PDA

View Full Version : Mandela dood (Geestelik)

Unregistered
12-09-2013, 10:07 AM
Poste van n Geestelike aard word hierheen geskuif. Gaan gerus hier vÍrder. As u voel ek het nie diep genoeg gesnoei nie, laat weet maar. Lukas het my nie instruksie gegee nie, dit is my eie inisiatief, hoop maar dit dra sy goedkeuring weg. So nie, skuif ek dit weer terug. Ek sien dit gaan andersins net erger raak op daardie draad.

Let daarop dat waar pos nommers genoem word om met n spesifieke persoon te praat, die nommer nie meer dieselfde sal wees nie. Dit kan tot ongelukkigheid lei, maar daar is niks wat ek daaraan kan doen nie. As mense eerder na name verwys het, sou dit nie so gewees het nie, maar nou plaas meeste nie hul naam nie.

Ek het hierdie pos ge 'highjack' om my boodskap op die eerste pos te kry. Hieronder volg die pos soos hy was.

Geplaas deur anoniem:

Kyk gerus hierna: http://www.youtube.com/watch?v=HKO7MmJ60zY&feature=share

Unregistered
12-10-2013, 10:59 AM
Tot watter geloof was mandela?

Tom
12-10-2013, 11:04 AM
Volgens hierdie vid. het hy nie geglo daar is n God nie.

http://www.youtube.com/watch?v=bUGnkF7f3hE

Unregistered
12-10-2013, 11:20 AM
Ek het n hele tyd terug iewers gelees of gehoor hy het die moslem geloof aangehang maar ek is glad nie seker nie! Ek is wel oortuig hy was n dik vrymesselaar!

Unregistered
12-10-2013, 11:22 AM
Hulle het dit op die tv gesÍ, hy was by die kerk betrek en het daar skool gegaan maar hy het nie sy tradisionele kultuur / geloof op gegee nie.

Ek kan nie onthou wie het so gesÍ nie maar dit gaan so: "the missionaries arrived to our land with the Bible and said let's pray, when we opened our eyes. We had the Bible and they the land..."

En daai verskil gaan nog vir lank op die agenda wees. Mandela het politiese vryheid gegee maar sekere mense glo materiele vryheid moet nog meer regverdig gegee word...

anoniem.
12-10-2013, 01:09 PM
jy kan maar gaan kyk. Jy kan die bybel vir jou ousie lees tot jy blou is, haar bed sal op stene of verfblikke staan vir die tokolosh.

Unregistered
12-10-2013, 01:14 PM
Ja... Nie almal is so heilig soos ons nie nÍ.

Unregistered
12-10-2013, 01:14 PM
Ek lees Tutu se; "Mandela was vir ons n geskenk van God."

Lukas
12-10-2013, 04:42 PM
Tom ek het nou na die beeld gekyk wat jy geplaas het en ek wonder baie daaroor. EK moet jou sÍ dat ek nogal verstom staan teenoor die mense se reaksies. Wat my nogal die meeste verstom is die uitsprake wat die man maak. Dit is darem so na aan ín mens se hart wanneer ín swart man die swakhede van ons vyande so in die lig bring.

Ek lees van beddens wat op bakstene staan. Ek hoor van Mandela wat glo gesÍ het dat daar nie ín God is nie. Om die waarheid te sÍ het ek daardie woorde al in die verlede selfs van helde in die Bybel gehoor wat in tye van hartseer en in ín staat van totale moedeloosheid, dieselfde gesÍ het. Terselfdertyd hoor ek dat Mandela wanneer hy kon, alles in se vermoŽ gedoen het om dienste van die Baptistekerk by te woon.

Ek weet nie of hy gelowig was en of hy nie gelowig was nie. Wat wel vir my die laaste tyd duidelik word, is dat hy ons sogenaamdeĒ ChristeneĒ sleg in die sande gesteek het. Ek luister na mense se getuienis wat van Mandela, as president ,se nederigheid getuig het. Hoe hy, toe hy nog die president was, sy eie veiligheid verontagsaam het om ín joernalis wat per ongeluk geval het, op te help. Hoe hy elke mens wat by hom gekom het, altyd baie belangrik en spesiaal laat voel het. Hoe hy deur sy voorbeeld van vergewensgesindheid en selfbeheersing, die wÍreld se morele leier geword het. Dit is om maar net ín paar eienskappe te noem.

Dan wonder ek hoeveel ons wat sogenaamd wit en gelowig is en wat veronderstel is om die vrug van die Gees in ons te dra, tekortskiet. Hoe is dit moontlik dat ons met al die kennis en die Gees van God in ons, vir ons bediendes die Bybel kan lees tot ons blou word, sonder dat ons die bediende met die liefde van kan God wat in ons is, tot God kan lei?

Hoe is dit moontlik dat ons wat die waarheid in ons het en wat veronderstel is om die kontakpunt tussen God en die mens te wees, dat ons jaloers kan wees op ín mens wat deur die lewe wat hy geleef het, mense so tot stilstand gebring het om oor hulle eie lewens en hulle eie interaksie met ander mense selfondersoekend te dink?

As beelddraers van God is ons veronderstel om ín voorbeeld te wees waarna ander mense uiteindelik uit eie vrye wil, sal wil streef om te wees. Hoe is dit moontlik vir iemand wat dan nie gelowig is nie om juis daardie waardes by mense te skep, terwyl ons hom daarvoor veroordeel?

EK weet nie maar ek dink dat ek, wat die lewe betref, nog heeltemal te dom is om dit te verstaan. Miskien was hy ín geskenk van God om vir ons te leer hoe ín gelowige eintlik moet wees en hoe ín gelowige eintlik teenoor ander mense moet optree.

Die waarheid is dat ons lanklaas so na aan ín rasse-konflik in hierdie land was, soos wat ons nou is. Maar dit is die getuienis van Mandela se lewe en dit waarvoor hy gestaan het, wat die deurslaggewende faktor van die kalmte is, wat tans in die land heers.

EK sal nooit vir enige iemand ooit aanraai om vir enige politieke party te stem nie. Ek noem dit omdat ek met die getuienisse wat van Mandela se lewe, besef het dat hy wat Mandela was, deur die lewe wat hy geleef het en waarvoor hy gestaan het, juis bewys het hoe groot klug politici eintlik is. Hulle sien dit en Obama erken dit. Obama gebruik selfs Mandela se lewenstandaarde om ander Afrika leiers teregte wys, maar dit sit nie in een se broek, nie eens Obama se broek om selfs krummel in Mandela se skaduwee te wees nie.

Wie wil vir my vertel dat Mandela ín terroris was? Wie van ons wat in die ou Suid-Afrika in die weermag se geveg eenhede was, was dit nie? Maar hoeveel van ons wat daar was, is vandag nog geweldenaars?

Ek dink dat ons dankbaar kan wees dat dit Mandela was wat die nuwe Suid-Afrika ingelei het. EK glo nog altyd dat dit beter sou gewees het as dit moes, om die ou tradisionele leiers te integreer as wat dit was om terroriste te integreer. Maar dit wat gebeur het, het gebeur en daarom kan ons dankbaar wees dat dit juis Mandela was wat die voorbeeld gestel het. Nie net vir die terroriste nie maar ook vir ons wat graag vir die wÍreld wil sÍ dat ons ďChristeneĒ is.

Unregistered
12-10-2013, 05:38 PM
Lukas,

Ek het hierdie stuk wat jy nou geskryf het deurgelees en weer deurgelees, maar ek verstaan nie:

Wil jy vir my se dat ons nou mandela moet sien as 'n tipe messias of demi god wat geplaas moet word op 'n verhogie omdat hy 'n paar goeie dinge gedoen het en 'n paar goeie dinge gese het? Was satan nie die mooiste engel in die hemel nie?. Mandela het nog steeds sy voorvader geeste aanbid- laaste slag wat ek gekyk het is dit 'n baie groot NEE volgens die Bybel. Waarom het hy aborsies gewettig, asook homoseksuele verhoudings/troues. Het hy ooit hom teen dit uitgespreek?

Hoekom het hy hom nooit uitgespreek teen xenophobia nie? . Hy het nooit geweld afgesweer nie, inteendeel het hy na sy vrylating no steeds lekker "kill the boer" gesing. Wil jy my se hy kan vir ons 'n voorbeeld wees van hoe om te lewe en 'n christen te wees?

Jammer Lukas , maar ek stem nie saam nie, of ek vestaan jou skrywe heeltemal verkeerd.

Groetnis
Kasper

Tom
12-10-2013, 05:39 PM
Lukas, ek weerhou my nou al baie lank om hierdie onderwerp aan te roer, want net soos jy het ek hierdie gedagtes begin kry. Toe gaan sit ek mooi en dink en ontleed vir myself en sit alles wat mens lees uit my gedagtes. En hier is waarmee ek op geŽindig het en waarom ek nie met jou kan saamstem nie. Ek wil beklemtoon, ek veroordeel nie die man nie, dit is Jesus se werk, ek vorm net my eie opinie, reg of verkeerd. n Opinie is n ding wat kan verander in die toekoms, maar dit is waar ek nou staan.

Mandels is toegesluit omdat hy al daardie plofstof en wapens op die plaas bymekaar gemaak het om grootskaalse terreur te pleeg. Daardie was nou wat jy werklik n 'cache' noem. Nie dit wat die media deesdae n opslagplek noem nie. Hy wou nie mense skrikmaak daarmee nie, hy wou doodmaak op groot skaal. Ek wil die vryheid vegter vs terroris ding ook aanspreek, maar laat dit eers daar.

Nadat hy toegesluit was, het hy voortgegaan om bevele te gee uit die tronk en ons weet hoeveel mense hy so vermink en gedood het.

Hy word toe aangebied om vrygelaat te word, mits hy geweld, die doodmaak van onskuldige mense, afsweer. Hy het botweg geweier. Tot vandag toe het hy nie geweld afgesweer nie. (Dit is sovÍr ek weet, wys my verkeerd?)

Nadat hy uit die tronk gekom het en President geword het, het hy steeds die 'skiet die Boere' liedjie gesing. Dit is op publieke rekord. Dit terwyl hy in die openbaar voorgegee het hy is n engeltjie.

Hy het voorgegee hy wil n nie rassitiese Suid Afrika hÍ. Maar sy regering spring weg met n rassistiese beleid van BEE. Hy het niks gedoen om die omgekeerde rassisme stop te sit of veroordeel nie. Hy het dus weereens gelieg, net soos hy gelieg het oor die vreedsame nuwe Suid Afrika en toegelaat het dat Boere en blankes die teikens van 'plaas moorde' word.

Nou vra ek myself, waarom hierdie hoog heilige masker van 'vergifnis' voorhou?

Ek kan myself net een antwoord gee. 'Iemand' het hom neergesit en mooi verduidelik. Sy werk is gedoen en hy moet nou hierdie nuwe rol speel, want die 'iemand' wil hom opbou as die grootste ikoon wat hierdie wÍreld nog gesien het. Hulle het vir hom verduidelik hoe 'groot' en onsterflik sy beeld gaan wees.

Hy is toe verder verduidelik. "Gaan jy nou en probeer die blankes die see in jaag, dan gaan jy jou rieme lelik styfloop. Die blankes is te sterk en steeds in beheer van die magte en dit sal op n bloedbad uitloop waar jou mense net weer die slegste gaan uitstap. Jy sal dan al die roem en geld wat ons jou aanbied misloop, julle gaan weer die 'mag' verloor en waarvoor het jy dan jou lewe lank gestry?"

My opinie is dat hy hierdie twee opsies oorweeg het en besluit het om die 'ikoon' te word. Hy en sy opvolgers sou dan stelselmatig die blanke so verswak dat hul uiteindelik, selfs na sy dood, hul doel sal bereik. Hy het geensins vergewe en vergeet nie. Hy het net sy rol wat aan hom gegee is, baie goed gespeel. Hy was n geduldige man en het besef geduld is wat nodig is om Suid Afrika deel te maak van die Afrika droom, sonder blankes en sonder grensdrade.

Dit is my opinie. Hierdie video wat ek agterna gesien het is vir my maar net bysaak. Of dit waar is, weet ek nie. Ek vra my maar net self af, waarom sal die swart prediker so iets kwytraak? Waarom sal toordokters deel van die opening van die parlement wees? Waarom sal al daardie dinge steeds in die parlement wees? Om kerk toe te gaan, is maar net deel van die masker.

Unregistered
12-10-2013, 05:53 PM
Nou is Lukas ook n Mandela-aanbidder.

Tom
12-10-2013, 06:00 PM
Nou is Lukas ook n Mandela-aanbidder.

Nee, hierdie is n baie belangrike debat wat ons moet voer. Dit kan nie sommer net so met n een lyn aanmerking afgemaak word nie. Gee Lukas kans om ons te kom verduidelik wat hy regtig sÍ en waarom. Dan kan ons vÍrder redeneer en debatteer.

Unregistered
12-10-2013, 07:11 PM
Ek sukkel om die twee kante van Mandela bymekaar te bring.

Hy is 27 jaar tronk toe vir wat hy geglo het. Die Boeremag is ook lewenslank tronktoe vir wat hulle glo.

Wat is die verskil?

Volgens die Bybel is rebellie soos die sonde van heksery. Goed of sleg gesag is van God. Selfs die ANC sin. Of dan die NP sin. Of mens 'n moordenaar onwettig doodskiet of 'n onskuldige persoon vermoor jy is ewe skuldig voor die wet. Albei is moord. Of jy die een regime probeer omverwerp of die ander dit bly dieselfde.

Mandela het verdien om tronk toe te gaan. Die boeremag ook.

My opinie:

Die 1994 verkiesing was baie lank in beplanning. Ek glo Mandela het lank reeds geweet wat sy rol was om te speel. Ek was in 1992 in die weermag. Ons uitsluitlike opdrag op die tyd was om die deksel op die pot te hou. Ek glo Mandela sin was dieselfde. Sy missie was om 'n vreedsame oorgang teweeg te bring.

Dit is vir albei kante 'n wen wen situasie. Ter wille van die blankes is die oorgang vreedsaam. Die ANC en die anargiste is ook tevrede omdat dit in lyn is met die twee revolusie plan. Die SAKP en PAC sou dit natuurlik verkies het as die oorgang nie vreedsaam was nie en alle gesag vroegtydig omver gewerp kon word. Alles is natuurlik nie vir hulle verlore nie, hulle kan aanhou met hulle stryd terwyl hulle wag vir die tweede revolusie.

Mandela se werk was om almal te flous. Vir ons dat die stryd verby is, vir die ANC SAKP en PAC dat hulle nog 20 jaar het vir die tweede revolusie. Na sy eerste termyn tree hy uit, vir hom is die stryd verby hy kan aftree en uittree.

Almal wen, ons het ons 'n vrede en die pad is uitgele na die tweede revolusie. Die ANC, SAKP en PAC sou eenvoudig nie met 'n geweldadige oorgawe op die tyd weggekom het nie.

Al wat nou nodig is is dat die bus in die regte rigting bly beweeg, en die bestuurders nie selfgesentreerd raak en die tweede revolusie verongeluk nie.

Mandela het sy afgespreekte werk gedoen en baie goed ook. 'n Een revolusie plan sou nie werk nie, 'n twee revolusie plan sou gevolg moes word.

Net soos die die ANC 20 jaar geleentheid gegee is om die tweede revolusie te beplan en uit te voer het die vyande van die ANC ook 20 jaar gekry om die ANC te korrupteer tot so mate dat hulle nie die knoop sal kan deurhak nie. 19 jaar gelede is die blankes 'n rat voor die oog gedraai om te glo dat die nuwe Suid Afrika gelyk sal wees en dat die "stryd" verby is. In dieselfde asem is die ANC ook 'n rat voor die oog gedraai om te glo hulle sal hulle revolusie 20 jaar later suksesvol kan uitvoer.

Iemand was baie slim. Iemand baie magtig.

Ons kan net dankbaar wees dat Mandela sy deel gedoen het. Of hy 'n goeie mens was of nie, God het ons geseen met hom.

Met sy opvolgers wat so maklik omgekoop en gekorrupteer kan word en nie hulle mandaat deeglik en selfloos en stiptelik soos hy uitvoer nie is die 2de revolusie vandag onmoontlik.

Wat ons wel sonder twyfel kan weet is:

Waar hy nou is, is hy nie oor wat hy gedoen het nie!

Unregistered
12-10-2013, 07:15 PM
"Ek was nou die dag in Lesotho saam met n ingeneur van Mozambiek, die man (in sy 60's) noem toe aan my dat die skole, banke, hospitale ens ens daar sowel as in SA nie daar sou gewees het as dit nie vir apartheid was nie. My "responce" aan hom was BULLSHIT.... Maar op n mooi manier soos n mens dit tactvol vir n ouer persoon sou stel.

Daar was skole, hospitale, hotelle, kerke ens ens lank voor apartheid dit het NIKS met daardie era te make nie. Die meer gesofistikeerde leefstyl het wel saam met die blanke ras hier aankom (Duits, Engels, Frans, Porra's en grieke ens ens)."

Dit is dalk n swaarder pil vir die ouer manne om te sluk maar ek dink as ons mooi gaan sit en dink was apatheid die begin van baie onnodige twis in SA.

Ons kan nou n disekteer messie vat en als tot op die been probeer ontleed maar wat ek wil vra, wat sou die blanke gedoen het as pressies dieselfde met hom gebeur het. Sou ons na 45 jaar se ondermyning en onderdrukte verwerping van ons eie kultuur, mense, ons grond, in ons eie land (nie die een waarmee die skip ons gebring het nie) net gesit en als toegelaat het???

Ek moet ook maar diep in my gedagtes krap maar as dit ek was weet ek nie of ek die "chutney" sou gehad het om te doen wat hulle gedoen het. Ek sou virseker ook baie planne gemaak het om weer vry te wees. En dan net soos hulle sien maar hulle gaan die fight wen en WEL OOR DIE VERMOň beskik om die blankes plat te vee, maar besluit dan om dit soos volwassenes te doen en daarna miljoene van die ondersteuners te sÍ hokaai, kom ons praat (codesa) en vat hande op NUWE reŽls MAAR ons gee vir almal plek in ons land (ek sÍ weer voor die skip gekom het).

Wees eerlik, het julle ooit geweet daar was so n agressiewe "mission" in die buiteland aan die gang om apartheid te probeer stop of is daai informatie ook dalk beperk en in sekere boksies aan die mense deur gegee anders gaan hulle oŽ dalk oop???

Dink mooi,,,
Die vraag wat ek wil vra - As Amerika en Engeland beide lank VOOR SA pressies dieselfde bevreidingsdruk van ander in hulle land gehad het. WAAROM HET DIE MENSE IN SA apartheid toegelaat. Ons is mos geskool en ingeligde mense waarom dieselfde fout maak en gaan staan en "stamp aan die perdeby se nes"???

Unregistered
12-10-2013, 07:56 PM
Die draad is weer besig om in n ander koers te gaan. Begin dan asb eerder weer n ander draad waar hy/hulle besing en beledig kan word. Regtig dis genoeg dat sy valse greatness nog op elke tv program, koerant en tydskrif in my keel af gefors word! Ek moet seker die booste mens op aarde wees want, waar ek lees en kyk is my siening altyd verkeerd. EK dwing nie my siening op mense af nie en ek hou my ook nie slim nie,maar ek en ander soos ek wat durf verskil en nie met die liberale media saamstem nie is eenvoudig van die bose en moet heeltyd koes en jammer vra! Ja ons is mos die land se ondergang!!!

Unregistered
12-10-2013, 08:25 PM
"EK dwing nie my siening op mense af nie en ek hou my ook nie slim nie,maar ek en ander soos ek wat durf verskil en nie met die liberale media saamstem nie is eenvoudig van die bose en moet heeltyd koes en jammer vra! Ja ons is mos die land se ondergang!!!"

Dis jy wat dit se en dit maak meer sin as wat jy dink.

Unregistered
12-10-2013, 08:27 PM
Dagse,

Ek het vandag hierdie oor Mandela gekry, en dit het nog n paar goed vir my oopgemaak.

Ek kon nie verstaan waarom M so opgehemel en verafgod word nie? Dit moet mos die media wees wat dit doen?

En toe kry ek dit:
http://www.millennialfreemason.com/

"worshipful master"....Gaan lees self. Dis nogal skokkend en insiggewend...

Net Jesus sal oordeel, en ons kannie, maar M het darem n paar vreemde vrugte gedra...

Groetnis, Hein

Unregistered
12-10-2013, 08:32 PM
Regtig teleurgesteld dat jy nie kan sien hoe n valse beeld geskep kan word nie, Lukas. Mandela was al ouer as 70 toe hy vrygelaat is. Die meeste bejaardes is al mak en minder aggressief. Die media is in elk geval so oneerlik dat hul nooit iets negatiefs sou rapporteer nie. Zuma tree ook nooit arrogant op nie en as hy iemand sou help sal geen joernalis dit skryf nie. Joernaliste het al aan my vertel hoe aangename nederige man Eugene Terreblanche was, het jy dit al ooit gelees? Joernaliste vestig hul eie persepsies en hoewel hul nooit lieg nie skryf hul dit wat hul eie sienings onderstreep en verswyg dit wat dit weerspreek. Mandela was net 5jr aan bewind maar in daardie 5 jaar het hy rampspoedige besluite oor onderwys, die polisie en nog ander goed geneem. Tyd was aan sy kant. Hy was die regte man op die regte plek op die regte tyd. Tyd was hom goedgesind hy was te kort daar dat sy flaters kon wys. Mbeki en Zuma moes met baie van sy gebakte pere sit. Hy was so engel maar die NP's stap uit die REN omdat dit "onuithoudbaar" geword het. Waar was sy engelagtige leierskap toe? Hy sing Kill a boer maar dit maak nie saak nie. Hy het telkens blankes en FW erg in toesprake aangeval tog vergeet mense dit omdat n ander persepsie gevestig is.
Alet

Unregistered
12-10-2013, 08:32 PM
nr 80 ek weet nie of ek moet se jy bevestig wat ek se nie en of ek moet se jyt my nou bietjie verloor nie!

Unregistered
12-10-2013, 08:34 PM
Dagse,

Nog 'n vrot vrug wat ek nie verstaan nie. Hy word uitgebeeld as "christus", en dan onderteken hy die skildery, asook afdrukke daarvan.???

https://www.google.co.za/search?q=LAASTE+AVONDMAAL+mANDELA&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=U12nUvP5CZSqhAfRyoCoCw&ved=0CEsQsAQ&biw=1280&bih=705#facrc=_&imgdii=_&imgrc=3DtskhuErpIEvM%3A%3BVwGmyPw3DlgCpM%3Bhttp%25 3A%252F%252Fcdn.24.com%252Ffiles%252FCms%252FGener al%252Fd%252F853%252F6ab1b016062645f3a2298b6ea1009 325.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fkaapsevryheidsburgers .org%252Fforum%252Findex.php%253F%252Ftopic%252F51-dean-simon-se-weergawe-van-die-laaste-avondmaal%252F%3B420%3B270

TIK NET BY GOOGLE SOEK-WEBSITE IN: "LAASTE AVONDMAAL MANDELA"

groetnis, Hein

Unregistered
12-10-2013, 08:36 PM
Lukas,

Ek het hierdie stuk wat jy nou geskryf het deurgelees en weer deurgelees, maar ek verstaan nie:

Wil jy vir my se dat ons nou mandela moet sien as 'n tipe messias of demi god wat geplaas moet word op 'n verhogie omdat hy 'n paar goeie dinge gedoen het en 'n paar goeie dinge gese het? Was satan nie die mooiste engel in die hemel nie?. Mandela het nog steeds sy voorvader geeste aanbid- laaste slag wat ek gekyk het is dit 'n baie groot NEE volgens die Bybel. Waarom het hy aborsies gewettig, asook homoseksuele verhoudings/troues. Het hy ooit hom teen dit uitgespreek?

Hoekom het hy hom nooit uitgespreek teen xenophobia nie? . Hy het nooit geweld afgesweer nie, inteendeel het hy na sy vrylating no steeds lekker "kill the boer" gesing. Wil jy my se hy kan vir ons 'n voorbeeld wees van hoe om te lewe en 'n christen te wees?

Jammer Lukas , maar ek stem nie saam nie, of ek vestaan jou skrywe heeltemal verkeerd.

Groetnis
Kasper

Kasper...en jy het nog nooit iets verkeerd gedoen nie? Almal maak foute en almal neem besluite wat later verkeerd blyk te wees. Die een ding waaroor niemand kan stry nie is die derduisende positiewe getuienisse wat gelewer word. Die man het meer integriteit gehad as meeste christene wat ek ken.

Unregistered
12-10-2013, 08:47 PM
Dagse

Al wat Lukas prober oorbring het, was dat M ons as "fariseers" n hou op die ken slaan, deur hoe hy gelewe het. Dit wat hy goed gedoen het, dien as voorbeeld vir ons as Christene, dis al.

My hoop, is datg hy die lig van Jesus kon sien, hom kon bekeer, draai na Jesus toe, en ons hom ook in die hemel sal sien, dis my hoop.

Almal maak foute in die lewe, ek ook...

Groetnis, Hein

Unregistered
12-10-2013, 08:48 PM
Dagse,

Nog 'n vrot vrug wat ek nie verstaan nie. Hy word uitgebeeld as "christus", en dan onderteken hy die skildery, asook afdrukke daarvan.???

https://www.google.co.za/search?q=LAASTE+AVONDMAAL+mANDELA&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=U12nUvP5CZSqhAfRyoCoCw&ved=0CEsQsAQ&biw=1280&bih=705#facrc=_&imgdii=_&imgrc=3DtskhuErpIEvM%3A%3BVwGmyPw3DlgCpM%3Bhttp%25 3A%252F%252Fcdn.24.com%252Ffiles%252FCms%252FGener al%252Fd%252F853%252F6ab1b016062645f3a2298b6ea1009 325.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fkaapsevryheidsburgers .org%252Fforum%252Findex.php%253F%252Ftopic%252F51-dean-simon-se-weergawe-van-die-laaste-avondmaal%252F%3B420%3B270

TIK NET BY GOOGLE SOEK-WEBSITE IN: "LAASTE AVONDMAAL MANDELA"

groetnis, Hein

ou hein ek hoop nie jy moet eendag pa staan vir als wat mense oor jou se nie

Lukas
12-10-2013, 08:50 PM
Jip. Ek het gedink dat ek die pot gaan roer. Hierdie draad begin nou die gevaar loop om na die geestelike drade te skuif. Om die waarheid te sÍ het dit gebeur toe die eerste mense met gesag begin vertel het waar Mandela nou is en dit is wat my omkrap.

Tom jy is heeltemal reg en Kasper, ek is bly dat jy dit mooi deurgelees het. Dan veronderstel ek dat jy ook hierdie sin raakgelees het.( EK glo nog altyd dat dit beter sou gewees het as dit moes, om die ou tradisionele leiers te integreer as wat dit was om terroriste te integreer.)

Persoonlik glo ek dat dit nie nodig was om die politieke rigting in te slaan wat uiteindelik ingeslaan was nie. Maar ek sÍ, as dit dan nodig was soos wat hulle dit gedoen het, sou dit beter gewees het om die natuurlike swart leiers by die nuwe Suid-Afrika te betrek.

Maar ons weet dat dit nooit sou gebeur nie. Die rede daarvoor is omdat die Nuwe Suid-Afrika by die nuwe wÍreld orde moet inpas en die nuwe wÍreld orde, kies self sy leiers en nie die bevolkings nie.

Maar ek wil eers by die kleinlike goed kom wat my omkrap en wat julle so bietjie deurmekaarmaak. Wat de duiwel maak dit nou saak of Mandela hemel toe of hel toe is? Dit het absoluut niks met ons te doen nie. Waarom emosioneel raak oor goed waaraan jy niks kan doen of verander nie. Hoe kleinlik is dit vir ín kerkleier om, wÍ,wÍ , wÍ Mandala is hel toe, te sing? Wat het dit met ons te doen wat tussen Mandela en God gebeur. Wie is ons om dit te oordeel. Hoe dig wil ín mens wees om Mandela se landing in die hiernamaals te bepaal, terwyl ons, die donkerste tyd van ons eie bestaan ingaan?

Ons wat veronderstel is om die sout van die aarde te wees, steek sleg teen ín man af wat volgens hoorsÍ ín heiden was. Net so het ons sogenaamde Christene ook sleg teen die heiden, Gandhi afgesteek. Moet ons nie eers die balk uit ons eie oŽ haal voor ons ander wil oordeel nie? Dit is eintlik wat ek probeer uitlig. Ghandi het eenkeer gesÍ dat hy baie van ons Jesus hou, maar dat hy niks van ons Christene hou nie. Watter getuienis is dit? Is dit nie ín skande dat ín heiden se lewe meer met die vrug van die Gees ooreenstem as wat ons wat die Gees ďkenĒ, doen nie?

WAT DIE POLITIEK BETREF.

Vandag het daar ín klomp indrukwekkende goed gebeur. Ek het nie soos baie mense my tyd voor die kassie deurgebring nie, maar ek het in ín stadium tog so bietjie gekyk.

Daar was baie wÍreld leiers, maar wat my beÔndruk het, was die Amerikaners wat die verrigtinge, drie presidente diep bygewoon het. Waarom het hulle dit gedoen nadat die CIA op hierdie stadium hulle vashou op die ANC regering tydelik verloor het? Frankryk se president en die vorige president was ook teenwoordig. Brittanje was baie sterk verteenwoordig. Daar was staatsleiers by hierdie roudiens wat mŰre weer aartsvyande sal wees. Wat beteken dit vir ons? Was Mandela regtig so gewild dat mense sy dood wil bywoon? Of is Suid-Afrika van so ín groot strategiese waarde, dat almal ín invloed wil hÍ om ďonsĒ politieke leiers te beÔnvloed?

Die regering se propaganda om die konflik te neutraliseer was om die minste te sÍ, verstommend goed. Die boodskap van versoening en vrede gaan deur iemand vir ín politieke doel misbruik word. Die vraag is wie en hoe. En waarom kan gelowiges nie ook hierdie geleentheid gebruik, om ons boodskap van verlossing, beter te posisioneer nie?

Ek sien dat Malema, Mugabe en Zuma tans baie ongewild is. Hoe Zuma hierdie ongewildheid gaan oorleef sal ek graag wil sien. Persoonlik glo ek dat die ANC met die propaganda momentum wat hulle nou het, die beste kans ooit sal hÍ om ín twee derde meerderheid te kry. Maar sal hulle bereid wees om hierdie geleentheid te verbeur, deur in swartsmeer binnegevegte betrokke te raak, terwyl die opvolger Ramaphosa, reeds bewys is om nie so gewild te wees as wat hulle gedink het nie.

Maar niemand wonder hoe die post- Mandela tyd ons gaan raak nie. Hulle wil eerder redes soek wat die hel vir Mandela te regverdig, terwyl ons die pad moet soek om ín Nuwe tydvak te oorleef. Sal ons mense kan bereik, wanneer ons hulle ikoon afkraak? En dit terwyl onsself, nie die boodskap wat ons dra, waardig is nie?

Unregistered
12-10-2013, 08:53 PM
Jy slaan die spyker op die kop, dankie Lukas.

Unregistered
12-10-2013, 09:10 PM
Pragtige beeldspraak.

Unregistered
12-10-2013, 09:11 PM
Kan ons asb die draad hou vir inligting wat ons lewens raak? Ek stel regtig nie in opinies oor mandela belang nie!

Lees die draad se opskrif, kry jou eie draad.

Tom
12-10-2013, 09:13 PM
Lukas, ek het dit duidelik gestel ek oordeel hom nie en dit is nie my plek om dit te doen nie. Die prediker se ge we, we, was ook nie die punt nie. Of hy hel toe of Hemel toe gaan is ook nie die punt nie en het niks met my of my argument te doen nie.

Die punt is dat daar n gevoel ontstaan, (het, selfs by myself) van miskien is ons te kras met die ou man en verdien hy tog al die lof wat hom nou toegeswaai word. Dit is waar my argument inkom met nee, ek stem nie saam nie. Hy verdien nie hierdie lof nie, want hy het nie werklik n omkeer gemaak en skielik almal na 27 jaar in die tronk vergewe nie. Hy was ook nie onskuldig in die tronk nie. Hy is nie die vroom man wat hy probeer uitmaak het na sy President wording nie. Inteendeel, was hy n leunaar, bedrieŽr en tweegat jakkals van die ergste graad.

Hy is die wereld ikoon omdat:

Hy onskuldig in die tronk was.
Hy 27 jaar daar gesit het.
Hy geen wrok gehou het nie.
Hy almal vergewe het.
Hy hierdie mooi lewe verder gelei het en nie n vlieg kon skaad nie.

Hierdie is alles leuns en ek val nie daarvoor nie. My gewete het my begin pla daaroor, tot ek mooi oor die saak gaan dink het. Ja, ek is ook n sondige mens, ja ek het n balk in my oog, maar ek word nie so opgehemel en verafgod daarvoor nie (en nee, ek is nie jaloers nie) en ek weier om dit met hom te doen.

Ek kan nog aangaan oor jou paragraaf oor die sout van die aarde, maar ek laat dit maar daar. Ek dink jy kry my siening.

Unregistered
12-10-2013, 09:20 PM
Tom, dis jou opinie, maar daar is miljoene mense van elke geloof, ras, kleur en nasie wat met jou verskil. Jy dink nie jou eensydige agtergrond het dalk iets met jou opinie te doen nie? Partymaal moet mens net so bietjie terugstaan, die emosies ignoreer en dan miskien sien jy 'n liggie.

Unregistered
12-10-2013, 09:30 PM
Volgens hierdie vid. het hy nie geglo daar is n God nie.

http://www.youtube.com/watch?v=bUGnkF7f3hE

Kyk maar eers wie maak die video.

https://www.facebook.com/theobamahateclub

12-10-2013, 09:36 PM
Daar is twee moontlikhede vir die toekoms werk die versoening so goed sal die reenboog nasie hulle verskille ten opsigte van ras kultuur en etniese groeperings vaarwel wink werk dit nie sal die polarisering van ras kultuur mags behebtheid tot onstabiliteit en n ekonomiese krisis lei waar die grondwet verander sal word die einde bly ongelukkig dieselfde albei beteken die begin van die nuwe orde.Mandela was na rivonia verlig dis waar als verander het ek het vrede gemaak met die feit dat ek nie n verligte is nie.maar ek weet dat daar altyd hoop vir God se kinders is verlig of nie

Unregistered
12-10-2013, 09:59 PM
Aanhaling : "Jyt nie eers die skrif gelees wat jy aanhaal nie. 'Eendracht maakt macht' Wonder waar het ek dit voorheen gehoor?"

Nee, duidelik het JY niks gelees nie. Jy is 'n opportunis.

"Eendracht maakt macht" het slegs betrekking op / binne 'n enkele ras & volk, en NIE op inter-rassige verhoudings (Babilon) nie.

"Dan. 2: 43 : "Dat u die yster gemeng met kleigrond gesien het - hulle sal deur menslike gemeenskap onder mekaar vermeng raak, maar hulle sal nie aanmekaar vasklewe nie, net soos yster nie met klei meng nie."

Jou wonderlike Sataniese Nuwe WÍreld Orde (Babilon) gaan NIE suksesvol wees nie, en jou (en Mandela en Tutu) god se afskuwelike tydelike rebelse koninkryk op aarde gaan deur die God van Israel verpletter word. Hallelujah !

Unregistered
12-10-2013, 10:08 PM
Nr94 jy is so wys! Die draad was begin om sy dood en moontlikke gevolge daarna te bespreek! Nie sy menswees en lot na sy dood nie! Lukas het gese ons moet kalm bly en hier dophou vir inligting! Ek kom nie hier lees vir jou opinies en lewenslesse nie!

Unregistered
12-10-2013, 10:15 PM
Die boodskap wat oor die tv kom is glad nie dat hy n engel was nie maar dis juis sy dissepline en temprament wat hom die regte man vir die uur gemaak het.

Hy onskuldig in die tronk was. - glad nie, hy was daar vir wette wat hy gebreek het MAAR hulle het besluit dat hulle daardie risiko sal neem ten koste van hul self om weer vry te kan wees.
Hy 27 jaar daar gesit het. Dit is so en toe die staat begin vry laat het hy aan gedring dat ander van sy makkers eerste gaan. Dis leirskap stappe.
Hy geen wrok gehou het nie. Dis tog wat die Bybel ook vir ons leer - en om n wrok te hou is soos om vir jouself n glass asyn in te gooi en dit te drink. Dis JOU keuse.
Hy almal vergewe het. Dalk het hy nie vergeet nie ( want jou brein kan tog nie sekere seer sommer "delete" nie maar hy kon vergewe.
Hy hierdie mooi lewe verder gelei het en nie n vlieg kon skaad nie. Hy het nog na hy uit die tronk gekom het druk teen die regering MOES hou tot die verkiesing (94) plaas gevind het maar ek is nie seker of hy na die verkiesing suksesvol afgehandel was nog steeds geweldadige praatjies gemaak het nie?

BW

Tom
12-10-2013, 10:45 PM
#99, jy is reg, dit is my opinie en ek het so gesÍ ook. Miskien het jy nie my pos gelees nie. Kyk bietjie vÍrder terug.

BW, ek stel voor jy lees ook bietjie vÍrder terug en ook wat ander mense ook aanhaal.

Die lied is gesing in sy teenwoordigheid en luister wat sÍ hy vir die man en wat die man daarna sÍ. Hierdie was in 2006. Redelik lank na 1994.
http://www.youtube.com/watch?v=NKiePbTcAfY

Tom
12-11-2013, 12:05 AM
Hier is nog een van sy leuns. Maar gaan lees sommer die hele ding.

The Mandela Cover-up Unravels

http://www.worldviewweekend.com/news/article/mandela-cover-unravels

The official SACP statement includes these words: “At his arrest in August 1962, Nelson Mandela was not only a member of the then underground South African Communist Party, but was also a member of our Party’s Central Committee.”

Politicians lie, but this was a whopper, designed for the purpose of turning South Africa and its strategic materials over to the communists. The perfect front man, Mandela had always denied being a party member and, for the benefit of foreign audiences, publicly rejected Marxism as a “foreign ideology” as recently as a few years ago. It appears that was just a ploy to keep the foreign aid coming. South Africa has been among the top ten recipients of U.S. foreign aid, getting close to $500 million in fiscal year 2013.

Pollak quoted Mandela during his treason trial as saying, “I have cherished the ideal of a democratic and free society in which all persons live together in harmony and with equal opportunities.”

Lukas
12-11-2013, 12:45 AM
1. Ek sal mŰre jou vraag oor PE antwoord wanneer ek uitgevind het.

2. Die mense wat versies skiet is welkom om ín draad op die geestelike forum oop te maak. Die onderwerpe sal daar baie mooi inpas en jou plasings sal daar nie sommer verwyder word nie.

Tom.

1. In die laaste dae sal aan die dier mag gegee word oor al volke tale en nasies en ook oor die heiliges. Dit is ook aan hom gegee om oorlog te voer teen die heiliges en hulle te oorwin, en aan hom is mag gegee oor elke stam en taal en nasie. En al die bewoners van die aarde sal hom aanbid, almal wie se name nie van die grondlegging van die wÍreld af in die boek van die lewe van die Lam wat geslag is, geskrywe is nie.

2. Dink nou mooi oor die gebeure van die laaste paar dae en vertel vir my dat daar nie bonatuurlike guns aan Mandela in die oog van die mens gegee is nie.

Niemand het gesÍ dat jy van Mandela moet hou of nie hou nie. Dit gaan ons niks help om enige mens te oortuig dat die lig wat hulle nou sien, ín lokval is nie. Dit wat jy sien en beleef is deel van daardie mag wat aan die dier, oor die heiliges gegee word. Daardie mag is ín politieke mag en jy moet dit nie onderskat nie.

In die tyd wat kom gaan baie mense mislei word en val en ons gaan dit nie keer nie. Maar ons is te min om die probleem tromp op te loop. Dink aan ín een op een geveg sonder wapens. Daar is twee tegnieke. Die een tegniek is die van ín bokser of karate. Dit is ín trompop tegniek waar al twee bloei maar een uiteindelik meer bloei as die ander.

Die ander tegniek is die van Judo en jujitsu. Met hierdie tegnieke gebruik jy die krag, gewig en die momentum van die teenstander teen homself.

Dit is nou min of meer waar ons nou is. Jy is reg maar om ín trompop reguit regter te gee, gaan jou neus laat bloei. Met ander woorde om nou teen die guns van die mens te gaan, gaan jou in die kollig as die vyand van die dier maak. Kies jy daardie roete is jy welkom en sal jy uiteindelik en heel waarskynlik as ín martelaar alleen teen ín geweldige oormag staan kom en oorwin word.

Maar terwyl die politieke mag en die guns aan die dier gegee word en jy uit die kennis wat aan jou gegee is, weet dat jy deur die krag en die mag wat aan hom gegee is, vermorsel gaan word, sal dit nou slimmer wees om die jujitsu tegniek te oorweeg.

Ons sien dat die wÍreld nou ernstig ten opsigte van versoening en vrede en vergewensgesindheid ge sen siteer word. Ons het twee keuses. Skop teen die mag wat God aan die dier gee en vertel vir die wÍreld dat die moordenaar tot sy dood niks beter as ín wolf in skaapsklere was nie. Die mense wat nou vir ín week lank elke dag vertel word hoe goed die wolf was, gaan jou net soos die suidlanders uitlag en jy sal hulle nooit kan bereik nie.

Of gebruik die klimaat wat reeds geskep is om bondgenote te werf, deur mense wat in die gees van vergifnis en versoening leef, aan die werklike fors van vrede bekend te stel.

Wat dink jy? Die een metode verstoot jy nie net die mense nie, jy verbeur ook die geleentheid om tot hulle deur te dring. Met die ander manier het jy nou die geleentheid om vriende te maak en om hulle met die Gees van die Waarheid wat in jou is, aan die Werklike en Enigste Waarheid voor te stel.

Dink maar daaroor.

Unregistered
12-11-2013, 06:07 AM
Hi Tom,
Soos genoem in my plasing was ek nie seker oor sy uit sprake na 94 nie. En soos iemand ook vroŽr genoem het, hy moes tog seker n momentum van haat wat MILJOENE opgebou het oor n leef tyd stelselmatig tot stilstand bring.

Kyk na mal Emma en Jakob, daai retoriek dal altyd daar wees. Politiek is hulle game en massas hulle skape.

Die antwoorde op baie vrae is nie so eenvoudig nie en Oom Lukas stel dit baie "helder" soos net hy kan. Maar die gesprekke hier in is goed want dit is goed vir die wat wil weet en oop is vir kennis om beide kante van die stories te hoor.

BW

Unregistered
12-11-2013, 06:35 AM
Aanhaling : "Jyt nie eers die skrif gelees wat jy aanhaal nie. 'Eendracht maakt macht' Wonder waar het ek dit voorheen gehoor?"

Nee, duidelik het JY niks gelees nie. Jy is 'n opportunis.

"Eendracht maakt macht" het slegs betrekking op / binne 'n enkele ras & volk, en NIE op inter-rassige verhoudings (Babilon) nie.

"Dan. 2: 43 : "Dat u die yster gemeng met kleigrond gesien het - hulle sal deur menslike gemeenskap onder mekaar vermeng raak, maar hulle sal nie aanmekaar vasklewe nie, net soos yster nie met klei meng nie."

Jou wonderlike Sataniese Nuwe WÍreld Orde (Babilon) gaan NIE suksesvol wees nie, en jou (en Mandela en Tutu) god se afskuwelike tydelike rebelse koninkryk op aarde gaan deur die God van Israel verpletter word. Hallelujah !

Binne 'n enkele volk, menende blank?
Kom ons raai, jy is 'n isrealiet?

Unregistered
12-11-2013, 07:47 AM
Die duiwel sal nie kom as 'n draak met horings wat vuur blaas nie, nee inteendeel hy sal kom vermom as die messias. Hy sal wonderlike goed doen en niks anders as vrede en liefde preek nie. Dit sal alles goed lyk en klink. Wees egter verseker dat in die vrede daar 'n groter meer wrede en "evil" doel sal wees.

Nee ek se nie Mandela was die antichris nie voor iemand weer met die hoed weg hol.

Hy was egter die perfekte werktuig vir versoening, vrede en Christelikke eienskappe weer te gee. Dit is wat wereldwyd verkonding sal word en vir ons kinders in skool geleer sal word. So sal ons as die slegte vyand uit gemaak word sou jy iets anders durf se. Jou kinders sal leer dat almal gelyk is en vermenging goed.

"But Balaam's error and the source of his wickedness came from sabotaging the Israelites as they entered the Promised Land. According to Numbers 31:16 and Revelation 2:14, Balaam returned to King Balak and informed the king on how to get the Israelites to curse themselves by enticing them with prostitutes and unclean food sacrificed to idols. The Israelites fell into transgression due to these traps and God sent a deadly plague to them as a result (Numbers 31:16)."

Terselfdetyd is ons ook genade gegun en gespaar a.g.v Mandela. God werk op wonderlike maniere al verstaan ons dit nie altyd nie. Wat as slawerny deur ons gesien word in die bybel was eintlik bedoel om die persoon te red en te sorg dat hy nie sal vergaan nie.

Maar ja dit hoort dalk eerder in die geestelike seksie.

Een vraag egter: Wat is die eint doel van 'n Suid Afrika waar hulle 'n paar miljoen wittes dood maak? Sekerlik weet hulle dat die engelse dit dan as 'n goeie verskoning gaan gebruik om die stof uit hulle te kom skiet en te vat wat hulle nog altyd wou gehad het?

Groete

Unregistered
12-11-2013, 08:03 AM
Sover ek kan onthou het Lukas baie gese M was vir sy mense. Ek volstaan by dit en ek dink die brug wat ons nou moet oorsteek is om rasioneel/verstandig te dink en op te tree in haat en slegse toelaat dat ons emosies ons beter kant oorneem nie. Ons weet wat hy gedoen het en ons weet Slovo was sy hanteerder, ons weet hy ontken dat hy n kommunis is, maar dat hy lid was, ons weet die een operasie het die ander vervang. Hier kom die uitkoms gebruik die pionne wat hulle wil gebruik teen hulle om vrede te bewerk en lig uit te dra. Staan vas

Lukas
12-11-2013, 08:15 AM
109. Dit is n baie goeie vraag. Hierdie draad is baie lank en ek wonder of ons Suid Afrika se doel soos wat ons dit sien en verstaan, nie in n nuwe draad moet oopmaak nie, of moet ons dit in hierdie lang draad wegsteek?

Unregistered
12-11-2013, 08:16 AM
Dagse,

Ek het vandag hierdie oor Mandela gekry, en dit het nog n paar goed vir my oopgemaak.

Ek kon nie verstaan waarom M so opgehemel en verafgod word nie? Dit moet mos die media wees wat dit doen?

En toe kry ek dit:
http://www.millennialfreemason.com/

"worshipful master"....Gaan lees self. Dis nogal skokkend en insiggewend...

Net Jesus sal oordeel, en ons kannie, maar M het darem n paar vreemde vrugte gedra...

Groetnis, Hein

weet iemand meer hiervan, of verstaan iemand meer hiervan???

Unregistered
12-11-2013, 08:19 AM
Staan vas, partykeer is jy wys.

Unregistered
12-11-2013, 08:20 AM
Jammer nr 94 my reply was nie vir jou nie. Ek het weer toegelaat om onnodig blind te raak.

anonymous.
12-11-2013, 08:29 AM
I dont understand you christians. You have the mask of "loving everyone" but you condemn anyone who don't believe in your god. Look around you! The world is not about showing the finger but rather accepting other faiths and religions. That is why Mandela is praised. For fighting against the "one god" propoganda the whites cling to!

Unregistered
12-11-2013, 08:40 AM
I dont understand you christians. You have the mask of "loving everyone" but you condemn anyone who don't believe in your god. Look around you! The world is not about showing the finger but rather accepting other faiths and religions. That is why Mandela is praised. For fighting against the "one god" propoganda the whites cling to!

AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH, just for the record, this is not me, 478.

To Anon, unregistered,no, I for one will not accept other faiths or religions!

Unregistered
12-11-2013, 09:37 AM
You dont have to accept them, just treat them like humans.

Lukas
12-11-2013, 09:55 AM
113. Die foto wat geplaas was, het die woorde Bobbejaanspinnekop op gehad. Vir ons is dit baie snaaks en gepas. Maar vir die AKSKA blad is dit nie goed nie. Ons word gedurig deur regerings organisasies aangeval en selfs verwoes omdat ons hier dinge bespreek wat regerings soms nie van hou om te hoor nie.

Ek het nie met die foto ’n probleem nie, want dit pas hom nogal. Maar dit is die woorde wat my webblad onnodig ’n teiken maak.

Baie dankie vir jou plasing 117. Dit is presies waarvan ek praat. Die Bybel is ’n wonderlike boek. Aan die eenkant, kan dit as ’n geskiedenis boek gesien word wat baie akkuraat is. Terselfdertyd is die Bybel ’n vreemde geskrif waardeur die Heilige Gees van God wonderlike geheime vir Sy kinders verberg. Geheime en waarhede wat net deur die Heilige Gees aan hulle openbaar kan word.

Ek groet julle nou omdat ek vir die res van die dag en die nag op die pad gaan wees. Ek sal more vermoedelik ook so biejie gaar wees om te reageer. Hou julle perde in en begin nuwe drade. Ons is besig om van die punt te dryf en nuwe drade sal die oplossing wees.

Maar alle mense wie sÍ dat hulle Christene is, is nie noodwendig kinders van die Lewende God nie. Hulle het op ’n tyd miskien tot die besef van hulle sonde gekom, maar hulle het nooit geleer om na die Gees te luister nie. En omdat hulle dit nie leer nie, probeer hulle die Bybel met hulle verstand verstaan en dan kry jy presies wat jy nou sien. Mense wat eerder vol haat as liefde is. Mense wat soos Ghandi aangedui het, eintlik onvergewensgesinde haatlike mense is. Mense wat presies die teenoorgestelde lewe lei as wat Jesus hulle voorbeeld gelei het.

Dit was vir my ook baie lank baie sleg omdat hierdie mense voorgee dat hulle die waarheid weet, terwyl daar geen waardes van hulle God in hulle lewens sigbaar is nie. Die Bybel kan ongelukkig nie bestudeer word om God te leer ken nie. Die rede daarvoor is omdat die Bybel nie vir die verstand geskryf is nie.

Vir ’n mens om wedergebore te word, is ’n proses soos enige geboorte is. Baie mense steek ongelukkig by die Bybel vas en leer nooit hoe om God self te ontmoet nie. En dit is hulle en hulle optredes, wat jou mislei en van ’n wonderlike waarheid ontneem.

unregistered
12-11-2013, 11:34 AM
You dont have to accept them, just treat them like humans.

???? This reads as an insinuation that I don't. However, if would be nice if the 'folks' could behave as humans. The 'gibmedat' culture is getting a bit much, and the "don be disrespectin' me" equally so! Respect is not just handed out, it is usually earned.
478

anonymous
12-11-2013, 11:50 AM
If you believe that those practicing the muslim faith, buddhist faith, the forefathers etc.. cannot be saved then you dont see them as your equals. Then you dont treat them respectfully as humans. Because you hold the christian faith seperate from the world as the only religion viable to give eternal life. That sounds like apartheid to me

anoniem.
12-11-2013, 12:05 PM
Dan kan ons sien dat die mandela saga nie in die korrekte bedoeling vir christene is nie. Wat sal gebeur as jy bv. nou voor obama en oprah en al die wereldleiers gaan staan en se "net christene kan gered word". Hulle sal jou stenig. Hoekom word mandela dan so gevier?

Unregistered
12-11-2013, 12:49 PM
Christianity is the only religion with a savior. All the others comes down to a code of conduct which everybody fail to adhere to anyway.

That said, not everyone calling themselves Christians are saved either. Only the ones who God knows and who knows God. Very much like knowing Mandela, everyone knows Mandela, but does he know you?

This religious debate comes down to whether one believe salvation is possible through adhering to the rules that religions impose on us or not?

Tom
12-11-2013, 12:54 PM
Poste van n Geestelike aard word hierheen geskuif. Gaan gerus hier vÍrder. As u voel ek het nie diep genoeg gesnoei nie, laat weet maar. Lukas het my nie instruksie gegee nie, dit is my eie inisiatief, hoop maar dit dra sy goedkeuring weg. So nie, skuif ek dit weer terug. Ek sien dit gaan andersins net erger raak op daardie draad.

anonymous
12-11-2013, 01:04 PM
You think quoting out of "your exclvsive book" that i will see your point? The fact is. You believe in seperatism by keeping your god seperate from world religions. You are discriminating against others. That is not what mandela stood for.

478
12-11-2013, 01:07 PM
Anon - You think quoting out of "your exclvsive book" that i will see your point? The fact is. You believe in seperatism by keeping your god seperate from world religions. You are discriminating against others. That is not what mandela stood for.

The thread continues here. I do not care what mandela stood for, nor what you stand for. The exclusive book you speak of is called the Bible, and it is CLEAR! Try reading it, and try get some insight.

Unregistered
12-11-2013, 01:10 PM
The only thing of Mandela that we can be sure of today is that he is not where he is now because of his works.

Jannie
12-11-2013, 06:22 PM
Kom ons praat maar in Engels sodat almal mooi verstaan.

Religion (organised religion) is a fickle thing. Each of the different groups believe they are the only ones who are correct and the only ones who will inherit the after-life. Christians, not unlike Muslims, are quite arrogant when it comes to religion and will defend their "rights" vehemently. Almost all wars in the history of the world ahd some or other religious connotation. Still today in the Middle-East there is conflict which, although it seems to be about land, is mostly a religious thing, The Muslims have their Jihad and believe they are correct in the application thereof. Many years ago we had the Knights Templar and their crusades. There are many religions and splinter groups of the different religions. the world will never be at peace until we mere morals learn to give one another space to practice a religion of choice. Currently all we are doing is trying to force people to accept "our" way. Who is one group to tell the other they are wrong? The Bible and the Quran are both old, so are the writings of the Buddhists and other religions. Verdraagsaamheid sal baie help in 'n poging om mekaar te vind.

478
12-12-2013, 07:32 AM
Kom ons praat maar in Engels sodat almal mooi verstaan.

. Verdraagsaamheid sal baie help in 'n poging om mekaar te vind.

Jy is heeltemaal korrek!

blok506
12-12-2013, 11:49 AM

This post speaks of a tipical kommunist view. There is only ONE way to God and that is through Jesus. As christians it is also our duty to repremand and not just embrase all the ways of this world especially all religions.