Copy hierdie skakel. Skep n nuwe tab of bladsy en plaas dit in die internet adres area om die advertensie te sien. http://www.youtube.com/watch?v=bO-gBzTzha0
+ Reply to Thread
Page 1 of 12 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 122

Thread: Amerikaanse Verkiesing

Hybrid View

Amerikaanse Verkiesing

Daar gaan al meer geluide op wat dit laat klink of daar nie n verkiesing gaan wees nie. Die twee kandidate word altwee so afgebreek, dat niemand vir een van die twee kan stem nie. Maar dit is seker nie wat die verkiesing sal uitstel nie. Obama het hierdie week nuwe wette afgevaardig wat hom magtig om Amerika se weermag enige plek in die wereld te ontplooi sonder toestemming van enigiemand anders. Sy planne om hoof van die UN te word, het skynbaar skeef geloop en dit is van die tafel af. Tog wil hy alles in die stryd gooi om aan die stuur van sake te bly. So, as daar iets gebeur en n verkiesing kan nie plaasvind nie, dan bly hy in die kussings.

Ek het hierdie video raak gesoek en dit is presies wat uit Rusland beweer word.

Rooseveldt het sy derde termyn gekry deur Pearl Harbour... = Yemen?
    Last edited by 472; 10-15-2016 at 02:06 PM.

Hier is nog n senario oor hoe Obama sy derde termyn kan kry. Oorlog met Rusland. Almal gaan tekere oor Hilary wat die oorlog wil he, maar sy is so siek en kry eliptiese aanvalle aanhoudend, dat hulle n permanente ambulans op standby het om haar te 'recover'. Dit lyk meer of Obama haar aan die gang hou vir sy eie doel, tot hy sy termyn het en dan is dit baai baai Hilary.

So, hier verduidelik Alex Jones die ander moontlikheid. Amerika begin n 'Cyber War' met Rusland en Rusland slaan terug. Die Cyber War 'originate' in Rusland natuurlik en die Amerikaners is die onskuldige party wat nou fisies deur Rusland aangeval word. En daar het jy jou oorlog en Obama het sy derde termyn. Dit is n ontsaglik interessante 2 maande wat voorlę. Ons sal wel sien wat gebeur en wat nie. Miskien is Obama/Hilary se planne nou in die water en kan hulle dit nie uitvoer nie, omdat dit so deursigtig is. Maar dan weer, hulle gee niks om vir of mense deur dit sien nie, want hulle is gewoond daaraan om met alles weg te kom.

Wat ook interessant is, is dat Alex baie moeite doen om te verduidelik sy teorie is op inligting gebasseer, soos Lukas altyd vir ons die definisie van inligting verduidelik. Inligting word van honderde oorde na hom deurgevoer en hy sit met hierdie Groot legkaart voor hom. Maar luister maar self hoe hy dit verduidelik.

Ek glo ook nie die hele 'Donald Trump' is die 'held wat Amerika gaan red' ding nie. Hy is waarskynlik maar net die NWO se plan B. Of selfs dalk plan A.... Ek glo nie vir een oomblik dat hy n 'good guy' is nie. Hy is net so deel van die Vrymesselaars en NWO as die res. Edit: Maar dit is my opinie en ek was al baie verkeerd...

Wat mens eintlik hier sien, is hoe die Amerikaanse publiek geen manier het om te oorleef nie. Hulle is gedoem en die NWO gaan oorneem. Die eind tyd spoed nader. Net ons Vader gaan die verlossing bring. Maar nie voor alles verlore lyk en is nie en elke knie sal moet buig en Hom die eer gee.

Last edited by 472; 10-16-2016 at 03:55 PM.

Trump

As Trump die ware man is, sal hy nie toegelaat word om te regeer nie en gaan hulle hom probeer doodskiet of iets. As hy deel van die NWO is, dan maak dit mos nie saak nie. Ek dink hy is dalk die ware jakob want die emdia en establishment probeer net te hrad om van hom ontslae te raak.

Unregistered
    Guest
    Korrek. Die waarskynlikheid is hoog dat Trump dieselfde paadjie gaan loop as JF Kennedy. Dit lyk as of Trump 'n sterk ('assertive') tipe besigheid-persoonlikheid het wat nie daarvan hou om voorgeskryf te word nie. Trump is 'n biljoenęr met 'n ego, en as mens sy persoonlikheid-profiel 'casual' probeer volg deur net na daardie bekende "The Apprentice" program te kyk, dan sien mens dat Trump 'n sterk wil van sy eie het. Dit is slegte nuus vir hom in Amerika. Wall Street en die Internasionale Joodse bankiers (NWO) sal nooit toelaat dat Trump vir Amerika uit hulle Joodse kloue haal nie. Daarom vermoed ek die kanse is goed dat Trump JFK se paadjie mag loop. Sal maar wag en sien. Nie meer ver nie.

Trump het n goeie verhouding met die Jode. Sy kern personeel is Jode en sy kinders is of met Jode getroud of gaan met Jode uit. Hy sal nie die Jode bedreig nie.

EK wonder of daar ooit n verkiesing gaan wees. As die verkiesing na Februarie sal wees, is die kanse baie goed dat die oorlog met Rusland al kon begin het.

Ek het vandag so bietjie gaan soek. Amerika se kern potensiaal is baie sterk en hulle het reeds iets soos 187 ani missiel stasies om Rusland se grense opgerig. Die Amerikaners is baie oortuig dat hulle Rusland n goeie loesing gaan gee, maar ek is nie so seker of dit so gaan wees nie.

Putin waarsku Amerika en die węreld media dat die oorlog nie mooi gaan wees nie. Hy doen dit uit besorgdheid en nie uit vrees nie. Terwyl Putin die węreld waarsku om i nie in n oorlog betrokke te raak nie, is hy besig om sy pionne reg te skuif. Hy weet dat hy n kern ontploffings kan verwag en hy is nie te veel daaroor besorg nie.

Ek dink as die węreld mooi na hom luister sal hulle weet dat hy nie verniet n skaakspeler is nie. Hy het sy twaalf skuiwe vooruitgedink. Anders as Amerika weet hy wat die uitslag gaan wees. Hy weet iets wat ons nie weet nie en tog het hy vir Brittanje n goeie idee gegee toe hy een van sy Mig’s al met die teems af laat vlieg het.

Amerika is te gulsig vir hierdie oorlog en hierdie keer gaan dit nie n twee Irak wees nie.

Member
    Wel as Amerika dom genoeg is om n kern oorlog te begin gaan hul bloei, hulle dink hul is ver van Rusland af hulle gaan weer nie die oorlog aan hul lyf voel nie , hulle kan maar reg maak daar gaan n hele paar nukes na hul toe deurkom. Ek dink ons is in vir n verassing of twee in die tyd. Die kremlin vra wie is nou eintlik in beheer van Amerika want met hul onderhandelings sę Amerika een ding en doen n ander. Dit is so asof hul uit twee monde praat. Is daar dalk twee spalt in die paradys ? .Vraag is waar laat dit ons in SA in die geval van n volskaalse kern oorlog. Gaan radio aktiewe stof on beinvloed? Gaan daar n kern winter wees waar die stofdeeltjies die son vir jare blokkeer en yskoue toestande te weeg bring? Gaan Amerika sommer ook vir ons n paar Nukes uitdeel net omdat ons deel van BRICS is?

Unregistered
    Guest

Nie nukes nie maar nukies

Quote Originally Posted by 1017 View Post
    Wel as Amerika dom genoeg is om n kern oorlog te begin gaan hul bloei, hulle dink hul is ver van Rusland af hulle gaan weer nie die oorlog aan hul lyf voel nie , hulle kan maar reg maak daar gaan n hele paar nukes na hul toe deurkom. Ek dink ons is in vir n verassing of twee in die tyd. Die kremlin vra wie is nou eintlik in beheer van Amerika want met hul onderhandelings sę Amerika een ding en doen n ander. Dit is so asof hul uit twee monde praat. Is daar dalk twee spalt in die paradys ? .Vraag is waar laat dit ons in SA in die geval van n volskaalse kern oorlog. Gaan radio aktiewe stof on beinvloed? Gaan daar n kern winter wees waar die stofdeeltjies die son vir jare blokkeer en yskoue toestande te weeg bring? Gaan Amerika sommer ook vir ons n paar Nukes uitdeel net omdat ons deel van BRICS is?
    Ek dink VSA is so slings hulle gaan op n groot bree spektrum probeer om al die ander kleiner lande wat nie wil deel nie in volskaalse burger oorlog te plaas.
    Bv. In afrika sal hulle die inheemse mensies teen mekaar opsweep vir totaale masse konflikte..

Hul groot probleem gaan die BRICS asook asie wees en grooter deel van suid amerika..... Dink daar waar die rokies nou al begin trek oor jeug onluste gaan dit die vlam word vir totaale veranderings terwyl die Europa moet duck en dive om nie direk betrokke te word nie met Brexit dink ek die engelse gaan die VSA nie bystaan nie.... duitsland gaan ook n ander prentjie begin skilder....

Skaak spel

Die amerikaaners wat die soort oorlog wil uitlok, speel nie baie skaak nie of so dink ek.

https://in.rbth.com/economics/defenc...-summit_636391

As ons al die maatjies van rusland moet bytel is dit seker meer as 80 % van die wat kan en wil oorlog maak met die weste. So is daar amper of geen kans vir Amerika in die hy Nato magte betrek vir oorwinning nie, wat ek wel sien wat kop hier gaan uisteek is daardie deel waarvan die Bybel God se woord ons waarsku... Almal wys tande en blaf en dan kom daardie onheilige bemiddelaar wat almal sweet talk geen en voortgaan om verwoesting tesaai net omdat ons blind geword het om nie die werklike gevaar te sien nie.
    Last edited by Nov16; 10-18-2016 at 09:31 PM.

https://www.washingtonpost.com/local/public-safety/commanding-general-of-dc-national-guard-to-be-removed-from-post/2017/01/13/725a0438-d99e-11e6-b8b2-cb5164beba6b_story.html?utm_term=.09712d785c90

The Army general who heads the D.C. National Guard and has an integral part in overseeing the inauguration said Friday that he will be removed from command effective at 12:01 p.m. Jan. 20, just as Donald Trump is sworn in as president.
    Maj. Gen. Errol R. Schwartz’s departure will come in the middle of the presidential ceremony — classified as a national special security event — and while thousands of his troops are deployed to help protect the nation’s capital during an inauguration he has spent months helping to plan.
    “The timing is extremely unusual,” Schwartz said in an interview Friday morning, confirming a memo announcing his ouster that was obtained by The Washington Post. During the inauguration, Schwartz will command not only members of the D.C. Guard but also 5,000 unarmed troops dispatched from across the country to help. He also will oversee military air support protecting Washington during the inauguration.
    “My troops will be on the street,” said Schwartz, who turned 65 in October. “I’ll see them off, but I won’t be able to welcome them back to the armory.” He said he would “never plan to leave a mission in the middle of a battle.”
    Unlike in the states, where the governor appoints the National Guard commander, in the District that duty falls to the president.

+ Reply to Thread
Page 1 of 12 12311 ... LastLast