolwer by die huis uitgestap het. Die aanvallers se hele plan het aanvaar hy gaan soos gewoonlik gewapen uitkom. Toe begin die tannie wat nie kon nie, op hulle skiet... Lekker man!

My punt is, dit gaan oor verhouding met God, wanneer dit gesond en geseend is sal ons altyd voorbereid wees.

Mooibly
Chris

Unregistered
09-05-2013, 11:55 AM
Dagse Lukas,

Ek het daardie antwoord nogal verwag...., en dis reg ook so, elkeen het sy eie opinie. Dis eintlik so eenvoudig, maar dan ook seker baie moeilik ook om te begryp.
As God se Gees dit nie vir jou openbaar nie, dan sal jy jou eie denke volg, en dit nooit verstaan nie.
God het dit genadiglik al vir my openbaar in 2007, dat oorlog in die gees, oorlog in die vlees doodmaak, PUNT!.

Wat HET GEBEUR in die nuwe testament?
Jesus is gebore, Jesus het gepreek, wonders gedoen, en gesterf aan die kruis vir ons. Daarna het Jesus opgestaan uit die dood uit, en opgevaar na die Vader toe.

Maar oorkoepelend, het Jesus die koninkryk van God kom VESTIG op aarde!

Voor Jesus se kruisiging het Jesus aan die mense MET VOORBEELDE gewys wat die koninkryk van God beteken. Hebreeus beteken koninkryk Basileia, wat op sy beurt beteken heerskappy/outoriteit. Dis heers oor satan en sy bose magte.

Daardie HEERSKAPPY beteken TOTALE heerskappy OOR satan en sy bose magte.
BASILEIA sluit ALLES in:
Verkondig Sy Evangelie, maak siekes gesond, wek dooies op, en weerstaan die duiwel en hy sal van jou WEGVLUG.

Jak 4:7 Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug.

Maar nou verstaan mense die ding heeltemal verkeerd. Hul dink net die duiwel vlug as jy hom weerstaan, en dis n GROOT WANPERSEPSIE.

n Boosdoener, verkragter, moordenaar, dief, of wat ook al, wat jou wil aanval, SE TOUTJIES WORD GETREK DEUR satan. satan OPEREER in daai persoon se binneste as sondaar, en dis hoekom hy die vrot goed doen.

Beide satan wat binne daai persoon opereer wat jou wil aanval, ASOOK die persoon self. AS JY GEESTLIKE OORLOGVOERING doen, as weergebore Christen, dan vlug beide weg.
Jy het geen fisiese geweer nodig nie....

Mat 26:52 Toe s Jesus vir hom: Sit jou swaard in sy plek terug; want almal wat die swaard neem, SAL deur die swaard vergaan.

Jesus het ons net een swaard gelos, vir weergebore Christene, en dis die swaard van die Gees. DIS AL!

Soos ek se, hopelik kry iemand ook n openbaring daaroor,

Groetnis, Hein

Unregistered
09-05-2013, 12:31 PM
Ek kan jou ook vertel van kere wat ek onverantwoordelik gelewe het en kan van ten minste drie geleenthede onthou waar dit n wonderwerk was dat ek lewend kon wegstap. My punt is God se genade is GROOT en ek glo dat as n ander gelowige ook vir jou bid God volgens Sy wil jou ook sal bewaar. My jongste seun is veertien dae oud en hy kan nie baie vir homself doen nie, maar tog al is ek nie by hom nie, weet ek God se hand is al het ek hom ook lankal in sy moeder se maag aan God opgedra. Al breek ek ook van tyd tot tyd van die trop af weg los God ons nie net so nie en sal ons Herder self dan vir ons intree. God het mos gese ons sal nie sommer net so uit Sy hand geruk word nie. As jy weer in die kudde is, dan is God se liefde en genade vir jou soveel groter. Staan vas

Unregistered
09-05-2013, 02:56 PM
Hein as ons nie gewere nodig het nie sluit ons seker ook nie die deure nie, geen honde, geen diefwering, geen alarms. Verstaan ek jou verkeerd?

Unregistered
09-05-2013, 03:06 PM
Ek verstaan Hein ook nie heeltemal nie.Met al die plaasmoorde,was daar dan nie eers een opregte onder die slagoffers gewees nie.Was daar nie een wat soos Hein geglo het nie?Was daar nie een wedergebore Christen onder al die slagoffers wat leed aangedoen is die afgelope tyd nie?

Ek kan nie glo nie!

Unregistered
09-05-2013, 06:52 PM
Ek dink Hein kyk dalk die gedeeltes mis wat Lukas van praat en dan kan ek net byvoeg dat daar ook van ons verwag word om VERSTANDIG te wees. Geloof is ook nie SONDER WERKE nie. Hein ek verstaan jou punt om die duiwel in geloof te bind, maar dis newage denkrigting om te se dis al wat gedoen moet word. Fase twee is om soos ons voorouers laer te trek om verstandig op te tree. Staan vas

Unregistered
09-05-2013, 09:12 PM
Ek verstaan Hein ook nie heeltemal nie.Met al die plaasmoorde,was daar dan nie eers een opregte onder die slagoffers gewees nie.Was daar nie een wat soos Hein geglo het nie?Was daar nie een wedergebore Christen onder al die slagoffers wat leed aangedoen is die afgelope tyd nie?

Ek kan nie glo nie!

Moet ons dan nou die fout by God soek?

heinie
09-05-2013, 10:56 PM
Mattheus 12:11 Maar Hy s vir hulle: Watter mens sal daar onder julle wees wat een skaap het, en as dit op die sabbat in ’n sloot val, dit nie sal gryp en uithaal nie?

Mattheus 24:43 Maar weet dit: as die huisheer geweet het in watter nagwaak die dief sou kom, sou hy gewaak en nie toegelaat het dat in sy huis ingebreek word nie.

Tukkie verjaag 4 wat aanval met Bybelvers: http://www.beeld.com/nuus/2013-09-03-tukkie-verjaag-4-wat-aanval-met-bybelvers, die persoon moes fisies ook weerstand bied.

Ek dink die vraag is heel maklik : Gebeur daar slegte dinge met wedergebore kinders van God?
Ek kan nie net 'n Gods water oor Gods akker houding inneem nie, as ek sien die skaap is in die put en ek doen niks nie en die skaap vrek by wie is die fout dan?

Indien mens geestelik aangeval word, hoekom sal daar nie ook fisiese aanvalle wees nie? Jy word dan juis geestelik aangeval as jy 'n bedreiging inhou nie as jy op die bre weg is nie... Jy kan nie s jy word aangeval omdat jy verkeerd glo nie?? Maak nie sin nie.

As ons s die geestelike en fisiese wreld kan nie geskei word nie, hoekom sal fisiese aanvalle dan verskil? In geestelike aanvalle moet ek weerstand bied, hoekom sal ek nie fisies ook weerstand moet bied nie? Om te s ek word fisies aangeval omdat ek nie reg glo nie hou ook nie water nie.

Ek as persoon kan buite God se wil optre, ek kan nou selfmoord pleeg... wie dra dan die blaam? Net so kan 'n ander persoon ook buite God se wil optre en my liggaamlik aanval. Is dit God se fout? Nee dit is buite Sy wil maar ons is nie 'n klomp robotte nie. Ons het ook ons eie wil en kan self besluite neem.

Prediker 7:17 Wees nie alte goddeloos, en wees nie dwaas nie: waarom sou jy sterwe voor jou tyd?

Dat al jou beproewinge slegs geestelik van aard is, is ook nie waar nie; terwyl ek hier op aarde in my gevalle toestand is kan ek siek word.

Lukas
09-06-2013, 01:33 AM
Ek kom nou van ’n plaasaanval af wat nie heeltemal suksesvol was nie en die boosdoeners beplan reeds ’n opvolg aanval. Dit is by twee broers wat saam boer en al twee die broers is opregte gelowiges. Toe ek vanmre vroeg wou opdaag om die ondersoek by die broer, wat 3 uur in die oggend in sy bed aangeval was, te doen, het hy gevra dat ek so bietjie later moet kom want hulle gaan eers biduur toe.

Ek het in elk geval vroeg opgedaag omdat ek nie nodig het om te hoor wat mense my vertel nie en ek nie nodig het om deur mense gelei te word om moontlike bedreigings te identifiseer nie. Omdat ek die wreld nie ken nie en nie weet wie waar woon nie, ontdek ek dat daar ’n volgende aanval op die ander broer beplan word.

Toe ek later vandag met die broers afsonderlik gesels, vertel die een my dat hy dan juis spesifiek vir God gevra het om hulle teen die bose te beskerm en nou het dit nie gebeur nie. Hulle lewe opreg, is regverdig teenoor hulle werkers en hulle doen wat hulle kan vir hulle werkers. Waarom het dit dan gebeur? Volgens Hein se voorskrif het hierdie broers alles gedoen wat reg is en tog het dit gebeur.

So word baie gelowiges vandag vermoor omdat hulle op fisiese vlak nie alles in plek gehad het nie. Ek was laas nag soos nou ook bietjie haastig toe ek geskryf het en Chris is getrou om my gebrek aan formulering uit te wys. En Chris is reg. Maar Chris se skoonpa was net so ’n opregte mens soos hierdie broers en hy was vermoor. Nie oor iets wat hy verkeerd gedoen het nie maar oor iets wat sy pa, jare gelede toe die nog ’n jong man was, gedoen het.

Ons het die toegangsroetes vir die aanval by die tweede broers gedentifiseer en hy het toe uitgevind dat die spaarsleutels vir die deure wat die aanvallers nodig het, nie meer in sy besit is nie. Hy het die slotte verander en ’n alarmstelsel gekoop waarvan die ogies, deur ander ogies beskerm word om op die manier voorsorg te tref. (Volgens wat ek van Hein verstaan was dit nie nodig nie)

Ons het die werkers wat agter die komplot sit gedentifiseer en is nou met taktieke besig om hulle planne te destabiliseer. (Volgens Hein is dit ook nie nodig nie) Ons beplan om die begeerte vir die volgende aanval met konstruktiewe planne van die misdadigers te ontneem. ( Volgens Hein is dit ook nie nodig nie)

En dan omdat ons nou weet waarom, wie en wat agter die sameswering sit, begin die twee families om daardie komplotte en sameswerings wat teen hulle gesmee word, in die Naam van Jesus te ontbind en om die mense, aan God se Wil vas te bind. ( Volgens Hein is dit al wat nodig is)

Chris is reg dat God kan ingryp wanneer Hy wil. Volgens my is hierdie broers gelukkig omdat God aan hulle hul swak punte in hulle verdediging en daaglikse optrede kon uitwys, sodat hulle dit kan regmaak. Hulle is verder ook gelukkig om nou te weet wie en wat die bedreiging teen hulle is en hulle kan nou in die Gees spesifiek teen die bedreigings optree.

Chris is ook nie onskuldig nie. Hy het ’n wapenfabriek op sy plaas. Omdat Chris ook ’n akska lid is, verstaan hy ook waarvoor om te kyk. By meer as een geleentheid was daar pogings om die fabriek te beroof. Eenkeer was daar ’n poging om hom in sy huis aan te val en dan was daar ’n paar pogings om sy waterpompe in die veld te steel.

By al hierdie gevalle het Chris nie net geestelik opgetree nie maar ook fisies. Hy het byvoorbeeld die middag voor hulle ’n pomp wil steel, die pomp uitgehaal en by die huis gebre. Die misdadigers se aanhoudende mislukkings om Chris skade te doen, het uiteindelik veroorsaak dat sy een werker wat al hierdie misdade beplan het, deur sy eie bendelede self doodgeslaan is.

Chris het nie net geestelik opgetree nie, maar hy het ook fisies iets van sy kant af gedoen. Nou moet ek hoor dat Chris verkeerd opgetree het deur self ook van sy kant af iets te doen om 1. Van die bedreigings vooraf bewus te word en 2. Om nie net in die gees teen die beplannings op te tree nie?

Kobus se vrou het ’n plaaswinkel langs ’n hoofweg in Noord Natal. As gevolg van die grondhervormingsplan is hy nou deur swart boere omring wat op hulle plase ook winkeltjies het. Van die bure het toe beplan om Kobus se vrou uit te skakel omdat sy nou kompetisie is en hulle eie winkeltjies se winste benadeel omdat die mense nog altyd by haar winkel koop.

Kobus en Miems is ook gelowige mense wat geestelike oorlogvoering ken. Ten spyte daarvan was Miems al in haar winkel aangeval. Kobus is vandag ’n spesialis op ons gebied en het toestemming om self akska praatjies en kursusse aan te bied. Ten spyte van die geestelike oorlogvoering identifiseer hulle nog altyd van tyd tot tyd bedreigings teen Miems se winkel. En wanneer dit gebeur het hulle iets meer spesifiek om teen op te tree. Maar elke keer wanneer dit gebeur, spoor Kobus ook die mense op wat agter die beplannings sit en dan begin hy met sy eie de stabiliserende aksies om hulle planne tee te werk.

Volgens Hein is dit verkeerd. Volgens my en Kobus is die kennis wat van die bedreiging bekom is ook van God en die insig om die planne fisies tee te werk, kom volgens ons ook van God en die suksesse teen die bedreigings is nie uit ons eie krag nie maar dit is genade van God.

As ek Hein reg verstaan, is ons totaal verkeerd. Ons moet net elke dag geestelike oorlogvoering doen en terugsit en wag. Ons hoef niks fisies self te doen nie. As Hein reg was, sou ons nie soveel gelowiges vermoor gesien het wat van die kerk afgekom het nie. As Hein reg is, was al die mense wat tot nou toe vermoor was, ongelowiges in kerkklere wat met die Bybel kerk toe gegaan het om die gemeenskap te bendruk.

Nee, Hein.

Johann S
09-06-2013, 09:44 AM
Oor die plasing is ek dankbaar. Met die spesifieke situasie het ek altyd geworstel en hier is die antwoord tussen die gees en die vlees.

Ek glo, baie mense worstel nou met die eindste ding maar waneer hulle hier lees sal hulle dit ook begin verstaan. In alle opsigte, maak nie saak hoe jy hierna kyk nie is dit nie net jou eie verantwoordelikheid om op te tree nie maar dit is as mens jou reg om fisies op te staan teen dit wat verkeerd is teenoor jou en jou familie, so ook teen jou naaste.

Die wereld maak nie meer voorsiening vir die optrede nie, hulle duld dit nie en sal jou op elke moontlike vlak aanval daaroor maar om die regte ding te doen moet jy geestelik optree maar fisies in die wereld wat huidiglik deur satan omgekrap word.

Een van die beste plasings om van af te leer. Nie een van die twee kan afsonderlik gebruik word teen die booswigte nie!

Unregistered
09-06-2013, 11:57 AM
Dagse,

Sjoe man, daar word darem woorde in my mond geplaas wat ek NOOIT gese het nie. Dit gebeur as jy nie deeglik lees wat ek skryf nie.

Ek het reeds gese, as God se Gees dit nie vir jou openbaar nie, dan sal jy dit nie verstaan, glo of beoefen nie. Vra God om dit vir jou te openbaar.

Ek kan niemand oortuig nie, dis net God se Gees wat dit kan doen:

1. Almal is op verskillende SEISOENE van hul GELOOF met God... party kleingelowiges, party gelowiges, party groot geloof.
2. Almal leef op verskillende AFHANKLIKHEID van God..., party bietjie, party meer, en party voluit.
3. Almal se opinie van " MET SKOON HANDE LEEF", verskil..., party vloek so bietjie, party kyk stoute foto's, en party sonder hul af vir God om heilig te word.
4. Almal se opinie van sonde verskil..., bv. party voel dis darem nie verkeerd as ek so bietjie jok vir Jan Taks nie, as ek my opgawe indien nie, en ander doen alles in hul vermoee om alles eerlik te doen.
5. Almal VERTROU God verskillend en op hul eie manier...., party vertrou op God om hemel toe te gaan, maar dan vertrou hul nie God vir veiligheid nie, as voorbeeld .

Miskien moet almal wat kommentaar gelewer het, net asseblief weer gaan lees wat ek geskryf het. Vra vir Godf om dit vir jou te openbaar. Ek het geweet ek gaan teenstand kry, en ek het dit gese ook, dis nie vir almal om te verstaan nie.

Groetnis, Hein

Unregistered
09-06-2013, 12:17 PM
Dagse,

Ek wou nog byvoeg by my vorige plasing.

1. Die vraag wat meeste mense vra, is wat moet EK doen as mens van my kant af, of moet ek iets doen?

Weet jy dat as jy WEERgebore word in Jesus, dat God se Gees in jou woon? Besef jy wie loop elke dag saam met jou, biine jou, en watter groot mag het in jou kom woon?, God self!!

Ja jy MOET natuurlik optree, jy moet OPTREE as WEERgebore Christen, MAAR jy moet jou outoriteit in Jesus eers verstaan, wat jy gekry het oor satan.
Jy moet geestlike oorlogvoering doen, met God se Gees wat REEDS in jou woon, as WEERgebore Christen....en DAN HET JY KORREK OPGETREE.
Dis wat jy moes doen.
Daarna LOS jy dit vir Koning Jesus om op te tree, met sy engele. Jy Vertrou Hom, dis al, PUNT!

Ook, sal baie min mense dit wil vat en hul eie maak.

2. Plaasboere word vermoor. Die vraag wat gevra word is, hoeveel was opreg?. My antwoord, ek weet nie, net God weet.
Die vraag is ook hoekom is hul dan vermoor? Ek weet ook nie, net God weet.

Groetnis, Hein

Unregistered
09-06-2013, 12:30 PM
Hein

n Meer direkte vraag wat ek aan jou wil rig.Sal jy jou hand lig indien jy of jou familie of naasbestaandes bedryg word?
As jy vermoed of berig kry dat daar n aanval op jou beplan word wat sal jou reaksie wees.

Vertel my hoe jy die situasie sal hanteer,miskien verstaan ek jou dan beter.

Unregistered
09-06-2013, 02:15 PM
Ek antwoord! Elke situasie wat hom voordoen sal verskillende mense seker anders hanteer, maar ek..., EERS in die gees...dis AL wat nodig is.

Op jou vraag, hoe sal ek die situasie hanteer, Ja natturlik sal ek IETS DOEN...ek sal my hand oplig, ek sal my vinger na die persoon rig, en die satan in Hom nietig verklaar, en die satan in hom wegjaag, DIS wat ek sal doen.

Wat ek hier OOK wil uitwys, is dat ons goedgenoeg in aarde gewone wapenopleiding opgelei is, maar nie in geestelike oorlogvoering nie. Dis mos ongoddelik vir meeste, en vearal ouer mense...party sal dit sommer "new age" noem...

Baie mense se vir my dis darem BAAAAIE onverskillig hoe jy redeneer en optree, om NET in die gees op te tree.
Mense wat dink ek is onverskillig, wil ek graag die volgende vraag vra: Dink jy dis onverskillig van my om op God te vertrou?

Baie mense se vir my dis darem BAAAAIE onverskillig om niks self te doen nie, GELOOF is mos saam met werke.
Mense wat dink ek is onverskillig, wil ek graag die volgende vraag vra: eK DOEN MOS IETS, EK tree op, ek bid, ek vertrou!. Hoekom sal ek nie NET vir God vertrou nie? Hoekom wil ek in God se Almag twyfel en NOG iets doen? Wat is dit anders as ongeloof as jy nie NET vir God vertrou nie.

Verdomp man, As dit(God binne my) nie gewerk het nie, en ek dit nie begin beoefen het nie, sou ek nie so optree nie. Dis harde geloofspad die, en God is getrou!

Ek vra weer, HOE afhanklik is jy van God? Watter geloof het jy in God?

En hopelik NOU, begin 'n liggie aangaan waaraan jy kan vashou!

Groetnis, Hein
www.battleready.co.za

heinie
09-06-2013, 08:03 PM
Hein, ek wil net seker maak ek verstaan jou reg, my liggie gaan maar stadig aan.
Ek kan 'n paar slange rel dan kan ons jou geloof toets, as jy in die proses sterf dan kan ons aanneem jy het nie ten volle vertrou nie.

Lukas 10:19
19 Kyk, Ek gee aan julle die mag om op slange en skerpioene te trap, en oor al die krag van die vyand; en niks sal julle ooit skade doen nie.

Lukas
09-06-2013, 08:11 PM
Dankie, Hein. Ons verstaan nou dat jy vir ons so bietjie te heilig is en daarom kan ons nie snap wat jy probeer vertel nie. Dit maak baie sin en daarom wil ek net terwille van die mense wat nie in jou liga is nie, ook twee stories vertel wat vir ons sondige mense ook so bietjie hoop kan gee. Ek glo nie dat jy hierop hoef te reageer nie aangesien dit wat tans nog vir ons geld, so vr op jou verhoudings pad terug is, dat jy dit waarskynlik nie meer sal onthou nie.

Ek het eendag met n weermag voertuig by Cradock gestop omdat ek die aand daar in die kommando kantoor moes oorslaap. Dit was die tyd wat ek in opdrag deur die land moes beweeg om die kennis aan al die eenhede oor te dra. Ek het laat die middag by Cradock aangekom en onmiddellik die sindikate wat in groepies van drie beweeg het raakgesien. Die voertuig moes in die straat voor die kantoor geparkeer word en die voertuig was propvol toerusting. Die volgende mre moes ek weer baie vroeg uit en daar sou nie tyd wees om weer te pak nie. Eintlik was ek net te moeg om die voertuig af te pak en dan n uur vroeg op te staan om dit weer te pak. EK het die bendes gesien en vermoed dat hulle daardie nag in die voertuig gaan inbreek.

Toe ek voor die kantoor gaan stop, het ek my klere uit die voertuig gehaal. Die voertuig gesluit en toe net daar gestaan en bid. EK het God gevra om vir my engele beskerming oor die voertuig te gee en om die planne van die misdadigers te ontbind. Van daar is ek in die kantoor in en toe ek die volgende oggend toe die eerste lig begin uitkom weer by die voertuig kom, staan twee deure wawyd oop. Hoe hulle dit oopgemaak het weet ek nie.

Ek het my kleresak ingegooi, die deure toegemaak en toe gery. Al my geld, die rekenaars, selfone, projektor en materiaal was binne die voertuig. Daar was niks gesteel nie. Nie die selfoon op die voorsitplek, of die beursie wat tussen die sitplekke of die rekenaars op die agtersitplek nie. Niks was gesteel nie.

n Vriend van my het sy plek met olie gesalf. Hy bid elke aand dat hy sy gesin en sy eiendom beskerm moet word teen die aanslae van die bose. Maar ten spyte van sy getroue gebed, gebeur dit toe tog dat die kriminele sy bakkie kom steel. Toe ons eendag sit en gesels kom die vraag uit waarom god dit toegelaat het.

Die vriend van my vloek nie, hy steel nie, hy is diepby sendingwerk betrokke en as jy nou al n heilige mens gesien het, is dit hy.

Die vraag het n ruk lank by my gespook en op n dag het ek dit op n manier verstaan. In die eerste plek kan n mense nie met n haelgeweer in die lug inskiet en verwag dat daar n eend uit die lug moet val nie. Ons het nou gehoor dat daar mense is wat dit mag doen maar ons gewone sondige mense kan dit nie doen nie. Ek dink wat die verskil gemaak het, was die feit dat ek die kriminele voor die tyd identifiseer het en toe teen hulle kon optree. My vriend was nie van enige bedreigings bewus nie en hy het toe maar op n daaglikse basis met die haelgeweer in die lug ingeskiet en gehoop dat daar n eend uit die lug gaan val.

Maar ons almal ken nog nie die bedreigings nie en al groet die ding ons met die hand sal ons nog nie weet dat hy deur die duiwel gestuur is om ons skade te doen nie. Hoe maak n mens wat nog nie die kennis het nie.

Luister na jou gees. God praat met ons deur ons gees en ons moet tenminste een keer per dag probeer stil word sodat ons, ook ons gees kan hoor. Wanneer jy dan daardie huppel in jou hart kry en dink dat jy opgewonde oor iets is, moet jy weet dat daardie huppel eintlik nie n goeie teken is nie en dat dit eintlik jou gees is wat jou teen iets waarsku. Wanneer dit gebeur begin jy bid en wanneer jy dan teen daardie ding bid waarteen jou gees jou waarsku, kan jy dalk ook die volgende dag by jou kar kom en vind dat die kriminele dit vir jou deur die nag gewas het.

Moenie bang word wanneer die heiliges jou wil oortuig hoe sleg jy is nie. Jesus het juis vir ons gekom omdat ons nie so nice is nie. Maar God se genade is so groot dat dit ons ook insluit. Hou moed. Moenie bang word nie en leer om na jou gees te luister.

Groetnis

Unregistered
09-06-2013, 09:09 PM
Hein

Jy is in baie opsigte reg. Tog moet jy onthou dat ons in 'n vleeslike wereld wandel. Al is ons geestelik en wandel ons in die gees is die wereld om ons vlees. Alles wat ons in die gees wil vasmaak moet ons ook in die vlees vasmaak. Soos jy se " ek sal my hande lig" dit is 'n vleeslike aksie. "Ek sal my vinger rig, ek sal die satan in hom nietig verklaar". Dit is alles netso vleeslik soos om iemand wat jou beursie wil steel 'n snotklap te gee. Minder geweldadig ja, maar vleeslik. Selfs gebed is 'n vleeslik aksie.

God het ons 5 vleeslike sintuie gegee en een geestelike, dit is nie verniet nie. Sodra ons een deel van ons menswees afskeep is dit waar ons die veldslae verloor.

Chris

Unregistered
09-06-2013, 10:49 PM
Lukas, jou kommentaar is nogal heel pittig, geniet jy dit?

Groetnis, Hein

Unregistered
09-06-2013, 10:56 PM
Ek wil net gou n "spotlight" aansit. Nie eers die heiligste mens op aarde is sonder sonde nie, hy is nie beter as enige ander gelowige nie. Sy vlees voer ook stryd met sy Gees. Ons as gelowiges is nie een volmaak nie. Staan vas

Unregistered
09-07-2013, 08:42 AM
Nee Hein, niemand sit woorde in jou mond nie. Die lesers se maar net vir jou hoe hulle dit wat jy se verstaan en wat die implikasies daarvan kan wees. Gaan dink voor jy skryf en dan kom verduidelik jy waar is die skeidslyn.

Dink jy nou jy sit in die binnekring en deel geheime met God wat nie vir almal is nie? As jy iets weet wat ons nie weet nie het jy 'n verantwoordelikheid om dit te deel.

Kas

Unregistered
09-08-2013, 10:15 AM
Ja Hein as die polisiemanne by Lonmin nie gewere gehad het nie sou die slagting nie plaasgevinfd het nie.

Unregistered
09-08-2013, 12:13 PM
Die Bybel se ons kan God net in die geloof behaag.

Heb 11:6 En sonder geloof is dit onmoontlik om God te behaag; want hy wat tot God gaan, moet glo dat Hy is en n beloner is van die wat Hom soek. Die nuwe vertaling stel dit so:Heb 11:6 As 'n mens nie glo nie, is dit onmoontlik om te doen wat God wil. Wie tot God nader, moet glo dat Hy bestaan en dat Hy di wat Hom soek, beloon.

Dit is baie eenvoudig geen mens kan God se wil doen sonder geloof nie. Nou se die Bybel ook vir ons wat is geloof.

Heb 11:1 Om te glo, is om seker te wees van die dinge wat ons hoop, om oortuig te wees van die dinge wat ons nie sien nie.
Heb 11:2 Dit is immers vanwe hulle geloof dat daar oor die mense van die ou tyd met soveel lof getuig is.
Heb 11:3 Omdat ons glo, weet ons dat die wreld deur die woord van God geskep is: die sigbare dinge het dus nie ontstaan uit iets wat ons sien nie.

Help my nou reg as ek verkeerd is maar ek verstaan hieruit: Dit is onmoontlik om God se wil te doen sonder om seker te wees van die dinge waarop ons hoop en oortuig te wees van die dinge wat ons nie sien nie.

1Jn 5:4 Want alles wat uit God gebore is, oorwin die wreld; en dit is die oorwinning wat die wreld oorwin het, naamlik ons geloof.

Geloof is dus 'n realiteit wat bestaan wat ons nie fisies kan sien nie. Daar is dus 'n geesteswereld wat normaalweg vir ons onsigbaar is. In daardie wereld (geesteswereld)is God in beheer. Hier op aarde het God die mens in beheer gesit, die mens het daardie outoriteit gebruik om Lucifer in satan te verander en in beheer te sit. Jesus kom red die gelowiges en hulle kan weer heers deur God se Gees.

Dis nou hier waar die verwarring inkom. Jesus vir ons: Joh_14:14 As julle iets in my Naam vra, sal Ek dit doen. Mense vra God om hulle te beskerm. In die geloof het hulle dit reeds ontvang. M.a.w. in die geesteswereld, die onsienbare deel waarop ons hoop. God is getrou en Hy het Sy beskerming gegee, tog word die mense fisies aangeval. Wat gaan fout?

Dit wat ons glo. Rom_1:17 Want die geregtigheid van God word daarin geopenbaar uit geloof tot geloof, soos geskrywe is: Maar die regverdige sal uit die geloof lewe.

Die wereld het ons oortuig God se kinders is net so kwesbaar soos ongelowiges. Dis normaal om siek te word, hel party glo selfs dis God wat hulle siek maak. Wonderwerke bestaan nie of is uit die bose. Die lys is lank en dit is alles in teenstelling met die Bybel. Die wereld het ons oortuig dat hulle op gelyke voet met kinders van God is. Anders as wat die kerk ons leer is dit nie om kerk toe te gaan, Bybel te lees of selfs te bid nie, ook om in tale te spreek of wonderwerke te doen nie.c Dit is alles reg en goed tog is dit nog steeds alles in die vlees en nodig vir ons liggame om te oorleef. Dit is hoe ons die geestelike fisies laat manifesteer. Dit is hoe God die aarde gaan vul met Sy heerlikheid. Om geestelik te lewe is om in geloof te lewe.

Die probleem is dat satan en die wereld die sisteem vir baie eeue op die mensdom afgedruk het. Ons is grootgemaak as verlore skape en dit vat toewyding om soos kinders van die Allerhoogste te begin dink en leef. Rom 12:2 Julle moenie aan hierdie sondige wreld gelyk word nie, maar laat God julle verander deur julle denke te vernuwe. Dan sal julle ook kan onderskei wat die wil van God is, wat vir Hom goed en aanneemlik en volmaak is.

Hein se redenasie is gevaarlik omdat God na elke mens se unieke situasie kyk. God het elkeen geskape en weet hoekom en waarom. Een ou bid bid goed en 'n ander ou klap goed. Om nou vir die ou wat goed klap te se hy mag nie klap nie is tipies van die sisteem wat satan aan die wereld verkoop. Een ou is glad met die bek 'n ander vinnig met die vuiste, die wet bind die ou met die vuiste maar die gladdebek kan elende saai na hartelus. Daar is baie voorbeelde hiervan.

Ons is geskape na God se beeld, 'n drie-eenheid, elkeen het 'n funksie en is belangrik vir ons om God se wil hier op aarde te doen.

Chris

heinie
09-08-2013, 01:28 PM
Is alle siekte van Satan af? Of kan ek siek word omdat ek 'n mens in 'n gevalle toestand is; in 'n vervloekte wreld?
Wat van die diereryk? Diere het tog geen sonde gepleeg nie, maar hulle is saam met ons in hierdie vervloekte wreld?
Hulle word ook siek.

Ek sien nog nie leeus wat saam met skape aan gras peusel nie. My fisiese liggaam verouder elke dag.
Ek het dus nog nie ' n verheerlikte liggaam nie en is nog steeds in hierdie wreld.

Is dit Satan wat my laat sondig? Of versoek hy my slegs? Wie sondig, ek of hy, as ek toegee?
(Adam s dit is Eva; Eva s dit is die slang)

Hoekom het Satan tot 'n val gekom? Het hy nie 'n vrye wil nie? Het ons nie ook 'n vrye wil nie?

Ek bestaan uit siel, liggaam en gees en as ek wedergebore word woon God se Gees in my gees. Ek lewe dan uit die gees en kruisig die vlees. Dit beteken nie dat die vlees dood is nie en soms kan die vlees opflikker, byvoorbeeld as ek kwaad sou word.
As wedergebore mens is ek nog net so sondig soos wat ek was voordat ek tot bekering gekom het. Al wat ek hoef te doen om te sondig is om uiting aan die vlees te gee. Ek kan dus nog steeds sondig.

Wat het Jesus Christus vir ons aan die kruis gedoen
1) Hy het eenmalig vir ons die perfekte offer gebring
2) Hy het die verhouding tussen ons en God herstel.
3) Hy het die mag van die dood oorwin
4) Hy tre vir ons in by God.
5) Hy woon nou in elke wedergebore kind deur die Heilige Gees

Gaan lees die volgende http://www.bibleguidance.co.za/Afrartikels/Koninkryk.htm, lyk vir my na "Koninkryk-nou" teologie

-‘n Kruis en nie ‘n kroon nie
-Dissipels en diensknegte
-Die sout en lig van die wreld
-Verdrukking en vervolging
-Christus se koninkryk is nie van hierdie wreld nie

Unregistered
09-08-2013, 01:45 PM
Dag Chris,

Jy het alles fantasties gestel, en ek is baie, baie bly daaroor dat jy dit ook reg verstaan. En veral hoe ons nie God se heerskappy binnegaan, omrede kerke ons verkeerd geleer het nie.

Ek stem slegs nie saam met jou laaste paragraaf nie, van die geklappery.

Voorbeeld. Baie welbekende predikant van NG Moreleta is op 'n uitreik, so 3 jaar gelede na Mosambiek. Hul voetuig se band word pap. Terwyl hul besig was om die band te ruil, storm 'n swartman uit die bos uit op hul af met 'n groot geskree, en sover ek kan onthou met 'n wapen in sy hand.
Die predikant se woorde: Ek het dadelik my hand teruggetrek, om hom te slaan(tipies mens), maar toe besef ek en beveel ek satan IN HOM, om weg te gaan..., die boosdoener sak toe INMEKAAR soos 'n sopnat marie biscuit...

Wat leer ons hieruit?

Wat ek ook saamstem, elkeen stap sy eie pad met God, God werk met elkeen afsonderlik. Maar ten minste moet ons leer, uit wat gedoen KAN word in die gees, soos Eff 6:10- vir ons verduidelik.

Groetnis, Hein

Unregistered
09-08-2013, 01:56 PM
Hein

Jy is in baie opsigte reg. Tog moet jy onthou dat ons in 'n vleeslike wereld wandel. Al is ons geestelik en wandel ons in die gees is die wereld om ons vlees. Alles wat ons in die gees wil vasmaak moet ons ook in die vlees vasmaak. Soos jy se " ek sal my hande lig" dit is 'n vleeslike aksie. "Ek sal my vinger rig, ek sal die satan in hom nietig verklaar". Dit is alles netso vleeslik soos om iemand wat jou beursie wil steel 'n snotklap te gee. Minder geweldadig ja, maar vleeslik. Selfs gebed is 'n vleeslik aksie.

God het ons 5 vleeslike sintuie gegee en een geestelike, dit is nie verniet nie. Sodra ons een deel van ons menswees afskeep is dit waar ons die veldslae verloor.

Chris

Chris, my oortuiging is dat ons slegs in die gees moet vasmaak, DAARNA IS DIE VLEES OUTOMATIES vas. Dit gaan weer oor vertroue in God Almagtig. Ek moet probeer om God TEN VOLLE te vertrou, ....., soos gese, dis my eie opinie en dit werk vir my.
Hoekom iets anders doen, as jy God vertrou?
Ek kan net getuig, en niemand oortuig nie.

En regtig, as jy my 10 jaar gelede hieroor gevra het sou ek soos meeste gedink het, maar God het my oortuig. En asseblief Lukas, moet my asseblief nie weer hoogheilig noem en nog ander goed nie. Ek getuig net wat in my lewe gebeur, dis al.

Groetnis, Hein

Lukas
09-08-2013, 06:27 PM
Dit is nie ek wat jou uit my eie so noem nie. Dit is jy wat ons met jou eie woorde, gesindheid en benadering daarvan oortuig. Ek is nog altyd nie oortuig of jy verstaan wat Chris geskryf het nie. Want as jy dit verstaan het, sou ek nie nodig gehad het om op jou plasing kommentaar te lewer nie.

My gevoel is dat jy net met Chris die vrede wil hou omdat jy weet dat jy hom nie kan mislei nie. Volgens my is jy die enigste mens wat ek tot op hede ken, wat in die naam van n getuienis jou eie wil so op gelowiges af forseer dat hulle alle hoop verloor. Drie mense het vir my gedurende die afgelope week afsonderlik gevra of jy IW is. Waarom sou hulle so dink?

Dit kan wees dat ek jou verkeerd verstaan maar ek ken jou nie persoonlik nie. EK ken jou net deur wat ek van jou lees en my ervaring is dat jy n ego gedrewe selfgesentreerde mens is wat die laaste s in elke saak wil h en wat nooit jou eie tekortkominge ooit sal erken nie.

Jy is reg in die sin dat God met elke mens afsonderlik werk. Dit is omdat elke mens afsonderlik geestelik groei. Party groei vinnig en ander nie so vinnig nie. Alhoewel jy op die oomblik dink dat jy al die antwoorde het, is ek nie daarvan oortuig nie.

Dan lieg jy ook vir ons. Aan die eenkant vertel jy vir ons dat jy net uit jou eie persoonlike ervarings getuig. Maar die voorbeeld is van die predikant wat die aanvaller met woorde in sy spoor gestop het. Hoe persoonlik is jou getuienis? Het jy al in n plaasaanval of huis-roof beleef? Was jou vriende al voor jou vermoor? Was jy al deur n bende kriminele bestorm? Was jy al deur sataniste geteiken om as gevolg van jou getuienis en dit waarvoor jy staan, doodgemaak te word ? Watter persoonlike bewys het jy dat jou oortuiging werk? En wat gaan jou verduideliking vir gelowiges wees wat wel verkrag, vermink of vermoor word?

Tot op hede is jou antwoorde eenvoudig. Ons kom hierdie dinge oor omdat ons nie reg glo nie en omdat ons nie heilig genoeg lewe nie. Ek moet jou eerlik s. Jou antwoorde help geen mens wat stukkend of ontnugter is nie. Wat meer is. Ek ken mense wat presies soos jy redeneer het en wat na hulle deur misdaad geraak was, baie verward was. EK weet van sendelinge wat vermoor was. Ek weet van sendelinge wat gemartel was. Was hulle ook nie heilig genoeg nie? Hoeveel van die dissipels was vermoor? Was hulle geloof ook nie reg nie?

Unregistered
09-08-2013, 06:40 PM
Heinie

"Wat het Jesus Christus vir ons aan die kruis gedoen
5) Hy woon nou in elke wedergebore kind deur die Heilige Gees"

Jy is reg, dit is wat Jesus aan die kruis gedoen het. In kort, Hy het gelowiges gered van 'n ewigheid sonder God. Die ander vraag is wat het Jesus op aarde gedoen tot voor Hy gekruisig is?

Unregistered
09-08-2013, 09:41 PM
Wie is die nuwe nommer 31 Skim wat nie sy naam wil plaas nie?

Koos1

Unregistered
09-08-2013, 09:44 PM
Wie is die nuwe nommer 31 Skim wat nie sy naam wil plaas nie?

Koos1

Noem my sommer koos2

Unregistered
09-09-2013, 07:31 AM
Is alle siekte van Satan af? Of kan ek siek word omdat ek 'n mens in 'n gevalle toestand is; in 'n vervloekte wreld?
Wat van die diereryk? Diere het tog geen sonde gepleeg nie, maar hulle is saam met ons in hierdie vervloekte wreld?
Hulle word ook siek.

Ek sien nog nie leeus wat saam met skape aan gras peusel nie. My fisiese liggaam verouder elke dag.
Ek het dus nog nie ' n verheerlikte liggaam nie en is nog steeds in hierdie wreld.

Is dit Satan wat my laat sondig? Of versoek hy my slegs? Wie sondig, ek of hy, as ek toegee?
(Adam s dit is Eva; Eva s dit is die slang)

Hoekom het Satan tot 'n val gekom? Het hy nie 'n vrye wil nie? Het ons nie ook 'n vrye wil nie?

Ek bestaan uit siel, liggaam en gees en as ek wedergebore word woon God se Gees in my gees. Ek lewe dan uit die gees en kruisig die vlees. Dit beteken nie dat die vlees dood is nie en soms kan die vlees opflikker, byvoorbeeld as ek kwaad sou word.
As wedergebore mens is ek nog net so sondig soos wat ek was voordat ek tot bekering gekom het. Al wat ek hoef te doen om te sondig is om uiting aan die vlees te gee. Ek kan dus nog steeds sondig.

Wat het Jesus Christus vir ons aan die kruis gedoen
5) Hy woon nou in elke wedergebore kind deur die Heilige Gees

Gaan lees die volgende http://www.bibleguidance.co.za/Afrartikels/Koninkryk.htm, lyk vir my na "Koninkryk-nou" teologie

-n Kruis en nie n kroon nie
-Dissipels en diensknegte
-Die sout en lig van die wreld
-Verdrukking en vervolging
-Christus se koninkryk is nie van hierdie wreld nie

Mat_11:12 Maar van die dae van Johannes die Doper af tot nou toe word die koninkryk van die hemele bestorm, en bestormers gryp dit met geweld.
Mat_12:28 Maar as Ek deur die Gees van God die duiwels uitdryf, dan het die koninkryk van God by julle gekom.
Mat_13:19 As iemand die woord van die koninkryk hoor en nie verstaan nie, kom die Bose en roof wat in sy hart gesaai isdit is hy by wie langs die pad gesaai is.
Mat_16:19 En Ek sal jou die sleutels van die koninkryk van die hemele gee; en wat jy ook op die aarde mag bind, sal in die hemel gebonde wees, en wat jy ook op die aarde mag ontbind, sal in die hemel ontbonde wees.
Mat_16:28 Voorwaar Ek s vir julle, daar is sommige van die wat hier staan, wat die dood sekerlik nie sal smaak voordat hulle die Seun van die mens in sy koninkryk sien kom het nie.
Mat_21:43 Daarom s Ek vir julle: Die koninkryk van God sal van julle weggeneem en aan n volk gegee word wat die vrugte daarvan sal dra.
Mat_23:13 Maar wee julle, skrifgeleerdes en Farisers, geveinsdes, want julle sluit die koninkryk van die hemele toe voor die mense; want julle gaan self nie in nie, en die wat sou ingaan, laat julle nie toe om in te gaan nie.

Na watter koninkryk verwys Jesus hier?

Unregistered
09-09-2013, 08:15 AM
Dagse Lukas,

Ai,

Jy se jy ken my nie, maar ek is meer as 5 jaar al op jou website, waar ek kommentaar lewer. Ek het al 'n paar keer met jou oor die telefoon gepraat, selfs toe jy hier naby Kameeldrif gebly het. Maak nie saak nie, jy is reg, jy ken my glad nie, want jy het my nie persoonlik ontmoet nie.
Bel my gerus, 0824108383, as jy met my wil praat of dat ons kan ontmoet, dit sal lekker wees.

Wat is IW? Nog nooit daarvan gehoor nie, maar sal graag wil hoor wat dit beteken.

In die afgelope 5 jaar plus, op jou ou website en ook jou nuwer een, het ek jou nog nooit so sien optree nie, met jou kommentaar teenoor my.
Jy het nog altyd gese ons moenie oordeel nie, maar ek word 'n leuenaar genoem, hoogheilig, verleier van mense, en te veel om op te noem.
Jy praat asof jy my al 100 jaar ken, presies soos ek is, ....maar dan ken jy my ook nie?? Maak ook nie saak nie, ek is OK daarmee.

Ek vra vanmore vir die Here wat ek vir jou/julle moet se, gaan lees maar self Hebr 6:1-3.(en niks verder nie).

Ek se weer ek KAN niemand oortuig nie, NET God se Gees kan jou oortuig, en dis definitief waar dit gaan bly.

Jammer as ek jou/ julle enigsinds op enige manier verontrief het en asook waarmee julle nie sou saamstem nie.

Ons los die onderwerp dan net daar, wel ten minste van my kant af, ek het alles klaar verduidelik wat God my geleer het.

BattleReady Groete:
Groetnis, Hein
www.battleready.co.za

Spr 24:11 Red die wat na die dood gesleep word, en die wat na die slagbank wankel, hou hulle tog terug!
Spr 24:12 As jy s: Kyk, ons het dit nie geweet nie! sal Hy wat die harte toets, dit nie merk nie? En Hy wat let op jou siel, Hy kom dit te wete. En Hy vergeld die mens na sy werk.

Unregistered
09-09-2013, 09:46 AM
Hoekom se Paulus dis vir hom n wins as hy die wereld afsterf. Hy misken nie sy outoriteid en die koninkryk wat hy hier reeds deelagtig is nie, hy weet dit is deels en sal dan oorgaan na die volle koninkryk waar daar geen stryd van vlees teen Gees sal wees nie. Ek vermoed 34 is Chris want dis waar ons altyd verskil. Dit lyk Chris en Hein se gelowige mense kan niks maar niks oorkom as hulle net in die geloof optree en nie fisies ook moet voorsiening maak nie. Chris erken wel die fisiese weerstand ook saam met geloof, maar se dat die volle koninkryk van God hier is, terwyl ek nog wag/uitsien vir die dag wanneer Jesus op die wolke sal kom en die laaste pak sal uitdeel. Hein ek stem ook baie meer saam met jou as wat ek verskil ek glo net ons geloof moet werke ook he ek sien jy haal nie daardie gedeelte uit die Woord aan nie so ek noem dit net. Verder moet ons versigtig wees en altyd nederig bly onder mekaar want dis aan sulkes wat God genade skenk, ek hoop dat ek so oorkom. Staan vas

Lukas
09-09-2013, 05:48 PM
Dankie, vir die versies. Ek het so bietjie verder gelees en daardie versies help my nogal om n ander preek, wat verduidelik het dat ons wedergeborenes nie onder die wet staan nie, beter te begin verstaan. Vers drie moet ook in n nuwe draad bespreek word want dit is presies soos ek dit verstaan.
IW is Israel waarheid ook bekend as Israel visie. Ek dink nie dat dit die getuienis is wat die mense so laat dink nie maar moontlik die manier wat dit oorgedra word.

Ja, dit sal n goeie ding wees wanneer ons mekaar eendag kan ontmoet. Op hierdie stadium weet ek nie hoe jy lyk nie en ken ek jou net aan die woorde wat jy skryf en die manier hoe jy jou boodskap oordra. Ons is almal van tyd tot tyd skuldig deur toe te laat om self te persoonlik te skryf en ek is ook skuldig daaraan. EK het vandag gery en weer gedink oor wat ek geskryf het en vir die feit dat ek dit nie kan terugtrek nie. Dit is reeds geskryf. Miskien is dit omdat ons almal mense is en almal n swakheid het wat van tyd tot tyd, weer uitskiet.

Hebrers is vir my baie interessant en ek dink dat die onderwerp oor die wet waaronder ons staan weer een of ander tyd op n ander draad bespreek kan word. Intussen moet ek en jy besef dat ons nie al die antwoorde ken nie. Dit wat ons weet is reg maar daar is by ons albei nog dele wat ons aan ons waarhede koppel en wat nie noodwendig reg is nie. Ek en jy moet miskien meer sensitief wees om nie mense in die waarheid wat ons verstaan, in te forseer nie.

Ek dink nou sommer aan die wagte se kordineerder wat een naweek gevang was toe hy diesel gesteel het. Die wagte wat hom gevang het, het hom die hele naweek onderstebo opgehang terwyl hulle hom tydens ondervraging met n lat onder die voete geslaan het. Na die naweek sit die man doodmoeg in Theunis Marais se kantoor. Toe Theunis hom vra waarom hy so sleg lyk, vertel hy dat die wagte hom die naweek gevang het en dat hy toe die Here gevind het.

Dit was nie lank nie of hy was weer gevang dat hy steel. Die les wat ek daaruit leer is dat dit nie help om iemand in die hemel in te skop nie. Maar jy moet my opmerking nie as n belediging sien nie. Ek het eers vir ander gevra of ek dit moet plaas voor ek dit geplaas het. Die doel is net om vir jou te s dat n aggressiewe in die hemel inskop manier soms nie werk nie. En omdat ons nie alles weet nie, is dit dalk raadsaam om ook te luister wat ander mense op hulle beurt, deur die Heilige Gees geleer is.

Ek is self aan presies dieselfde gedrag skuldig anders sou ek dit nie vir jou geskryf het nie. Maar dit is seker ook waarom Jesus vir ons gekom het. Hy het mos vir die sondaars gekom en ons oud sondaars is nie noodwendig nice mense nie. Ons kom nog die pad.

heinie
09-09-2013, 07:03 PM
JOHANNES 18:36
Jesus antwoord: My koninkryk is nie van hierdie wreld nie; as my koninkryk van hierdie wreld was, sou my dienaars geveg het, dat Ek nie aan die Jode oorgelewer word nie. Maar nou is my koninkryk nie van hier nie.

MATTHS 4:17
Van toe af het Jesus begin om te preek en te s: Bekeer julle, want die koninkryk van die hemele het naby gekom.

MATTHS 4:8
Weer neem die duiwel Hom saam na ’n baie ho berg en wys Hom al die koninkryke van die wreld en hulle heerlikheid,

MATTHS 6:19-21
19 MOENIE vir julle skatte bymekaarmaak op die aarde, waar mot en roes verniel en waar diewe inbreek en steel nie;
20 maar maak vir julle skatte bymekaar in die hemel, waar geen mot of roes verniel nie en waar diewe nie inbreek en steel nie;
21 want waar julle skat is, daar sal julle hart ook wees.

34 - die verse wat jy aanhaal verwys die meeste na die koninkryk van die hemele
Waar is die Seun van die mens tans? Jy haal Mat 16:28 aan.
Wat beteken "die koninkryk van die hemele het naby gekom",

Die koninkryke van die wreld en die koninkryk van die hemele is nie dieselfde koninkryk nie.

Is God se koninkryk hier op aarde nie in die harte van Sy kinders nie?
Ons is nie van die wreld nie maar in die wreld.

Unregistered
09-09-2013, 08:46 PM
Naand Hein

Ek dink ons stem saam dat daar wel 'n fisiese aksie moet wees ten einde ons geloof of dit wat ons op hoop en nie kan sien sien nie, op aarde te laat manifesteer of dan sigbaar te maak. Selfs in die voorbeeld van die predikant wat jy noem het hy gespreek. Dit wil my lyk of dit vir jou gaan oor minimum geweld? M.a.w. die aard van die aksie? Jy het dalk 'n punt beet. Ek weet egter van meer as een geval waar kinders van God tydens 'n aanval God aangeroep het, die satan besweer het, gebid het en net verder aangerand is.

Moet my nou nie verkeerd verstaan nie. Ek glo en weet God is getrou, ek weet God wil altyd net die beste vir Sy kinders gee en beskerm teen enige onheil, tog is daar gevalle wat in die vlees anders lyk. Soos ek al baie gese het ons kan die fout enige plek soek behalwe by God. Sodra ons kom met dit was God se wil of God het dit toegelaat ten einde Sy groter plan te laat slaag dop ons die toets. God het Homself ge-offer sodat Hy ons nie hoef te offer nie.

Kom ons maak dit eenvoudig. Ons glo God wil he ons moet veilig reis en dat Hy ons sal beskerm in ons voertuie. Gee dit ons nou 'n vrypas om sonder 'n gordel met gladde bande teen 200km/h deur die dorp te jaag? Nee dit is onnosel. Netso is dit dom om 30 km van die naaste dorp met oop deure en vensters sonder alarms of wapens waarmee ons vertroud is te gaan slaap. Natuurlik glo ek God beskerm my en my vertroue is nie in die wapens of toe deure nie, al is dit net om iemand anders nie in die versoeking te stel nie. God het ons 'n verstand ook gegee.

Chris

Unregistered
09-10-2013, 06:56 AM
Dagse,

1. Die versies waarna ek in Heb6:1-3 verwys, en wat God my gegee het om aan jul te wys, is dat God vra ons moet groei, en nie stilstaan by die bekering, en hande ople, ens nie. God vra ons moet groei tot volheid in Hom. Dit was al gewees.
Elkeen stap sy eie pad met God, maar God verlang dat ons groei.

2. Ek is beskikbaar Lukas, bly naby Roodeplaatdam, PTA, bel my, ons gaan drink 'n lekker koffie. Ek wou jou ook al voorheen ontmoet, dit sal my voorreg wees.

3. Die koninkryk van God beteken "Basileia" in Hebreeus, wat beteken heers, of outoriteit. Outoriteit oor satan en sy demone en sy planne, en sy werke. dis wat ek daarvan weet.
Ek glo die koninkryk van die hemele is die totale volheid daarvan, en dan is daar niks wat kortkom nie. Ek glo daar is 'n moontlike verskil tussen koninkryk van God en koninkryk van die hemele.

4. Ter voorbeeld, so 10 jaar gelede was ek was aangestel as "direksielid van skuriteit" (groot naam vir niks), hier waar ek bly.
Het basies verseker daar was goeie sekuriteit gewees, en dat almal rustig slaap.Meedoenloos opgetree, dissipline, etiek...
Ek was self so vreesbevange gewees vir my EIE sekuriteit IN DIE AANDE, het met my wapen onder die kussing geslaap. Ook het ek 'n "dril" gehad. As alarm afgaan in die aand, dan moes ons 'n sekere roetine vining volg as gesin. Ek was mos in gewees, asook in Angola, so ek ken mos! Alles gedissiplineerd. My vrou moes telkemale as die alarm vir niks afgaan, buite in die koue gaan staan het....en nou lag ek daaroor, maar sy het nie gedink dis snaaks nie...
Patrollies gery in die aande met skietligte, skote op goed afgevuur in die aand, boosdoeners gejaag, ens ens.
Tot ek eendag besef het, hel man, dit kannie so aanhou nie, waar le my vertroue. Nou is my geweer weggesluit, ek slaap nou rustig, want ek gee myself in God se hande.

Die 15 meter kruis in Kameeldrif, wat opgerig is teen honderde duisende rande, is 'n lewende voorbeeld van manne wat gaan bid het in Kameeldrif, outoriteit gebruik het wat God hul gegee het, die gebied met "spiritual mapping"(jammer vir engels) gaan salf het, en die moord en geweld het gestop en omtrent met 99% afgeneem.
Die gewone diefstal het nog in minder mate aangegaan, ek vra eendag vir die Here waarom, en basies is dit so dat mense nog oop deure in hule lewe het, wat satan reg gee om aan te val.

So al wat ek vandag wil getuig, is dat ons ook op God kan vertrou, as ons wil, of as ons daai stap 100% wil neem.

En laastens, miskien is ek TE passievol, en aggresief oorgekom, om my boodskap oor te dra, en dat ons almal maar self dit sal moet uitvind soos God ons lei, ....maar dan dink ek weer, ons moet mekaar bemoedig, OOK met die wapen ding.... vs totale vertroue in God.
My gebede is dat eendag baie meer mense ook meer op God kan vertrou as nou, soos wat jy jou pad met God stap.

Maar dan..ons moet weergebore wees, met SKOON hande leef, en God sal ons help.

Groetnis, Hein

Unregistered
09-10-2013, 07:15 AM
Hein, waar trek ons die streep tussen lui en geloof?

Unregistered
09-10-2013, 08:18 AM
More Hein

Ek sou ook graag wil weet waar maak jy die skeiding?
Kan ons aanvaar as ons glo God sal vir ons sorg dat ons nie hoef te werk nie. Dit was nogal 'n mode in die laat tagtigs by afrikanermans wat hul werk bedank het om vir die Here te gaan werk. Ek ken mense wat nou nog ly oor daai besluit. Een van hulle wat vir my gewerk het is selfs kwaad vir die Here omdat dit nie uitgewerk het nie. Ander glo God straf hulle nou omdat hulle nie lank genoeg uitgehou het nie.

Ek weet ek vergelyk nie appels met appels nie, maar dit is dieselfde beginsel. God het ons toegerus en op aarde geplaas met 'n doel. Wat is God se skeppingsdoel met die mens?

Chris

Lukas
09-10-2013, 05:49 PM
Daar is een vers in die Bybel wat met baie min woorde soveel s dat dit ’n bladsy gaan neem om dit te verduidelik. En ek dink omdat dit so ’n kort lyntjie is, mis mense wat eintlik regtig daar staan.

Heb 6:3 En dit sal ons doen as God dit toelaat.

Hein, ek sal nogal wil hoor of ons dit dieselfde verstaan. Miskien is dit net hier waar ons mekaar verloor.

heinie
09-10-2013, 06:54 PM
Handelinge 9 : 22-25
22 Maar Saulus het al meer krag ontvang en die Jode wat in Damaskus woon, in die war gebring deur te bewys dat Hy, Jesus, die Christus is.
23 En n geruime tyd het die Jode beraadslaag om hom om te bring.
24 En hulle plan het aan Saulus bekend geword. En hulle het die poorte dag en nag bewaak, dat hulle hom kon ombring;
25 maar die dissipels het hom geneem en in die nag deur die muur neergelaat deur hom in n mandjie te laat afsak.

Hein, so as ek jou nou reg verstaan moes Paulus nie deur die muur neergesak geword het nie?
Hy moes bloot na die poort geloop het sy "outoriteit" opneem en die hekwagte beveel om die poort oop te maak want hy wil uitgaan?

blok506
09-10-2013, 07:24 PM
Die newage denkrigting word al wyd gepropageer en die mens wil maar net nie aan God alles oorgee nie, daarom dat hulle vir alles n antwoord wil he en nie meer wil se "as God toelaat nie".

Unregistered
09-10-2013, 08:53 PM
Hein, waar trek ons die streep tussen lui en geloof?

'n man wat onder die boom sit, volgens die Woord, mag/moet nie eet nie, dis lui.
As jy vir die Here werk, dan werk jy mos vir Hom Almagtig, en moet jy ook baie produktief wees. Hy betaal jou salaris. Jy moet ook glo God sal jou te hulp kom, vertrou!

Groetnis, Hein

Unregistered
09-10-2013, 09:20 PM
More Hein

Ek sou ook graag wil weet waar maak jy die skeiding?
Kan ons aanvaar as ons glo God sal vir ons sorg dat ons nie hoef te werk nie. Dit was nogal 'n mode in die laat tagtigs by afrikanermans wat hul werk bedank het om vir die Here te gaan werk. Ek ken mense wat nou nog ly oor daai besluit. Een van hulle wat vir my gewerk het is selfs kwaad vir die Here omdat dit nie uitgewerk het nie. Ander glo God straf hulle nou omdat hulle nie lank genoeg uitgehou het nie.

Ek weet ek vergelyk nie appels met appels nie, maar dit is dieselfde beginsel. God het ons toegerus en op aarde geplaas met 'n doel. Wat is God se skeppingsdoel met die mens?

Chris

Ek is bly jy vra Chris,

Werk vir God of sit onder die boom?
Elkeen stap sy eie paadjie met God. Ek dink God werk ook individueel met elkeen. Jy moet n paadjie stap met God om heeltemal seker te wees God roep jou tot bediening. Ek ken verskei mense wat totaal en al 100% vir die Here werk, met geen ander inkoste nie, en nog nooit problem met geld gehad nie. God voorsien slinternuwe karre vir hulle, sit hul kinders deur universiteite, al die rekenings word betaal, ens, ens.
Die verskil is, hul oge is NET gerig op Hom vir voorsiening, en niemand anders nie. Dis groot geloof wat hulle het. Hul glo dit vas. Ek doen ook.

Groetnis, Hein

Unregistered
09-10-2013, 09:24 PM
Daar is een vers in die Bybel wat met baie min woorde soveel s dat dit n bladsy gaan neem om dit te verduidelik. En ek dink omdat dit so n kort lyntjie is, mis mense wat eintlik regtig daar staan.

Hein, ek sal nogal wil hoor of ons dit dieselfde verstaan. Miskien is dit net hier waar ons mekaar verloor.

Lukas, die verse:
Heb 6:1 Daarom moet ons nie bly by die begin van die prediking aangaande Christus nie, maar na die volmaaktheid voortgaan sonder om weer die fondament te l van die bekering uit dooie werke en van die geloof in God,
Heb 6:2 van die leer van die doop en van die handoplegging en van die opstanding van die dode en van die ewige oordeel.

Ek dink Paulus bedoel hier eerstens dat mense moet groei. Ons moet ook verstaan, dis wat God wil he, want Heilige Gees het dit deur Paulus in God se Woord geskryf.
Vers 3 beteken volgens my, dat Paulus nederig se, Hy sal mense WEER tot bekering lei, as God dit wil he / en of toelaat.

Ek hoop dit beantwoord, maar ten minste hoe ek verstaan.

Groetnis, Hein

Unregistered
09-10-2013, 09:38 PM
22 Maar Saulus het al meer krag ontvang en die Jode wat in Damaskus woon, in die war gebring deur te bewys dat Hy, Jesus, die Christus is.
24 En hulle plan het aan Saulus bekend geword. En hulle het die poorte dag en nag bewaak, dat hulle hom kon ombring;
25 maar die dissipels het hom geneem en in die nag deur die muur neergelaat deur hom in n mandjie te laat afsak.

Hein, so as ek jou nou reg verstaan moes Paulus nie deur die muur neergesak geword het nie?
Hy moes bloot na die poort geloop het sy "outoriteit" opneem en die hekwagte beveel om die poort oop te maak want hy wil uitgaan?

Heinie, dis 'n baie goeie vraag die,

As ons mooi hierna kyk, le die sleutel miskien opgesluit in "Maar Saulus het al meer krag ontvang".
'n Paar verse vroeer, was hy nog blind gewees.
Saulus was reg in die begin van sy bedieing, en ek glo selfs Saulus, wat nog nie eens Paulus(nuwe naam) was nie, ...moes nog groei, selfs in geloof.
As jy later in die Woord lees wat Paulus skryf (Eff, Rom, Kor, ens) dan sal jy ook maar sien Paulus het gegroei.
Was Paulus 'n soldaat vir Jesus gewees van dag 1 af, of het hy ook mettertyd dit geword?

Hoop dit mag dalk die sleutel wees waarna mens soek,

Groetnis, Hein

Unregistered
09-10-2013, 09:42 PM
Die newage denkrigting word al wyd gepropageer en die mens wil maar net nie aan God alles oorgee nie, daarom dat hulle vir alles n antwoord wil he en nie meer wil se "as God toelaat nie".

506, ek verstaan nie mooi die bedoeling of vraag nie?. Kan jy asb verder uitwei, of dit meer duidelik maak?

Groetnis, Hein

blok506
09-10-2013, 10:16 PM
Dis nie n vraag nie net my punt. Ek se mense wil nie meer berus in die wil van God nie, maar in valse geloof maw hy wil nie meer vertrou op die dinge wat hy nie kan sien nie. Dis beter om vir mense soos TBJ te glo wat mense fisies vermaak as om onsigbare vertroue in God te stel.

heinie
09-11-2013, 06:04 AM
25 maar die dissipels het hom geneem en in die nag deur die muur neergelaat deur hom in ’n mandjie te laat afsak.

MATTHS 18:20
Want waar twee of drie in my Naam vergader, daar is Ek in hul midde.

Hein, so hoekom het die dissipels wat hom neergelaat het nie saam geloop na die poort toe en hulle "outoriteit" opgeneem, sodat Paulus bloot kon uitstap, as Paulus se geloof dan te swak was? Was die dissipels se geloof ook te swak?

Unregistered
09-11-2013, 10:02 AM
Heinie,

Ek wou eintlik vir jou gevra het, vra die dissipels eendag self in die hemel, want ek en jy het nie al die antwoorde nie.
Jy kan seersekerlik nie vir my enige omstandighede as verse kom neerstip uit die Woord, en vir my vra hoekom het hul nie dit en dat gedoen nie.
Die Woord is geskryf vir verskeie omstandighede en mense op verskillende seisoene van geloof.
Dis nie net geskryf vir kleingelowiges of groter gelowiges nie, stem jy saam daarmee?

Hoe gebruik mens jou outoriteit IN DIE GEES, MET GOD WAT IN JOU WOON?
Paulus en hul dissipels kon ook seker fisiese wapens geneem het, en hul weg oop baklei het, om deur die poorte te gaan.
Maar hul het nie. Het God se Gees dit toe al aan hulle bekend gemaak? HET HUL GEKIES OM DIT SO TE DOEN?

MAAR WAT EK EN JY SIEN, IS DAT HUL DIT NIE GEBRUIK HET NIE. Was hul al MEER volwasse soldate van Jesus gewees? Ek weet nie.

Paulus het mense baie ander goed UIT GELOOF geleer, soos ek reeds gese het, en soos God hom gelei het, wat my wys dat selfs Paulus stap vir stap gelei is tot volheid, soos bv:
Eph 6:10 Eindelik, my broeders, word kragtig in die Here en in die krag van Sy sterkte.
Eph 6:11 Trek die volle wapenrusting van God aan, sodat julle staande kan bly teen die liste van die duiwel.

As jy my VANDAG vra, dan kon hul dit gedoen het, HUL KON MET GELOOF SATAN SE WERKE GEBIND HET AS HUL DIT GEGLO HET. God sou miskien die wagte aan die slaap gemaak het, Hy sou dalk hul oe toegemaak het.

Hoekom SE EK SO? Want God se Woord leer ons, en IS die waarheid:
Jes 59:1 Kyk, die hand van die HERE is nie te kort om te help nie, en sy oor is nie te swaar om te hoor nie;

1Joh 5:14 En dit is die vrymoedigheid wat ons teenoor Hom het, dat Hy ons verhoor as ons iets vra volgens sy wil.
1Joh 5:15 En as ons weet dat Hy ons verhoor, dan weet ons dat, wat ons ook al vra, ons die bedes verkry wat ons van Hom gevra het.

Mar 11:22 Jesus antwoord en s vir hulle: Julle moet GELOOF in God h.
Mar 11:23 Want, voorwaar Ek s vir julle dat elkeen wat vir hierdie berg s: Hef jou op en werp jou in die seeen nie in sy hart twyfel nie, maar glo dat wat hy s, sal gebeurhy sal verkry net wat hy s.
Mar 11:24 Daarom s Ek vir julle: ALLES wat julle in die gebed VRA, GLO dat julle dit SAL ontvang, en julle SAL dit verkry.

Luk 1:37 Want GEEN ding sal by God onmoontlik wees nie.

Wat is geloof?
Heb 11:1 Die geloof dan is n VASTE vertroue op die dinge wat ons HOOP, n BEWYS van die dinge wat ons NIE sien nie.

Heinie, ons het nie altyd die antwoorde nie, maar ons kan mekaar bemoedig met wat ons leer of weet

Groetnis, Hein

Unregistered
09-11-2013, 10:07 AM
Die jong dominee is bietjie senuagtig voor sy eerste nagmaalspreek, en hy
besluit toe om n bietjie in die nagmaalwyn in te klim vir courage en wisdom.
Die gemeente hang aan sy lippe. Niemand slaap nie. Na die tyd vra hy die ou
dominee hoe hy gevaar het. Die ou dominee vryf sy ken nadenkend voordat hy
antwoord: 'Wel, jy het defenitief potensiaal. Jou preek het die gemeente
baie aangegryp'. ''Dankie,dominee,'' se die jong dominee met n glimlag.

''Jy het egter n paar foute gemaak,'' se die ou dominee.

'1. Dit was die ark, nie die Titanic nie!'
'2. Abraham het n bok gaargemaak. Hulle se niks van n party met n spitbraai
nie!'
'3. Esau het vir sy pa wildsvleis sop gegee en hom geflous met 'n bokvel oor
die arm. Daar staan niks van camo baadjie , guns en 4x4 bakkies in die Bybel
nie!'
'4. Kain het vir Abel doodgeslaan! Hy het hom nie half moertoe geskop en met
'n karate kap sy nek gebreek nie!'

'En laastens.....

As jy jou nagmaalwyn klaar gedrink het, kap jy nie weer die glasie 3 keer op
die tafel nie.'

Unregistered
09-11-2013, 11:03 AM
More Hein

Jy is reg ons het nie al die antwoorde nie. Die Bybel leer ons dat die volk ten gronde gaan weens 'n gebrek aan kennis. So al het ons nie al die antwoorde nie, gee God ons genoeg kennis om Sy wil te doen.

Jy probeer iets verduidelik wat jy self nie mooi verstaan nie en nou sukkel dit. Dan probeer iets glo wat jy weet nie kan werk nie en teenstrydig is met die Bybel. Jy haal die skrif aan oor gebed en ek het jou al verduidelik dat gebed is net so 'n natuurlike handeling as om te praat of iemand te klap. Selfs Jesus het die boom vervloek en op 'n ander keer Sy dissipels gestuur om swaarde te koop, dit was nie vir biltong kerf of lemoene skil nie.

Die kennis wat nog altyd vir ons weggesteek word is eenvoudig en word in die Bybel uitgespel.
God is nie altyd in beheer van alles op aarde nie. God kies om op aarde deur die mens te werk en daar waar Hy toegelaat word is God in beheer. Ek het dit al baie gese en se dit maar weer, dit is God se wil, Hy kies om Sy skepsels waarvoor Hy so lief was dat Hy Homself aan hulle genade oorgegee het, in beheer te los. Dit doen geen afbreuk aan Sy almagtigheid nie, in teen deel dit bevestig Sy vertroue in Sy eie skepping. Dit is Hoe God die grootheid van Sy liefde bewys en hoe Hy die aarde met Sy heerlikheid wil vul. Hierdie is vreemd omdat ons anders geleer is maar toets dit gerus aan die Bybel.

Omdat God nie in alle situasies in beheer is nie kan dieselfde plan nie altyd werk nie. As jy jouself in 'n slegte posisie gekry het omdat jy sondig en ongehoorsaam lewe is God net soos jy aan daardie omstandigheid gebind en sal die plan vir jou vleeslike en geestelike redding afhang van die omstandigheid. Ek gee 'n eenvoudige voorbeeld. 'n Verhouding tussen 'n skoolseun en dogter vorder te vinnig. Een aand eksperimenteer hulle met drank en seks en twee maande later besef die dogter Sy is swanger. Sy besef haar fout, het innige berou, ontvang vergifnis en begin 'n wonderlike verhouding met God. Die gevolge bly egter. God kan haar help om vir die baba te voorsien maar Hy kan nie die baba wegvat nie. In elk geval nie sonder om teen Sy eie woord te gaan nie. God is vir die baba net so lief soos die ma.

Ons moet besef dat God homself ingeperk het in die natuurlike sodat Sy heerlikheid deur Sy skepping sigbaar kan word. Dit is dan ook hoekom God as Jesus gebore moes word. Dit het Hom die outoriteit gegee om ons te kom red.
Ek weet die is anders as wat ons geleer het, maar toets dit aan die Bybel en vra ons Vader vir wysheid. Ons is nie uitgelewer nie, God is in ons.

Mooibly
Chris

Unregistered
09-11-2013, 03:21 PM

Heinie, hoekom het die dissipels Saulus deur die muur laat sak? Hoekom het hul so opgetree?

heinie
09-11-2013, 06:32 PM
MATTHS 10:23
En wanneer hulle julle vervolg in die een stad, vlug na die ander toe. Want voorwaar Ek s vir julle, julle sal met die stede van Israel sekerlik nie klaar kry voordat die Seun van die mens kom nie.

Unregistered
09-11-2013, 08:33 PM
Chris ek sal grootliks met jou verskil ek glo nie God het die mens nodig nie, Hy sal werk deur wie Hy wil en niks en niemand kan Hom stuit nie. Jy kan nie God beperk nie! Staan vas

heinie
09-11-2013, 08:39 PM
Hein om terug te kom na my slang vraag, wat dink jy van hierdie http://www.dailymail.co.uk/news/article-2152184/Serpent-handling-pastor-Mack-Wolford-dies--hours-hes-bitten-RATTLESNAKE.html

Unregistered
09-11-2013, 09:21 PM
Chris ek sal grootliks met jou verskil ek glo nie God het die mens nodig nie, Hy sal werk deur wie Hy wil en niks en niemand kan Hom stuit nie. Jy kan nie God beperk nie! Staan vas

Staanvas, ek kan God nie beperk nie, ek probeer ook nie. Ek se God het Homself ingeperk. God is almagtig en Sy Woord is alles en het alles tot stand gebring. God kan nie teen Sy eie woord gaan nie. M.a.w God kan nie lieg nie. God het Sy outoriteit met die skepping onvoorwaardelik aan die mens gegee.

Het jy al God hier op aarde gesien? As jy nie in Jesus se tyd geleef het nie het jy nie. Tog bely ons almal dat ons(gees) dood is en dat God(Heilige Gees) in ons leef. Wanneer ons dit regkry om God se wil in die natuurlike uit te voer, sien mense God in ons en word God op aarde verteenwoordig. Jy is reg God het nie die mens nodig nie , tog het God gekies om die mens te gebruik as 'n fisiese of natuurlike beeld van Hom hier op aarde. God kon lankal die mens uitgewis het en oorbegin het as Hy wou maar Hy kies om uit liefde vir die wereld, Sy skepping, met Sy plan te volhard.

Chris

heinie
09-11-2013, 09:33 PM
Staanvas ek dink Chris druk hom net 'n bietjie sleg uit, so ek gaan dit uitdruk soos ek dit verstaan.
(Chris sien jy het al reeds geantwoord, hierdie sluit daarby aan, soos ek dit sien)

Baie min mense is in staat om te begryp dat Lucifer die helderste en intelligenste van al die hemelwesens was en dat hy 'n derde van die engele saam met hom tot 'n val gebring het.

Die probleem het begin toe Lucifer God se raadsplan as swak en onprakties bestempel het. God se raadsplan is geskoei op die feit dat “laer wesens” God vrywillig en uit liefde sal dien; uit respek vir Sy oneindige almag en volmaaktheid. Dit is nie onder dwang nie maar vrywillig. God dwing Hom aan niemand af nie.

Lucifer se plan is net die teenoorgestelde, hy glo wesens met hor intelligensie het die reg om te heers oor “laer wesens”. Dit word deur vrees afgedwing en is onder dwang.

Dit is hier waar vrye wil inkom. God se almag is so groot dat Hy wesens skep wat self hulle eie besluite kan neem. Lucifer het self tot 'n val gekom deur sy eie keuse. Hy wou homself tot god verhef.

Adam en Eva het self tot 'n val gekom deur hulle keuse en deur hulle toedoen is die aarde vervloek en word mense in sonde gebore. Ek sal sover gaan om te s ons word eintelik geestelik dood gebore en dit is hoekom ons wedergebore moet word. Toe God vir Adam hulle ges het dat hulle gaan sterf as hulle van die vrug eet, het God bedoel geestelik sowel as vleestelik. Die geestelike sterwe het eerste gekom. Ek dink in die Bybel waar God vra "Waar is jy?" beklemtoon die geestelike doodheid; van heeltyd met God in verbinding tot niks nie.

Jesus staan by die deur van jou hart en klop, Hy skop nie die deur af en dwing jou tot 'n oorgawe nie.

Unregistered
09-11-2013, 10:48 PM
n Sending werker stop my eendag en vra of ek al n wonderwerk gesien het. Ek se toe ja my dogter se geboorte. As jou oe oop gaan die dag kan jy God oral sien in Sy skepping. Ek hoor wat julle se, maar se weer ons kan God nerens op sekere vlakke beperk nie. Ons is lief om te se God dwing Hom nie af nie, maar wat God besluit staan vas of ons nou daarvan hou of nie. Wat ons as "afdwing" beskou kan dalk wysheid by God wees en dwaasheid van ons kant. Die feit van die saak is God is die Pottebakker en ons is die klei en gelukkig vir ons weet Hy die beste wat om met watter klei te maak. Staan vas

heinie
09-11-2013, 11:06 PM
Staan vas: Toe Kain vir Abel vermoor het was dit God se wil?

Unregistered
09-12-2013, 01:35 PM
Nee Heinie hoekom sal ek daardie gevolgtrekking maak.

Unregistered
09-12-2013, 02:07 PM
Staan vas

Jou dogter se geboorte is vir jou wonderlik maar dit is nie 'n wonderwerk nie.

heinie
09-12-2013, 06:27 PM
Staan vas ek maak net seker dat ek jou reg verstaan.
In kort die mens kan buite God se wil optre en gaan die gevolge van sy dade moet dra.

Unregistered
09-12-2013, 06:56 PM
Korrek Heinie, verder se ek ons kan nie God enigsins beperk nie, die Lig het mos die duister oorwin.

Unregistered
09-13-2013, 12:54 AM
Nou hoekom is die wereld so donker? Is dit God se wil?

heinie
09-13-2013, 02:27 AM
2 PETRUS 3 : 9-10
9 Die Here vertraag nie die belofte soos sommige dit vertraging ag nie, maar Hy is lankmoedig oor ons en wil nie h dat sommige moet vergaan nie, maar dat almal tot bekering moet kom.
10 Maar die dag van die Here sal kom soos ’n dief in die nag, waarin die hemele met gedruis sal verbygaan en die elemente sal brand en vergaan, en die aarde en die werke wat daarop is, sal verbrand.

Unregistered
09-13-2013, 09:28 AM
Staanvas

So stem ons dan saam dat God Homself ter wille van Sy liefde vir die wereld kan inperk? M.a.w God is in sekere omstandighede uitgelewer aan ons wil en besluite?

Chris

Unregistered
09-13-2013, 11:52 AM
Nee Chris nooit nie. God is nie uitgelewer aan ons besluite nie, hy is wel lankmoedig. Dit wat hy besluit staan vas. Ons ken net ten dele en sal nog eendag ten volle ken. Staan vas

Unregistered
09-13-2013, 11:55 AM
Regstelling: Hy

Unregistered
09-13-2013, 02:28 PM
Staanvas

God het as Jesus op aarde gewandel. Die mense besluit om Jesus te kruisig. Ons weet God het die mag gehad om dit te voorkom of te vermy, Hy is almagtig. Tog laat Hy toe dat Hy oorgelewer word aan Sy skepsels, wat met Hom maak net wat hulle wil, Hy kies om Sy liefde so te openbaar. As jy dit nie kan sien as uitgelewer nie dan wil jy eenvoudig nie. Dit is nie 'n teken van swakheid nie, maar die bewys van God se totale liefde aan die wereld. God is liefde. Dieselfde gebeur vandag en sal aanhou tot God se heerlikheid die aarde vul. Soos ek voorheen al en Heinie nou vir jou verduidelik het. God, wat Liefde is wil nie, kan nie en sal nie met vrees regeer nie.

Chris

Unregistered
09-13-2013, 03:53 PM
Chris ons kan nie gaan vashaak by Jesus se oorlewering nie, die volheid van God se plan is vervul in die opstanding. Daar was niemand wat as Die Lam geoffer kon word behalwe Jesus nie, die plan is na die sondeval reeds in plek gesit as genade vir die wat dit wil aanneem. Net so is die hel ook voorberei vir die dag wanneer Jesus as Regter wat nie na mense se pype dans nie, maar die wil van die Vader doen soos wat hy ook voor die kruisiging gedoen het. Ek staan steeds by my argument God het nie die mens nodig nie maar ons het Jesus nodig. Ghaos wat in die wereld gesaai word is nie van God nie, maar die wat teen Hom rebeleer. Almal gaan voor die Regter verskyn en geoordeel word God het altyd die laaste se ons moet net die genade aangryp en God loof daarvoor. Die res wat hulle bokant God se gesag wil plaas rebeleer en daarvoor die vuurpoel vir hulle reeds voorberei. Staan vas

Unregistered
09-13-2013, 04:04 PM
God IS.

Hoe lank voor ons dit eendag heeltemal verstaan:

Hy weet alles miljoene jare vooruit,
Hy weet duidende jare gelede,
Hy is met elkeen wat Sy kinders word,
Hy woon in elkeen wat Sy kinders word,
Hy ken elke gedagte nog voor jy dit dink,
Hy weet wat jy gaan vra, nog voor jy dit vra,
Hy hoor elke gebed,
Hy is in beheer van alles,
Alle krag en alle mag is onder God.

en so ons ek aangaan en aangaan en aangaan...

God IS.

Groetnis, Hein

Unregistered
09-13-2013, 06:23 PM
Staanvas

Partykeer dink ek jy is sommer net moedswillig. Ons haak nie vas by Jesus se kruisiging nie, ek wys net vir jou dit is vir ons die voorbeeld van perfekte liefde. Gaan lees 1Kor 13 waar Paulus die liefde bespreek dan sal jy sien dit is presies Jesus se lewe op aarde.

Niemand se God kan nie sonder die mens God wees nie. Ek se God het gekies dat die mens Hom verteenwoordig op aarde. Hy het ons uitgedroom en gestuur om die aarde te vul met Sy heerlikheid. Dit was en is Sy plan niemand anders sin nie, net Syne. Nou weet ek nie hoe om dit vir jou te se nie maar as ons deel van die plan is dan moet ons teenwoordig wees. Nie omdat ons oulik is nie, maar omdat God ons geskep het vir Sy doel. Omdat God liefde is het Hy ons 'n wil gegee en mag ons kies. Dit is tog logies dat ons keuse belangrik is vir God, kies ons vir Hom en onderwerp ons aan Sy wil, is ons bruikbaar, andersins nie.

Ons stem saam chaos en ellende is nie van God nie. God wil vir elkeen van Sy kinders net die beste he. Toevallig weet Hy ook beter as ons wat is die beste en sal ons dit he as ons binne Sy wil bly.

Ek rebeleer nie. Ek wys jou net hoe ons vir jare mislei is om te glo dat God verantwoordelik is vir negatiewe dinge. Hoe God se perfekte liefde afgewater is na 'n poppespel waarin ons geen se het nie. Dit is nie so nie.

Waarvoor het God die mens geskape?

Chris

Unregistered
09-13-2013, 06:25 PM
Hein

Jy se God is in beheer van alles. Was God in beheer met die sondeval? Was dit Sy wil?

Chris

heinie
09-13-2013, 07:14 PM
Chris ek dink as ons jou woord "beperk" met "toelaat" vervang los dit al ons probleme op? ( Waar "toelaat" beteken dat dit nie noodwendig God se wil is nie, omdat jy uit jou eie wil optre )

Alhoewel God by magte is om die natuurwette te beheer, soos toe Hy die dag verleng het (JOSUA 10:13) gebeur dit nie elke dag nie en is die natuurwette aan die orde van die dag. God is dus by magte om te kan ingryp, maar in die heel meeste gevalle laat Hy toe dat ons, ons koppe stamp maar Hy laat dit ten goede meewerk (ROMEINE 8:28)

ROMEINE 8:28
En ons weet dat vir hulle wat God liefhet, alles ten goede meewerk, vir hulle wat na sy voorneme geroep is.

--------------------------

Ek wil die onderwerp in 'n nuwe rigting draai, gaan lees die hele Hebrers 11, dit handel oor die geloofshelde.

Vergelyk Hebrers 11 : 32 - 34 teenoor Hebrers 11 : 36 - 38

Hebrers 11 : 32 - 34
32 En wat sal ek nog meer s? Want die tyd sal my ontbreek as ek van Gdeon, Barak en Simson en Jefta, Dawid en Samuel en die profete sou verhaal,
33 wat deur die geloof koninkryke oorweldig het, geregtigheid uitgeoefen, beloftes verkry, bekke van leeus toegestop,
34 die krag van vuur uitgeblus, die skerpte van die swaard ontvlug, krag uit swakheid ontvang het, dapper gewees het in die oorlog, lers van vreemdes op die vlug gedryf het.

TEENOOR

Hebrers 11 : 36 - 38
36 Ander weer het die proef van bespottinge en gselinge deurstaan, ook van boeie en gevangenis.
37 Hulle is gestenig, in stukke gesaag, versoek, deur die swaard vermoor. Hulle het rondgeloop in skaapvelle en in bokvelle; hulle het gebrek gely, hulle is verdruk, mishandel —
38 die wreld was hulle nie werd nie — hulle het in woestyne rondgedwaal en op berge en in spelonke en skeure in die grond.

Unregistered
09-13-2013, 08:27 PM
"Chris ek dink as ons jou woord "beperk" met "toelaat" vervang los dit al ons probleme op?"

Nee Heinie. Dit is die begin van ons probleme. Sodra ons dink of glo dat God sal toelaat dat elende ons oorval begin ons twyfel in God se almag en integriteit. Al wat God kan beperk is Hyself deur Sy woord. God het die mens met sy eie wil in beheer van die aarde gesit en Hy wil dit nie verander nie. God het riglyne gegee en deur Sy Gees in ons, lei Hy ons. As ons nie agslaan op Sy leiding en riglyne nie beweeg ons onder God se beskerming uit en kan God ons nie meer beskerm nie. As ons willens en wetens van 'n gebou se dak afspring kan God ons nie vang nie. As iemand kies om satan te aanbid kan God dit nie keer nie. Toe Kain vir Abel doodgeslaan het kon God net toekyk. Toe die slang Adam en Eva verlei het kon God net toekyk, Hy het hulle na Sy beeld geskape. Sonder 'n eie wil sou hulle nie verteenwoordigend van God gewees het nie. God sal mense lei om die afvalliges te probeer red, maar Hy kan nie self fisies ingryp nie omdat Hy besluit het om die mens in beheer te sit. Dit is Sy wil. Dit is hoe Hy gekies het om Homself aan Sy skepping te openbaar.

God is almagtig, Hy het nie nodig om die bose se elende toe te laat sodat Sy groter wil kan geskied nie. God offer nie Sy kinders nie. Hy onderhandel nie met satan nie. Hy speel nie kaart of skaak vir siele nie. Sy plan is vas. Sy skepsels sal die aarde volmaak van Sy heerlikheid.

Chris

heinie
09-13-2013, 08:41 PM
Chris ons is op dieselfde bladsy oor die "willens en wetens" MATTHS 4:6-7

MATTHS 4:6-7
6 en s vir Hom: As U die Seun van God is, werp Uself af; want daar is geskrywe: Hy sal sy engele bevel gee aangaande U, en hulle sal U op die hande dra, sodat U nie miskien u voet teen ’n klip stamp nie.
7 Jesus s vir hom: Daar is k geskrywe: Jy mag die Here jou God nie versoek nie.

Waarna verwys ROMEINE 8:28 ? (Wat laat God ten goede meewerk?)

Is die wat in Hebrers 11:36-38 genoem word minderwaardig teenoor die wat in Hebrers 11:32-34 genoem word?

Chris verduidelik vir my Job, want daar het God Satan toegelaat om sy geloof op die proef te stel.

LUKAS 22:31
EN die Here s: Simon, Simon, kyk, die Satan het vurig begeer om julle soos koring te sif.

Unregistered
09-14-2013, 07:40 AM
More Heinie

Rom 8:28, Heinie God kan alles ten goede laat mee werk vir die wat Hom liefhet en Sy wil doen.

Nie een is minderwaardig teenoor die ander nie. Elkeen dra die gevolge van sy eie geloof en handeling.

Luk 22 verduidelik vir ons Job se geval. Jesus kon nog nie vir Job intree nie, die Heilige Gees het nie in Job gewoon nie. Die koninkryk was nog nie gevestig nie. Satan was in beheer en Job was afhanklik van sy eie dade en geloof.

Luk 22:29 En Ek beskik vir julle n koninkryk soos my Vader dit vir My beskik het,
Luk 22:30 sodat julle kan eet en drink aan my tafel in my koninkryk en op trone sit om die twaalf stamme van Israel te oordeel.
Luk 22:31 En die Here s: Simon, Simon, kyk, die Satan het vurig begeer om julle soos koring te sif.
Luk 22:32 Maar Ek het vir jou gebid, dat jou geloof nie ophou nie; en as jy eendag bekeerd is, moet jy jou broeders versterk.

Chris

heinie
09-14-2013, 08:06 AM
Goeie mre Chris

Ek stem dat Job is in die ou testament is, so verduidelik dan vir my Stfanus "’n man vol van geloof en van die Heilige Gees" HANDELINGE 6:5

HANDELINGE 6:5
En die woord het byval gevind by die hele menigte; en hulle het gekies: Stfanus, ’n man vol van geloof en van die Heilige Gees, en Filippus en Prchorus en Niknor en Timon en Prmenas en Nikols, ’n Jodegenoot uit Antioch,

HANDELINGE 6:8
EN Stfanus, vol van geloof en krag, het groot wonders en tekens onder die volk gedoen.

HANDELINGE 7:59
En hulle het Stfanus gestenig terwyl hy die Here aanroep en s: Here Jesus, ontvang my gees!

Groete
Heinie

Unregistered
09-14-2013, 11:09 AM
Heinie

Ek kan nie en gaan nie vir jou elke geval waar iemand ly in die Bybel of op aarde verduidelik nie. Ek het nie die kennis nie. Wat ek jou wel kan se is dat dit nie God se wil is dat Sy kinders ly nie.

Chris

Unregistered
09-14-2013, 11:53 AM
Staanvas

So stem ons dan saam dat God Homself ter wille van Sy liefde vir die wereld kan inperk? M.a.w God is in sekere omstandighede uitgelewer aan ons wil en besluite?

Chris

Chris noem my wat jy wil, maar ek kan nie dat jy sulke dwalinge kwyt raak nie. Heinie het jou ook mooi gewys. Groete Staan vas

heinie
09-14-2013, 12:12 PM
Chris ek stem 90% saam met jou.

Ek verskil egter met jou dat ons geen verdrukking en vervolging gaan h nie en ek vervang jou woord "beperk" met "toelaat". Ek meet alles aan die Bybel en as dit nie strook nie, kan ek dit nie aanvaar as waar nie.

Ek dink hierdie is goeie en gesonde debat. Ek is ook nie hier om enige iemand te oortuig nie, alleenlik die Heilige Gees kan iemand oortuig. Staan vas ons moet mekaar in liefde vermaan en nie verheug oor "die een die ander iets gewys het nie", ons mag van mekaar verskil.

Ek glo dat jy jou kruis sal moet opneem en deur die smal weg sal moet loop. Die smal weg is nie 'n maklike paadjie nie, daar is gevare wat jy gaan tekom. Dink aan 'n veld voetpaadjie die kanse vir dorings en slange is heel goed.

Hoe groei mense geestelik sonder enige beproewinge?

Die vleeslike liggaam is 'n tydelike woning maar soos ek die Bybel verstaan is dit beter dat jou vleeslike liggaam vermink of geskaad word en jy gaan die ewigheid binne as wat jy dit mis met 'n vleeslike liggaam sonder leed. Daarmee s ek nie dat jy maar net met jou liggaam kan maak wat jy wil nie, dit is 'n tempel van God.

Ons lewe tot God se eer en sterwe tot God se eer.

Unregistered
09-14-2013, 12:55 PM
Heinie

Ek se glad nie dat daar geen vervolging of verdrukking gaan wees nie. In teen deel die Bybel leer ons daar sal wees en ons ervaar dit elke dag. Wat ons moet weet is dat dit nie God se wil is nie. Hy het het ons volkome toegerus om staande te bly en te oorwin. Die feit dat daar elende van kom is nie God se skuld of wil nie. God het ons nie uitgelewer aan die bose nie.

Ek weet die beperk wil dit laat lyk of ek se God het n swakplek. Dit is nie waar nie. God het Homself beperk en dit bewys Sy liefde vir die wreld. Kom ek gebruik natuurlike voorbeeld. As goeie pa sien sy dogter gaan deur 4 barbare verkrag word. Gaan hy dit toelaat as dit enigsens in sy mag is om dit te keer? Nee. God is die perfekte Vader, Hy sal dit ook nie toelaat nie. Deur te se God sal so iets toelaat en toekyk terwyl dit in Sy mag is om te voorkom, is genoeg om van siek te word. Enige aardse pa sal dit verstaan. Om verder te se God laat dit toe as deel van Sy plan werk ook nie want, God kan nie boosheid nodig he om Sy plan deur te voer nie. God sy plan kan nie van boosheid afhanklik wees nie.

Chris

heinie
09-14-2013, 01:24 PM
Ek kan nie en gaan nie vir jou elke geval waar iemand ly in die Bybel of op aarde verduidelik nie

Ek gee jou my woord dat ek net een geval sal neem en dit is Stfanus.
As ek Stfanus vergelyk met jou verkragting voorbeeld dan kan ek nie s jy gaan nie verkrag word nie. Stfanus is vermoor.

Unregistered
09-14-2013, 04:05 PM
Heinie

Ek het jou gese ek kan nie vir jou verduidelik wat en waarom nie. Ek was nie daar nie en het nie vir Stefanus geken nie. Enige-iets wat ek se wat nie in die Bybel staan nie is spekulasie. Wat ek wel weet is dat God, Stephanus kragtig gebruik het. Hy was verseker nie bang om die lewe hier op aarde te ruil vir die ewige nie. Inteendeel dit lyk amper of hy dankbaar is hulle stenig hom.
Hy het nie probeer om sy lewe te red met verduidelikings nie, hy het dit eintlik vererger met sy uitsprake deur die emosies op te jaag. Ek dink Stefanus het vrede gehad en ek glo elke kind van God sal daardie vrede beleef wanneer ons, ons deel gedoen het en op die einde van ons wandel op aarde kom.

Chris

heinie
09-14-2013, 05:49 PM
Chris kan jy dan vir my 'n voorbeeld gee waar dit so gewerk het in die Bybel?
Die Apostels se dood is nie in die Bybel aangeteken nie behalwe Jakobus en Judas Iskriot. Die ander is buite Bybelse bronne en ek weerhou my daarvan om dit te gebruik om my antwoorde te staaf.

Handelinge 12:2
2 En hy het Jakobus, die broer van Johannes, met die swaard omgebring.

Unregistered
09-14-2013, 06:33 PM
Heinie jy praat seker met Chris anders moet jy vir my verduidelik waar ek myself verheug het. Ek het nie konotasies van karakters aan enige geplaas nie Chris wel en nou jy. Staan vas

heinie
09-14-2013, 07:07 PM
Staan vas ek vra sommer by voorbaat verskoning as ek enige iets aan jou toegedig het. Kom ons gee Chris die geleentheid om vir ons 'n voorbeeld uit die Bybel te gee.

ROMEINE 15:14
MAAR ek self ook, my broeders, is oortuig aangaande julle, dat julle self ook vol van goedheid is, vervuld met alle kennis, in staat om ook mekaar te vermaan.

Unregistered
09-14-2013, 07:30 PM
Heinie, watse voorbeeld wil jy he? Waar mense siek was en gesond gemaak is. Mense dood is en weer lewendig geword het. Blindes wat sien? Die hele Bybel getuig van God se liefde.

Chris

Unregistered
09-14-2013, 07:33 PM
Hein

Jy se God is in beheer van alles. Was God in beheer met die sondeval? Was dit Sy wil?

Chris

Ja Chris, God is ten volle in beheer van alles, al dink ons nie so nie, ....wel dis my eie opinie.

Unregistered
09-14-2013, 07:36 PM
Heinie

Dink jy God wil he Sy kinders moet ly op aarde?

Chris

Unregistered
09-14-2013, 07:39 PM
Ja Chris, God is ten volle in beheer van alles, al dink ons nie so nie, ....wel dis my eie opinie.

Dit is jou opinie Hein maar die Bybel leer ons anders.

Unregistered
09-14-2013, 07:48 PM
Dagse,

Ek dink ons probeer baie dink hoe God is, hoe Hy dink, wat Hy doen, en waarom Hy dit doen, ens....., maar kan ons regtig?. Die een se so, die ander se so????

God IS.

Kom ons vat die draad terug na die onderwerp:

1. Stelling: Jesus het ons volle outoriteit op aarde kom gee, en volle outoriteit oor satan.
Vraag: Wat doen ons daarmee?

2. Stelling: Jesus was nogal erg kwaad teenoor Sy eie dissipels oor hul klein gelowigheid.
Vraag: Gaan ons groei in geloof, of gaan ons stagneer waar ons is?

3. Iemand het endag vir my gese: "'n mens kan groei in geloof en outoriteit, of 'n modder-ploeteraar Christen bly"
Vraag: Wat dink julle daarvan?

Groetnis, Hein

heinie
09-14-2013, 08:01 PM
Chris ek was op soek na 'n voorbeeld soos jou "verkragtings" voorbeeld, waar mense aangeval was en presies dit wat jy s gebeur het. Ek kon nie so voorbeeld kry nie.

Voorbeeld, ek weet dit is ou testament

Danil word in die leeukuil gegooi. ek lees nie hy is dit gespaar nie, hy moes daardeur gaan.
Danil in die vuuroond, ek lees nie hy is dit gespaar nie, hy moes daardeur gaan.

Nuwe testament
Jakobus word onthoof en Petrus in die tronk gegooi, ek lees nie hulle gaan dit nie deur nie.

Ek glo verseker dat ons gaan ly deur verdrukking, versoeking en beproewinge, ek twyfel geensins daaraan nie ons is in 'n vervloekte wreld. Jesus Christus het die dood se mag oor ons verbreek, maar dit beteken nie dat ons nie gaan sterf hier op aarde nie. Ek dink nie ek het al 'n antwoord op die vraag of alle siekte deur die Satan veroorsaak word nie.

Hulle word ook siek.

Unregistered
09-14-2013, 08:04 PM
Hein

Hoekom sou ons wou groei in geloof? As God ten volle in beheer is, ook van ons wil, wat wil ons met geloof maak? Waarom sou ons vir siekes wou bid? As God ten volle in beheer is dan is dit mos Hy wat die siekes siek maak en dan wil jy nou geloof he om teen Sy wil te gaan. Jy weet dit is bog.

Waarvoor wil jy geestelike oorlogvoering doen as God in beheer is? As God in beheer is werk die bose vir God? Voer hy God se opdragte uit? Kom nou, God het ons op aarde gesit om te heers, Hy het ons toegerus met geestelike wapens, 'n natuurlike liggaam en 'n gesonde verstand sodat ons beheer kan neem en Hy deur ons kan heers.

Chris

Unregistered
09-14-2013, 08:41 PM
Chris ek was op soek na 'n voorbeeld soos jou "verkragtings" voorbeeld, waar mense aangeval was en presies dit wat jy s gebeur het. Ek kon nie so voorbeeld kry nie.

Ek glo verseker dat ons gaan ly deur verdrukking, versoeking en beproewinge, ek twyfel geensins daaraan nie ons is in 'n vervloekte wreld. Jesus Christus het die dood se mag oor ons verbreek, maar dit beteken nie dat ons nie gaan sterf nie. Ek dink nie ek het al 'n antwoord op die vraag of alle siekte deur die Satan veroorsaak word nie.

Jy is reg Heinie, dit sal vir jou wees volgens jou geloof. Die stryd is om jou geloof te verander. Onthou, geloof is die bewys van die onsigbare waarop ons hoop. Wanneer jy glo jy gaan ly is dit waarop jy hoop. Dit is hoe jy die onsigbare(geestelik) die natuurlike maak. Dit is nie maklik om jou geloof te verander nie maar ons kies wat ons wil glo en ons lewe uit die geloof.

Eerstens moet ons besef en glo dat God lief is vir ons en net die beste vir Sy kinders wil he. Ons is uitgedroom deur Hom, om as 'n ambasadeur na Sy beeld, Sy wil op aarde te laat geskied. Sy wil is om die aarde vol te maak van Sy heerlikheid. Daarvoor het Hy ons uitgekies.

Siekte wat nie deur die satan veroorsaak word nie is as gevolg van die mens se toedoen. God het geen boos in Hom nie.

Die probleem is dat as ons nie kan glo God bring nie elende nie kan ons nie glo God maak ons gesond nie. Die Bybel leer ons geen koninkryk wat teen homself verdeel is kan bly staan nie. Ons weet God se koninkryk heers tot in ewigheid. Die wereld het die skeidlyne verdof met die populere geloof dat God altyd met alles in beheer is. Dit is 'n leun. God is op aarde net in beheer waar Sy kinders, Sy wil doen.

Chris

heinie
09-14-2013, 08:52 PM
Chris, ek sien nie dat die vloek terug getrek is nie

Genesis 3:16-19
16 Aan die vrou het Hy ges: Ek sal grootliks vermeerder jou moeite en jou swangerskap; met smart sal jy kinders baar; en na jou man sal jou begeerte wees, en h sal oor jou heers.
17 En aan die mens het Hy ges: Omdat jy geluister het na die stem van jou vrou en van die boom geet het waarvan Ek jou beveel het om nie te eet nie — vervloek is die aarde om jou ontwil; met moeite sal jy daarvan eet al die dae van jou lewe.
18 Ook sal dit vir jou dorings en distels voortbring; en jy sal die plante van die veld eet.
19 In die sweet van jou aangesig sal jy brood eet totdat jy terugkeer na die aarde, want daaruit is jy geneem. Want stof is jy, en tot stof sal jy terugkeer.

Wat van oom Paul Meintjes?
http://www.rapport.co.za/Suid-Afrika/Nuus/Net-dwaalwinde-roer-op-Hertzogville-20040821

II PETRUS 3:10
Maar die dag van die Here sal kom soos ’n dief in die nag, waarin die hemele met gedruis sal verbygaan en die elemente sal brand en vergaan, en die aarde en die werke wat daarop is, sal verbrand.

OPENBARING 21:1
EN ek het ’n nuwe hemel en ’n nuwe aarde gesien, want die eerste hemel en die eerste aarde het verbygegaan; en die see was daar nie meer nie.

Unregistered
09-14-2013, 09:17 PM
Die vloek is dalk nie teruggetrek nie maar ons is deur God geseen.

Eph 1:3 Gesend is die God en Vader van onse Here Jesus Christus wat ons gesen het met alle geestelike seninge in die hemele in Christus,
Eph 1:4 soos Hy ons in Hom uitverkies het voor die grondlegging van die wreld om heilig en sonder gebrek voor Hom in liefde te wees,
Eph 1:5 deurdat Hy ons voorbeskik het om ons as sy kinders vir Homself aan te neem deur Jesus Christus, na die welbehae van sy wil,
Eph 1:6 tot lof van die heerlikheid van sy genade waarmee Hy ons begenadig het in die Geliefde.

Gal_3:8 En die Skrif wat vooruit gesien het dat God die heidene uit die geloof sou regverdig, het vooraf aan Abraham die evangelie verkondig met die woorde: In jou sal al die volke gesen word.
Gal_3:9 Sodat die wat uit die geloof is, gesen word saam met die gelowige Abraham.

Chris

Unregistered
09-14-2013, 09:21 PM
Heinie

Wat is God se doel met die mens?

Chris

heinie
09-14-2013, 10:00 PM
God gee aan die mens 'n "tweede" kans om te kies wie hulle wil dien.

Die mens in die eerste verbond moes offers bring vir hulle sondes en verwys na die belofte van die Redder wat sou kom.
Die mens in die tweede verbond moet die Offer wat vir hulle gebring is aanvaar en word slegs daardeur gered.

http://www.rapport.co.za/Suid-Afrika...ville-20040821

http://www.marques.co.za/duke/hertzogville.html
Het oom Paul Meintjies weer dood gevries?
Kon die profeet nie 'n beter tyd gekies het nie, 16:30 is bietjie naby aan toemaak tyd?
As jy my vra is dit 30 minute na toemaak tyd op 'n klein dorpie.
Lyk nie of daar 'n gebrek aan geloof is nie, selfs die media was daar.
Oom Paul het 56 dae gehad om op te staan.

Selfs drie jaar na die tyd glo hulle nog steeds.
http://www.news24.com/SouthAfrica/News/Oom-Paul-WILL-rise-says-widow-20070121

Wat is die probleem met oom Paul?

http://www.rapport.co.za/Suid-Afrika/Nuus/Net-dwaalwinde-roer-op-Hertzogville-20040821
"Dit kon 'n grt storie gewees het, behalwe dat als wat leef en beef op hierdie Vrystaatse dorpie geroer het, net nie oom Paul Meintjes nie. Hy l nog steeds doodstil."

Unregistered
09-14-2013, 11:01 PM
Heinie
Wat probeer jy nou vir my se met oom Paul?

Wat is God se skeppingadoel met die mens?

Chris

heinie
09-15-2013, 02:14 AM
Chris ek meet oom Paul aan jou stelling :

Jy is reg Heinie, dit sal vir jou wees volgens jou geloof. Die stryd is om jou geloof te verander. Onthou, geloof is die bewys van die onsigbare waarop ons hoop. Wanneer jy glo jy gaan ly is dit waarop jy hoop. Dit is hoe jy die onsigbare(geestelik) die natuurlike maak. Dit is nie maklik om jou geloof te verander nie maar ons kies wat ons wil glo en ons lewe uit die geloof.

Ek het tot die gevolgtrekking gekom, as ek na jou "verkragtings" teorie kyk dat ek glad nie daarvan in die Bybel gaan lees nie omdat as jy "reg" glo God dit nie gaan toelaat nie, dit nie fisies plaasvind nie en dan ook nie in die Bybel opgeteken is nie.

As dit die geval is, wat bly oor? Die media, waar hulle gevalle aanteken wat nie gewerk het nie.

Oom Paul is in hierdie geval dood en kan nie self meer glo nie, so nou kyk ek wat die mense om hom glo.
Ek stel dit aan jou dat hulle beslis glo, selfs die media is daar.

Heinie, watse voorbeeld wil jy he? Waar mense siek was en gesond gemaak is. Mense dood is en weer lewendig geword het.

Dit is hoekom ek vra "Wat is die probleem met oom Paul?"

Buite die Bybel kan vir ons probleme skep as ons dit nie konstant met die Bybel meet nie.
-----------------

Is dit God se wil dat 'n mens moet sterf? Na die sondeval, is die antwoord "Ja".
Hoeveel mense is lewendig hemel toe in die Bybel? Ek weet net van twee, Henog en Elia.

Hebrers 9 :27
27 En net soos die mense bestem is om een maal te sterwe en daarna die oordeel,

Unregistered
09-15-2013, 08:07 AM
More Heinie

Ek het nie 'n verkragtings teorie nie. Dit is n eenvoudige voorbeeld wat vir jou wys dat God nie sal toelaat dat Sy kinders vernietig word as dit in Sy mag is om dit te verander nie. Dit is tog sinneloos, nie eers ons as aardse vaders sal dit toelaat nie.
Verskil ons daaroor? Sal jy dit toelaat? Ek glo nie, maar ek weet dit is moeilik om die ou tradisies en gelofies te verander. Ongelukkig sal ons nooit God ten volle kan vertrou solank ons glo Hy gaan nou en dan boosheid oor ons toelaat nie.

Oom Paul se geval moet jy maar uitpluis as dit jou pla. Ek ken nie die mense nie, ek weet nie wat is in hulle harte nie, ook nie wat hulle glo en bely nie. Die Bybel het egter voorbeelde waar Jesus mense uit die dood opgewek het, so ook die disipels. Miskien is dit spesiale gevalle, ek weet nie, dalk mag daar net 2 'n jaar wees ek weet nie. Die Bybel se nie. Die punt is dit gebeur.

Heinie, jy is reg dit is God se wil dat mense sterf. Mense wat sterf na 'n vol lewe met die vrede van God, soos Stefanus vir ons wys in hul hart is een ding. Natuurlik is daar mense wat hulle potensiaal op aarde bereik en dit waarvoor God hulle geskape het afgehandel het. Ek is seker dit is God se wil dat hulle Huis toe gaan. Dan is daar ander gevalle waar mense se lewens gesteel word, dit is nie God se wil nie.

Lewe op aarde is nie die begin of die einde nie maar dit is belangrik vir God. Hy sou nie die aarde en alles daarop geskep het as dit sommer net 'n era was wat moet verbygaan nie. Hy sou nie Homself aan Sy skepsels kom onderwerp het as daar nie meriete in was nie. So God het 'n plan. Die lewe op aarde is belangrik en ons kan nie net opgee en aanvaar die bose het die oorhand en ons moet ly nie. God het ons nie geskape om te ly nie.

Ek vra jou weer. Waarvoor het God die mens geskape? Wanneer jy dit weet gaan jy baie ander dinge beter verstaan.

Chris

heinie
09-15-2013, 08:42 AM
Goeie mre Chris

Ek is omtrent klaar.
Jy kan glo soos jy wil, ek wil egter hierdie tot nadenke by jou los sodat indien jy terminaal siek word of in 'n motor ongeluk is, en jy nie herstel nie, en dat jou geloof nie dan in die proses skade ly nie. Ons almal moet een of ander tyd sterwe, en ons kan nie vooraf bepaal hoe dit gaan gebeur nie.

1 Korinthirs 10:12-13
12 Daarom, wie meen dat hy staan, moet oppas dat hy nie val nie.
13 Geen versoeking het julle aangegryp behalwe n menslike nie; maar God is getrou, wat nie sal toelaat dat julle bo julle kragte versoek word nie; maar Hy sal saam met die versoeking ook die uitkoms gee, sodat julle dit sal kan verdra.

Groete
Heinie

Unregistered
09-15-2013, 10:11 AM
More Chris en Heinie ek sien dat julle nou tot n punt gekom het en sal dus ook nou my slot rede hier voer. Chris ons aardse bestaan is inderdaad n era in die verbygaan die Woord verwys na ons as bywoners in tente. Omdat ons gekorupteer is met sonde gaan ons die lewe oorgaan na die volmaakte waar jy wel alle antwoorde ten volle sal ken en geen dood siektes ens meer sal wees nie. Beteken dit dat alles hier te vergeefs is, nee God tree vir ons in deur Jesus en alle beloftes wat in Sy Woord vir ons gegee is. Die fyn lyn is steeds soos Jesus ons gewys het; "Laat u wil geskied". Hierdie hoef jou nie te laat twyfel of in ongeloof te laat nie as dit vir Jesus alles ten goede verloop het netso sal dit vir ons ten goede wees. Ek los jou ook met die verse: 1Petrus1:6-9 Daarin verheug julle jul, al word julle nou-as dit nodig is-n kort tydjie beproef onder allerhande beproewinge, sodat die beproefdheid van julle geloof, wat baie kosbaarder is as goud wat vergaan maar deur vuur gelouter word, bevind mag word tot lof en eer en heerlikheid by die openbaring van Jesus Christus; vir wie julle al het julle Hom nie gesien nie, tog liefhet; in wie julle, al sien julle Hom nou nie, tog glo en julle verbly met n onuitspreeklike en heerlike blydskap, en die einddoel van julle geloof, die saligheid van julle siele, verkry.
Jesaja 43:5 Wees nie bevrees nie, want ek is met jou.
Groete Staan vas

Unregistered
09-15-2013, 01:47 PM
Heinie en Staanvas. Die kennis is voor julle. Gaan gerus terug en lees weer wat ons geskryf het, dink daaroor, mediteer daaroor en praat met God daaroor. God het ons 'n gesonde verstand gegee om die dinge te verstaan. Die Bybel leer ons God is liefde, kyk weer na 1Kor 13 waar liefde beskryf word en besluit wat jy kies om te glo. Besluit wat van die geestelike wil jy in die natuurlike laat manifesteer. Dit is vir elkeen volgens sy geloof. Glo jy, die wereld se weergawe wat jy van die kansels af hoor of God se waarheid wat ons in die Bybel kry.

Chris

heinie
09-15-2013, 03:00 PM
Goeie middag Chris

Daar was eendag 'n tannie in 'n charismatiese kerk wat presies geglo het soos jy glo. Die tannie ontwikkel toe kanker en die kerk l haar die hande op en bid vir haar. Toe sy nie gesond word nie begin die kerk by haar die fout soek wat sy glo nie reg nie, anders sou sy gesond geword het. Die tannie se geloof is toe so geskaad want dit moet iets wees wat sy verkeerd doen want God is liefde Hy sal dit nie toelaat nie. Die tannie is op die ou end dood aan die kanker, en 'n geloof vol twyfel en verwyte.

Jy gaan s jy het nie die tannie geken nie en daarom kan jy nie met sekerheid s nie, ek verseker jou daar was niks fout met haar geloof nie. In so geval breek dit geloof af, saai twyfel en verwyte word rond geslinger.

Groete
Heinie

heinie
09-15-2013, 04:08 PM
Goeie middag Chris

Besluit wat van die geestelike wil jy in die natuurlike laat manifesteer. Dit is vir elkeen volgens sy geloof

Hierdie stelling laat by my gevaarligte flikker, hierdie is uit die Nuwe Era beweging ("New Age") en baie gevaarlik.
Ek sal 'n nuwe draad oopmaak vir hierdie stelling.

Groete
Heinie

Unregistered
09-15-2013, 04:22 PM
Hein

Hoekom sou ons wou groei in geloof? As God ten volle in beheer is, ook van ons wil, wat wil ons met geloof maak? Waarom sou ons vir siekes wou bid? As God ten volle in beheer is dan is dit mos Hy wat die siekes siek maak en dan wil jy nou geloof he om teen Sy wil te gaan. Jy weet dit is bog.

Waarvoor wil jy geestelike oorlogvoering doen as God in beheer is? As God in beheer is werk die bose vir God? Voer hy God se opdragte uit? Kom nou, God het ons op aarde gesit om te heers, Hy het ons toegerus met geestelike wapens, 'n natuurlike liggaam en 'n gesonde verstand sodat ons beheer kan neem en Hy deur ons kan heers.

Chris

Bly jy antwoord Chris, maar weereens, God is in beheer.

Die Woord se vir ons dat satan die prins van die wereld is, en dis waarom dit so sleg gaan. Maar om te se God is nie in beheer nie, vat ek nie as reg nie. God wil deur ons sy heerskappy plant op aarde as weergebore Chriitene.

Net soos Jesus aan die kruis gesterf het, was God ook ten volle in beheer.
God is altyd in beheer, al voel dit vir ons as mens nie so nie. God kan selfs die slegste laat uitdraai na die goeie. God kan nie buite beheer wees nie, jammer ek stem nie met jou saam nie.

Groetnis, Hein

Unregistered
09-15-2013, 04:28 PM
Chris, ek sien nie dat die vloek terug getrek is nie

Genesis 3:16-19
16 Aan die vrou het Hy ges: Ek sal grootliks vermeerder jou moeite en jou swangerskap; met smart sal jy kinders baar; en na jou man sal jou begeerte wees, en h sal oor jou heers.
17 En aan die mens het Hy ges: Omdat jy geluister het na die stem van jou vrou en van die boom geet het waarvan Ek jou beveel het om nie te eet nie vervloek is die aarde om jou ontwil; met moeite sal jy daarvan eet al die dae van jou lewe.
18 Ook sal dit vir jou dorings en distels voortbring; en jy sal die plante van die veld eet.
19 In die sweet van jou aangesig sal jy brood eet totdat jy terugkeer na die aarde, want daaruit is jy geneem. Want stof is jy, en tot stof sal jy terugkeer.

II PETRUS 3:10
Maar die dag van die Here sal kom soos n dief in die nag, waarin die hemele met gedruis sal verbygaan en die elemente sal brand en vergaan, en die aarde en die werke wat daarop is, sal verbrand.

OPENBARING 21:1
EN ek het n nuwe hemel en n nuwe aarde gesien, want die eerste hemel en die eerste aarde het verbygegaan; en die see was daar nie meer nie.

Chris, Heinie,

Ek wil julle altwee reghelp, Die vloek is teruggetrek, Jesus het dit gedoen:

Gal 3:13 Christus het ons losgekoop van die vloek van die wet deur vir ons n vloek te wordwant daar is geskrywe: Vervloek is elkeen wat aan n hout hang

Groetnis, Hein

Unregistered
09-15-2013, 04:37 PM
Heinie

Ek soek liewer die fout by die tannie en die kerk as by God. Wil jy ons nou vertel dit is God se fout? Die Bybel leer ons om die siekes gesond te maak. Dink jy Jesus probeer ons op 'n dwaalspoor plaas as Hy se: Mat 10:7 En gaan preek en s: Die koninkryk van die hemele het naby gekom.
Mat 10:8 Maak siekes gesond, reinig melaatses, wek dooies op, dryf duiwels uit. Julle het dit verniet ontvang, verniet moet julle dit gee.
Ek dink nie so nie. Hy leer ons koninkryks beginsels.

Het jy nog nooit vir iemand gebid wat gesond geword het nie? God iets gevra wat Hy jou gegee het nie?
Jesus se: Joh 14:12 Voorwaar, voorwaar Ek s vir julle, wie in My glodie werke wat Ek doen, sal hy ook doen; en hy sal groter werke doen as dit, omdat Ek na my Vader gaan.
Joh 14:13 En wat julle ook al in my Naam mag vra, dit sal Ek doen, sodat die Vader in die Seun verheerlik kan word.
Joh 14:14 As julle iets in my Naam vra, sal Ek dit doen.
Kom nou Heinie, dit is uitgespel. Glo ons die Bybel of nie?

Dis nie ek wat dit uitdink nie dit staan daar. So of ek moet glo die tannie se geloof was verkeerd of ek moet Glo God lieg? God kan nie lieg nie want Sy wese is afhanklik van die integriteit van Sy woord.

Het jy vir my 'n derde opsie? Ek wil nie die tannie se geloof of jou versekering in twyfel trek nie, maar as ek moet kies tussen julle woord en God se woord, kies ek God.
Ek se weer die feit dat sy nie gesond geword het nie is nie die bewys dat God lieg nie, dit is 'n teregwysing op ons geloof.

Chris

Unregistered
09-15-2013, 04:39 PM
Hein dit is die vloek van die wet, die wet het nie bestaan met die sondeval nie.

Unregistered
09-15-2013, 04:51 PM
Goeie middag Chris

Hierdie stelling laat by my gevaarligte flikker, hierdie is uit die Nuwe Era beweging ("New Age") en baie gevaarlik.
Ek sal 'n nuwe draad oopmaak vir hierdie stelling.

Groete
Heinie

Nee Heinie, ek moet nou my woorde versigtig kies, verskoon my as dit bietjie hard word.
Dis maklik om gou-gou die "new age" na iemand te gooi, as ons self nie eers ondersoek ingestel het nie. As ons nie 'n antwoord het nie, gaan soek eers. Moenie iemand sommer as "new age" klasifiseer nie, dis regtig nie gaaf nie, sies man!

Chris is reg, dit wat jy glo, manifesteer soos wat jy glo, en dis 'n feit, wantr dis Bybels.
Ons kry kleingelowiges en groot gelowiges. Weet van baie mense wat ander uit dood uit opwek.
Maar omdat ons as protestante en hervormers dit nooit in aksie gesien het nie, word baie goed nou sommer "new age".

Jy kan seersekerlik nie die tannie met kanker en Paul Meintjies as voorbeelde gebruik, en se dit is so nie, nee man. Hoekom gebruik jy sulke "weird" voorbeelde? Enige iemand kan dan ook maar wereldse voorbeelde gebruik.
Die Bybel is ons riglyn, dis al!

As al Jesus se wonderwerke new age was, dan bly ek eerder 'n new ager, want ten minste glo ek in Sy werke. JESUS HET 'N REWOLUSIE BEGIN, 'n koninkryk rewolusie! Heers!
Elke siekte is van die duiwel af, selfs dood ook. As iemand nog 'n bydrae kan maak in die koninkryk, bid vir hom om op te staan.
As God dit toelaat, dat hy opstaan, so be it. Maar dit moet ons nie stop om dit te doen nie.

As iemand nie dadelik gesond word nie, moenie vir hom ophou bid nie, miskien word hy eers 6 maande daarna gesond, en dit was God se wil gewees, maar moenie ophou bid nie!

satans werke moet gebreek word deur ons outoriteit as weergebore Christene, SOOS wat ons glo.
As jy dit nie glo nie, gaan dit nie vir jou werk nie, PUNT.

Faith is believing God's promises written in His Word, PUNT!

LAAT DIT WEES SOOS JY GLO.

Groetnis, Hein

Unregistered
09-15-2013, 04:58 PM
Hein

As satan die prins van die wereld is wie is die owerhede, magte en wereldheersers?

Eph 6:12 Want ons worstelstryd is nie teen vlees en bloed nie, maar teen die owerhede, teen die magte, teen die wreldheersers van die duisternis van hierdie eeu, teen die bose geeste in die lug.

Joh 12:31 Nou is dit die oordeel van hierdie wreld, nou sal die owerste van hierdie wreld buitentoe gedryf word.

Joh 12:31 Now(G3568) is(G2076) the judgment(G2920) of this(G5127) world:(G2889) now(G3568) shall the(G3588) prince(G758) of this(G5127) world(G2889) be cast(G1544) out.(G1854)

G758
ἄρχων
archōn
ar'-khone
Present participle of G757; a first (in rank or power): - chief (ruler), magistrate, prince, ruler.

G2889
κόσμος
kosmos
kos'-mos
Probably from the base of G2865; orderly arrangement, that is, decoration; by implication the world (in a wide or narrow sense, including its inhabitants, literally or figuratively [morally]): - adorning, world.

Hein dit is tog duidelik. Owerste van die wereld. Dit is die een in beheer van die wereld. Nie God nie.

Chris

Unregistered
09-15-2013, 08:02 PM
Chris,

Ons verskil, miskien oor die definisie van beheer, maar God is in beheer, oorhoofs, total en al in beheer, DEUR Jesus Christus.
Ek het reeds gese satan is die prins van die wereld...

Sien onderaan, verwysing na Skrif.

Net 'n vraag: Wie laat die son opkom en ondergaan, wie laat die maan opkom en ondergaan? Wie gee lewe? Wie gee reen? Wie gee droogte?
Wie is in beheer?

As God nie in beheer is nie, dan kon God ons ook nie vertel het wat in die toekoms gaan gebeur het nie, soos in Openbaring opgeskryf.
God is in beheer, PUNT.

satan is die wereldheerser, hy was in die hemel, en hy het ons aangekla voor God, dag en nag:
Joh 12:31 Nou is dit die oordeel van hierdie wreld, nou sal die owerste van hierdie wreld buitentoe gedryf word.

Opb 12:9 En die groot draak is neergewerp, die ou slang wat genoem word duiwel en Satan, wat die hele wreld verlei, hy is neergewerp op die aarde, en sy engele is saam met hom neergewerp.
Opb 12:10 Toe hoor ek n groot stem in die hemel s: Nou het die heil en die krag en die koningskap die eiendom van onse God geword, en die mag van sy Christus; want die aanklaer van ons broeders is neergewerp, hy wat hulle aanklaag voor onse God, dag en nag.

Alle mag onder Jesus:
1Pet 3:21 waarvan die tebeeld, die doop, ons nou ook red, nie as n aflegging van die vuilheid van die vlees nie, maar as n bede tot God om n goeie gewetedeur die opstanding van Jesus Christus
1Pet 3:22 wat heengegaan het na die hemel en aan die regterhand van God is, terwyl engele EN magte EN kragte aan Hom ONDERWERP is.

Wat beteken dit dan?
Eph 1:9 deurdat Hy aan ons die verborgenheid van sy wil bekend gemaak het na sy welbehae wat Hy in Homself voorgeneem het,
Eph 1:10 om die volheid van die tye te rel, met die doel om ALLE dinge wat in die hemele SOWEL as wat op die aarde is, ONDER een hoof in Christus te verenig
Eph 1:11 in Hom in wie ons ook n erfdeel ontvang het nadat ons vantevore daartoe verordineer is ooreenkomstig die voorneme van Hom wat alles werk volgens die raad van sy wil,
Eph 1:12 sodat ons kan wees tot lof van sy heerlikheid, ons wat reeds tevore op Christus gehoop het,
Eph 1:13 in wie julle ook, nadat julle die woord van die waarheid, die evangelie van julle redding, gehoor het, in wie julle, nadat julle ook GEGLO het, versel is met die Heilige Gees van die belofte,
Eph 1:14 wat die onderpand is van ons erfdeel om sy eiendom te verlos tot lof van sy heerlikheid.
Eph 1:15 Daaromvandat ek gehoor het van die geloof in die Here Jesus wat onder julle is en die liefde tot al die heiliges
Eph 1:16 hou ek ook nie op om vir julle te dank as ek aan julle in my gebede dink nie,
Eph 1:17 dat die God van onse Here Jesus Christus, die Vader van die heerlikheid, aan julle die Gees van wysheid en openbaring in kennis van Hom mag gee,
Eph 1:18 verligte o van julle verstand, sodat julle kan weet wat die hoop van sy roeping en wat die rykdom van die heerlikheid van sy erfdeel onder die heiliges is;
Eph 1:19 en wat die uitnemende GROOTHEID van SY krag IS vir ons WAT GLO, na die werking van die krag van SY sterkte
Eph 1:20 wat Hy gewerk het in Christus toe Hy Hom uit die dode opgewek het en Hom laat sit het aan sy regterhand in die hemele,
Eph 1:21 bo ALLE owerheid EN mag EN krag EN heerskappy EN elke naam wat genoem word, NIE alleen in hierdie wreld nie, MAAR OOK in die toekomstige.
Eph 1:22 En Hy het ALLE dinge onder Sy voete onderwerp en Hom as Hoof bo ALLE dinge aan die gemeente gegee,

Jesus moet ook nog kom heers, duisend jaar, en ons saam met Hom:
1Co 15:24 Daarna kom die einde, wanneer Hy die koninkryk aan God die Vader oorgee, as Hy alle heerskappy en alle gesag en mag vernietig het.
1Co 15:25 Want Hy moet as koning heers totdat Hy al sy vyande onder sy voete gestel het.

Opb 20:4 En ek het trone gesien, en hulle het daarop gaan sit, en aan hulle is die oordeel gegee; en ek het die siele gesien van die wat onthoof is oor die getuienis van Jesus en oor die woord van God, en die wat die dier en sy beeld nie aanbid het nie, en die merk op hulle voorhoof en op hulle hand nie ontvang het nie; en hulle het geleef en as konings geregeer saam met Christus die duisend jaar lank.
Opb 20:5 En die ander dode het nie herlewe totdat die duisend jaar voleindig was nie. Dit is die eerste opstanding.
Opb 20:6 Salig en heilig is hy wat deel het aan die eerste opstanding; oor hulle het die tweede dood geen mag nie, maar hulle sal priesters van God en van Christus wees en sal saam met Hom as konings regeer duisend jaar lank.

Groetnis, Hein

Unregistered
09-15-2013, 08:23 PM
Hein

Nou rek jy dit ons praat van die wereld. Wie is in beheer van die wereld, nie die heelal nie. Jy kan glo wat jy wil maar die Bybel se satan is in beheer van die aarde. Jy wil tog nie nou vir my kom vertel God is verantwoordelik vir aardbewings, tsunamis en ander natuur rampe wat soveel elende, dood en verwoesting saai nie? Beskuldig jy God daarvan?

Ek verstaan jou nie Hein jy se dan self satan is die wereldheerser?

Kom ek vra jou iets anders. Het jy God al sien klere gee vir armes, komberse gee vir die wat koud kry, bid vir die siekes, geld skenk vir behoeftiges of honger mense voer, die evangelie verkondig? Ek glo nie. Jy het wel al baie gesien dat kinders van God dit doen, of nie? God loop nie op aarde rond en doen Sy wil nie. Hy het die mens hier gesit om dit te doen. Dit is Sy wil, dit is Sy bevel en Hy gaan daarby bly maak nie saak hoe jy kerm en kla nie.

Chris

Unregistered
09-16-2013, 07:51 AM
Hein

Nou rek jy dit ons praat van die wereld. Wie is in beheer van die wereld, nie die heelal nie. Jy kan glo wat jy wil maar die Bybel se satan is in beheer van die aarde. Jy wil tog nie nou vir my kom vertel God is verantwoordelik vir aardbewings, tsunamis en ander natuur rampe wat soveel elende, dood en verwoesting saai nie? Beskuldig jy God daarvan?

Ek verstaan jou nie Hein jy se dan self satan is die wereldheerser?

Chris

I rest my case Chris, ek kannie verder verduidelik nie... jy wil nie verstaan nie, let's agree to disagree!

Groetnis, Hein

Unregistered
09-16-2013, 09:10 AM
Hein

Jy het nie jou saak vir my verduidelik nie. Verduidelik vir my hoekom verskil jy van die Bybel. God se opdrag aan Adam was tog duidelik om te heers en die aarde te vul. Die Bybel praat deurlopend van satan as die prins van die wereld. Daar is genoeg voorbeelde van wereldheersers ens.

Watter deel verstaan ek volgens jou nie. Het die almagtige God die reg om sy outoriteit aan Sy skepsels te gee? Volgens jou nie.

Hein ek weet in watter bootjie jy sit. Ek was ook daar, ek het ook met die goed geworstel. Genadiglik het God dit vir my maklik en duidelik gemaak. Ek verstaan as jy vir my sou se jy wonder oor iets, maar wanneer jy blatant bly vashou aan iets wat nie Bybels is nie laat jy my dink aan 'n predikant wat veg vir sy pensioen.

Chris

Unregistered
09-16-2013, 03:15 PM
Hein

Jy het nie jou saak vir my verduidelik nie. Verduidelik vir my hoekom verskil jy van die Bybel. God se opdrag aan Adam was tog duidelik om te heers en die aarde te vul. Die Bybel praat deurlopend van satan as die prins van die wereld. Daar is genoeg voorbeelde van wereldheersers ens.

Watter deel verstaan ek volgens jou nie. Het die almagtige God die reg om sy outoriteit aan Sy skepsels te gee? Volgens jou nie.

Hein ek weet in watter bootjie jy sit. Ek was ook daar, ek het ook met die goed geworstel. Genadiglik het God dit vir my maklik en duidelik gemaak. Ek verstaan as jy vir my sou se jy wonder oor iets, maar wanneer jy blatant bly vashou aan iets wat nie Bybels is nie laat jy my dink aan 'n predikant wat veg vir sy pensioen.

Chris

Net 'n klein verskilletjie Chris, dis al.

Ja ons weet satan heers binne mense wat nog verlore is en sonde doen.
God neem heerskappy oor deur Sy Gees wat in jou woon, as jy weergebore is.

Maar in totaal, oorhoofs is God nogsteeds in beheer. Dit gaan oor beheer Chris, nie heers nie, DIS die verskil. Hoop ek maak myself duidelik.

Groetnis, Hein

Unregistered
09-16-2013, 05:29 PM
Hein

Die probleem kom by daai klein verskilletjie. As God in beheer is op aarde dan beteken dit tog die owerstes van die wereld val onder Hom, Hy beheer hulle. Dit beteken God gee opdragte aan die prins en owerstes van die wereld. Dit kan mos nie wees nie Hein. Ons kan mos nie vir een oomblik dink dat God beheer het oor 'n spul verkragters of moordenaars nie, dat Hy hulle oprdrag gee vir hulle bose dade. Nooit nie. God kan nie in beheer wees van die wereld, sy owerstes of prins nie. God is in beheer van mense wat Sy seun as saligmaker en verlosser aanvaar het. Die mense(ons) wat Hom toelaat om in hulle te bly. Sy kinders wat kies om uit liefde en dankbaarheid Sy wil hier op aarde te doen. So sal God se plan volbring word. Dit alles net omdat God in Sy alwetendheid gekies het om dit so te doen.

Hein ons moet in geloof lewe. As ek nie kan glo dat God my nooit gaan uitlewer aan 'n siek wereld nie hoe vertrou ek God? God se Hy sal ons nooit bo ons vermoe beproef nie en nie toelaat dat ons bo ons vermoe versoek word nie. Tog is daar mense wat glo dat dit God se toelaatbare wil of opdrag was aan 'n klomp barbare om elende te saai.

Ek verstaan regtig nie hoe jy dink nie.

Chris

Unregistered
09-17-2013, 06:55 AM
Chris,

Wat beteken, alle mag en alle krag in die hemel en op die aarde is aan Jesus oorgegee?

Ek wil ook n voorbeeld gebruik.
Jy het 2 seuns, en hul baklei voor jou. Albei is jou seuns. Jy is as pa oorhoofs in beheer oor hulle.
As die 2 baklei, dan gaan een die ander wen., miskien die grote en ouer een, en hy wen hom.

Vat dit jou beheer weg oor hulle? Nee.

Groetnis, Hein

Unregistered
09-17-2013, 08:37 AM
More Hein

Jou vraag bewys eintlik wat jou probeer wys.

"Wat beteken, alle mag en alle krag in die hemel en op die aarde is aan Jesus oorgegee?"

Dis presies wat die Bybel ons leer. Nou vra ek jou waar is Jesus op aarde? Hoe sien of ervaar ons vir Jesus hier op aarde? M.a.w. hoe word die krag en mag wat aan
Jesus oorgegee is op aarde gebruik?

Chris

Unregistered
09-17-2013, 08:55 AM
Ons sien Jesus in Sy broers. Ons sien God in Jesus. Die wereld sien God in die kinders van God.

Unregistered
09-17-2013, 12:55 PM
Chris, Ons wil nie saamstem nie, en gaan seker ook nie.

Jy WIL verstaan heers en beheer is dieselfde..., dit is nie!, jammer.

Wat beteken ALLE mag Chris, sluit dit satan uit? satan kan net iets doen as God dit toelaat, dis al.

Eph 1:20 wat Hy gewerk het in Christus toe Hy Hom uit die dode opgewek het en Hom laat sit het aan sy regterhand in die hemele,
Eph 1:21 BO ALLE owerheid EN mag EN krag EN heerskappy EN elke naam wat genoem word, nie alleen in hierdie wreld nie, maar ook in die toekomstige.
Eph 1:22 En Hy het ALLE dinge ONDER sy voete onderwerp en Hom as HOOR BO ALLE dinge aan die gemeente gegee,

Ek versttan nie wat lees jy mis hier nie....., wat beteken "alle"?????

Jy verstaan heers en beheer nie,... soos ek nie...

Groetnis, Hein

Unregistered
09-17-2013, 01:11 PM
Hein

Jy wil tog nie nou vir my kom vertel God is verantwoordelik vir aardbewings, tsunamis en ander natuur rampe wat soveel elende, dood en verwoesting saai nie? Beskuldig jy God daarvan?

Chris

Chris JA, volgens my is God die een in beheer van die wereld se weerstoestande:

God tugtig ook die wat Hy liefhet, Hy wil he almal moet gered word.

As ek jou bogenoemde stelling as waar moet aanvaar, dat God nie verantwoordelik is vir weerstoestande nie, dan?:
1. God het dan volgens jou seker nie die hele wereld met 'n vloed uitgewis nie.
2. God het dan seker ook nie die see in 2 gedeel en die Egiptenare in die see laat verdrink nie.
3. God het dan seker ook nie Sodom en Gomorra uitgwis met vuur nie.
4 God gaan ook dan nie die wind laat ophou waai, die water in bloed laat verander, die see laat druis(tsoenamis), soos opgeskryf in Openbaring nie.

Soos ek jou verstaan doen God dit nie, dis satan wat dit doen. satan kannie Chris, hy is maar net 'n skepsel... God is Skepper.

God is nie verantwoordelik vir die mense se keuses om sonde te pleeg nie, maar God is in beheer van die weer op aarde, PUNT.

Weet nie of jy saamstem nie,

Hein

Unregistered
09-17-2013, 03:32 PM
Hein

God het die aarde geskep, daarmee saam 'n atmosfeer en sterrestelsel wat in perfekte harmonie was. As die mens se interaksies daarmee die balans versteur is dit nie God se skuld nie. Weereens wil ek se dat God wel die mag het om in te gryp en bv vir ons reen te stuur of die wind te stop waar Sy kinders daarvoor vra.

Jy moet my nou reghelp as ek jou nie reg verstaan nie. Jy se God beheer satan. M.a.w Satan doen aan God verantwoording en kry sy bevele van God. Verstaan ek jou reg?

Sal God toelaat dat satan een van Sy kinders vernietig? Sal jy toelaat Hein dat een van jou kinders vernietig word as dit enigsens in jou mag is om te keer?

Hein het jy al vir Jesus op aarde gesien???? Woon God in jou of nie?

Chris

Unregistered
09-17-2013, 08:32 PM
Hein jy kyk iets mis. Jesus het alle krag en mag ontvang. Niemand twyfel dit nie. Hoe wend Jesus daardie krag op die aarde aan? Hoe sien jy daardie krag in die natuurlike? Kon Jesus uit die hemel of geesteswereld vir ons sondes betaal. Nee, Hy moes mens word. Wat is die kinders van God, die broers van Jesus?

Unregistered
09-18-2013, 07:31 AM
Hein

Jy moet my nou reghelp as ek jou nie reg verstaan nie. Jy se God beheer satan. M.a.w Satan doen aan God verantwoording en kry sy bevele van God. Verstaan ek jou reg?

Sal God toelaat dat satan een van Sy kinders vernietig? Sal jy toelaat Hein dat een van jou kinders vernietig word as dit enigsens in jou mag is om te keer?

Chris

Chris, ek is baie bly jy vra die vraag, en het dit nogal verwag ook.

Ja, God is in beheer van satan ook, my earlike opinie. satan KANNIE doen net wat hy wil nie. Weereens 'n verskil in ons denke.
God, volgens my, gee NIE bevele vir satan nie, maar LAAT hom TOE, daar is 'n GROOT verskil Chris.

God is 'n God van regverdigheid Chris, hy wil ALLE mense red, sondaars ook. As mense aanhou sondig, dan gee hy hulle oor:

Rom 1:24 Daarom het God hulle ook in die begeerlikhede van hulle harte oorgegee aan onreinheid, om hulle liggame onder mekaar te onteer
Rom 1:25 hulle wat die waarheid van God verruil het vir die leuen en die skepsel vereer en gedien het bo die Skepper wat geprys moet word tot in ewigheid. Amen.
Rom 1:26 Daarom het God hulle oorgegee aan skandelike hartstogte, want hulle vroue het die natuurlike verkeer verander in di wat teen die natuur is;
Rom 1:27 en net so het ook die manne die natuurlike verkeer met die vrou laat vaar en in hulle wellus teenoor mekaar ontbrand: manne het met manne skandelikheid bedrywe en in hulleself die noodwendige vergelding van hulle dwaling ontvang.
Rom 1:28 En omdat hulle dit nie die moeite werd geag het om God in erkentenis te hou nie, het God hulle oorgegee aan n slegte gesindheid, om te doen wat nie betaam nie:
Rom 1:29 hulle is vervul met allerhande ongeregtigheid, hoerery, boosheid, hebsug, ondeug; vol nydigheid, moord, twis, bedrog, kwaadaardigheid;
Rom 1:30 nuusdraers, kwaadsprekers, haters van God, geweldenaars, trotsaards, grootpraters, uitvinders van slegte dinge, ongehoorsaam aan die ouers;
Rom 1:31 onverstandig, ontrou, sonder natuurlike liefde, onversoenlik, onbarmhartig,
Rom 1:32 mense wat al ken hulle die verordening van God goed, dat die wat sulke dinge doen, die dood verdien di dinge nie alleen self doen nie, maar ook hulle goedkeuring skenk aan die wat dit doen.

Hier is 'n voorbeeld van mense wat NOG 'n kans gegun word, om Jesus te aanvaar, maar hulle sal "hardegat" wees, en dit nie doen nie:

Rev 16:7 En ek het n ander een uit die altaar hoor s: Ja, Here God, Almagtige, waaragtig en regverdig is u oordele.
Rev 16:8 En die vierde engel het sy skaal op die son uitgegooi, en daaraan is dit gegee om die mense met vuur te skroei.
Rev 16:9 En die mense is geskroei met n groot hitte, en hulle het die Naam van God gelaster wat mag het oor hierdie plae, en hulle het hul nie bekeer om Hom heerlikheid te gee nie.
Rev 16:10 En die vyfde engel het sy skaal uitgegooi op die troon van die dier, en sy koninkryk is verduister, en hulle het hul tonge gekou van pyn;
Rev 16:11 en hulle het die God van die hemel gelaster oor hulle pyne en oor hulle swere, en het hulle nie bekeer van hul werke nie

Wat probeer ek se Chris?. Nou moet jy mooi luister en probeer verstaan...

Ek gebruik myself nou as voorbeeld. Ek was 'n baie, baie groot sondaar gewees. Noem dit en ek het dit gedoen. Maar om op 'n dag tot 'n sondetoestand gekom, en besef dit kannie so aangaan nie.

Nou se ek met groot respek. As dit nie vir my groot sondetoestand was nie, en ek SLEGS so 'n middelmatige ou sondaartjie was, sou ek nooit SO drasties gedraai het na Jesus toe nie.
Daar is miljoene der miljoene middelmatige lou mense, wat op die aarde oppad hel toe is, want hul is lou, NIE SULKE GROOT SONDAARS NIE.
In my geval, wil ek amper se, God het ook in Sy alwetenheid (vooraf kennis), geweet dis die pad wat ek moes stap in sonde. So met groot respek, ja, God kan selfs satan gebruik sodat in die uiteinde..., ons kinders van God kan word.
Jy moet mooi dink oor die een, want daar is baie sulke voorbeelde in die Bybel.

God is in beheer Chris,

Groetnis, Hein

Unregistered
09-18-2013, 01:56 PM
Hoekom is dit altyd so?
Die mense wat hulle voorstel aan ander as n weergeboorte Christen vir die persoon moet vertel hoe groot GV of Biker of wat ookal hy was voor die tyd.So asof hy wil se ek eindlik rof en onbeskof.So asof dit as n waarskuwing moet dien.

Dan gaan hulle verder en vertel jou dat jy op die verkeerde pad is en dat hy die enigste op die regte pad is en jy op n stadige pas na die hel toe oppad is.Wie is hy in elke geval om te oordeel.Dieselfde persoon sal dan vir jou se jy mag nie n sogenaamde Geloofgeneser oordeel nie.

Die persoon wat al van kindsbeen besig is met die dinge van die Vader en nie eweskielik op n volwasse ouderdom bekeer is nie,is dit die wat stadig maar seker oppad hel toe is?

Ek wonder maar net!

AVR

Unregistered
09-18-2013, 04:02 PM
Hein

Sien vir Jesus op aarde? Indien wel, waar?

Chris

Unregistered
09-18-2013, 07:18 PM
Hein

Sien vir Jesus op aarde? Indien wel, waar?

Chris

Ai Chris, Jy ken mos die antwoord, waarom vra jy dit vir my?, maar ter wille van, sal ek dit maar antwoord.
Jy weet mos goed Jesus het gese dis beter as Ek weggaan, sodat die Trooster na julle toe kan kom. So Heilige Gees kom woon in weergebore Christene.

So jou volgende vraag gaan seker wees: Wie heers in ons as weergebore Christene?. Dan sal ek vir jou se Heilige Gees heers.

Hopelik wil jy nie weer heers en beheer gelykstel nie...

Groetnis, Hein

Unregistered
09-18-2013, 07:49 PM
Hein jy is nou met die hoender of die eier storie besig. Die ou wat heers is die ou wat in beheer is en die ou wat in beheer is, is die ou wat heers. Dis tog eenvoudig.

Jy se tog self as die Heilige Gees in jou bly, Heers Hy in jou. Dan is die Heilige Gees mos in beheer van jou. Dan is God mos in beheer van jou lewe? Verstaan ek nou reg?

Chris

Unregistered
09-18-2013, 08:08 PM
Hein jy is nou met die hoender of die eier storie besig. Die ou wat heers is die ou wat in beheer is en die ou wat in beheer is, is die ou wat heers. Dis tog eenvoudig.

Jy se tog self as die Heilige Gees in jou bly, Heers Hy in jou. Dan is die Heilige Gees mos in beheer van jou. Dan is God mos in beheer van jou lewe? Verstaan ek nou reg?

Chris

Rom 7:14 Want ons weet dat die wet geestelik is, maar ek is vleeslik, verkoop onder die sonde.
Rom 7:15 Want wat ek doen, weet ek nie; want wat ek wil, dit doen ek nie, maar wat ek haat, dit doen ek.
Rom 7:16 En as ek doen wat ek nie wil nie, dan stem ek die wet toe dat dit goed is.
Rom 7:17 Maar nou is dit nie meer ek wat dit doen nie, maar die sonde wat in my woon.
Rom 7:18 Want ek weet dat in my, dit wil s in my vlees, niks goeds woon nie; want om te wil, is by my aanwesig, maar om goed te doen, dit vind ek nie.
Rom 7:19 Want die goeie wat ek wil, doen ek nie, maar die kwaad wat ek nie wil nie, dit doen ek.
Rom 7:20 Maar as ek doen wat ek nie wil nie, dan doen ek dit nie meer nie, maar die sonde wat in my woon.
Rom 7:21 Ek vind dus hierdie wet: as ek die goeie wil doen, is die kwaad by my aanwesig.
Rom 7:22 Want ek verlustig my in die wet van God na die innerlike mens;
Rom 7:23 maar ek sien n ander wet in my lede wat stryd voer teen die wet van my gemoed en my gevange neem onder die wet van die sonde wat in my lede is.
Rom 7:24 Ek, ellendige mens! Wie sal my verlos van die liggaam van hierdie dood?
Rom 7:25 Ek dank God deur Jesus Christus, onse Here! (7:26) So dien ek self dan wel met die gemoed die wet van God, maar met die vlees die wet van die sonde.

Unregistered
09-18-2013, 08:34 PM
Ja.... En?

Unregistered
09-20-2013, 07:35 AM
Hein, is skrywe 137 jou antwoord?

Chris

Unregistered
10-01-2013, 08:15 AM
Hierdie is 'n moeilike kwessie ek is verbaas om hierdie gesprek op die forum te sien.

Unregistered
10-03-2013, 08:29 AM
Ag fok steeds!

Lukas
10-27-2013, 02:01 PM
Lees die naam van hierdie draad baie mooi. Die is Anoniem Geestelik. Die geestelike gedeelte agter die woord Anoniem beteken dat die Bybel en geestelike onderwerpe op hierdie draad bespreek word.

Ons het spesiaal n draad vir die geestelike onderwerpe oopgemaak sodat jy nie geforseer is om dit te lees of om daarop kommentaar te lewer, wanneer jy nie van geestelike onderwerpe hou nie.

En ons sal dit ook waardeer wanneer jy, al is dit net terwille van die ander lesers op hierdie blad, jou taal so 2 grade na beskaaf kan aanpas. Jou taal soos wat dit nou is, so-effe voor sy tyd en ek glo dat dit oor twintig jaar letterkundig aanvaarbaar sal wees. Maar terwyl dit nog nie is nie moet ons maar by die bestaande waardes probeer hou. :cool: