PDA

View Full Version : Persepsies

Unregistered
11-04-2013, 09:25 AM
Lukas

Graag die volgende met jou deel.

Huurders wat in ons Kompleks was het laasnaweek uitgetrek, maar voor hulle uit is het hulle vir oulaas partytjie gehou, een van die gaste het met n EFF rooi beret op daar opgedaag in n duur duitse motor, die huurders was nog altyd doodstil maar met die partydjie het dinge begin luidrugtig raak maar nooit buite beheer nie, en teen 21:30 was alles verby en weer stil.

Laasweek ry ek agter n persoon met n splinternuwe Nissan Juke, ook met n rooi beret op, die persoon het beskaafd bestuur.

Wat vir my interesant is, is die feit dat mens n profiel in jou gedagtes opbou van hoe n gemidelde EFF ondersteuner of lid daaruit behoort te sien, die twee insidente wat ek onlangs beleef het is egter strydig met my eie persepsies van hoe EFF lede/ondersteuners behoort op te tree, geskoei op die beeld wat in die media van hulle geskep word en onder watter groepering hulle steunbasis behoort te wees.

Wat verder interesant is, is dat volgens voorspellings van volgende jaar se verkiesings uitslae daar totaal uiteenlopende sienings is afhangende van na wie jy luister, die peilings wissel van 3% tot selfs amper 27% steun vir die EFF ???

Groete

Lukas
11-05-2013, 01:01 AM
Ek moes so bietjie oor hierdie saak dink. En toe val ’n paar goed my by. In Rwanda het die Hutu’s die Tutsi’s baie wreed vermoor. Terwyl die wrede volksmoord aan die gang was, ’n TV-stasie met ’n Tutsi ’n onderhoud gevoer wat ek gesien het. Wat my van die onderhoud opgeval het, was dat die Tutsi besonder gekultiveerd voorgekom het. Hy was in ’n netjiese pak klere en het met ’n baie mooi taal, verduidelik hoe barbaars die Hutu’s teen hulle opgetree het.

Dit was nie te lank nie of die Tutsi’s het hulp gekry en toe teen die Hutu’s teruggeveg en toe weer die Hutu’s lelik pak slae gegee. Toe was daar weer ’n onderhoud met ’n Hutu wat net so netjies en gekultiveerd voorgekom het en wat teen die barbaarse aanvalle teen Hutus uitgevaar het.

Dit is Afrika. Hulle weet hoe om te praat. Hulle weet hoe om te manipuleer en te intimideer. Maar wanneer hy wen word hy barbaars en wanneer hy oorwin word, word hy gekultiveerd. Kenia is ’n baie goeie voorbeeld en as jy die tyd het, moet jy miskien na die dokumentêr Africa Addio kyk. Dit lyk vir my of dit dalk ook op youtube volledig kan wees. Ongelukkig kry ek nie die Engelse weergawe nie. Kyk veral na Kenia se onafhanklikheidswording. Daar was ’n tyd wat jy baie ryk swart mense gekry het, net soos wat jy vandag hier by ons kry. Ryk mense wat as ’n statussimbool, vir hulle wit kinderoppassers uit Brittanje ingevoer het.

En toe kom die tweede rewolusie. Die een waarvoor ons nou wag. Die oorspronklike dokumenter is ongeveer 2 ure lank en elke minuut die moeite werd.

Miskien is daar van die lesers wat die Engelse video vir ons kan kry. Jy moet dit sien om die ooreenkomste met ons eie politiek te vergelyk. Jy sal verstom staan.

Unregistered
11-05-2013, 09:22 PM
Gaan nou nie te hardop wil praat nie... maar dit gaan op die einde van die dag maar oor daardie "domesticated species" wat dieselfde bly... naamlik al dra hy 'n goue ring of 'n Armani pak klere.... hy bly steeds dit wat hy geneties is en sal nie verander nie.

Unregistered
11-05-2013, 09:42 PM
Hoe sal jy die sokker hooligans klas?

Tom
11-05-2013, 11:11 PM
Lukas, bestaan daar n Engelse weergawe van Africa Addio? Ek kry torrents om dit te download, maar almal is Italiaans met Engelse byskrifte. Dit is ook baie groot, enige iets van 1.4 GiB tot so groot as 4.1GiB

Daar was blykbaar n weergawe, Africa Blood & Guts, wat in Amerika vertoon was, voordat dit 'verbied' was om vertoon te word. Daar is blykbaar egter 45min van uitgesny.

Mens kan ook n weergawe aanlyn kyk op Vimeo. Dit is egter iets soos 2 ure 18 min. Bietjie lank om op n rekenaar te sit en kyk. Dit is seker maar beter om die 'Directors cut' met byskrifte af te laai en rustig in die TV kamer te sit en kyk.

Tom
11-05-2013, 11:16 PM
300

Die Directors Cut se omslag.

Lukas
11-05-2013, 11:29 PM
Tom daar was in Engels gewees maar dit was skynbaar nie op youtube gelaai nie. EK sal kyk of ek nie n DVD iewers het nie.

Janna
11-06-2013, 07:07 AM
Tom, ek het die engelse weer gawe. Maar waar en hoe moet ons hom oplaai???

Janna

Unregistered
11-07-2013, 05:26 PM
O ja natuurlik... amper vergeet ek... daai bekende (tipiese opportunistiese staats informant / agent) "teen-argument" van die "sokker hooligans" wat ook so mildelik deur die "gelykheids profete" (links-liberales) geopper word. O ja nou onthou ek... die sokker hooligans... hulle verteenwoordig mos omtrent 99% van die blanke ras se optrede. nê ? ...so dit beteken dat die meeste blankes eintlik soos 'n spul mal "hooligans" te kere gaan, nê. Ja... die wrede sokker hooligans kap mekaar mos gereeld met pangas, verkrag mekaar, vreet mekaar op, plunder die land tot in die grond in, roof, moor, steel en brand mense met tyres om hulle nekke, ens, ens... nê. Ja... Die wrede "sokker hooligens" darem... 'n uitsluitlike "toonbeeld" van die totale blanke ras. Dit wys jou net hoe sleg is die blankes. Haai oe !

Tom
11-07-2013, 07:44 PM
Janna, dit gaan vir meeste mense nie moontlik wees om dit op te laai nie. Behalwe vir die probleem van waarnatoe om dit op te laai, is daar ook die probleem van upload kapasiteit en hoe om dit te verwerk na n formaat wat jy dit kan oplaai. Ek sien nie kans om dit te doen nie en ek glo nie jy sal kan nie. Beste gaan wees om dit maar van hand tot hand te versprei en miskien is mens eendag gelukkig genoeg om dit in die hande te kry. Ek weet nie of iemand anders n oplossing het nie.

As ek dit moes doen, sou my eerste stap wees om met Daemon Tools n 'image' te maak van die CD. Ek neem aan dit is n CD. Dan moet mens n 'server' vind waarheen om dit op te laai. Jy moet n internet konneksie met n redelikke 'upload' spoed hê, anders gaan dit weke vat en dan moet jy ook genoeg bandwydte hê om so n groot 'file' op te laai. Ek skat dit is so 1.4 GiB. Ek is besig om een af te laai en trek nou na 2.5 dae op 45%.

Kan jy dalk meer vertel van die weergawe wat jy het? Wat is die titel en ander inligting daarvan?

Lukas
11-08-2013, 12:34 AM
No9. ( Ja... die wrede sokker hooligans kap mekaar mos gereeld met pangas, verkrag mekaar, vreet mekaar op, plunder die land tot in die grond in, roof, moor, steel en brand mense met tyres om hulle nekke, ens.)

Jy is 99% reg oor die sokker hooligans. Hulle gebruik net nie buitebande nie maar hulle het al petrol op mense gegooi en gebrand. Dele van Londen se besighede sluit op sokker dae en geen persoon met ’n T-hemp word in n kroeg toegelaat nie. Iemand kan hom dalk vir die opposisie aansien en dan die hele besigheid, in die proses verwoes.

Uiteindelik gaan dit nie oor gene nie maar oor opvoeding en kultuur.

Janna
11-08-2013, 06:59 AM
Tom, ek het die een by Huttenbuch boeke gekoop in Wilgers Pretoria sy titel is Africa addio dit is die selfde as die op youtube maar die hele een is in engels ek vermoed hy is oor vertaal, sonder titels onder.

Unregistered
11-08-2013, 12:00 PM
Lukas, jy sal n groot fout maak as jy dink genetika is nie van belang in mense se optrede nie. Ek dink die baie probleme wat dikwels met aangenome kinders ondervind word is n goeie bewys daarvan.

Tom
11-08-2013, 12:57 PM
Ek het gister n goeie een gesien:

If you dont have the gene's, dont wear the jeans!

Lukas
11-11-2013, 09:27 AM
Ek stem saam dat gene ’n belangrike faktor in ons lewens is. Maar ’n mens moet versigtig wees om nie gene met gedragskode en barbaarsheid te verwar nie. Gedragskode is een ding waarby die gene ’n invloed kan hê. Maar ’n mens se gedragskode kan ten spyte van sy genetiese geheue tog verander.

Wanneer dit by barbaarsheid kom, kan wit mense baie wreder wees as wat swart mense kan hoop om te wees. Barbaarsheid het baie meer met ’n kultuur en groepsdruk te doen as wat dit met opvoeding te doen het. Ek het in my kort lewe op interessante plekke gedraai en veral gedurende die oorlog en na die oorlog gesien dat daar tussen die twee goed ’n groot verskil is.

Maar vir jou sal die Anglo-Boereoorlog dalk ’n goeie verwysing kan wees. Die Britse soldate was tydens hulle opleiding ook gekultiveerd waar hulle etiket as deel van hulle opvoeding gehad het. Maar toe die vroue en kinders vir hulle ’n logistieke probleem word. Veral om die duisende mense koste gee, was gemaalde glas in hulle kos gegooi sodat hulle ’n wrede dood daarvan gesterf het.

Die Duitsers is byvoorbeeld ook nie barbare nie. Hulle is ’n hoogs intelligente nasie wat wêreld wyd ook by humanitêre organisasies betrokke is. Tog kon hulle tydens die tweede wêreld oorlog die Jode op die wreedste maniere, terwille van die wetenskap en vir ander redes vermoor. Met al die barbaarsheid wat jy van die swartmense sien, was daar nog nooit eers ’n vergelyking met dit, waartoe die Duitsers in staat was nie.

Tom
11-11-2013, 10:45 AM
Ek het die video Africa Addio toe begin kyk. Nie tyd gehad om dit klaar te kyk nie, maar dit is erg. My vrou het na die eerste 10min opgestaan en geloop. Ja, die swartman is baie wreed. Maar dit laat mens dink ook. Soos Lukas sê, is die witman net so wreed. En wanneer mens sy ontwikkeling in ag neem, wonder ek ook of hy nie dalk wreder is nie. Ek is van die mening dat dit net ons ontwikkeling is wat ons van hulle skei. Ontwikkeling, opvoeding, noem dit wat jy wil. Maar die feit bly dat daar n massiewe gaping tussen ons is. n Gaping wat nie vinnig gaan toeval nie.

Van die wreedste tonele is waar die mense jag en hoe hulle met diere werk. Die swartman het net geen sin van menslikheid nie. Hulle sal n trop van twee honderd koeie se hakskene met pangas afgap net om die witman n les te leer. Die wreedheid daarvan gaan hulle blykbaar te bowe. Om n bees te sien loop met hierdie agterste been senings wat afgekap is, is net skokkend en mens kan dit nie beskryf nie. Dan jag hulle byvoorbeeld n seekoei. In hulle tien talle omsingel hulle die seekoei en gooi dit met assegaaie. Die assegaai het geen kans om die seekoei te dood nie. Maar omdat dit so baie en aanhoudend is, bloei die dier hom uiteindelik dood. Selfs n olifant word so gedood. En dit is wat my laat wonder oor die witman. Wat sou hy gedoen het sonder sy geweer? Wat HET hy gedoen voordat hy gewere gehad het?

Dan is daar die insetsel hoe witmense met twee Landrowers ry, met n tou tussen hulle gespan en n trop Zebra se bene onder hulle uitruk en breek met die tou. Hulle stop nie na een of twee nie, hulle hou aan totdat die laaste en kleinste Zebra geval het en hulpeloos in die veld bly lê en wag om gehaal te word, hopelik met n genade skoot. Wat ook beklemtoon, dit is nie agv n gebrek aan gewere wat hulle dit doen nie. Mens kan nie dink n witman doen so iets nie. Dit gaan ook seker dieper as dit, want dit is nie boere wat dit gedoen het nie, maar Engelse 'poachers'... So, die engelse en die duitsers, wat van die mees ontwikkelde mense op aarde is, is ook van die wreedste.

Ek is dus tot in my siel geskok oor wat ek gesien het, ek besef dat jy geen genade kan verwag die dag wat dit na jou kant toe kom nie en dat jy onmiddelik met als tot jou beskikking sal moet veg, anders gaan jy ook so wrede dood sterf. Maar ook besef ek dat dit n kwessie van ontwikkeling is en hoe meer die mens ontwikkel, hoe meer 'humane' word hy, maar dit haal nie die ongenaakbaarheid en sadisme uit almal, wit of swart, uit nie.

Ook was dit opvallend hoe die ding daar in Kenia ontwikkel het, net soos ons dit vandag ervaar. Eers sporadies en dan al erger en erger. Ek kan nog aangaan, maar kyk maar eerder self.

Unregistered
11-11-2013, 09:23 PM
Klas, kultuur, ras, gene en opvoeding het geen invloed, op 'n mens se wreedheid teenoor sy medemens. Die gees wat in 'n mens heers is die bepalende faktor.

Chris

Unregistered
11-11-2013, 11:09 PM
Gaan se dit vir iemand wat groot geword het in n bende kultuur. Dit wat vir jou as n leek oor sy bende kultuur as barbaars voorkom, is by hom normaal en deel as die verloop van die lewe. Staan vas

Unregistered
11-11-2013, 11:23 PM
Chris. Vertel jy nou vir ons dat n gelowige demonies besete kan raak ?

Unregistered
11-12-2013, 03:22 AM
Ja ons weet dat almal wreed kan wees en barbaars kan optree. Dit is so.

Maar dít was nie die relevante vraag nie. Die vraag was nie of daar ook mense uit elke ras bestaan wat wreed & barbaars kan wees nie. Ons weet hulle kan. Die relevante vraag is : wat is die korrekte & verteenwoordigende statistiek van die algemene optede van die MEERDERHEID van 'n spesifieke ras - gemeet teenoor dieselfde populasie getalle van 'n ander ras. Dit bepaal 'n ras se beskawingspeil, wat direk gekoppel is aan daardie ras se gemiddelde IK.

Feit is : Die MEERDERHEID blankes (in die hele wêreld - as 'n ras) is nie meeste van die tyd besig om primitief, krimineel, wreed en barbaars op te tree nie. Die meerderheid van hulle is nie dom en primitief, pleeg nie aanmekaar misdaad, maak nie heeltyd oorlog nie, hou nie kort-kort stamgevegte, ens, nie. Ja... die Westerse blanke volke kan so elke paar dekades vir mekaar goed kwaad word en dan groot oorloë teen mekaar voer... maar grootskaalse moord, roof, verkragtings, gevegte, oorlog, ens, is nie naastenby alledaags so vollop onder Westerse nasies soos dit in Afrika voorkom nie.

Daarom is byvoorbeeld die statistiek van die ras-populasie (%) binne Amerikaanse tronke vanselfsprekend... waar die tronke in die VSA meer as 90% vol swartes is, terwyl die totale swart populasie in de VSA nie meer as 17% van die totale bevolking uitmaak nie. Dit wil sê die swartes (agv hulle genetika as 'n ras) is meer geneig tot kriminele en barbaarse optrede. Dit is verder algemeen bekend dat die sub-Saharan Afrika-naturel (as 'n suiwer Afrika ras) se gemiddelde IK tussen 70 en 75 is. Die blankes se gemiddelde IK is tussen 100 en 110. Vandaar die verskil in beskawingspeil.

Unregistered
11-12-2013, 06:33 AM
Gaan se dit vir iemand wat groot geword het in n bende kultuur. Dit wat vir jou as n leek oor sy bende kultuur as barbaars voorkom, is by hom normaal en deel as die verloop van die lewe. Staan vas

Staanvas

Nou wat gebeur met daai bendelid as hy tot bekering sou kom? Wat gebeur wanneer Hy Jesus aanneem as sy verlosser en saligmaker, en die Gees van God in hom woon? Wanneer hy sy ou lewe afsterwe en wedergebore word deur Christus. Dink hy dan nog sy bendekultuur is normaal?

Chris

Unregistered
11-12-2013, 08:20 AM
Chris die bruin gemeenskap is oor die algemeen n baie gelowige klomp. Ek het in my tyd baie bende lede gesien hulle rug draai op sy bende, en sy lewe is dan daagliks in gevaar. Dan het ek die gesien wat sy pad reguit loop in die tronk en vir jou die hele Woord kan kwoteer, maar sodra hy buite kom dan veval hy agv versoeking weer in kriminele aktiewiteite. My punt aan jou is dat kultuur wel n rol speel, maar ek weet ook hoekom jy dit nie sal begryp nie, jy het n sekere deel van die lewe nie gesien en ervaar nie. Baie van die bendes weet wat die regte pad is en bid ook vir genade in sy wereld is dit n daaglikse stryd om te oorleef en hy het nie ons gemak zones nie. Met wat ek se praat ek glad nie die werke van hulle goed nie, selfs hulle weet wat reg en verkeerd is en het ook kinders en geliefdes wat selfs partykeer as straf afgemaai word. Hierdie hele kultuur word nog met dwelms vermeng en sit met n amper hopelose situasie, dan voeg jy wraak van vriende en famielie daar by teenoor bendes en teretoriale vyandskap waar binne jy groot word, dan sien jy hoe groot in invloed kultuur wel het. Staan vas

Unregistered
11-12-2013, 09:06 AM
Ek moet verder hier byvoeg, dat hy sy uitkoms sien deur daardie bende in sy buurt te "join" want daarmee het hy toegang tot dinge wat vir hom die lewe makliker maak. Wanneer ek van die mense praat, praat ek van die armste van die armes, wat tien teen een ook nie eers sy pa ken nie, of as hy hom ken hom al lank in die tronk moes gaan besoek. Kan jy sien hoe ver gaan die storie en so kan ek aan gaan. Hierdie mense se sosio ekonomiese probleme moet aangespreek word, maar wie gee om die staat maak geld uit misdaad en die bendes skep werk vir die desperates wat al op laerskool kinders met geld en al lok, iets wat in sy huishouding brood nodig is. Baie van hulle se laaste genade is om uit te roep "o Here" wanneer hy met geweld afgemaai word. Dit laat my partykeer dink aan die man wat Jesus aan die kruis om genade gevra het. Ons kan nie oordeel nie, hou maar in gedagte dat meeste van die nie eers 25 haal nie, en die tronkstraf partykeer sy lewe red en van hulle dit verwelkom. Dan kan ek jou ook vertel van hoe die vyand bende van die ouens se borgtog by die betrokke dag by die hof betaal en hom buite die hof afmaai. Hierdie hele bende kultuur is n fyn slikse plan wat ek ook sien reg oor die wereld gebruik word in die armer desperate gemeenskappe van die wereld. Iemand het op n ander draad n vergelyking gaan trek oor die verhouding van die swartes in die tronk, maar wat is die verhouding van die armer gemeenskappe tov ras dit sal interesant wees. Staan vas

Lukas
11-12-2013, 09:16 AM
Dawid het vir Goliad met n klip plat gegooi en toe sy kop afgekap. Waarom het hy nie net die swaard deur Goliad se hart gesteek nie. Jy kan se dat Dawid nie n ander wapen gehad het nie. Hy het soos baie voor hom en na hom tot vandag toe, met die wapen geveg wat tot sy beskikking was. Maar was hy besete toe hy Goliad se kop afgekap het? Ek glo nie. Miskien was dit die gebruik. Miskien was dit die kultuur of was dit dalk groepsdruk omdat dit die kultuur van die omgewing en die tyd was waarin hy geleef het.

Ek glo nie dat die antwoord ’n eenvoudige + - = ’n bose gees is nie. Daar is meer as dit. Dood is dood. Wanneer ’n mens dood is, is hy dood. Die manier hoe hy by die punt kom, kan in ons oë wreed wees terwyl dit vir ander mense in ander dele van die wêreld normaal kan wees. Om ’n mens dood te kry is nie so maklik nie. ’n Mens gaan moeilik dood. En wanneer jy nie ’n vuurwapen het nie, dan gaan dit maar taai om iemand dood te kry.

Unregistered
11-12-2013, 11:58 AM
Staanvas

Wat is die gees wat in die bendelede heers? Wat is die gees wat in jou heers? Dit is die gees wat jy kies om in jou te heers. Omstandighede kan wel mense lei om die verkeerde gees in hulle toe te laat, maar dit bly 'n keuse wat die persoon maak. Wanneer God se Gees in 'n mens heers sal die persoon nie die wreedhede doen wat hier bespreek word nie. Wanneer die mens toelaat dat bose geeste in hom heers is hy uitgelewer aan die se wil.

Niemand se die keuses is altyd maklik nie. Ons weet egter wat is die regte keuse. Jy kan nie vir my kom se dat 'n gewese bendelid wat God in sy hart het nog wil moor en ander wreedhede doen nie. Dit is besluite wat elkeen van ons elke dag maak.

Dis soos jy se makliker om die bende te join. Hel man ek sal makliker geld maak deur 'n bank te roof of 'n hoerhuis te bestuur, selfs 'n bottelstoor se wins is beter en makliker as boer. Nee, dalk moet ek dagga boer... Ek kies om dit nie te doen nie. Kom nou Staanvas dit is keuses wat ons maak en gevolge wat ons dra. Voer ek die wit hond word hy sterk, voer ek die swart hond gaan hy die witte opvreet.

Chris

Jannieisterug
11-12-2013, 05:02 PM
Subject: An open letter to Juliaaaaaaaaas Malema.

Dear Right Honourable Excellency Julius Sello Malema the First, Commander in Chief of the Economic Freedom Fighters, Ruler of all the Beasts of the Earth and Fishes of the Seas and Conqueror of Colonialism in Africa in General and South Africa in Particular.
Or, in the parlance of the common people, heita Juju! Having said that, there shall come a time when political scientists will want to add an ism to your name. You need to drop a vowel. Malemism is easier on the tongue than Malemaism, which sounds more like a tropical malaise than a bona fide ideology.
People have been coming up to me and saying, “Who is EFF?” Sometimes they say, “Who the eff are you?” but their kind is best ignored. You put it rather nicely in your manifesto: “The EFF is a radical, leftist, anti-capitalist and anti-imperialist movement with an internationalist outlook anchored by popular grassroots formations and struggles.”
That clears that up, then.

I predict that, before the end of the decade, Malemism will overtake Marxism as the predominant school of thought among a new generation of urban guerrillas. Compared to you, Karl Marx was a pussycat. Marxism is a theory. Malemism will be a fact. If anyone argues, have Shivambu stab them in the face. Oops. That was a Floydian slip. Have him talk some sense into them. An open dialogue is usually less messy than an open wound.
What ruined Marxism for me was the number of psychobrates Karl allowed in to the inner circle. Even though he was very bright for a white man, Karl made the mistake of encouraging other men with beards to get savagely twisted on Jägermeister and come up with all kinds of crazy things like dialectical materialism and economic determinism. The proletariat could barely spell their own names. No wonder Marxism never caught on.

Now that Dali Mpofu, the devil’s advocate, is a member of your merry band of brigands, your quota of intellectuals has been filled. Do not accept anyone else with a university degree. Too many revolutions have been ruined by some smartass at the back who puts up his hand and says, “But, commander in chief, if we are going to nationalise everything, throw farmers off their land and give everyone free health care, housing and education, where will we get the money to, you know, pay for things like roads and power stations?”
When the EFF takes power, you can do away with money altogether and use stones instead. This country has plenty of them. The Karoo could be the new Treasury, except there won’t be any security at the door. Or any doors. People could just drive out there, fill their boot with stones and be rich right away. Small stones could buy takeaways while rocks could be used to buy bigger things like tumble dryers and plasma televisions. A Mercedes would cost a small boulder, of which we have plenty.
It’s uncanny how much you and Marx have in common. Karl collaborated with Friedrich Engels. You speak Engels. Your insightful exchange of ideas with BBC correspondent Jonah Fisher in 2010, which included the phrase, “Rubbish is what you have covered in that trouser”, showed an admirable grasp of the subtle nuances of the English language.
Marx studied at the University of Bonn. You once drove past the University of Cape Town.

You sang ‘Dubula iBunu’. He sang ‘Lydia the Tattooed Lady’. No, wait. That was Groucho Marx. My researcher is drunk. I shall have him stripped naked and flogged at once.
By the way, I like your website. The colours of blood and canaries are very 2014. I also like your logo. A giant black fist dominating Africa, threatening Brazil with an assegai. Good for you. Those goddamn uppity Latinos need to learn that they aren’t the only ones who can cripple economies through poorly thought out socialist policies.
It’s also a smart move to invite people to donate R30 to the cause by sending an sms. Any idiot can send an sms. And I am nothing if not an idiot. I fired off an sms right away. Any chance of a receipt? When you finally deploy the 5th Expropriation Brigade, I want to be able to show them something that sets me apart from the neo-imperialist counter-revolutionary running dogs of capitalism that infest my suburb.
I see you are with FNB. Good choice. I like their slogan: “First National Bankie – How Can Weed Help You.”
I am also very impressed with your manifesto. Did you know that it comes from the Greek word ‘mani’ meaning ‘barefaced’ and ‘festo’ meaning ‘lies’? Of course you did.
I found it a tad long at around 20-thousand words, but that shouldn’t be a problem for your followers. By the time the economically disenfranchised have finished looking up words like heterodox and beneficiation, American helicopters will be evacuating the last of the capitalists from the roof of the Johannesburg Stock Exchange and the sangomas can move in. The fall of Saigon will seem like a stumble by comparison.

Nice touch kicking it off with a quote from Frantz Fanon, although one or two of your members might struggle to relate to a Martinique-born French Creole psychiatrist who dabbled in existential humanism on his days off. On the other hand, he did actively support the Algerian war of independence from France. As a result, Algeria today is in far better shape than France. And you, Julius, are in far better shape than Frantz.
The quote is, “Each generation must, out of relative obscurity, discover its mission, fulfill it, or betray it.” Or, in the case of the ANC, and betray it. Do you like that? Have it.
The first point in your preamble reads, “Our decision is to fight for the economic emancipation of the people of South Africa, Africa and the world.” Nothing wrong with aiming high, comrade. But the world? I hope you have a passport.
One of your seven pillars for economic emancipation is to “build government capacity allowing the abolishment of tenders”. This is brilliant. Nobody need rely on the government for work because everyone will already be working for the government. Thirty million civil servants should get the job done in no time at all. Who cares if the economy shuts down over lunch every day? It’s a big, hungry thing, the economy is, and it can’t be expected to go all day without so much as a smoke break.
I love all the free stuff mentioned in your fourth pillar. Education, health care, housing, sanitation. I would go further and offer free booze. Having a roof over your head and knowing the square root of twelve would feel so much more satisfying if it came with a box of beer.
Pillar number five says there will be “massive protected industrial development to create millions of sustainable jobs”. By protected I expect you mean that once the workers are inside, the factories will be sealed off with bladewire and minefields. Don’t let the bastards out. Ever. You didn’t say they would be paying jobs. Clever, that.
Your second pillar calls for the nationalisation of banks, mines and other sectors of the economy without compensation. You might need heavy artillery for the banks. I have been trying to get an appointment with my branch manager for months. You are going to have to winkle the swine out with howitzers.
The manifesto also says, “It is a crying shame that in the 21st century we are presided over by an elite system of power where only 400 members of the national assembly govern over 50 million people. The EFF shall agitate for the transfer of power to the people.”

You need to have teams visiting every home in every town. If the person who opens the door can sing the first stanza of L’Internationale and answer three questions about, say, the Babylonian revolt against Assyrian rule, he or she gets to make a new law right there and there. Parliament can be converted into a vegetable market.
And you say house repossessions will be illegal? Yeah! Fuck the bond. What are you going to do now, Sheriff? Shoot me? Oh. Okay, wait.
You also want to see “the scrapping of criminal record statuses of ex-convicts who were convicted of certain schedules of crime”. Nothing wrong in thinking ahead. That’s the mark of any good leader who might one day go to jail for certain schedules of crimes. Like tax evasion. Or money laundering. Or racketeering.
You warn that your policies might cause an “imperial backlash”. I wouldn’t worry about that. When the Mau Mau did their thing in Kenya, the imperial backlash extended to the madams of Happy Valley firing the servants and pouring their own gin and tonics. I expect our imperialists would do the same – right after they have shut down their multi-billion rand investments and repatriated the profits.
I like how your manifesto separates the race groups. It does away with all that simunyenonsense. For instance, you talk of the “Coloured question”, saying that the EFF will come up with revolutionary programmes to guarantee them fishing rights. I don’t know when last you were in Cape Town, but you should know that not all of them are fishermen. Many have diversified into the narcotics industry. It’s an important demographic. Don’t neglect them or they will be at the throats of the fishermen in no time at all and you will be to blame.

Jannieisterug
11-12-2013, 05:03 PM
Vervolg...

Still under the section titled “The Coloured working class”, you say, “The wine farms in the Cape should be expropriated and redistributed to the farm workers.” This is an excellent idea. Who cares if the chief financial officer of Spier has no front teeth and a touch of the old foetal alcohol syndrome? I certainly don’t. And I am all for buying cabernet sauvignon in five-litre plastic containers.
Under the “Indian/Asian working class”, you question whether Indians should be classified as a historically disadvantaged group. Should they benefit from affirmative action? You seem unsure. I tried asking around but the thing with Indian fellows is that you ask them one thing and they tell you another. And another. And before you know it the whole day has gone by and you’re lakka goofed and dronk.
When I came to the “White working class”, my sphincter snapped shut. I was expecting terrible things. But all you said was that white people who didn’t own land and the means of production would be allowed to live. Ha ha. Not really. Instead, we would benefit from the EFF’s struggle. Yay for me. I don’t own much more than a car and two surfboards, so I’m safe. Right, comrade? I am safe, aren’t I?
One thing is certain – the poor will send you to parliament next year. That’s R70 000 a month in your pocket right there. Sure, this is peanuts compared to what you are accustomed to, but it’s a start.
Anyway. Good luck, commander. If your dreams come true, we will all be living in one hell of a state.
First published on Ben Trovato – The Whipping Boy .

Unregistered
11-12-2013, 09:44 PM
Ek verstaan wat jy probeer se Chris, verstaan jy wat ek jou probeer skets? Staan vas

Unregistered
11-13-2013, 07:49 AM
Staanvas

Blykbaar nie. Verduidelik asb vir my.

Ek haal aan wat jy gese het. "Gaan se dit vir iemand wat groot geword het in n bende kultuur. Dit wat vir jou as n leek oor sy bende kultuur as barbaars voorkom, is by hom normaal en deel as die verloop van die lewe. Staan vas"

Nou vra ek jou maar. Wie oortuig die mens van sonde? Wie hits die mens aan tot wreedhede? Kan die Heilige Gees iemand wat grootgeword het in 'n bendekultuur oortuig sy normaal is nie normaal nie?

Chris

Unregistered
11-13-2013, 11:28 AM
Ek sien jy vat nou weer n ander hoek en so kan jy aan gaan tot ons weer versie tennis begin speel. Ek het vir jou verduidelik dat waar jy met my verskil dat kultuurvel n rol speel in die gedragskode. Jy weet ek weet die HG oortuig en red nie mense nie, ons moet net saai God laat groei. Staan vas

Unregistered
11-13-2013, 12:45 PM
Dan stem ons mos saam dat die gees wat in die persoon heers die bepalende faktor is?

Lukas
11-13-2013, 09:52 PM
Dan kan ons ook aanvaar dat elke mens wat tot God kom, nie onmiddellik al sy waardes verander nie. Dit gebeur oor tyd en het met die proses van heiligmaking te doen. Soos jy se kan sommige al die lesse in 10 minute leer wat ander oor tydperke van 10 tot 50 jaar leer.

Unregistered
11-13-2013, 10:20 PM
As Dawid, Simson selfs Salomo heeltyd lesse geleer het haal ek my hoed af, vir die wat dink hulle is so vining heilig. Chris ek verstaan wat jy se, die vraag is meer of jy my punt rondom kultuur verstaan. Staan vas

Unregistered
11-14-2013, 07:31 AM
Lukas

Jy kan dit so aanvaar. Selfs God aanvaar dit so, elke mens het 'n Godgegewe reg en 'n wil om teen sy eie tempo te leer. Dit is keuses wat elkeen elke dag maak en gevolge waarmee ons saamleef. Ons kan egter nie die negatiewe wat daaruit kan voorstspruit voor God se deur le nie.
Die punt wat ek gemaak het was oor mense wat barbaarse wreedhede teenoor ander pleeg. Die gees wat in die persoon heers bepaal wat die persoon doen. Geen mens waarin God se Gees heers wil sulke wreedhede doen nie.

Staanvas

Ek het jou gevra om vir my te verduidelik.

Chris

Lukas
11-17-2013, 12:02 AM
Chris. Ek stem met jou saam dat gelowiges nie almal ewe vinnig groei nie. Dit het met hulle eie gedragskode, eie wil en vorige agtergrond te doen.

Uit ondervinding weet ek dat ’n gelowige vandat hygered is, God se Gees in hom het en dat hy deur God gelei word tot die vrug van die Gees eendag volmaak sal wees. ’n Gelowige kan nie besete wees nie. Hy kan wel deur demone aangeval en geteister word. Maar dit beteken nie dat hy nie meer gered is nie.

Plaas nou daardie gelowige wat soos Staanvanvas vir jou verduidelik, wat uit die bende omgewing kom. Hy het nie meet ’n wapen nie. Hy het net ’n knipmes. Wanneer hy aangeval word en sy gesin en sy eie lewe word skielik bedreig, gaan hy homself waarskynlik verdedig. Tydens sy geveg om sy lewe gaan hy waarskynlik drie goed oorweeg.

1. Hy sal sy opponent moet doodmaak omdat die opponent weer sal kom as hy dit nie doen nie.
2. Hy sal wil weet wie die opponent gestuur het sodat hy die bedreiging in die kiem kan smoor.
3. Hy sal die opponent op so manier doodmaak dat dit vir die ander ’n les en afskrikmiddel sal wees sodat ander bendelede dit nie weer maklik sal oorweeg om terug te kom nie.
Al hierdie keuses wat hy waarskynlik gaan uitvoer, sal nie wees omdat hy besete is nie. Dit sal wees omdat dit sy verwysings raam is en omdat hy geestelik nog nie vêr genoeg ontwikkel het om in die Gees teen hierdie bedreigings op te tree nie.

Maar sy dade, hoe wreed ook al, sal nie noodwendig deur God veroordeel word nie. Wat ek as verwysing het, is Dawid, Moses en elke regter wat iemand al laat hang of in ’n elektriese stoel laat omkom het. Of wat in die ou dae iemand se kop laat afkap het.

Ons kan nie sonder meer elke mens veroordeel nie. Die oordeel kom God toe omdat dit God is wat weet wat in daardie persoon se hart gebeur. Ek was gered toe ek nog klein was. Lank voor ek oorlog toe is, was ek al gered. In ’n stadium was ons net 17 lede wat deur ’n terroriste basis van meer as 650 gejag was. Ek het ook wrede goed gedoen om vrees by my vyand in te boesem sodat ons kon ontsnap. Ek kan jou verseker dat ek nie besete was nie. Vandag kan ek nie dink dat ek gedoen het wat ek gedoen het nie. Maar kom ek vandag weer in dieselfde omstandighede sal ek dit waarskynlik weer doen omdat dit destyds die gewenste uitwerking gehad het, maar ek kan jou verseker dat ek nie besete was nie. Ek kon nie gewees het nie, want God was toe in my soos wat Hy vandag in my is.

Unregistered
11-17-2013, 11:38 AM
More Lukas. Jy praat mos nou gladnie van dielelfde ding nie. Daar is 'n hemelse verskil tussen iemand wat moet doodmaak uit noodweer en iemand wat sit in beplan hoe om vredeliewende mense wreedaardig te vermoor en dit uitvoer. Wat ek vir jou se is dat laasgenoemde nie die Gees van God in hom het nie en ook nie deur die Gees van God gelei word nie. Mense wat deur die Gees van God gelei word dra die vrugte van die Gees. Die Bybel leer ons dat ons mense sal ken aan die vrugte wat hulle dra.

Geen situasie kan groter as God wees nie. Of kan dit? Ja dit kan. Mense het die vermoe om 'n probleem groter as God te maak. Tegnies is God die alpha en omega, in mense se koppies word die probleem egter gou hulle begin en einde.

God se beginsels werk op geloof, wanneer ons glo soos jy en Staanvas se, dat die bendelid nie eers deur God uit sy situasie gered kan word nie verkleineer ons God tot minder as die probleem en skep ons, ons eie gelofie wat vir ons 'n werklikheid sal word. As jy mooi daaroor gaan dink sal jy besef dit is wat in die land aan die gang is. Gelowiges glo nie meer God kan enige situasie bestuur tot voordeel van Sy kinders en koninkryk nie. Hulle glo eerder dat politici en 'n wereldse geldmag ons heil bepaal, dit skep en versterk 'n gelofie wat ons in die situasie kry waar ons is. Nog erger is mense wat Glo dat God die politici en geldmag gebruik om Sy wil af te dwing.

Bekeerde mense kan wel deur bose geeste beheer word. Die Bybel het heelwat voorbeelde. Ek ken bekeerde mense wat hul lewens verwoes deur verskillende geeste wat hulle in hulle toelaat. Weereens is dit 'n manifestasie van geloof. Die wat glo hulle is tot alles in staat deur Christus wat hulle krag gee kry dit reg die wat glo hulle kry krag uit hul eie vermoe ervaar dit ook so, elkeen met sy eie gevolge.

Chris

Lukas
11-17-2013, 03:37 PM
Chris. Jy is reg en Staanvas is ook reg. Maar omdat jy vanuit ’n ander verwysingsraamwerk kyk, sien jy die deel wat vir jou sin maak. Tog verduidelik jy self die verskil vir die jong gelowige. Ons is tot alles in staat deur Christus wat ons krag gee.

En dit is presies waar die gaping kom. ’n Jong gelowige ken die ruimpie maar dit maak nog nie vir hom sin nie. Hy moet nog eers leer om sy brein af te skakel sodat hy die Gees kan hoor. Voor hy daar kom, doen hy presies wat jy vir ons verduidelik. Hy vertrou tot op ’n punt en dan wil hy die probleem self oplos. Hy bid tot God om sy plan te seën en na die tyd kan hy sê dat hy die onmoontlike reggekry het.

EK verdedig nie die krimineel nie en ek sê ook nie dat die kriminele God vresende mense is nie. Wat ek vir jou sê is dat wreedheid soos wat jy wreedheid ervaar, van die middele, taak en die doel wat daarmee bereik moet word, afhang.

Die wapens wat jy tot jou beskikking het, die doel wat bereik moet word en die plek waar dit plaasvind, sal ’n bepalende faktor wees oor hoe die opponent sal dood gaan of wat hy sal moet verduur om sy inligting nie te deel nie.

Ons het nooit gesê dat die moordenaar wat kom om sy slagoffer vir geld en wapens te vermoor terwyl hy die slagoffer se vrou en kinders verkrag nie besete is nie. Al wat ek en Staanvas vir jou probeer verduidelik is dat wreedheid nie sinoniem met besetenheid gesien kan word nie.

Wat ons vir jou probeer sê is dat die lewe nie altyd ’n eenvoudige X+Y -A = Besetenheid nie.

Neem hoender slag as ’n voorbeeld. Toe ek klein was, was dit altyd baie indrukwekkend dat ’n hoender na sy kop afgekap is, nog op sy bene kan bly en dan sonder ’n kop, baie vêr kan hardloop. Vir my was die gesig van hoender kop afmaak ’n algemene gesig. Vandag ken my kinders dit nie. Hulle koop ’n hoender in ’n winkel wat klaar geslag is. Dit kom deur ’n slagpale en hoe die hoender doodgaan, is nie vir hulle belangrik nie solank dit net twee boudjies en en vlerkies het.

Maar as ek vandag tydens ’n TV-onderhoud ’n hoender se kop af kap om dit vir ’n ete voor te berei, sal die hele wêreld my van wreedheid teen die diere aankla. Tog was dit in my kinderdae ’n algemene praktyk en niemand was besete genoem wanneer ’n hoender geslag was nie.

Dit is al wat ons sê. Wreedheid is nie noodwendig besetenheid nie. Maar die gesprek het begin toe iemand Afrika se wreedheid aan swartmense se gene toegeskryf het. En ons het gesê dat dit nie net swart mense is wat wreed is nie en dat gene nie die enigste faktor is wat wreedheid na vore bring nie.