PDA

View Full Version : Wat kan ons met die verkiesing verwag.

Lukas
03-11-2014, 11:38 PM
Hier is iets snaaks om te gebeur. By die myne in Rustenburg was bevind dat 67% van die werkers nie wil staak nie. Hulle het n nuwe unie gestig wat die wat wil werk wil beskerm. Dit skep n groot probleem vir mense wat eers chaos wil skep om dan die nuwe orde uit die chaos te skep.

Malema se omstandighede het ook verander. Die ANC is in twee verdeel en dit weet ons. Binne die ANC is daar n groot steun vir Malema en terselfdertyd is sy steun ook redelik sterk. Die ANC se hofsake teen Malema kan hom uit die verkiesing plaas. Maar toe het Malema n vergadering met baie ryk mense gehad wat die sameswering teen hom redelik in die wiele kan ry.

Vandag bestaan daar n groot moontlikheid dat Malema die steun van die mense met die groot geld kan kry. Gebeur dit kan sy registrasie as politieke party nie te moeilik wees nie. Daar is selfs n moontlikheid dat sy boetes aan die staat betaal kan word. ( Meer as dit kan ek nie nou sÍ nie.)

Daar het die afgelope tyd n paar vreemde dinge gebeur. Die EFF het hulleself rooi ge-etiketteer. Die EFF ondersteuners dra rooi Barette. Dit lyk of hulle soldate rooi pette dra. Ek het in verlede week gehoor dat die ANC, ook die ANC jeug met rooi barrette uitgereik het.

Op hierdie stadium lyk dit of daar n direkte bedreiging vir ons is wat wit is. Iets is besig om te gebeur. Miskien sal ek mŰre weer weet.

Unregistered
03-12-2014, 08:44 AM
Hier is iets snaaks om te gebeur. By die myne in Rustenburg was bevind dat 67% van die werkers nie wil staak nie. Hulle het n nuwe unie gestig wat die wat wil werk wil beskerm. Dit skep n groot probleem vir mense wat eers chaos wil skep om dan die nuwe orde uit die chaos te skep.

Malema se omstandighede het ook verander. Die ANC is in twee verdeel en dit weet ons. Binne die ANC is daar n groot steun vir Malema en terselfdertyd is sy steun ook redelik sterk. Die ANC se hofsake teen Malema kan hom uit die verkiesing plaas. Maar toe het Malema n vergadering met baie ryk mense gehad wat die sameswering teen hom redelik in die wiele kan ry.

Vandag bestaan daar n groot moontlikheid dat Malema die steun van die mense met die groot geld kan kry. Gebeur dit kan sy registrasie as politieke party nie te moeilik wees nie. Daar is selfs n moontlikheid dat sy boetes aan die staat betaal kan word. ( Meer as dit kan ek nie nou sÍ nie.)

Daar het die afgelope tyd n paar vreemde dinge gebeur. Die EFF het hulleself rooi ge-etiketteer. Die EFF ondersteuners dra rooi Barette. Dit lyk of hulle soldate rooi pette dra. Ek het in verlede week gehoor dat die ANC, ook die ANC jeug met rooi barrette uitgereik het.

Op hierdie stadium lyk dit of daar n direkte bedreiging vir ons is wat wit is. Iets is besig om te gebeur. Miskien sal ek mŰre weer weet.

Is dit nie wat Niklaas van Rensburg vertel het van 2 rooi bulle wat baklei nie? Is dit nie die voorloop van groter dinge nie ? Tom?

432
03-12-2014, 09:16 AM
Die Bul metafoor verwys in Siener se visioene altyd na 'n Generaal in 'n Weermag. Nie by wyse van spreke nie maar direk.

caholt
03-12-2014, 11:09 AM

Ek verstaan nie so lekker die gedeelte van "Dit lyk of hulle soldate rooi pette dra."
Is dit nogsteeds die EFF wat daar van gepraat word of iemand heeltemal anders?

caholt.

v

Tom
03-12-2014, 11:44 AM
Is dit nie wat Niklaas van Rensburg vertel het van 2 rooi bulle wat baklei nie? Is dit nie die voorloop van groter dinge nie ? Tom?

Nee, soos 432 sÍ, dit het niks met die kleur rooi te doen nie. Kleure is gegee om verskillende lande te identifiseer en bulle is aanvoerders van daardie lande se magte waaraan hulle lojaal is. Rooi is Amerikaans of Engels of iets, nie vandag se swart eskapades nie.

Wees ook versigtig om goed uit die lug te gryp, volgens 'soos ek onthou'. Iewers het ons gehoor van twee bulle wat baklei, nou maak ons dit sommer twee rooi bulle. Is dit regtig wat Siener gesÍ het? As dit is, is dit een van bogenoemde lande wat se magte teen hulself baklei.

Siener het self gesÍ daar sal n tyd kom wat niemand meer weet wat hy gesÍ het nie. Ek sou sÍ daardie tyd is hier. Ek weet ook nie meer aldag wat is waar en wat is duimsuig nie. Mens raak verroes en kan nie heeldag net voor boeke sit nie.

caholt
03-12-2014, 12:07 PM
Ek dink die belangrike ding om te onthou die hoof boodskap is dat daar hoop vir ons is en dit kom van God af.
Anders sal n mens te veel daar oor sit en wonder wat als beteken of wag vir dit om te gebeur en dan alles mis wat rondom jou aangaan en waar jy n verskil kan maak.

caholt.

v

Lukas
03-12-2014, 01:01 PM
http://www.youtube.com/watch?v=TfQ64Y-liPI&sns=em

Lukas
03-12-2014, 01:16 PM
Caholt, jy is doodreg en dit is dat ons hoop moet gee. En jy is ook reg dat ons uitkoms van God kom. En dit is nie wat ek probeer kelder nie. Maar n uitkoms staan nie alleen nie en ek is oortuig dat ons uitdagende tye ingaan, wat ons opnuut weer op ons knieŽ gaan kry voor die uitkoms sal kom.

Ek is amper klaar met n boek oor die tekens wat ook n hoofstuk in het wat juis hierdie aspekte verduidelik. Ek gaan nie nou die hoofstuk herhaal nie. Net n gedeelte

DIE EERSTE TEKENS VAN GUERILLAS IN SUID-AFRIKA :

Die eerste tekens wat ons begin kry het dat die misdaad stelsel in Suid-Afrika n volgende vlak bereik, was toe groepe van dertig kriminele inkopiesentrums in Gauteng begin beroof het. Hulle word as rebelle gesien omdat hulle n misdaad motief het en omdat hulle nie ín erkende kleredrag deel, wat hulle met n spesifieke politieke ideologie assosieer nie.

Maar toe kom Malema op die toneel. Terwyl hy militant binne die ANC jeugliga begin word het, het hy sy eie soldate begin kweek wat op daardie stadium n pet begin dra het. 348
Met hierdie pet was hulle as Malema se soldate of guerillas bekend. In daardie tyd het Malema reeds begin om die rooi Barret te dra wat hom in n ander klas gesit het. Sy sterkmanne het ook die Barret gedra.

Nadat Malema se paaie met die ANC geskei het, het die rooi Barret gebly, maar die pette het toe ook rooi geword. Wanneer gewapende kriminele hulle met iets soos hierdie rooi pet aan n spesifieke politieke ideologie verbind, staan hulle as vryheidsvegters of Guerillas bekend. Hierdie vegters maak hulle aan terreur dade skuldig

Die eerste tekens waar ons gesien het dat hierdie ďvryheidsvegtersĒ reeds met hulle dade begin, was tydens n roof in Bulwer, Natal, toe n groep van vyftien of meer, Rooipet kriminele die dorp tegnies aangeval het. Hulle het ook met die polisie in n skietgeveg betrokke geraak en die polisie het teruggeveg totdat hulle ammunisie op geraak het. Na die aanval het een van die kriminele met n rooi pet tot by n polisieman gestap wat nie meer ammunisie gehad het nie. Hy het die polisieman in die been geskiet en die polisieman se R5 geweer van die polisieman afgevat.

Die kriminele het geld geroof en was later deur ander polisie oorweldig waar een doodgeskiet is en die buit teruggeneem was. Met my navra vir fotoís waar die skietgeveg op Bulwer plaasgevind het, het ek n klomp fotoís gekry waar die kriminele hulle rooi pette verloor het.

349

350

wouterf164
03-12-2014, 01:35 PM
Ek sien baie mense op straat deesdae met die rooi pet. Sien hy himself as 'n soldaat vir die EFF?

v

wouterf164
03-12-2014, 07:51 PM
Ek sien in die video van 'n plaasaanval op Bloemfontein dra een van die aanvallers ook 'n rooipet http://maroelamedia.co.za/blog/nuus/suid-afrika/video-bloemfontein-plaasaanval-verfilm-beloning-word-aangebied/

v

Lukas
03-13-2014, 05:01 AM
Dit is nog nie n feit dat hulle van Malema se struktuur deel is nie. Dit is gewoonlik ook die kenmerkende eienskap van die terroriste fase en dit is dat die terroriste nie klinies aan n spesifieke politieke groep verbind kan word nie.

Maar iets is aan die gang. Iemand is besig om die pot te roer. Ek het vandag bewyse gekry dat “inligting” wat glo “Onderskep is” nou in die skole versprei word om rassehaat te kweek. Die inligting is in die vorm van n brief wat uit die buiteland kom en die slawehandelaar wil glo wys hoe sy program gebruik kan word om swart mense te beheer en om verdeeldheid onder die swartmense te bring

Die komplot agter die 300 jaar oue brief is glo vandag nog net so effektief om swartmense te onderdruk

Die emosionele uitwerking van die brief op die kinders en hulle ouers is op die oomblik uiters ontstellend.

Die brief is baie slim geskryf en dateer terug na die jaar 1712. Maar skynbaar is daar geen lid wat dit raaksien nie en hulle glo dat dit nou van toepassing is.

Dit laat my aan die grappie van van der Merwe dink. Die polisie vang hom een dag toe hy besig is om n swart man voor President Kruger se standbeeld halfdood slaan. Drie polisiemanne het hom met moeite van die swart man afgetrek en hom verbaas gevra waarmee hy besig is.

Van der Merwe sÍ toe dat dit nie net n swart man is nie maar dat dit n Zoeloe is wat daar lÍ. Wat het dit met die saak te doen? Wou die polisie weet. Van der Merwe sÍ beskuldigend. Dit was hulle wat vir Piet Retief vermoor het!

Hene van der Merwe! Dit het meer as 170 jaar gelede gebeur. Ek gee nie n duit om nie, sÍ van der Merwe. Ek hoor dit eers vandag.

Jare terug was die grappie spottenderwys ontwikkel omdat daar werklik mense was wat opgetree het asof hulle nou eers van die Retief moorde te hore gekom het.

Hierdie brief in die swart skole het vandag presies dieselfde uitwerking en die emosie waarmee dit ontvang word, is nie goed nie.

354

355

Lukas
03-13-2014, 05:36 AM
Hier is n interessante debat. En luister mooi na die kaalkoppe wat oor hulle land rou.

http://www.youtube.com/watch?v=e7ya4tJmpB8#aid=P-OFjuDySeI

caholt
03-13-2014, 10:03 AM
Daar is so baie liberale in daai video dit lyk soos n liberaal-kraal :D
Een ding wat ek agterkom in die video is dat daar baie gebou word op die "Victim" persona van die swart mense.
Hulle word so aangemoedig om die victim te speel en meeste van wat gese word het daardie uitsig.

Dan het hulle vir Pik Botha ook daar ingesit so asof hulle die mense wil herhinder aan die evil van apartheid en so doende weer n vyhand skep wat die "punch" weg moet vat van die ANC.

caholt.

v

Lukas
03-13-2014, 02:15 PM
Ek dink dat die belangrike les hier, juis die kwessie oor die grond is. Elke regering pas self die geskiedenis aan, soos wat dit hom pas. Die DA verskil nie in die grond kwessie, veel van die kaalkop gehoor nie. Die kaalkoppe se koppe word kaal geskeur omdat hulle oor hulle land rou, waaroor hulle nog steeds nie beheer van gekry het nie.

Rassisme is glo die wit mense se onwilligheid om nie hulle rykdomme en besittings aan die plakkers uit te deel nie.

Ja, Pik is ook daar maar ek dink dat hy sy draad verloor het. Ek dink wat hy wou wys was juis die feit dat die regering biljoene in landbouprojekte in die tuislande ingeploeg het en dat daar in die tuislande meer potensiŽle kommersiŽle landbougrond is, as wat daar tans in Suid-Afrika bestaan.

Miskien as die swartman in die tuislande kon bewys dat hy voedselsekerheid kon bewerkstellig, sou die prent in Suid-Afrika ook totaal anders gelyk het.

Die ou dik vrou met die grond eienaars pyn wat haar so seermaak, wil iets van die koek hÍ wat die bevoorregtes in die regering geniet. Niks van die baie groot salarisse, kom etenstye in haar bord nie en dit maak haar seer. En wanneer jy die applous hoor wat sy gekry het, is dit nie n ligtelike sakie nie.

Nuwe huise beteken vir die mense nie so veel soos kos nie en hulle toelae wat hulle by die regering kry, is in verhouding met wat regerings amptenare kry, onregverdig. Hulle wil uit hulle toelae genoeg hÍ om self kos, huise en voertuie te koop, voor hulle tevrede sal wees.

Die ander ding wat vir my ook uitgestaan het, was dat hulle tydens die debat ook weereens in die openbaar aangedui het dat Mugabe se grondhervorming in Suid-Afrika kan werk. Mugabe se metodes is ook vir die EFF aanvaarbaar. ( Die gehoor het geskok geklink)

DIE VRAAG IS:

Die politieke emosie het oor twee jaar n emosionele vlak bereik wat die stabiliteit in die land kan uitdaag. Ek wonder of die ANC ook n ander kleur sal wys wanneer sy voortbestaan deur die EFF bedreig gaan raak. Sal die ANC met die EFF saamsmelt om uiteindelik op die manier soos die Nasionale party te verdwyn, of sal die ANC soos Mugabe sy tande wys en sy opposisie van die tafel probeer vee.

Is die ANC regtig demokraties genoeg om ‘n nederlaag of n vernedering te aanvaar, soos wat van n demokratiese regering verwag word. Aan die een kant is daar n redenasie dat daar nog te veel wit mense in die statutÍre magte is. Aan die ander kant het die Nasionale party oornag honderde generaals en leiers binne die statutÍre magte weggejaag toe dit hulle pas. Sal die ANC regtig anders optree?

caholt
03-13-2014, 03:06 PM
Ek moet se ek sukkel nogals om die groot prentjie te sien met wat aangaan in ons land.
In meeste van die ander lande is dit duidelik sigbaar hoe die NWO spelers dinge beinvloed of aan die gang sit om moeilikheid te maak.
As dit kom by ons land, is dit nie so maklik vir die normale mens om dit te kan sien nie, omrede jy is nooit seker of dit n buite invloed is en of dit die ANC is wat droog maak nie.

Soos ek dit sien aan die een kant was dit is Amerikaners wat koffers vol gemaak het om die ANC aan bewind te kry heel moontlik met die doel om stadig maar seker die land te laat oorskakel na kominusme.
Toe kom die klomp agter hulle kan lekker geld maak en skuif daai gedeelte een kant toe en verwelkom die chinese wat al te graag met geld praat.
Kan dit wees dat Malema nou die nuwe "pupet" is om die land na volskaalse komunisme te draai?

Sien ek dit dalk net verkeerd?

caholt.

v

Unregistered
03-13-2014, 04:25 PM
Lukas,

is dit verkeerd om te redeneer, dat die NWO meer "onnosel" mense aan bewind wil kry om meer chaos te skep in die verskillende lande? Hoe pas dit in by hul groter prentjie?

Miskien net op 'n ander noot waarna ons ook moet kyk. Verskillende Christen boeta's het by my getuig dat God se hand aan die werk is in die Moslem lande waar die evangelie nooit versprei kon word nie...., Voorheen was dit omtrent onmoontlik om dit te kan doen, en nou kan dit met al die chaos wat aangaan, rewoulusies, oorloee, ens gedoen word. Nou beweeg sendelinge in daai lande in. Is dit nie ook wat staan in die Woord oor die vyeboom(Israel), en die chaos wat rondom dit gebeur nie (Net voor Jesus terugkom). SAL DAAR DIE OORLOE, GERUGTE VAN OORLOE, en ook nasies wat teen mekaar opstaan wees nie, net voor Jesus terugkom nie. So waar is God oorhoofs in beheer?

Dit moet bespreek word ook t.o.v. ons land, en wat hier aangaan.

Groetnis, Hein

Tom
03-13-2014, 05:19 PM
is dit verkeerd om te redeneer, dat die NWO meer "onnosel" mense aan bewind wil kry om meer chaos te skep in die verskillende lande? Hoe pas dit in by hul groter prentjie?

Hein, dit is hoe ek dit ook verstaan. Die NWO weet, solank daar n uitweg is, gaan die wÍreld populasie hulle nie eenparig aanvaar nie. Daarom skep hulle hierdie algehele chaos waaruit die Phoenix kan opstyg en sÍ 'Ek het die antwoord' Teen daardie tyd is almal al so moedeloos oor die algehele chaos, dat hulle hierdie Phoenix almal, eenparig, aangryp en sÍ, asseblief, stop tog net hierdie malligheid en herstel orde, want daar is geen alternatief nie.

Lukas
03-13-2014, 07:01 PM
Die belangrikste Protokol vir die nuwe wÍreld orde wat vandag algemene kennis is was gedurende 1874 deur Josepi Garibaldi en Albert Pike geskryf. Twee goed van daardie dokument wat vir my uitgestaan het, was dat twee goed in die laaste dae voor die orde ingestel word, in plek moet wees. Die IK van die mens moet verminder word sodat die mense of gepeupel makliker beheer kan word.

Dit sluit nie die leiers in nie. Die leiers en hulle nageslagte sal die elite wees wat regeer, en die bevolkings sal te dom wees om die nuwe bedeling effektief te bedreig.

Die ander punt wat ek onthou was hoe hulle beplan het om die IK af te bring. En dit was deur die KaukasiŽr met die Afrikaan te laat ondertrou. Hoe hulle die som gemaak het weet ek nie en watter bewyse hulle vir hulle vir die stelling gehad het weet ek ook nie.

Kyk ek vandag na die TV-advertensies kan ek duidelik sien dat die plan nog uitgevoer word soos wat die protokol dit wou hÍ. Maar dit is nie vandag my vraag nie. EK sal grag wil weet wie Malema se geld voorskiet.

Tom
03-13-2014, 09:38 PM
Sjoe, praat van die duiwel, dan trap jy op sy stert.

En dit was deur die KaukasiŽr met die Afrikaan te laat ondertrou.

Lyk of die Amerikaners nou keelvol raak.

https://www.youtube.com/watch?v=KE8rmlvxYE4&feature=youtu.be

caholt
03-13-2014, 09:41 PM
Het Malema nie die ANCYL stories vir n paar "vriende" gaan kuier in Europa nie?
Kan dit dalk nie wees waar die hele ding van die EFF begin het nie?

caholt.

v

Lukas
03-13-2014, 09:51 PM
Hier is iets interessant om te lees. Lees mooi en kyk wie beskuldig wie van wat.

http://m.timeslive.co.za/local/?articleId=11267428

Some Christian religious leaders criticised Public Protector Thuli Madonsela on Thursday, accusing her of "poisoning the atmosphere" in the country.
Share Article:

"Our main bone of contention is that the public protector is poisoning the atmosphere in our country by her general demeanour in the execution of her duties, particularly in the matters of advocate Pansy Tlakula and SABC COO Hlaudi Motsoeneng," bishop Pule Makgethi told journalists in Johannesburg.

The religious leaders said they represented African independent churches which had a combined membership of over one million.

They came together to address media out of concern for "demonic forces which planned to derail the revolution and the freedom of our people".

In her report released in August 2013, Madonsela found that Electoral Commission of SA (IEC) chairwoman Tlakula acted irregularly in the procurement of the IEC office building in Centurion, south of Pretoria.

Madonsela also investigated allegations by some SABC staff against Motsoeneng.

The report, titled "When Ethics Fail", found Motsoeneng's appointment was irregular, as was his salary progression. She found his salary increased from R1.5 million to R2.4m in one year.

Makgethi said although they respected Madonsela's office and her work, they would not do so blindly.

"We are not investigating the public protector, we are merely responding as we have observed, and as community leaders guide, educate and inform our members."

The leaders' conclusion was that Madonsela wanted to deliberately leave an impression that Motsoeneng was a "corrupt and uncontrollable person".

Regarding Tlakula, Makgethi said Madonsela had used "insinuations" to poison the thinking of the public so that it could lose confidence in her ability to lead the IEC.

Begin ek nou beter verstaan waarom die brief aan die jeug ook deur die kerke ondersteun word ?

Die brief bestaan uit drie baldsye en ek hoop om later n beter weergawe te kry.

Janna
03-14-2014, 07:25 AM
Kyk na die video, dit is vir my die beste een wat alles dek oor die nwo en hoe die orde aan mekaar gesit is en funksioneer

http://www.youtube.com/watch?v=-klNO-AjW6M

Tom
03-14-2014, 08:36 AM
Ek sien Youtube het die vid in pos #19 verwyder. Blykbaar verwyder hulle dit aanhoudend en word net weer opgelaai. Dit gaan oor n 'White man march' wat die 15de in Amerika gehou gaan word.

Hoeveel van ons het dit toe gesien? Soek net vir 'White man march' op YouTube as die skakel verwyder word.

Hier is n nuwe skakel.
https://www.youtube.com/watch?v=Zq8oA_CbXyc

Lukas
03-14-2014, 09:55 AM
Tom. Die KaukasiŽr is wÍreldwyd besig om uit te sterf. Dit is wÍreldwyd bekend dat die KaukasiŽr in getalle krimp. Die wÍreld hou nie nie van die KaukasiŽr nie omdat hy slimmer voorkom en altyd leiding geneem het. Selfs op tegnologiese gebied.

Ek kan dit nie vir jou verduidelik waarom dit n sonde is om wit te wees nie. Maar om swart te wees is skynbaar nou n mode. Kyk na hierdie beeldsending. Miskien beteken dit vir jou iets.

https://www.youtube.com/watch?v=vwmMbOgadTs

412
03-14-2014, 04:34 PM
O en nou is die wit man die duiwel..... genadiglik weet ons uit die Woord dat God nog altyd met klein groepies van Sy uitsoek kinders die massas verslaan het, soos in Gideon se geval.

Is dit hoekom hulle so bang is vir vuur Lukas? Hy se dat daar nie 'n duiwel onder die grond is wat hulle in die hel gaan brand nie, maar dat dit die witman is wat hulle bo-op die grond gaan brand.... miskien moet ons weer begin werk aan daai Swartberg masjien wat ons uitgetoets het :)

Tom
03-14-2014, 05:27 PM
Lukas, ek het nie die krag om n uur en 24 minute na die ou te luister nie. Ek haal my hoed af vir jou, as jy het. Kan jy dalk die belangrike punte uitlig?

greengroen
03-14-2014, 08:42 PM
Is daar nie juis nou ngeleentheid vir ons wat wit is om die verskille wat die swartes in die land tans ondervind kan aanhelp om ons self te beskerm in die verlede was ons wat wit is die gemeenskaplike vyand maar nou is die swart " boer" die vyand soos Malema dit stel. Lukas julle het tog die kennis hoe kan ons maak om te sorg dat ons nie vir hulle n geleentheid gee om daardie gemeenskaplike vyand die wit man weer te gebruik om agter hulle verskille te skuil daar is maniere om hulle assegaaie op mekaar te rig kan julle nie juis nou julle kennis van Afrika tekens gebruik om hulle bygelowigheid uitebuit terwille van ons oorlewing nie

v

greengroen
03-14-2014, 08:50 PM
Is dit nie juis nou die tyd vir julle kennis van Afrika tekens om hierdie verskille tussen die swartes uittebyt terwille van ons oorlewing nie kan ons nie iets doen om hulle verskille momentum te gee nie

v

Unregistered
03-14-2014, 09:48 PM
Ja dit sal baie gaaf wees, my internet is te stadig en te duur om so lang video te kyk. sal waardeer as jy vir ons kan vertel waaroor dit gaan

Jannie
03-15-2014, 06:34 AM
Lukas, ek het nie die krag om n uur en 24 minute na die ou te luister nie. Ek haal my hoed af vir jou, as jy het. Kan jy dalk die belangrike punte uitlig?

Tom, die perd is so mal soos 'n haas. Probleem is dat die gepeupel aan sy lippe hang want (soos Zuma) sÍ hy wat die oningeligte massa wil hoor. Ek wonder net waarom die "African-Americans" hulle self net toespits op die swart gedeelte van hulle herkoms want hulle is lang jare nie meer swart nie maar goed ge"mix". Terwyl die vark sy bose boodskap ooedra vergeet hy en al sy volgelinge dat hulle maar eintlik besig is om hulself 'n moeviese rat voor die oŽ te draai. Die soort retoriek is daarop gemik om die massa op tesweep en vir homslef so 'n troontjie te bou so Martin Luther King en 'n paar ander.

v

Lukas
03-15-2014, 07:44 AM
412 het dit mooi saamgevat. Die swart moslems, die Black Panthers en die radikale swart politiek in die land is besig om gesamentlik n ideologie te ontwikkel wat al die swart mense oortuig dat die wit mense die duiwel self is. Hy praat van ’n tweede Mohammed wat ook in die Koran geskryf het. Hierdie knaap sÍ dat Alla wat die Almagtige God is, deur Sy profeet, die tweede Mohamed in die Koran vir die mense gesÍ het dat Hy die mens as stamme sal vermeerder. Nie volke nie. Hy sÍ dat dit die duiwel is wat families opbreek om stamme te vernietig en om volke te word.

Hy vertel dat de wit mense ook eers net stamme soos die Vikings en die Saxons was maar dat ons die familieverband van stamme vernietig om volke te word. Die wit mens is die duiwel self wat die swart ras wil vernietig. En dit is die boodskap waarop hulle sterk bou en waarmee hulle swart mense teen die wit mense opmaak.

Die gevaar van hierdie Moslems en die black panthers is dat hulle dinge kwytraak waarvan die swart mense hou om te hoor. Hulle boodskap het niks met n vrede te doen wat die wit mens insluit nie en hulle boodskap hou n gevaar vir elke wit man in.

Hulle boodskap is ook n boodskap wat vir Malema aanvaarbaar is en hulle kry gereeld die geleentheid om hulle boodskap ook in Suid-Afrika te verkondig. Wat hulle sÍ is haatspraak en geen organisasie kla hulle daarvoor aan nie. Hulle boodskap is wÍreld wyd besig om n haat te kweek wat soos n lelike sweer reg deur die wÍreld dreig om uit te bars.

Die ergste is dat hulle ideologie en hulle verstaan van die wÍreld, deur dieselfde wit mense uitgedink is wat hulle wil vermoor. Dit pas in by Albert Pike se plan, om die wÍreld se bevolking af te bring sodat die gepeupel wat oorbly, die dommes is wat maklik beheer en regeer kan word.

Greengroen. Dit is nie meer baie lank nie. Daar is n plan wat ons moontlik kan help. Die plan moet twee goed regkry. Dit moet mense se oŽ kan oopmaak en dit moet ‘n saadjie vir vrede kan plant.

Unregistered
03-15-2014, 01:33 PM
Oom Lukas het oom of iemand dalk n idee hoe groot die steun vir die eff is in die polisie, metro polisie en die weermag? En wat kan dit vir ons inhou?

Lukas
03-15-2014, 10:16 PM
Die EFF se steun is op hierdie stadium redelik groot. Maar so is hulle opposisie ook redelik groot. Ek het n idee dat hulle steun in die polisie redelik groot is. Terselfdertyd is ek nie so seker of hulle dieselfde steun in die weermag geniet nie.

Die EFF hou vir ons ’n redelike bedreiging in maar ek het ’n vermoede dat daar weer iewers ’n stok in hulle speke gaan land.

Hulle kan met die verkiesing n redelike stgeun kry. Die ANC aan die ander kant sal dan moet wys hoe demokraties hulle werklik is. My vermoede is dat hulle baie maklik Mugabe se voorbeeld gaan volg deur hulle opposisie kort na die verkiesing uit te skakel.

Die ANC was redelik seker dat Malema teen daardie tyd agter tralies kon land. Maar met die finansiŽle steun wat Malema, vermoedelik van die buiteland kry, kan hy dalk al sy boetes aan die staat betaal kry. Kry Malema dit reg, kan daar daar sports wees. So groot dat dit die hele politieke plan in die wiele kan ry.

Daar is net twee goed wat ons kan doen.
1. Ons kan bid dat hulle aandag verdeel word en vrede die oorhand kan kry.
2. Verder kan ons net wag.
Dit kan gebeur dat n paar witmense voor en na die verkiesing kan seerkry maar ek is tans redelik seker dat dit minimaal sal wees. Die groot geveg is nou tussen die wat in die stoel is en die wat in die stoel wil kom. Die rewolusionÍre Afrikalande was nog nooit baie suksesvol om dit heeltemal vreedsaam te doen nie.

Net die binnegeveg tussen Mbeki en Zuma wat in dieselfde party is, was amper n groot gemors. Wat sal gebeur wanneer n ander party aan die stuur wil kom? Tyd sal dit vir ons leer

GreenGroen. Hier is iets wat ons kan doen. Druk die twee artikels uit en versprei dit onder die werkers en EFF ondersteuners.

http://www.news24.com/MyNews24/Milking-Zuma-20140227

http://www.fightagainstcrime.co.za/guptas-farm-cash-cows-in-free-state/

Unregistered
03-16-2014, 07:34 AM
Op die stadium lyk dit of die DA dalk bietjie beter gaan vaar as laas. Daar is iets wat ek oor wonder. Vir my lyk dit of stemme tussen die ANC en EFF soos 'n uurglas gaan werk. Dit wat die ANC gaan verloor gaan netso na die EFF toe. My vraag is hoeveel kiesers gaan nie deelneem aan die verkiesing nie?

Die EFF gaan sonder twyfel van die ANC en seker ook van die PAC se stemme steel.Die DA gaan ook 'n paar steel.My vraag is of swartmense almal gaan stem.

Wat gebeur as die stemme te min is om verteenwoordigend van die publiek se opinie is?

Unregistered
03-16-2014, 09:09 AM
Die EFF word oorskat. Sy steun kan hoogstens 2-3 % tel as n radikale ver linkse beweging. Die ANC sal grootliks sy stemme verloor aan die DA. Die DA se taktiek die laaste jare om hulle met meer swart te kamofleer het en gaan vrugte afwerp. 34 Ons moet die jaar weer na die totale aantal stemme kyk, maar ons sal sien dat amper die helfte van die swart bevolking nie eers stem nie. Baie stem ANC oor hulle bang is "apartheid" kom terug, daarom dat die ANC en sy makkers elke geleentheid wat hy kry sy mense sal breinspoel met die propaganda. In die huidige bestel is daar nie vir my n stem wat ek kan gee nie, volgens my kies baie die godelose weg om n sekere mag te probeer kry en daarin verloon hy God, wat se daar kom n tyd om stil te wees en te vertrou.

Jannie in die TRONK
03-16-2014, 01:30 PM
Die EFF word oorskat. Sy steun kan hoogstens 2-3 % tel as n radikale ver linkse beweging. Die ANC sal grootliks sy stemme verloor aan die DA. Die DA se taktiek die laaste jare om hulle met meer swart te kamofleer het en gaan vrugte afwerp. 34 Ons moet die jaar weer na die totale aantal stemme kyk, maar ons sal sien dat amper die helfte van die swart bevolking nie eers stem nie. Baie stem ANC oor hulle bang is "apartheid" kom terug, daarom dat die ANC en sy makkers elke geleentheid wat hy kry sy mense sal breinspoel met die propaganda. In die huidige bestel is daar nie vir my n stem wat ek kan gee nie, volgens my kies baie die godelose weg om n sekere mag te probeer kry en daarin verloon hy God, wat se daar kom n tyd om stil te wees en te vertrou.

Die ANC sal soos sy bondgenoot in Zim hom tot enige taktiek wend om aan bewind te bly. Hulle groter doel is om 'n goeie twee derde meerderheid te kry sodat hulle die "constitution" can verander om hulle marksistiese doelstellings te bereik. Interessant genoeg lewe al hierdie "leiers" wat so die kommunisme en sosialisme verkondig en preek 'n baie goeie kapitalistiese leefstyl. Kyk maar die motors en huise, om van Nkandla nie eers te praat nie.

Van hulle strategie is om die gepeupel met bang-maak taktiek te peper. Hulle dreig dat apartheid sal terug kom (ek glo egter dat daar van die ouer gaarde is wat dit sal verwelkom na die gemors van die ANC) en dat hulle al die "grants" gaan verloor. Hulle sÍ dat dit die ANC is wat die swart mense "verlos" het van apartheid en daarom moet hulle vir die ANC stem anders sal die voorvader geeste hulle kom besoek. Hulle deel ook kos pakkies uit en in party opsigte word daar ernstige beloftes gemaak aan die "community leaders" op grond vlak en die moet dan sorg dat die lede van hulle "community" vir die ANC stem. Hulle gebruik ook die SAUK (of wat oor is daarvan) baie effektief om hulle propoganda te versprei. En dan is daar nog die "ballot-box tampering" wat met elke verkiesing meer vel bedryf word.

Ek is nog steeds van mening dat 'n koaliesie tussen EFF en ANC nie uitgesluit kan word nie. Die ANC sal alles en enige iets doen om 'n groter meerderheid te kry.

Unregistered
03-16-2014, 04:25 PM
Daar is net twee goed wat ons kan doen.

1. Ons kan bid dat hulle aandag verdeel word en vrede die oorhand kan kry.

2. Verder kan ons net wag.

Isa 41:4 Wie het dit gedoen en tot stand gebring? Hy wat die geslagte roep van die begin af; Ek, die HERE, die Eerste, en by die laaste is Ek dieselfde.
Isa 41:5 Die eilande het dit gesien en gevrees, die eindes van die aarde het gebewe; hulle het nader gekom en toegestroom.
Isa 41:6 Die een het die ander gehelp en aan sy metgesel gesÍ: Wees sterk!
Isa 41:7 En die ambagsman het die goudsmid versterk, hy wat met die hamer plat slaan, hom wat op die aambeeld slaan, terwyl hy van die soldeersel sÍ: Dit is goed! Daarna slaan hy dit vas met spykers, dat dit nie wankel nie.
Isa 41:8 Maar jy, Israel, my kneg, Jakob, wat Ek uitverkies het, nageslag van Abraham, my vriend,
Isa 41:9 jy, wat Ek gegryp het van die eindes van die aarde en van sy uithoeke geroep het, en Ek het aan jou gesÍ: Jy is my kneg; jou het Ek uitverkies en jou nie verwerp nie.
Isa 41:10 Wees nie bevrees nie, want Ek is met jou; kyk nie angstig rond nie, want Ek is jou God. Ek versterk jou, ook help Ek jou, ook ondersteun Ek jou met my reddende regterhand.
Isa 41:11 Kyk, hulle almal sal beskaamd staan en in die skande kom wat op jou toornig is; hulle sal word soos niks, en jou teŽparty sal omkom.
Isa 41:12 Jy sal hulle soek, maar hulle nie vind nieódie manne wat met jou twis; hulle sal word soos niks en soos Ďn nietige dingódie manne wat teen jou oorlog voer.
Isa 41:13 Want Ek, die HERE jou God, gryp jou regterhand aan, Ek wat vir jou sÍ: Wees nie bevrees nie, Ek help jou.
Isa 41:14 Wees nie bevrees nie, wurmpie Jakob, volkie Israel! …k help jou, spreek die HERE, en jou Losser is die Heilige van Israel.
Isa 41:15 Kyk, Ek maak jou tot Ďn skerp, nuwe dorsslee wat baie tande het: jy sal berge dors en fyn maal, en heuwels maak soos kaf.
Isa 41:16 Jy sal hulle uitwan, en die wind sal hulle wegneem en die storm hulle verstrooi; maar jy sal juig in die HERE, jou beroem op die Heilige van Israel.

Aletta
03-16-2014, 09:27 PM
sover ek weet word gereken dat die DA se stemme baie kan daal. Swartmense vertrou glad nie die DA nie en volgens meningspeilings glo swart jong mense die DA sal die land "terugneem na apartheid". Gauteng sal waarskynlik ateen die ANC stem, Baie swartmense wil niks weet van die EFF nie en hou glad nie van Malema nie maar ek dink tog hy sal heelwat steun onder jonges kry. Ek het onlangs saam met drie swartmense gery en twee het gese hulle gaan nie stem nie en die derde een het gese sy stem ANC "want dis steeds Madiba se party. Ek weet nie hoe algemeen die soort denkwyse is nie maar ek dink op die platteland gaan die ANC se steun goed wees terwyl hy in stedelike gebiede gaan swaartrek.

v

Unregistered
03-17-2014, 01:08 AM
Durban -

The land issue has put a merger between the Economic Freedom Fighters (EFF) and the PAC on the cards. The two will campaign together and become one party after the elections.

PAC president Alton Mphethi told The Mercury on Sunday that the EFF had requested a merger.

ďWe agreed because we have 10 common principles, with land being the key issue,Ē he said.

Mphethi is the only PAC representative in the National Assembly. He said his party had 65 000 card-carrying members.

ďPrior to the elections, the parties will co-operate and help each other during the campaigns,Ē he said.

Negotiations had started soon after EFF leader Julius Malema had approached him in December, Mphethi said.

ďWe initially wanted the merger to keep the PACís name, as it is popular and carries history. We also agreed that we would appoint an EFF member to be the face of elections,Ē he said.

However, time was against a merger before the elections. ďWe then agreed that we would campaign together, although we would contest the elections separately.Ē

The plan was for the

parties to hold a national congress after the elections to select leaders.

The congress would decide whether to retain one of the partiesí names or come up with a new name altogether.

The PAC and EFF were also negotiating with the Azanian Peopleís Organisation, he said.

When contacted for comment, EFF spokesman Mbuyiseni Ndlonzi said: ďThe PAC is the EFFís friend in the revolution.Ē

EFF activist Nathi Phewa welcomed the merger.

ďIf you understand the PAC, you will know that we share the same policies. Even our commander-in-chief (Malema) said we are continuing with the struggle.

ďAnalysts such as Aubrey Matshiqi (a research fellow at the Helen Suzman Foundation) said what the EFF is talking about was started by the PAC,Ē said Phewa.

The Mercury

http://www.iol.co.za/news/special-features/pac-and-eff-to-merge-1.1658683#.UyYtm4Wk8o4

Lukas
03-17-2014, 01:48 AM
Ek wil weer spekuleer.

35# Ek is nie so oortuig dat ons Malema se invloed moet onderskat nie. Ons inligting op die grond is eenvoudig nie sterk genoeg om op die media se waarderings te vertrou nie.

Al die Sjinese stalletjies wat ons reg deur die land kry, word deur die triads bestuur. Die Triads is die Sjinese mafia en die besighede in Afrika is almal inligting insamelingspunte vir die Sjinese triads, wat op sy beurt weer aan die Sjinese regering verbind is.

Hierdie organisasie is hoofsaaklik by drie, moontlik vier goed betrokke, wat mensehandel kan insluit. Geldwassery, verspreiding van dwelms en inligting insameling vir die Sjinese regering wat op sy beurt aan die Sjinese, Ďn voet in Afrika gee, om hulle invloed verder uit te brei. Die Sjinese smokke byvoorbeeld groot hoeveelhede swanger vroue in Suid-Afrika in, sodat hulle kinders burgerskap kan kry.

Om een of ander rede is hierdie Sjinese wat tussen die mense woon, nie so oortuig dat Malema se steun net 3 tot 4 % uitmaak nie. Om een of ander rede sien hulle dat Malema se invloed in die politiek vir hulle groot voordele kan inhou.

Mugabe wat self n besondere goeie inligtingstelsel binne Suid-Afrika het, is ook nie oortuig dat Malema n 3 tot 4% steun gaan kry nie. Mugabe wat na Malema as die uitverkose seun van Afrika verwys, glo in wat hy sÍ.

Die regering aan die ander kant het die tegnologie en die gesofistikeerde kundiges om die uitslag van die verkiesing te manipuleer. Of hulle dit gaan doen, kan geen mens sÍ nie. Maar my persoonlike gevoel is dat ons redelike onrus vlakke in die land kan verwag, wanneer Malema net 3 tot 4% van die steun gaan kry. Ek glo nie dat Malema dit gaan glo nie en ek glo ook nie dat sy ondersteuners dit gaan aanvaar nie.

Die ANC jeugliga het glo hulle eie strategie. Hulle versprei glo rooi barrette onder hulle ondersteuners om die EFF te verwar. Die waarheid is dat die hoeveelheid rooi barrette wat deur die ANC versprei word, juis die persepsie skep dat Malema op die grond baie a sterk is. Net nog n rede waarom die EFF nie maklik Ďn groot loesing in die verkiesing sal aanvaar nie.

Aan die ander kant dink ek nie dat Malema die tipe mens is wat sy mag terwille van enige party se voortbestaan gaan deel nie. Malema het reeds die finansiŽle voordeel begin proe om nie deel van die ANC te wees nie. Die feit dat die EFF met die PAC en AZAPO saamspan, pas presies in my prentjie. Die goeie nuus vir ons is dat daar nou verseker twee groot politieke opponente gaan wees. Die DSM sal waarskynlik die EFF, PAC en AZAPO manipuleer terwyl ZABALAZA nog die hef in die hand by die SAKP, ANC en Cosatu sal hou

Die ANC verwag natuurlik dat Malema met sy PAC vennootskap, die drie party alliansie kan versterk omdat dit die PAC sal bevoordeel. Die vraag is of die PAC wanneer hy genoeg stemme het, binne die alliansie sal bly.

Daar moet nou nog net een ding gebeur. Die bestaande drie party alliansie sal moet skeur. Die enigste manier wat dit kan gebeur is wanneer ons wit mense nie onverantwoordelike dinge aanvang wat hulle as n front teen ons kan verenig nie. Kry ons dit reg om uit die pad te bly, sal die twee kampe ook die ZCC kerk verdeel.

Die groen organisasies soos Groundworks en EarthLife Africa sal hulle by die EFF,PAC en AZAPO skaar en hulle kan redelik negatief teenoor die wit mense word. Die ANC sal wanneer hulle in die sop is, waarskynlik probeer om die wit mense se steun te kry om hulle eie posisie te verdedig. In die proses behoort hulle redelik vir ons op te kom.

My vermoede is ook dat die alliansie net sal skeur wanneer die PAC en die EFF saam, genoeg stemme kan kry om sonder hulle ANC karretjie klaar te kom.

Maar soos dit altyd is, het die skaal twee kante en daar is altyd soveel veranderlikes wat die skaal op die laaste nippertjie anders kan beÔnvloed. Vir ons is dit altyd beter om albei kante te bestudeer voor ons ingeligte besluit kan maak.

Jannie in die TRONK
03-17-2014, 08:34 AM
Praat van ons Sjinese vriende - hier is interessante inligting. Hulle wag maar net....

http://mg.co.za/article/2012-11-23-00-angolan-trophy-city-a-ghost-town

Die eerste paar "images" is van die plek in Angola - https://www.google.co.za/search?q=chinese+city+in+angola&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=25UmU-3XDcjKhAex1YCgDw&ved=0CCYQsAQ&biw=1920&bih=938

En die res vandie storie - http://www.dailymail.co.uk/news/article-2168507/Footage-shows-brand-new-Angolan-city-designed-500-000-lying-empty.html

En 'n video wat nogal verduidelik dat daar een of ander agenda is http://youtu.be/V8HyDGCNxpo

Unregistered
03-18-2014, 06:35 PM
BUSINESS ALERT

NUMSA PROTEST ACTION 19 MARCH 2014

Dear NEASA member

NUMSA is undertaking a nationwide protest action on the 19th of March 2014.

Members should take note that protest action of this nature is protected and no action may be taken against employees who are absent due to taking part in the protest action.

The normal principals of no work no pay will apply.

Should members have any queries please contact our hotline on 086 016 3272

follow on Twitter | friend on Facebook | forward to a friend

Copyright © 2014 NEASA, All rights reserved.
You are subscribed to this list via the NEASA membership or website.
Our mailing address is:
NEASA
Brooklyn Bridge Office Park Steven House Block 3
570 Fehrsen street Brooklyn
Pretoria, Gp 0181
South Africa

Add us to your address book

unsubscribe from this list | update subscription preferences

Tom
03-18-2014, 08:25 PM
protest action of this nature is protected

Kan dit waar wees?

Unregistered
03-19-2014, 03:18 PM
Dit beteken dat die aansoek vir hulle optrede deur die staat goedgekeur is. Daarom is die staking nie onwettig nie maar beskerm

Tom
03-19-2014, 04:24 PM
Jammer as ek my vraag onduidelik gestel het. Ek wou nie weet wat dit beteken nie, maar of dit waar is? Het hulle werklik aan al die vereistes voldoen om 'beskermend' op te tree?

Unregistered
03-19-2014, 09:21 PM
ďDemocracy in Africa is the election of the incompetent and corrupt ; by the unintelligent, ignorant, illiterate, primitive and barbaric. The quality of a democracy is proportional to the collective intelligence of the electorate.Ē

Die skrif is reeds lankal teen die muur vir die spul ruggraatlose wit liberale DA-stemmer gemors van apezania.

Unregistered
03-20-2014, 11:25 AM
Genade, Tom vee asb tog die arme isrealiet se gebrabbel af.

Edit
Haha, laat Lukas maar besluit. - Tom

Lukas
03-20-2014, 07:34 PM
Dit is goed om ook ander mense se sienings te hoor. Politiek het die manier om mense warm onder die boortjie te maak. En wanneer mense warm word, beteken dit nie dat hulle aan n sekere groep behoort nie. Mense moet die reg hÍ om te sÍ wat en hoe hulle voel. En wanneer hulle verkeerd is, kan n mens hulle met feite rustig maak. En kry ons dit nie reg nie, is dit maar so.

Unregistered
03-23-2014, 06:13 PM
Hello . Op news24 het ek agter gekom dat hul weer plaas moorde as nuus op sit. Maar dit het ook in die virlede gebuer ,hier en daar maar nou is dit weer gereeld. Wat my oog vang is dat hul sal se dat n panga gebruik is. Is dit n bootskap of is daar net nie ander nuus?

Gavin

Lukas
03-23-2014, 11:52 PM
Gavin. Aanvallers gebruik al baie lank pangas as wapens in aanvalle. Die eerste een waarvan ek persoonlik van weet was Hennie Nocks wat met die platkant van n panga doodgeslaan was. Dit was in 1998. Maar ek dink dat die Suidlanders die media daarvoor meer sensitief gemaak het.

DIE VERKIESING:

Ek het n Video geplaas waar die Moslems en die Black Panthers na wit mense as die duiwel verwys. Ek het dit geplaas omdat ek gedink het dat dit iets is om dop te hou. My vermoede was dat daardie organisasies n gevaarlike invloed op die radikale elemente in ons swart politiek het.

En hier is n mediaberig wat bevestig dat die klimaat onder die radikale besig is om te toe te neem. Jy hoef nie eers die hele berig te lees om te sien dat hierdie lid besig is om n persepsie te skep nie.

http://www.timeslive.co.za/politics/2014/03/20/the-da-is-the-not-the-devil-s-brother-it-is-the-devil-gigaba

The DA is the not the devil's brother it is the devil: Gigaba
Sapa | 20 March, 2014 16:44

Public Enterprises Minister Malusi Gigaba. File photo.
Image by: MOELETSI MABE
Public Enterprises Minister Malusi Gigaba used a government dialogue with Cape Town residents on Thursday to take a dig at the Democratic Alliance and its policies.
Save & Share
0
inShare

Email
Print

"They are not the devil's brothers. They are not the devil's relatives. They are the devils themselves," he told the packed OR Tambo Hall in Khayelitsha.
"And so our modern-day devils, two-legged as they are, are liars and cannot face the truth."
He said the truth was that the African National Congress had created conditions in the country that showed "we have a good story to tell".
He was speaking at an event that had been billed as a dialogue between his department, Eskom and Transnet, and residents.
Both Eskom and Transnet gave brief presentations on their willingness to involve residents in various projects and feedback on improvements for their areas.
Residents were given an opportunity to ask questions before Gigaba's speech.
A large portion of the crowd was dressed in the black, green and gold of the ANC. The various entertainment acts also waxed lyrical about the party and got the crowd to join in ANC songs.
Gigaba was applauded for speaking out on the DA's policies on land, saying the party wanted land to remain in the hands of a white minority.
"We have to vote because they don't want us to change the willing-buyer, willing-seller principle and replace it with the just and equitable compensation principle.
"This is what these coming elections are about. This is what everything we are doing on a daily basis is about."
He criticised the party for its claim of creating six million "real" jobs.
"They have not been able to build one real job in the Western Cape. How will they manage to build six million real jobs anywhere in South Africa?" he asked.
Gigaba said it was not right to call Eastern Cape residents living in Cape Town "refugees", referring to a comment made in the past by Western Cape premier and DA leader Helen Zille.
He said many people had to support more than two people and sent their salaries back to the rural areas of the Eastern Cape to feed their families.
"These are the same workers who are subsequently called refugees in the Western Cape, in the country of their birth, in the country they died defending.
"This is your country. You cannot be told where to go."
Gigaba said the ANC was a party of the future, not a party of the past or present.
Over the last five years, the government had spent R1 trillion building new infrastructure, which had resulted in the emergence of new industries and factories, he said.
"We're seeing state-owned companies investing more money into skills development... for a change, we're beginning to see state-owned companies beginning to increase their investment into the economy."

wouterf164
03-24-2014, 07:31 AM
Is dit nie maar net om stemme te kry nie. Na die verkiesing sal die klimaat weer ontspan en almal gaan hoop hulle kry wat belowe was?

v

Janna
03-24-2014, 09:47 AM
Moeletsi Mbeki, die broer van Thabo het altyd die ANC gekritiseer maar het van die toneel verdwyn. Wonder hoekom

v

Lukas
03-25-2014, 01:51 PM
TWEE STORIES.

In storie een wil ek net n paar goedjies van Gigaba se punte uitlig en my kommentaar daarby gee. Ek wil dit doen omdat en dink die verkiesing sal vreedsaam verloop. Maar my eie opinie is dat die konflik in die tyd na die verkiesing gaan toeneem. Ek glo so omdat die SAKP en die ANC se radikale dit nooit kon regkry om die land in n negatiewe spiraal te dompel nie. Die Alliansie se kompetisie is besig om kommerwekkend te styg en ek is ook oortuig dat Malema se steun op hierdie stadium onderskat word. Na die verkiesing vermoed ek dat Malema en sy ondersteuners nie die uitslag sal aanvaar nie.

Gigaba is vermoedelik een van die ANC-lede wat meer radikaal dink en sy uitsprake klop met n paar ander dinge. Ek het gehoor dat een van die ANC se klagtes glo is dat die DA wat nou n swart gesig het, deur verreweg die meerderheid blankes besit en beheer word. Die bekendmaking van die statistiek is alreeds ín rooi vlaggie. Met ander woorde die DA word deur die minderheid wat wit is, bestuur en volgens die ANC se Gigaba is dit die duiwels.

Verder verwys Gigaba dan na die DA, wat dan eintlik deur die wit minderheid beheer word, as die duiwel. ("They are not the devil's brothers. They are not the devil's relatives. They are the devils themselves,") ("And so our modern-day devils, two-legged as they are, are liars and cannot face the truth.")

Indirek verwys hy na die wit mense met n rhetoric wat uit die Black Panther en die radikale Moslem geledere uitkom. Vir my is dit nie goed nie. Wanneer FW de Klerk, aanhalings van ET, sy eie sou gemaak het, sou dit dieselfde gewees het as wat nou aan die gebeur is.

(Gigaba was applauded for speaking out on the DA's policies on land, saying the party wanted land to remain in the hands of a white minority. ----- "We have to vote because they don't want us to change the willing-buyer, willing-seller principle and replace it with the just and equitable compensation principle.) ----- ( "This is what these coming elections are about.)

Die ANC is agter in die resies om Suid-Afrika te verander, sodat ons by die res van Afrika kan inskakel. Die ANC Alliansie wat graag enduit die leiers in die nuwe Afrika wil wees, is nou onder druk. Hulle wil meer tyd hÍ en soos wat Mogabe in 1999 bedreig gevoel het, voel hulle nou ook bedreig. Die kanse dat hulle hul twee derde meerderheid gaan kry is baie skraal. Maar dit beteken nie dat hulle nie n tweederde meerderheid tydens die verkiesing sal kry nie.

( "This is your country. You cannot be told where to go.") Hierdie woorde is ook n SAKP retoriek. 99.8% van elke swart mens wat met n kaalgeskeerde kop rondloop, deel hierdie retoriek. Hulle skeer hulle koppe kaal omdat hulle rou oor hulle land wat hulle teruggekry het maar nog nooit die beheer daaroor gesien het nie. Hulle voel soos ons Afrikaners na republiekwording. Ons kon ons eie land regeer maar was nog altyd onder die Britse beheer en invloed.

Die Arme ANC het daardie skoot twee keer deur. Hulle is nou wel die regering van die land, maar word nog altyd deur die witman in Suid-Afrika en Brittanje beheer. Die president kan nie besluit wat hy wil nie. Hy kan nie doen wat hy wil nie, daar is altyd iewers n Baas of n miesies wat hom dophou en oor die vingers raps as hy stout is. Suid-Afrika se swart politiek is ernstig besig om daaroor te rebelleer.

("We're seeing state-owned companies investing more money into skills development...)
Wat hy hier sÍ is seker die grootste klug in ons land. Ja, hy sal hieroor opgewonde word want hy word daardeur bevoordeel. Die feit is dat die staat se opheffings program nie daar is om gemeenskappe op te hef nie. Dit is n reuse geldvermorsing waar n klein groepe bevoorregte ANC-lede en hulle maatjies finansieel bevoordeel word. Die riglyne vir die opheffing van die gemeenskappe is niks anders ín oŽverblindery nie.

( for a change, we're beginning to see state-owned companies beginning to increase their investment into the economy.")

EK glo nie n woord wat hy hier sÍ nie, maar een ding staan uit. ďstate-owned companiesĒ

OPMERKING 1.

Die wit mense is die duiwel wat nie ín reg op grondbesit het nie. Besighede wat deur die staat besit word, hou groter voordele vir die gemeenskappe in.

Storie 2

Suid-Afrika se twee aanslae.

Ons weet teen hierdie tyd dat ons grondwet, die ďbeenĒ is waaroor die DSM en ZABALAZA baklei. Die geveg tussen hierdie twee groepe, kom met sy eie probleme.

Terselfdertyd is Afrika ook die been waaroor Sjina en die Weste baklei. Nadat Mau Sittang Sjina oorgeneem het, het hy Sjina se grense vir tien jaar gesluit. Na daardie tien jaar het Sjina die wÍreldmark as n moondheid betree. Sjina het ook baie vining gegroei om die wÍreld se sterkste moondheid te word. MilitÍr en ekonomies. Maar Sjina het n probleem. Sjina het nie minerale nie en as n industriŽle land het hy minerale nodig om verder te groei.

Afrika het al die minerale wat Sjina begeer maar Afrika was tot onlangs nog die eiendom van Brittanje, Frankryk, BelgiŽ, Duitsland, Portugal en n baie klein stukkie vir ItaliŽ. Hierdie Europese lande sal met die nuwe grondwet en die terugskuif na goud as die verwysings geld-eenheid, bevoordeel kan word. Maar nou wil Sjina dit ook hÍ. Afrika was oorreed om deel van die BRICS lande (Brazil, Rusland, IndiŽ, China, Suid-Afrika) te word en dit plaas Europa onder groot druk. Sjina met 88% van die wÍreld se soewereine goud in hulle staatskas, het met die BRICS ooreenkoms reeds toegang tot Suid-Amerika. Sjina en Rusland wat Afrika tydens hulle struggle gehelp het, wil ook nou vir hulle aandeel vergoed word en dit gee Sjina reg om in Afrika te kom krap.

Wanneer Sjina die verkose vriend van Afrika word, sit Brittanje, Amerika en Europa tegnies op n eiland. Sjina sal nie net die meeste goed in die wÍreld hÍ nie maar hulle sal ook die meeste minerale wat deur die westerse industrieŽ benodig word, beheer.

Tydens die Irakse oorlog en die Arabiese lente, kon die Weste die Oliebronne in ArabiŽ verseker. Maar wat van hulle industrieŽ ?

Ons weet dat elke land se nasionale intelligensie se hoof opdrag altyd is, om sy land ten koste van ander lande finansieel te bevoordeel. Dit is en was wat die CIA byvoorbeeld nog altyd gedoen het. Met die oorloŽ wat die CIA in Afrika gestimuleer het, kon hulle Afrika beesvleis na enige plek indie wÍreld uitvoer, vir minder as wat enige mens n bees kan grootmaak. Sulke dinge het ons moerig gemaak maar dit is wat die CIA veronderstel was om te doen en dit was om Amerika te bevoordeel.

Net so was die Britte ook nooit bereid om hulle greep op Suid-Afrika te verloor nie. En hulle gaan dit ook nie nou doen nie.

Vir Europa en Amerika om in die nuwe wÍreld te oorleef, het hulle Afrika se hulpbronne nodig. Omdat Europa en Amerika, saam 11% van die soewereine goud besit, beteken dit dat hulle iewers minerale teen bekostigbare pryse sal moet kan aankoop. Dit beteken dat daar drie goed sal moet gebeur.

1. Afrika en Suid-Afrika se geld moet goedkoop word.
2. Die verkopers in Afrika sal moet dom word
3. Die Sjinese sal uit Afrika moet onttrek

Opmerking 2

Omdat ons bestaan volgens westerse standaarde nie te dom is nie, is ons bestaan in Afrika n probleem. Die invloed van die Britte en Amerika en NoorweŽ in ons Afrika regerings, is groot genoeg om enige tyd n Afrika-lente te ontketen.

KOMMENTAAR.

Wanneer ons na die groter prentjie kyk, sal ons besef dat ons in hierdie nuwe wÍreld, te klein is om n tantrum te gooi. Die wÍreld gaan verenig en ons kan daaraan niks doen nie. Ons geld gaan waardeloos word en daaraan kon ons ook niks doen nie. (Dit beteken nie dat ons sal doodgaan nie. Dit beteken net dat ons met uitvoere, n hengse lekker lewe sal kan beding.)

Maar ons sal op n manier moet besluit wat ons dink, vir ons die beste duiwel sal wees. Moet ons die Sjinese ondersteun of moet ons Amerika en Brittanje in hulle stryd ondersteun? Wie sal ons op die einde die meeste bevoordeel? Die Sjinese wat geen respek vir lewe het nie, maar wat wanneer hulle Sjinese winkels in Suid-Afrika oopmaak, Afrikaners en kleurlinge aanstel? Of ons nefies van oor die water wat op hierdie stadium dink dat ons in Afrika oorbodig is? Sal ons nefies van oor die water ons ooit kom help en ons ooit beskerm teen n ďAfrika-lenteĒ Of sal die Sjinese ons regtig in Afrika betrek sodat ons tot ons reg kan kom?

Unregistered
03-25-2014, 09:41 PM
Laat die groot honde met mekaar baklei sodat ons met die been kan weg stap. Wanneer ons moet kies sal dit vir vrede wees, en nie mammon nie. Staan vas

Unregistered
03-25-2014, 10:06 PM
Jy sal met geen been in apezania of afrika weg stap nie. Jy sal hoogstens met 'n verpletterde pelvis en albei gebreekte bene in jou bloedspoor daar in die modder probeer weg leopard crawl wanneer die hordes (84 miljoen -plus) barbare die spul WIT ruggraatlose liberaal-humanistiese DA-stemmer -gemors sal omsingel en op strepe uitmoor (soos hulle dit ook verdien). Dit is hoog tyd dat Malema & Kie die liberale WIT skuim van afrika verdelg. Afrika behoort aan die barbare. Laat hulle alleen daar oorbly totdat hulle mekaar in elk geval vernietig het. Good riddance.

Jannie_
03-26-2014, 06:44 AM
Jy sal met geen been in apezania of afrika weg stap nie. Jy sal hoogstens met 'n verpletterde pelvis en albei gebreekte bene in jou bloedspoor daar in die modder probeer weg leopard crawl wanneer die hordes (84 miljoen -plus) barbare die spul WIT ruggraatlose liberaal-humanistiese DA-stemmer -gemors sal omsingel en op strepe uitmoor (soos hulle dit ook verdien). Dit is hoog tyd dat Malema & Kie die liberale WIT skuim van afrika verdelg. Afrika behoort aan die barbare. Laat hulle alleen daar oorbly totdat hulle mekaar in elk geval vernietig het. Good riddance.

Weet Falkenberg dat jy nie in jou kamer is nie? Drink jou pille voor jy jou mond hier kom uitspoel. Indien dit dan so is dat jy wel jou medikasie geneem het dan getuig die gebrabel hierbo van 'n baie swak karakter. Iemand wat swak groot gemaak is deur 'n onbevoegde huishulp. Daar is ook die moontlikheid dat jou pa jou misbruik het en jy nou 'n wrok koester. Eendag sal jy seker jou pille kry en bietjie kalmeer tot dan is die raad dat jy maar liewer jou papbek styf moet hou want deur dit oop te maak (selfs op 'n skrefie) veroorsaak dat jou onkunde en swak opvoeding die wereld in gestuur word.

Unregistered
03-26-2014, 06:44 AM
Ja die volk is mos verkneg weens hul sondes. Ek hoop jy sien waar eindig jou gelofies Staanvas. Sonder hoop, sonder geloof en sonder liefde.

Chris

Lukas
03-26-2014, 10:20 AM
Dankie, Jannie.

55# Hierdie is nie n valsvlag platform nie. Met die R2300.00 per dag wat jy vir n projek registreer, gaan dit jou hier duur kos. Jy sal nie die enigste een wees wat jou tyd hier op hierdie bald gemors het nie. Ek wil voorstel dat jy ander weivelde vir jou provokasie gaan soek.

Jy is die enigste een op hierdie blad wat liberaal voorkom. Liberale mense het een gedagte en dwing dit op ander af. Voorbeelde van liberale wette is die rook wet en die pogings om vuurwapens te verban. Hier probeer ons al die kante verstaan. Ons probeer ook verstaan wie die 67% mynwerkers wat nie in geweld betrokke wil raak nie, oortuig het om teen die wat hulle van die werk weghou, op te staan.

Verlede week was daar n staking in Bloemhof. Dit was n politieke opruk oor dienslewering en die lokasie se mense was baie omgekrap. Dit is n redelike groot lokasie. Op die oomblik reken die mense dat daar ongeveer 72 000 mense in die lokasie kan wees. Maar die ou amptelike syfers van n paar jaar gelede het beweer dat daar 45 000 in die lokasie is.

Kom ons werk op die 45 000 en dan bereken ons die hoeveelheid betogers teen die bevolking sodat ons kan sien hoeveel mense nou eintlik n potensiaal het om teen ons wat wit is, op te ruk.

Die betogers wat gedeeltelik onder dwang daar was, was 280 deel dit nou deur 45 000 en maal die met honderd. Die antwoord is 0,62% van die bevolking. Die betoging het by die burgemeester se kantore gestop waar hulle n memorandum wou oorhandig. Sy het so bietjie gedraai en die betogers wat onder dwang daar was, het stil-stil weggeraak. Die hoeveelheid betogers wat ons die bittereinders kan noem wat oorgebly het om die memorandum te oorhandig, was 100 lede. D.W.S. wanneer ons dieselfde som maak, 0.002% van die bevolking.

Maar die lokasiebetogers was toe ontsteld omdat die burgemeester so lank geneem het om na hulle klag te luister en hulle het daardie nag haar huis aangeval. Die aanval was so groot dat die polisie haar uit die lokasie moes verwyder. Toe die aanval op haar huis gebeur, was al die geweldenaars teenwoordig omdat niemand enige sports wou mis nie. Die getal aanvallers wat toe deur die emosie opgesweep was om in die aanval teen een vrou betrokke te raak, het die prentjie ietwat verander.

Ons kan aanvaar dat die persentasie teen die swart vrou in die lokasie groter sal wees as wat die uiteindelike groep sal wees wat teen die wit mense sal wil opruk, soos wat jy beweer. Die groep wat by die burgemeester se huis begin het en toe later die hele lokasie op hol gehad het, was 30 tot 40 aanvallers. Veronderstel dat dit 40 aanvallers was en ons doen dieselfde som, beteken dit dat daar tans n gevaar potensiaal van 0.08% is.

Bloemhof is een van die politieke brandpunte in Noordwes en ons kan hierdie model as n goeie maatstaf neem. Dit sal beteken dat ons uit n lokasie van 3 miljoen mense, ongeveer 240 000 mense kan kry wat bereid sal wees om aanvalle op wit gemeenskappe te doen. 240 000 is baie meer mense as wat ons weermag aan die grens ontplooi het. Om die waarheid te sÍ, ses keer meer.

Die ander kant van die munt is ook waar. En dit is dat daar ín potensiaal van 2 miljoen 760 duisend (2760 000) mense is wat ons goedgesind sal wees en wat ons nou reeds kan betrek om die geweld potensiaal teen ons, binne die lokasies te stuit.

Binne die swartgemeenskappe is daar ook ander magte wat ek nie mag noem nie, wat nie net meer georganiseerd is nie maar wat alleen die potensiaal het om so n tiepe aanval waarvan jy praat, dood te druk.

Terselfdertyd kan ek ook vir #55 sÍ dat sy plan om die land te verlaat, vir my na n baie goeie idee klink. Ek kan glad nie sien hoe mense soos hy, een nag sy oŽ in Suid-Afrika sal kan toehou nie. Om so oningelig te wees, kan seker net as vreesaanjaend ervaar word.

Suid-Afrika sal waarskynlik nie Ďn Afrika lente kan vryspring nie. En dit is baie moontlik dat n paar wit mense in die proses met bloed gaan betaal. Maar die werklikheid is wanneer ons op die regte manier as gemeenskappe, binne die wet organiseer, so iets totaal afgeweer en voorkom sal kan word.

Staanvas:

Jy is doodreg en dit is dat ons nie ons besluit op grond van geld sal maak nie. Maar as jy mooi kyk, sal jy sien dat ons wat die verandering betref, nie Ďn keuse het nie. Maar ons moet ons koppe oop kry en ons breins so bietjie rek, sodat ons wat ook al gebeur, kan verstaan waarom dit gebeur en ons moet ook vooraf kan besin hoe ons dit wat gaan gebeur, tot ons eie voordeel, terwille van oorlewing kan bestuur.

Lukas
04-14-2014, 03:20 PM
COPE sing nou anders. Die artikel hieronder word weer geplaas sodat dit nie weer iewers indie toekoms verdwyn nie. Lank terug het ons n vermoede gehad dat COPE moontlik net n ANC skuif is, wat later wanneer dit nodig sal wees, met die ANC saam te smelt wanneer die ANC onder druk is.

Die opposisie partye wat Zuma oor sy huisie in Natal wil slag is nou omgekrap omdat COPE nie saam aan die slagting wil deelneem nie. Ek dink net dat die skuif van COPE dalk vir ons n aanduiding sal gee waar COPE se lojaliteite in die toekoms kan wees.

Die politiek bly maar n vuil besigheid en soos aasvoŽls sak die opposisie nou op Zuma toe. Maar soos dit vir my lyk sal die aanslag net slaag wanneer die hele opposisie teenwoordig is. Met COPE wat kop uittrek verswak dit nie net die opposisie se poging.

Die vraag is wat COPE se regte motief kan wees. Is COPE apaties omdat hy voel dat die aanslag teen Zuma se huisie by die see kleingeestig is, of probeer COPE sy verhouding met die ANC beskerm?

COPE abandons the rule of law

Kameel Premhid
SHARE THIS
45 minutes ago

http://cdn.24.co.za/files/Cms/General/d/2661/78644210e8134dea842cc87c34aa9a3a.jpg

The Congress of the People (COPE) announced last week that they had turned down the Speaker’s invitation to participate in Parliament’s ad hoc committee. The ad hoc committee was established to deal with the impeachment motion brought against President Zuma by the Leader of the Opposition, Lindiwe Mazibuko, on the basis of the adverse findings made against him by the Public Protector, Advocate Thuli Madonsela, with respect to his Nkandla residence.

The Nkandla fiasco has provided the Opposition, collectively, with much-needed ammunition. The ANC, generally, and President Zuma, specifically, are unable to gain much traction with stories of good governance while Nkandla serves as the albatross which hangs around their necks. While Nkandla itself is piffling in Rand-value when compared to the grand-scale corruption that unfolds in South Africa annually, it serves as a potent symbol of the size and scale of the corruption that people have been willing to endure. Nkandla is that proverbial straw that broke the camel’s back.

In this melee, which becomes more complicated and complex with each passing day, we have COPE’s decision.

In justifying their non-participation, COPE’s Johann Abrie had this to say:

‘‘By participating in an ad-hoc committee, which will certainly be packed with a majority of President Zuma’s most loyal batsmen, a dangerous precedent will be created to which the Congress of the People cannot be party to.

At this time, our participation in a committee of this nature would be tantamount to assisting President Zuma avoiding his responsibility to uphold the constitution.

We remain resolute that Mr. Zuma’s conduct is not dissimilar to that of a person who came in possession of stolen goods, but refuse to return it to the rightful owners, the taxpayer.’’

While I am sure that many will share COPE’s sense of righteous anger, one must question COPE’s conduct. In choosing to ignore the rules which govern this situation, COPE has effectively reduced itself to being no better than the man they stand in judgment of.

Make no mistake, I do not doubt that COPE is incorrect in its assessment: the ad hoc committee is likely to be a whitewash for Zuma. Parliamentary committees are largely determined by numbers and given the ANC’s dominance in Parliament it stands to reason that it shall dominate the committee and it shall do whatever it can to exonerate their Number 1.

But, by prejudging the outcome and deriding the process for a lack of legitimacy – even before that process has begun in earnest – COPE seems only too happy to set aside the rules. Zuma can only ever face an impeachment motion where the committee has conducted a preliminary investigation and passed it onto the National Assembly for resolution. That Zuma is facing investigations by other entities and that he can still comply with Madonsela’s Report prior to the committee’s deliberations is irrelevant. This is about impeachment.

In its eagerness to show its distaste for Zuma and the ANC, and its unquestioning support of Madonsela, COPE has done what it so bemoans: it has eroded the rule of law. It is, at worst, grossly negligent and, at best, hypocritical in the extreme. Considering that this is the same party which says that Parliament regularly flouts the rules and that the Constitution is being eroded, the fact that it now actively rejects the opportunity to be part of a legal process that is enshrined by that very Constitution speaks volumes of its understanding. It seems that COPE is only too happy to let the rules apply when they benefit them but not when they may benefit their opponents.

Given that this is a party which thinks it can one day be in government, I shudder to think whether it will be any better than the ANC it now takes aim at. Considering its dubious origins however, that comes as little surprise.

This is also the kind of grand-standing and self-interested politics that will undermine this process even further. It allows the ANC and its allies to demonise this as a witch-hunt. As we have seen from Zuma’s various legal trials, from rape or corruption, a single misstep by his opponents have been manipulated to score political and, sometimes, legal points. This is better than an own-goal: not only has it betrayed COPE’s seriously shocking lip service attitude to the rule of law it also allows the ANC to score as much as it wants; the goal post is left wide open.

There may be some argument as to when laws should be ignored because obeying them serves the interests of an illegitimate regime. Indeed, that is the same argument that the ANC – and many others – used in defying the laws of Apartheid. And in that hypothetical circumstance, I agree. But the truth is that democratic South Africa is not so dire. Things are bad but they are not as bad as they were pre-1994. The fact that we could even get such a report, that it could be reported on and I could write it indicates that we are a strong democracy: we have our fair share of problems and growing pains but on the whole we are okay. And that means playing by the rules whether COPE likes it or not. Anything else is self-serving politics and does little to build credibility in a South Africa that so desperately needs it.

The temptation to make a big noise about this is irresistible. For a flagging party like COPE in particular, banging the Democratic Alliance’s well-used anti-corruption drum may be an easy way to gain attention (and votes). But in doing so, COPE has shown that is more interested in acting in its self-interest than in the national interest. For if it were to do the latter it would not peacocking as it is.

As the author and campaigner Tiffany Madison put it: ‘‘When the rule of law disappears, we are ruled by the whims of men.’’ That’s what COPE has complained of for so long. It’s a pity it’s now guilty of the same thing.

Tom
04-14-2014, 04:36 PM
Skakel na bo staande berig is

http://www.news24.com/Elections/OpinionAndAnalysis/COPE-abandons-the-rule-of-law-20140414

2014-04-14 14:08

Lukas
04-14-2014, 10:43 PM
Hier is 'n mooi geskiedenisles van ín joernalis.

http://www.news24.com/MyNews24/South-Africas-own-French-Revolution-20140319

South Africa's own French Revolution?

19 March 2014, 10:55
It will be interesting to see how the Economic Freedom Fighters (EFF), who has enjoyed extensive media coverage in the last few months, will fair at this yearís elections. The party describes itself as a ďradical and militant economic emancipation movementĒ and it is in its radical nature where the threat to our societyís future lies. Despite government efforts, the triple challenges (inequality, poverty and unemployment), continue to persist in South Africa. According to the South African Institute for Race Relations (SAIRR), youth unemployment is at 51 per cent.

The EFFís proposed solutions to tackle these problems are considered highly controversial and rightly so. In September 2013 Julius Malema, leader of the EFF, spoke at the Theo van Wijk building at the University of South Africa (Unisa) and stated that white people should agree to land distribution without compensation if they are to avoid a genocide from taking place. ďOne day, people will rise and claim the land and it will not be controllable,Ē Malema added. Even though South Africa continuous to face major socio-economic problems, a radical approach to fixing the economy is not the answer. I will support this statement by referring to the events that occurred during the French Revolution between 1789 and 1799. Members of the Third Estate (commoners) grew wary of the fact that most privileges were only intended for the clergy (First Estate) and the aristocracy (Second Estate) to enjoy. Continued marginalisation of the Third Estate encouraged the members of this neglected social class to start a revolution. During the Revolution, the assault on the Bastille, the drafting of the Declaration of the Rights of Man and of the Citizen, and the march on Versailles occurred. In 1792, the first French Republic was created.

Unfortunately, the Revolution took a radical and militant turn when individuals like Maximilien Robespierre came into power. As a member of the Committee of Public Safety, Robespierre together with the Jacobin Club, initiated a period known as the Reign of Terror, in which presumed enemies of the revolution (more than 40 000 people) were executed. In South Africa, a similar story is developing.

Just like the Third Estate overthrew their elites during the French revolution, so has the black majority of South Africa mobilised to defeat the Apartheid regime that sustained white minority rule, in order to establish a more democratic and egalitarian society after 1994. Although the first phase of transition is complete (the democratisation of South Africa), the second phase of transition (economic transformation) is yet to occur after twenty years of democracy.

Thus, radical groups such as the EFF (the Robespierres and Jacobins of South Africa) have arisen promoting more drastic measures to solve the countryís problems. Yet, their proposed answers (nationalisation of the mines and expropriation without compensation) could ironically cause more economic instability by driving away much needed foreign direct investment (FDI). FDI is usually linked to economic growth which in turn contributes to the creation of jobs and a reduction in poverty.

One must not forget that Western governments assured the ANC during the negotiating processes between 1990 and 1994, that South Africa could expect a large amount of FDI should the new government forego their socialist tendencies and implement more market-friendly policies. I am well aware that my argument is one-sided and simplistic, but I encourage the reader to consider this: New strategies are needed to combat the triple challenges that South Africa faces. I believe that South Africa needs to achieve and sustain a high economic growth rate in order to effectively reduce poverty and unemployment. Policies such as Black Economic Empowerment (BEE) hamper growth.

There is no place for radicalism in our already vulnerably society. If radicalism becomes the norm, more damage than good will occur as observed in France when the radicals hijacked the French Revolution.

Unregistered
04-16-2014, 06:10 AM
Intelligence a tool for Luthuli House - KasrilsSHARE THIS Share on facebookShare on twitterShare on google_plusone_shareShare on emailMore Sharing Services
2014-04-15 22:21
Ronnie Kasrils (Werner Beukes, Sapa)Johannesburg - The intelligence service has become a tool for Luthuli House and the president, former intelligence minister Ronnie Kasrils said on Tuesday.
"They say we messed up in our jobs and we're responsible for where the country is today," he told reporters at Wits University in Johannesburg.

"I blew the whistle and I figured out that there were [intelligence] agents, that there were officers who were not working for the state but were doing... [work] for Luthuli House."
This was happening more and more now, said Kasrils.

He was responding to ANC secretary general Gwede Mantashe's comments that the Thabo Mbeki administration had not done its job.

Kasrils and other ANC veterans have been criticised by the ANC for their "Sidikiwe! Vukani! Vote Campaign".

The group said it was not a "no vote" campaign - they were calling on people to go to the polls on 7 May and not to vote for the ANC.

Former deputy health minister Nozizwe Madlala-Routledge, who was part of the campaign, said citizens could send a strong message by either voting for a minority party, which would take away from the dominant political parties, or people could spoil their ballots.

Kasrils said when he was speaking on a radio station on Monday, Mantashe called in and said the shooting of mineworkers at Marikana was an intelligence failure and that Kasrils had messed up when he was minister.

"When I became minister of the intelligence I very quickly discovered, this was in 2005, the rape case and then the hoax e-mails which were being written by people within the intelligence service generated as though it was coming from Phumzile [Mlambo-Ngcuka] the deputy president and Bulelani her husband and indeed myself and others, designed to show that there was a conspiracy against Jacob Zuma."

ĎThey were not decisions of greedí

Kasrils said he had ordered a review of the country's intelligence and a report was tabled at the end of his last term in government, which the current government had not taken forward.

"They don't want to know anything about that report because they want the intelligence service to be a tool of Luthuli house and of the president.

"That is where on the one hand you get Mantashe saying we did a terrible job and they going to expose us. Let them. I will gladly... go out into public court and we can have it out in terms of our record," he said.
"We never took decisions for our private aims."

Kasrils admitted that he was quiet during Aids denialism under Mbeki and he apologised for that.

However, there was a difference between the Mbeki administration and that of former president Nelson Mandela compared to now.

"There were no decisions that they took that were about their own wealth. They were not decisions of greed," he said

http://www.news24.com/Elections/News/Intelligence-a-tool-for-Luthuli-House-Kasrils-20140415

Janna

Unregistered
04-16-2014, 07:52 PM
Die volgend aanhaling van Kasrils is vir my positief.

"Kasrils and other ANC veterans have been criticised by the ANC for their "Sidikiwe! Vukani! Vote Campaign".
The group said it was not a "no vote" campaign - they were calling on people to go to the polls on 7 May and not to vote for the ANC."

Want as jy wegbly en nie stem nie, is dit 'n stem vir die ANC. Bederf eerder die stembrief as om gladnie te stem nie.

Gestel daar is 100 kiesers. 60 stem vir die ANC en die res vir ander partye. Dit gee 60% stemme vir die ANC en 40% vir die ander partye.
As net 10 van die 40 nie gaan stem nie, maw, net 90 gaan stem, kry die ANC nog steeds 60 stemme wat dan beteken dat die ANC 66.667% stemme het.
Dit is 'n twee derde meerderheid, dit is wat hulle wil bereik om die grondwet te kan verander.

Lukas
04-17-2014, 03:03 AM
Anoniem #63. Ek dink dat jy baie naby aan die waarheid kan wees.

Hoe sleg kan dit gaan? Ek gaan my beste duimsuig voorspelling maak, deur die slegste moontlike gevolge van die tyd tussen 2014 en 2019 te voorspel. Wanneer ons die ergste verwag en ons verstaan so half en half wat die redes vir die donkerte in Afrika is, kan ons dalk vroegtydig ’n werkbare plan maak om die gebeure tot ons voordeel te gebruik.

Hier is hoe die prentjie op die oomblik vir my lyk. Daar is n paar goed wat ons ter ondersteuning by Anoniem 63 se waardering kan byvoeg, omdat dit of verdag is of omdat dit ‘n sekere politieke strategie kan bevestig.

Die eerste ding wat vir my duidelik is en wat ons ingedagte moet hou, is dat hierdie stryd om die grondwet te verander, n kompetisie tussen die DSM wat nou as WASP bekend staan en die SAKP (ZABALAZA) is.

Die SAKP is binne die ANC en hulle is in ’n gesamentlike stryd om die eerste te wees om as die leiers van die nuwe Suid-Afrikaanse konstitusie te wees. ’n Kompetisie wat nou redelik skerp is. Die SAKP het oorspronklik n vyfpuntplan gehad, wat hulle ook die vyf tydbomme genoem het. Hierdie tydbomme was nasionale aksies wat die totale ekonomie tot stilstand moes bring. Na die vyfde tydbom sou Rhamaphosa as die nuwe vredemaker na vore gekom het, om die nuwe konstitusie aan die bevolking voor te stel.

Die DSM (WASP) het toe op die toneel gekom en deur van die groen bewegings gebruik te maak, was die DSM die eerste organisasie wat die emosie van die bevolking in Marikana kon aanspreek. Omdat Socialist international toe besluit het dat die stryd nie meer alleen aan ZABALAZA en die SAKP behoort nie en dat enige ander organisasie die doelwitte kan najaag, was die skrif teen die muur. ZABALAZA sou ernstig moes aanpas om kompeterend te bly.

Dit is toe wat ons die eerste tekens kry, dat die plan besig is om te verander. Cyril Rhamaphosa wat veronderstel was om tussen 2016 en 2023 op die toneel te verskyn, word toe skielik visie President. Met ander woorde, hy gaan vir Zuma kort na die verkiesing vervang. Dit kan net beteken dat hy die nuwe konstitusie in sy termyn as president, gaan deurvoer.

Maar om dit sonder die chaos reg te kry, soos wat dit aanvanklik beplan was, sal die ANC ‘n twee derde meerderheid moet kan kry. Ons weet reeds dat die swart kieser soos die wit Afrikaanse kieser, nie gaan stem wanneer hy ontevrede is nie. Met Zuma in die stoel is hulle ontevrede en solank Zuma in die stoel bly, sal hulle nie gaan stem nie. Daarom is dit vir my glad nie snaaks dat Ronnie Kasrils wat uit die SAKP se sentrale komitee kom, nou skielik vir mense begin aanraai om hulle stem terug te hou nie. Op die TV kassie, klink Zuma baie verbaas, maar agter geslote deure lyk dit of die plan kan werk.

Die ander faktor is ook waar. Malema was van die ANC vervreem en die gematigdes binne die ANC was vas beslote om hom, soos hulle gesÍ het, in ’n klein botteltjie te sit waar hy niks sou kon doen nie. Maar die ou in Zimbabwe met die Hitler snor, was oortuig dat Malema die uitverkore seun van Afrika is. Op n dag toe die lewe vir Malema die ondraaglikste moes wees, kry hy skielik ondersteuning van oorde wat hy nie eers geweet het bestaan nie. Malema stig sy eie party en wonderbaarlik kry hy genoeg geld bymekaar om die party te stig. Aanvanklik was ons oortuiging dat Malema n dislojale egoÔs is. Ek dink nie dat ons verkeerd was nie. Hy is, maar Malema is ook omkoopbaar. Veral nadat hy gevoel het hoe dit voel wanneer alles onder hom wegraak.

Die DSM het vir Malema goed gebruik, en vinnig het hy baie maatjies buite die ANC by gekry. Terwyl Zuma president is, sal Malema altyd buite die ANC prentjie bly. Maar dit beteken nie dat Malema eendag weer terug kan kom nie. Malema is kwaad vir die Zulu's maar nie noodwendig vir die ANC nie. Rhamaphosa wat die vredemaker is, sal dit moontlik kan regkry om Malema se party by die drie party alliansie in te lyf. Wanneer dit gebeur kan ons moontlik ook n twee derde meerderheid verwag. Dit kan dan baie moontlik wees dat die ANC se stem, of met hierdie verkiesing of met die volgende verkiesing van 2019, iewers tussen 66% en 76% sal kan draai. Dit is nou wanneer hulle, die wat teen Zuma en korrupsie is, kan oortuig om nie te stem nie.

Jammer, die HNP vat nie swart stemme nie. Want as dit die geval was, sou die HNP met hulle slagspreuk, Stem reg bly weg, nou ‘n slag geslaan het.

GEVOLGTREKKING:

Dit is reeds moontlik dat die ANC hierdie jaar ‘n twee derde meerderheid gaan kry soos wat #63 voorspel. Of dit nou met of sonder Malema sal wees, sal ons nog moet sien.

Kry die ANC dit nou reg om n twee derde meerderheid te kry, kan ons seker drie goed verwag.
1. Die ekonomie gaan verswak sodat meer mense in die skuld beland, sodat die banke hulle eiendom kan terugvat
2. Grond eienaarskap gaan baie vinnig verander na ’n 99jaar huurpag stelsel
3. Plaasaanvalle gaan skerp toeneem om ins. moedeloos te maak. ( Ons sal n keuse van plaasaanvalle of 99 huurpag kry.)

Daar is nou nog net een probleem wat uitsorteer sal moet word, voor Afrika sy grense gaan oopgooi. Daar sal 'n sielkundige landsgrens geskep moet word, wat die toekomstige in stromings, van die buurlande sal moet stuit. En dit sal net met n geweldige xenofobie moontlik kan wees.

Om so ’n xenofobie te regverdig, sal die ekonomie baie moet verswak. Die Rand sal moet verswak en lewenskoste sal nog n paar kerwe moet styg sodat werkloosheid en hongersnood, die bevolking nog ‘n slag kan beweeg om die uitlanders uit die land te verdryf.

Hoe dit presies gedoen gaan word kan ek nie met sekerheid raai nie. Maar die vermoede is dat Brandstof pryse by R20.00 gaan draai. Eskom sal sy tariewe moet lig om vir sy foute te betaal. Die twee komponente sal die prys van kos baie duur maak.

Om nog verdere druk op die bevolking te plaas, sal werkloosheid saam met honger leef. Die myne en die landbousektor gaan meganiseer en elke uitlander wat in hierdie land woon, sal die oorsaak van die bevolking se ongeluk wees. Wanneer dit geur sal dit nie lank neem om die xenofobie op dreef te kry nie.

Omdat Brittanje en Europa dit nie kan bekostig dat Sjina beheer oor Suider-Afrika se minerale kry nie, sal die Sjinese soos nou, ook een van die groot teikens van xenofobie word.

WAT IS DIE GOEIE NUUS:

Binne die nuwe Afrika blok, sal Suid-Afrika die IndustriŽle blok word. Omdat ons geldeenheid swak sal wees, sal ons maklik goed kan uitvoer en goeie geld kan maak. Verder sal die grense vir ons oopgaan om enige plek Suid van die ewenaar te gaan boer en besighede te bedryf.

Janna
04-17-2014, 06:20 AM
JZ vlug nŠ geboe
Skare brand ANC-hemde
Marietie Louw-Carstens Donderdag 17 April 2014 Malamulele. Ė Pres. Jacob Zuma is gister in diť nedersetting in Limpopo uitgejou en so vyandig ontvang dat hy sy toespraak in die plaaslike sta*dion kortgeknip en weggery het.
Dit is die derde keer sedert oudpres. Nelson Mandela se gedenkdiens in Desember dat Zuma wťťr in die publiek uitgejou word.
Jeugdiges het agter sy bloulig-kavalkade aangehardloop en hom bly uitjou.
Sommige van hulle het ANC-T-hemde opgeskeur en aan die brand gesteek. Die T-hemde is voor Zuma se aankoms aan hulle uitgedeel.
ďZuma sucks,Ē het skoolkinders geskreeu. ďZuma is a p***!Ē
Die sowat 3 000 inwoners van Malamulele in die stadion het vroeŽr al onrustig geraak toe hulle sowat drie uur op Zuma moes wag.
In teenstelling met die hartlike ontvangs wat hy vroeŽr die dag in Thohoyandou, sowat 40 km van hier, gekry het, is Zuma aanhoudend uitgejou.
Sommige mense het selfs die rollende hande-teken gegee dat hy soos ín sokkerspeler vervang moet word.
Senior ANC-lede het die aanhoudende geboe probeer uitdoof met krete van ďViva Jacob Zuma, viva ANC!Ē oor die luidsprekerstelsel.
Joe Maswanganyi, ín senior lid van die provinsiale ANC, het die skare gemaan om hulle te gedra.
ďDit is ín ANC-saamtrek en ons sal nie toelaat dat dit ontwrig word nie.Ē
Malamulele val onder die Thulamela-munisipaliteit in Thohoyandou, maar inwoners meen hulle sal beter dienste kry as hulle ín eie munisipaliteit het. ďAs Zuma nie vandag aan ons ín eie munisipaliteit gee nie, brand ons alles hier af,Ē het een van die inwoners by die stadion aan Beeld gesÍ.
In Thohoyandou het honderde mense baklei oor ANC-T-hemde met Zuma se gesig daarop wat uitgedeel is voordat elkeen ook ín middagete van pap en vleis en ín Coke gekry het.

ďZuma sucks,Ē het skoolkinders geskreeu. ďZuma is a p***!Ē
ó Skoolkinders
​Zuma het ook drie uur laat by die Thulamela-gemeenskapsaal opgedaag om met veral senior inwoners en sakelui te praat.
Hy is hartlik verwelkom toe hy in ín ANC-leerbaadjie saam met koning Tony Mphephu Ramabulana van die Vendas en Stan Mathabatha, premier, opgedaag het. Hy was hier ook sowat drie uur laat, blykbaar weens die reŽnweer in die gebied.
ďDit beteken die voorvaders seŽn jou,Ē het Tshitereke Matibe, ANC-voorsitter in die Vhembe-distrik, gesÍ.
Zuma het gesÍ hy deurkruis die land om mense in te lig dat hulle vir die ANC moet stem.
ďHulle moenie mislei word deur die huidige negatiewe propaganda wat oor die party versprei word nie.Ē
Hy het inwoners bedank dat hulle ďten spyte van die negatiewe propaganda nie vergeet om vir die ANC te stem nieĒ.
ďSommige het nie saamgestem met die ANC se beleide nie. Ander het hulle wangedra en is uit die ANC geskop. Hulle het toe partye gestig wat kwaad is,Ē het Zuma gesÍ terwyl die mense gelag het.
Volgens hom praat ander politieke partye meer oor die ANC as oor hul eie beleide en waarvoor hulle staan.
Hy het ook aan mense gesÍ om nie te luister na ďmense wat gister se revolusionÍre is en sÍ moenie gaan stem nieĒ.
Zuma het gesÍ hy wil hÍ die media moet ook vir die ANC stem. ďDie ANC het die media bevry, al skryf hulle nie daaroor nie. Voor 1994 sou hulle gearresteer geword het.Ē

http://www.beeld.com/nuus/2014-04-17-jz-vlug-n-geboe

caholt
05-08-2014, 08:42 PM
Pretoria - Claims have surfaced of dumped ballots being found in Lynnwood Ridge in Pretoria and Diepsloot.

It seems most of the ballots were DA votes.

The IEC is trying to establish the authenticity of the ballot papers, reports EWN.

News24's Roy McKenzie reports there seemed to be some confusion on the part of the IEC earlier.

IEC says it’s unaware of dumped ballots in Pretoria, but will deal with it.
CEO earlier indicated he's unaware of it.

Sapa reported earlier that by 18:00 the ANC enjoyed an early lead Tshwane. Out of the 151 911 votes counted, the ANC won 93 397 (61.48 %) and the Democratic Alliance had 34 239, or 22.54%.

In an unrelated development the IEC tweeted: Overseas votes will only be complete tomorrow, still waiting for some votes to arrive and be counted.

http://www.news24.com/Elections/News/DA-ballots-found-dumped-report-20140508

caholt

Unregistered
05-09-2014, 10:27 AM
So ja, almal het gestem en eintlik het niks verander nie. Nerens het regering verwissel in provinsies nie en al wat gebeur het is dat die amptelike opposisie op sommige plekke verander het. Soos wat Cope redelik steun gekry het in 2009 en toe mettertyd swakker geword het, so sien ek dat die EFF ook eintlik vir dieselfde doel gestig is en ontevredenes uit die ANC onder sy vaandel verenig het. Die enigste verskil is dat Malema n baie sterker leier is en nie sommer gaan verdwyn nie. Hy gaan net gelukkig gehou word deur vir hom paar belangrike poste te gee sodra Zuma uit die prentjie is. In effek het die ANC nou die tweederde meerderheid want hy en die EFF is ideologies dieselfde en albei se mikpunt was nog altyd om die grondwet te kan verander.
Alet

Tom
05-09-2014, 04:20 PM
Eff is blykbaar nou die amptelikke opposisie in Noord Wes. So wat beteken dit? Word die DA nou uit die munisipale rade geskop om plek te maak vir die EFF? Ek verstaan dit nie, die Munisipale verkiesings is mos eers in 2016, dan nie?

Aletta
05-09-2014, 07:51 PM
Nee Tom dit is net in die provinsiale wetgewer wat weer iets anders as die munisipale rade is, Dit beteken maar dat van die ander lede van die partye wat steun verloor het nou plek moet maak vir die EFF

Lukas
05-09-2014, 10:33 PM
http://www.news24.com/Elections/News/Army-moves-into-Alexandra-20140509

http://cdn.24.co.za/files/Cms/General/d/2756/c053e2da15ec449e80de937fed863625.jpg

• Elections >
• News
More News
Army deployed in Alexandra
SHARE THIS
• Share on facebook
• Share on twitter
• Share on google_plusone_share
• Share on email
• More Sharing Services
2014-05-09 20:44

Pretoria - The army has been called in to quell a violent protest in Alexandra, north of Johannesburg, Gauteng Premier Nomvula Mokonyane said on Friday.
"The provincial police commissioner [Lieutenant General Joel Mothiba] has informed me that people in Alexandra have been attacking buildings and assaulting others... the army is moving as we speak," Mokonyane said on the sidelines of the Independent Electoral Commission of SA (IEC) results centre.
ANC spokesperson Keith Khoza said the party was informed that the Economic Freedom Fighters (EFF) had been bussing in people into Alexandra to fuel the protests.
"A certain political party, which took part in this elections, is bringing people into the township, we do not condone violence and destruction of property," he said.
The protesters demanded the release of those arrested during a protest on Thursday, he said.
EFF Gauteng leader Dali Mpofu denied that his party brought in protesters into Alexandra.
"Members of the EFF, the DA and the IFP were all involved in yesterday's hostage situation over allegations of vote rigging, the EFF sent out lawyers to deal with the situation. We do not condone violence... and of course they would single out the EFF out of all parties involved," Mpofu said.
The IEC spokesperson Kate Bapela said the commission had heard about the protest, but had not received a complaint regarding the voting process in Alexandra.
Rubber bullet, stun grenades
Gauteng police said rubber bullets and stun grenades were fired on Friday afternoon to disperse protesting residents in Alexandra.
"Approximately 300 to 400 people gathered and burned tyres outside the court in Alexandra, protesting about the suspects arrested for public violence last night," spokesperson Neville Malila said in a statement.
He said police instructed the group to disperse, but they refused and barricaded streets.
"Police had to use stun grenades and rubber bullets to disperse the crowd, 44 people were arrested for public violence," Malila said.
"More police and metro police were deployed in the area to contain the situation."
Malila said later in the afternoon that the situation had abated and that the township was quiet but tense.
There was still debris and rocks in the streets, but the roads were now open, he said. No injuries were reported.
Earlier, Malila said a room in a community centre in the township that was used by the IEC was burned by residents on Thursday night.
There were people inside the centre at the time of the fire, but no injuries were reported.
Thirty-one people were arrested for Thursday night's fire.
Malila said the motive was unknown.
Both groups would appear in the Alexandra Magistrate's Court on Monday.
- SAPA

Tom
05-09-2014, 10:59 PM
https://pbs.twimg.com/media/BnOMvaaIAAA7-eE.jpg

Lukas
05-10-2014, 10:38 AM
Tom. Die foto van die Lolo is baie interessant

424

Unregistered
05-11-2014, 10:27 AM
Ek sien Malema het reeds baie versoendend opgetree deur te se dat hy die uitslag van die verkiesing aanvaar en dat dit sinneloos is om die land in geweld te dompel soos ander lande in Afrika waar uitslae betwis is. Hy het weer na die "legacy of Madiba" verwys en gese dat hy vrede voorstaan. (berig in Mail and Guardian)
Malema se pad om deel van die nuwe ANC onder Ramaphosa te word, word nou oopgemaak. (Ek glo so)

Ek sien ook dat Lindiwe Muzuboko vir n sabbatsjaar na Harvard gaan. Interessant? Harvard is mos die groot broeiplek van die NWO.

Alet

Lukas
05-12-2014, 10:14 AM
Die verkiesing was n groter verrassing as wat ek verwag het. Die ANC het eintlik baie slegter gevaar as wat ons sien. Volgens my informasie het hulle n 100 duisend stem-bokse vooraf voorberei en steeds het dit hulle nie gehelp nie.

Vir die ANC was die nederlaag n groter teleurstelling as wat my eie stem voorspelling vir my was. Ek sien dat ek darem wat Limpopo betref redelik na aan die kol was, maar wat die nasionale syfer betref was ek net so vÍr uit as wat die politieke analiste was.

Wat die verkiesing vir my op die oomblik beteken is as volg. Ek het al baie keer gesÍ dat politiek soos skaak is. Maar die geldmag se planne vergelyk met Bobby Fisher se skaakspel. Jy weet hy wil jou koning bykom, maar die pionne op die tafel is so deurmekaar dat jy nie kop of sterk kan uitmaak nie.

Dit is min of meer hoe ek tans oor hierdie verkiesing voel. Was dit nie vir die Nkandla debakel nie kon Zuma nou teruggestaan het. As dit kon gebeur sou ek nie verbaas gewees het as Rhamaphosa en Malema sou saamwerk nie. Maar nou kan Zuma nie bekostig om te loop nie. Die president kan tog nie in die tronk gegooi word nie of hoe? Zuma sal nou soos met die wapenskandaal, as president moet aanbly tot hy ook hierdie aanslag kan afweer. Dit beteken vir dat Rhamaphosa nie nou die vredemakende president kan word nie.

Vir my lyk dit of die ANC besig is om te verloor, en die hoop dat hulle ooit die groot plan wat Afrika moet verenig, sal kan uitvoer, lyk nou vir my feitlik onmoontlik. Met Malema nou stewig in die politiek en die DA se voorbereidings om ook by stakings in die Wes-Kaap betrokke te raak, klink dit of die politiek in die toekoms deur ďarbeiders partyeĒ gemanipuleer gaan word.

Met Malema wat nou n arbeiders party in die parlement het, sal die DA nou ook in daardie rigting moet beweeg om sy posisie te binne die politiek te behou. Die DA sal nou seker DA opstande in die Wes-Kaap gebruik om die ANC-regering van traagheid om te verander te beskuldig.

DIE GROOT PLAN:

Hoe die politiek die groot ďVerenigde AfrikaĒ plan met hulle agterbakse maniere gaan bereik, laat my nou nog dommer voel as wat ek regtig veronderstel is om te wees. Ek wonder of die ANC en die SAKP na hierdie verkiesing nog enigsins in hierdie resies is. Die politieke prentjie verander nou vir my heeltemal en ek wonder of die tydbomme nog enigsins n oorweging gaan wees. Kan dit wees dat die nuwe politieke neiging nou na arbeiders partye gaan skuif en dat die ANC nou soos die ou Nasionale party die vyand van die bevolking gaan word omdat hy nie vinnig genoeg by die die bevolking se begeertes gaan aanpas nie.

Kan dit wees dat Malema en die DA nou druk op die regering sal uitoefen om grondhervorming en nasionalisering deur middel van wetgewing af te dwing?

Die ANC het nou nie sy twee derde meerderheid bereik nie. Maar wat gaan gebeur wanneer die opposisie in die parlement wette omtrent grondhervorming en nasionalisering gaan voorstel wat eintlik deur n groot groep ANC-lede verwelkom sal word? Sal dit nie beteken dat die grondwet tog verander kan word nie?

Malema se troepe en die doel waarvoor sy troepe opgelei word, is nog n donker sakie. Hoe dit in die toekoms in die politiek gaan inpas sonder dat Malema se eie lewe waardeur bedreig gaan word, verstaan ek op die oomblik ook nie.

WAT KAN ONS VERWAG?

Ek dink dat ons dalk in die volgende vyf haar groot statutÍre veranderings kan verwag. Ek dink dat die moontlikheid nou baie groot is dat die grondwet, tog sonder die ďtydbommeĒ verander gaan word. Onluste kan nou deur politiek partye gebruik word om die effek van die tydbomme te vervang of te simuleer.

Daar is nou nog net twee jaar oor om by 2016 uit te kom en daar is tien jaar oor om by die 2024 uit te kom. Slaag die nuwe wÍreld orde nie daarin om sy eerste doelwitte teen 2016 te bereik nie, sal die hele plan weer met drie en dertig jaar uitgestel moet word, soos wat hulle dit in 1983 gedoen het. Dit beteken dat 2016 tot 2049 aangeskuif sal word.

Kyk ons na die res van die wÍreld en die Sjinese invloed in Afrika en die langdurige uitwerking wat dit op die Weste sal hÍ, glo ek nie dat hulle dit kan bekostig, om die plan vir nog dertig jaar uit te stel nie. Die moontlikheid vir n derde wÍreld oorlog is ook so groot, dat dit ook nie vir nog dertig jaar aangeskuif kan word nie.

My vermoede is dat ons nou met hierdie verkiesing in die stroomversnelling ingegaan het en dat ons maar die veiligheidsgordels lekker styf moet vasmaak, as ons op hierdie skuit wil bly.

ANDER OPSIES?

StatutÍre veranderings was nog nooit so moontlik as wat dit nou is nie. Die goeie nuus is dat ons ten spyte daarvan nog altyd gaan aanhou om asem te haal. Ons sal nie in die veranderings doodgaan nie. Ons gaan bly leef. Alhoewel die veranderings in Suid-Afrika vir die hele WÍreld plan baie strategies en belangrik is, is ons logisties uit die pad om regtig deur n wÍreldoorlog geraak te word.

Wat ín atoom oorlog in Afrika betref is ons ook baie veilig. Afrika is te ryk aan minerale, wat die res van wÍreld nodig het om te bestaan, en dit sal vir enige een baie dom wees om daardie minerale vir derduisende jare, met n atoombom ontoeganklik te maak.

Grondeienaarskap kan wel in die nabye toekoms uitgedaag word. Maar dit gaan nie beteken dat ons uit die land gesit sal word nie. Dit sal net beteken dat die staat die baas van die grond sal word. Ons sal nog kan lewe en dorpenaars se huise sal nie bedreig word nie. Myne en besighede kan dalk iewers in die toekoms ook genasionaliseer word. Dit sal beteken dat jou besigheid nog jou besigheid sal wees tot die dag wat jy doodgaan. Jou kinders sal nie die besigheid kan erf nie. Die staat sal die besigheid op n veiling verkoop waarvan die opbrengs van die wins na die stat it sal gaan.

My vermoede is dat ons na 2024, ons kinders sal help om hulle eie besighede op die been te bring en hulle sal hulle kinder weer help om dieselfde te doen.

Veranderings is nooit lekker nie maar soms is dit onafwendbaar. Suid-Afrika bly nog die beste plek in die wÍreld om te wees en ons nasie het al bewys dat ons by enige verandering kan aanpas.

VOORBEELDE:

Die ZimbabwiŽrs is vir my n baie goeie voorbeeld. Die boere wat van die plase gesit is, het die industriŽle gebiede oorgeneem. Hulle het hulleself baie goed geposisioneer en hulle sÍ dat hulle nou net vir die ekonomie wag om te verander.

In Suid-Afrika het ons nog baie meer geleenthede om ons vroegtydig in baie goeie onmisbare posisies te posisioneer as wat die ZimbabwiŽrs het. Vir die wat wil boer is daar n plan om die massas na die ou tuislande te trek sonder dat ons nodig sal hÍ om self te trek.

Veranderings bring reuse geleenthede. Dit is ook die rede waarvoor AKSKA die politieke verwikkelinge probeer dophou en verstaan, sodat ons nie deur die veranderings moedeloos moet word nie, maar sodat ons dit vroegtydig tot ons voordeel kan benut.

Unregistered
05-12-2014, 10:39 AM
Lukas die ANC het nie veel minder steun as in 2009 nie. Cope het meestal terug na die ANC gegaan of so nie het hulle DA gestem maar die persentasies lyk maar dieslefde. Ek verstaan nie mooi wat jy bedoel nie?

Unregistered
05-12-2014, 11:41 AM
Dit is min of meer hoe ek tans oor hierdie verkiesing voel. Was dit nie vir die Nkandla debakel nie kon Zuma nou teruggestaan het. As dit kon gebeur sou ek nie verbaas gewees het as Rhamaphosa en Malema sou saamwerk nie. Maar nou kan Zuma nie bekostig om te loop nie. Die president kan tog nie in die tronk gegooi word nie of hoe? Zuma sal nou soos met die wapenskandaal, as president moet aanbly tot hy ook hierdie aanslag kan afweer. Dit beteken vir dat Rhamaphosa nie nou die vredemakende president kan word nie.

Hoe bly jy in bewind as President ?

Groetnis, Hein

Unregistered
05-12-2014, 12:16 PM
Lukas, Nkandla kan nie Zuma se vryheid bedreig nie want die openbare beskermer het Zuma nooit persoonlik aanspreeklik gehou vir die geld wat weg is nie. Sy het wel gese hy het voordeel daaruit getrek maar ek kan nie sien hoe n hof hom kan skuldig bevind nie. Dis meestal kontrakteurs ens van die betrokke departemente wat die geld gesteel het

Lukas
05-12-2014, 02:14 PM
Dit is baie interessant wat jy sÍ. Maar voor die ding n debakel geword het, was Zuma van plan om dadelik na die verkiesing te loop. En toe daar gerugte kom dat hy n gedeelte moet terugbetaal, het hy besluit om nie meer na die verkiesing te loop nie.

Weet jy dalk van watter tipe bedrae daar gepraat word wanneer hulle sÍ dat hy n gedeelte moet terugbetaal ?

Unregistered
05-12-2014, 02:57 PM
Daar is nie bedrae genoem nie, ek dink die koukus sal nou daaroor besin. Die DA was baie goed om die ding te gebruik maar dit is werklik so dat Zuma nie vreeslik baie daarmee te make gehad het nie. Hy het ook van die strukture self gebou lank voor die ding. Dit is duidelik dat baie mense hier moes steel.

432
05-12-2014, 03:38 PM
Iets interesant oor Zuma se Nkandla. Ek twyfel of dit enige rol kan speel.

Zuma se kompleks behoort nie regtig aan hom nie. Hy het nie 'n titelakte vir die eiendom nie omdat dit aan die Ingonyama Trust behoort.

http://www.ingonyamatrust.org.za/

Die Zulu's se tradisionele grond word in die trust gehou en Nkandla val in die gebied. Interessant, ander tradisionele grond se titelaktes word deur die staat gehou, nie die Zulu's sin nie. Ek vermoed dit het iets met die ooreenkomste voor 1994 te doen om die Zulu's te ooreed om deel van Suid Afrika te bly of so iets.

Tegnies kom dit daarop neer dat Zuma slegs die grond van die trust "huur" en nie die eienaar van die infrastruktuur is nie. Die staat kan dit bv nie verkoop om kostes te dek nie. Hulle kan ook nie die werkershuise ens verkoop nadat Zuma nie meer President is nie. Dis byna net die Trust self wat Zuma van die grond af kan sit. Die Trust sal natuurlik geen verantwoordelikheid aanvaar vir verbeterings wat aangebring word deur 'n huurder(Zuma) en wat deur 'n derde persoon(die staat) betaal is nie.

Dit kan seker nie 'n verweer wees dat hy eerstens nie opdrag gegee het vir die opknappings nie. En tweedens dat die opgeknapte eiendom nie sy eie is nie. Ek meen hy okkupeer dit net as lid van die Zulu volk.

Aangesien dit nie sy eiendom is nie kan hy nie baat vind by die verbeteringe nie? Of toename in waarde van die eiendom nie?

Voor julle my uithaal, die ANC is kapabel genoeg om met so tipe argument na vore te kom.

Unregistered
05-12-2014, 03:55 PM
Dit sal n regsgeldige argument wees. Nkandla is in elk geval nie die probleem nie. Die geld is ook in die groter prentjie onbenullig. Swak diens is die kopseer

caholt
05-12-2014, 04:09 PM
Net so n bietjie van die noot af maar nogsteeds by die verkiessing,
Ek het dit baie snaaks gevind dat die DA en Zille nie n groot bohaai gemaak het oor die balots wat rond gele het nie.

caholt.

Tom
05-12-2014, 04:38 PM
Net so n bietjie van die noot af maar nogsteeds by die verkiessing,
Ek het dit baie snaaks gevind dat die DA en Zille nie n groot bohaai gemaak het oor die balots wat rond gele het nie.

caholt.

Ja, laat mens wonder of hulle nie bekommerd is om self agter die deur gevang te word nie.

Lukas
05-12-2014, 07:24 PM
Anoniem 75. EK weet nie hoeveel dit dieselfde is nie.

Daar is twee vrae wat ek hoop jy kan antwoord.

Vraag 1
Ons bevolking is ongeveer 65 Miljoen mense. 25 Miljoen ( 38.46%) het geregistreer om te stem maar net 18 miljoen het gestem en hulle was ongeveer 72% van die wat registreer het om te stem, maar dit is slegs 10.76% van die bevolking wat uiteindelik gestem het.

Met ander woorde .40 Miljoen mense of (61.53% van 65 Mil) het nie geregistreer om te stem nie. Dit beteken dat die 54% wat tradisioneel nooit geregistreer het nie, nou tot 61.53% gestyg het wat uiteindelik nie gestem nie.

Daarom kan alles kan nie dieselfde wees nie. Die EFF het bygekom en soos jy gesÍ het, COPE het gekrimp. Die DA het sterker geword en dit alles met minder mense wat tradisioneel gestem het en met meer mense wat vanjaar nie gestem het nie.

As die syfers met die verminderde stemmers vir jou min of meer dieselfde lyk, wat sou jy dan reken waar is die verskil ?

My skatting was hiermee redelik in die kol omdat ek geskat het dat n groter persentasie gematigdes nie sal stem nie. Tog het ek die radikale steun en verkiesings korrupsie oorskat om vir die ANC n 76% te gee.

Maar hoeveel was ek verkeerd. ?

Vraag 2:

Vir my is die eerste uitdaging juis in die EFF. Die EFF en die ANC het nou saam 62.2 plus 6.4 % van die stemme. As hulle dan saam, ‘n wet wil afdwing wat die grondwet gaan uitdaag, sal hulle gesamentlike poging in die parlement ongeveer 68.6% werd wees. Is dit nie meer as twee-derdes nie?

Die DA met n geskatte 9.8% van die stem, het nou hulle National Development Plan (NDP). Deel van hierdie plan word grondhervorming ook sterk aangespreek.

Wanneer dit nou by grondhervorming kom en die DA stem saam daaroor soos hulle tekene gee, sal die gesamentlike stem in die parlement ongeveer 78% wees ?

Miskien was my enkel som uit. Maar miskien ook nie so veel nie. Die ANC, DA en die EFF wil grondhervorming voorstel . Wat is die kans dat dit gaan gebeur ? EK dink 78%

Die EFF wil myne nasionaliseer. Hoe staan hulle kanse in die volgende vyf jaar ? EK weet nie.

Unregistered
05-12-2014, 08:14 PM
hallo almal,

Ek het vandag iets interresant by die werk gehoor. 'n Klomp van die swartes loop en vertel dat Malema moet vergeet om met die ANC in 'n koalisie te gaan, as hy dit sou waag sal hulle sorg dat sy keel afgesny word. Duidelik is hulle almal EFF ondersteuners, volgens hulle sal Malema presedent wees in 2019. Malema was redelik radikaal in sy uitsprake teen die ANC die afgelope paar maande, hoe sal hy die dinge nou kan draai om weer hulle guns te wen (EFF stemmers), as hy besluit om 'n koalisie te vorm met die ANC?

Groetnis
Kasper

Unregistered
05-12-2014, 08:54 PM
Hy hoef dit nie te doen nie. Hy moet seker net sekere konsep wette ondersteun om die verskil te maak.

Lukas
05-12-2014, 09:23 PM
Malema het gesÍ dat hy die ANC se voorstelle sal ondersteun wanneer dit by sy plan in pas. Eintlik hoef hulle nie eers in n koalisie te wees nie. Op die grond sal hulle met mekaar baklei maar wanneer dit by die verandering van die grondwet kom, sal daar nie iets wees wat dit gaan keer nie.

EK is nie seker of die DA sulke veranderings gaan teenstaan nie maar al sou hulle dit doen, wonder ek of hulle enige iets sal kan keer.

Maar soos ons gesien het, is daar wat die politiek betref slimmer mense op hierdie blad wat ons dalk verkeerd kan bewys, of wat ons kan reghelp waar ons die ding verkeerd verstaan.

Tom
05-13-2014, 10:53 AM
Om die konstitusie te verander het jy 75% van die sitplekke in die 'National Assembly' nodig. Lukas wys uit dat daar n moontlikheid van 78% is m.b.t. grondhervorming. Maar dit is as almal in die partye, soos bv. die DA, in ooreenstemming is. As 100% van die sitplekke in die DA nie saamstem nie, het hulle nie 78% nie en hopelik ook nie die 75% nie. Dan natuurlik moet daar 100% van die ANC en EFF ook in ooreenstemming wees, wat seker nie te moeilik is nie. Ons moet seker dus nou kyk na wie die sitplekke vir die DA in neem en wat hulle houding teenoor grondhervorming is.

Jannie
05-13-2014, 11:04 AM
Tom, ek dink nie grondhervorming is soo groot in Zuma se kop nie. Hy gebruik dit as lokaas. Sy grootste doel is om sy termyn te verleng soos Bob syne verleng het. As Zuma nie meer president is nie is hy redelik kwesbaar en kan al daardie 700+ geraamtes uit die kas begin klim.

Die ANC in beleid is nou min of meer waar AZAPO 20 jaar terug was. Die DA is min of meer soos die beeld wat die ANC probeer voorhou het in 1994. Selfs die VF+ het na links beweeg van hulle oorspronklike beleid toe hulle besluit het hulle is nou 'n party vir "minderhede". Die DA het reeds hulle kaarte gewys m.b.t. grondhervorming en die hele BBBEE debakel. Dit was juis die strooitjie wat die kameel se rug gebreek het en waarom Mama Thembu nou gaan "studeer". Sy moet betreklik slim wees as sy 'n Meesters gaan doen in een jaar by Harvard - na aanleiding van die media berigte.

Tom
05-13-2014, 11:22 AM
Nou met n DA verteenwoordiger hier by ons in NW gepraat. Volgens hom het die EFF hulle groot steun in Marikana gekry. Hier by ons , Stilfontein, Potch, Klerksdorp het EFF bitter min stemme gewerf. Die munisipale verkiessings is eers in 2016, soos ons weet, dus bly die DA in hulle poste tot dan, afhangende van die uitslae dan.

Dan die saak oor die DA se ondersteuning van grondhervorming. Hy sÍ, dit is so, dat die DA dit in die begin ondersteun het, maar dit het chaos in die DA veroorsaak en die houding het sedertdien verander. Die DA is dus nie meer 100% hiervoor nie en n stemming in die 'National Assembly' sal dus moeilik die 75% bereik.

Vir wat dit werd is...

Unregistered
05-13-2014, 11:45 AM
Tom is jy seker dit is 75%? sover ek weet het mens 2/3 van die stemme, maw 66% nodig?

Tom
05-13-2014, 12:02 PM
Tom is jy seker dit is 75%? sover ek weet het mens 2/3 van die stemme, maw 66% nodig?

Jip. Verskeie plekke gelees.

Unregistered
05-13-2014, 12:13 PM
Dagse,

Ek het net 'n vraag wat eintlik saakmaak:

1. Wie wil die NWO hier aan bewind sien? Hul HET mos 'n agenda wat hul wereldwyd bedryf

2. TWEEDENS, wie dink julle wil God aan bewind van SA sien in sy GROOT meestersplan? Miskien moet dit geskuif word na geestelik, maar ek weet ook nie

Groetnis, Hein

Jannie_
05-13-2014, 12:27 PM
Tom sluit oop daai ander pos vanmy asseblief.

1. Wie wil die NWO hier aan bewind sien? Hul HET mos 'n agenda wat hul wereldwyd bedryf

M.b.t. die NWO (indien daaar werklik so 'n agenda is), hier is die "rumours" dat Julius we befondsing ontvang van anderkant die blou waters. Die ding is net dat daar geen werklike spoor is nie. Skiedelik het die kerels van die EFF sommer baie geld. Hulle het 'n redelike agresiewe verkiesing bedryf. Daar was ook 'n hele paar nuwe bakkies wat buitebande afgelaai het oral waar daar indutrieŽle danse was. Hy het ook die myners belowe van geldelike steun solank hulle staak. Daar is geen manier hoe Mal-Emma en sy trawante die geld kon bymekaar maak deur die verkoop van daai randlose-nar-hoedjies (beret) en 'n paar T-hemde nie, dit is dus duidelik dat iemand met 'n agenda hom instop. Hy maak uiteraard die beste marionet ooit, solank jy hom net nie houtwerk laat doen nie. Die parliment sal ook na dese nooit weer die selfde wees nie, dit gaan in 'n groter klug en gemors ontaard met die klomp narre in hulle oorpakke en randlose-nar-hoedjies.

Jannie_
05-13-2014, 01:52 PM
As mens luister na die NWO en die dinge rondo die en die derde wereld oorlog dan is daar nogal party goed wat sin maak. die wereld is besig om meer mense te hÍ as wat gevoed kan word. Die Amerikaners (en ons) druk meer geld as wat daar waarborge voor is. Iewers moet iets seker maar begin gebeur. Miskien is daar hier ook so 'n moord-bende nodig soos in die res van Afrika waar een lot die ander uitroei en daar dan totale ekonomiese insinking is en nog 'n klom omkom as gevolg van verhongering, wie weet wat die agenda regtig is - indien daar wel so n agenda is....

Kyk gerus hierna - party van dit maak tog sin...

http://youtu.be/vnRFXFGEYWM?t=4m

Unregistered
05-13-2014, 04:28 PM
Die aantal stemme om iets aan die grondwet te verander was nog altyd tweederdes

Tom
05-13-2014, 04:46 PM
The South African Constitution - like almost all modern Constitutions - provides for its own amendment albeit with heightened majorities. The founding provision in section 1 of the Constitution can be amended with the support of 75% of the members of the National Assembly (NA), while the rest of the Constitution can be amended with the support of two thirds of the members of the NA. An amendment to section 1, any provision in the Bill of Rights, and any provisions relating to provinces also requires the support of six of the nine provincial delegations to the National Council of Provinces (NCOP).

Since 1996 the Constitution has been amended on no less than seventeen occasions. Apart from the floor crossing amendments, amendments to the jurisdiction of the Constitutional Court, amendments to the appointment of the leadership of the Constitutional Court and the Supreme Court of Appeal, and amendments to the tenure of Constitutional Court judges, the amendments were of a relatively technical nature.

Ek weet nou nie waaronder grondverdeling val nie, ek neem maar aan dit is onder 'section 1', anders was dit mos al laankal saam met die ander 17 gevalle verander?

Unregistered
05-13-2014, 04:55 PM
Malema also didnít rule out the possibility of playing kingmaker, using his partyís 6 percent of the votes and 25 seats in the National Assembly either to help the ANC to make constitutional changes or to help the opposition.

ďThe task is to get 1 million more supporters every eight months, thatís how we are going to emerge victorious.

ďWe are not to be with anyone who doesnít represent what we stand for. The ANC with us have a two-thirds majority.

ďIf they want to amend the constitution and put in a clear clause (on expropriation without compensation), they must not worry. Here is a two-thirds majority. And if the DA want to remove Zuma in a motion of no confidence, we will vote with them,Ē said Malema.

Ja Tom, ek het ook gaan rondsoek en daar is duidelik n verwarring by die meeste mense oor wat waarvoor nodig is. Lees wat Malema hierbo gese het. So ek is verward en sal vanaand iemand vra, ek is nie regtig lus om soveel goed deur te lees nie. Oor die goed wat reeds verander is, dit was meestal net tegniese aspekte en ons grondwet is regtig nog nooit ingrypend verander nie.

Ek sien dat iemand op FB ook vra waarom die DA, ANC en EFF nie mekar gryp oor die stembedrog nie. Almal reken dit is oor die drie partye self skuldig daaraan is en dus nie te veel gaan lawaai nie.
Ek moes heelwat navorsing oor stempatrone vir n artikel doen. Ek sal my bevindinge daaroor later plaas. Enige een kan op die weblad gaan kyk wat waar gebeur het maar om sinvolle gevolgtrekkings te maak is harde werk.

Groete Alet
Groete Alet

Tom
05-13-2014, 04:58 PM
Hier is n beter uiteensetting.

Bills amending the Constitution

74. (1) Section 1 and this subsection may be amended by a Bill passed

by *

the National Assembly, with a supporting vote of at least 75 per cent of its members; and
the National Council of Provinces, with a supporting vote of at least six provinces.
(2) Chapter 2 may be amended by a Bill passed by *

the National Assembly, with a supporting vote of at least two thirds of its members; and
the National Council of Provinces, with a supporting vote of at least six provinces.
(3) Any other provision of the Constitution may be amended by a Bill passed *

by the National Assembly, with a supporting vote of at least two thirds of its members; and
also by the National Council of Provinces, with a supporting vote of at least six provinces, if the amendment *
relates to a matter that affects the Council;
alters provincial boundaries, powers, functions or institutions; or
amends a provision that deals specifically with a provincial matter.
(4) A Bill amending the Constitution may not include provisions other than constitutional amendments and matters connected with the amendments.

(5) At least 30 days before a Bill amending the Constitution is introduced in terms of section 73(2), the person or committee intending to introduce the Bill must *

publish in the national Government Gazette, and in accordance with the rules and orders of the National Assembly, particulars of the proposed amendment for public comment;
submit, in accordance with the rules and orders of the Assembly, those particulars to the provincial legislatures for their views; and
submit, in accordance with the rules and orders of the National Council of Provinces, those particulars to the Council for a public debate, if the proposed amendment is not an amendment that is required to be passed by the Council.
(6) When a Bill amending the Constitution is introduced, the person or committee introducing the Bill must submit any written comments received from the public and the provincial legislatures *

to the Speaker for tabling in the National Assembly; and
in respect of amendments referred to in subsection (1), (2) or (3)(b), to the Chairperson of the National Council of Provinces for tabling in the Council.
(7) A Bill amending the Constitution may not be put to the vote in the National Assembly within 30 days of *

its introduction, if the Assembly is sitting when the Bill is introduced; or
its tabling in the Assembly, if the Assembly is in recess when the Bill is introduced.
(8) If a Bill referred to in subsection (3)(b), or any part of the Bill, concerns only a specific province or provinces, the National Council of Provinces may not pass the Bill or the relevant part unless it has been approved by the legislature or legislatures of the province or provinces concerned.

(9) A Bill amending the Constitution that has been passed by the National Assembly and, where applicable, by the National Council of Provinces, must be referred to the President for assent.

Tom
05-13-2014, 06:10 PM
Ek sal nogal graag wil weet wat hierdie Section 1 is. Volgens diť prokureer is dit die Bill of Rights.

66.6% to change any part of the constitution that is not the Bill of Rights.

75% to change anything in the Bill of Rights.

Jannie_
05-13-2014, 07:37 PM
Volgens die ouens by Wikipedia is dit soos volg:

Chapter Two of the Constitution of South Africa contains the Bill of Rights, a human rights charter that protects the civil, political and socio-economic rights of all people in South Africa. The rights in the Bill apply to all law, including the common law, and bind all branches of the government, including the national executive, Parliament, the judiciary, provincial governments and municipal councils. Some provisions, such as those prohibiting unfair discrimination, also apply to the actions of private persons.

South Africa's first bill of rights was contained in Chapter 3 of the transitional Constitution of 1993, which was drawn up as part of the negotiations to end apartheid. This "interim Bill of Rights", which came into force on 27 April 1994 (the date of the first non-racial election), was largely limited to civil and political rights (negative rights).[1] The current Bill of Rights, which replaced it on 4 February 1997 (the commencement date of the final Constitution), retained all of these rights and added a number of new positive economic, social and cultural rights.

http://en.wikipedia.org/wiki/Chapter_Two_of_the_Constitution_of_South_Africa

Unregistered
05-14-2014, 09:20 AM
Ek begin nou wonder, dit lyk of die pap nou baie dik in Marikana aangemaak word.
Marikana: unconfirmed revenge-attack: a black couple was murdered in Marikana on May 13 2014. Rumoured was that the woman's pregnant baby was cut from her womb and placed next to her body:
Rustenburg resident Bets Grobler wrote on May 14 2015 on Boere Krisis Aksie:
A black couple was murdered in Marikana last night. The woman was pregnant: they cut her open and put the baby next to her body.
One of my co-workers told me about it. That's why I asked whether anyone has more knowledge of it'.
Grobler Bets "Hulle is gisteraand in Marikana vermoor. Die vrou was swanger en hulle haar oopgesny en
die baba langs haar lyk gesit.
Hierdie het vandag op Adriana Stuijt se blad verskyn.
Nou wonder ek, Lukas, kan dit wees dat Marikana gebruik gaan word om soveel druk moontlik op Zuma te bedank om sodoende vir Ramaphosa wat baie belang in Lonmin het as president aangestel kry.
Alet

Jannie_
05-14-2014, 10:54 AM
Vriend Cyril is goed in geburger - kyk gerus her - http://whoswho.co.za/cyril-ramaphosa-1113

En hier is sy nessies.....

Current Position(s)
Deputy President | African National Congress
December 2012 - present

Social Development and Community Services
Non-Executive Director | THE BIDVEST GROUP LIMITED
2004 - present

Accounting, Banking and Finance
Non-Executive Director | Alexander Forbes Limited
2002 - present

Chairman | Mondi Shanduka Newsprint
South Africa

Publishing, Printing and Print Media
Executive Chairman | Millennium Consolidated Investments (Pty) Limited

Building, Construction and Engineering
Chairman | Vancut Diamond Works

Mining, Energy and Natural Resources
Chairman | KreditInform (Pty) Limited

Executive Chairman | Shanduka Group

Vice Chairman | Commonwealth Business Council

Consulting and Project Management
Non-Executive Chairman | THE BIDVEST GROUP LIMITED

Previous Position(s)
Non-Executive Chairman | Board | PAN AFRICAN RESOURCES PLC
2009 - 2011
Non-Executive Director | ASSORE LIMITED
2006 - 2011
Non-Executive Director | STANDARD BANK GROUP LTD
2004

Non-Executive Chairman | MTN GROUP LIMITED
2002

ICT and Telecommunications
Independent Non-Executive Director | MTN GROUP LIMITED
2001

ICT and Telecommunications
Independent Director | SABMILLER PLC
1997

Consumer Goods, Fashion and Retail
Chairman | Johnnic Holdings Limited
1996 - 2006
Secretary General | African National Congress
1991 - 1996

Government, Public Administration and Defence
General-Secretary | National Union of Mineworkers
1982 - 1991

Chairman | Black Economic Empowerment Commission

Social Development and Community Services
Deputy Chairman | Rebserve Holdings Limited
Non Executive Director | Property Fund Managers | CAPITAL PROPERTY FUND

Property and Real Estate
Chairman | Sasria SOC Limited

Legal Advisor | National Council of Trade Unions (NCTU)

Government, Public Administration and Defence
Chairman | Alexander Forbes South Africa

Non-Executive Director | LONMIN PLC

Lukas
05-14-2014, 06:35 PM
Die is baie vergaderings !