PDA

View Full Version : Reuse-afskop vir EFF bekommer die ANC

Janna
02-24-2014, 07:37 AM
Reuse-afskop vir EFF bekommer die ANC
2014-02-22 23:04

Dit was sekerlik die grootste bekendstelling van 地 nuwe party se verkiesingsmanifes tot nog toe in Suid-Afrika.

Ondanks die ANC se pogings om ondersteuners weg te lok van die Economic Freedom Fighters (EFF) met 地 musiekkonsert 6 km daarvandaan, het 地 geraamde 50 000 mense gister na die Mehlareng-stadion in Tembisa, Ekurhuleni, gestroom om Julius Malema se afskop voor die verkiesing op 7 Mei mee te maak.

Terwyl sowat 10 000 mense die ANC-byeenkoms bygewoon het waar gewilde leiers soos Fikile Mbalula en Malusi Gigaba gepraat het, het diegene wat nie by die EFF se byeenkoms kon inkom nie, buite die stadion gesit en luister.

Daar is glo ernstige kommer in die ANC oor die EFF se vertoning in die verkiesing.

地 Strateeg na aan die ANC het ges die party se eie peilings wys sy steun kan tot onder 60% daal.

徹ns doen alles om die mat onder die EFF uit te trek, het 地 lid van die ANC se nasionale uitvoerende komitee ges wat na Limpopo gestuur is om stemme te werf.

湯n Party kort 50 000 stemme vir een setel in die parlement. Ons wil seker maak die EFF kry nie eens een nie, het hy ges.

In 地 peiling deur die DA word getoon dat die ANC tussen 59% en 61% van die stemme gaan kry.

地 EFF-leier wat naamloos wou bly, het ges die party reken hy sal 20% van die stemme kry, al het 地 Ipsos-peiling in Januarie die party se steun op sowat 7% geraam.

Dali Mpofu, oud-SAUK-baas wat deesdae 地 senior leier in die EFF is, het ges die party verwag om genoeg steun in sekere provinsies te h om koalisieregerings af te dwing.

Malema het Vrydagaand ges hy wil koalisieregerings h in Noordwes, Gauteng en Limpopo.

Malema het ges afgesien van die afvat van grond en om myne te nasionaliseer, wil die EFF, as hulle aan bewind kom, veg vir die ekonomiese vryheid van nasate van die San en Khoi.

Die Afrikaanse en Engelse dele van die volkslied gaan ook vervang word.

http://www.rapport.co.za/Suid-Afrika/Nuus/Reuse-afskop-vir-EFF-bekommer-die-ANC-20140222

V

Aletta
02-24-2014, 11:09 AM
Dit is baie duidelik dat Malema groot finansiele steun agter hom het en hier wag n paar kopsere op die ANC. Ek dink ook hoe meer momentum die EFF kry, hoe groter raak die kanse dat ons meer geweld, politieke sluipmoorde en onder onderduimshede gaan sien. Die ANC was nog nooit n party van vrede nie (al glo die Mandela-aanbidders so) en politieke opposisie word dikwels uit die weg geruim. Ek dink die ou Tvl-gebied en die Vrystaat gaan die meeste steun kry en ook die meeste geweld sien.

v

Lukas
02-25-2014, 09:27 AM
EK dink dat die groot steun vir Malema n nuwe era van geweld en wrede moorde inlyf. Die poging van die regering om Malema deur middel van insolvensie uit die parlement te hou, kan Malema se volgelinge tot groter geweld dryf.

Na my mening sal baie van daardie geweld op sy politieke vyande gerig wees maar wit mense sal , tot ons begin om as gemeenskappe te organiseer, toenemend ook meer en meer onder hierdie wrede moorde begin deurloop.

Die ou rels om misdadigers te ontmoedig sal nou verander omdat die misdadigers nie meer suiwer misdadigers sal wees nie, omdat hulle in opdrag van hulle politieke leierskap, soos terroriste kan optree.

Terselfdertyd was daar hierdie naweek twee aanvalle in Maclear. In die een aanval was die boer se optrede voorbereid as gevolg van sy paraatheid en die aanvallers het gevlug voor iemand seergekry het. In die ander geval was die boer onvoorbereid en het die aanvallers kos gesoek.

Dit is wat dit vir ons in die toekoms moeilik gaan maak. Kos word so duur dat mense dit nie meer kan bekostig nie. Geld word minder en lewenskoste gaan meer en meer mense dwing om tot geweld oor te gaan, net om iets in hulle maag te kry.

Hoe sal ons weet of die aanslag teen ons op daardie stadium uit honger of uit haat gedrewe is ?

Jannie
02-25-2014, 02:45 PM
Lukas, so begin dit dan..

KwaMashu The Inkatha Freedom Party (IFP) branch leader, Nonhlanhla Biyela, was gunned down by unknown suspects outside the Kwamashu hostel north of Durban on Thursday night.
Biyela was the chairperson for the party痴 Women痴 Brigade.

典he IFP sends condolences to the bereaved family of the deceased. It is wrong for anyone whether it is a criminal act or it is members of political parties who are actually brewing this kind of violence, SABC quoted the national chairperson of the IFP, Blessed Gwala, as saying.

的知 confident that the police will do their work, but the police cannot do their work correctly without the support of the community and leaders of political parties, he said.

According to Gwala, Biyela was killed after the memorial service for the branch leader of the National Freedom Party (NFP), Ntombi Mzila. Mzila was gunned down at the hostel on Monday.
Over the weekend, two other NFP members were injured during a shooting.

徹ur message is that people must stop killing, whether it is for politics or for crime. We call on IFP members not to act in retaliation, added Gwala.

http://www.sabreakingnews.co.za/2014/02/21/ifp-branch-leader-shot-dead-outside-hostel/

v

Jannie
02-25-2014, 02:45 PM
Lukas, so begin dit dan..

KwaMashu The Inkatha Freedom Party (IFP) branch leader, Nonhlanhla Biyela, was gunned down by unknown suspects outside the Kwamashu hostel north of Durban on Thursday night.
Biyela was the chairperson for the party痴 Women痴 Brigade.

典he IFP sends condolences to the bereaved family of the deceased. It is wrong for anyone whether it is a criminal act or it is members of political parties who are actually brewing this kind of violence, SABC quoted the national chairperson of the IFP, Blessed Gwala, as saying.

的知 confident that the police will do their work, but the police cannot do their work correctly without the support of the community and leaders of political parties, he said.

According to Gwala, Biyela was killed after the memorial service for the branch leader of the National Freedom Party (NFP), Ntombi Mzila. Mzila was gunned down at the hostel on Monday.
Over the weekend, two other NFP members were injured during a shooting.

徹ur message is that people must stop killing, whether it is for politics or for crime. We call on IFP members not to act in retaliation, added Gwala.

http://www.sabreakingnews.co.za/2014/02/21/ifp-branch-leader-shot-dead-outside-hostel/

v

Unregistered
02-25-2014, 04:04 PM
Wel , die aanslag teen ons sal deur pure haat gedryf word. Malema en sy makkers het mos baniere vertoon wat aandui dat 'n"vryheidsvegter" deur pure haat gedryf moet word. Verder word hulle in elk geval so gebreinspoel om die wit mens te haat. Lees net bietjie op die media se blogs- julle sal gou die prentjie kan sien.

Groetnis
Kasper

Aletta
02-26-2014, 11:32 AM
Kasper, dit is waar maar haat of te not, honger is n baie sterker dryfveer en soos dinge nou ekonomies lyk gaan honger al sterker na vore tree en haat sal net as ekstra motivering dien. Hierdie dinge van Malema se onteiening laat my dikwels oor die groter prentjie wonder. Het die ANC (of dan hul eintlike base) die onteieningswette in plek gekry sodat alles reg is wanneer Malema se beloftes en dreigemente gemaak word. Gaan lees gerus die nuwe draad wat ek begin het oor onteiening en dat selfs die liberale Instituut vir Rasaangeleenthede nou saamstem dat eiendomsreg ernstig bedreig word. Die vraag is eintlik, sluit die twee bymekaar aan, nl die onteiening en nuwe grondeise en Malema wat al sterker word? Gaan die Malemabedreiging as n verskoning gebruik word om mense se goed te vat?

v

Aletta
02-26-2014, 04:11 PM
Die moorde op Inkatha het dalk niks met Malema te make nie, die ANC en Inkatha moor mekaar al vir jare lank uit. Inkatha en die EFF het baie onlangs ooreengekom om nie geweldadig teenoor mekaar se lede optree nie. Of so n ooreenkoms veel werd is weet ek nie maar Malema en Buthelezi het wel n ooreenkoms.

v

Unregistered
02-27-2014, 12:49 PM
Kasper, dit is waar maar haat of te not, honger is n baie sterker dryfveer en soos dinge nou ekonomies lyk gaan honger al sterker na vore tree en haat sal net as ekstra motivering dien. Hierdie dinge van Malema se onteiening laat my dikwels oor die groter prentjie wonder. Het die ANC (of dan hul eintlike base) die onteieningswette in plek gekry sodat alles reg is wanneer Malema se beloftes en dreigemente gemaak word. Gaan lees gerus die nuwe draad wat ek begin het oor onteiening en dat selfs die liberale Instituut vir Rasaangeleenthede nou saamstem dat eiendomsreg ernstig bedreig word. Die vraag is eintlik, sluit die twee bymekaar aan, nl die onteiening en nuwe grondeise en Malema wat al sterker word? Gaan die Malemabedreiging as n verskoning gebruik word om mense se goed te vat?

v

Aletta, jy pyl nou meer op die waarheid af as jy my vra.

Die eff is net 'n front vir die anc, sodat die anc sy planne kan deurvoer.

As jy dit in meer duidelike woorde wil omskryf, dan is die eff die anc se "franchise"..., en niks anders nie.

Groetnis, Hein

Unregistered
02-27-2014, 05:07 PM
Hi Aletta,
Tot 'n sekere mate stem ek saam met jou. Kom ons kyk terug in die geskiedenis- die Franse revolisie is gedryf deur hongerte. Dit het geeindig met ou Marie Antoinette se kop wat letterlik afgekap was. Die probleem wat ek het is die volgende: Goed en wel ek was nog nooit in so posisie nie (om honger te ly), so miskien klink dit of ek praat uit 'n oogpunt van arrogansie of onkunde. Soos ek dit sien as jy so honger is sal jy bv. iewers inbreek en kos steel of goedere steel wat jy kan verkwansel om geld te kry om mee kos te koop. Jy gaan nie mense vir ure martel en op die wreed aardigste maniere doodmaak nie- Dit doen jy uit pure haat en niks meer nie..

Hoeveel van ons wit mense word so gedood ? (wreed aardig), en dan word weinig min of niks gesteel nie. Ek weet nie, maar dit klink nie vir my na hongerte nie, eerder 'n intense haat. Onthou net een ding met 'n swarte- jy vertel om dieselfde leuen net 2 keer oor, dan glo hy dit as die waarheid. Hulle leiers is deeglik bewus hiervan en maak aldag gebruik van hierdie meteode om die swart massas te breinspoel....

Groetnis
Kasper

Unregistered
02-28-2014, 08:15 AM
Ek het n debat gekyk op You tube wat deur BBC geheer was.Wat duidelik daar uitgekom het is dat die mense dink dat die Wittes voel hulle is meerderwaardig teenoor die Swartes.Dit grief hulle duidelik.

Nou vra ek myself of dit ook nie kan bydrae tot die wreedaardigheid van die aanvalle nie,dat hulle regtig n minderwaardiheid gevoel teenoor die Blankes het nie.

AVR

Unregistered
02-28-2014, 11:25 AM
Hallo AVR,

Die miderwaarigheids/meerderwaardigheids kompleks is maar van die skietgoed wat die libtards gebruik , om witte te laat sleg voel. Die wit mens is die swarte lig jare vooruit op die gebied van kognitiewe denke, en ontwikkeling. Die swarte se brein denk-patroon is seker omtrent so 5000 jaar agter ons s'n. Dit is in die gene so, niks wat ons kan doen kan dit verander nie. 'n Swarte kan net dink aan die huidige en die verlede. Die witte daarenteen kan vooruit dink en en beplan. Dit maak dat die witte al op die maan reeds geloop en , en die swarte nog nie eers die wiel ontdek het nie.

Wat gebeur is die swarte sien al hierdie dinge (ontwikkeling as ek dit so kan stel) van die witte, en hy weet daar is geen manier waarop hy dit sal kan bybring of bemeester nie. Dit maak hom ontsaglik jaloers op witt mense, en ons almal weet die eindpunt van intense jalosie is haat.Dus haat hy wit mense met 'n passie, as gevolg van sy eie beperkte ontwikkeling. Die wereld van vandag leef op westerse standaarde- daar is nie meer plek vir die stagnerende denke van Afrika nie. Die swarte kan/wil dit nie begryp nie, dus voel hy ontsaglik minderwaardig aan die wit mens...

Groetnis
Kasper

Tom
02-28-2014, 12:52 PM
Dit maak hom ontsaglik jaloers op witt mense, en ons almal weet die eindpunt van intense jalosie is haat.

Abel en Kain.

Lukas
02-28-2014, 02:49 PM
Hein ek dink dat jy dalk kan reg wees. Maar die punt waar die twee organisasies, die EFF en die ANC bymekaarkom, is veel v靡der van Suid-Afrika, in die huis van Sodalist International. Die ANC is Suid-Afrika se verteenwoordiger in daardie huis en Malema word ook van daar beheer en bestuur.

Uiteindelik word die Malema faksie en die ANC faksie die twee pole van n magneet waarmee die spykers op die tafel gemanipuleer word. Dit was destyds met Kapitalisme en kommunisme presies dieselfde. In die felste tyd van die koue oorlog het Amerika jaarliks iets soos 200 biljoen Dollar aan Rusland teen 2% rente geleen, wat ook jaarliks as slegte skuld afgeskryf was.

Maar met die twee magneet pole naamlik Kommunisme en kapitalisme was die hele w靡eld se denke in n rigting gestuur. Vandag sal die ANC en die EFF op kleiner skaal in Suid-Afrika dieselfde doel voor o h.

Kasper. Jy is doodreg dat swart mense minderwaardig teenoor wit mense voel. Nie net swart mense nie maar ook die Indirs en die Arabiere. Dit is ook die rede waarom hulle so graag 地 wit vrou wil h en kwaad raak wanneer wit mans swart vroue vat. Deur n wit vrou te vat gee aan hom status omdat hy beter as n wit man was , deur die vrou te kry.

Terselfdertyd is dit nie n deursnee waarheid nie. Ongeveer 5% van die swart bevolking wat immigrante insluit, as dit so hoog is, haat wit mense. 5% klink nie so veel nie maar dit kan meer as 3 miljoen mense beteken wat vir ons eie wit syfers in die land, redelik hoog is. Van daardie 5% sal 2% (60 000)radikale ondersteuners van geweld word en van daardie 2% ( 60 000) kan 1% ( 6000) aanvanklik in fisiese haat aksies teen blankes betrokke raak.

Wanneer die haat aanslag suksesvol word sal die getalle teen die blankes begin toeneem Maar op hierdie stadium is dit bestuurbaar. Bestuurbaar beteken dat ons dit nie net kan afweer nie maar in totaal kan stop. Die probleem is dat ons mense nog nie genoeg bedreig voel om die teenplanne inwerking te stel nie. Maar ons het nog tyd. Wanneer die geweld teen die wit mense, vlakke begin bereik waar die wit mense werklik bedreig gaan voel, sal daar nog genoeg tyd wees om die geweld om te swaai.

Alet. EK dink dat ons nou reeds die geweldsmisdaad in vier of vyf klasse kan verdeel
1. Aanvalle om wapens te bekom
2. Aanvalle om geld vir kos te kry
3. Aanvalle om kos te kry
4. Aanvalle vir selfverryking
5. Polies gedrewe aanvalle om paniek te saai en grond in die hande te kry

(1.) Aanvalle om wapens te bekom sal toeneem soos wat die wrywing tussen die EFF en die ANC toeneem
(2.) Aanvalle om geld vir kos te kry sal seker nou begin toeneem soos wat ons 2016 nader
(3.) My vermoede is dat ons na 2016 meer en meer aanvalle sal sien waar mense net wil eet. (Ons sien dit reeds. Nie v靡 van my huis nie het ses of agt swart mense n weduwee se huis ingestorm, vir haar ges dat sy haar voete moet laat raas as sy nie weerkry nie. Sy het gaan wegkruip en hulle het al haar kos in haar yskaste opgeet en saamgevat wat hulle nie kon eet nie. Dit sal toeneem.
(4.) Aanvalle vir selfverryking bestaan reeds in transito rowe maar ons kan seker van 2015 n toename by besighede verwag waar groot hoeveelhede geld gedraai word.
(5.) Polities gedrewe aanvalle om paniek in areas te skep, kan moontlik van tussen die middel 2014 die vroe 2015 n sterk genoeg faktor begin word om gemeenskappe in sekere dele van die land teen misdaad te organiseer.

Ek kan verkeerd wees maar soos ek dit sien l die hef aan nou voor. Kool en aartappel boerderye kan in die toekoms ho risiko boerderye word omdat geld en kos op dieselfde plek is.

Maar soos dit altyd gaan, is ons almal soos kinders wat eers die aand voor die eksamen wil begin leer. Die eksamen is nog v靡 en tot dan help dit nie dat ons met gemeenskappe praat nie. Ons sal maar wag en die gemeenskappe een vir een help, soos wat hulle wakker skrik.

Unregistered
02-28-2014, 05:15 PM
Lukas,

Oor die "wakker word van die wittes" stem ek nie heeltemal saam nie. Die meeste wittes is ook al so gebreinspoel deur die media/liberals dat hulle al dink dit is reg wat met ons gebeur. Ek vat nou maar net 1 voorbeeld- by my werk is daar 38 wit mense. Van die 38 is 7 heeltemal die self hatende wit liberale. 28 Van hulle is heeltemal apaties teenoor wat in die land aangaan, hulle glo alles wat in die koerante opgedis word as die waarheid. Ek is die enigste een wat sien hier kom moeilikheid en mens sal moet voorberei. Ek het al met die 28 gepraat, en hoewel almal internet toegang het is ek die enigste een wat belangstel in wat rerig in die land aangaan, en nie die media gepoleerde version nie. Ons weet mos die media word deur die liberale gedryf. Ek is ook die enigste een wat gereeld kom kyk wat hier op AKSKA aangaan. Die ander stel eenvoedig net nie belang nie. Wanneer die piesang die fen slaan, glo ek nie daai 28 sal 'n vinger veroer nie- nee hulle sal maar geduldig wag todat dit hulle beurt is om opgekap te word. Hoe sal mens maak om die mense "wakker" te kry. Salf is daar nie meer te smeer nie- daarvoor is hulle klaar te gekondisioneer deur die liberale media.

Ek dink nie ons Afrikaners (lees wittes) het dit meer in ons om op te staan en te veg nie. Die ouer garde van ons wat nog diensplig gedoen het, sal miskien nog teenkanting kan bied, maar die jeug van vandag word so slapgat groot gemaak en nog gebreinspoel in die skole om skuldig te voel oor sy wit vel, dat ek nie kan sien hoe hulle ooit van enige nut sal kan wees nie. Ek weet julle probeer julle beste, om mense voor te berei en te leer - die hoe/ wat/waarom vir self beskerming/voorkoming, maar sal die getalle genoeg wees die dag wanneer ons dit rerig gaan nodig kry?

Miskien is ek maar net te negatief, maar nou ja ek het nog altyd die glas gesien as half leeg ,eerder as half vol.

Groetnis
Kasper

SA419
02-28-2014, 09:28 PM
Lukas ek stem saam met jou komentaar in "14".
Die naweek se voorvalle in Maclear, daar waar wapens gebruik is, of die ouens, baie jong aanvallers, weet nie hoe om die wapens te gebruik nie.
Hulle soek veral handwapens, nie rewolwers nie, klaers se kommentaar.
Die wapen het nie gevuur nie, in die een aanval, moontlik ou ammunisie, storing met wapen of gebruiker ken nie sy wapen nie.

noks
03-01-2014, 08:42 PM
Die enigste vereiste vir 創 rewolusie is 創 begeerte na verandering. Die Franse Rewolusie oor 創 gebrek aan basiese behoeftes die Industriele Revolusie oor die begeerte na rykdom, dit was 創 aksie en begeerte gevolg senario, maar tydens die 2deWO het dit verander na 創 aksie en verkeerde reaksie, Goebels het met massa media Duitsland oortuig dat die Jode die skuldiges was vir hul swaarkry en 創 mens vergeet baie vinnig hoe swaar die Duitsers gekry het, die Duitsers was geensins verantwoordelik vir die opstel van die verdrag van Versailles nie ook nie vir die Wall Street ineenstorting nie en tog was hulle lot gekoppel aan eksterne faktore wat gelei het tot kruiwanes vol geld om n brood te koop, 創 outydse Zim en die vyand wat geidentifiseer was vir die swaarkry, was die Jode.
Daar is baie sinonieme met ons huidige sitsuasie hier en daarom kan ons dit wat daarna gebeur het in 創 mate vergelyk . Die Jode het bietjie meer as tien jaar geweet wat oppad was. Duitsland se geskiedenis boeke is verander sodat die Jode soos skelms moes lyk en net een generasie was nodig om hierdie beginsel te grondves. Die Jode het dit geweet. Kort daarna is hulle direk as vyande gebrandmerk met haat spraak plakate, vandalisme op winkels, aanranding en n wete dat die jong duitsers na kampe gestuur was vir opleiding om n gevoel van nasionalisme teen Jode aan te wakker en dit was ook nie genoeg om hulle te oortuig nie.Toe die oorlog uitbreek was hulle in getto痴 geplaas en dit ook was nie genoeg van 創 oortuiging nie. Daarna is hulle amper vrywillig na konsentrasie kampe gevat en ons ken die res. Dit is nie 創 kwessie van halfvol of half leeg nie hul positiewe of negatiewe houding het nie saak gemaak oppad na die gaskamers nie. Ek weet nie presies wat hulle veronderstel was om te doen om dit aftewend nie, maar ek weet wel dat n offensief vanuit 創 konsentrasie onmoontlik sou wees, vanuit 創 getto bitter moeilik en vanuit 創 beleid van segregasie moeilik.
Wil 創 klip in die bos gooi deur aspris net eenkant van n saak in 創 negatief lig te stel. As ander bevolkings lei aan 創 minderwaardigheids kompleks dan lei ons aan vrees. Wat het die blanke gedryf om die wiel uitevind, was dit nie die dalk uitvrees vir hongersnood nie, wat het hom gedryf om families toe stamme daarna gemeenskappe toe koningkryke en toe ryke te vorm was dit nie dalk op die beginsel van 都avety in numbers nie. Was die gebruik vanaf klei en houd en daarna bakstene om stadsmure en huise te bou, nie dalk uit die vrees vir ander wat hulle kon grond wou onteien nie, was die wapens wat hy ontwikkel het vir jag nie later so gewysig dat dit gebruik moes word uit vrees van uitwissing deur ander nie. Medisie is ontwikkel uit 創 vrees om dood tegaan, onderwys uit die vrees dat opgeboude kennis verlore kan gaan. Die laaste eeu het ons meer tegnologies ontwikkel as al die vorige millenniums gesien. Is dit nie dalk te danke aan die vrees van wat 2 wereld oorloe en n koue oorlog veroorsaak het nie. Die Amerikaners het nie op die maan geland omdat hulle so slim was nie, hulle het op die maan geland uit vrees vir die Russe. Ek is geensins gekant teen ontwikkeling nie, sou 創 lekker groot hipokraat gewees het want hier sit en tik ek nou, wat ek probeer se is dat ons nie net moet fokus op n minderwaardigheids kompleks van kulture waaraan ons nie veel kan doen nie, maar ook kyk na hoe ons, ons eie tekort komminge kan oorkom. Vrees dryf 創 mens dit motiveer jou om jouself so te verbeter sodat jy jou gevare kan oorkom, maar dit lei ook tot of te pasief of te agresief. Die Jode was te pasief en het weinig weerstand gebied as hulle te agressief sou wees was die uitkoms dieselfde.....
...... en as ek die doel van AKSKA reg verstaan is dit om inligting te gee aan gemeenskappe sodat ons sonder vrees nie te pasief of te agresief in so 創 mate optetree dat dit die minderwaardigheid van ander nie sal laat groei tot haat en jaloesie wat geplant is in die hulle tuin van armoede nie.
Verskoon maar die sekulere aanhaling. Dit kom uit die fliek Batman ( ja ja ek weet, hehe)
Statement : 土our compassion is a weakness your enemys will not share
Reply : That is why it is so important

v

Jannie in die TRONK
03-02-2014, 06:28 AM
1. Aanvalle om wapens te bekom
2. Aanvalle om geld vir kos te kry
3. Aanvalle om kos te kry
4. Aanvalle vir selfverryking
5. Polies gedrewe aanvalle om paniek te saai en grond in die hande te kry

@Lukas, kan ek nog een hier by-las. 6. "The in crowd" Jonges wat geinspireer word om misdaad te pleeg deur optrede en motiveering van "leiers" in die gemeenskap (soos Julius Malema). Hulle glo dat die beloftes wat Malema maak sal waar kom en wil dus hulle "deel" doen om die doel te bereik. Voorts word hulle ook aangespoor om so moordadig moontlik opte tree deur die selfde opruiende stellings en gedrag.

@Kasper, Ek ondervind daardie apatiese houding elke dag. Dit is 'n ewige stryd om mense in 'n gemeenskap sover te kry om net sy vinner vir een uur in 'n week te lig om so bietjie deur die buurt te ry en te kyk wat aangaan (GPF). Nee, swaer die verskonings is menige. Maar, die selfde outjie wat laas maand al die verskonings gehad het is nou kwaad omdat hulle by sy huis ingebreek het en die GPF ouens het dan kwansuis niks gedoen nie. Mense (in ons buurt) is soms hulle eie vyhande. So 'n maand terug reen dit katte en honde, die krag gaan af en dit is 01h00. Ek gryp my "goeters" en ry deur die buurt. Ek kry 7 (sewe) eiendomme waarvan die voorhek oop staan. Ja, ons het ho mure en ligte en wie weet wat, maar nou's daar nie krag nie en die hek staan oop en dit is goed donker. Intussen maak die donder-weer lekker geraas. Hierdie is perfek vir die skelm. Jy kan hom nie sien nie - jou ligte werk nie. Jy kan hom moeilik hoor want al maak hy geraas gaan jy dink dit is die weer. Hy los moeilik vinger-afdrukke want alles is nat. Maar, meneer jy los jou hek oop, hoekom?

Een oom die vloek my omdat ek hom wakker maak en s hy moet liewer sy hek toemaak. Lyk my mense wil graag slagoffers wees. Dit is so, daar is baie misdaad in ons land, maar jy (ek en jy - almal) moet besef dat as jy nie jou deel doen nie en nie paraat is nie gaan dit nie help jy skree en vloek daaroor nie. Doen iets! Die media probeer om hulle "fire-lighters" te verkoop deur selektief te wees. Hulle kyk na die mark en waar is die grootste potensiaal? Kyk maar mooi (veral die Engelse media) hoe hulle hulle advertensies aanpas saam met die beriggewing. Watter produkte word adverteer, wie word in die advertensies gebruik? Hoeveel advertensies sien jy in die Star wat enigsins gemik is op landbou ens. Ja, ek weet ook dat hulle adverteer om hulle leser groep te pas, maar dit is alles so bewimpel oor 'n tydperk

Unregistered
03-02-2014, 09:45 AM
Kasper en Jannie, julle kuier te lank om die vuur voor julle braai... Dit maak ingewikkelde kwessies eenvoudig.

Noks, jy som dit mooi op maar ek dink nie die gehoor verstaan alles wat jy probeer se nie.

JJ

Unregistered
03-02-2014, 03:20 PM
Kasper en Jannie, julle kuier te lank om die vuur voor julle braai... Dit maak ingewikkelde kwessies eenvoudig.

Noks, jy som dit mooi op maar ek dink nie die gehoor verstaan alles wat jy probeer se nie.

JJ

Hoe bedoel meneer nou?.. Miskien moet jy ons verduidelik, siende dat die gehoor nie alles verstaan volgens jou nie!!!!

Kasper

Lukas
03-06-2014, 01:30 PM
Noks dit was nou baie mooi gebalanseerd en ek glo nie dat iemand dit beter kon stel nie. Ek het nog nooit so oor vrees geding nie. Maar is die vrees waarvan jy praat en dit wat mense daagliks beleef, dieselfde ding. EK wil probeer om jou vraag met Jannie en Kasper se probleem te kombineer om sodoende na n antwoord of selfs n oplossing te soek.

Nadat sielkundiges en arbeidsterapeute die mens se denkvlakke analiseer het, het die Amerikaners 創 toets gedoen. Hulle het n paar weermag generaals gevat om seksie aanvalle te doen. Die een streep seksie leiers het die generaals, tydens die oefening uitgestof. Nie net uitgestof nie. Nie een van die generaals het die toets geslaag nie.

地 Mense dink op verskillende vlakke soos wat hy in die samelewing binne die hirargie ontwikkel. Die generaals wat op hierdie stadium op internasionale vlak dink, kan nie meer op grondvlak opereer nie. Ek gaan nie nou oor die verskillende denkvlakke praat nie. Wat ek wil s is dat ons vir ons probleem, mense nodig het wat op alle vlakke kan opereer. Ons moet onsself oefen om nie net die groot prentjie te verstaan nie maar ons moet ook weet wat ons nodig het en waarom ons dit nodig het, wanneer ons in die buurtwag diens doen.

Vrees soos jy dit klassifiseer, het my weer aan die dink gesit. Vrees is n ding wat ek met elke konsultasie wat ek doen, te doen kry. Ek kan die gevalle op my een hand tel waar die kennis, dat iemand n persoon wil verkrag of vermoor, nie vrees by die persoon skep nie. In my kop is dit die beste nuus wat ek iemand kan gee. Want as jy weet wat die motief is, wie dit beplan, hoe die aanvallers jou wil aanval en wanneer hulle dit wil doen, kan jy mos die omstandighede verander.

Maar die ontnugtering en die vrees wat met die nuus gepaard gaan, maak mense besonder bang en aggressief. Hulle vertroue in hulle medemens kry skade en dit bemoeilik hulle vermo om bo hulle probleem uit te styg.

Die meeste plaasaanvalle en huis-rowe wat ek ondersoek, is grootliks te danke aan ons eie mense se onkunde van Afrika se w靡eld en lewensbeskouing. Soos wat ek die probleem raaksien gebeur die meeste ongelukke juis omdat ons dink dat ons betroubare Jonas wat saam met ons werk, eintlik n wit mens in n swart vel is. Aan die een kant is dit seker nie te verkeerd wanneer jy so dink nie. Maar waar ons die groot fout maak is dat Jonas se lewens en w靡eld beskouing, hom eintlik onversoenbaar met ons lewens en w靡eld beskouing maak. Ek dink dat nie een van die twee groepe se beskouings noodwendig reg is nie. Ek begin dink dat die antwoord dalk iewers tussen ons denkwyse is. Maar terwyl ons nog nie daar is nie, doen ons dinge wat in baie gevalle groot hartseer oor ons bring, omdat ons die dinge verkeerd verstaan en verkeerd benader.

Noks, EK wonder of n mens nie soos wat n mens verskillende denkvlakke het, ook verskillende vlakke van vrees kry nie. Byvoorbeeld soos n persoonlike vrees, streek vrees, 地 nasionale vrees, n kontinentale vrees en n globale vrees. Van al hierdie vrese is nie een so indrukwekkend en vernietigend soos n persoonlike vrees nie.

Om n voorbeeld te noem. Europese kontinent verduur jaarliks ergerlike winters. Wanneer n mens deur hierdie snerpende winters beur, om weer die lenteblomme te sien, is daar n paar goed wat jy moet doen om te oorleef. Maar wanneer n mens byvoorbeeld vroegtydig hout bymekaar maak, is dit nie uit vrees nie. Dit is uit voorbereiding dat jy die winter kan oorleef. Die koms van die winter is n gegewe en omdat jy dit al beleef het, weet jy wat om te verwag en daarom doen jy vroegtydig jou voorbereiding sodat jy nie in die snerpende koue, moet gaan hout kap nie.

W靡eld vrees. Om die voorbeeld van die w靡eldoorlog te noem. Die uitslag van daardie oorlog het die mense se kulture en leefwyse waaraan hulle gewoond was bedreig. Die vrese was deur politici geskep en die ontwikkeling wat daaruit gevloei het, was nie uit vrees nie, maar daar was skielik van die staat se kant geld bewillig sodat wetenskaplikes na hartelus kon skep. Nie een van daardie wetenskaplikes het dit in n gees van vrees gedoen nie.

地 Persoonlike vrees is anders as die vrese wat jy noem. Tydens n persoonlike vrees glo jy goed wat nie bestaan nie asof dit reeds bestaan. Met ander woorde om dieselfde oorlog as voorbeeld te gebruik. Die kinders was op die slagveld en die ouers het gevrees dat hulle kinders tydens die oorlog geskiet gaan word. Dit het nog nie gebeur nie maar hulle het dit so gevrees dat die nuus in baie gevalle nie n groot skok was nie. Op die slagveld oorleef n man dertig dae. Elke dag word daar van sy kennisse en vriende gedood en elke dag wonder hy of vandag, nie sy dag is nie. Die vrees dat hy mre sal doodgaan, is ook om iets te glo wat nog nie bestaan nie.

Dit is so dat ons hier by AKSKA inligting soek om te verstaan waar ons die oplossings vir ons huidige en toekomstige probleme moet soek. Terselfdertyd skep ons soeke na die waarheid en ons soeke na die pad vorentoe, vir die man langs ons n probleem. Hy het nie die insig wat ons het nie en ons het nie die insig wat hy het nie. Ek het al n paar keer gewonder wie van ons nou eintlik reg is. Is ons reg omdat ons die positiewe en die negatiewe saam probeer evalueer, om sodoende die vreedsame uitweg te kry. Of is die verligte ou langs my die een wat reg is om net met die vertroue wat hy in die politici het, sy werk te behou en om te sien wie die volgende verkiesing gaan wen en wat die invloed van die verkiesing op sy belasting uitgawes gaan h.

Daar is van ons wat die misdaad bedreiging verstaan. Ons weet dat dit erger word en ons organiseer of neem aan die gemeenskapsplanne teen misdaad deel.

Die ander lid wat saam met jou werk, weet ook dat die misdaad n probleem is. Hy glo dat die buurtwag patrollies sy dood kan uitstel, maar omdat hy en sy vrou bang is, kry hy homself nie so v靡 om deel te word nie, maar al neem hy nie fisies deel nie, is hulle in die meeste gevalle bereid om geld vir die operasie te skenk.

Kasper en dit is waar ek dink die hele teenplan teen chaos begin. Daar is net twee dinge wat n mens beweeg om iets te doen. Die een is vrees dat iets hom kan doodmaak en die ander is 創 vrees dat iets hom finansieel skade gaan aanrig. Daar is glo niks anders wat n mens beweeg om iets te doen nie.

Ons het ook net twee probleme. Sommige mense kan n gevaar langer voor die tyd antisipeer as wat ander mense dit kan doen. En dit is waar ons die klein persentasie, aktiewe buurtwag of plaaswag lede sien. Dan is daar n persentasie wat sluimerend is tot iets skokkend gebeur het. Maar nadat die opwinding verby is, sak hulle weer uit. En dan is daar die groot groep wat bereid is om geld by te dra, solank hulle net nie self iets hoef te doen nie.

Daardie groter groep is wat jy moet bereik wanneer jy langdurigheid in jou stelsel wil bereik. Maar daardie groter groep het een swak punt. Elke drie maande gaan hulle hul bydra bevraagteken en dit sterk oorweeg om hulle fondse te onttrek. Hulle betrokkenheid sal altyd onstabiel bly en dit is net die vloei van bloed wat dit meer standvastig maak.

Met ander woorde, hoe meer mense in die area beseer word, hoe langer sal hulle betrokke bly. Maar wanneer die bedreiging 砺erdwyn, is hulle weer gemaklik om te onttrek omdat die gemeenskap aksies geld kos. Hy sal wel nog sy lidmaatskap by die sekuriteitsmaatskappy behou omdat die versekering dit van hom vereis.

Aktiewe lede het dan as gevolg van die mens se samestelling n probleem. Elke lid wat patrollies ry, doen n hengse opoffering. Hy ontwrig sy eie huislewe en sy eie sosiale vryetyd besteding. Elke dag wat hy betrokke is, loop hy op twee drade. Die een draad is sy werk waar hy sy lewe maak en die ander draad is die buurtwag waar hy sy omgewing terwille van sy eie gesin se voortbestaan wil beveilig. Hy ontwrig nie net sy eie sosiale lewe nie, hy verdeel sy aandag by die werk omdat hy twee werke het en derdens kos dit hom geld. Elke aand wat hy sy tyd vir homself en vir die res van die gemeenskap opoffer, kos dit hom geld.

Wanneer die optredes suksesvol is, neem misdaad af. Eiendoms pryse styg omdat die gebied veilig word en die enigste een wat die totale voordeel uit die pakket trek, is die een wat elke drie maande dreig om sy bydrae te onttrek.

Dit is waarom ek uiteindelik tot die gevolgtrekking gekom het om amptelike gemeenskap organisasies te stig, waaraan die hele gemeenskap finansieel moet deelneem. Op die manier kan mense wat werk, vir die ure wat hulle werk vergoed word en kan die getal aktiewe lede moontlik vergroot word.

Terselfdertyd kan jy wanneer die sisteem reg werk, n vloei van inligting genereer wat wanneer dit reg gebruik word, die gemeenskap op n verantwoordelike en gereelde manier van suksesse en bedreigings op hoogte kan hou.

Wanneer jy positiewe terugvoer aan al die lede gee wat suksesse bewys en wat die vermindering aan skade en die invloed wat dit op uiteindelik op die huispryse het, ba die deelnemende lede deurgee, sal die groter groep minder kla en in getalle groei.

Na my mening sal ons geen mens met bangmaakstories wakker maak nie. Maar wanneer ons vir hulle hoop kan gee en die hoop aan die hand van die suksesse kan bewys, sal ons in geloofwaardigheid en in getalle groei.

Annetjie
03-17-2014, 10:05 AM
Ag nee wat. Waarom bang wees? Ek en my gesin is positief oor die verkiesing. Ons glo die eff sal verandering bring. Spasie tussen ryk en arm nog te groot.

Lukas
03-17-2014, 11:55 AM
Annetjie. Die veranderings is nie die probleem nie. Saam met veranderings kom nuwe uitdagings en uitdagings is gesond. Ek glo nie dat iemand daarvoor bang is nie maar dit is altyd beter wanneer jy weet dat daar veranderings kom, om te probeer voorsien wat die veranderings vir jou gaan inhou sodat dit uiteindelik die minste skok op jou en jou gesin kan uitoeffen.

Die realiteit is dat ons groot veranderings in die gesig staar. Saam met die veranderings kom nuwe uitdagings wat die hele Afrika, tot by die ewenaar vir ons gaan oopmaak. Dit is mos goeie nuus.

Die probleem is die radikale elemente weerskante van die veranderings wat die lewe interessant kan maak. Die EFF en die ZCC kom sterk onder die black panther invloed. Die radikale element is persentasie gewys baie klein. Maar n klein persentasie op n baie groot groep van die bevolking, hou vir ons sekere uitdagings in, wanneer ons ook die voordeel van die veranderings wil benut.

Ons weet dat ons nie die veranderings kan keer nie en ons wil dit ook nie doen nie. Maar ons wil ook nie dom en naef wees wanneer die seer van die veranderings ons gesinne se veiligheid bedreig nie. Ek het al vir baie motorfiets ryers wat roekeloos ry ges dat die ding hulle kan doodmaak. Hulle almal s altyd vir my dat hulle nie bang is om dood te gaan nie. Ek dink nie dat dit die doodgaan is wat die probleem is nie, maar hoe om daar te kom.

Net so glo ek ook nie dat dit die veranderings is wat die probleem is nie maar hoe om daar te kom. Google so bietjie die Black Panters Suid Afrika se video痴, om beter te verstaan.

Die regering sal dit waarskynlik probeer keer. Terselfdertyd grens hierdie beweging aan alle definisies van n terroriste organisasie en groei hulle in getalle, sonder dat ons die regering sien ingryp. Hierdie organisasies bedreig die regering direk en maak hulleself deur hulle uitsprake, vyand van die staat. Tog word daar nie teen hulle opgetree nie.

Is ons verkeerd wanneer dit vir ons voel dat ons tydens die wonderlike veranderings , deur ons land se regering in die steek gelaat gaan word? Is dit verkeerd om op hoogte te bly sodat ons voortydig, onsself binne die riglyne van die wet, posisioneer om die wonderlike veranderings tot ons voordeel te gebruik?

Maar hoe sal ons die voordele kan benut as ons nie die kostes kan bereken nie. Hoe kan ons die kostes bereken wanneer ons die opsies teenmekaar kan opweeg nie?

Unregistered
03-17-2014, 09:03 PM
Is die EFF nie maar net die AWB van die ANC nie ?

Lukas
03-17-2014, 11:43 PM
Ek sal graag oor hierdie punt ook wil spekuleer

Ek dink dat dit oorspronklik wel 創 valsvlag van die ANC kon wees. Intussen dink ek dat Malema se ego, tussen hom en die ANC staan. Hy wil nie wag om eendag die baas te word nie, hy wil dit nou wees.

Die huidige ANC leiers was die jeug van die verlede wat die ouer, meer gematigde leiers onttroon het soos wat die jong bere van NUMSA, die oumanne gedurende 2012 onttroon het. Die verskil is dat hulle nie n ander party gestig het, om as opposisie vir die moederparty te wees nie. Malema het dit gedoen en hy het nie die geld vir sy verkiesingsregistrasie van die ANC afgekry nie.

Sou die ANC vir hom die geld gegee het, sou hulle dit met lang draaie gedoen het. Die geld wat hy gekry het, kom nie van die rooi barrette verkope nie en dit kom ook nie van die ANC nie. Die ANC wil hom graag vir bedrog toesluit en hulle is vasbeslote om dit reg te kry. Maar ek is redelik seker dat hy ook die boetes aan die regering gaan betaal, sonder dat die ANC dit vir hom sal gee.

Hy het n groot hap uit konstruksieprojekte gemaak. Daardie voorreg is hom ook ontneem toe hy weggebreek het. Sy bron van inkomste kom vandag van ander oorde wat glo dat hulle in die toekoms met hom kan onderhandel, wanneer hulle glo, hy die nuwe politieke leier gaan word.

Lekota aan die ander kant, vermoed ek was die groot valsvlag breek in die party. Die doel van Lekota was volgens my om die meer gematigde elemente uit die ANC te trek, voor hulle na die DA sou oorloop. Met die skuif kon hy hulle kalmeer en wanneer die ANC eendag swaar trek, kan hy dalk sy steun by hulle ingooi. Tog dink ek dat sy volgelinge minder was as wat hulle verwag het en sal sy samesmelting nie regtig vir hulle n groot voordeel inhou nie.

Malema se broer wou n unie stig wat aan die DA verbind sou word. Die broer wou dan binne die DA n groot pos beding sodat hulle die DA later van binne kan oorwin. Malema se broer doen net wat Malema vir hom s. Die ANC het soortgelyke strategie en dit is nog n rede waarom ek dink dat Malema solo wil gaan.

Dit klink of Malema se o te groot vir sy maag is en die opstekers agter hom, is besig om hom in sy dislojaliteit teenoor die ANC v靡der op te steek. Malema het nie dom ondersteuners nie en sy ondersteuners het n groter invloed op hom as wat ons dink. Van sy ondersteuners wat vroer leiers in die ANC was, het ook baie goeie skakeling na die geldmagte.

My vermoede is dat Maleme reeds gekoop is en dat die ANC nie meer oor hom beheer het nie. Anders as wat ons in 2012 voorspel het, sal Malema baie vinniger as 2016, n groot faktor in ons politiek word.

Op n stadium het ek gedink dat dit n goeie idee sal wees om vir Malema n lekker Engelse ontbyt in sy eie bed te gee. Met die buitelandse steun wat hy vandag het, dink ek nie meer dat dit n goeie idee sal wees nie. Ons sal van plekke wat ons nie eers geweet het bestaan nie, n pakslae kry wat ons nie gou sal vergeet nie.

Unregistered
03-25-2014, 12:03 PM
Ek het nou al gewonder as ou Julius weer hier verby kom ,moet ek dalk 'n paar woorde met die man gaan uitruil. Vir hom se" Kyk ou Julius jy is moeg vir al die wittes en ek is seker daar is 'n paar wat jou ook nie meer kwaai like nie, se nou vir hulle as jy nou die kitaar slaan dan vat jy hulle goed en sedert jy dan kan vat en gee soos jy wil dan gee jy vir hulle, hulle eie provinsie om te maak wat hulle wil" hy mag dalk 'n paar stemme van die AWB kry waarvan hy nooit gedroom het nie. Kakie rond mooi af met rooi.