PDA

View Full Version : Boer vs Afrikaner

Tom
12-12-2013, 04:08 PM
Ek wil n gesprek hieroor begin, maar is bevrees dit gaan weer woes uitdraai. Ek wil my siening van n Boer gee, en wat ek sien as die Afrikaner. Ek sal eers n stuk skryf oor ons geskiedenis, soos ek dit verstaan en so by die verskil uitkom. My slotsom sal wees dat daar n besliste verskil tussen die twee is, maar dat ons broers is en weer om een tafel sal sit, koffie drink en kuier bymekaar.

Lukas, dra dit jou goedkeuring weg, kan ek maar aangaan? Ek moet jou waarsku dat daar vreeslike bakleiery kan ontstaan en dat hierdie twee groepe net so fanaties kan wees soos die IV en IW mense. Ek voel egter dat dit nodig is om hieroor te begin praat, want dit gaan die volgende fase van ons stryd vorm, nadat die swart probleem iets van die verlede is.

Lukas
12-12-2013, 06:10 PM
Tom. Die Britte het by die Sandrivier konvensie erken dat ons wat wit is en Afrikaans praat, as die Boervolk bekend sal staan. Nadat die goud en diamante ontdek is, het hulle besef dat hulle ín baie groot fout gemaak het om ons ín naam te gee wat internasionaal erken word.

Ek dink nie dat ons besef hoe belangrik daardie gebeurtenis was nie. Daarna was geweldige pogings aangewend om ons van daardie erkende naam te laat afsien en hulle kon dit tot vandag, nie regkry nie. Ons kan vandag hare split en sÍ dat die Afrikaner die produk van die Britte is en dat die Boer, die gelowige natuurlike vegter is.

Wanneer jy daardie split wil bewys, speel jy reg in die hande van die vyand wat ín tegniek van divide en conker volg. Ons kan sÍ wat ons wil en mense kan volkstellings hou tot hulle bou in die gesig is. Die waarheid is, of ons daarvan hou of nie, dat die Afrikaner vandag nog internasionaal as die Boer bekend staan en dit is die enigste ding in hierdie hele wÍreld, wat aan ons in Afrika ín bestaansreg gee.

Baie mense wil nie ín Boer genoem word nie en ander wil nie ín Afrikaner genoem word nie. Vir ander maak dit nie saak wat jy hom noem nie. Ek het oor die jare ook baie hieroor gedink en ek kom net tot die oortuiging dat ons nie moet probeer om die twee te skei nie.

Om internasionaal as ín volk erken te word moet daardie groep wat ín volk word, aan sekere vereistes voldoen. Daar is glo nie een land in Afrika wat ín volk is nie. Al die swart mense in Afrika sorteer glo onder stamme en word nie as ín volk erken nie. Die wit ras in Afrika wat Afrikaans praat, is die enigste erkende volk in Afrika en ek dink nie dat ons, daardie status, as gevolg van onderlinge twis moet verwerp nie. Dit is ook volgens my dom om Afrikaanssprekendes se geografiese posisies tydens die konvensie wat 17 Januarie 1852 plaasgevind het, terug te spoor om op so ín manier te bepaal, wie nou eintlik Boer is of nie.

My mense was tydens die Anglo Boereoorlog Kaapse rebelle. Hulle het meer as hulle lewens op die prys gestel toe hulle besluit het om hulle mede Boere in die oorlog te help. Meer, omdat die wat gevang was, selfs na die oorlog in die oog van Brittanje verraaiers van die Britse kroon was. Wil jy nou vir my vertel dat ek nie inpas nie?

Ons mense het ín twee-trek nyging en of die ander nou daarmee saamstem of nie, wanneer hy in ín ding glo, gaat hy daarmee. Hoeveel verraaiers was daar nie onder die Boere nie? Daardie verraaiers was nie gesinne nie. Hulle was gesinslede wat nie soos die res van die gesin gedink het nie. En dit is ook nie iets wat in die gene is nie. Van die verraaiers se kinders was in die oorloŽ wat daarop gevolg het, helde ev van hulle nageslagte was uitstaande soldate in die SAW se spesiale magte.

Tom. Ek weet nie of ons die ding moet skeur nie. Terwille van ons oorlewing het ons nodig om as ín volk erken te word. Moenie hierdie erkende reg wat ons toekom en wat aan ons gegee is, verwerp nie.

Tom
12-12-2013, 07:29 PM
Lukas, jy kan mens partykeer verwonder en laat vra, 'nou waarom praat die baas nou so snaak?' Ek het my al etlike kere teen daardie vraag vasgeloop en dan dink mens aan wat jy agter die skerms moet deurmaak en partykeer goed snaaks moet sÍ om die ding vlot te hou. Dan gaan ons maar weer aan. En dan partykeer kom jy en vertel die ding net soos hy is, in n baie korter weergawe as wat ek dit ooit sou kon doen. Maar dan, jy praat met mense wat al verstaan, ek wou met daai ou praat wat nie n idee het waarvan daar gepraat word nie. Maar die kort weergawe is seker beter op die stadium.

Ons kan vandag hare split en sÍ dat die Afrikaner die produk van die Britte is en dat die Boer, die gelowige natuurlike vegter is.
Ek stem hiermee heeltemal saam, maar iewers vorentoe, miskien in die draad, sal jy moet verduidelik waarom jy so sÍ. Die ou op straat het nie n begrip van hoe dinge gewerk het en hoe die geskiedenis afgespeel het nie. Hulle onthou net die goeie en weet nie hoe hulle verraai was nie. Ons het n lang ry van ministers en leiers gehad, wat begin het by die onderhandelinge van die Vrede van Vereeniging. Baie van hulle helde, party minder so, maar weet ons werklik wie en wat hulle was?

internasionaal as die Boer bekend staan en dit is die enigste ding in hierdie hele wÍreld, wat aan ons in Afrika ’n bestaansreg gee.
Onthou hierdie woorde mense en verwerk dit totdat jy dit verstaan.

Ek het oor die jare ook baie hieroor gedink en ek kom net tot die oortuiging dat ons nie moet probeer om die twee te skei nie.
Maar ons is reeds geskei. (En ek vermoed dit is reeds ons redding deur Sy hand op hierdie stadium) Hierdie skeiding gaan nog groter probleme in die toekoms veroorsaak. Maar ons gaan ook weer saam gevoeg word. En dit is waarna toe ons moet werk.

Dit is ook volgens my dom om Afrikaanssprekendes se geografiese posisies tydens die konvensie wat 17 Januarie 1852 plaasgevind het, terug te spoor om op so ’n manier te bepaal, wie nou eintlik Boer is of nie.
Dit is absoluut waar. Die wat daarvolgens wil werk, stuur op n ramp af. Ek het daarna verwys dat ons broers is.

Hulle was gesinslede wat nie soos die res van die gesin gedink het nie.
Eie broers soos Genl. de Wet en sy broer was. Maar die een was Boer en die ander Afrikaner. Ons sal weer een familie word en by mekaar gaan kuier. Die moeilike tye wat voorlÍ sal daarvoor sorg en almal se oŽ sal weer gesond word.

Terwille van ons oorlewing het ons nodig om as ’n volk erken te word. Moenie hierdie erkende reg wat ons toekom en wat aan ons gegee is, verwerp nie.
Daardie Volk se naam is die Boervolk.

internasionaal as die Boer bekend staan en dit is die enigste ding in hierdie hele wÍreld, wat aan ons in Afrika ’n bestaansreg gee.

Dankie Lukas, ek is tevrede vir eers. (Die baas hy het nou mooi verduidelik. :-) )

Unregistered
12-12-2013, 08:21 PM
Tom n paar jaar terug het ek so n draad begin, waar was jy? Die slotsom was die twee terme probeer verdeeltheid saai. Die goeie nuus is baie Afrikaners is Boere al weet hulle dit nie nou nie. Staan vas

Tom
12-12-2013, 09:09 PM
Staan vas, ek was seker nog een van daai wat nie omgegee het nie. Ek het geweet ek is n Boer, maar ek was grootgemaak n Suid Afrikaner en as dit nou Afrikaner geword het, 'so what'? Dit was toe. Soos die grappie gaan oor die katjies se name wat verander het toe hulle ogies oopgaan.

Ek wil nou nie soos n stout kind aangaan nie, maar ek stem nie saam dat dit twee terme is wat probeer verdeeldheid saai nie. Dit is werklik meer as terme, dit is twee ideologieŽ, wat onversoenbaar is. Die ideologieŽ is onversoenbaar, nie die mense nie. Hierdie twee ideologieŽ is besig om steun te werf en dit is wat die verdeeldheid saai, omdat mense kan swaai na enigeen van die twee ideologieŽ. Die Afrikaner ideologie is soos n politikus, wat heeltyd feite verdraai, lieg, bedrieg en verdoesel om sy saak te pas. Die Boer daarenteen het n kleintjie dood aan politiek, kan dit nie verdra nie en het ook nie politieke partye in sy bestel nie. Daar was geen politieke partye in die Boere Republieke nie.

Verder is die Afrikaner deeglik bewus van die feit wat Lukas genoem het en probeer daarom die Boer se herkoms steel en alles wat Boer is, verander na Afrikaner. Dit is die werklike Volksmoord wat plaasvind. Dit is eintlik vir my snaaks dat ek nog nie gehoor het van die Anglo Afrikaner Oorlog nie. Kom ek gee nog n voorbeeld. Daar is n afskrif van n bladsy in die FAK se eerste uitgawe van hul sang bundel. Die lied 'Afrikaners is plesierig', word daar genoem, 'Transvalers is plesierig'. So probeer hulle al vir jare, met sukses, om die Boer se geskiedenis vir hulself oor te neem. Maar die feit bly staan.

Dat ons internasionaal as die Boer bekend staan en dit is die enigste ding in hierdie hele wÍreld, wat aan ons in Afrika ’n bestaansreg gee.

Die Afrikaners sal egter aanhou om mense te werf vir hul doel en die Boere sal aanhou om hul mense wakker te maak. Ongelukkig is die Boere se saak gekaap deur IV en IW en ander Boere raak weer so fanaties, dat hulle hul eie saak meer skade aandoen as iets anders. Wanneer jy vir hulle vertel ons is broers, word jy sommer uit die Boervolk uitgeskop! Hierdie boere reken die Boere is in die verre minderheid, bevolkings gewys, tussen Afrikaner en Boer. Ek is egter van mening dat dit eintlik omgekeerd is. Die Afrikaner, die werklike Afrikaner, is in die verre minderheid en jy sal hom slegs vind in die geleerde kringe, die Akademici wat jy in die Kaap sal vind. Onthou, daar het n Kleurling volk ontstaan. Ek is van mening dat die werklike Afrikaner so uit gebaster het, daar daar nie baie oor is wat nog raseg is nie. Die meeste blankes is Boere, maar hulle weet dit nie en is so gebreinspoel dat hulle ook nie omgee nie. Maar dit is maar my opinie, die kleurling storie.

Unregistered
12-12-2013, 09:13 PM
Ek is half bly die onderwerp het op gekom. Het net die ander dag oor die hele ding gewonder en met my vrou oor dit gesels.

Die wie is boer en wie is afrikaner is sekerlik 'n 40bl rusie wat wag om te gebeur waaraan ek nie regtig belang stel nie.

Wat my wel intreseer is die "Boer" geselsie en wie hy is.

Dat ons onderskeid tref in die land is verseker.

My gedagtes het eintlik begin toe hulle 'n stuk van die gedig speel wat Maya Angelo vir Mandela geskryf het. Ek haal aan " His day is done.
We see you, South African people standing speechless at the slamming of that final door through which no traveler returns.
Our spirits reach out to you Bantu, Zulu, Xhosa, Boer."

Ek weet nie hoekom nie maar dit het my heeltemal onkant gevang dat die buitelander na ons verwys as die "Boer". Weet nie regtig wat 'n gepaste woord dan vir wit afrikaner sou wees nie.

Is ons in die buiteland die boer 'rasis', boer 'farmer', boer 'witman', boer 'vegter' of een van die ander menigde bybedoelings.

Een of ander minister het nou die dag iets gese, kon nie lekker als hoor nie " You do not get rid of the boer that easily go ask the ghost of Dinkaan.... en een of ander Kakie"

Het die ander ras groepe in die land ook al 'n onderskeid getref tussen afrikaner en boer?

Sal graag julle menings will hoor.

O en daar is 'n paar generaals en geod in die buiteland wat verwys het nie die boer en sy vermoe om te veg. Sal goed wees as iemand hulle dalk kan opspoor.

Gerhard

Tom
12-12-2013, 09:26 PM
Gerhard, dankie vir jou pos. Ek gaan iemand anders kans gee om te antwoord, netnou word ek ook as n fanatikus bestempel. haha.

Unregistered
12-12-2013, 09:57 PM
Ek is half bly die onderwerp het op gekom. Het net die ander dag oor die hele ding gewonder en met my vrou oor dit gesels.

Die wie is boer en wie is afrikaner is sekerlik 'n 40bl rusie wat wag om te gebeur waaraan ek nie regtig belang stel nie.

Wat my wel intreseer is die "Boer" geselsie en wie hy is.

Dat ons onderskeid tref in die land is verseker.

My gedagtes het eintlik begin toe hulle 'n stuk van die gedig speel wat Maya Angelo vir Mandela geskryf het. Ek haal aan " His day is done.
We see you, South African people standing speechless at the slamming of that final door through which no traveler returns.
Our spirits reach out to you Bantu, Zulu, Xhosa, Boer."

Ek weet nie hoekom nie maar dit het my heeltemal onkant gevang dat die buitelander na ons verwys as die "Boer". Weet nie regtig wat 'n gepaste woord dan vir wit afrikaner sou wees nie.

Is ons in die buiteland die boer 'rasis', boer 'farmer', boer 'witman', boer 'vegter' of een van die ander menigde bybedoelings.

Een of ander minister het nou die dag iets gese, kon nie lekker als hoor nie " You do not get rid of the boer that easily go ask the ghost of Dinkaan.... en een of ander Kakie"

Het die ander ras groepe in die land ook al 'n onderskeid getref tussen afrikaner en boer?

Sal graag julle menings will hoor.

O en daar is 'n paar generaals en geod in die buiteland wat verwys het nie die boer en sy vermoe om te veg. Sal goed wees as iemand hulle dalk kan opspoor.

Gerhard

N boer is n edele nasie. God is sy leidsman. Sy ja is sy ja en sy nee is sy nee. Hy meng nie met ander volke en hy versorg die wat vir hom werk met n passie.

Unregistered
12-12-2013, 10:10 PM
Jammer vir die spel foute en sins konstruksie in die vorige pos maar fone werk nie so lekker nie. Daar is ook 'n sÍ ding onder wit afrikaners wat interessant is " Hy is 'n goeie ou boerseun" of soms " Dus 'n goeie ou boesman" maar nooit " Goeie ou afrikaner. Gerhard

Unregistered
12-13-2013, 08:44 AM
Boer of Boervolk of Boerevolkis eintlik problematies. Kyk bietjie wat party ouens doen in die naam van Boer wees en jy sal jou skaam. Lees bietjie die "forum" http://www.boervolk.com/forums/forumdisplay.php?f=136

Is dit wie die "Boere" is? Is Piett, die ou wat so baie antwoorde het dan die eintlike voorstelling van 'n Boer? Ek kan Afrikaans praat en skryf maar dit maak nie van my 'n Afrikaner nie want ek kan ook Engels lees en skryf en ek kan ook Zulu lees en skryf endaardie twee maak beslis nie van my 'n Engelsman of 'n Zulu nie! My vraag is will ek regtig saam met die ouens in een kraal gejaag word? Daar is nog heelwat voorbeelde, gaan lees gerus wie en wat die "Boer" is volgens die ouens.
http://www.boerevryheid.co.za/forums/activity.php - Kan jy glo, een "Boer" reken die "Boere" moet teel soos konyne..LOL. Party het brille nodig en pos dan in moeviese groot letters, want anders as dit doen dit niks aan die inhoud nie, inteendeel dit lees verdomp moeilik.

Ek wonder wie het werklik die antwoorde op die vrae wat die blankes van die land teister. In plaas van oplossings soek is ons besig om mekaar van allerhande bose ding te blameer en nog veerder te verdeel, beide in optrede en dan die alewige geloofs argumente - goeie genade! Ek sÍ weer, as dit die refleksie is van "Boer" wees, dan wil ek liewer nie een wees nie.

Unregistered
12-13-2013, 08:53 AM
Field Marshal Bernard L. Montgomery
ďGive me 20 divisions American soldiers and I will breach Europe. Give me 15 consisting of Englishmen, and I will advance to the borders of Berlin. Give me two divisions of those marvellous fighting Boers and I will remove Germany from the face of the earth.Ē

Unregistered
12-13-2013, 09:34 AM
Daar is soveel mense wat boer skree en die hele storie sleg maak, maar sekerlik is daar dinge gedoen en gese wat jou trots die naam boer laat uiter. Gerhard

caholt
12-13-2013, 09:41 AM

Gerhard

Hier is n paar van hulle.

Give me 20 divisions American soldiers and I will beach Europe.
Give me 15 consisting of Englishmen, and I will advance to the borders of Berlin.
Give me two divisions of those marvelous fighting Boers and I will remove Germany from the face of the earth.

Field Marshall Bernard L. Montgomery (Commander Allied forces WWII)

"Take a community of Dutchmen of the type of those who defended themselves for fifty years against all the power of Spain at a time when Spain was the greatest power in the world.
Intermix with them a strain of those inflexible French Huguenots who gave up home and fortune and left their country for ever at the time of the revocation of the Edict of Nantes. The product must obviously be one of the most rugged, virile, unconquerable races ever seen upon earth.
Take this formidable people and train them for seven generations in constant warfare against savage men and ferocious beasts, in circumstances under which no weakling could survive, place them so that they acquire exceptional skill with weapons and in horsemanship, give them a country which is eminently suited to the tactics of the huntsman, the marksman, and the rider.
Then, finally, put a finer temper upon their military qualities by a dour fatalistic Old Testament religion and an ardent and consuming patriotism. Combine all these qualities and all these impulses in one individual, and you have the modern Boer—the most formidable antagonist who ever crossed the path of Imperial Britain. Our military history has largely consisted in our conflicts with France, but Napoleon and all his veterans have never treated us so roughly as these hard-bitten farmers with their ancient theology and their inconveniently modern rifles."

Arthur Conan Doyle. 1902 The Great Boer War.

http://www.wieisons.co.za/index.php?comp=posts&id=7

Tom
12-13-2013, 09:51 AM
#10, dit is die mense wat ek die 'fanatiese' Boere noem. (Miskien nie die regte woord nie) Ongelukkig is die regte Boer stil en op sy plek. Hulle gaan nie en sit hierdie mense op hul plek nie. Die ou met die groot letters is n IW, IV fanatikus en jy gaan niks deurs sy kop van ware Boer wees kry nie. Boerevryheid self is geskoei op vreemde gelowe aan die volk. Mense wat Siener se voorspellings verdraai, mense wat in die Witboek glo, mense wat glo hulle is Israeliete, mense wat Adriaan Snyman aanhang is vollop daar en almal baklei vir sy saak. Piett is n eenman saak en die Boer kan tog nie aan sy optrede gemeet word nie? (Ongelukkig is hy n soort van n vermaaklikheids aantrek op die net, kry baie besoeke daardeur en dit motiveer hom om aan te gaan) Intussen kry die ware Boer skaam vir hierdie lot en wil nie sy regmatige plek inneem nie, as gevolg van sulke dinge. Nou gaan ek die stelling weer herhaal. Dankie Lukas.

Dat ons internasionaal as die Boer bekend staan en dit is die enigste ding in hierdie hele wÍreld, wat aan ons in Afrika ’n bestaansreg gee.

Die vraag is nou. Gaan ons toelaat dat hierdie mense ons van ons bestaansreg in Afrika ontneem? Of gaan ons ons mede Boer wakker maak tot die feit en hierdie mense bloot deur ons optrede as opgevoede, respekvolle lede van die volk oorskadu deur getalle en so in die niet laat verdwyn? Deur te sÍ nee, dan is ek maar eerder n Afrikaner, is ons net so skuldig aan die uitwissing van die Boervolk as hulle en gee ons ons bestaansreg in Afrika prys. Klink nogal na wat ons met die referendum gedoen het, dan nie?

Tom
12-13-2013, 10:29 AM
Oor die ou wat sÍ boere moet teel soos konyne.

Eerstens is dit afbrekende taal en verjaag mense. Ons is nie konyne nie en ons teel ook nie. Hy skiet homself dus dadelik deur die voet en mense luister nie eers twee keer na sy argument nie en distansieer hulle onmiddelik van die Boer.

Tweedens gaan jy dieselfde fout maak as die swartes. Jy maak jou arbeid goedkoop, want die reels van vraag en aanbod geld. Dit kan meer in die ander draad bespreek word, onder wat sou jy doen vraag.

Ons moet begin dink wat ons sÍ en ordentlike taal gebruik. As ons nie respek vir onsself of ons taal het nie, gaan niemand respek vir ons hÍ nie.

Derdens moet ons begin deelneem aan geprek voering. Hierdie ding van net lees en nie jou mening uitspreek nie, is deel van ons probleem. Kom plaas jou poste en gee soort van n naam, sodat jy aangespreek kan word op jou naam. Niemand weet steeds wie jy is nie en jy hoef regtig nie skaam te wees oor jou opinie nie. Dit is ons almal se reg (en plig) om uit te spreek wat hy/sy voel.

Hierdie forum is ook nie beperk tot Afrikaans nie. Ons gesels tog te lekker hier met ons Engels sprekende broers. Soms antwoord ons in Afrikaans, soms in Engels. Ons verstaan tog mekaar, maak nie saak of jy Engels of Afrikaans praat nie.

caholt
12-13-2013, 12:59 PM
#8 : "Sy ja is sy ja en sy nee is sy nee"

Dit is nogals iets wat n mens baie min kry deesdae. Daar is min mense oor die algemeen wat se ja, ja is en wat se nee, nee is.
Saam met dit kry jy dit ook nie sommer maklik dat iemand man staan vir hulle voute nie, dit sien mens veral baie in die regering.

caholt.

Unregistered
12-13-2013, 03:10 PM
Trou
Ek hou van 'n man wat sy man kan staan,
ek hou van 'n arm wat 'n slag kan slaan,
'n oog wat nie wyk, wat 'n bars kan kyk
en 'n wil wat so vas soos 'n klipsteen staan!

Ek hou van 'n man wat sy moeder eer,
in die taal uit haar vrome mond geleer,
die verraaiersgeslag in sy siel verag
wat, haar verstotend, homself kleineer.

Die oog wil ek sien wat 'n traan nog ween
vir 'n heldegeslag, in hul rus daarheen,
maar 'n blits van trou in die traan van rou,
wat aan liefde weer gee wat haar bron is ontleen.

Vir my d'Afrikaner van durf en daad,
wat mammon's eer en loon versmaad,
sy hoof en sy hand vir sy volk en sy land
en 'n trap van sy voet vir laag verraad!

O, 'k hou van 'n man wat sy man kan staan;
ek hou van 'n daad wat soos donder slaan,
'n oog wat nie wyk, wat 'n bars kan kyk
en 'n wil wat so vas soos 'n klipsteen staan!

Unregistered
12-13-2013, 07:04 PM
Die wat se "as dit 'n boer is, is ek eerder nie een nie", sal vind dat die meeste mense saam stem.

Wees versigtig hoe mens na 'n groep verwys. Daai ou wat skree hy is 'n regte boer en 50 redes gee wat almal laat mik vir die bosse, of die ou van IW wat sy geloof in almal se kele afdruk, is soos Tom na hulle verwys as fanatiese mense. Hier praat jy nie van die groep nie, of 'n verteenwoordiging van die groep nie maar eerder 'n "tiepe" mens.

Maak daai selfe "boer" 'n moslem en hy is eerste om met 'n wekker om sy middel by die naaste kleuterskool in te hardloop, maak hom 'n katoliek en hy stamp more die pous van die balkon af om bo te wees, maak hom AWB en hy is so ver regs dit draai kort naby heel links en die leier van EFF.

Ongelukkig is dit so dat die fanatiese mense luidrugtig en voorbarig is en altyd gehoor wil word en dan die groep 'n slegte naam gee. Sou jy die ander duisend lede van die groep ontmoet wat op hulle plek is en mense laat om hulle eie keuses te maak sou jy tot die slot som kom dat hulle regte boere of wat ook al is.

Sosiale gedrag het 'n manier om so persoon wat nie meer in die groep behoort nie uit te werk, dalk nie bewustelik nie maar dit gebeur wel. Hy sal dan sy eie groep vorm van mense soos hy. Daai gesegde van soort soek soort is waar op 'n vlak wat ons nie eers verstaan nie. Die geleerde sielkundiges het selfs 'n naam en definiesie vir dit.

Tom jy verwys graag na die IW ouens in een of ander konteks en die fanatiese mense onder hulle. Ek is een van die IW ouens en weet jy daar is elemente wat my wenkbroue laat lig en laat dink " Genugtig my ou deel ons 'n geloof?"
Daar is egter ook groepe onder hulle wat ek altyd sal sien as famielie. Mense wat vas staan in hulle geloof en ander respekteer vir wat ook al hulle glo. Mense met respek, eerbied en 'n nederigheid wat ek nog by min mense gesien het. Ek kan jou verseker as jy hulle sou onmoet by 'n byeenkoms jy waarlik sal dink dat dit behoorlike boere is. Mense wat eerlikwaar uit hul harte sal help al ken hulle jou nie en niks terug sal verwag nie. Maar jy sal maar min van hulle hoor of te sie nkry op seep boksies.
Maar ek is nie hier om my geloof te regverdig of verdedig nie.

So wie vir my is 'n boer;

Die ou wat dit homself toe eien en wil seker maak almal weet dit....nee
Die ou wat dit eis omdat sy ouma drie kakies in die boereoorlog geskop het....miskien
Die ou wat se hy is wit en afrikaans/engels ..... dalk
Die ou wat sÍ dit is in sy bloed .... wie weet?

Nee vir my is dit die ou wat dit toe gesÍ word deur sy vriende en ander mense a.g.v sy dade en gedrag.

Gerhard

Unregistered
12-13-2013, 07:59 PM
Daai gedig was baie mooi en ek was ook verbaas en trots om die naam Boer te hoor as n groep in Suid Afrika.

Dit sÍ vir my ons het n verskil gemaak en is raakgesie, die hoekom is nie vir my SO belangrik nie want opinies oor groepe of mense kan verander. Dalk is dit omdat ons dieselfde taal praat.

Wat belangrik is is ons is hier as n groep en om hare te kloof oor presies wie nou waar inpas kan ek sien gaan net ons meer verdeeld maak.

BW

Unregistered
12-13-2013, 09:06 PM
Hierdieisnonodigegesprekwatniksanderskanbereikastw eespaltenvalshoopniesoekdiekonininkryk.

Unregistered
12-13-2013, 09:13 PM
Hierdieisnonodigegesprekwatniksanderskanbereikastw eespaltenvalshoopniesoekdiekonininkryk.

Gooi meer coke by daai brannas ou maat! (Jannie)

Unregistered
12-14-2013, 05:17 AM
Jy weet dan Jan.

Tom
12-14-2013, 10:00 AM
Ek is een van die IW ouens en weet jy daar is elemente wat my wenkbroue laat lig en laat dink " Genugtig my ou deel ons 'n geloof?"
Daar is egter ook groepe onder hulle wat ek altyd sal sien as famielie. Mense wat vas staan in hulle geloof en ander respekteer vir wat ook al hulle glo. Mense met respek, eerbied en 'n nederigheid wat ek nog by min mense gesien het.

Gerhard, jy neem die wind uit my seile. Nie net hiermee nie, maar die feit dat jy self IW is. Jou poste dusvÍr getuig anders en daarom neem ek aan dat dit wat jy sÍ waar is. Ons sal seker weer vorentoe in die geestelike afdeling hieroor gesels.

Ek wil ook noem dat ek besef dat hierdie poging om mense wakker te maak en laat besef hoe belangrik dit is om trots Boer genoem te word en af te staan van die Afrikaner naam, hulle te laat besef waarom daar selfs n naam soos Afrikaner is en bevorder en in die hand gewerk word, voortydig is. Die tyd daarvoor is nog nie ryp nie en ons moet eers deur die moeilike tye gaan, voordat dit werklik n inpak sal hÍ. Drade soos die maak maar net voorbrand.

Dankie vir jou deelname.

PS. Ek sÍ nou nie hiermee IW is waar nie! hehe

Unregistered
12-14-2013, 10:21 AM
More Tom

Verduidelik hoekom jy se dit is voortydig.Sal die Boer later die naam Afrikaner aanvaar?Wat moet nog eers gebeur indien dit sal gebeur dat die Boer se naam sal verander na Afrikaner?

Gee so bietjie agtergrond.

AVR

caholt
12-14-2013, 10:49 AM
Soos ek dit sien, die aanval op die Boere het nooit geeindig nie. Na die Boere oorlog het die klomp gesien om die Boere kop aan kop aan te vat gaan nie werk nie so die 2de beste ding om te doen is om dit wat ons Boere maak weg te van naamlik ons identiteit.
op daai manier kan hulle ons veerslaan sonder om n wapen op te tel en dan is dit ook soos die pada in die water wat geleidelik warm word en niemand sal dit dadelik agterkom tot dit te laat is nie.

Gelukkig vir ons kan hulle dit ook nie eers heeltemal reg kry nie, ek se so omdat ek die laaste ruk ageter gekom het dat baie jong mense begin inbors kry oor wie hulle regtig is en waar hulle van daar kom en wat in die geskiedenis gebeur het.

caholt.

Tom
12-14-2013, 11:44 AM
Kan iemand vir ons die eed plaas wat Lord Kitchener afgelÍ het om alle Boere wortel en tak uit te roei toe hy die Scorched Earth policy ingestel het? Ek kan dit nie nou vind nie en kan nie die presiese woorde onthou nie. Dit is hierdie beleid van Kitchener wat vandag nog voortleef.

Sien ook hierdie.

Date: 21 June, 1901
Anglo-Boer War 2: "In a letter to St John Broderick, Secretary of War, Lord Kitchener declares, 'It was a mistake to regard the Boers as a civilized race which could ever be an asset to the British Empire: they are uncivilized Africander savages with a thin White veneer ...' He asks the cabinet to endorse a scheme that will allow the permanent banishment of all Boers who at any time have fought against Britain, as well as their families... He suggests the Fiji Islands in the South Pacific."

Let ook op die gebruik van Africander, wat n inboorling van Afrika beteken en vanwaar die naam Afrikaner ontleen is.

Tom
12-14-2013, 11:56 AM
More Tom

Verduidelik hoekom jy se dit is voortydig.Sal die Boer later die naam Afrikaner aanvaar?Wat moet nog eers gebeur indien dit sal gebeur dat die Boer se naam sal verander na Afrikaner?

Gee so bietjie agtergrond.

AVR

AVR, ek is so bietjie stout wanneer ek dit sÍ, want ek verwys na wat Siener se voorspellings vir ons aandui. Meer spesifiek verwys ek na die twee houte wat sal saamgevoeg word sodat jy nie eers die naat sal kan sien waar die saamgevoeg is nie en ook die walle wat toeval. Met ander woorde, ons sal weer een word, maar eers word die nie suiwerhede verwyder deur die moeike tye, soos goud gesuiwer word in n smelt kroes.

Nee, ek sÍ nie dat ons die term 'Afrikaner' sal aanneem nie. Ek glo dit sal die term 'Boer' sal wees, onder andere omdat ons internasionaal as die Boer bekend staan en dit is die enigste ding in hierdie hele wÍreld, wat aan ons in Afrika ’n bestaansreg gee.

Ek sÍ dit is voortydig, omdat dit iets is wat volgens Siener nog in die toekoms lÍ. Ek is stout, omdat net bloot deur Siener se naam te doen, ek van ons mense wegjaag en dit is ook teen AKSKA se wense om Siener te gebruik. Dit is maar net wat ek persoonlik glo en ek probeer dit nie op ander forseer nie, al lyk dit soms so! :o

Unregistered
12-14-2013, 01:39 PM
Verwoerd het ook gepraat van die Afrikaner, en ek beskou hom in die lig as een wat alles vir sy sy volk gegee het en die hoogste prys betaal het, met sy lewe. Die Mandela aanhangers kan maar kennis dra hier van watter prys die Afrikaner leier betaal het vir vryheid van sy mense. Staan vas

Unregistered
12-14-2013, 04:14 PM
Hoekom MOET ons onderskeid tref? Deur onderskeid te tref dink die een maar net weer hy is anders as die ander en da trek ons weer in verskillende riftings.

Raak die huidige uitdagings in SA nie ons almal as een groep nie?

Ek is nie seker of ek in die gesprek eintlik wil deelneem nie. En my rede is juis dit, ons kerm oor swaarkry en die Boere sal blykbaar eers saam trek as hulle swaar "gesuiwer" is. Lyk nie vir my of die huidige SA ons verskriklik goed gesond is as n groep/kleur/geslag nie, en dit gaan slegter met die mense nie beter nie...

Wie is ons om n ander uit te wys as nie goed genoeg nie, wie "merk daai vraestel"?

BW.

Jannie
12-14-2013, 05:02 PM
Hoekom MOET ons onderskeid tref? Deur onderskeid te tref dink die een maar net weer hy is anders as die ander en da trek ons weer in verskillende riftings.

Raak die huidige uitdagings in SA nie ons almal as een groep nie?

Ek is nie seker of ek in die gesprek eintlik wil deelneem nie. En my rede is juis dit, ons kerm oor swaarkry en die Boere sal blykbaar eers saam trek as hulle swaar "gesuiwer" is. Lyk nie vir my of die huidige SA ons verskriklik goed gesond is as n groep/kleur/geslag nie, en dit gaan slegter met die mense nie beter nie...

Wie is ons om n ander uit te wys as nie goed genoeg nie, wie "merk daai vraestel"?

BW.

Ek verwonder my soms oor die selfde ding. Ek lees op van die sogenaamde "Boere" webwerwe en dan wonder ek maar net. Party skel en vloek die Afrikaner, want hulle is dan die soos FW ens. Baie van die werwe beywer hulle daartoe om 'n onafhanklike "staat" te kry vir net so genaamde Boere. Maar, as ek sien hoe die manne onder mekaar baklei en mekaar skel en dan nog meer, mekaar vir spioene uitskel, dan wonder ek of ek graag in so 'n gemeenskap sal wou bly.

Is so 'n staat of republiek regtig 'n werklikheid? Kyk net hoe gaan die ANC aan oor kleinfontein, en dit is maar 'n paar siele in 'n gemeenskap.

Di ePorugese gemeenskap staan by mekaar en ondersteun mekaar, die Italiaanse gemeenskap ens... Maar, die verdomde Boere is erger as die Iere en wil alewig veg. almal wil "baas" wees. en hier sit seker ook die een groot probleem waarmee ons Boere / Afrikaaners ens me sukkel. Ons het dood eenvoudig nie leiers of dan 'n leier nie. Daar is nie iemand wat genoeg respek afdwing om die klomp bymekaar te maak nie.

Unregistered
12-14-2013, 05:04 PM
Thank you for posting! Your post will not be visible until a moderator has approved it for posting.

Dis dan nou hoekom ek liewer nie in teken nie. Verdomp!

Tom
12-14-2013, 06:12 PM
Jannie, ek weet dit is frustrerend. Ekself het hiermee gesukkel. As Baardman maar net tyd kan kry om die probleem te soek. Ek het nie genoeg magtiging om dit te doen nie. Caholt en ander se poste verskyn dadelik. Daar moet dus iets op sommige gebruikers se profiel wees wat veroorsaak dat hulle poste nie dadelik verskyn nie. Ons kan maar net hoop Baardman kry dit spoedig. Ek probeer poste so vinnig moontlik deurlaat, soos in die geval lyk dit my 2 minute, maar soms is ek ure nie by die rekenaar nie en hierdie naweek het ek ook mense, so sal minder by rekenaar uitkom.

Ek stel voor, moet nie inteken nie, soos Staanvas en BW, maar sÍ maar onder aan die pos jou naam, dan weet ons darem wie praat. Ek weet mens vergeet soms, maar jy kan altyd dadelik weer pos en sÍ dit is jy.

Unregistered
12-14-2013, 07:49 PM
Jannie, ek weet dit is frustrerend. Ekself het hiermee gesukkel. As Baardman maar net tyd kan kry om die probleem te soek. Ek het nie genoeg magtiging om dit te doen nie. Caholt en ander se poste verskyn dadelik. Daar moet dus iets op sommige gebruikers se profiel wees wat veroorsaak dat hulle poste nie dadelik verskyn nie. Ons kan maar net hoop Baardman kry dit spoedig. Ek probeer poste so vinnig moontlik deurlaat, soos in die geval lyk dit my 2 minute, maar soms is ek ure nie by die rekenaar nie en hierdie naweek het ek ook mense, so sal minder by rekenaar uitkom.

Ek stel voor, moet nie inteken nie, soos Staanvas en BW, maar sÍ maar onder aan die pos jou naam, dan weet ons darem wie praat. Ek weet mens vergeet soms, maar jy kan altyd dadelik weer pos en sÍ dit is jy.
Cool!
Hier waar ek bly is die infrastruktuur weereens in sy m.oegheid in. Dit gebeur nou weekliks en dan sit ons vir ure sonder krag. Seker maar weer apartheid se skuld... (Jannie)

Unregistered
12-14-2013, 09:14 PM
Julle soek alweer 'n leier. Ons het 'n Leier,

Groete
JFN

Lukas
12-14-2013, 10:17 PM
Iewers mis iemand die punt. Internasionaal word ons volkie as die Boere erken en dit is dalk belangrik. Daar is baie definisies wat oor die Boere toegedig is en een wat ek gehoor het, het gesÍ wanneer hy bid, lyk hy soos al wat ín miserabele bedelaar.

Ek weet nie waarom dit vir julle belangrik is om nou hare oor die besigheid te kloof nie. Afrikaner volk sal die enigste volk in Afrika wees waar Afrika deel van die volksnaam is. Afrikaans is die enigste taal wat na sy kontinent vernoem is. God het ons hier geplant en die wÍreld het ons gedoop. Maak dit van ons iets spesiaals? Ek glo nie.

Sonder God is ons niks en dit is baie belangriker om as kind van God geken te word as om Boer of Afrikaner genoem te word. Ons tyd om as ín eiesoortige volkie geken te word loop uit. Ons kan binnekort deur gelowiges regoor die wÍreld oorstroom word wat ons eiesoortige karakter weereens kan verander.

Mense wat vandag nog hartstogtelik aan ín gedagte vasklou dat ons iets spesiaals in die wÍreld is,is die produk van die ou Nasionale regering se propaganda. Ons is nie sterker as die Engelse nie. Ons is nie slimmer as die Jode nie. Ons is ie witter as die Swede nie. Ons nie meer presies as die Duitsers nie. Ons kon nie eers ons eie voertuie bou soos die Italianers nie. Ons het geen gebou hoŽr as die Arabiere nie. Ons is ook nie tegnologies so gevorderd soos die Sjinese nie. Ons boer nie eers so groot soos die Suid-Amerikaners nie. Wat het ons om op trots te wees en wat maak ons so anders dat ons oor ín naam wil debatteer?

Wie weet wat die toekoms vir ons inhou en wat maak dit saak om oor wÍreldse name te twis. Kan dit ons iets in die sak bring? Ons enigste hoop is om in ons Vader se guns te wees en ons gaan dit nie regkry deur met mekaar oor wÍreldse name te twis of te debatteer nie.
Salig is die vredemakers want hulle sal kinders van God genoem word. Is dit nie wat ons moet doen nie? Om eerder te streef om die sout van die aarde te wees nie? Ons het reeds bewys dat ons sonder ons God, nie op enige ander gebied iets beteken nie.

Unregistered
12-15-2013, 08:01 AM
Amen. Hoekom nie.

Unregistered
12-15-2013, 08:56 AM
Dankie Lukas.

Chris

Unregistered
12-15-2013, 09:50 AM
Ek hoor wat jy se Lukas en jy is reg ek stem volkome saam. Ek sal eerste wil verklaar dat ek n kind van God is, want dit is die belangrikste, dan sal ek wil verklaar dat ek n Boer/Afrikaner is. Ek dink wanneer ons die twee omruil en volskskap eerste wil stel kan daar onderligende probleme soos n verkeerde trots en hoogmoedigheid insluip en jou kelder. Maar die twee gaan ook hand aan hand maw God het die volkere daar gestel en as ek n Boer/Afrikaner is kan ek nie n Zulu dood gaan nie of hoe.
Ek wonder baie of dit die rede is hoekom n oorhoofse Godelose regering oor ons aangestel is nie. Het ons erens vergeet om eers as kinders van God te wees en op te tree, voordat ons in daardie gesindheid dan ons volkskap kan uitleef. Wanneer ons kinders van God is sal ons ook in die regte gesindheid teenoor ander Boere/Afrikaners wees. So ek sien dat jy as kind van God dan ook die reg voorbehou om jou eksklusiewe volkskap met die regte trots mag opneem en uitleef. Hoekom moet jy vir die wereld terug staan en in plaas van om verskoning te vra, met trots se; ja ek is gebore n Boere/Afrikaner!
Wat die twee begrippe betref Boer/Afrikaner ons sal opbouend daarna moet kyk en nie die een die ander minderwaardig maak nie, want of jy dit wil weet of nie altwee is deel van ons volksplanting en op die huidige staduim onlosmaaklik van mekaar. Voorentoe sal tyd leer of een meer gevestig sal raak, maar hoe ook al jy sal dit nie uit die geskiedenis kan vee nie. Laat ons nie afbreek maak nie, maar opbou dit wat ons geerf het, en wanneer ons eerstens kinders van God is, sal ons as volk erken word, waneer ons ook ons eksklusiewe volkskap uitleef. Staan vas

Tom
12-15-2013, 10:02 AM
Lukas, jy praat weer bietjie snaaks. Eers sÍ jy die term Boer is die enigste ding wat aan ons n bestaansreg in Afrika gee en dan maak jy dit weer af as nie belangrik nie. Ek weet nie waarom nie maar glo jy het baie goeie redes daarvoor. Een daarvan kan ek insien. Die tyd is nog nie reg nie.

Dat ons nie spesiaal is nie, hang af van uit watter hoek jy daarna kyk. Ja, ons is niks spesiaal in ons vermoŽns nie. Ons is nie hierdie vreeslike vegters, soos daar heuning om ons mond deur die Engelsman gesmeer word nie. Inteendeel, ek haat sulke aanhalings soos deur Montgomery en Doyle gemaak is. Soos jy noem, is ons op ander terreine ook nie iets besonders nie. Dit dan alles sovÍr menslike vermoŽns aangaan. Maar wanneer dit by die geloof kom, stem ek nie meer saam nie.

Soos ek gesÍ het, ons ook nie uitverkies in die geloof as n spesiale volk wat spesiale optrede kan verwag m.b.t. die redding van die mens nie. Daardie gedeelte is baie spesifiek en sÍ duidelik, ALMAL wat Jesus as die messias aanvaar en aanneem. Waar ons egter wel spesiaal is, is ons is die enigste hedendaagse volk met wie God n verbond aangegaan het. Die verbond van Bloedrivier, wat ons more weer herdenk. Hierdie verbond is met die Boere Volk.

Dan is dit ook vir buitelandse besoekers so duidelik dat ons n gelowige volk is. Onsself is in die ding en dit is vir ons niks snaaks nie en kan dit nie sien nie. Maar dit staan uit vir die res van die wÍreld. Kyk wat sÍ die uitruil studente byvoorbeeld. Ons geloof en toepassing van die geloof, is die enkele grootste ding wat hulle opval. In die lande waar hulle vandaan kom is daar nie sprake van nie.

Hierdie dinge maak egter nie van ons iets spesiaal, in dat ons beter is as ander mense nie. Nee, inteendeel, ons is soveel meer bewus van ons swakheid en afhanklikheid van God, daardeur.

Dan die ander besware wat jy teen ons bring. Waarom is ons nie eerder vredemakers en die sout van die aarde nie? My antwoord, MAAR ONS IS! Daar is die klein groepies fanatiese onder ons, maar dit is nie die Volk nie. Die Volk is die oorgrote meerderheid blankes daarbuite. En hoe tree hierdie blankes op? As hulle nie vredemakers was nie, was hier lankal n bloedbad. Was hulle nie die sout van die aarde nie, was hierdie land lankal n Zimbabwe of erger.

Sonder God is ons niks en dit is baie belangriker om as kind van God geken te word as om Boer of Afrikaner genoem te word.
Hierdie is absoluut waar, maar ook n gelaaide stelling. Ons moet 'iets' genoem word. Waarom ons erkende naam gaan verander? Waarom gaan peuter aan die naam wat die wÍreld ons mee ken? Waarom gaan peuter aan die enigste ding wat aan ons n bestaansreg op hierdie kontinent gee? Hoe duidelik moet dit dan nou wees dat dit die agenda van die NWO en The Crown is? Die feit dat die wÍreld so hard baklei om hierdie naam uit te wis, die Boervolk wortel en tak uit te roei, moet tog vir jou iets sÍ?

Ek verkondig nie begin n naam oorlog nie. Allermins. Die wat nog Afrikaner genoem wil word, is welkom daartoe. Die wat nog nie verstaan nie, is binne hul goeie reg. Ek gaan nie met hulle baklei nie, ons is vredemakers. Dit is egter ons wat weet, se taak om ons geskiedenis aan mekaar te vertel en te leer. Dit wat vir soveel jare onder die mat ingevee is, moet in die oopte kom, almal moet weet. Ons wat weet moet n voorbeeld stel en nie ons broers wegjaag nie. Slegs soos om soos die kinders van God, wat ons is, op te tree en te leef, sal ons hulle help om die skaamte wat hulle in hul ronddra, te oorkom.

Ek is trots Boer en weier om my van my eie te laat afsien deur die optrede van n klein groep fanatikusse. Jy kry hulle in elke volk en nasie. Verander enige van die ander volke of nasies hul naam, omdat hulle skaam is vir die ongewenste onder hulle?

Om terug te kom na my openings paragraaf. Die ander rede is seker om die forum te beskerm. Daarvoor het ek ook begrip. Die antwoord is dan seker om hierdie tipe drade kort te hou. Ons kan eerder meer drade oopmaak wat ons geskiedenis vertel, eerder as om die bul so by die horings te pak.

Tom
12-15-2013, 10:18 AM
Staanvas, ek stem met jou saam, maar hieroor is ek nie so seker nie.

maar hoe ook al jy sal dit nie uit die geskiedenis kan vee nie.

Daar is n volle aanslag aan die gang. Gaan Google bietjie Anglo Boere Oorlog en sien die Wiki bladsye daaroor. Daar is n besliste poging om die term te verander na die Suid Afrikaanse oorlog. Dit is maar een voorbeeld. Die aanslag is fel en die naam Boer moet ten alle koste verwyder/vernietig word. Soos ek gesÍ het, dit is die Volksmoord wat aan die gang is.

Boere, word wakker! Jy is uit jou land uit verneuk omdat jy gesÍ het, wat maak dit saak? Gaan jy toelaat dat jy uit jou God gegewe identiteit ook veneuk word deur die selfde antwoord te gee? Wat maak dit saak?

Lukas
12-15-2013, 11:30 AM
Tom. Lees my twee plasings saam. Miskien sal jy dan sien. Maar op die oomblik is jy besig om mense weg te stoot wat uiteindelik op hulle eie tyd in die kraal sal of sou kom. En jy maak n foutjie. Ons mense is nie so gelowig as wat jy dink nie. Ek sien dit elke dag. Daar is n redelike getal onder ons wat Bybel lees en wat af en toe kerk toe gaan en wat in God glo. Maar die wat God self glo is bitter min. Dit is die wat in God glo en wat God self nie glo nie. Dit is hulle wat goed wat in God se hand is, namens God wil regstel.

Niemand is ín strateeg soos wat God is nie. Daar is mense op ander webblaaie en face-boeke wat oor die naam baklei. Miskien het God dit op hulle harte gelÍ, maar ek kan nie oordeel nie. Maar wat ek weet is dat Afrika ons Boer naam in die wÍreld in stand sal hou.

Tom ek hou nie daarvan dat jy sÍ die Boere moet wakker word nie. God sal Sy kinders self wakker maak. Sy kinders is die wat Hom glo en nie die wat in Hom glo nie. En elke keer wat jy dit op hierdie blad probeer doen, jaag jy mense weg, eerder as om hulle nader te trek.

AKSKA is nie ín politieke blad nie. AKSKA staan vir Afrika-Kriminele-&-Sosiale-Kode-Analiste. Die gereedskapstuk wat aan ons gegee is om gewelddadige aanslae voor die tyd raak te sien en te voorkom, kan jy wat Tom is, vandag omdat jy toegang tot AKSKA se wÍreld het, ook aan die AKSKA ondersoeke sien wat die afgelope tyd gedoen is.

Wanneer jy mense met jou Boer, Boer beroep, wegjaag omdat hulle nie op hierdie stadium kan insien dat die wÍreld hulle in elk geval as Boere sien nie, ontneem jy ons ín geleentheid om die waardevolle werk te doen waarvoor ons geroepe is. En ons werk is nie net om mense weerbaar teen aanvalle te maak nie. Ons werk is hoofsaaklik ook ín sendingwerk omdat ons mense leer en wys, hoe om God self ook te glo.

Tom dit is wat vir ons belangriker is. Nie om Boere van mense te maak nie, maar om van mense gelowiges te maak. En wanneer die oproep om Boer te wees, inmeng in ons werk, kies ek my werk en is ek bereid om die Boer naam af te sweer, solank ek mense tot die waarheid kan lei.

As dit wat ek sÍ teen jou murg indryf, is jy welkom om jou Boer beroep op die Boere webblaaie voort te sit. EK hoop dat die saak nou hiermee afgesluit is.

Unregistered
12-15-2013, 01:36 PM
En daar het jy dit, uit die "perd" se bek. Kaunda sÍ hy't met die "Boere" onderhandel.

Mourners enjoy Kaundaís address

December 15 2013 at 11:28am

Qunu - Many guests at the funeral service of Nelson Mandela enjoyed the animated vote of thanks given by former Zambian president Kenneth Kaunda in Qunu on Sunday.
Loud laughter was heard when Kaunda referred to the apartheid-era National Party, led by FW De Klerk, as the "Boer" party.
As his address ran over time, ANC deputy president Cyril Ramaphosa walked up to the podium to signal to him to wrap up.
Kaunda got the audience giggling when he protested, saying people were "trying to control an old man who fought the Boers".
Ramaphosa shrugged and smiled.
Kaunda took the opportunity to remind the apartheid government of its shameful treatment of Mandela and his fellow men.
"I had a chance to meet a number of friends of the boer company. I spent three nights with [former prime minister John] Vorster on a train [stationed on the railway bridge over Victoria Falls, which separates Zambia and Zimbabwe]," Kaunda said.
"I asked the prime minister to please release Nelson Mandela and his colleagues and come together in discussions. It came to nothing.
"Then came another boer leader - I think he was called [PW] Botha - to discuss the future of South Africa together. I didn't succeed and it also came to nothing.
"Then came my meeting with FW de Klerk... and, after a few hours, I called a press conference where I said: 'I think I can do business with this man'. Thank goodness he released this great man."
Kaunda then quoted from the Bible before ending his speech with an Amen.
Mandela's grandson Ndaba Mandela left the funeral service venue shortly afterwards to prepare for the burial ceremony. - Sapa

{{Jannie ant in teken werk nie!}}

Unregistered
12-15-2013, 01:47 PM
Nogal heel gepas by ons Gesprek hier oor. Kaunda en Banda was uitstekend. Hy het ook nog iets gesÍ waarvan ons herhinder kan word maar dis vir n ander draad. Ek vlieg ook nou af van die draad.

Unregistered
12-16-2013, 07:49 AM
Staanvas, ek stem met jou saam, maar hieroor is ek nie so seker nie.

Daar is n volle aanslag aan die gang. Gaan Google bietjie Anglo Boere Oorlog en sien die Wiki bladsye daaroor. Daar is n besliste poging om die term te verander na die Suid Afrikaanse oorlog. Dit is maar een voorbeeld. Die aanslag is fel en die naam Boer moet ten alle koste verwyder/vernietig word. Soos ek gesÍ het, dit is die Volksmoord wat aan die gang is.

Boere, word wakker! Jy is uit jou land uit verneuk omdat jy gesÍ het, wat maak dit saak? Gaan jy toelaat dat jy uit jou God gegewe identiteit ook veneuk word deur die selfde antwoord te gee? Wat maak dit saak?

Tom net so min as wat die Crown die reg het om grond op te eis as sy eie het die Boer, Tswana, Zulu, ens.
God het ons nie die identiteit as Boer gegee nie die Crown het en ons het dit aanvaar net soos swartmense kaffer aanvaar het.

Unregistered
12-17-2013, 08:46 PM
44 Kan ek jou vra wie het die swartman die naam "kaffer" gegee en wat dit beteken? Staan vas

Unregistered
12-17-2013, 09:29 PM
Wyse raad uit Titus 3. Die hele hoofstuk is van toepassing maar veral vers 8 en 9 vers 10 help ook.

Ta ta.

Unregistered
12-17-2013, 09:40 PM
Die woord kom van die Arabiere af. Dit beteken ongelowige.

Unregistered
12-17-2013, 09:52 PM
Jy is reg.

Unregistered
12-17-2013, 10:18 PM
46 wat probeer jy se met die Woord wat jy aanhaal, in jou eie woorde asb.

Unregistered
12-18-2013, 05:36 AM
The opinions stated here, are mine and mine alone and do not reflect the opinions of Akska.
I have purposely written this piece in English, so any of the black community who reads this, can know it comes from an English speaking South African.

The Boer-Afrikaner debate is one that will continue and hopefully an answer will be found to satisfy all. To me, the one quality that the Afrikaans speaking white community displays is one of deep compassion. We all know of the genocide list that has been compiled and is continuing to be compiled over the years. Not once have I ever read of the white Afrikaans speaking community taking umbrage to white English speaking victimsí names being added to the list. I have not seen glee, joy, or Ďkry vir jouí, ever written when comments are added to the list. I find that the most humbling and awesome quality a downtrodden peoples can display during such a time of adversity.

To the Zulu community, one can only say shame on you. You came to a Gelofde dag remembrance on 16th December 1866 to make a pact or treaty with the Boere. You said that there will be no more war between the two and you lied. The Boere have upheld this treaty, but you have not. It is a heart-ache and a horror that you have unleashed upon a community who extended a hand of friendship to you. To blame the British for dragging you into the ABO and changing things, I say not so. You joined forces with a corrupt peoples who have never held your interest at heart. You continue to commit atrocities in the name of a pagan god, and spill innocent blood in Africa. You could have been a mighty nation, a nation accepted by God, as God tells us in the Bible that Israel is not to be so haughty, as God can call any nation to himself, even from a stone. You were called by the look of things, but have not committed yourself to the living God. If prophesy is be understood, you will rise to be a mighty warrior, but you will disappear. Take care that you as a nation are not written out of the Book of life. The bucket of blood seen falling over, does not necessarily mean it is the blood of the White tribe of Africa.

Ek wil graag aan almal Ďn Geseende kerfees wens, en Ďn voorspoedige 2014.

478

Unregistered
12-18-2013, 06:42 AM
Tit 3:7 So is ons dan deur sy genade vrygespreek en het ons erfgename geword van die ewige lewe wat ons verwag.
Tit 3:8 Dit is 'n betroubare woord. Daarom wil ek hÍ dat jy van hierdie dinge met groot nadruk moet getuig, sodat diť wat tot geloof in God gekom het, hulle op goeie werk kan toelÍ, werk wat goed en nuttig is vir die mense.
Tit 3:9 Maar jy moet jou nie inlaat met dwase strydvrae en geslagsregisters en met getwis en stryery oor die wet van Moses nie, want dit is nutteloos en sinloos.
Tit 3:10 Met iemand wat na twee vermanings nog skeuring veroorsaak, moet jy niks te doen hÍ nie,

Ek gaan nie name noem nie. Ek dink elkeen moet sy skrywes weer deurlees en oordink of hy die skrif as 'n vermaning moet sien. Is 'n geslagsregister enigsens belangrik? Maak dit rerig saak of jy jouself as 'n boer, zoeloe of afrikaner sien? Is dit werd om ons te vererg oor die onderwerp?

Unregistered
12-18-2013, 08:02 AM
# 51 Ek kan net Amen daarop se.

Unregistered
12-18-2013, 08:11 AM
To both #50 and #51, excellent post!

Unregistered
12-18-2013, 08:46 AM
51 Dankie vir die Woord. Dit laat n mens inderdaad na alles in perspektief kyk. My gevolgtrekking is dat of ons as n volk gesien word in watter lig ook al of ons regeer en of ons verkneg word God is in beheer. Waar ons die pad afdwaal sal God ons weer kom Herder. Wat eerste saak maak is dat ons moet deel raak van God se volk. Ek glo die werke van God kan nie volgens Sy raadsplan deur geen mens ongedaan gemaak word nie. So wat die wereld ook na ons toe gooi, God hou ons regop. Ek het voorheen gese dat ek christelike nasionalisme aanhang, maar wanneer die nasionalisme my van God afalig maak, sal ek die nasionalisme ook verloor sodat ek God kan wen. Ek glo net dat ons in n tyd lewe van groot misleiding en afgodsdiens en daarom moet ons ook versigtig wees wanneer daar met n heuningkwas geverf word. Dit is ook ons plig om die waarheid bloot te le, en soos jy te vermaan. Dankie ook vir dit en ons moet almal in die tyd saam bid dat God ons wysheid sal gee, sodat ons onderskried sal kan maak. Staan vas