Copy hierdie skakel. Skep n nuwe tab of bladsy en plaas dit in die internet adres area om die advertensie te sien. http://www.youtube.com/watch?v=bO-gBzTzha0
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 40

Thread: 666 Merk van die dier

Waar gaan ons begin soek

Die woord s duidelik ons moet dit ondersoek.

Isaiah 8:16 ...'Bind up the testimony, seal the law among my disciples.'

So lyk dit vir my

Deuteronomy 6:1-8 ...'Now these are the commandments, the statutes, and the judgments, which the LORD your God commanded to teach you, that ye might do them in the land whither ye go to possess it: That thou mightest fear the LORD thy God, to keep all his statutes and his commandments, which I command thee, thou, and thy son, and thy son's son, all the days of thy life; and that thy days may be prolonged. Hear therefore, O Israel, and observe to do it; that it may be well with thee, and that ye may increase mightily, as the LORD God of thy fathers hath promised thee, in the land that floweth with milk and honey. Hear, O Israel: The LORD our God is one LORD: And thou shalt love the LORD thy God with all thine heart, and with all thy soul, and with all thy might. And these words, which I command thee this day, shall be in thine heart: And thou shalt teach them diligently unto thy children, and shalt talk of them when thou sittest in thine house, and when thou walkest by the way, and when thou liest down, and when thou risest up. And thou shalt bind them for a sign upon thine hand, and they shall be as frontlets between thine eyes.'

A sign and a seal are the same. Take a look at Romans 4:11 ...'And he received the sign of circumcision, a seal of the righteousness of the faith.'

He wanted them to think about His Law each day, so that they would not sin against Him ... Hebrews 10:16 ...'This is the covenant that I will make with them after those days, saith the Lord, I will put my laws into their hearts, and in their minds will I write them.' ... His Commandments would be IN our minds.
    Last edited by Nov16; 02-21-2017 at 10:47 PM.

Nov16 is op 'n warm spoor!!!

Ek het deel 1 van die links wat Chris geplaas het gekyk. Soos ek verstaan....

Deel 1:
    Basies gegrond op die teorie dat Jesus in Mat 24:3 drie aparte vrae deur die dissipels gevra word.

Die spreker verklaar dat die deel in Mat 24 verwys na die gebeure tot en met 70nC en dat dit voortspruit uit Jesus se kritiek teen die fariseers in Mat 23.

Die klem is op Futurism vs Partial Preterist? Die siening dat eindtyd gebeure alles in die toekoms is vs dat dit gedeeltelik reeds gebeur het. Volgens my is dit natuurlik waar dat nie alles in die toekoms l nie, maar watter dele het reeds gebeur en watter dele kom nog, is waar die groot debat l.

Die belangrikste vers volgens my is Mat 24:15. Hierdie vers pas duidelik nie goed in die ou se teorie in nie. Dit word genoem maar nie voldoende verklaar nie. Die boek Danil is natuurlik die vlieg in die salf. Die spreker voel dat die gruwel van verwoesting wat in die heiligdom staan die Romeinse leer was. Ek dink wel 'n Romeinse komponent is van toepassing op die begrip, maar ek vermoed dat ek en die spreker dit ernstig verskillend interpreteer.

Dit is van hier af wat die koek begin dekking slaan. Volgens die spreker is die vervolging waarvan Jesus praat van toepassing op die Jode deur die Romeine in ‘n 4 maand periode rondom 70nC. Volgens die spreker is die groot verdrukking van Christene reeds verby.

Ek het nou die moeite gedoen om die eerste deel te kyk. Dit het my nie besonder lus gemaak vir die res nie, maar uit respek is ek bereid om nog ‘n deel te kyk. MAAR aangesien ek datagewys ‘n agtergeblewene is op die oomblik wil ek nou nie onnodige goed aflaai nie.

Chris, is daar ‘n deel waar die ou oor die boek Danil sy mening lug? Ek sal graag wil hoor wat maak hy van dit voor ek ander dele kyk.
    Last edited by 510; 02-22-2017 at 12:00 AM.

510

In gedeelte 3 word Danil breedvoerig bespreek.

Chris

In al hierdie verskillende reike staan iets vir my uit daar was n sisteem wat mense beheer het dat tenspyte dat n reik tot n val gekom het het dit wat die mense beheer het bly oorleef en weer sy opslae in die nuwe reik gevind het. Die seel moet iets wees wat nie korupteerbaar is nie.
    Dit is n openbaring van n groot geheimenis en die wat die geheimenis ken sal weet sodat hulle nie misleI sal word nie
    Last edited by greengroen; 02-22-2017 at 10:17 AM.

Quote Originally Posted by 510 View Post
    Nov16 is op 'n warm spoor!!!

Ek het deel 1 van die links wat Chris geplaas het gekyk. Soos ek verstaan....

Deel 1:
    Basies gegrond op die teorie dat Jesus in Mat 24:3 drie aparte vrae deur die dissipels gevra word.

Die spreker verklaar dat die deel in Mat 24 verwys na die gebeure tot en met 70nC en dat dit voortspruit uit Jesus se kritiek teen die fariseers in Mat 23.

Die klem is op Futurism vs Partial Preterist? Die siening dat eindtyd gebeure alles in die toekoms is vs dat dit gedeeltelik reeds gebeur het. Volgens my is dit natuurlik waar dat nie alles in die toekoms l nie, maar watter dele het reeds gebeur en watter dele kom nog, is waar die groot debat l.

Die belangrikste vers volgens my is Mat 24:15. Hierdie vers pas duidelik nie goed in die ou se teorie in nie. Dit word genoem maar nie voldoende verklaar nie. Die boek Danil is natuurlik die vlieg in die salf. Die spreker voel dat die gruwel van verwoesting wat in die heiligdom staan die Romeinse leer was. Ek dink wel 'n Romeinse komponent is van toepassing op die begrip, maar ek vermoed dat ek en die spreker dit ernstig verskillend interpreteer.

Dit is van hier af wat die koek begin dekking slaan. Volgens die spreker is die vervolging waarvan Jesus praat van toepassing op die Jode deur die Romeine in n 4 maand periode rondom 70nC. Volgens die spreker is die groot verdrukking van Christene reeds verby.

Ek het nou die moeite gedoen om die eerste deel te kyk. Dit het my nie besonder lus gemaak vir die res nie, maar uit respek is ek bereid om nog n deel te kyk. MAAR aangesien ek datagewys n agtergeblewene is op die oomblik wil ek nou nie onnodige goed aflaai nie.

Chris, is daar n deel waar die ou oor die boek Danil sy mening lug? Ek sal graag wil hoor wat maak hy van dit voor ek ander dele kyk.
    Hierdie is soooo vr van die waarheid af. Volgens die mater op die video is die verdrukking reeds verby.

So die volgende het dus reeds plaasgevind:
    7 seels is oopgemaak
    7 Basuine is geblaas.
    2 getuies was op aarde gewees.
    Dier en valse profeet was daar en het almal op wereld verlei het en gedwing om merk te vat.
    7 sakel van grimmigheid is ook uitgegooi op ongeredes.
    Babilon is verwoes, groot hoer is geoordeel, satan is gebind vir 1000 jaar
    En Christus het Armageddon oorlog gewen en alle konings verslaan.

Dis presies wat die mater kwytraak, hy meen die verdrukking is verby. Ek persoonlik glo dat hy nog nooit Openbaring deurgelees het nie of die gees van verdwling is na hom gestuur....
    Hy pik erg verward rond...

Hein
    Kyk die videos voor jy besluit wat die man se. Jy praat regtig uit onkunde uit. Jy word mislei.
    Chris

Naand
    Ek het nou die 1ste 15 minute van deel 3 gekyk.

Ek stem nie saam oor sy interpretasie van die voete van yster en klei nie. Ek weet ook dat Jesus se eerste koms nie die rots was waarvan die droom praat wat die voete van yster en klei vernietig nie.

Ek het nou opgehou kyk, want soos ek voorheen vermeld het is ek op 'n ernstige datadieet en die maand het nog te veel dae oor vir my data. My data en die water in die Kaap is albei ewe kritiek laag!

So ek gaan vir eers nie verder die goed kyk nie, want ek het nou vasgestel wat ek wou, naamlik dat ek en Chris drasties verskil oor hoe die Bybel verstaan word. Dit is nou 'n effense probleempie, want hoe gaan ons 'n sinvolle bespreking hou as ons so ernstig verskil? Ek sal dink.

Vraag vir Chris: het jy al die Walter Veith goed gekyk? Nie noodwendig die wat Andries genoem het nie. Enige iets van dit? Ek vind sy verduideliking oor Daniel meer sinvol. Doen my 'n guns en kyk dit bietjie. Sommer moet almal dit kyk. Het iemand 'n link wat hulle kan deel?

Quote Originally Posted by 454 View Post
    Hein
    Kyk die videos voor jy besluit wat die man se. Jy praat regtig uit onkunde uit. Jy word mislei.
    Chris
    Hallo Chris. Ek het van die goed gaan kyk, maar as ek heeltemal verskil kan ek nie verder kyk nie. Dit wat ek nie gekyk het nie, het uit jou en 472 se mond uitgekom, en ek kpn verder hoor watter nonsens kwytgeraak word.

Wat myself aanbetref, Ek het Nuwe Testament nou al 10 keer deurgelees en dit sluit Openbaring in, ook dus 10 keer.
    Verder het ek Openbaring al weer 2 keer in detail goed opgesom, prentjies en tydskale en modelle gebou in detail, om dit te verstaan soos Heilige Gees my lei. Aan God die eer! Ek leer elke keer ietsie nuuts by, maar....
    Ek weet wat ek weet, en dis direk teenoorgesteld met daai videos.... So nou wonder ek wie word mislei??

Die merk of werk

Die debat verloor bietjie sy lyn hier...

Die oorspronklike vraag of stellings is of was...."666 ,,,,,

Dit is juis waarvoor ek die draad begin het oor jezebel en haar koning agap as ek dit so onthou is dit die eienskappe wat ons na moet kyk dan sien jy die dier in n vroulike form sowel as manlik.

Die eienskappe waarsku ons oor alles asook die gevolge... En weer juis die draad wat begin is vir die wapentuig wat jy in geloof moet aantrek sodat jy jouself met genade wat die Vader ons gee jouself kan beskerm en verdedig.

Soos ek dit lees moet julle maar self navorsing oor gaan doen.

Hein en chris sal sekerlik probeer ...

Wat ons lees en verstaan van die nuwe hemel en aarde is dat omring salwees by die helige stad met baie ho muure en engele by die poorte...

So maw die mense kinders binne is veilig...
    Hulle is verseel van buite...

So in die begin het God ook eden verseel by die poorte noord,oos,suid en wes...ook weer met engele..

Die seel wat hier van toepassing is beserm ons juis teen die aanslae van die duiwel net as jy in die weg handel en wandel van die Skepper...

Ons Skepper het sy reels verseel in ons verstand asook ons hart....dit is die uitwerking van die heilige gees...

Die Seun het vir ons die pad oop geveg met sy Dood...

So ons staan voor die nou pad asook die bre pad..." Take it or leave it"

Wandel saam met God..behou sy wette en jy dra die wapens wat aanjou gegee is...
    Net dan alleen is jy verseel teen alle aanslagte watookal die satan probeer sal jy soos in david geen niks oorkom nie..

Het julle al in dieselfde konteks gedink aan job, hy was verseel...niks wn niemand kon by hom iets doen nie todat die storie by satan draai en hy probeer...job het alles verloor smart pyn verdriet maaar jy het gebly by sy God se weg en satan is weereens daar verslaan..
    Last edited by Nov16; 02-22-2017 at 09:50 PM.

Vir wie presies is die vers

In John’s Gospel ch. 17, our Lord Jesus Christ, praying to His Father, repeats seven times the phrase, “those that you gave me” asking

Hy bid tot die Vader om die wat vir Hom gegee is te beskerm. Teen " die evel one" seker satan .

Hier is n lekker lees

Main characteristics of True Christians
    Though it is true that God knows in an absolute way those who are His, He has given us the possibility, up to a certain measure, to “… discern between the righteous and the wicked, between one who serves God and one who does not serve Him.” (Mal.3:18). Let us see some of the main qualities of those who belong to Jesus Christ:
    Those who believe in their heart that Jesus Christ was “born of the virgin Mary” and that “God has raised Christ from the dead”;
    Those who confess that Christ has come in the flesh and that is the true God (1Jo.4:3);
    Those who are born again (Joh.3:5) and bear fruits worthy of repentance (Mt.3: 8; Lu.3:8);
    Those who love Him with all their heart, soul, strength and mind (Mark 12:37; Lu.10:27);
    Those who seek first the kingdom of God and His righteousness (Mt.6:33);
    Those who humble themselves, repent and confess their sin;
    Those who, straightforwardly, ask for forgiveness and accept the punishment of their sin or the reaping of their sinful sowing or God’s chastisement (Lev.26: 41; Lu.23:41);
    Those who abide in His word (Joh.8:31) and have the Word of God as their exclusive guide for speaking, teaching and conduct;
    Those in whose heart God has put his laws in their spirit and has written them in their heart (Heb.8:10);
    Those who have a forgiving spirit (Mt.6:12) and are faithful in what is least (Lu.16:10);
    Those who know Christ’s voice, who are led by the Spirit of God (Rom.8:14), who take up their cross and follow Him (Joh.10:4) and have destroyed the bridges back to the world;
    Those who have been born of God do not sin, for His seed remains in them and they cannot sin, because they have been born of God (1Jo.3:9);
    Those who serve Him (Mal.3:18) and keep themselves so that the wicked one does not touch them (1Jo.5:18).
    In other words, those who have accepted to become what the Lord wants them to become!
    The good ground

As ons nou weer na die 10 geboi kyk sal ons die eonskappe raaksien dit alleen moet verseel wees anders gaan jy die merk van die dier kry...

En as jy nie wapen uitrusting dra nie gaan jy val..
    Last edited by Nov16; 02-22-2017 at 10:10 PM.

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast