PDA

View Full Version : Wat het Siener van Rensburg nie gesien nie?

432
12-14-2013, 01:52 PM
Vandag is dit agt dae sedert Mandela dood is en een dag voor sy begrafnis. Hierdie is die oomblik van waarheid vir die ď boere doomsday preppersĒ onder ons.

In Ďn tyd soos die is dit belangrikker om te weet wat Siener nie gesien het nie as wat hy wel gesien het.

Ek maak die draad oop om die mites en onwaarhede wat in Siener se naam versprei word te ontbloot. Dit kan vir party mense van lewensbelang wees, veral as jou inligting nog uit die pen van 'n moontlike agent provokateur kom!

Ek wil mense dus uitnooi om die onderwerp te bespreek. Let wel slegs,"wat hy nie gesien het nie".

As jou opinie is dat alles van Siener 'n klomp bog is moet dit asb nie op die draad deel nie, dit gaan my nie vermaak nie en definitief nie tot opbou wees van die wat daarin glo nie.

Ek skop af met Ďn aanhaling van Andries Raath:

Andries Raath, regsprofessor aan die Universiteit van die Vrystaat en skrywer van "Niklaas van Rensburg Die Siener" sÍ:

1. Daar bestaan geen opgetekende en bevestigde visioen van ín ďnag van die lang messeĒ nie.
2. Geen visioen van die dood van oudpres. Nelson Mandela verskyn onder die bevestigde visioene nie.
3. ďMyns insiens is dit ín gefabriseerde en fiktiewe visioen wat deur sommige mense misbruik word om geloofwaardigheid aan hul fabriserings te gee,Ē sÍ hy.
4. ďDis jammer die naam en reputasie van ín eerbare mens soos Niklaas word so misbruik.Ē

Unregistered
12-14-2013, 06:25 PM
Ek het siener se boek te lank terug gelees om alles presies te onthou. Ek weet die nvlm visioen bestaan nie en dit is wat my bang maak vir die eerste skrywer se boeke! As daar oor een ding gelieg is ,hoeveel ander groot visioene is nie sy eie stories nie! Ek wil graag siener se visioene glo maar sy skrywer maak dat ek die dinge vat soos dit kom en nie soos die skrywer se dit kom nie! As iemand regtig die kennis het sal dit vir my great wees as julle meer lig kan werp op n paar punte.
. Het hy niks gese van n nagaanval op johannesburg nie?
. Is mandela se dood regtig net die skrywer se eie storie(want dan het hy nie te sleg geraai nie).
. Is die vlamme wat uit mandela se graf kom ook net die skrywer se eie visioene?
. Is die klien kaffertjie(ek skryf dit soos ek dit onthou) wie se skaduwee se skild oor die land val nie malema nie of is die visioen ook n leun.
. Die emmer bloed, die volk wat dinge in sy eie hande neem en die vierkleur wat wapper oor n vrye volk. Eg of n leun?
. Duitsland se briewe?
432 ek hoop nie ek stuur in n ander rigting as wat jy beoog het nie. as ek doen stop my asb net hier.
ps. verskoon asb my spelling!!

Tom
12-14-2013, 07:19 PM
Het hy niks gese van n nagaanval op johannesburg nie?
Nee, hy het niks daarvan gesÍ nie, selfs Johanna Brandt, het niks daaroor gesÍ nie. Ek weet nie of jy bewus is daarvan nie, maar JB het n hele 5de visioen wat heeltemal vervals is. Daar bestaan nie so n visioen nie. Maar dit is n ander storie vir n ander draad. Die groot ding is dat JB se visioen die raamwerk gegee het vir die nag aanval en Siener is manipuleer om dit te beaam.

Is mandela se dood regtig net die skrywer se eie storie(want dan het hy nie te sleg geraai nie).
Ek verstaan nie regtig met wat jy bedoel deur te sÍ 'dan het hy nie te sleg geraai nie' Wat het hy reg geraai? Dat Mandela gaan sterf? Dat dit n groot gedoente gaan wees? Onthou, hy het daardie boek omtrent '94 laat verskyn. Dit was toe geen geheim meer dat die Mandela begrafnis n groot gedoente gaan wees nie. Ons weet wel reeds dat hy nie in n glas kas uitgestal was nie en nie 7 dae in staatsie gelÍ het nie. Hy het wel in staatsie gelÍ, maar dit is niks snaaks nie. Daar is selfs n woord daarvoor.

Is die vlamme wat uit mandela se graf kom ook net die skrywer se eie visioene?
SovÍr ek weet, is daar n visioen oor n gat en vlamme, maar dit het niks met Mandela se begrafnis te doen nie. Dit is waarskynlik net lekker aandik en met die vark gooi. Dit sal ons binne n paar dae kan bevestig, eintlik more al, want as n gat toegegooi is, kan daar nie meer vlamme uitslaan nie, want dit is nie meer n gat nie? Maar ons sal maar n paar dae moet gee vir die beeldspraak se onthalwe.

Is die klien kaffertjie(ek skryf dit soos ek dit onthou) wie se skaduwee se skild oor die land val nie malema nie of is die visioen ook n leun.
Ek dink daar is so iets, maar dit is spekulasie oor wie dit sal wees. AS het oorspronklik gesÍ dit is Mandela. Ek onthou egter nie meer so goed oor die een nie, 432 en ander kan ook help.

Die emmer bloed, die volk wat dinge in sy eie hande neem en die vierkleur wat wapper oor n vrye volk. Eg of n leun?
Volgens FH Pretorius is dit n leun. (Die emmers bloed gedeelte) Ek kan nie n skakel gee nie, want almal wat leef en beef het seker gaan lees en die bandwydte is opgebruik, tot volgende maand. Mnr. Pretorius betaal self vir dit en fondse is beperk.

Die vierkleur wapper weer is skynbaar waar.

http://artikels.sienervanrensburg.co.za
Of
http://sienervanrensburg.co.za

Duitsland se briewe?
Jy sal meer moet uitbrei oor wat jy bedoel en verstaan onder dit. Daar is wel iets oor briewe, maar die verklaring is blykbaar op n ander vlak as wat algemeen aanvaar word.

Ek wil my nie uitgee as n Siener kenner nie. Ek het maar net omtrent al die boeke van die verskillende skrywers gelees. (AS, Raadt, Pretorius) Boonop raak my geheue ook maar verroes.

Dan wil ek nog by die lysie byvoeg van wat ek dink nie waar is nie.

Koeberg ontplof.
Jan Kempdorp ontplof.
Die Skaapkop diamant.
So baie verskillende emmers bloed wat omval.

Kyk, niks van hierdie goed is onmoontlik nie, maar ons kan nie wys hier het Siener dit voorspel nie. Dit is visioene wat gemaak pas is aan die vertolking wat daaraan gegee is. Die skaapkop diamant is blykbaar net eenvoudig versin? Koeberg kan wel iets mee gebeur, ek verstaan dit is egter op die ergste n 'meltdown' en gevolglike bestraling, nie n ontploffing nie. Feit bly dit is baseer op n 'liggie gaan dood'. Hoe op aarde kom jy nou by so n verklaring uit? Jan Kempdorp het ons in die weermag al oor bespiegel uit ons eie, daar was toe nog nie n Siener boek nie.

Unregistered
12-14-2013, 07:46 PM
Dankie Tom! Ek is bewus van JB se 5de visioen leun. Die mandela ding is soos jy verduidelik! Die Duitse briewe was blykbaar om die regering n ultimatum te gee. Kan nie onthou tov wat nie. Die briewe het ook blykbaar iets te doen met die hulp wat die boere Duitsland sou gee toe die unie Engeland wou help teen Duitsland! Dis regtig jammer dat AS soveel snert kwyt geraak het en dit sal ook mos nou weer die enigste skrywer se siener boek wees wat ek gelees het! Soveel mense het al houe gevat oor sy valsheid!!

Unregistered
12-14-2013, 09:14 PM
Die eerste ding om van kennis te neem is dat daar basies drie skrywers is wat deesdae oor Siener skryf:

#2 jy noem dat jy Siener se boek lank terug gelees het, dit maak Ďn baie groot verskil watter skrywer se boek jy gelees het. Daar is basies drie skrywers wat deesdae oor Siener skryf Andries Raath, Adriaan Snyman en Frik Pretorius.

Andries Raath skryf al die langste van almal oor Siener, hy het Ďn akademiese inslag en konsentreer nie veel op uitlegte nie. Beide die ander twee skrywers haal uit Raath se boeke aan.

Frik Pretorius gebruik slegs bestaande aangetekende visioene en konsentreer op die uitleg daarvan.

Adriaan Snyman intrepeteer bestaande opgetekende visione en fabriseer ter selftertyd nuwes.

Adriaan Snyman is die enigste skrywer wat enigiets oor die nagaanval op Johannesburg geskryf het behalwe vir Annalize Morgan. Dit is Adriaan Snyman se vrou se naam en nooiensvan sowel as haar skuilnaam as skrywer. Adriaan Snyman se vrou het die boek oor Johanna Brandt geskryf en Ďn vyfde visioen ingewerk wat ooreenstem met Adriaan Snyman se nagaanval op Johannesburg.
Siener het niks van Ďn nagaanval op Johannesburg gesien nie.

Almal moet eenmaal doodgaan, Mandela ook. Siener het egter niks van hom gesien of gese nie. Adriaan Snyman hoef nie 'n profeet te wees om te weet dat Mandela tot sterwe sou kom nie. Soos Tom noem, Snyman het eers ernstig oor Siener begin skryf nadat Mandela weer op die toneel verskyn het.

Die vlamme uit die graf is ook Snyman se versinsel.

Siener het nie Ďn klein swart kaffertjie gesien nie. Hy het Ďn dreigende swart kryger gesien wat uit die gras opstaan en weer in newels/mis verdwyn. Snyman versuim telkens om die laaste deel waar die kryger in die mis verdwyn aan te haal. Die deel van die visioen waar die kryger verdwyn sonder om aan te val en verdwyn word gladnie deur Snyman genoem nie.

Die volgende stelling is net so waar soos die Da Vinci Code. ďDie emmer bloed, die volk wat dinge in sy eie hande neem en die vierkleur wat wapper oor n vrye volkĒ. Siener het nooit gesien dat die volk teen die swart regering gaan opruk nie.

Duitsland se briewe of blou briewe. Siener het dit gesien. Dit het niks met die swart regering te doen nie.

432
12-14-2013, 09:18 PM
Dis ek wat die vorige plasing gemaak het.

Ek dink ek moet die volgende beter verduidelik.

“Die emmer bloed, die volk wat dinge in sy eie hande neem en die vierkleur wat wapper oor 'n vrye volk”

Siener het glo gesien dat die vierkleur weer gaan wapper, dis die titel van een van Prof Raath se boeke.

Om dit egter in een sin met die emmer bloed en die volk wat dinge in eie hande neem te noem maak dit 'n halwe waarheid en erger as 'n leun. Dit laat dit klink of die Boervolk sy vryheid van swart onderdrukking bekom deur te rebeleer deur dinge in eie hande te neem. Dit impliseer dat bloed in die proses sal vloei.

Dit is sulke halwe waarhede wat daarvoor verantwoordelik is dat mense soos die boeremag lede dinge in eie hande geneem het deur Mandela te probeer vermoor sodat die volk kan vry wees. Dit het hulle in die tronk laat beland.

Die res van ons moet nie dieselfde fout nie!

Unregistered
12-14-2013, 09:36 PM
Dankie 432! Wat is jou opinie oor siener self? En as jy my sou aanraai watter skrywer volgens jou is naaste aan die waarheid! Eindlik het AS my so n swak smaak oor siener gegee dat ek nie regtig meer belangstel nie! Maar ek weet dis nie siener nie, dis die skrywer!

432
12-14-2013, 10:24 PM
Siener was 100% akkuraat met sy voorspellings en hy het 'n onberispelike lewe gelei.

Niemand het soveel geskiedkundige feite soos Prof Raath bymekaargesit nie, in my opinie is hy akademies die sterkste van almal, vir naslaan en navorsing oor visioene is sy werk baie goed.

Frik Pretorius gebruik slegs erkende opgetekende visioene en intrepeteer dit. Tussen die drie is hy die enigste een wat die gawe gekry het om die visioene te intrepeteer.

Adriaan Snyman is 'n hele ander storie. Hy probeer om op Prof Raath se vlak te beweeg en terselftertyd visioene uit te le. In my opinie is hy 'n vervalsing in albei areas. Ek wonder somtyds of hy nie 'n agent provokateur is nie.

432
12-14-2013, 10:54 PM
Daar is 'n artikel oor Siener in more se rapport:

http://www.rapport.co.za/Suid-Afrika/Nuus/Siener-se-niks-van-nag-van-lang-mes-20111008

Johannes de Villiers
Niklaas ďSienerĒ van Rensburg het nooit ín ďnag van die lang messeĒ voorspel nie, maar van die voorspellings wat hy wťl gemaak het, wag nog om bewaarheid te word.

So skryf prof. A.W.G Raath, historikus aan die Universiteit van die Vrystaat, in waarskynlik die mees omvattende stuk navorsing oor Siener wat nůg gepubliseer is.

Raath se boek, Niklaas van Rensburg, Die Siener, is pas by die Clover Aardklop-kunstefees bekend gestel en is die produk van drie dekades se navorsing wat Raath oor Van Rensburg gedoen het.

Die boek bevat fotoís van Van Rensburg wat nog nie voorheen gepubliseer is nie en inligting wat op sy visioene Ė soos hy dit self aan vriende en naasbestaandes vertel het Ė gegrond is.

Aan Rapport het Raath die afgelope week gesÍ deur die jare het talle publikasies (wat op tweedehandse of apokriewe inligting oor Van Rensburg steun) ín vals beeld van die ou Boereprofeet geskets as ín soort Nostradamus-figuur wat ďkristalbalĒ-voorspellings gemaak het. Baie dikwels is sy voorspellings misbruik om (dikwels ekstremistiese) politieke agendas te dien.

Daarenteen skryf Raath in sy boek die volgende:

* Van Rensburg het opgetree binne die ďChristelike mistiekĒ Ė ín tradisie wat in die geloofslewe van sommige Voortrekkers en hul afstammelinge aanwesig was en wat behels het dat die sien van visioene en voorbodes onder diť mense ín relatief volop verskynsel was.

* Onder Van Rensburg se opgetekende visioene was daar geen een wat redelik geÔnterpreteer kan word as ín voorspelling dat swart mense eendag tot ín massa-opstand sal oorgaan om wit mense uit te moor nie. Trouens, daar bestaan geen rekord ouer as 1996 wat beweer dat Van Rensburg so iets voorspel het nie.

* Hoewel heelwat van Van Rensburg se voorspellings gekoppel kan word aan gebeure wat reeds plaasgevind het, is daar sommige wat nog onvervuld is, vernaamd dat daar ín groot wÍreldoorlog voorlÍ waartydens Duitsland as ín wÍreldmag na vore sal tree.

* Van Rensburg het in een van sy visioene gesien dat genl. Louis Botha, die destydse staatshoof, selfmoord sou pleeg. Hoewel die amptelike geskiedenis lui dat Botha nŠ ín siekbed aan natuurlike oorsake dood is, is daar omstandigheidsgetuienis (onder meer die ongewone aard van Botha se begrafnis) wat deur sommige as ín bevestiging gesien sou kon word dat Van Rensburg se voorspelling akkuraat was.

Unregistered
12-14-2013, 11:01 PM
Dankie 432! Is Frik die ou wat volksveraad geskryf het?

432
12-14-2013, 11:06 PM
Nee dit was Advokaat PJ Pretorius.

Unregistered
12-14-2013, 11:44 PM
O ja dis reg! Dankie 432!

Groetnes

Unregistered
12-15-2013, 12:47 PM
Daar is 'n artikel oor Siener in more se rapport:

http://www.rapport.co.za/Suid-Afrika/Nuus/Siener-se-niks-van-nag-van-lang-mes-20111008

Johannes de Villiers
Niklaas ďSienerĒ van Rensburg het nooit ín ďnag van die lang messeĒ voorspel nie, maar van die voorspellings wat hy wťl gemaak het, wag nog om bewaarheid te word.

So skryf prof. A.W.G Raath, historikus aan die Universiteit van die Vrystaat, in waarskynlik die mees omvattende stuk navorsing oor Siener wat nůg gepubliseer is.

Raath se boek, Niklaas van Rensburg, Die Siener, is pas by die Clover Aardklop-kunstefees bekend gestel en is die produk van drie dekades se navorsing wat Raath oor Van Rensburg gedoen het.

Die boek bevat fotoís van Van Rensburg wat nog nie voorheen gepubliseer is nie en inligting wat op sy visioene Ė soos hy dit self aan vriende en naasbestaandes vertel het Ė gegrond is.

Aan Rapport het Raath die afgelope week gesÍ deur die jare het talle publikasies (wat op tweedehandse of apokriewe inligting oor Van Rensburg steun) ín vals beeld van die ou Boereprofeet geskets as ín soort Nostradamus-figuur wat ďkristalbalĒ-voorspellings gemaak het. Baie dikwels is sy voorspellings misbruik om (dikwels ekstremistiese) politieke agendas te dien.

Daarenteen skryf Raath in sy boek die volgende:

* Van Rensburg het opgetree binne die ďChristelike mistiekĒ Ė ín tradisie wat in die geloofslewe van sommige Voortrekkers en hul afstammelinge aanwesig was en wat behels het dat die sien van visioene en voorbodes onder diť mense ín relatief volop verskynsel was.

* Onder Van Rensburg se opgetekende visioene was daar geen een wat redelik geÔnterpreteer kan word as ín voorspelling dat swart mense eendag tot ín massa-opstand sal oorgaan om wit mense uit te moor nie. Trouens, daar bestaan geen rekord ouer as 1996 wat beweer dat Van Rensburg so iets voorspel het nie.

* Hoewel heelwat van Van Rensburg se voorspellings gekoppel kan word aan gebeure wat reeds plaasgevind het, is daar sommige wat nog onvervuld is, vernaamd dat daar ín groot wÍreldoorlog voorlÍ waartydens Duitsland as ín wÍreldmag na vore sal tree.

* Van Rensburg het in een van sy visioene gesien dat genl. Louis Botha, die destydse staatshoof, selfmoord sou pleeg. Hoewel die amptelike geskiedenis lui dat Botha nŠ ín siekbed aan natuurlike oorsake dood is, is daar omstandigheidsgetuienis (onder meer die ongewone aard van Botha se begrafnis) wat deur sommige as ín bevestiging gesien sou kon word dat Van Rensburg se voorspelling akkuraat was.

LET WEL: Hierdie berig is al twee jaar oud.

432
12-15-2013, 03:24 PM
Nieteenstaande ewe waar.

Unregistered
12-15-2013, 08:06 PM
Ek is nie seker nie en vra asb insae?
Sien hierdie ouens net waarskuwings of sien hulle goeie nuus ook?

BW.

Unregistered
12-15-2013, 08:30 PM
Die rede vir hierdie draad is om die onwaarhede van Snyman se vertolkings aan die lig te bring en het niks met goeie of slegte nuus te doen nie. Maar as jy mooi kyk en sien wat hy nie gese het nie is dit mos goeie nuus, of hoe?

Unregistered
12-15-2013, 08:51 PM
Dit is so, maar daar is mense wat in van sy stories glo en het fisiese sowel as kapitale energie ingesit om die gevare wat hy (en ander) van praat te probeer voorkom. Is dit maar n geval van "a fool is born every ...?

BW

432
12-15-2013, 09:13 PM
Ek het vir Frik Pretorius gevra om iets saam te stel oor die valse visioene van Siener wat tans in omloop is, ek het dit al vir 'n paar dae. Ek wou julle nie voortydig uit die water uit bom nie.

FH Pretorius:

Ons het nou uiteindelik die punt bereik waaroor Adriaan Snyman so baie te sÍ gehad het, en dit oor die begrafnis van Mandela. As daar ooit 'n Nag Van Die Lang Messe gaan wees, sal dit voor of op 22-25 Desember 2013 moet (begin) realiseer.

En ek hoop Lukas se lesers het al die baie hersienings wat Snyman oor die jare van sy 'waarheid' gepubliseer het gebÍre, want hulle gaan dit nodig kry om sy spoor van leuens en bedrog na te spoor. Want dit is waarop hy staatgemaak het, dat sy lesers nou al sou vergeet het wat hy oorspronklik oor hierdie storie gesÍ het.

As ek reg onthou het Snyman oorspronklik die volgende (baie kortliks gestel) oor Mandela se dood en begrafnis te sÍ gehad:

(a) Hy sal na sy dood vir 'n tydperk van sewe dae in 'n glaskis in staatsie lÍ in Pretoria.
(b) Die presiese plek hiervoor was soms die Uniegebou, maar soms selfs ook Kerkplein gewees. Ek het nogal baie gewonder oor hoe die nodige infrastruktuur hiťrvoor ingerig sal word, maar dit nou daar gelaat. Hulle het in elk geval 'n plan daarmee gemaak.
(c) Hy sal op dag sewe met volle eerbewys in die heldeakker in Pretoria begrawe word.
(d) Dan sal daar 'n onheilige en doodse stilte oor die land neerdaal, en in hierdie tyd sal daar vlamme en vuur vanuit die graf oor die land versprei.
(e) Hierdie vlamme sal die teken wees dat die swart massas die blankes sewe dae later in een enkele nag van bloeddorstige haat uit hul huise sleep en op die wreedste wyse met kapmesse doodmaak.

Nou, kom ons kyk na wat intussen in die land gebeur het, en ook wat NOU besig is om in die praktyk te gebeur. Dit sal tog vir ons 'n idee kan gee van hoe haalbaar Snyman se storie werklik is.

(a) Jy weet (onder andere) dat ek my oor die jare baie sterk uitgespreek het teen hierdie storie. Die laaste keer was in 'n artikel met die titel: ART 071: 2013-08-10 Ontspan nou maar, die Nag Van Die Lang Messe is amptelik afgestel! My artikel was in reaksie op 'n vraag wat ek van 'n vriend ontvang het. Hy het, net soos ek later, in 'n artikel van Snyman in Vaandel raakgesien dat Snyman in werklikheid besig was om BAIE vinnig om te swaai en terug te staan van sy maaksels oor die NVDLM! Ek het dan ook in hierdie artikel daarop gewys dat die feit dat Mandela maar net nie wil doodgaan nie in werklikheid 'n BAIE groot verleentheid vir Snyman geword het. Die redes hiervoor sal in die volgende paar reŽls na vore kom.

(b) Jy sal onthou dat dit reeds in 2008 bekend geword het dat die fokus van die swart militante groepe van die blanke af na hul binnekant toe weggeskuif het. Die groeiende skeurings in hul geledere was toe al baie duidelik gewees. Dit was toe ook al duidelik gewees dat COSATU, wat die sterkte van die ANC alliansie was, besig was om in teenoorstaande groepe te verdeel.

(c) Ons het intussen ook die fiasko by Marikana beleef. Dit het die anti-ANC loopbaan van 'n militante leiertjie soos Malema 'n baie groot hupstoot gegee. Die feit van die saak is dat hy deesdae 'n al hoe groter faktor word in die uiteindelike ondergang van die ANC regering, soos ek dit ook al voorsien het. Hy sal nie noodwendig die ANC in die volgende verkiesing verslaan nie, maar dit is in elk geval nie waarom hy sy eie politieke party gestig het nie. Sy doelwit is rou en naakte aggressie en anargie teen (1) die Zuma regering en (2) die blanke, want dit is die somtotaal van sy vermoŽns.

(d) Ons moet noodwendig ook hier kyk na die absolute ongewildheid van die Zuma regering. Ons weet nou dat die FNB stadion hom tydens die 'roudiens' vir Mandela uitgejou het, en dit nogal voor al die buitelandse gaste....! Die boodskap aan Zuma hierin, en sommer die hele wÍreld ook, dink ek spreek baie duidelik vir homself.

Nou, Mandela is op hierdie stadium al 'n paar dae lank dood, en hy lÍ wel in staatsie in die Uniegebou. Die algemene situasie onder die swartes is tans (nog) rustig en kalm, maar daar is egter wel 'n paar groterige praktiese probleme. (Onder andere natuurlik vir Snyman se storie ůůk)

(a) Dit skep groot verkeersprobleme, want die lyk word soggens met 'n stoet vanaf 1 MilitÍre Hospitaal, waar hy elke nag 'oorslaap', na die Uniegebou geneem.

(b) Hy lÍ daar vir die hele dag, maar die gewone man op straat, wat hom as leier aanbid het, kan hom nie so maklik te siene kry nie, want volgens wat ons hier gehoor het 'ontvang' hy hoofsaaklik slegs die buitelandse besoekers wat hierheen gebring is vir die begrafnis. Nou, toegegee, dit is waarskynlik 'n bietjie oordryf, want daar kan nie soveel besoekers wees dat die plaaslike mense hom glad nie te siene sal kry nie. Wat egter wel gebeur is dat die tydperk wat hulle na hom kan kom kyk redelik drasties ingekort word hierdeur. Dit moet noodwendig die reeds bestaande wrewel teen Zuma nog groter maak!

(c) Die kadawer word dan weer teen tjaila tyd teruggeneem na die hospitaal toe. (Ek wil my mede Pretorianers darem so 'n bietjie moed inpraat: Staan sterk vriende, dit is darem al Donderdag en hy is amper weg hier!)

(d) En ja, askies maar as ek nou baie mense teleurstel, maar sovÍr ek weet is daar geen sprake van 'n glas kis nie! Daar is wel 'n glas afskorting rondom die kis wat keer dat die publiek aan die kis kan raak, maar dit is darem nie heeltemal dieselfde as wat Snyman so baie en so luidrugtig oor gepraat het nie, is dit?

(e) Die hele gedoente skuif oor 'n dag of twee na die plek waar die begrafnis sal plaasvind. Ek twyfel of die moontlikheid van 'n swart teen swart konfrontasie hier heeltemal sal weggaan, maar die waarskynlikheid daarvan behoort dan darem ook 'n bietjie af te neem.

(f) Die blanke groep behoort heeltemal veilig te wees, mits niemand sy neus op die verkeerde plekke gaan probeer indruk nie. My raad is: Los hulle heeltemal uit! Dit is hulle hartseer, nie ons s'n nie, so moenie uitlokkend begin optree nie. Die enigste mense wat hieronder gaan ly is iemand anders se onskuldige vrou en kinders!

Wat die volgende week of drie betref verwag ek nie dat die normale trant van sake VIR DIE BLANKE veel sal verander nie.

(a) Zuma het inderdaad die ganse SA Weermag opgeroep, en dan ook om allerhande 'parades en eerbetoon' te betuig, maar is dit die werklike rede? Die gebeure by FNB Stadion dui daarop dat Zuma dalk eerder die soldate nodig het om 'n swart poging om sy regering omvÍr te werp te kan ontlont. Ek kan nie aanvaar dat hy salig onbewus is van die wrewel teen hom nie! As dit so is het ek egter redelike slegte nuus vir hom, want sy vertroue in sy soldate is effe misplaas, want hulle is absoluut niks werd nie.

(b) Die faksieverskille in die swart groep is op hierdie punt besig om 'n plofpunt te bereik. Dit skep 'n probleem vir hulle wat ek soos volg sal verduidelik: Malema en sy groep wil baie graag die blanke se eiendomme beset en ons geld en goed vat. Hulle maak 'n groot ophef hiervan met hul 'uniforms', hul slagspreuke en hul rooi bloedvlag. Maar wat is die mees moontlike scenario hier? Malema weet baie goed dat hy ons eers sal kan begin aanval NADAT hy AL sy teenstanders heeltemal uit die weg geruim het. En ja, Zuma is sy hoofteiken, want hierdie mannetjie het selfdunk en ambisies wat skrik vir niks nie! Hy kan dit nie voor die tyd doen nie, want die oomblik as hy sy fokus na ons verskuif maak hy sy rug en sy flanke oop vir 'n verrassingsaanval vanaf die ander Comrades wat nie van hom hou nie! En dit is waar van elke swart groep, Zuma ingesluit, want op hierdie stadium is elke groep al die ander se teenstanders, want elke groep wil die heerskappy vir eie gebruik hÍ! En boeta, hulle hou mekaar fyn dop om maar net daardie klein opening te kry om die mes in die ander ou se rug te druk.

(c) Die 'vlamme uit die graf' (ai, hoe verpes ek sulke kinderagtige melodrama!), sal dus waarskynlik eerder die swartes self aanbrand as wat dit ons sal raak! En daar is hoofsaaklik twee redes waarom ek dit sÍ. Snyman se grootste probleem lÍ juis in sy breedste aanspraak, naamlik 'sewe dae na Mandela se dood...' Nou, of dit sewe dae is en of dit tien dae is maak seker nie veel verskil nie, want ons almal weet nou dat dit moontlik kan gebeur. Daar sal nie baie blankes in die land wees wat nie op 'n gereedstaan basis sal wees in daardie tydperk nie! (LOL) Laat hulle dan maar kom as Snyman se storie waar is, en as hulle daarvoor kans sien, want hulle gaan baie seer kry, veral omdat hulle so verdeeld is, en hulle weet dit baie goed! Die ander rede wat hiermee saamgaan, is dat daar moontlik een of twee geÔsoleerde skynaanvalle op blanke woonbuurte kan wees om 'n paniek onder die blanke groep te skep. Dit kan tot 'n algemene mobilisasie teen die blanke lei, maar ons moet bloot nie toelaat dat dit gebeur nie. Wat ookal gebeur, MOENIE BLINDELINGS VLUG NIE! VEG BY JOU HUIS AS JY DAN MOET!

(d) Daar kan egter eintlik groot voordeel vir ons in sulke geÔsoleerde skynaanvalle wees. Ek het iewers in 'n skrywe daarop gewys dat iets soos 40% (maar minder as 60%) van al die voertuie in Pretoria gelyktydig tydens spitstye op die paaie in en om die stad is. (Pretoria alleen het iets soos 950,000 huisgesinne) Die verkeer in Gauteng lyk verskriklik erg vir 'n buitestaander, maar dit is omdat die padnetwerk nie soveel voertuie in so 'n kort tydjie kan hanteer nie. Die ander doodsteek hier is natuurlik robotte wat nie werk nie Ė DIT is lelik! Die voordeel lÍ egter daarin dat meeste mense wat wil vlug nie baie vÍr gaan kom nie, want die verkeer gaan totaal en al doodwurg as meer as 60% van al die voertuie gelyktydig op die strate en paaie beland.

Hou moed en bly kalm: ons is naby 'n punt waar ons onmiddellike probleme ligter sal begin word.

Groete,

Frik Pretorius.
www.sienervanrensburg.co.za

Unregistered
12-15-2013, 11:16 PM
Ok. Daar het julle dit nou. Let asb op die man se laaste sin. "PROBLEME LIGTER SAL WORD" Aaaamen!! Vergeet nou asb al die doemprofete en dooies. Bekeer en sit julle vertroue in God almagtig.

Unregistered
12-16-2013, 12:12 AM
Miskien lees jy kort hier, jy gaan nie te veel reaksie kry nie. Die goed is vir ons ou nuus en ons is nie verskriklike Siener aanhangers nie, ons kan direk met sy Maker praat. Maar ter wille van die wat meer nuut hier lees, kan jou pos wel iets beteken. Staan vas

Unregistered
12-16-2013, 06:48 AM
Staan vas. Glo jy die probleme gaan ligter word?

Unregistered
12-16-2013, 07:03 AM
Wat Siener nie gesien het nie ASB!

Unregistered
12-16-2013, 07:19 AM
Ek glo nie in Siener nie PUNT! Ons moet loskom van hierdie goed. Ons het die Woord van God! Al het ek ook jare terug n boek vlugtig oor hom gelees, sal ek in die tyd waarin ons leef van dwaalleraars en false profete, Siener eerder ignoreer. As ek kyk na die vrug en tweespalk wat daarmee saamgaan sal ek almal eerder afraai om met hierdie skote in die donker saam te gaan, en eerder met vertroue in God Sy Seun Jesus te wandel ten einde nie mislei of onder God se strat te val nie. Staan vas

Jannieisterug
12-16-2013, 07:55 AM
Ek glo nie in Siener nie PUNT! Ons moet loskom van hierdie goed. Ons het die Woord van God! Al het ek ook jare terug n boek vlugtig oor hom gelees, sal ek in die tyd waarin ons leef van dwaalleraars en false profete, Siener eerder ignoreer. As ek kyk na die vrug en tweespalk wat daarmee saamgaan sal ek almal eerder afraai om met hierdie skote in die donker saam te gaan, en eerder met vertroue in God Sy Seun Jesus te wandel ten einde nie mislei of onder God se strat te val nie. Staan vas
.
.Kan iemand enige konkrete bewyse lewer waar enige van die soort voorspellings - Nostradamus, Siener ens - enigsins die gang van die lewe posetief beinvloed het! Wat is daar wat verhoed was d.m.v. die "voorspellings"? Meeste, indien nie almal, wat enige iets plaas waar hierdie "voorspellings" bespreek word doen so "after the fact" en probeer dan om gebeure te laat inpas by een of ander voorspelling. Terwyl so iets 'n mate van vermaak bevat doen dit fetmooinokkol om die gang van sake te verander. Die gene wat hulle lewens verwed op een of ander kwatrijn (quatrain / Nostradamus) wat meestal geen sin maak nie, is welkom om so te doen. Persoonlik dink ek dat indien ons die toekoms moes kon sien sou ons so geskape gewees het. Inteendeel, ek wil nie weet wat more gebeur nie - "It kind of takes the fun out of living". Maar, dit staan elke ou vry om te maak (en te glo) soos hy/sy/dit goed dink.

Jannie

Lukas
12-16-2013, 10:25 AM
More Jannie.

Ek vermoed dat ek en jy dieselfde siening oor die siener visioene het. Maar die rede waarom ek dit hierdie keer toelaat is juis omdat die meeste van die sogenaamde voorspellings wat op grond van siener se gesigte gemaak is, juis rondom Mandela se dood handel. Dit is nou die beste tyd om daardie leuens aan die kaak te stel.

Dan is daar iets in Johannes wat my ook opgeval het. Joh_4:23 Maar daar kom ‘n uur, en dit is nou, wanneer die ware aanbidders die Vader in gees en waarheid sal aanbid; want die Vader soek ook mense wat Hom sů aanbid.

Dit klink vir my of ons bevoorreg is om ons Vader in Gees en in Waarheid te ken. Ons wil hÍ dat almal dit moet beleef maar as ek na die laaste deel van die sin kyk, lyk dit nie vir my of dit almal is, wat Hom so ken en dien nie. Ek sien in die teks twee groepe. Aanbidders en ware aanbidders. EK verstaan dit nog nie maar ek weet dat ons nie net moet oordeel nie. Daarom voel ek dat ons ook die leuen vir die aanbidders moet uitlig.

Unregistered
12-16-2013, 08:48 PM
Jy is reg Lukas. As mense die tyd en effort wat hulle op hoorse spandeer met God en Sy Woord spandeer sal die wereld anders lyk.

432
12-16-2013, 09:54 PM
Ek sal graag 'n finale gevolgtrekking wil maak en die onderwerp afsluit. Om regverdig te wees teenoor Adriaan Snyman dink ek ons moet 10 dae wag. As die "Nagaanval teen die BLANKES" nognie plaasgevind het teen daai tyd nie kan ons aanvaar dat hy 'n vervalsing is.

Lukas
12-16-2013, 11:45 PM
Waarom wil jy so streng teenoor hom wees. Gee hom 20 dae, ons wil tog nie druk op hom sit nie.

Jannieisterug
12-20-2013, 12:21 PM
Waarom wil jy so streng teenoor hom wees. Gee hom 20 dae, ons wil tog nie druk op hom sit nie.

Hier is 'n storie wat iemand vir my aangestuur het:

On Angry South African Expats

October 28, 2013 ∑ by susanhayden ∑ in Stuff

What Iíve come to realise, over the past few weeks, is that there can be no angrier, more unreasonable person on the planet than the South Africa expat who is told that the country has not gone up in flames (yet) and that we actually spend a lot of time camping, hiking, hanging out on the beach and drinking very nice, inexpensive wine on our expansive lawns in the sunshine while somebody else does the ironing. I think it is fair to say that a goaded bull with a punctured testicle being shown 42 red flags simultaneously could not be more enraged than the (ex) South African who sold up, spent all their money on relocating their family to Wellington before the Swart Gevaar put a torch to the entire country only to find that itís not quite the utopia they imagined and that their life is actually kakker than before.

When I wrote On Moving Back to South Africa I really did it for myself. It was a way of coming to terms with my own feelings, and trying to make sense of this country I choose to call home. Never in my wildest imaginings did I think it would get over 40 000 views in the first few weeks, get posted and re-posted all over the world, appear on the official South African Homecoming Revolution website and that I would get inundated with comments, thoughts and opinions. And while most, by far, have been extremely positive and a few have politely but vehemently disagreed, there is a small contingency who were made so cross by my allegations that South Africa is still a rather nice place to live out ones days I could practically see the spittle flying from their mouths as they did Rumpelstiltskin dances of rage and shouted abuse at me from their couches in Queensland.

And itís a curious thing, because if youíre really, really happy in your new home abroad and youíre really, really pleased to have left this cesspit of hell, why would you care enough to get so emotional? All that their comments told me (which were, unfortunately, verging on abusive so I had to trash them) is that they feel deeply conflicted about their decision to leave, and that my story of settling well and loving what this country has to offer seriously messes with their heads. And I can understand that Ė it must be a f#ck up of note to have convinced yourself that we were on the verge of apocalypse and that leaving was the only sensible option only to come back in December and find that your friends are doing very nicely in their holiday houses in Onrus, rump steak - although expensive - on the braai and Woolworths dips keep getting better.

I have friends who left for Canada a while back and come back every summer, and their confusion is tangible. Because itís the same old place it ever was. Even with that mad bastard JZ in power. We still go for picnics on Clifton 4th; hang out on the cafť strip; drink bubbly and watch the sunset; swim in our pools; have lekker braais. The story they had to tell themselves (and keep telling themselves and everyone whoíll listen) about why they left the country they loved gets a bit frayed at the edges when their buddies invite them over for fresh kreef and the kids have a jol being outdoors all day and half the night and Spur sauce still tastes good on everything. Iím not saying this country doesnít have serryass problems, but for now itís the same old place and sheesh, you have a cool life.

And neither am I saying that some people donít leave South Africa happily and settle well and never look back, but they arenít the ones writing me cross letters. And I feel for them, I really do. For me, leaving South Africa permanently would break my heart. Maybe their hearts got a bit broken and the only way they know how to deal is by running the country down and calling those of us who still live here Ė or, god forbid, came back Ė names. A writer whose name I forget once said in a novel, ĎAfrica is not easily forsaken by her children.í I never forgot those words. For whatever reason, this country gets under your skin. It holds you in its grip, and I see a kind of emotional attachment I havenít witnessed in any other place. A journalist friend of mine went to Australia to interview South African expats, and many had had to undergo some kind of therapy in order to come to terms with leaving. You hear of South Africans going down on their bended knees and kissing the tarmac when they get off the plane. I did it myself when we moved back permanently. Maybe itís because our country has suffered so much, and we have witnessed its turmoil and anguish and then danced in its (rather short-lived) victories. Or maybe itís something else; an intangible, indefinable quality that inspires this deep love and reverence.

So, I say this to the expats who need to sound off and be haters in order to justify their choices: let us love our country if that is what makes sense to us. We donít yell at you and accuse you of abandoning ship because youíre living in Maida Vale. We are happy that you have homes in London because now we have somewhere to stay when we go overseas with our tragic Rands. You made a choice to go, like we made a choice to stay. No amount of shouting is going to convince us that weíre deluded. We read the papers; we get it. You donít have to point out crime stats to us. For better or for worse, we have made peace with our decision, as you are going to have to make peace with yours.

And the thing is this: you talk about not being Ďfreeí in South Africa. I lived in Sweden for eight years and as I ventured out, day after day, under a low-hanging grey sky to take my children to school in a gloomy, high-rise building where everybody I encountered seemed chronically depressed, that is when I felt unfree. Where there were so many rules I was afraid to do anything; where the weather was so crap we spent our lives watching TV, and where everybody lives for the end of the year so that they can get the hell out and feel like theyíre alive. Now, I feel alive every single day. And itís freaking awesome.

Unregistered
12-20-2013, 02:07 PM
Jy sien ...

Jannieisterug
12-29-2013, 09:54 AM

Dood = 5 Desember - nou 29 Desember - so, selfs die 20 dae is nou verby. Lyk my die CIA en ander wat die saadjie geplant het se strategie het toe nie gewerk nie - die wittes is te lui (of slim) om op gesweep te word. Daar was so baie (ek wil nie name noem nie) (boere)organisasies en individue wat hulle lewens reg sou wed op die NVLM en ander "fear-porn". Interesant genoeg is dit ook nou net mooi een jaar na die wereld vergaan het (vir die soveelste keer) en Nibiru het al ander name gekry maar nog geen van die voorspellings m.b.t. die "planeet" het gebeur nie ... Aard verwarming is besig om die selfde paadjie te loop - hulle gaan kyk hoe smeld die ys en word vasgevang in ernstige ys.. LOL Ai, die ou lewe is darem interessant! Gooi mielies wat is volgende...

Unregistered
12-29-2013, 08:37 PM
Jip, die 4x4 plekke gaan nou swaar kry...

Tom
12-30-2013, 12:36 PM
As daar nog poste is wat moet skuif, sÍ maar.

Vandag is dag 15 na die begrafnis. So teen Saterdag is die 20 dae na die begrafnis ook verby. A Snyman is reeds deeglik verkeerd bewys en ek glo nie nog n paar dae gaan verskil maak nie. Kom ons kyk maar hoe kom hy terug met n verskoning vir 90 dae!

432
01-28-2014, 08:14 AM
Dit is veilig om te se dat Adriaan Snyman gediskrediteer is. Mandela se dood was die sentrale punt waarom alles vir hom gedraai het. Wel Mandela is nou dood en niks het gebeur nie.

In dit alles het Adriaan Snyman steeds as wenner anderkant uitgestap. Die feit dat hy heeltyd 'n vervalsing was skeel sy normale aanhangers min. Die grootste groep Afrikaners is gemoedelik en hou hulle nie juis op met Adriaan Snyman nie maar is meestal tog bewus van die inhoud van sy boeke. Nie een van die twee groepe verstaan dat hy sy eie stories uitdink en stertjies byvoeg nie. In die geval van Siener van Rensburg glo mense elke woord wat hy skryf asof hy die Siener self is. As gevolg hiervan is nie net Adriaan Snyman gediskrediteer nie. Sy gewone aanhangers, wat kan ek se, hulle laat hulle nie so maklik afsit nie!

Jannie in die TRONK
01-28-2014, 08:50 AM
Dit is veilig om te se dat Adriaan Snyman gediskrediteer is. Mandela se dood was die sentrale punt waarom alles vir hom gedraai het. Wel Mandela is nou dood en niks het gebeur nie.

In dit alles het Adriaan Snyman steeds as wenner anderkant uitgestap. Die feit dat hy heeltyd 'n vervalsing was skeel sy normale aanhangers min. Die grootste groep Afrikaners is gemoedelik en hou hulle nie juis op met Adriaan Snyman nie maar is meestal tog bewus van die inhoud van sy boeke. Nie een van die twee groepe verstaan dat hy sy eie stories uitdink en stertjies byvoeg nie. In die geval van Siener van Rensburg glo mense elke woord wat hy skryf asof hy die Siener self is. As gevolg hiervan is nie net Adriaan Snyman gediskrediteer nie. Sy gewone aanhangers, wat kan ek se, hulle laat hulle nie so maklik afsit nie!

Meeste van die waarsÍers praat absolute bollie! Nou en dan kom hulle perongeluk naby aan die werklikheid en dan blaas die ouens hulle eie beul van son-op tot son-onder. In die laaste paar jaar was daar baie van die kerels wat Nubiru en alerande ander einde-van-die-wereld nonsens verkoop het. En Jan Publiek vreet hierdie "fear porn" voete en al. Ons moet ons aandag spits op die dinge wat ons kan verander of regmaak en te-moer met al die vrees aanjaende gemors.

Gelukkig het ek nog nooit een van Snyman se geskrifte gelees nie, daar is baie beter lees material beskikbaar

Vrede

noks
01-30-2014, 01:03 AM
Ek was weer een wat daardie tyd alles vir soet koek opgeeet en onthou nog soos gister die eerste keer wat ek die boek van Siener opgetel en gelees het. Ek onthou die boek was dik, dat baie moeite en navorsing gedoen moes word en ek onthou die trots om tebesef dat ons verlede geseen was met Ďn siener Ďn man wat saam met God gewandel het.
Daarna die DVD van die Suidlanders die oom Ďn vorige NI analis met die woorde ďAs daar vir jou n steak mes uitgedeel word gaan jy steak gaan eetĒ en op die dvd was die krete van massas wat bloed soek en beaam word deur afgestorwe pres N Mandela, die oom wat van agter met n bottle geslaan is en dit afgeskud het.
ek onthou die kombinasie van brawe angs, pas klaar geswot en gereed om te antwoord op die roepstem en sodoende die voorbeeld te volg van my vroere vaders wie se familie vanne sinoniem was met die vane van gesneuweldes by al die opgetekende veldslae Ek was toe nog jonk, baie arrogant naief in my houding teenoor oorlog Dit klink nou simple maar ek het aande wakker gele en dink hoe ek te werk moes gaan as verkenner (0nder dertig) as die buffer van almal bo dertig stelling ingeneem het om die massas van die noorde te stop met die weermagtuig wat hulle sou afgeneem het. Maar gedagtes van helde dade en my geloof kon nie om dieselfde vuur sit en kuier nie en ek het nooit verstaan hoekom dit so was nie.
Dit het my Ďn hele tyd geneem om tot die besef te kom dat die vooruitsig (profesie) oor ons land nie gaan oor hulle slaan ons met Ďn sucker punch een aand maar ons slaan harder terug nie. Hierdie vooruitsig (profesie) of altans uitleg van wat in die toekoms gesien word, vorm maar net deel uit van n stuk geskiedenis wat sy gang en sin al die jare gekry het. Die vooruitsig om jouself te kan wreek is nie deel van n gesonde leer nie, maar deel van die wereld
Eers wit (Boer) teen swart (stam) met landing aan die Kaap ......
toe wit (Brit) teen wit (Boer) met die verengelsing van Kaap ....
toe (wit) Brit en wit (Boer) teen swart (Xhosas) met grensoorlog....
toe wit (Brit) en swart (Zoeloe) teen wit (Boer) met groot trek......
toe wit (Brit) teen wit (Boer) en swart(man) met boereoorlog .......
toe wit (Boer) en wit (Brit) teen swart (man) met beleid van segregrasie ...
toe wit (Boere) teen wit (Brit) en swart (man) met apartheid....
en vandag swart (man) teen wit (Boer) en wit (Brit).........
maar more wit (Boer) teen wit (Brit) en swart(man).
Hoe maklik sou dit nie gewees het as Ďn profeet (sienner) se vooruitsig gese het daar is jou vyand, daardie dag sou hy gebore word dit is sy gelaat, daar sal jy hom onder hande kry. Die toekoms word nie duidelik swart op wit neergepen nie omdat die opsien na Ďn gebeurtenis jou laat afsien van die vyand wat dit beplan het, want ons stryd is nie net teen n groepie mans met langmesse nie maar teen die vyand van die wit (Boer), wit (Brit) en swart (man)

Die boek oor Siener en die Suidlander dvd het my probeer oortuig dat my stryd maklik is, dat die aanslag met genoeg blikkies kos en petrol vergemaklik kan word, dat die dra van my kruis lig is. Ons is nie suidlanders wat trek uit Ďn wereld wat hom wil vernietig nie ons is swerwers wat nie deel mag he aan die wereld nie.

v

Johann S
01-30-2014, 08:14 AM
Ja Tom, jou verhaal met die klomp lyk soos myne!

Dankie tog se ek elke dag,

v

Gideon
01-30-2014, 07:50 PM
Manne, ons moet stadig met ons woorde. Mnr Snyman se tydtafel mag dalk bietjie uit wees, maar daar is baie noue ooreenstemming met sy interpretasie van Siener en die anargie wat tans heers. Ek bly ekonomies oor die waarskynlikheid dat hy bloot 'n verregse waansinnige is.

v

Phoenix
01-31-2014, 08:08 PM
Ja Gideon, ek het presies dieselfde gedink. Siener het niks te se gehad oor 'n nag van die lang messe nie, maar hy het wel vuurtjies uit die graf van 'n swart staatsman sien spring en dan een groot vuur oor die land, ek wonder of hierdie (tot op hede 3) polisie stasies wat die laaste week afgebrand is en Pretoria Technikon wat gesluit is en Impala wat deurloop en Roodepoort en Krugersdorp en Tzaneen en Bronkhorstspruit en Ventersdorp nie hierdie vuurtjies is wat nou opspring nie.
Wonder ook maar net...

akska2
01-31-2014, 09:30 PM
Kyk hoe maklik het Adriaan uit die een gekom. Hier is uitreksel van sy webtuiste:

"Siener het nÍrens in sy visioen die naam van die betrokke persoon wat begrawe word, genoem nie. Maar Nelson Mandela het na die mees waarskynlike kandidaat gelyk nadat ons vroeg in 1991 vir die eerste keer sy visioeneboeke van die Lichteburg-museum onder oŽ gekry het. Ons het toe ook aanvaar dat die ďkis wat in die grond afsakĒ (m.a.w. die begrafnis), sou saamval met Siener se profetiese tydsbepaling vir die begin van ons ďmoeilikheidĒ, naamlik in die tyd van die geelperskreŽn (15 Ė 28 Februarie)."

Hy is besig om te "backtrack". Adriaan Snyman beweer dat hulle deur in 1991 op 'n besoek aan die Lichtenburg Museum bewus geraak het van die visioen oor die ďkis wat in die grond afsakĒ. Daar is geen so visioen in die Lichtenburg Museum nie. Op 'n ander plek beweer hy dat die visioen mondelings aan hom meegedeel is. Wat is dit nou, die een of die ander of gladnie? Dan beweer hy dat anargie na die dood van Malema of Zuma kan uitbreek, jy het nie 'n profeet om nodig om dit te weet nie.

AKSKA se analises wat sonder die hulp van profete gemaak is wys al jare daarna dat die regering van die dag gaan platval. Dis niks nuuts vir AKSKA nie. Nadat leiers doodgegaan het oor die eeue heen het verskeie staatsgrepe of populere revolusies ens plaasgeving wat op anargie uitgeloop het. Dis 'n "no brainer". Dis in werklikheid Afrika se spesialiteit en Suid Afrika is niks beter as enige ander land op die kontinent nie.

So sal Adriaan Snyman seker voortgaan om uit profete se monde te praat met sy aanhang wat volg.

Lukas
01-31-2014, 10:14 PM
siener Snyman is al weer besig om homself vas te praat.

Die geweld kan die regering dwing om n noodtoestand af te kondig en dit kan interessant word wanneer dit by die verkiesing kom. Die verkiesing sal in tye van n noodtoestand, nie maklik vry en regverdig kan wees nie.

caholt
01-31-2014, 11:13 PM
is dit nie ook die geval dat in tye van noodtoestand die uitvoerende president die verkiesing kan uitstel en so doende dan aan bewind bly nie?

caholt

v

Tom
02-01-2014, 01:37 AM
Goed gestel #40. Ek is bly om te sien mense let dit darem op. AS sal nou enigiets probeer om sy eer te herstel... Dit terwyl ons al jare lank sÍ hy suig die goed uit sy duim uit.

Gideon
02-01-2014, 11:57 AM
Siener of Snyman blyk op die stadium bloot Interessant en 'n lekker gesprek wanneer die geselskap opraak. Wat egter kommerwekend is, die anargie aangevuur deur die jeug wat almal ander die invloed van dwelms en drank.

Lyk my die nuwe dwelms is 'n mengsel van Vim, dagga, laer graad herion en ARV's.

Hulle protesteer nie vir dienste nie, maar maak gebruik van geleenthede om anargie te saai ten einde geld te bekom vir hulle gewoonte.

Dit het niks met politiek te doen nie, maar Satan se greep op armoediges om sy vuil werk te doen ten einde hulle volgende fix te kry.

v

Unregistered
02-01-2014, 08:14 PM
Die huidige stelsel gaan eventueel platval op die een of die ander manier. Dis hoekom dit belangrik is om Snyman se valsheid uit te lig. Eventueel gaan dit lyk of hy spesiale profetiese voorkennis gehad het. Dit is natuurlik nie waar nie.

Soos die vorige plaser ook noem is dit die hier en die nou wat saakmaak. Tans ly Snyman en sy skoonseun die Suidlanders en almal onder hulle invloed op 'n baie gevaarlike pad wat hulle nie net in die dispensasie nie maar ook in die volgende na hulle almal se dood kan ly.

Unregistered
03-17-2014, 09:52 AM
Jannie jammer ek val nou weer met siener in maar, het hy nie iets gese van die geel nasie wat vir ons moeilikheid gaan inhou nie?

Tom
03-17-2014, 12:57 PM
Jannie jammer ek val nou weer met siener in maar, het hy nie iets gese van die geel nasie wat vir ons moeilikheid gaan inhou nie?

Nee, daar is nie so iets nie. Meer van bruin en geel nasie wat moeilikheid het. Dit is ook net wat ek vaag onthou. Onthou dat ons geheues onder verdenking is. Mens sal moet gaan naslaan om seker te maak. Siener het wel gesÍ dat ons met IndiŽ gaan moeilikheid hÍ.

Siener het niks van die tyd wat ons nou in is gesÍ nie, behalwe twee goed. Wat bo is is onder en omgekeerd, baas en klaas verwys. Die ander ding is van die groot boom wat inmekaar pluiens. Maar dit is ook maar net my siening en ek kan nie verseker sÍ dit is op hierdie tyd van toepassing nie.

Unregistered
03-17-2014, 03:16 PM
Is hierdie draad nie die draad wat vir die siener vrae geskep is nie ?

Jip, ek het die poste hierheen geskuif. - Tom

432
03-17-2014, 03:34 PM
Die kleur geel verwys nie na mense met 'n geel gelaat nie.

Elke kleur of simbool het 'n bepaalde betekenis wat konsekwent is deur sy visioene. Tog is elkeen net 'n metafoor is vir iets anders en kan maw nie letterlik opgeneem word nie. Om die voorbeeld wat laasweek opgekom het te gebruik, 'n bul is byna altyd 'n generaal.

Die konteks speel ook 'n rol. Swart is die kleur vir die bose. Die Britte is baie keer swart, maar so ook ander mense wat besig is met iets boos of 'n slegte saak. Laas toe ek gekyk het was die Britte redelik wit amper pienk so die kleur swart het nie met hulle letterlike gelaat tedoen nie.

Ons moet waak daarteen om alles aan Siener te wil meet!

Goeie inligting en 'n koel kop is wat nou tel.

Unregistered
05-06-2014, 04:47 AM
Siende dat ons reeds weet dat die jarelange NI-duimgesuigde valse-vlag -en valsehoop -skeppende regse poefstories oor Seiner van Rensburg se sogenaamde "Nag van die lang skeermeslemmetjies" nie plaasgevind het met Mandela se begrafnis nie... gaan dit binnekort nogal interessant en insiggewend {lagwekkend?} wees om te aanskou of ou Seiner van Rensburg glo [volgens Siener Snyman] "gesien" het dat daar kwansuis "slegs drie verkesings" sal wees onder die Swart Regering. Nou kom ons kyk of hierdie "onmoontlike" vierde verkiesing wel komende Woensdag sal plaasvind en afgehandel sal wees... dan sal ons weer sien of Oom Seiner so wragtig met die helm gebore was, of dalk net met die 'ou koos' op sy kop geslaap het. Dit sal ook vir ons 'n ligte indikatortjie wees of daar eendag 'n "man in die bruin [of grys] onderbroek" sal opstaan om die boere te kom toespreek. Moet ons solank popcorn koop??

Unregistered
05-06-2014, 04:02 PM
#9, jy is blykbaar meer op datum met Siener as enigiemand anders. Al jou aannames is van Adriaan Snyman afkomstig.

Koggel jy vir Siener of vir Adriaan Snyman?

Wat jou antwoord ook al is, die is nie die tyd of die plek vir waarmee jy besig is nie. As jy oor Siener wil kibbel daar is 'n draad daarvoor.

Tom
05-06-2014, 07:08 PM
Ek het pos #50 en #51 van n ander draad hierheen geskuif.

Tom
05-06-2014, 07:17 PM
Ek wil net reghelp met #50 se skrywe. AS het gesÍ dat daar volgens Siener drie siwwe oor die land kom. Hy het gese 94 se sif was die eerste, 99 sin die tweede en 2004 die derde. Hy het wyd en syd verkondig dat 2009 nie sou gebeur nie. Hy is dus lankal verkeerd bewys op die een en ons het dit in 2009 al uitgewys. Groot was my verbasing om nou te lees AS het gese dit is onder n swart regering. Is dit nou AS se skuif om vir oulaas te probeer om reg te wees? Goeie woordspeling daar nÍ?

Die poste pas dan heel goed vir my in die draad, oor goed wat Siener nie gesÍ het nie.

Jannie_
05-06-2014, 07:42 PM
Elke mens het seker maar die reg of voorreg om te glo soos hy wil en in wat hy wil. Ek persoonlik sukkel om die waarsÍrs soos Nostradamus en Siener se voorspellings met enige entosiasme te benader. Kan een van die slim manne asseblief vir ons so paar goed noem wat duidelik verander kon word of verhoed kon word deur gebruik te maak van die voorspellings van die "profete". Dit is eintlik heel maklik om hedendaagse gebeure te neem en dit dan soort-van opteweeg teen die gebrabel wat die manne geskryf (of laat skryf) het. Die manier waarop mense hulself en hulle vergrype kan regverdig en laat reg klink binne die konteks van hulle Christelike geloof is nogal lagwekkend. Selfde mense wat die swar mense verdoem en uitkryt omdat hulle in hulle voorvader geeste glo en dan hulself as Christene voor doen - daar is geen verskil nie.
Dan het jy nog die volgende stap waar Snyman nou eintlik die "enigste" ou is wat eintlik verstaan wat Siener vir iemand anders vertel het om neer te skryf. Bollie! Bog, twak en onsin! As die "profete" dan nou so goed was waarom is die geskiedenis dan nie verander en verbeter na aanleiding van die voorspellings nie. Ek sal jou sÍ hoekom want dit is alles 'n klomp str0nt! En as dit nie is nie, noem 'seblief 10 goed (geskiedkundig) wat duidelik verander is deur gebruik te maak van die voorspellings! Dat dit "entertaining" is is waar want as dit nie vir die ou man se twak was nie het ons vandag heelwat minder gehad om oor te argumenteer - iets wat die Afrikaner / Boer al te nodig het!

Tom
05-06-2014, 08:03 PM
Jannie, die doel van die profesieŽ is volgens hoe ek dit sien, nie om dinge te verander nie, maar eerder n boodskap van hoop en versekering dat God in beheer is. As die dinge verander kon word deur voortydige optrede, dan kon dit mos nie uitkom nie. En dit is ook waaraan n profeet gemeet word. Of die profesie wat hy gee, waar word of nie. So nee, n profesie van God af, kan nie verander word nie en die doel is nie om ons raad te gee om goed anders te doen nie. Dit is nie n padkaart nie, dit is nie n oorlogs plan nie. Dit is net n profesie, gegiet in 'beton'. Dit is dan ook waarom n profesie dan so kripties is. Die mens kan dit nie voor die tyd verstaan en iets doen om dit te verander nie.

Dinge wat dit miskien onduidelik en verwarrend maak, is iets soos wat Siener gese het - 'Dit sal so donker word dat jy nie jou hand voor jou oŽ sal kan sien nie. Maar vir die wat weet sal dit nie so erg wees nie'

Dit beteken nie dat die wat weet iets gaan doen om sy omstandighede te verbeter nie. Hulle kan nie, want hulle weet nie presies wat gaan gebeur nie. Nee, die wat die boodskap van hoop verstaan en glo dat God in beheer is, is die wat weet en vir wie dit nie so erg sal wees nie. Hulle kan egter niks doen om dit vir hulle nie so donker te laat word nie.

Dit is die gevolgtrekking waartoe ek gekom het. Hoop dit maak sin.

Unregistered
05-06-2014, 09:42 PM
Die gawe van profesie of amp as Profeet is Bybels. In die Ou Testament het dit net somtyds op sekere mense op sekere tye gemanifesteer. Na die uitstorting van die Heilige Gees begin het is dit Ďn algemene ding. Joel 2 v 28, Handelinge 2 v 17, 1 Korintiers 12

Wanneer iemand van waarsÍrs praat is dit die teenoorgestelde van profete. God het profete en Satan het waarsÍrs. God het engele en Satan het demone.
Omdat die Bybel praat van vals profete beteken dit daar is ook ware profete.

Dit is vandag soveel meer algemeen as in die tydperk voor die Heilige Gees se uitstorting juis omdat die gawe van profesie en amp as profeet met die werking van die Heilige Gees gepaardgaan. Heilige Gees was nognie uitgestort in die Ou Testament nie. Interessant dis dan juis ook deur Joel geprofeteer om so te wees.

Volgens 1 Korintiers 12 v 6 is die gawes van die Gees wat die gawe van profesie insluit vir die gelowiges as Ďn groep se voordeel bedoel. Dit moet gebruik word tot opbou en voordeel van ander Christenne. Van die vroegste tye af was dit dan ook so gewees. Die Bybel is vol voorbeelde van Profete se profetiese gawes wat gemanifesteer het om die Volk van God male sonder tal te red en rigting aan te dui. Veral tydens oorloe. God het dit selfs gebruik om Josef te waarsku om te vlug sodat Herodus Jesus nie kon laat doodmaak nie.

As ek nie die Bybel geglo het nie sou ek nie geglo het dat God Profete gebruik om sy Volk op aarde mee te lei nie. Ek het nie bewyse nodig om die Bybel te glo nie. Tog stel my geloof in die Bybel as die Woord van God my instaat om die Bybel te verstaan. Dit sluit profete en die profetiese gawes in.

Voor mens jou begeef in die werking van die gawes van die Heilige Gees moet ons elkeen eers na binne kyk of die vrugte van die Gees in ons teenwoordig is. Die gawes van die Gees is immers nutteloos alvorens die vrugte nie ryklik manifesteer nie. Die vrugte is tog bewys daarvan dat die Heilige Gees in ons is. Die vrugte kan gevind word in Galasiers 5 v 22 en 23. Dit is Liefde, Vreugde, Vrede, Geduld, Vriendelikheid, Goedheid, Vrygewigheid, Sagmoedigheid, Getrouheid, Beskeidenheid, Self-beheersing en Kuisheid.

Ons almal moet dalk eers seker maak dat die Heilige Gees in ons lewens werk soos in Galasiers 5 vers 22 en 23 beskryf word voordat ons begin om die gawes van die Gees aan te val.

Die gawes van die Heilige Gees sowel as die ampte kan nie verstaan word alvorens mens nie die Heilige Gees het nie. Dis Ďn saak van openbarings kennis.
Dit is kenmerkind hoe mense wat die gawes van die Heilige Gees afskied aan die vrugte daarvan ontbreek. Dit is onmoontlik om Bybelse konsepte aan iemand te verduidelik in wie die Heilige Gees nie werk nie.

Unregistered
08-13-2014, 04:30 PM
Ek dink baie probeer uitfigure wat Siener gese het, maar mense probeer in te veel detail sy visioene interpreteer.

Een ding is seker... as 'n land soos Duitsland nie vir die boere kom help nie, is ons kanse maar skraal om te oorleef teen die massas. En een feit is seker... Duitsland is besig om te ontwaak. Rusland het sy hand oorspeel in Ukraine. Ek dink definitief daar is 'n groot wiel aan die draai in die wereld. Die wiel sal eers moet draai in die wereld voordat hy in Suid Afrika sal draai.

Rusland se groot droom is om die Soviet Unie te laat herleef. Die ANC is hand om die bal met Kommunisme... dit is dalk net die motivering wat 'n ekonomies sukkelende Europa nodig het om in te gryp in Suid Afrika... voor China (en sy maatjie Rusland) die room af eet.

Ek dink ons moet begin om meer met "common sense" hierdie visioene te interpreteer. Die wiel het nog nie gedraai in die wereld tot waar hy moet wees nie... maar daai wiel draai ongetwyfeld. Polities korrektheid begin 'n vloekwoord word in Europa. Dit is goeie nuus vir ons boere.

528
12-01-2014, 10:52 AM
Interessante inligting rakende die Aus-Luderitz-spoorweg wat ek raakgelees het op Boerevryheid. Die inligting o.a. oor Prieska en wat tans daar gebeur laat 'n mens bietjie herbesin oor inligting rakende Siener. Oordeel maar self. Hier is die skakel:

http://www.boerevryheid.co.za/forums/showthread.php?30812-Aus-Luderitz-spoorweg

524
12-01-2014, 11:26 AM
Vir verwysing:

A Terrible Drought

The Seer said: Parliament is in session when trouble starts here and there is drought in our country—a devastating drought.

In 1991-1992 South Africa experienced its worst drought in history. Never before was so much State aid granted to the drought-stricken areas. Parliament can be convened with human intelligence, but droughts come from the Lord, according to the Seer. Christians believe poverty and these droughts must be seen as punishment, for the Bible clearly states one may not pull in the same yoke with the heathen. They say as long as we have blacks, Hindus and Muslims in Government, we will continue to be punished.

It is also asked, how does a Christian nation govern hand in hand with the Muslim, the Hindu and ancestral spirits without betraying his Redeemer?

I see merino rams (cabinet) in session with their heads put together, as there are extremely urgent matters to be discussed.

These ‘urgent’ matters must mean some great crisis for the Government of the day. This is the first vision of this kind Van Rensburg has had.

During this time I see a much bigger strike than that of 1922 and all the trains in the Union, except the train between German West and Prieska, are at a standstill. Their crews are also on strike.

Concurrent with the strike, Seer van Rensburg also saw a massive power failure in Gauteng (formerly PWV, abbreviation for Pretoria/Witwatersrand/Vereeniging triangle); some people will still have firewood for cooking purposes, while others will have to eat cold food.

1st August 1917: In the direction of Johannesburg lies a large pile of dried wood, about 100 yards in diameter. A table is set and a dish of cold (dried) crushed maize is on the table, followed by a dish of cold porridge.

The strikes will expand and have serious consequences for the economy. According to the Seer, nothing will bring an end to the strikes. Continuous demands for higher salaries will be made until businesses cannot afford them any longer, and they will be forced to close. This mass action is part of an organised campaign by the Communists to make the country ungovernable in order to take over completely.

Today the ANC/SACP/Cosatu alliance has so much power that it would present no problem to call a nationwide strike which would cripple transport and the economy. However, the railway line between Prieska and Nam- ibia will remain in operation, according to the Seer.

Van Rensburg paints the following picture: All the trains and motor vehicles in the Union are at a standstill at that time. Only the train from Prieska will be running, as our cannons and guns will be coming from LŁderitzbucht. (LŁderitz Bay).

From here events start gaining momentum and begin to speed up to the end of the old man’s visions.

The Krause Document

The above events are confirmed in the Krause Document confiscated by General Smuts in 1942, for fear that should the Seer’s visions become public knowledge, it would incite rebellion against the Government.

The above-mentioned nationwide strike will go ahead in 1999 just prior or after the second ‘democratic’ election, which would be the time when Afrikaners would finally turn their backs on the Government. The Seer said things would go very badly for the strikers, as he had seen ‘the pig hanging from a hook in Johannesburg’. Then revolution would break out and in the confrontation that follow the Afrikaners would take back the country.

The Seer told ‘Oupa’ Krause: “However, before that happens, the English, Jews and jingoes will not only use the riches of our country to oppress us; they will also incite the Indians, black Communists and liberal Coloureds to lay charges against, and murder us.

“Some white policemen and members of the Defence force will also take part in this persecution, and in return many false promises will be made to them. A father will betray his son, a sister her brother and a friend will betray the one who trusted him. The renegade chiefs will go to England where they will be plotting in secret with the English, getting their plans in order.

“Then, when we least expect it, they will strike—we will be disarmed, brought before Court on trumped-up charges and imprisoned immediately. You see, these plans were already in the pipeline long before a black government came into power. Many of our people will be killed in the intense struggle which will follow. For that reason we must never surrender our weapons; we must settle our differences and unite if we want to save ourselves from going under.

He then explained how we will get help from Germany: “When these things start, a man rises up in Germany who will take over the reins. They have been preparing in secret for this takeover for many years. And the arms that Germany will produce will be of such a nature that many countries will be afraid of attacking them.

“They also become liberated, regain all their states in Europe and become so powerful that I see it (Germany) seated at the head of the table just after the Third World War ends. England’s place is empty as it isn’t a nation any longer. And now Germany gets an opportunity to avenge all its men who were hanged after a war (the Second World War?) and deliver the Coup de GracŤ to England. Yes, it is Germany with its unbelievable weapons which will destroy the Englishman for what they had done to it (Germany) during WW2, and we also owe them...”

However, he said at this stage our people are very divided; many will resign from the security forces—military as well as police—but many will stay on to assist the English to subvert the Boers”.

The Seer also said many people in the country will claim to be staunch Nationalists (for the Boer cause), but their only aim is to strengthen the hands of the enemy against us.

524
12-01-2014, 11:31 AM
Vervog - Dit is die Prieska storie

Railway Line To Prieska

Mr. Boy Mussmann writes: “When ‘Oom’ Klasie said we would surrender (Feb 1915), the railway line had been completed as far as Upington, but there was no bridge. After surrendering, General Botha decided to take German West. (Opposition to this by the rebels was in vain). Then the Seer told an old friend: ”We are against General Botha going into German West to take it. I say we are against it, but if General Botha does not take German West, the Germans will have no reason to reclaim it again one day. General Botha cannot take German West if he does not extend the railway line from Prieska to join the German line to transport his troops and supplies.

‘So," the Seer said: “we willthen see that the Lord’s ways are not our way. We will come into power, for I see a Boer-shoe (Boer government). I see a Boer thatched house (Boer Cabinet).

“However, before that day arrives, ‘dark times’ await South Africa when drastic reform will ‘uproot’ the land... who was the master is now the servant. During this time our leaders will attempt to establish a new government in a helter-skelter fashion. However, it will not be the long- awaited Boer republic, as there is still too much strife.”

He said he saw many Boer-lasts (on which shoes are moulded): “Now I see so many lasts on which the future republic, will be moulded. Almost all the little organisations and groups want a share in this.”

During that time the Boer nation will be fighting with its back to the wall, seemingly without hope.

Submarines At LŁderitzbucht

(Commonly known as LŁderitz Bay. However, the correct name is LŁderitzbucht).

After publication of the first edition of Voice of an Prophet, I received a telephone call from a very irate Commodore in Cape Town, lashing out at me in no uncertain terms for the ‘rubbish’ I had written in the book. His main gripe was against the section in which I dealt with the five German warships in LŁderitzbucht, which would bring arms to be sent to Prieska for the beleaguered Afrikaners when they would have their backs to the wall without any hope of help.

His opinion was: After WW2 Germany signed an agreement which forbade it to build warships. According to the Commodore, the railway line between Prieska and LŁder- itz had already been in disuse for 80 years, and it would be impossible to restore it, as it was covered under metres of desert sand in places.

I told him I was unaware of any such agreement. Furthermore, I had no first-hand knowledge of the present condition of the railway line between Prieska and LŁder- itz.

However, in the light of the Commodore’s scathing criticism, I added the following to Seer’s vision about German warships in the second edition of Voice of a Prophet: “At this stage the possibility of this happening (ships in LŁderitz, as well as the line being reopened) seems like a chimera, a vague figment of the imagination.”

I would dearly love to contact this particular Commodore today to determine whether he still considers the Seer’s visions to be ‘rubbish’, for since then, Germany has not only had warships built, but the railway line between Prieska and LŁderitz has been in use for quite some time again!

524
12-01-2014, 11:34 AM
As enige iemand die boek wil hÍ sal ek dit oplaai.

"Nicolaas (Seer) van Rensburg, the Boer Prophet, died in l926, but today he is still considered to be one of the most remarkable personages in our history.

It is therefore surprising that there has been only one half-hearted attempt, 70 years after his death, to publish his life story."

528
12-01-2014, 01:10 PM
As enige iemand die boek wil hÍ sal ek dit oplaai.

Baie dankie. Sal van die aanbod gebruik maak.

Lukas
12-01-2014, 01:10 PM
Ek sal hierdie draad nog n rukkie oop los, tot iemand dit weer vir een of ander denominasie wil kaap.

My opinie van n profesie is dat dit eers moet gebeur voor n mens dit kan herken. Baie mense lees siener sÍgoed en probeer daarmee heldersiende word. Dit is onmoontlik en selfs Adriaan Snyman het dit op n baie harde manier geleer, toe Mandela se dood vreedsaam verloop het.

Mense ken die politiek en wanneer jy die visioene van Siener ook ken en jy weeg dit teen die politiek op, is jou kanse net so goed om dit aan tyd te meet, as wat dit is om die eindtyd datums uit die boek Daniel te voorspel.

ín Profeet word ook aan die akkuraatheid van sy voorspellings gemeet. En n Profeet wat sy inligting van God kry, kan nie 99% akkuraat wees nie. Hy moet 100% akkuraat wees omgereken te word.

Wanneer en waaraan meet n mens n profeet se visioene? Dit kan net gemeet word wanneer dit reeds gebeur het. En wanneer die eerste goed soos die spoorlyn begin gebeur, beteken dit nie dat jy die res sal verstaan nie. Jy sal niks kan voorspel of verstaan voor dit eers gebeur het nie.

Ek glo dat ou siener die goed raakgesien het. Maar net so is dit vir elke gelowige gegee om te weet. Wat my dronkslaan is dat mense eerder die kortpad soek om siener se goed te verstaan. Die regte manier is om met die Baas self vriende te word en om dit uiteindelik vir jouself by die Baas self te hoor.

Baie van siener sÍgoed wat hy gesien het, het lankal reeds gebeur. Die ander wat nog moet gebeur, sal ons eers sien wanneer dit gebeur. Waarom jou moeg maak om dit te verstaan, terwyl jy die tyd kon gebruik het om God te verstaan.

Wanneer ons in die skuiling van die Allerhoogste skuil, is ons in elk geval veilig. Ons mense gaan te gronde weens n gebrek aan kennis. En daardie gebrek is nie n gebrek aan siener of Nostradamus se kennis nie maar omdat ons nie die God se Woord en Beloftes aan ons Glo nie.

Wat Prieska betref. Siener stories het die hele Prieska onder druk. Nie dat die mense wat in Prieska hulle grond wil verkoop, daaroor kla nie. Die regering is besig om elke stukkie grond wat in Prieska beskikbaar te word, op te koop.

Vir die Suidlanders is Prieska amper net so heilige plek as wat Mecca vir die Moslems is. Wat daar gaan gebeur kan ek nie vir julle sÍ nie maar dit sal interessant wees wanneer die regering en die Suidlanders saam daar opdaag. http://www.sherv.net/cm/emo/angry/road-rage.gif (http://www.sherv.net/)

528
12-01-2014, 01:26 PM
Die regering is besig om elke stukkie grond wat in Prieska beskikbaar te word, op te koop.

Wat daar gaan gebeur kan ek nie vir julle sÍ nie

Moet net nie sÍ die regering wil 'n strategiese militÍre installasie daar tot stand bring nie. Indien dit wel die geval is moes hulle waarskynlik van Siener se visioene gelees het en dit ernstig opgeneem het.

524
12-01-2014, 01:32 PM
Baie dankie. Sal van die aanbod gebruik maak.

Die PDF is maar klein - so 1.2 Mb - klik die skakel om hom aftelaai - http://filegooi.co.za/get2/d56ee8ccb191440d63419a8e990a65f4/SienerEngels.pdf

Ek gaan die skakel vir so 24 uhre hier los dan sal ek dit uitvee.

524
12-01-2014, 01:33 PM
LOL Lukas, ek sien jy speel lekker! http://www.sherv.net/cm/emoticons/swearing/dirty-old-man.gif

528
12-01-2014, 01:41 PM
Ek gaan die skakel vir so 24 ure hier los dan sal ek dit uitvee.

Dankie. Het my kopie afgelaai.

Lukas
12-01-2014, 07:27 PM
524 Ja. Ek moet jou dankie se omdat jy dit vir my moontlik gemaak het.

Phoenix
12-02-2014, 11:42 PM
Ek het nog altyd anders gedink oor Siener se voorspellings as wat die mainstream ontleders dit gedoen het. Hulle het die hele tyd datums daaraan probeer voeg en dan die profesie probeer draai dat dit hulle datums pas... dit werk nie so nie.... 'n paar goed wat ek opmerk wel van wat beweer is dat Siener wel gese het: Hy sien 'n groot mynstaking, by 'n koppie naby Rustenburg. Hy sien vuurtjies by die swart staatsman se graf uitspring en reg oor die land hardloop en dan 'n groot vuur. Hy sien 'n groot kragonderbreking in Johannesburg en hy sien dit gaan 'n koue winter wees...nou almal se die groot mynstaking was Marikana... daar is inderdaad vuurtjies wat hardloop in die sin dat 4 polisiestasies afgebrand is in een jaar na die ou grote se begrafnis, Numsa van Cosatu split, die parlement in chaos is met partye wat onderling baklei en so kan ek aangaan... en dan lees ek hier op AKSKA nog 'n interessante hoofopskrif...komende koue krisis-2015...kan mens die dots verbind? Eskom dreig om ineen te stort, en as die EFF kan veroorsaak dat die parliament ineenstort en dat hulle landgryp beweging momentum kry kan ons dalk net die groot kragonderbreking in JHB sien en die Groot Vuur wat dan vooruit gaan oor die land na die klein vuurtjies... ek weet nie... dalk gryp ek na strooitjies...

Lukas
12-03-2014, 03:50 PM
Phoenix. Ek stem saam met jou. Omdat ek my nie deur siener se voorspellings wil laat beÔnvloed nie, het ek ook nog nooit gelees wat hy gesÍ het nie. Wat ek wel agtergekom het, was dat seker afleidings soos jou vuurhoutjie storie gemaak was en wat eintlik nooit deur Siener genoem was nie.

My voorstel is dat n mens eers sal moet bepaal wat regtig gesÍ is en ek dink Frik Pretorius, Dawie Wiesner en Professor. Raath sal ons daarmee kan help.

Jy het n paar goed genoem wat gesÍ is en ek sal eers wil bevestig of dit ooit gesÍ was.

Tom1
12-03-2014, 04:20 PM
Jy het n paar goed genoem wat gesÍ is en ek sal eers wil bevestig of dit ooit gesÍ was.

Net so! Dit klink sommer na AS se skryf styl...

Hy sien 'n groot mynstaking, by 'n koppie naby Rustenburg. Hy sien vuurtjies by die swart staatsman se graf uitspring en reg oor die land hardloop en dan 'n groot vuur. Hy sien 'n groot kragonderbreking in Johannesburg en hy sien dit gaan 'n koue winter wees...

Terloops, FH Pretorius het vandag n nuwe artikel laat verskyn.
https://fhpretorius.wordpress.com/2014/12/03/art-074-2014-12-03-zuma-se-staatsgreep/

Lukas
12-03-2014, 09:32 PM
Jammer Tom. Ek kan dit nie lees nie. Ek mag nie. SÍ net of die oorspronklike woorde woordeliks bestaan of nie.

Phoenix
12-03-2014, 10:03 PM
Ja Lukas, soos julle sÍ: is dit siener van Rensburg of siener Snyman wat dit gesÍ het. Ek het ook nie genoeg agtergrond nie maar weet dit word aan hom toegeskryf...

Lukas
12-03-2014, 10:36 PM
Phoenix. Dit is my probleem. Enige mens kan nou enige iets sÍ en dan vertel siener het so gesÍ en dan glo almal dit vir die waarheid.

Ons kan net op die siener goed werk wat ons weet hy regtig self gesÍ het. Ek weet dat Dawie dit kwaai ondersoek het en ek het al vir Frik ook ontmoet. Dit is tegnies die enigste mense wie se woord ek omtrent die onderwerp sal aanvaar. Maar dan moet hulleself my antwoord en geen ander mens nie. Nie eers my beste vriend of my broer of my pa nie.

Tom1
12-03-2014, 10:41 PM
Jammer Tom. Ek kan dit nie lees nie. Ek mag nie. SÍ net of die oorspronklike woorde woordeliks bestaan of nie.

Lukas, ek het die grootste waardering daarvoor dat jy dit nie lees nie. Ek wens ek kon in die verlore argiewe gaan rondkrap waar ek in die begin, toe ek op AKSKA afgekom het, al gesÍ het ek waardeur dit dat jy nie Siener lees nie. Deur dit nie te lees nie, kan jou besluite nie daardeur beinvloed word nie en dit is hoe ek, en seker ons almal, dit wil he. Dit is te maklik om deur een of ander persoon se interpretasie beinvloed te word.

Die skakel is maar geplaas vir ander belangstellendes se kennisname. Dit behels ook maar eintlik net Frik se eie opsomming van die huidige politieke situasie, gemeet aan sy enterpretasie van Siener en hoe die aanloop na Siener se visionere verhaal nog in plek is. Onthou, Frik se weergawe begin by waar die boom inpluiens van bo af en n gat los. Meer as dit gaan ek nie se nie. Jy weet teen die tyd van die boom storie. Volgens Frik het Siener niks direk oor ons teenwoordige tyd voorspel nie. Wanneer ons eendag by die beginpunt van die verhaal kom, as dit in ons lewenstyd is, sal mense soos ek en Dawie dit sÍ.

Unregistered
12-04-2014, 02:44 AM
Dawie het die stof van sy voete afgeskud en ons vir dood agtergelaat.

Nov16
12-04-2014, 05:37 PM
Sien jy lukas wat hier aangaan as ek dit reg het is daar 9300 views op die onderwerp, mense lees nie meer hul bybels nie wil die vir my voorkom.

Hul soek iets in die verlede en is bang vir die toekoms!

Tom1
12-04-2014, 06:36 PM
Siende dat ek so paar poste hier geplaas het, moet ek seker die skoen aantrek, Nov16. Maar ek word nie meer kwaad daaroor nie. Ek het lankal geleer sulke ondeurdenkte aanmerkings gaan jy nooit stop nie. Ek berus my maar daarby dat niemand weet wat in my binnekamer gebeur nie.

Nov16
12-04-2014, 08:09 PM
NaansÍ tom ek het geen ondeurdenkte stelling gemaak nie, net dat as jy meer as 50 van die draad se inligting gelaai het jy die skoen moet aantrek, want dan pas dit mos, sonder enige kwaad gevoelens en woord gooiery, is dit net vir my vreemd en ja baie mense geniet sekerlik die sensasie as daar n moontlike toekoms efek kan plaasvind spring alwat kan op die wa.

Toe ek jonger en minder ervaare was was ek een van die wa drywers, lankal dit gelos, interesant sal ek glo die onderwerp moet wees.

Jammer as ek jou bloeddruk so pepper.

My stelling is steeds mense gryp na geskiedenis en probeer die toekoms regverdig. Min besef die swaartekrag van negetaiewe denke, en die woord waarsku daarteen

Lekker aand
Barry

524
12-04-2014, 08:30 PM
Ek glo jy moet jou bekommer oor die dinge wat jy kan verander. Ek's redelik skepties oor die voorspellings en die aannames wat mense maak na aanleiding daarvan. "Fear Porn" is interessant, maar ek hou meer daarvan as die mense verkeerd bewys word. So 'n ruk terug sou die wereld op 'n sekere datum vergaan en allerande dinge sou gebeur. Die manne wat die "Fear Porn" verkoop is waragtig innoveerend met die antwoorde as die dinge wat hulle voorspel nie gebeur nie.

Die nuutste is die "astroide" wat die aarde gaan tref op 24 September 2015! "So, whwt?" - Ek kan daar net mooi boggerall aan doen. Kom ek om, so kom ek om - een dood is ek skuldig en dit is nie vir my om te kies hoe of wnneer nie!

Unregistered
12-04-2014, 08:34 PM
Daar kry jy dit ook Tom, verstaan iemand wat Barry probeer se?

Tom1
12-04-2014, 08:58 PM
Nee Barry, ek sÍ mos ek is lankal by daardie stadium verby wat dit my bloedruk beinvloed. Ondeurdagte stelling is dit wel, want jy het geen idee van hoeveel ek my Bybel lees nie, van my verhouding met God nie, wie ek glo en na wie ek luister nie. Net God weet dit. So, om my te probeer laat skuldig voel dat ek Siener meer lees as my Bybel, werk nie. Ek het dit maar net vir jou probeer uitlig. Ek het al in die verlede verduidelik in meer detail, ek het net nie meer die krag daarvoor nie. Aan God al die Eer. As Hy ons wil bemoedig deur Sy boodskapper, dan vat ek Hom ter harte.

Nov16
12-04-2014, 10:35 PM
Proverbs 27:1 ó Do not boast about tomorrow, for you do not know what a day may bring forth. So, no human can predict the future by natural law. Any effort to predict the future

524
12-05-2014, 01:21 PM
Hy't nie die een gesien nie...

http://i1372.photobucket.com/albums/ag341/akska2/SAFlag_zpsbdacb711.jpg (http://s1372.photobucket.com/user/akska2/media/SAFlag_zpsbdacb711.jpg.html)

Lukas
12-05-2014, 02:12 PM
Skerp, maar wie sal die swart, met die geel wig van verandering wees ? Hulle sal seker later kom?

Unregistered
12-06-2014, 12:11 AM
Die Chinese, hulle wortel alreeds oral strategies in. Staan vas

Unregistered
12-06-2014, 10:55 PM
http://english.cntv.cn/2014/12/04/VIDE1417691521833264.shtml

Lukas
12-06-2014, 11:13 PM
http://www.sherv.net/cm/emoticons/confused/confused-smiley-emoticon-1.gif (http://www.sherv.net/)dit is nogal interessant die Sjinese se plan om Ebola hier te kom teŽwerk, so n prominente verskoning vir hulle toetrede tot ons ekonomie het. En ek het nie eers geweet dat ons so groot probleem met Ebola het nie

Unregistered
12-02-2015, 11:53 AM
Ek het van julle plasings gelees en ek is n aanhanger van profesiee veral die boek van Openbaring,baie mense skroom weg van Openbaring omrede hulle dit nie verstaan nie en dis ook nie vir almal bedoel om te verstaan nie, maar wat ek wil noem is dat die grootste fout wat almal maak is om Datums en tye te probeer voorspel, dis dieselfde met Snyman, hy het aangeneem dat uhuru sal plaasvind met mandela se dood (dit kon maklik wees omrede hy die swart nasie en talle witmense se god is wat hom amper fisies aanbid)maar dit was nie met mandela se dood nie en dis duidelik want mandela het net 3 dae in staatsie gele waar siener uitdruklik se... 7 DAE! Dit beteken daardie gebeurtenis le nog voor, en ek sal al my geld verwed en plaas op malema, hy het groter aansien en aanhangers as wat die "anc beheerde media" sal erken of bekend maak sodat hulle lede nie moet oorloop eff toe nie, malema se wat hy wil en doen wat hy wil,veral voor die media, die gevolg is dat sy volgelinge glo dat hy "alles gaan uitdeel vir die armes (hulle) en hulle gaan almal deel in die land se rykdom ens. Kom ons kyk ook wie is malema se volgelinge die armlastige,onopgevoede,ongelleterde en half gelleterde mense....m.a.w die mederheid van die swart bevolking. Die grootste gevaar is die half geleerdes want n "dom" mens aanvaar of weier net, n slim mens deur dink en realiseer.....maar n halfgeleerde dink hy is die slimste (daar is regtig ironie hierin). Om tot die punt te kom - malema is nou die massas se god, en as hy sterf aan die hand van n blanke (dis n moontlikheid) kan dit massiewe opstande en geweld veroorsaak (moontlik uhuru) en hy gaan heelmoonttlik 7dae in staatsie le want hys n "ikoon" n "martyr" en n "god" die geheim hierin le in die "7dae staatsie" dit sal bepaal van wie siener gepraat het en bevestig dat uhuru we'll gaan gebeur uit weer wraak. Ek sien hier is baie aanhangers van prof Raath, maar wat van die dinge wat Raath nie genoem en publiseer het nie....als wat hy gese het in sy boek (siener) vind aanklank by die linkses en regering, waar al die profesiee hulle eintlik moet onstel...dis van so aard geskryf dat niemand hulle moet "bekommer" oor gebeure wat kom nie en so geskryf dat sit is "wat baie graag wil hoor". Dis maar net my opinie.

Nov16
12-02-2015, 06:59 PM
Net spekulasie

Hoelank is malema nou n ikoon onder die verdruktes?
7 dae of 7 jaar

Id dit dalik nie n glas kas sindroom wat verkeerd geimpreteer is nie

Hy leef in n glas kas kan doen wat en hoe hy wil met wie gy wil amper untouchable?

Lukas
12-02-2015, 10:29 PM
Baie van die profesieŽ in die Bybel wat vir hierdie tyd geskryf is, sal nou duideliker word. ’n Profesie is nie iets wat vrees inboesem nie. Wanneer Raath dit regkry om die vertolkings van van rensburg se gesigte so te interpreteer dat dit nie vrees veroorsaak nie, is hy volgens die Bybel se riglyne in die kol.

Wanneer ons van profesieŽ praat, is dit goed wat in die Bybel bevestig moet word. Die Suidland waarvan die Bybel n paar keer praat, is volgens my Suid-Afrika omdat ons die enigste land in Afrika is wat aan die vereistes voldoen.

Volgens Openbaring 6 as ek reg onthou, sal die vyand, wit en swart hier in die Suid-Land aan peste en roofdiere tot n einde kom. Die Bybel noem tye en Walter Veith se vertolkings van die tye is vir my geloofwaardig.

Praat ons van n staatsman wat in staatsie gelÍ het en ons noem dit 7 dae, sal ons seker die Bybelse 7 dae moet gebruik? Waarom? Omdat die insig dan van God sal kom en Hy verander nooit. Hy sal nie nou anders wees en praat as wat Hy in die verlede gepraat het nie.

Daarom sal ek graag wil weet of Pretorius en Raath ook die 7 dae raakgelees het.

472
12-02-2015, 11:14 PM
Ek sal ook graag wil hoor waar, wanneer en hoe Siener die sewe dae ding gesÍ het. Ek is deur so baie vertolkings dat ek nou al deurmekaar is met wie het wat gese oor wat Siener gese het. Dit klink eerder vir my of iemand nou weer lewe in die dooie Uhuru wil blaas, n Uhuru wat Siener nooit van gepraat of voorspel het nie. Moet ons nou weer begin verduidelik dat nie eers Johanna Brandt n nag van die lang messe gesien het nie en dat dit alles AS se versinsels is.

472
12-03-2015, 12:21 PM
Goed om weer van jou te hoor! En JA! ek dink jy is heeltemal in die kol, ek verstaan hierdie ook as 'n nuwe poging om uhuru weer aan die lewe te kry. Dit is tog baie duidelik dat die doelwit met hierdie skrywe is om die voortgang van die storie van Mandela na Malema oor te dra. Verstommend, is dit nie!

Malema is inderdaad in die nuus as 'n swart vuurvreter wat alles wat blank is wil oorneem en verswart, maar hoeveel mense wat hierdie soort propaganda opslurp as enigste waarheid verstaan waaroor dit regtig vir hom gaan? Kyk, hy is 'n baie gevaarlike adder onder die voet, maar hy maak eintlik hierdie wilde uitsprake in 'n poging om sy groep by die kiesers te vestig as 'n alternatief vir die ANC. As ons dan die nuusberigte in die media so onvoorwaardelik wil glo, waarom neem niemand dan ook Malema se pogings ter harte om 'n koalisie met die DA te wil vorm nie?

Kan jy jouself 'n meer 'lop-sided' koalisie voorstel as juis hierdie een? Maar kan jy ook sien wat regtig hier aangaan as jy 'n bietjie dieper begin kyk? Kan jy sien hoe desperaat Malema is om vordering te maak? Gaan ons dus uiteindelik ook 'n soort samewerking sien tussen hom en Snyman rondom 'n nuwe NVDLM? Dit is al hoe hy kan vorder, want dit is al wat hy EN Snyman kan aanbied!

Die ANC maak al van die vroeŽ 1980's af dieselfde geluide, maar baie min daarvan het tot dusver tot wasdom gekom. Dit sal waarskynlik ook nie gebeur nie, en in elk geval nie so lank as Britse MI en die CIA in die RSA betrokke is nie. Hulle het 1994 georkestreer en hulle swaai nog steeds die dirigentstokkie!

En, moenie vir FW vergeet nie, want hy was en hy is nog steeds volledig deel hiervan (saam met Solidariteit). Die FW de Klerk Stigting en Solidariteit is die laaste oorblyfsels is van die 'ou' Broederbond. n Goeie vriend het my ook die aand van Solidariteit se beraad gebel om te sÍ hy dink dat hulle presies dieselfde funksie verrig as die OB in die 1930's en 1940's. Daardie organisasie is deur Jan Smuts onder kmdt. Laas gestig om die regse politieke toneel te kontroleer en te beheer, maar veral ook om Smuts se heroorname van die regering te fasiliteer.

Ons het verder saamgestem dat die stigting van die AWB presies dieselfde doelwit gehad het. Daardie beweging het misluk toe ET ontmasker is as 'n staatsagent. Iets wat vir my baie interessant en verblydend is hier, is dat dit uiteindelik ook tot sy bekering gelei het en dat DIT 'n blanke bloedbad gekeer het toe hy deur die SAKP vermoor is. Hulle wou 'n regse blanke opstand bewerkstellig, wat van oorsee platgeslaan SAL word, maar die poging het misluk omdat ET intussen die AWB verander het in 'n werklike Christelike organisasie. Ek het nogal 'n artikel in hierdie trant gedoen nadat hy vermoor is.

Die 7dae-storie was insgelyks ook nooit meer as een van Snyman se talle duimsuigstories gewees nie, want Siener se aangetekende visioene ken dit glad nie! Die lomp manier waarop die skrywer van hierdie brief die 7-dae probeer aanhaak as 'bewys' sÍ vir my dat Snyman self agter hierdie skrywe sit.

Snyman het in elk geval net oor sowat die helfte van Siener se aangetekende visioene beskik, en hy bly daarby, so hoe kan hy met soveel gesag oor die geheel wil praat? Hy het destyds, met die publikasie van sy eerste klomp nonsens, nie eers geweet van die visioene wat kapt. Kerneels Nieuwenhuizen aangeteken het nie! Hy kan dit egter nie (meer) bekostig om erkenning daaraan te gee nie, want dan moet hy ook erkenning aan Raath gee, en dit kan nie vir hom werk in die gemeenskap waarin hy optree nie. Jy sien mos wat die ou hierbo van Raath dink, en jy kan van Snyman sÍ wat jy wil, hy verstaan daardie mense baie goed en hy praat dus hier inderdaad namens hulle.

Snyman se stories floreer in daardie omgewing, want daardie mense het sy 'bevestigende inligting' nodig om hul ontsettende groot angs en vrees vir die swartes mee te regverdig. Hy is in hierdie opsig 'n kruk wat nie net hul angste bevestig nie, maar dit ook bevredig. Dit is, vanuit 'n sielkundige hoek gesien, presies soos 'n vrou wat 'n man trou wat haar slaan. As jy dieper gaan krap sal jy vind dat haar pa haar ma ůůk so aangerand het, en dat sy dit dus nodig het om 'n sekere 'balans' in haar lewe te kan handhaaf. Sy moet dit so doen, want tot tyd en wyl sy anders geleer word is dit haar verwysingsraamwerk, want dit is al wat sy ken en verstaan.

En JA!, ek het nogal eerstehandse kennis van hierdie angs opgedoen, want een van die Suidlanders se agente het my 'n paar jaar terug letterlik doodgekuier en -gebel om kamstig haar vrese en angste oor NVDLM tot ruste te probeer bring. Ek het saamgespeel, maar het ook gou agtergekom dat sy eintlik inligting kom soek het. Sy wou weet waar kom ek aan my 'goeie inligting' maar in die proses kon ek ook optel hoeveel swart vrees daar werklik by die Suidlanders teenwoordig is. Trouens, as jy daardie vrees wegneem verval alle redes vir die bestaan van die beweging. Ek het haar gebel nadat Snyman die NVDLM 'afgestel' het, om vir haar te sÍ: Sien jy, ek het jou mos gesÍ dit is sommer 'n storie, en sy het darem die grasie gehad om baie verleŽ te klink. (Ek het agtergekom sy beweeg in die baie persoonlike geselskap van een of twee blanke vroulike kolonelle in die polisiediens, in Pretoria-Wes.)

Soos dit is, is Raath natuurlik geen 'kenner' van die visioene as sulks nie, anders as dat dit deur Siener gegee is nie. Hy is 'n kenner van Siener se persoon en sy tydvak, maar van die visioene weet hy absoluut niks nie! Hy het geweldig baie kritiek teen enige poging tot enige uitleg van die visioene, en hy kan my nie verdra nie, maar soos dit is het hy nog nie eers een enkele ou woordjie bygedra tot die algemene opheldering van die visioene nie.

Ek kan maar net herhaal dat daar geen waarheid in hierdie bloedstollende uhuru-storie is nie! Dit is iets wat destyds al na vore gekom het as GEHEIME Illuminati-BEPLANNING vir die Boervolk, so hoe en waar het Snyman regtig hieraan gekom?

Maar daar is dalk ook 'n 'positiewe deel' verbonde aan hierdie nuutste duimsuigstorie. Ek glo dat Snyman self agter hierdie nuwe wending sit, en dit laat my nogal dink dat sy baie stories oor Siener dalk reeds inmekaar begin sak het. Hierdie nuwe poging moet net eenvoudig vir hom slaag of hy sal moet 'aftree' en ek glo nie hy sal toegelaat word om dit te doen nie. Hulle wil die blanke groep in 'n voortdurende staat van vrees hou, want dan kan hulle emosies kanaliseer en die groep beheer soos dit hulle pas.

Ek glo nog steeds dat Snyman vir die een of ander intelligensie agentskap werk, en dan baie waarskynlik bepaald die Britse MilitÍre Intelligensie onderstroming in ons eie ('voormalige') MilitÍre Intelligensie. Hierdie mense is skynbaar in beheer van die Suidlander beweging. Die artikel wat ek oor Die Kruispad Voor Ons wil doen sal 'n bietjie meer besonderhede hieroor bevat. My gevoel oor hierdie artikel is nog nie heeltemal reg nie, en dit is so al of ek nog 'n bietjie 'vasgehou' word daaroor. Die tyd is seker nog nie heeltemal reg hiervoor nie.

Groete,
Frik

1616
12-03-2015, 08:10 PM
Kom ek se vir julle wat Siener beslis nie gesien het nie - dis dat AKSKA hier is om te bly!