Copy hierdie skakel. Skep n nuwe tab of bladsy en plaas dit in die internet adres area om die advertensie te sien. http://www.youtube.com/watch?v=bO-gBzTzha0
Results 1 to 4 of 4

Thread: God is altyd goed

God is altyd goed

Ek verstom my aan sommige van die antwoorde in plasings wat op die forum verskyn en daarom het ek dit goedgedink om die onderwerp te begin.

Miskien, verskil my verstaan van "goed", van ander christene, maar van dat ek kan onthou is ek geleer God is goed, dit is ook my ervaring in my persoonlike verhouding met God. 'n Liefdevolle Vader wat Homself offer ter wille van Sy kinders.

Dit is egter nie almal se getuienis nie, ander beleef en ervaar God anders. Mense beskuldig God van gruweldade teenoor Sy kinders, waarvoor hulle self in die tronk sou beland as hulle dit aan hul eie kinders sou doen. Hulle probeer sulke dade aanvaar as God se wil. Die verwyt en hartseer word onderdruk uit vrees vir nog erger dinge as daar enige tekens van verset is.

Ek verstaan dat dit wat ons ervaar en beleef die gevolg van ons geloof is. Hoe is dit dan nou moontlik dat ons, dieselfde Bybel lees, elkeen heilig gemaak is deur Jesus Christus en tog verskillend glo?

Chris

Waarna ons moet strewe

Romans 11,36/35
    "God's goodness appears in two things, giving and forgiving."

ons Vader Almatige Skepper van Heemele en Aarde met alles wat daarin is gee vir ons geskiktheid, goedheid en vriendelikheid dit is totaal onbegrensd onbeperk asook geen einde vir ons maar vir menslike verstand is die gawe wat God ons bied onbegryplik ons verstand kan dit nie akkommodeer nie.

Goedheid van God

http://biblehub.com/topical/g/goodness.htm

Dit is n besonder studie veld.

Chris jou skrywe

""Ek verstaan dat dit wat ons ervaar en beleef die gevolg van ons geloof is. Hoe is dit dan nou moontlik dat ons, dieselfde Bybel lees, elkeen heilig gemaak is deur Jesus Christus en tog verskillend glo?

Chris"""

Ek dink die eintlike vraag is waar begin ons die bybel lees, by genesis of by openbaarings?

Of begin ons by die nuwe testament?

Ek persoonlik vat n onderwerp, dan neem ek al die soort vertaalongs wat daarmee gepaartgaan, en begin opsommings maak, en vergelykings plaas en dan probeer ek die inligting opweeg?

Met mense is dit baie mooilik. Neem ons vriend in gedagte wat vir mense die woord aanbied in kurses, waar is die inpak van die kurses as elke persoon met iets ander struggle.

Daar is geskrywe die woord is nie vir almal nie .
    So weereens sal party verstaan en dit lees en inneem ander sal blootweg voort ploeter...
    Last edited by Nov16; 11-27-2016 at 05:52 PM.

Nov 16

Jammer, ek het nie die draad mooi gevolg nie en vergeet om jou te antwoord.

Ek glo dit maak nie rerig saak waar jy die Bybel begin lees nie, wat saak maak is dat ons die Bybel in konteks lees en die Heilige Gees bo ons tradisies en mense kennis toelaat, om ons te lei.

'n voorbeeld daarvan is mense wat deelagtig wil word aan 'n nuwe verbond, maar wat nog steeds vasklou aan die ou verbond wat God met Isreal gesluit het. Hulle wil in 'n priester, leeraar, profeet, kind, verhouding met die Vader staan maar bind hulself met 'n ou verbond waarvan hulle nie deel was nie, tot 'n dienskneg verhouding.

Dit is dan ook die mense wat nie kan verstaan dat God altyd goed is nie, hulle kan ook nie verstaan dat God net so goed kan wees as wat ons Hom toelaat nie. Dis dieselfde mense wat glo dat God Sy kinders, aan die vyand verslaaf het. Dat God Sy kinders in Suid Afrika aan 'n goddelose anc regering uitgelewer het. Hulle glo ook dat God 'n antichris opwek om Sy kinders by die miljoene te vernietig. Hulle glo dat God kwaad, moord, dood, straf , swaarkry, elende moet stuur en gebruik om Sy kinders gehoorsaam te hou. Ja hulle verkondig dit nou nog, vandag in kerke.

Hier is baie mense wat hier lees en bostaande glo asof dit uit die Bybel kom. Party se selfs die Heilige Gees lei hulle so. Ek oordeel nie, maar ek het 'n verantwoordelikheid om die wat wil hoor, die wat wil bekeer en die wat, God in gees en waarheid wil aanbid en volg die waarheid te vertel of ten minste in te lig van 'n standpunt wat Bybels is.

Die waarheid is God is goed, Hy wil altyd vir almal goed wees. Beter as wat ons vir ons eie kinders goed wil wees. Hy het die wereld en die mens geskape sodat Hy, Homself aan die heelal kan openbaar, Hy is liefde en dit is wat Hy wil openbaar. Ons het al baie debatte hieroor gehad en ek het nie lus vir nog nie. Hierdie is net om opregte kinders van God wat nog nie besef en ervaar dat God altyd goed is, 'n kans te gee om kwelvrae te vrae en antwoorde te kry. Ek het self baie lank met die goedheid geworstel en God het dit wat my gepla het vir my openbaar, dalk is daar iemand wat ek kan help.

Chris