PDA

View Full Version : 21 Things Your Burglar Won't Tell You...

Unregistered
07-27-2014, 08:46 PM
21 Things Your Burglar Won't Tell You...

Burglars always seem like they are one step ahead of you. That is because they are checking your house while you have no idea. They watch it, learn your habits and make sure they can get in when you're gone. Read this list all the way to the end. You just might learn something that will save your home from being burglarized.
burglar

1. Of course I look familiar. I was here just last week cleaning your carpets, painting your shutters, or delivering your new refrigerator.

2. Hey, thanks for letting me use the bathroom when I was working in your yard last week. While I was in there, I unlatched the back window to make my return a little easier.

3. Love those flowers. That tells me you have taste... and taste means there are nice things inside. Those yard toys your kids leave out always make me wonder what type of gaming system they have.

4. Yes, I really do look for newspapers piled up on the driveway. And I might leave a pizza flyer in your front door to see how long it takes you to remove it..

5. If it snows while you're out of town, get a neighbor to create car and foot tracks into the house.. Virgin drifts in the driveway are a dead giveaway.

6. If decorative glass is part of your front entrance, don't let your alarm company install the control pad where I can see if it's set. That makes it too easy.

7. A good security company alarms the window over the sink. And the windows on the second floor, which often access the master bedroom -and your jewelry. It's not a bad idea to put motion detectors up there too.

8. It's raining, you're fumbling with your umbrella, and you forget to lock your door - understandable. But understand this: I don't take a day off because of bad weather.

9. I always knock first. If you answer, I'll ask for directions somewhere or offer to clean your gutters. (Don't take me up on it.)

burglar
10. Do you really think I won't look in your sock drawer? I always check dresser drawers, the bedside table, and the medicine cabinet.

11. Here's a helpful hint: I almost never go into kids' rooms.

12. You're right: I won't have enough time to break into that safe where you keep your valuables. But if it's not bolted down, I'll take it with me.

13. A loud TV or radio can be a better deterrent than the best alarm system. If you're reluctant to leave your TV on while you're out of town, you can buy a $35 device that works on a timer and simulates the flickering glow of a real television. (Find it at http://www.faketv/.com/)

14. Sometimes, I carry a clipboard. Sometimes, I dress like a lawn guy and carry a rake. I do my best to never, ever look like a crook.

15. The two things I hate most: loud dogs and nosy neighbors.

16. I'll break a window to get in, even if it makes a little noise. If your neighbor hears one loud sound, he'll stop what he's doing and wait to hear it again. If he doesn't hear it again, he'll just go back to what he was doing. It's human nature.

17. I'm not complaining, but why would you pay all that money for a fancy alarm system and leave your house without setting it?

18. I love looking in your windows. I'm looking for signs that you're home, and for flat screen TVs or gaming systems I'd like. I'll drive or walk through your neighborhood at night, before you close the blinds, just to pick my targets.

19. Avoid announcing your vacation on your Facebook page. It's easier than you think to look up your address. Parents: caution your kids about this. You see this every day.

20. To you, leaving that window open just a crack during the day is a way to let in a little fresh air. To me, it's an invitation.

21. If you don't answer when I knock, I try the door. Occasionally, I hit the jackpot and walk right in.

burglar
Protection for you and your home:

If you don't have a gun, here's a more humane way to wreck someone's
evil plans for you.

WASP SPRAY
A friend who is a receptionist in a church in a high risk area was concerned about someone coming into the office on Monday to rob them when they were counting the collection. She asked the local police department about using pepper spray and they recommended to her that she get a can of wasp spray instead.

The wasp spray , they told her, can shoot up to twenty feet away and is a lot more accurate, while with the pepper spray, they have to get too close to you and could overpower you. The wasp spray temporarily blinds an attacker until they get to the hospital for an antidote. She keeps a can on her desk in the office and it doesn't attract attention from people like a can of pepper spray would. She also keeps one nearby at home for home protection..

FROM ANOTHER SOURCE:
On the heels of a break-in and beating that left an elderly woman in Toledo dead, self-defense experts have a tip that could save your life.

Val Glinka teaches self-defense to students at Sylvania Southview High School . For decades, he's suggested putting a can of wasp and hornet spray near your door or bed.

Glinka says, "This is better than anything I can teach them." Glinka considers it inexpensive, easy to find, and more effective than mace or pepper spray. The cans typically shoot 20 to 30 feet; so if someone tries to break into your home, Glinka says, "spray the culprit in the eyes". It's a tip he's given to students for decades. It's also one he wants everyone to hear. If you're looking for protection,
Glinka says look to the spray.

"That's going to give you a chance to call the police; maybe get out." Maybe even save a life.

Put your car keys beside your bed at night. If you hear a noise outside your home or someone trying to get in yourhouse, just press the panic button for your car. The alarm will be setoff, and the horn will continue to sound until either you turn it off or the car battery dies. This tip came from a neighborhood watch coordinator.

Next time you come home for the night and you start to put your keys away, think of this: It's a security alarm system that you probably already have and requires no installation. Test it. It will go off from most everywhere inside your house and will keep honking until your battery runs down or until you reset it with the button on the key fob chain. It works if you park in your driveway or garage.

If your car alarm goes off when someone is trying to break into your house, odds are the burglar/rapist won't stick around. After a few seconds all the neighbors will be looking out their windows to see who is out there and sure enough the criminal won't want that. And remember to carry your keys while walking to your car in a parking lot. The alarm can work the same way there. This is something that should really be shared with everyone. Maybe it could save a life or a sexual abuse crime.

Above all - Don't be a hero, and stay safe!

Aletta
07-27-2014, 09:23 PM
hier en daar is iets van waarde maar ek dink meestal is dit nie veel werd in SA nie en baie van die goed is wat polisie uitdink. Polisie mag goed wees met mense vang maar wat misdaadvoorkoming betref raai hulle meestal. Bv n televisie wat aan is sal in SA n goeie observeerder vir n halfdag flous.

Lukas
08-03-2014, 05:57 PM
https://www.youtube.com/watch?v=rR19OmAfQLc

https://www.youtube.com/watch?v=UmJuMStuhC4

Unregistered
08-03-2014, 06:09 PM
Kan mens die goed in SA koop?

Lukas
08-03-2014, 06:19 PM
https://www.youtube.com/watch?v=TQqY-4MYwQc

Soos dit vir my lyk kan n mens met die meeste goed wat in jou gesig gespuit word, nog terugbaklei.

A0941
08-03-2014, 07:37 PM
Doom (wasp spray) werk net goed as jy dit saam met 'n Bic aansteker gebruik en jou eie "flame thrower" maak. Ek ry en loop meestal met 'n kragtige "taser" en het al by geleentheid gesien hoe hy werk. As jy naby genoeg kan kom is die outjie een van die beste maniere om jouself te verdedig.

Lukas
08-03-2014, 10:42 PM
Die gasdampe van jou vlamgooier is baie giftig en net so sleg vir jou longe. Nie heeltemal n goeie idee om in die huis te gebruik nie. Maar as die nood druk en jy moet n keuse maak, en jy het die afstand en tyd om dit te doen, kan dit seker goed werk.

Doom is organofosfaat en dit is op sy eie seker ook dodelik wanneer ín groot dosis in die oog kom.

Unregistered
08-08-2014, 07:38 AM
Important Warning from S.A. Police

Thieves are putting Jeyes Fluid, tin foil, and a little water in plastic drink bottles and capping it up - leaving it on lawns,
in mail boxes,
in gardens, on driveways etc. just waiting for you to pick it up intending to put it in the rubbish, but you'll never make it!!!

If the bottle is picked up, and the bottle is shaken even just a little - in about 30 seconds or less it builds up enough gas which then explodes with enough force to remove some of your extremities.
The liquid that comes out is boiling hot as well. Don't pick up any plastic bottles that may be lying in your yards or in the gutter, etc.
Pay attention to this: A plastic bottle with a cap. A little Jeyes. A little water. A small piece of foil. Trying to disturb it by moving it - and BOOM!!

No fingers left and other serious effects to your face, eyes, etc.

Please ensure that everyone that may not have email access is also informed of this.

* Fax: 086 643 5007

08-08-2014, 08:00 AM
So bietie meer as n jaar terug se inligting. Dink dit was al gepost. En meeste mense het al so e-pos gekry. Ook nie jeyes fluid nie, vloeibare dryn skoonmaker. So donker soos j fluid maar meer vloeibaar. Brand soos costic soda. Hul maak n foelie balletjie met water in, gooi dit bv in n 500ml coke bottel. Daars n gemekalie in wat die foelie aanval. Sodra jy dit optel, meng die 2. 30sek boom. Selfde met diesel en sekere kunsmis. Het blykbaar met n tannie gebeur haar oorval eŮ beroof.

08-08-2014, 10:13 AM
Ja, dit werk nogal.

http://youtu.be/0zvsh-2hQAo

Lukas
08-09-2014, 12:49 PM
Iets aan hierdie boodskap van die polisie pla my baie en ek gaan myself nou weer baie ongewild maak.

Maar om my saak te verduidelik, wil ek dit baie ver terugvat. In die ou Suid-Afrika het die weermag van kommunikasie operasies gepraat en die polisie het van strategiese kommunikasie gepraat. Komops en Stratkom was die weermag en die polisie se propaganda been.

Tydens die polisie se stratkoms was daar in die verlede baie van pamflette gebruik gemaak om n sekere boodskap oorgedra te kry. Die pamflette is of met n vliegtuig oor lokasies uitgegooi of dit was snags met voertuie orals in die lokasie gestrooi.

Die ANC / SAKP en PAC het soms ook pamflette versprei maar nooit op die manier wat dit deur Stratkom operasies gedoen was nie.

Onlangs was die polisie in Noordwes redelik in n hoek geverf toe die onluste by Bloemhof as terrorisme geklassifiseer was. Die hele Bloemhof ding het die regering in n moeilike posisie geplaas. Die rede daarvoor was omdat die regering die verenigde state se definisie vir die wet op terrorisme aanvaar het en toe baie daarmee gespog het hoe hulle die wet op die sogenaamde regses afdwing.

Ons ou Veiligheidspolisie het vandag verskillende afdelings.

Daar is die afdeling vir misdaad bedreiging
Die afdeling vir die Moslem bedreiging
Die Afdeling vir die Wit bedreiging
Die afdekking vir koverte operasies
En dan is daar SASS wat die afdeling is vir buitelandse bedreigings.

Dan kry ons die Valke en Georganiseerde misdaad, wat baie soos die bogenoemde stelsel werk, maar wat alhoewel hulle saamwerk, tog op n manier los staan.

Behalwe die afdeling op die wit bedreiging het ek met al die ander afdelings van ’n baie goeie, tot ‘n redelike goeie skakeling.

Ek ken die baas van die wit bedreiging ook nog lank voor hy op die wit bedreiging gewerk het. Ek ken hom vandat hy n Luitenant was. Ek het ook sy telefoonnommer maar omdat hy my nooit sal vertrou nie, praat ons amper nooit met mekaar nie. En na wat ek nou gaan vertel sal hy seker ook vir die volgende vier jaar nie weer met my praat nie.

Hy is nie n slegte ou nie en as n mens hou ek nogal van hom. Maar hy is in n baie slegte posisie. Hy het sy werk en hy gaan uithou tot hy moet aftree. Die posisie waarin hy sit maak dit vir hom niks makliker nie. Hy kry groot druk van die regering om te presteer.

Die regering is baie bang vir die wit bedreiging en daarom moet die regering gedurig valsvlag operasies inisieer, om sogenaamde potensiŽle wit rebelle, vroegtydig te identifiseer. Van die regering se kant af binne NIA, sit Mo Shake, wat die ANC se spesialis op valsvlag operasies is. Hulle wil die polisie uit hierdie posisie kry en plaas daarom groot druk op die wit bedreiging om te presteer. NIA soek die hele tyd na rede om daardie taak totaal van die polisie oor te neem en dat die afdeling vir die wit bedreiging uiteindelik net n arrestasie been van NIA moet word.

Met die groter plan vir Afrika en ons land se intelligensie bande met Engeland Amerika en Frankryk, kan die polisie se afdeling vir die wit bedreiging dit nie bekostig om sy posisie aan NIA af te staan nie. Daarom sal daardie polisieman altyd sy pos beskerm en alles doen wat moontlik is om sy pos te regverdig.

Ek het met die baas van die wit bedreiging, ’n eensydige mondelinge ooreenkoms. Hy doen sy bes om emosionele onstabiele mense in die tronk te sit en ek doen my bes om hulle uit die tronk te hou.

En dit is waar vandag se storie vandaan kom.

Eers kry ons die pamflette by Potch universiteit.

http://i1295.photobucket.com/albums/b628/Lukas0001/Propaganda/Potchpamflet_zps384f7064.jpg[/URL

Toe word daar gewag, totdat TLU dit in hulle nasionale vergadering bespreek.

Daarna sien ons toe die berig in die koerant waar die polisie die mense oor die drein-skoonmaak bom waarsku.

Daardie berig is al meer as drie jaar oud. Dit het eers met n ’n bangmaak epos begin, wat sy oorspring in Amerika het. Daarna het kinders dit in AustraliŽ probeer en soos 524 wys, eksperimenteer die Pakistani kinders al daarmee.

Om bangmaak eposse te toets kan jy by http://www.hoax-slayer.com (http://s1295.photobucket.com/user/Lukas0001/media/Propaganda/Potchpamflet_zps384f7064.jpg.html) en by [url]http://www.snopes.com/crime/warnings/bottlebomb.asp gaan navraag doen.

Die bedreiging is waar en dit het al gebeur dat kinders mense daarmee poetsies bak. Maar ek weet nog nie van n geval waar dit in Suid-Afrika gebeur het nie.

Opmerking:

Met die pamflet wat so geheimsinnig by Potch universiteit uitgekom het, kan ek nie help om te onthou hoe die polisie self sulke pamflette in die verlede versprei het nie.

En wanneer ek die tydsberekening van die Drano bom waarskuwing van die polisie sien kom, begin ek wonder of dit eenheid vir Wit bedreiging nie weer onder groot druk is om iets te bewys nie.

Gevolgtrekking:

Die bom voorskrifte kan aan n klomp kriminele verkeerde gedagtes gee. Die pamflette kan aan radikale elemente ook nuwe planne gee. Dit is moontlik.

Maar dit is nou meer belangrik om na die nuus te kyk, sonder om te emosioneel daaroor te raak. Wanneer ons emosioneel daaroor raak, vertolk ons vyande dit as vrees en wanneer hulle vrees bespeur, gee dit vir hulle hoop.

Ons wil juis nou so optree dat hulle nie hoop kry nie. Ons moet hierdie ding uit wag, tot ons vyand uiteindelik sy eie stert begin byt.

Ns.

Die ontploffing van die bottel word die opbou van gas veroorsaak. Die gas maak ook n wit rook binne die bottel. Die bottel swel voor dit bars. Soos 524 gewys het. Dit is nie vir die vloeistof in die bottel wat ons moet kyk nie maar vir die foelie bolletjies in die bottel.

08-09-2014, 01:44 PM
Lukas jy kan reg wees met die aaname ("assumption") maar jy weet wat hulle sÍ, an assumption makes an ass out of you and me. Daar het al heelwat sulke dinge gebeur, waar die blaam op iemand gepak word wat eintlik niks met die ding te doen het nie, maar die eintlike rede is nie die blaam nie maar die nagevolge van die "ander kant" en dit wat hulle doen. Daar word redelik hard gewoeker, onder die Boere wat as ver regs gesien word, deur NI en nog ander om een of ander reaksie te kry. Lets Pretoius en sy manne is juis so baie netjies om die bos gely en uitverkoop. Nie dat hulle baie slim was in hulle optrede nie, maar nou ja dit daar gelaat.
Ek dink dat daar mense is wat baie goed vergoed word om sekere gebeure te neem en dit dan heel uit proporsie te ruk. Neem byvoorbeeld die Steve Hofmeyr se sing van die Stem. Zak van Niekerk die oorlede sanger het blykbaar al sy konserte geeindig met die Stem. Niks is gedoen of gesÍ nie want hy was nie 'n groot genoeg figuur nie en sou dus nie genoeg herrie kon veroorsaak nie. Met Steve en sy uitgesprokenheid kon baie meer vermag word as die hele ou spul opgeblaas word. Die hele insident met die twee Tuks studente? Blykbaar het die idee van hulle "fancy dress" van swart studente gekom wat hulle dan ook help opmaak het. Soveel herrie is weereens veroorsaak dat ek nie anders kan as om te dink dat die hele ding beplan was nie. Arme Leon Schuster is nou ook sy trekpleister kwyt want hulle begin al reeds vingers wys.
Die media maak my nie die hel in deur die goed wat hulle wys nie, hulle maak my wel goed die hel in deur hoe hulle feite kan verdraai en so aanbied dat die kyker 'n heel wan indruk kry van wat eintlik gerapporteer word. Hulle maak mens kwaad om dat hulle baie selektief berig en sekere goed word dood eenvoudig vermy en nooit berig nie.

Slang van Zyl het gesÍ "Hier's 'n slang in die gras." En ek dink jy's reg - hier is beslis 'n slang in die gras...

Unregistered
08-09-2014, 07:03 PM
425 jy slaan die spyker op sy kop. Media gee selde die ware feite. Joernaliste is opgelei daarin om jou woorde om te draai om n totale ander betekenis daaraan te gee as wat jy gese het

Lukas
08-09-2014, 07:44 PM
Ek dink dat daar mense is wat baie goed vergoed word om sekere gebeure te neem en dit dan heel uit proporsie te ruk.

Jy is dood reg dat daar baie onregverdigheid in die "game" is. n Lid het verlede jaar meer as 2.3 Miljoen verloor toe sy gefabriseerde vals klag teen my misluk het. Hy was deur die vervolgers van die Boeremag omgekoop om glo goed op my te plant. Daarvoor sou hy tussen 2.3 en 2,6 miljoen gekry het as die poging suksesvol was.

My werker / tuinjong vertel my vandag hoe hy deur die lede genader was, om hulle toestemming te gee om goed op my voertuig te plant. Een ding is seker. Wat die groter prentjie ook al is, die game word nie regverdig gespeel nie en ons moet maar altyd baie wakker wees.

Dit moet seker sleg wees om gedurig na n bedreiging te soek wat nie bestaan nie.

Wat kan ek anders sÍ. God is goed.

08-09-2014, 08:47 PM
Soos die Engelsman sÍ - The plot thickens.

Die studenteraad van die Noordwes-Universiteit (NWU) se Potchefstroomkampus het in ‘n skrywe aan die universiteit se bestuur geŽis dat daar onmiddellik opgetree word nadat ‘n pamflet wat lui: “Kill the Boer, Kill the Racist, Kill Afrikaans.” op die kampus versprei is.“Die bestuur distansieer hulself geheel en al van die inhoud van die pamflette,” het Louis Jacobs, woordvoerder van die NWU se institusionele kantoor, gesÍ. “Dit is duidelik net nog ‘n poging om agterdog te wek en die proses waarmee die NWU begin het om ‘n nuwe strategiese rigting daar te stel, te ontspoor.”
Rika Nieuwoudt, waarnemende studenteraadsvoorsitter op die Puk-kampus, het ’n skrywe aan die universiteitsbestuur gerig oor die pamflet en “onmiddellike reaksie” geŽis. “Studente op die kampus is baie omgekrap en voel onveilig op hulle kampus asook in Potchefstroom,” het Nieuwoudt gesÍ. “Die studenteraad eis in die memorandum, wat vroeŽr aan prof. Dan Kgwadi oorhandig is, doeltreffende transformasie, en optredes soos hierdie bemoeilik dit aansienlik. Dit is ‘n direkte menseregteskending, ‘n vorm van haatspraak en rassisme wat ons as studenteraad ten sterkste afkeur. As studente weier ons om hierdie haatspraak ligtelik op te neem en verwag ons terugvoer en drastiese stappe van die institusionele bestuur.”
Nieuwoudt sÍ as studenteraad moet hulle die volgende vrae van die studente kan beantwoord en versoek dus bevredigende antwoorde vanaf die bestuur. Sy vra onder meer in die skrywe hoe studente die saak moet hanteer. “Gaan dit die nodige mediablootstelling geniet soos al die gebeure op die NWU Potchefstroomkampus die afgelope jaar? Is ons studente op kampus veilig? Hoe gaan daar opgetree word teenoor oor die oortreders?”
Abigail Leshope, van die studenteraad se verenigingsraad, het aan Maroela Media gesÍ Afrikaanssprekendes op kampus is baie ongelukkig oor die pamflet. “Niemand sal met sulke haatspraak tevrede wees nie,” het Leshope gesÍ. “Ek voel dit is ʼn onregverdige stelling, ons kampus is ʼn plek van gelykheid. Ek praat Afrikaans by die huis, dit is my taal ook, dit maak my baie vies.”
AfriForum Jeug het die pamflet vroeŽr as ‘n “rassehaat-pamflet” bestempel en dit ten sterkste veroordeel.

B52212345
08-12-2014, 01:09 PM
Wat ek nie kan klein kry nie: Hoekom op aarde wil die oorgrote meerderheid voorberei om te baklei maar niemand wil weet van vroe identifisering en vermyding nie.

Niemand wil die potensieele gevaar sien en dit bestuur nie maar is bereid om eerder te baklei met allerhande snaakse goete en idees. Dan praat ek nie eers van die ge skietery nie!

Unregistered
08-12-2014, 07:08 PM
http://southafricatoday.net/south-africa-news/south-african-soldier-arrested-for-farm-attack/

South African soldier arrested for farm attack

On August 12, 2014 at 4:24 pm
South African soldier arrested for farm attack

Ladysmith, South Africa Ė Police raided a 5SAI soldierís home on Friday afternoon and arrested him after he was positively linked to the farm attack that took place on Friday.

Another suspect handed himself over to police after he was informed police were looking for him.

This brings to three the number of people arrested for the attack so far.

The attack took place on Friday afternoon at about 12.45pm.

An elderly resident (about 80 years old) was at her home on a farm situated along the N11 just outside Ladysmith when she was surprised by a group of men, two armed with firearms. The men threatened the lady and got away with a small amount of cash and an air rifle they mistakenly believed was a real firearm.

The elderly lady was not injured in the attack.

It is alleged that the men were in a group of at least four or five.

Neighbouring farmers and police quickly mobilised and went in search of the suspects. One of the suspects was found hiding in the surrounding bush and was arrested. A small amount of cash allegedly stolen during the robbery was recovered. Later the same afternoon, another suspect (a soldier) was arrested in the Acaciavale area.

The suspects, aged 36 and 39, will appear in the Ladysmith Magistrateís Court, facing charges of house robbery. Detectives are confident that they will arrest the outstanding suspects soon.

A licensed 9mm firearm was found in possession of one of the suspects and seized as evidence by police.

Source

photo credit: sequelguerrier via photopin cc

South Africa Today Ė South Africa News

SA419
08-13-2014, 09:02 PM
Dit is nes julle almal daar sÍ. Die regering stel aan die polisie teikens om te bereik met die bekamping van misdaad.
As daar nie misdaad is om te bekamp nie, word die misdaad wÍreld gestimuleer, dan is daar misdaad en die polisie het werk,
en dit maak die regering gelukkig. Pamflette, e-posse en alle ander derglike dinge word gebruik.

Lukas
08-13-2014, 10:03 PM
S419. Daar is in alle afdelings nog goeie en soos Chris se, regte polisiemanne. My probleem is dat die lewe vir hulle onmoontlik gemaak word om te oorleef. Daar moet 'n manier wees om daardie polisiemanne te ondersteun en sterker te maak.

Die nuwe minster van polisie is glo nog een van die regte polisiemanne. Dit klink of hy groot vertroue skep. Sy prioriteite is glo in die kol en dit is vir my goeie nuus. Ek hoop hy hou n rukkie, sodat hy sy kans kan kry om n verskil te maak.

SA419
08-14-2014, 08:53 PM
Tyd sal leer.
Ek het gesien dat die regering baie invloed het, en as dinge nie na hulle wil is nie,
is dit koebaai vir hom en daar gaan die SAPD lede se steun.