PDA

View Full Version : Word sosiale media vir misdaad gebruik?

Aletta
02-03-2014, 02:47 PM
Ek weet nie so mooi nie, die SAPD waarsku mense op Goudveld dat die misdadigers op FB, Twitter ens sien as jy goed gekoop het of weggaan met vakansie. Vir my klink dit liewer of iemand nie kan aanvaar sy dierbare huishulp/tuinier is betrokke in diefstalle nie.

Residents are warned to be careful when posting important information on social networks like Facebook and others.

So says Capt Stephen Thakeng, communication liaison officer of the Welkom SAP Cluster.

“Information like residential addresses and even your whereabouts could invite thugs into your home or business to commit crimes like burglaries. Never put on the network that you are on leave or on holiday, or say where you are on holiday. One family in particular suffered a great loss when the wife stated everything she had bought on a social network. Everything was stolen during a subsequent robbery,” says Thakeng.

Thakeng says people have a tendency to show off their new cars, furniture, new homes, when they are leaving on holiday, where they will be staying, and so on. “All this information is believed to be the cause of break-ins. Safety starts with you and remember a criminal is using every opportunity,” he says.

“We would like to encourage residents to take part in establishing neighbourhood watch, to get involved by attending meetings of Sector Policing and Community Policing Forum (CPF). In conclusion, know who your neighbour is,” says Thakeng.

v

499
02-03-2014, 08:25 PM
Hi Aletta
Dis nogal n interessante vraag. Die artikel is goed bedoel en om betrokke te raak by die gpf en sektorpolisieering kan net voordelig wees.
Ek sal se ja – misdadigers gebruik ook sosiale media as n hulpmiddel in hul beplanning veral wanneer dit kom by die uitskakeling van risiko s
In my bedryf het ek al bbp beskermers gesien hul doen en late asook hul huidige ligging en geselskap se besondenhere plaas op sosiale media asook hul beplande bewegins vir beide die kort termyn en lang termyn beplannings
Dit is ook waar dat mense hul nuwe aangekoopte bates sal wil ten toon stel , so die krimineel kan sy vriend by die winkel vra wie het nuwe aankope gedoen asook die weeklikse straat vullis dophou om te kyk watter huis het nuwe aankope gedoen.
Ons almal weet nou al van die werknemers wat foto s neem met hul fone ,so ek twyfel nie dat sosiale media ook as n hulpmiddel gebruik kan word nie

groete

Unregistered
02-03-2014, 10:00 PM
Indien mense so dom is om hulle detail bewegings op sosiale media te sit dan kry hulle mos wat hulle voor soek. Mense moet besef dat ons in 'n land leef waar jy altyd 'n teiken is. Die ouens wat werk is 'n teiken van twee kante af. Die regering wil baie graag meer belasting geld in en het sodoende alerhande metodes om jou te wurg vir belasting geld. En dit terwyl al die sypadjie smouse geen sent belasting betaal nie en in baie gevalle nog 'n "grant" ook kry.

Gebruik sosiale media as dit vir jou werk, maar moet geen persoonlike details of planne daar pos nie. Sluit aan by die GPF (CPF) en word deel van jou "community". Die GPF help baie met voorkoming (verplasing) van misdaad. Ons het juis vanoggend so 'n insident gehad en omdat ons lekker met SA"PS saam werk is die verdagte persoon vinnig verwyder uit ons area.

Goeie "tip" vir mense met 'n GPS: Ek het my "Home" gestel dat dit na die naaste polisie stasie wys (ek weet mos waar ek bly) Skelms steel blykbaar die aparaat en dan gebruik hulle dit om jou te besoek, ek het nuus vir hulle!

Aletta
02-06-2014, 10:51 AM
Ek dink al hierdie teoriee weerspreek eintlik ons kennis van misdaad soos dit deur Afrika bedryf word. Om te dink n gps gaan gebruik word om te sien waar jy bly is vir my een van die toeriee wat nie veel waterhou nie. Verder is BBP-beskerming een ding en inbrake en huisrowe n heel ander ding. As mense jou sosiale media gebruik om by jou misdade te pleeg beteken dit in effek jy het n spul kriminele as vriende. Die huishulpe wat met selfone foto's neem van n huis se inhoud is iets totaal anders want ons weet mos sy is altyd die primere bron van inligting aan skelms en sy gebruik nou net haar foon om aan die hit squad te wys wat jy het en hoe die huis min of meer beveilig is aan die binnekant. Maar dat n krimineel jou gps sal steel om jou huis te kan vind, of iemand op FB jou gaan teiken omdat jy nou oor jou nuutste plasma tv gespog het, maak nie veel sin nie. Dit klink vir my meer na n polisieman wat net graag raad wou gee sonder om eintlik mense inligting van waarde te gee.

Unregistered
02-06-2014, 12:56 PM
Aletta, alle misdadigers is nie swart nie. Die voetsoldate of hitsquad is meestal, maar die inligting kom gereeld van blankes. Daar is meer as een geval waar kapers die gps in die motor gebruik het om die eienaar na sy huis te neem dat hy vir hulle die kluis kan oopmaak.

Jannie
02-06-2014, 01:08 PM
Aletta, alle misdadigers is nie swart nie. Die voetsoldate of hitsquad is meestal, maar die inligting kom gereeld van blankes. Daar is meer as een geval waar kapers die gps in die motor gebruik het om die eienaar na sy huis te neem dat hy vir hulle die kluis kan oopmaak.

Heeltemal waar. Die probleem bleik net dat ons meestal die "voetsoldate" sien of lees daarvan. Skelm hetnie noodwendig 'n kleur nie, maar die wreedheid en argwaan waarmee die misdade gepleeg word is eie aan 'n sekere etniese groep. Maar die groot / slim skelms is manne soos Radovan Krejcir - Roberto Palazzolo - Glen Aglioti - Yitzhak Abergil - Darko Savic om maar net 'n paar te noem.

Unregistered
02-06-2014, 01:35 PM
Hitler was wit kyk hoe het hy tekere gegaan. De kock was wit en hy het n ou somer vinnig met n graaf uitgevat om n braaivleis vuur. So gepraat ek sien hy is een van die dae uit die tronk. Geweld het meet temake met kultuur as etnies. Ons het meer n westerse opvoeding as die gemiddelde swartman, en daarom dat ons dinge anders doen. Die bundu howe wat die swartes bedryf sal vir ons barbaars lyk, vir hulle is dit geregtigheid.

klasie
02-11-2014, 02:28 PM
As norm is witmense nie geweldadig nie. Julle kan 2 of 3 of selfs 4 gevalle noem wat die teendeel bewys. Maar by swartes is die norm geweld en verkragting. Moenie kom strond kwytraak dat geweld niks met etniesiteit te doen het nie. As jy swart op wit geweld moet staaf sal jy n ding so dik soos die telefoonboek moet saamstel. Dink voor jy praat!

klasie
02-11-2014, 02:32 PM
As ons oor onsself regeer het kon ons wit misdadigers beheer. Nou regeer ons nie en swart geweld is nie net gruwelagtig nie, maar so normaal soos eiers vir brekvis.

Aletta
02-11-2014, 03:12 PM
Kultuur? Etnies? Wonder of jy weet wat die verskil is en ek wonder as jy wel weet, of jy dan aan my sal kan verduidelik hoeveel moorde is daar per 100 000 in ons stamlande in Europa en hoe vergelyk dit met hier waar ons nou bly? Is wittes engeltjies? Nee allermins maar ek dink nie ons kan stry dat sekere vlakke van geweld by sekere bevolkingsgroepe anders as by ander lyk nie. Ek wonder hoekom lyk Amerika se tronke se samestelling presies die teenoorgestelde van hul bevolking?

v

Aletta
02-11-2014, 03:34 PM
die vraag op hierdie draad of sosiale media vir misdaad gebruik word, niemand kon my nog werklik sinvol antwoord. Ek dink steeds sonder dAT hul jou gps in die hande kry sal jy steeds gekaap word, maar gps is in elk geval nie sosiale media nie. Net n mens se vriende word eintlik toegang tot jou profiele verleen, tensy jy werklik nou nalatig is. Maw as mens dmv sosiale media geteiken word sou dit dan beteken jy het n spul misdadige vriende?

v

Unregistered
02-11-2014, 08:35 PM
Hi Aletta

Ja sosiale media kan vir misdaad doeleindes gebruik word

Facebook en myspace word al vanaf n maand terug verplig om profiele toeganklik te maak tussen lede.

Ek het dit self gaan beproef op profiles wat ek weet geslote was en gekry dat hulle oop is.

Dan kan iemand jou of iemand in jou vriende kring met n vals profile befriend en dan ook gaan kyk wat jy op jou muur skryf-- dieselfde konsep geld vir mense wat deel maak van gesels groepe

Sosiale media se misbruik is maar net nog n tool in die toolbox wat miskien van nut kan wees as die teiken heeltyd goed plaas wat die krimineel kan gebruik

Jy sal verbaas wees om te sien presies wat mense in hul about boksie skryf, heeltyd location based goed plaas( person has checked in at work, school, shop. ..

Mense wat nuwe aankope doen bv rekenaars, voertuie ens vakansie hou en die lys gaan aan

Ek se nie dat sosiale media misbruik as n reel moet inpas nie maar dit kan wel dien as nog n bron van inkomste

Met beide die ontvoer kartelle in suid amerika en die seerowers in somalia en nigerie het die kapers studies gemaak van die bote, vrag en personeel wat vir hn maatskappy werk, facebook gebruik om vriende en kollega kringe te id. Van daar af het hulle seker gemaak dat die mense en hul maatskappye ontvoer versekering het en hulle dan gekaap

caholt
02-11-2014, 08:57 PM
My persoonlike opinie sal wees dat hulle nie regtig sosiale media sal gebruik om iemand te target nie.
Iemand kan dit wel gebruik om meer inligting te kry oor iemand anders maar die kans dat dit gebruik word om teikens te soek is baie min.

My redes vir dit is dat daar heeltemal te veel details sal moet ingaan.
Die krimineel sal iemand moet soek in sy omgewing en dan nog verder moet krap om ander details te kry waar dit vir hulle makliker sal wees om jou net dop te hou en dan toe te slaan.

Sosiale media sou ek se word wel gebruik om mense op te sweep vir misdaad en geweld.

caholt.

v

klasie
02-12-2014, 09:40 AM
Aletta. Jou antwoord is nie relevant nie. Wil jy werklik die misdaadsyfer vergelyk tussen ons en europa? Sit jou hiekelwerk neer en kom tot jou sinne. NERENS sal misdaad meer of amper kan vergelyk met sa nie. Ek weet wat etnisiteit en kultuur beteken. Die probleem met jou sotlike redenasie is juis die feit dat jy niks van daardie 2 woorde begryp nie

Unregistered
02-12-2014, 09:52 AM
Ek het al op voornemende werknemers se Facebook profiele gaan kyk watter tipe mense hulle is en met wie hulle meng.

Vir my sal die maklik wees om iemand te nader en voor te gee ek ken al hulle vriende en so hulle vertroue wen.

Meeste mense se facebook profiel is oop vir almal om te sien. Miskien gebruik misdadigers dit nie, dit het egter baie potensiaal om vir die doel gebruik te word.

Johann S
02-12-2014, 10:12 AM
Ek sou byse, dat die tipe misdadiger baie meer gesofistikeerd sal wees as die gewone ou pes. Hierdie ou is amper n kruising tussen n "home invader"en n "stalker" in my opinie.

Daar sal ook n groot mate van beplanning wees en ek neem aan dat die verassings element hier heeltemal anders sal wees as waaraan van ons gewoond is. Ek dink dat hulle gelukkig ver in die minderhied is, maar dit maak hulle ook seker soveel meer gevaarlik.

v

Jannie in die TRONK
02-12-2014, 11:02 AM
Aletta. Jou antwoord is nie relevant nie. Wil jy werklik die misdaadsyfer vergelyk tussen ons en europa? Sit jou hiekelwerk neer en kom tot jou sinne. NERENS sal misdaad meer of amper kan vergelyk met sa nie. Ek weet wat etnisiteit en kultuur beteken. Die probleem met jou sotlike redenasie is juis die feit dat jy niks van daardie 2 woorde begryp nie

En dan wonder jy waarom mense nie vir jou respek het nie. Jy praat seker so met jou vrou ook? Is almal wat nie met jou siening saam stem nie vloerlappe? Jy het duidelik 'n probleem om jouself uit tedruk of te debateer. Jou gedrag en opmerking is iets wat Afrikaans mee sonder kan klaar kom.

Groete

Tom
02-12-2014, 01:33 PM
Ek sien kriminele raak al meer gesofistikeerd.

CCTV as it's called has long not been the fixed wired systems we have come to know. 3G systems are freely and cheaply available, these transmit audio and or video via 3G or cellular signals and only needs batteries or a power source to transmit, the feed can then be viewed almost from anywhere in the world. Practical? Very.

This enables criminals to recon a property very inconspicuously.

Na aanlyding van:

Private and Public CCTV Cameras to be Regulated by Local Government

The City of Cape Town has recently issued draft regulations governing CCTV cameras. Unfortunately, the proposed rules also attempt to control private cameras covering the street or public areas.
7.11.1CCTV installations on private property , that monitor public urban space and that do not form part of a broader CCTV network i.e. transmitted and recorded off - site, do not require the authorization of the Vetting Committee.

The location of the cameras and reasons for the installation must however be submitted (Annexure 10.7 ) to the Vetting Committee to ensure that all cameras, viewing public space, including a road, are used for legitimate policing efforts, which are in the broader community’s interest and not for any illegal activities or purpose.

http://www.capetown.gov.za/en/PublicParticipation/Documents/HYS_CCTV_Policy_Installation_English_Final_Draft.p df

Aletta
02-13-2014, 08:10 AM
Hitler was wit kyk hoe het hy tekere gegaan. De kock was wit en hy het n ou somer vinnig met n graaf uitgevat om n braaivleis vuur. So gepraat ek sien hy is een van die dae uit die tronk. Geweld het meet temake met kultuur as etnies. Ons het meer n westerse opvoeding as die gemiddelde swartman, en daarom dat ons dinge anders doen. Die bundu howe wat die swartes bedryf sal vir ons barbaars lyk, vir hulle is dit geregtigheid.

Klasie ek het eintlik hierdie persoon geantwoord en nie vir jou nie. Terwyl ek gehekel het het ek darem met begrip leer lees en spel ook en weet ek wanneer iemand na my pos verwys en nie na n ander s'n nie. Eintlik het ek met jou saamgestem op die spesifieke punt.

v

noks
02-13-2014, 10:42 PM
‘n Mens kan seker ook vra watter soort krimenele gebruik sosiale media, ‘n tipe akteur wat voorhou hy is ‘n vriend van ‘n vriend en sodoende inligting kry of jou vriende en familie probeer opsom om agter te kom of jy ontvoer kan word of nie is defnitief meer persoonlik as iemand wat n lee huis sien en dit beroof. As hy/sy moeite gedoen het om jou te bevriend of om jou persoonlike boodskappe deur te gaan en nogsteeds bereid is jou skade te doen maak sosiale media vandag meer sosiopate wat kriminele word as kriminele wat sosiopate word.

v

Unregistered
02-14-2014, 09:24 PM
Kultuur? Etnies? Wonder of jy weet wat die verskil is en ek wonder as jy wel weet, of jy dan aan my sal kan verduidelik hoeveel moorde is daar per 100 000 in ons stamlande in Europa en hoe vergelyk dit met hier waar ons nou bly? Is wittes engeltjies? Nee allermins maar ek dink nie ons kan stry dat sekere vlakke van geweld by sekere bevolkingsgroepe anders as by ander lyk nie. Ek wonder hoekom lyk Amerika se tronke se samestelling presies die teenoorgestelde van hul bevolking?

v

Kultuur etnies, kultuur maak die speelgrond vir misdadigers gelyk, ongeag jou sogenaamde stam lande. Ek is nr 7 gebruik dit as verwysing!

Chris1
02-14-2014, 11:38 PM
no.7,21
Wat is dit nou opvoeding of kultuur,of is die twee gelyk volgens jou?Daar is wesentlike verskille tussen bevolkings groepe dws geneties.Sal jy hierdie stelling van my as waar ervaar of is dit volgens jou net die verskil in opvoeding of kultuur wat die vermoeens of gebrek daaraan bepaal?

v

Lukas
02-17-2014, 07:47 AM
Klasie. Ek dink dat jou snedige aanval teen Alet van swak smaak en n gebrek aan kennis getuig. Probeer altyd om jou redenasies nie persoonlik te maak nie en staaf jou redenasies met feite. Wanneer jy dit doen, sal mense na jou luister. Maar om mense af te breek en te beledig is nie kwaai nie.

Sosiale media is dalk nie nou reeds so n groot probleem nie, maar ek kan nie sien waarom dit veral met menseroof, baie vinnig kan verander nie. Smart fone onder misdadigers is ook baie gewild en met smart fone wat sonder SIM-kaarte op die internet kan gaan, kan mense van enige Wi-fi hotspot, vals profiele op die sosiale media skep, waarmee die teiken gemonitor kan word of waarmee teikens selfs verkennings vir huisbrake en beplande verkragtings, baie positief ingespan kan word.

Ons kyk ons baie teen swart misdadigers vas. Maar ek wonder of ons besef hoeveel wit Afrikaanssprekende jongmens, reeds deel van die misdaad bendes is.

Alet. EK het self gesien hoe jong mense gereeld vals profile geskep het, om anoniem, meer van ander mense se doen en late te leer. Met die jong misdadiger se vermoë om die sosiale media te gebruik, kan ek nie soen waarom hulle dit nie nie ook vir hul eie duistere redes kan gebruik nie.

Of dit reeds in so n mate gebruik word kan ek nie sê nie maar ek sal dink dat die gedagte nie te vêrgesog is nie.

Maar omdat ons baie keer geneig is om misdaad net met huisbrake en rowe te assosieer, kan ons dalk so hier en daar n waarderings fout maak.

Watter misdade volgend my, maklik by die sosiale media plan kan inskakel.

Menseroof. Ek dink nie dat ons besef hoeveel mense in hierdie land juis by menseroof betrokke is nie. Swart mense wat by muti-moorde betrokke is, is deel van n sisteem wat uit meer as 60 duisend mense bestaan.

Maar alle menseroof is nie muti-moorde nie. En alle menseroof word nie deur swartmense gepleeg nie. Indiërs, Arabiere en mense van die oosblok lande is self in Suid-Afrika baie besig wanneer dit by die steel van kinders en jongmense kom.

EK sal nie verbaas wees as die menseroof netwerke in Suid-Afrika nie reeds van die sosiale media gebruik maak nie.

Bankrowe.

Bankrowe is n ander ding waar die sosiale media lekker kan werk. In n bank kry ons n persoon wat die sleuteldraer is. Die bewegings van die sleuteldraer is iets wat ook deur misdadigers ondersoek word wanneer hulle banke wil besteel. Wanneer die sleuteldraer n persoon is wat aktief op die sosiale media deelneem, kan die medium baie goed gebruik word om die persoon se doen en late presies te bepaal sonder om self so n persoon te agtervolg.

Voertuigdiefstal
Nog n misdaad waar baie wit mense by betrokke is en waar sosiale media baie goed kan werk. Voertuie se VIN nommers is baie keer sigbaar en met die nommer kan duplikaat sleutels by die verskaffers bekom word. Om iemand wat sy daaglikse doen en late op die sosiale media uitbasuin, kan n misdadiger wanneer hy reeds die sleutel het of wanneer hy weet hoe om die voertuig te steel, sonder om moeite te doen, baie maklik sy beplannings doen, sonder om ooit naby of binne sig van die slagoffer te beweeg.

Al wat hy moet doen, is om te sien wanneer die persoon n lang vergadering of partytjie op n sekere plek bywoon, om sodoende genoeg tyd te kry om met die voertuig weg te kom voor die persoon dit sal agterkom.

Muti Moorde

Ek was by n saak betrokke waar die misdadigers n wit vrou van Vereenigging vir muti wou vermoor. Die koelkamers was reeds bespreek om haar liggaamsdele vars te hou en Sy het die hasepad, berge toe gekies. Maar wanneer sy op n plek opdaag, was dit nie 12 ure nie, of die misdadigers was ook daar.

Uiteindelik het ons uitgevind dat hulle haar selfoon gebruik het om haar posisie te bepaal. En die ergste was dat dit n wit vriend was wat agter die beplande moord gesit het om haar besigheid oor te neem.

Ja, ek weet dat selfone reeds gebruik word om slagoffers se bewegings te monitor en ek kan nie sien waarom sosiale media ook vir die doel van misdaad ingespan kan word nie.

HUISBRAKE:

Ons weet vandag dat die meeste misdade van binne jou huis gereël word. Ek sien ook dat baie swart mense op sosiale media aktief is. Baie van die jong huishulpe is ook op die besigheid ingeskakel en wanneer hulle ekstra geld wil maak en die eienaar se profiel op die sosiale media kan monitor, kan die waarde van die beplande misdaad baie makliker bepaal en aan die Khid verkoop word.

Ek dink nie dat ons die misdaad potensiaal van sosiale media moet onderskat nie. Dit is reeds baie moontlik
My opinie: As dit nie reeds n probleem is nie, sal dit binne die volgende vyf jaar n werklikheid word.

GENETIES

Chris1. Daar is n groot genetiese verskil tussen Swart mense, Pakistani’s, mongoolse rasse en wit mense / Indiërs

Wit mense en Indiërs is geneties baie nader aan mekaar as wat Indiërs en Pakistani’s is

Die genetiese verskil tussen die swart man en die wit man interessant. As baba ontwikkel die swart man se brein vinger tot op n punt. Die swart man het baie meer sweetgaatjies as die wit man en die swart man het n langer skeen as die wit man. Die syaansigte verskil ook. Wanneer jy n liniaal neem en dit op die punt van jou neus sit, sal jy jou ken kan raak sonder dat die liniaal ook jou lippe kan raak. ’n Swart man kan dit glad nie doen nie. Sy lippe bly in die pad.

Maar kan ons sê dat daardie fisiese verskille veroorsaak dat hy meer krimineel as ander rasse is? EK is nie so seker nie.

Kan ons sê dat hy as gevolg van sy genetika meer gewelddadig is ? Ek is daarvan ook nie so seker nie.

Unregistered
02-17-2014, 11:42 AM
Lukas ek dink dat jou Indier Pakistan storie water dra.My ma is van Ierse afkoms en ek het so paar jaar gelede ‘n stuk raakgelees wat beweer dat die oorspronklike inwoners van Ierland ,Wallis en Skotland ooreenkomste het met die Indiers veral die lot in die noorde van Indie .Of dit waar is weet ek nie.Daar is ook raakpunte met die taal en selfs met die Joodse taal,maar soos ek se ek het dit nie nagevors om te bevestig nie.
Wat die genetika aanbetref dink ek wel dit speel ‘n groot rol.Selfs by die witmens bv die Fraanse,Italiaaners,Spanjaarde tjank sommer uit beginsel uit terwyl die Iere sommer sal huil terwyl hulle jou d....r.Hier wil ek ook gedeeltelik met nr 7/21(ek hoop die mense maak van name of skuilname gebruik sodat ons kan weet wie se wat) dat Opvoeding ‘n rol speel maar net gedeeltelik,ek dink dus dat emosie geneties kan wees.
Groetnis
Chris 1

Aletta
02-17-2014, 06:03 PM
Lukas ek staan maar skepties oor die gebruik van soiale media in gewone misdaad maar dit is seker n kopskuif wat mens weg moet maak van die klassieke gedagte van hoe n misdadiger lyk. Ek dink wel dat sekere misdade meer by sekere rasse/kulture sal voorkom. Ek het iewers gelees dat swartmans as n reel ho-er testostoroonvlakke het wat maak dat hul stemme dikwels baie dieper is (wat waar is) en dat dit hulle ook meer geweldadig en met n ho-er seksdrang maak. Vir my maak dit sin as ek om my kyk maar ek dink witmense pleeg weer ander tipe misdade.
Wat betref menseroof: die polisie het pas n baie groot sindikaat bestaande uit Pakistani's Nigeriers en n Bangladesji gevang. Hulle het dmv die Bangladesji welgestelde Bangladesji sakemanne geidentifiseer wat kinders in SA het of self hierheen kom. Die mense is dan hier ontvoer en lospryse van R300 000 en meer is geeis. Ongeveer 60 Bangladesji's is verlede jaar so in SA ontvoer en van hulle is wel vermoor. SA het die speelplek van baie sulke tipes misdaad geword. Menseroof in SA is ontsaglik groot en wanneer slagoffers reg gekies word, word daar net betaal en geen haan kraai verder nie.

v

462
02-17-2014, 07:53 PM
Net om te bevestig dat selfone wel tydens gewone rooftogte gebruik word.Einde verlede jaar was n roof uitgevoer op die eienaar van die Raasblaar se huis.Die blaar soos dit in groblersdal bekend staan is n gewilde kuierplek.Die ou het 3 kluise in sy huis.Nadat 2 kluise oopgemaak is het een van die rowers, n nigerier,met sy selfoon iemand geskakel om te hoor waar die 3de kluis was.Ons kan net raai wie hy gebel het.Daar is 3 huisbediendes en 2 tuin ingeneurs.Selfone word byna daagliks heir gebruik tydens observasie deur die knape.Dit is al n paar keer bevestig deur ons op en wakker GPS manne.Johann.

Unregistered
02-17-2014, 09:43 PM
Enige misdadiger wat sy sout werd is sal alle moontlike middele tot sy beskikking gebruik om sy misdaad te beplan en uit te voer. As die sosiale media hom of haar kan voorsien van inligting, sien ek geen rede hoekom hulle dit nie sal gebruik nie.

Daar kan geweldig baie inligting van mense se FB profiel verkry word, en as die veiligheidsmagte dit gebruik, wat ek glo gebeur, hoekom sal die misdadiger nie ook nie.

Een van my vriende op FB reis geweldig baie agv sy werk. Hy sal bv. op FB sit dat hy nou in Botswana is. 'n Dag later in Oliver Tambo dan weer in Namibie ens. As hy bv geteiken word, kan 'n huisbraak so beplan word om te gebeur as hy iewers in die buiteland sit. Die inligting kan alles van sy FB gekry word.

456

Unregistered
02-17-2014, 09:50 PM
Hier is nog iets wat ek so pas op af gekom het wat nogal kommer wekkend is. Rekenaar fundis moet dalk vir ons kyk of dit moontlik is.

Hackers Can Now Listen To Your Offline Conversations In Chrome

Hackers can change your Google Chrome into a listening device and record and compromise conversations in your home or office as long as Chrome is running. Beware!

Wednesday, January 22, 2014:

Born out of a problem in Google Chrome's microphone permissions policy, a bug in Chrome website can allow hackers to listen and record private conversations even after the tab is closed. The bug allows malicious sites to activate the user's microphone, and listen in on anything said around his/her computer, as long as Chrome is running even after they have closed those tabs. Further, the bug works even when a user takes any phone calls and conversations around the computer, he'she doesn't necessarily have to be using the computer.

Developer Tal Ater bug first reported the bug in September. Goggle's engineer's were even able to isolate the problem, but even after 4 months the solution has not reached the desktop users.

Chrome has an in-built problem, once the user has given an HTTPS-enabled site permission to use your microphone, every feature on the site has complete permission. Further, Chrome does not give any visual indication that Speech Recognition is turned on which allows it to go undetected. User therefore have to manually revoke the microphone permission in order to remain 'safe'.

"We’ve re-investigated and still believe there is no immediate threat, since a user must first enable speech recognition for each site that requests it. The feature is in compliance with the current W3C standard, and we continue to work on improvements." a Google spokesperson said.

http://www.efytimes.com/e1/fullnews.asp?edid=127692

456

Unregistered
02-18-2014, 06:28 AM
Ons weet mos dat van die inteligensie mense dit lankal doen, hoekom sou misdadigers agterbly?

Jannie in die TRONK
02-18-2014, 08:10 AM
Hier is nog iets wat ek so pas op af gekom het wat nogal kommer wekkend is. Rekenaar fundis moet dalk vir ons kyk of dit moontlik is.

Hackers Can Now Listen To Your Offline Conversations In Chrome

Hackers can change your Google Chrome into a listening device and record and compromise conversations in your home or office as long as Chrome is running. Beware!

Wednesday, January 22, 2014:

Born out of a problem in Google Chrome's microphone permissions policy, a bug in Chrome website can allow hackers to listen and record private conversations even after the tab is closed. The bug allows malicious sites to activate the user's microphone, and listen in on anything said around his/her computer, as long as Chrome is running even after they have closed those tabs. Further, the bug works even when a user takes any phone calls and conversations around the computer, he'she doesn't necessarily have to be using the computer.

Developer Tal Ater bug first reported the bug in September. Goggle's engineer's were even able to isolate the problem, but even after 4 months the solution has not reached the desktop users.

Chrome has an in-built problem, once the user has given an HTTPS-enabled site permission to use your microphone, every feature on the site has complete permission. Further, Chrome does not give any visual indication that Speech Recognition is turned on which allows it to go undetected. User therefore have to manually revoke the microphone permission in order to remain 'safe'.

"We’ve re-investigated and still believe there is no immediate threat, since a user must first enable speech recognition for each site that requests it. The feature is in compliance with the current W3C standard, and we continue to work on improvements." a Google spokesperson said.

http://www.efytimes.com/e1/fullnews.asp?edid=127692

456

Yip, dit is moontlik. MAAR -Kyk wat moet die gebruiker doen om die hek oop te maak. Ek gebruik Chrome net om my applikasies te toets. Vir party mense is dit 'n goeie "browser". Ek verkies die een wat al die funksies van Chrome en FireFox het vir my normale gebruik. BlackHawk is een van die beter outjies, nie dat hy nie ook probleme het nie maar is minder "invasive" as wat Chrome is. En dan is daar die dinosaur Internet Explorer - Opera is nie te sleg nie en Safari (Apple) het ook 'n module wat op Windblows loop maar hy vreet weer jou memory.

Meeste mense wat iets het om te "protect" het gewoonlik redelike goeie beskerming. Dit is vandag redelik maklik om 'n "hacker" te wees. Jy kan bv. van die standaard tools aflaai. Dan is daar Linux se Kali - die kan jy op 'n data-stokkie laai en dit word dan 'n "bootable device" m.a.w. 'n rekenaar op 'n stokkie. Kali het alreeds 'n klomp gereedskap waarmee daar redelike kuber-kraak take aangepak kan word.

Unregistered
03-01-2014, 12:47 AM
5 Hacks That'll Make You Want To Throw Your Smartphone Away!

1. The tilt sensor can sense what you’re typing on your computer: Researchers from Georgia have created a program that can turn your smartphone into a spying machine. If you’ve kept your phone next to the keyboard while typing, it can spy on every keystroke that you make. The accelerometer on your phone can recognise the keystrokes that you make because of the impact on the desk. The distance of the keystroke from the phone is measured to deduce what key was pressed.

2. Stealing credit card information just by being near them: Your smartphone or anyone else’s for that matter, can be used to steal your credit card information. All that is required is for a phone to be near the card. Not all cards are vulnerable though, this applies to the contactless credit cards that many banks issue nowadays. The radio chips on these cards can be scanned from a distance.

3. Fake Free Charging Stations: Free cell phone charging kiosks aren’t all that rare nowadays. But did you know that these can be used to dupe you. A device placed inside these chargers can steal your personal data from the cell phone, including things like saved passwords, pictures etc. Over 360 people fell for this trick at the DefCon event in 2011.

4. Fake cell towers making your phone a listening device: Hackers can infiltrate mobile phones by using fake cell tower, through which they hack into the phone’s radio network directly. Once the connection is made, they can listen in on every call that you make or receive on the phone.

5. You can be spied on, in 3D: There’s an Android app known as PlaceRaider that secretly takes random pictures of you throughout the day. These pictures are then shipped to a central server and analysed to create a model of your office, home etc.

http://efytimes.com/e1/fullnews.asp?edid=126572

Unregistered
03-01-2014, 12:48 AM
PlaceRaider: The Military Smartphone Malware Designed to Steal Your Life

The power of modern smartphones is one of the technological wonders of our age. These devices carry a suite of sensors capable of monitoring the environment in detail, powerful data processors and the ability to transmit and receive information at high rates.

So it’s no surprise that smartphones are increasingly targeted by malware designed to exploit this newfound power. Examples include software that listens for spoken credit card numbers or uses the on-board accelerometers to monitor credit card details entered as keystrokes.

Today Robert Templeman at the Naval Surface Warfare Center in Crane, Indiana, and a few pals at Indiana University reveal an entirely new class of ‘visual malware’ capable of recording and reconstructing a user’s environment in 3D. This then allows the theft of virtual objects such as financial information, data on computer screens and identity-related information.

Templeman and co call their visual malware PlaceRaider and have created it as an app capable of running in the background of any smartphone using the Android 2.3 operating system.

Their idea is that the malware would be embedded in a camera app that the user would download and run, a process that would give the malware the permissions it needs to take photos and send them.

PlaceRaider then runs in the background taking photos at random while recording the time, location and orientation of the phone. (The malware mutes the phone as the photos are taken to hide the shutter sound, which would otherwise alert the user.)

The malware then performs some simple image filtering to get rid of blurred or dark images taken inside a pocket for example, and sends the rest to a central server. Here they are reconstructed into a 3D model of the user’s space, using additional details such as the orientation and location of the camera.

A malicious user can then browse this space looking for objects worth stealing and sensitive data such as credit card details, identity data or calender details that reveal when the user might be away.

Templeman and co have carried out detailed tests of the app to see how well it works in realistic situations. They gave their infected phone to 20 individuals who were unaware of the malware and asked them to use it for various ordinary purposes in an office environment.

They then evaluated the resulting photos by asking a group of other users to see how much information they could glean from them. Some of these users studied the raw images while the others studied the 3D models, both groups looking for basic information such as the number of walls in the room as well as more detailed info such as QR codes and personal checks lying around.

Templeman and co say the tests went well. They were able to build detailed models of the room from all the data sets. What’s more, the 3D models made it vastly easier for malicious users to steal information from the personal office space than from the raw photos alone.

That’s an impressive piece of work that reveals some of the vulnerabilities of these powerful devices.And although the current version of the malware runs only on the Android platform, there is no reason why it couldn’t be adapted for other systems. “We implemented on Android for practical reasons, but we expect such malware to generalize to other platforms such as iOS and Windows Phone,” say Templeman and co.

They go on to point out various ways that the operating systems could be made more secure. Perhaps the simplest would be to ensure that the shutter sound cannot be muted, so that the user is always aware when the camera is taking a picture.

However that wouldn’t prevent the use of video to record data in silence. Templeman and co avoid this because of the huge amount of data it would produce but it’s not hard to imagine that this would be less of a problem in the near future.

Another option would be a kind of antivirus app for smartphones which actively looks for potential malware and alerts the user.

The message is clear–this kind of malware is a clear and present danger. It’s only a matter of time before this game of cat and mouse becomes more serious.

http://www.technologyreview.com/view/429394/placeraider-the-military-smartphone-malware-designed-to-steal-your-life/

Unregistered
03-03-2014, 11:13 PM
Die gebruik van sleutelborde om by banke in te "log" raak al hoe meer skaars. So ek glo nie dis meer so van toepassing nie, sien de dit nou op die skerm met n nuus getik word... Hoop ek verstaan reg... Ta ta.

Gert
03-04-2014, 07:25 AM
Goeidag Almal. Ek is betrokke by n vrywillige groep wat help met spoorsny en opsporing van Plaasaanvallers en Renosterstropers. Iets wat ons al lankal opgemerk het is dat die misdadigers altyd beter selfoon opvangs het as ons. Hoe en wat hulle doen kon ons nog nie agter kom nie. As jy een van hulle gevan het en jy wil jou selfoon gebruik is daar geen of baie swak sein. En dan sal daai man se foon lui. Hulle maak gebruik van hulle selfone om die op- en aflaai te reel. indien n Renoster stroper vas gedruk word en hy die geleendheid sal hy sy oplaai afstel nog voordat ons hom kan vang. Dit maak n mens moedeloos want dit is reeds die volgende vlak man wat ons graag wil vang.

caholt
03-04-2014, 09:40 AM
Goeidag Almal. Ek is betrokke by n vrywillige groep wat help met spoorsny en opsporing van Plaasaanvallers en Renosterstropers. Iets wat ons al lankal opgemerk het is dat die misdadigers altyd beter selfoon opvangs het as ons. Hoe en wat hulle doen kon ons nog nie agter kom nie. As jy een van hulle gevan het en jy wil jou selfoon gebruik is daar geen of baie swak sein. En dan sal daai man se foon lui. Hulle maak gebruik van hulle selfone om die op- en aflaai te reel. indien n Renoster stroper vas gedruk word en hy die geleendheid sal hy sy oplaai afstel nog voordat ons hom kan vang. Dit maak n mens moedeloos want dit is reeds die volgende vlak man wat ons graag wil vang.

Gert, is dit sateliet fone wat hulle gebruik of is dit n normale toring selfoon?

v

Gert
03-05-2014, 09:15 AM
Normale Toring fone. Ons oorweeg dit om iets te kry wat die Selfoon Seine blok, Maar dit is onwettig
Hulle het 2 tot 3 selfone by hulle

v

Aletta
03-05-2014, 10:29 AM
weet hulle nie maar net watter netwerke waar die beste is nie of het hulle dalk dual simkaartfone?

v

Gert
03-05-2014, 12:49 PM
Hi Caholt hulle gerbuik gewone fone. Daar is altyd tussen drie en ses fone in n groep.Ons het dit al oorweeg om n "singal jammer" te gebruik maar dit is onwetting en moeilik om so iets te kry.

v

Gert
03-05-2014, 12:51 PM
Hi Caholt hulle gerbuik gewone fone. Daar is altyd tussen drie en ses fone in n groep.Ons het dit al oorweeg om n "signal jammer" te gebruik maar dit is onwetting en moeilik om so iets te kry.

v

Gert
03-06-2014, 08:05 AM
Gert, is dit sateliet fone wat hulle gebruik of is dit n normale toring selfoon?

v

Normale Toring selfoon

v

Tom
03-06-2014, 10:10 AM
Jammer julle. Ek was bietjie besig en het nie by die forum uitgekom om poste deur te laat nie.

caholt
03-06-2014, 04:58 PM
Gert,
Dit is interesant dat hulle fone sal werk sonder probleem maar die ander mense se fone het probleme met opvangs.
Dit bring dan net nog meer vrae op, het hulle een of ander booster wat hulle gebruik?
Weet hulle presies watse areas goeie sein het en indien so beteken dit hulle doen deeglike navorsing oor die area.

Dit laat my wel wonder, as hulle sou gaan om poaching te doen, loop hulle maar net in die bos in en soek een of weet hulle presies waar die diere is wat dit n baie vinnige akurate operasie maak.

caholt.

v

Unregistered
03-08-2014, 09:51 PM
Wat van die nuwe fone wat 2 simkaarte kan vat?