Copy hierdie skakel. Skep n nuwe tab of bladsy en plaas dit in die internet adres area om die advertensie te sien. http://www.youtube.com/watch?v=bO-gBzTzha0
Page 1 of 6 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 51

Thread: Dood op ons paaie

Dood op ons paaie

In die laaste maand of so is hier baie pad ongelukke. Maar dit het skerp gestuig die laaste twee weke en ek wonder wat die rede vir dit kan wees.

Voetgangers wat omgery word, fatale kop aan kop botsings in die dorp wat beserings en dood veroorsak.

Halloween is amper op ons weer, en ek wonder of dit nie 'n groot rede is vir al die onnodige dood en verwoesting in die omgewing, op ons paaie is nie.
    Last edited by 1615; 08-13-2016 at 07:43 AM.

Quote Originally Posted by 1615 View Post
    In die laaste maand of so is hier baie pad ongelukke. Maar dit het skerp gestuig die laaste twee weke en ek wonder wat die rede vir dit kan wees.

Voetgangers wat omgery word, fatale kop aan kop botsings in die dorp wat beserings en dood veroorsak.

Halloween is amper op ons weer, en ek wonder of dit nie 'n groot rede is vir al die onnodige dood en verwoesting in die omgewing, op ons paaie is nie.
    Hoe kan halloween daarvoor verantwoordelik wees? Bestuur halloween dronk, loop halloween oor die pad sonder om te kyk, tik halloween op 'n selfoon en bestuur, ry halloween roekeloos of te vinnig, is halloween se voertuig onpadwaardig?

Wat laat jou dink dit is halloween se skuld?

Quote Originally Posted by 1615 View Post

As dit in een spesifieke gebied gebeur, en ongewoon is, kan dit demoniese werking wees. As jy n gebedstryder is, intersessor of slegs n mooi kind van die Here is, neem outoriteit oor die gebied in Jesus se Naam. Kry n paar van julle wat met skoon hande leef en gaan doen dit - maak oorlog teen satan. Kies 4 bakens rondom die area, wat kilometers uitmekaar is, en maak oorlog in die gees. Gaan kyk ook op my website www.battleready.co.za hoe om dit te doen.
    Hierdie is nie vir almal om te verstaan nie, net die wat wil belangstel.

Dankie...

Ek gee nie sommer Halloween of sulke goed die skuld gewoonlik die skuld vir sulke goed nie.

Ek ken nie regtig die okulte en hul bedreiwighede nie, dis waarom ek wonder.

Dit het baie skerp opgeneem die laaste tyd en baie ander goed kan 'n invloed he. Dit is wel op sekere paaie en op dieselfde plekke.

Ek sal op die webblad gaan kyk.

Hein, verduidelik asb vir ons, hoe kan dit demoniese werke wees? Hoe bepaal ons of dit demoniese werke is? Hoe onderskei ons tussen demoniese werke en 'n dom fout? Wat veroorsaak dat die demoniese werke dan nou skielik kan manifesteer? Hoe bepaal ons die gebied en die gebied wat ons moet afbaken?

Quote Originally Posted by 454 View Post
    Hein, verduidelik asb vir ons, hoe kan dit demoniese werke wees? Hoe bepaal ons of dit demoniese werke is? Hoe onderskei ons tussen demoniese werke en 'n dom fout? Wat veroorsaak dat die demoniese werke dan nou skielik kan manifesteer? Hoe bepaal ons die gebied en die gebied wat ons moet afbaken?

Chris. Soos uitgewys as dit ongewoon is. Soos paar jaar terug hier by ons, baie moorde en inbrake was wat ongewoon was , en paar boetas van ons outoriteit gaan neem het as kinders van God. Ons mag Chris. Dit was n vredeliewende gebied, en dit wat gebeur het was ongewoon en buite die norm. Ons het satan nietig verklaar en hom in Jesus Naam weggedryf. Hier is selfs n baie groot kruis opgesit wat honderde duisende rand gekos het, om vir God dankie te s.
    Ons het eenvoudig ons Godgegewe outoriteit as weergebore kinders van God opgeneem, wat Jesus vir ons gegee het. satan en sy demone moes weerstaan word en verdryf word.
    Hoe weet ons dis demoniese werking? satan kan meestal net werk deur persone, en ons stryd is en moet geestelik wees. Eff 6:10.
    Die gebied bepaal jy soos God jou lei.

Hein

Ek stem saam ons mag en moet outoriteit neem en heers. Ek wonder oor die metodes wat ons geleer is.
    Soos jy se " Ons het satan nietig verklaar en hom in Jesus Naam weggedryf". Ek stem saam met jou, die Bybel leer ons tog satan sal voor ons wegvlug, maar dit is nie wat ons op aarde sien gebeur nie.

Daar is twee voorwaardes aan, onderwerp jou aan God en weerstaan die satan.

Mense wat dit nie doen nie lewer hulself uit aan satan en ons kan nie vir so mens besluit nie, dit is sy keuses en hy leef daarby. Hulle kies (soms onbewustelik) om satan en demone deur hulle te laat manifesteer.

Wanneer ons geestelike outoriteit, in die gees oor 'n gebied neem, kan ons dit slegs doen oor geeste wat nie outoriteit het nie. M.a.w dwalende geeste wat 'n vesting soek. Wanneer 'n gees reeds n liggaam beset het, het daardie gees toestemming en dus outoriteit om te manifesteer. Hierdie mense, deur bose geeste beset, moet of bevry word met die persoon se toestemming of die persoon met die bose gees moet uit die gebied verwyder word. Dit is dan ook hoekom ons woonbuurte so veilig in die ou apartheidsjare was.

Gebed en ons outoriteit in die gees opneem is dus slegs een deel van die oplossing, ander keer moet ons die mens wat stopstraat op die verkeerde plek gesit het aanspreek.

Quote Originally Posted by 454 View Post
    Hein

Ek stem saam ons mag en moet outoriteit neem en heers. Ek wonder oor die metodes wat ons geleer is.
    Soos jy se " Ons het satan nietig verklaar en hom in Jesus Naam weggedryf". Ek stem saam met jou, die Bybel leer ons tog satan sal voor ons wegvlug, maar dit is nie wat ons op aarde sien gebeur nie.

Daar is twee voorwaardes aan, onderwerp jou aan God en weerstaan die satan.

Mense wat dit nie doen nie lewer hulself uit aan satan en ons kan nie vir so mens besluit nie, dit is sy keuses en hy leef daarby. Hulle kies (soms onbewustelik) om satan en demone deur hulle te laat manifesteer.

Wanneer ons geestelike outoriteit, in die gees oor 'n gebied neem, kan ons dit slegs doen oor geeste wat nie outoriteit het nie. M.a.w dwalende geeste wat 'n vesting soek. Wanneer 'n gees reeds n liggaam beset het, het daardie gees toestemming en dus outoriteit om te manifesteer. Hierdie mense, deur bose geeste beset, moet of bevry word met die persoon se toestemming of die persoon met die bose gees moet uit die gebied verwyder word. Dit is dan ook hoekom ons woonbuurte so veilig in die ou apartheidsjare was.

Gebed en ons outoriteit in die gees opneem is dus slegs een deel van die oplossing, ander keer moet ons die mens wat stopstraat op die verkeerde plek gesit het aanspreek.
    Ek hoor wat jy s Chris, en stem gedeeltelik saam, maar met n klein verskil. Jesus het demone binne persone aangespreek, en ons kan ook. Onthou net, daar waar ons outoriteit neem, staan daar engele van God gereed om ons te help. Slegs en derde was satan se engele, maar twee derdes is nogsteeds God se engele wat God aangaande ons uitstuur. Hul staan gereed vir ons, om ons Godgegewe outoriteit te gebruik as weergebore Christene. So ons kan outoriteit vat, selfs al wil satan deurmense werkmet sy demone.

Hein

Demone kan slegs 'n persoon beset wat hulle toegang tot hom gee, 'n deur oopmaak en onder God se beskerming uitbeweeg. Hulle het dan 'n wetlike reg om binne so 'n persoon te wees. Dit kan onwetend uit onkunde weens sonde wees, maar ook n bewustelike besluit wat die persoon neem.
    Wanneer die persoon onwillig is om die deur toe te maak, het ons nie die outoriteit om die demone uit te dryf nie. Ons kan hulle slegs bind deur hulle nie in ons toe te laat nie.

Hoekom kan ons dan nie net bymekaar kom die hele land afbaken, outoriteit neem en die anc skuim skoonbid nie?

Ons lewe in nuwe tye en die geheime van die Bybel word meer en meer aan ons openbaar. Ons mense bestaan uit liggaam siel en gees.

Die liggaam is alles waaraan jy kan vat kan sien of alles wat materie is en dit sluit jou brein in.
    Die siel is jou denke wat nie jou brein is nie maar jou denke kan selfs die gene in jou liggaam verander
    Die gees is ons lewe

Die gelowiges is soekend en sommige mense wil vandag meer geestelik as fisies wees en hulle leef en ervaar demoniese aanvalle en hulle ervaar beserings van hierdie aanvalle omdat hulle nie in hierdie drie eenheid waarin hulle geskape is, ten volle leef nie.

Die New age het Bybelse wette geneem om die siel en die Gees en die liggaam te ondersoek sodat hulle die wette wat deur God vir ons geskape is, kan misbruik om te volle mense te word wat in opposisie met God, God se skepping van God wil vervreem. En die ergste is dat hulle dit glo.

Die Gaia webblad is presies waaroor dit gaan en hulle gaan uit hulle pad om die Bybel verkeerd te bewys sodat mense hulleself kan leer ken om uiteindelik God te oorwin.

Christene doen ook dieselfde ontdekkings. Die wat te geestelik is, vertel vir ons van demone wat aan ons plak en ons terroriseer. Ek is oortuig dat dit snert is. Wanneer ons tot bekering kom, word ons vry. Ons word wedergebore en ons gees word met God se Gees verbind.

Ons siel ( Denke ) is nog dieselfde en ons doen wat ons nie wil doen nie en ons is in stryd met onsself. Maar ons opdrag is om ons denke gevange te neem en om dit konstant met die positiewe te vervang. Wanneer ons dit begin doen en getrou en gedetermineerd poog om meer soos Jesus te wees, is ons denke besig om die fisiese samestelling van ons brein te verander.

Ons denke veroorsaak fisiese verandering van strukture in ons breine. Die strukture wat deur die denke gevorm word, is soos bome wat gevorm word. En die negatiewe denke vorm dan takke waarop die negatiewe gedagtes kan eskaleer. Met ander woorde dit is takke waarop die demone houvas op jou lewe kan kry.

“Brein bome” Dendrite wat deur positiewe denke gevorm word lyk anders as die dendrite “bome” waarop die demone sit en demone kan nie op gesonde bome se takke gaan sit nie.

Met ander woorde. Daar is nie demone wat aan jou plak nie. Daar is wel gedagtes wat aan demone toegang gee, maar hoe meer jy hierdie gedagtes gevange neem en vervang, hoe meer breek jy slegte brein bome af en vervang jy dit met gesonde dendrite "bome".

Om in vrees vir hierdie dmod te leef, is n leun. Neem jou gedagtes gevange en bou n boom waaraan die vrug van die Gees kan sigbaar word.

Dr. Caroline Leaf bestudeer hierdie wetenskap vir 30 jaar en sy gaan vir jou ligte laat opgaan sodat jy meer van jou outoriteit op aarde kan verstaan.

Sy gaan vir jou verduidelik dat jou siel die skakel in die middel is wat jou gees en jou liggaam beheer. Sy praat oor vier programme en dit is die moeite werd om dit alles deur te werk.

Koop maar ekstra data om hierna te luister. Ek het nou deel 3 gelaai. Deel een is meer haar getuigskrif, en dit is ook goed om te luister

Last edited by Lukas; 08-21-2016 at 03:37 PM.

Page 1 of 6 123 ... LastLast