Copy hierdie skakel. Skep n nuwe tab of bladsy en plaas dit in die internet adres area om die advertensie te sien. http://www.youtube.com/watch?v=bO-gBzTzha0
+ Reply to Thread
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 32

Thread: Die Bybel se feeste

Unregistered
    Guest
    Ek dink skrywer #8 hierbo verwys na sogenaamde "vertalings" van die Bybel - wat veral deur sekere hoofstroom kerke gebruik word - wat nie werklike korrekte vertalings is volgens die oorspronklike teks nie, soos byvoorbeeld die "Afrikaanse Nuwe Vertaling" - wat eerder as die "Nuwe Verdraaiing" bekend moet staan, omdat dit 'n blatante verkragting van die Skrif is wat volgens 'n liberale politieke agenda opgestel is sodat dit die wêreldse liberale denke kan pas en bevorder.

Unregistered
    Guest
    APPS
    BLOG
    DEVOTIONALS
    SERMONS
    DONATE
    SEARCH
    Grace to You Resources
    Which Bible translation is best?

Questions Selected Scriptures QA167 Oct 21, 2009

PRINT
    PDF
    EMAIL

The common question of which Bible translation to use is very important—it concerns the most important words ever spoken, the words of God the Creator. It’s crucial to understand at the outset that behind each version is a fundamental philosophy of Bible translation. You want to make sure the version you use reproduces in your own language what God actually said.

Translation Philosophy

You can separate modern Bible translations into two basic groups—formal equivalency and dynamic equivalency. Formal equivalency attempts a word for word rendition, providing as literal a translation as possible. Dynamic equivalency is more like a paraphrase, trying to convey ideas thought by thought.

Since no one language corresponds perfectly to any other language, every translation involves some degree of interpretation. A translation based on formal equivalency has a low degree of interpretation; translators are trying to convey the meaning of each particular word. When faced with a choice between readability and accuracy, formal equivalency translators are willing to sacrifice readability for the sake of accuracy.

By its very nature, a translation based on dynamic equivalency requires a high degree of interpretation. The goal of dynamic equivalency is to make the Bible readable, conveying an idea-for-idea rendering of the original. That means someone must first decide what idea is being communicated, which is the very act of interpretation. How the translators view Scripture becomes extremely important in the final product.

Sadly, there are many in the Bible-translation industry who have a low view of the Scripture. They think the Bible is merely a product of man, replete with mistakes, contradictions, and personal biases. Many translators today have also adopted the postmodern idea of elevating the experience of the reader over the intention of the author. They make the contemporary reader sovereign over the text and demote the intended meaning of the historic human writers who were carried along by one divine author (2 Peter 1:19-21).

Therefore, it’s vital that you find a translation that represents what the Holy Spirit actually said as faithfully as possible. Who’s interested in some contemporary translation committee’s spin on what they think contemporary readers want to read? We want to read what the author intended us to read, which is what the Holy Spirit originally inspired.

Translation Survey

The most popular dynamic-equivalency translations, which dominate the evangelical world, are the New International Version (NIV), Today’s New International Version (TNIV), The Message (MSG), The Living Bible (TLB), the Good News Bible (GNB), and the New Living Translation (NLT). Of those, the NIV is the most reliable.

The NIV was completed in 1978. Its translators did not attempt to translate strictly word for word, but aimed more for equivalent ideas. As a result, the NIV doesn’t follow the exact wording of the original Greek and Hebrew texts as closely as the King James Version and New American Standard Bible versions do. Nevertheless, it can be considered a faithful translation of the original texts, and its lucid readability makes it quite popular, especially for devotional reading.

The four most popular formal equivalency translations in English are the King James Version (KJV), the New King James Version (NKJV), the New American Standard Bible (NASB), and the English Standard Version (ESV).

The KJV is the oldest of the four and continues to be the favorite of many. It is known as the Authorized Version of 1611 because King James I approved the project to create an authoritative English Bible. Although it contains many obsolete words (some of which have changed in meaning), many people appreciate its dignity and majesty. The NKJV is a similar translation, taken from the same group of ancient manuscripts, that simply updates the archaic language of the KJV.

The NASB, completed in 1971 and updated in 1995, is a revision of the American Standard Version of 1901. It is a literal translation from the Hebrew and Greek languages that incorporates the scholarship of several centuries of textual criticism conducted since the original KJV. It quickly became a favorite translation for serious Bible study.

The ESV is the most recent translation, which stands firmly in the formal equivalency tradition. It is a very solid translation in updated language that aims to reproduce the beauty of the KJV. The result is one of the most poetic and beautifully structured versions that maintains a high degree of accuracy and faithfulness to the original languages.

Translation Choice

Which version is the best to use? Ultimately, that choice is up to you. Each of the formal-equivalency versions has strengths and weaknesses, but they are all reliable translations of the Bible. If you want to read a dynamic-equivalency translation, the NIV is the most reliable.

Ideally, as a serious student of Scripture, you should become familiar enough with concordances, word-study aids, and conservative commentaries so that even without a thorough knowledge of the original languages, you can explore the nuances of meaning that arise out of the original texts.

For more study on Bible translations, the following resources provide reliable overviews and analyses

https://www.gty.org/library/question...lation-is-best

Groete

B

Unregistered
    Guest
    Hier onder volg nog 'n baie insiggewende YouTube video wat by pos #8 aan sluit, waar God se tydlyn behandel word, en waaraan God se sewe feeste ook verbind word.

https://www.youtube.com/watch?v=Kspwiv-fTAc

Unregistered
    Guest
    Ek vind dit soms baie interressant om te kyk na die "eindtye profesie". Openbaring en baie ander skrifgedeeltes bevat egter baie keer meer as net dit, die eindtye. Kom ek stel dit so. Die Profete in die OT het probeer "sien" wat God gaan doen in die NT dispensasie. Hulle het probeer "inkyk". Die meeste Jode met die koms van Jesus het 'n politiese verlosser verwag. Hulle het die pot mis gesit. Jesus se koms het die Kerklike Dispensasie ingebring. Met Jesus as Bruidegom en die kerk as Bruid (hier praat ons nou van die ware kerk.

Ons probeer ook "inkyk in die toekoms in". Maak ons nie maar ook voet foute nie? Net soos die profete en die Jode? Hulle het gedink hulle het als verstaan.

SINNELOOS.

God se denke is by verre bo enige mens se denke. Ek sien God se soewerenteit word bespreek. Ai! God kan enige iets doen. In die OT het hy 'n leuen gees gestuur onder die valse profete in. Slegs een ware profeet het na vore gekom. Die OT profete het gedoen wat "profesie" beteken. God se Woord gespreek. 'n Behoorlike predikant "profeteer" ook van die kansel af. 'n Behoorlike standvastige predikant wat volgens Tim en Titus geoordeel en gemeet is, en by die WARE WOORD bly, doen 'n uitlegging van die Woord, soos dit daar staan. Hy profeteer.

Mense hou van skuldverskuiwing. As iets fout gaan is dit SATAN. AI! Ons lewe in 'n gevalle wereld, dus is siektes daar, dit affekteer Christene. Volgens Ef. is 'n Christen DOOD gewees, hy is lewendig gemaak in Christus. Dus is 'n Christen DOOD vir satan. Maar, ons leef in die vlees, die vlees het begeertes, dis 'n geveg tussen siel en vlees (Jakobus). Ons lewe met sonde om ons.

Solank ek egter die barometer van dit is die eindtye daar kan hou dan kan ek se: "In die eindtye sal julle seuns en dogters profeteer..." Nice! Nou hardloop daar 'n klomp mense rond en vertel pragtige verhale aan ander onder die vaandel van profesie. Die enigste "profeet" wat nice goedjies gese het in Jesaja, het punte gestuur. God het hom gestraf.

Ek fokus op dit wat saak maak: (Prioriteitsgewys) (1) My GELOOF (2) My VROU (3) My KINDERS (4) my werk. God werk daagliks in ons. Maar soos met enige iets moet ons, ons kant bring. Die verhouding bestaan uit (1) Bestudeer die Woord - Volle konteks (2) BID (3) Beproewinge (Trials) - Hierdie ene hou ons nie van nie. Maar lees Jakobus. Dit is een van God se instrumente om ons te vorm. Dit dwing ons terug na punte 1 & 2 toe.

As jy siek is gaan jy tog nie na You TUBE toe nie, ook nie 'n vriend nie, jy gaan na 'n Dokter toe! As jy sukkel met konsepte van die Woord gaan na iemand wat fundamenteel in die Woord is, en sowat 10 jaar geswot het, wat self 'n Christen is. Jy sal hom aan sy vrugte ken. Moet nie op jouself staat maak nie. Moet nie afhanklik van die persoon wees nie, maar ons verstaan nie altyd nie volle agtergrond nie. Gaan kry dit. Bestudeer die woord. Kry 'n behoorlike Bybel wat kommentaar by het wat konteks gee. Bestudeer.

My fokus is op die wonder van God elke dag. Die feit dat ek in Genade is. Die feit dat ek weet, ek weet niks. Die feit dat God my leer, deur Sy Woord, Gebed, Trials en mense wat Woordvas is. Elke asemteug is van God. My plig is om te sorg dat ek die Woord oordra en uitleef, my kinders moet dit kan sien. Mans moet Ps 15 mans word. Titus mans, Tim mans.

Ons moet ophou kla oor die geraas van die regering. Ophou tekste wat nie op ons as heidene gerig is nie, toe te pas op onsself. "God sal jou land heel indien jy..." Dis gerig gewees aan Israel in daai tyd. Hul burgerskap was in die beloofde land, ons burgerskap is in die hemel. Nie SA nie. "Dare to be a Daniel" in die tyd.

Noem my 'n volstruis, maar ek het opgehou nuus dophou. Opgehou tekens lees. Opgehou om die fyn handgebare dophou. Ek leef nou vir Christus, wat vlgs Paulus ons plaas as "Kinders van God" volgens Petrus "Slawe van Christus". Weet jy wat kindskap beteken het in die Joodse kultuur? Weet jy wat slaaf beteken in die Joodse kultuur?

Kyk na die preek; Probeer dit toepas, want ons moet erens as Christene begin. Ons verskil maak is hier. "Dare to be a DanieL'

https://www.youtube.com/watch?v=cZsju5Cyuv4

Groete
    B

Unregistered
    Guest
    Met die Verlosser se eerste koms het Jeshua met ‘n houding van liefde en genade gekom om sy Bruid los te koop van hulle adamiese erfsondes. Met die wederkoms gaan daardie stereotipiese “liewe Jesus” -prentjie baie vinnig verdwyn. Met Jeshua se tweede koms gaan Hy met ‘n aggressiewe houding van wraak, donder en oorlog kom wanneer Hy sy vyande met geweld en vuur gaan oordeel en vernietig.

Ek begin hard-op lag oor infantiele uitsprake waar Bybelgelowige Christene botweg as sogenaamde “heidene” bestempel word. Tipies kerklike sotlikheid. Hahahaha !

Daar sal altyd ‘n paar hoogdawerende voorskriftelike Fariseër-agtige bemoeisiekes wees - soos verál sekere (kerk)mense - wat ander gedurig sal wil afskiet en afraai om die profesieë te bestudeer en te probeer verstaan, deur dit as “sinneloos”, ensovoorts te probeer bestempel.

Nêrens raai die profeet Daniël enige gelowige af om die profesieë te probeer verstaan nie. Inteendeel. Daniël sê juis dat baie dit sal deursoek en dat kennis sal vermeerder en dat die verstandiges dit sál verstaan :

Dan. 12:4 : “En jy, Daniël, hou die woorde geheim en verseël die boek tot die tyd van die einde toe ; baie sal dit deursoek, en die kennis sal vermeerder.”

Dan. 12: 9-10 : “En hy het gesê : Gaan heen, Daniël, want die woorde bly verborge en verseël tot die tyd van die einde toe. Baie sal gereinig en gesuiwer en gelouter word, maar die goddelose sal goddeloos handel ; en geeneen van die goddelose mense sal verstaan nie, maar die verstandiges sal verstaan.”

Verder bestaan daar geen bewys van enige “predikant” of “dominee” (dws die “leraars” wat aan die hoofstroom / susters kerke, ens, behoort) wat al ooit “geprofeteer” het nie. Ek lag ! Hulle studeer vir sewe of tien jaar hoe om onderhorig te wees aan hulle sataniese kerk-leerskool se liberale en onbybelse doktrines hoe om die Skrif te verkrag en subtiel hulle gemeentelede te belieg ! Dis lagwekkend ! Die hoofstroom (Katolieke, NG, Gereformeerde / Hervormde, Charismatiese, ens...) kerke is deel van multi-kulti (“nie-rassige”) Babilon en word dus met minagting verwerp - en God verwerp hulle ook !

Ware gelowiges is nie blind nie en daarom verlaat / verwerp hulle die Kerk !

PS : Die liberale wit (kerk) volstruise van SA het die regering ontvang wat hulle VERDIEN - volgens Joshua hoofstuk 23 - Skrif wat tot vandag toe steeds vir die Blankes van SA geld ! En die gevolge daarvan dié gaan hulle dra tot en met die wederkoms ! Wag en sien !

Unregistered
    Guest
    Sjoe. Interressante antwoord. Bietjie stomgeslaan met die aannames. Net so terloops. Die Bybel boeke was nooit in hoofstukke opgedeel of verse nie. Lees dus elke boek in sy geheel. Die res sal ek later antwoord. Alhowel ek reeds dink ek het te doen met n persoon wat IDEOLOGIE in die Woord plaas
    Groete B

Unregistered
    Guest
    Om eerwaarde "B" se lang irrelevante kerklike tirades te lees is amper soos om in 'n kerk ingedwing te word en geforseer te word om na die hoogdawerende lang-gesig dominee se oneindige en vervelige preek te sit en luister terwyl mens boonop heeltyd in sy skynheilige liberale gevreet moet vaskyk. Ek wens "B" kan eerder sy albastertjies neem en op 'n ander plek gaan speel, want hy is irriterend, uitlokkend en hy ontspoor die draad met snert.

Unregistered
    Guest
    Ek dink met sy volgende skrywe kan B sommer ook vir ons sê hoeveel jare hy al 'n lid is van die Afrikanerbond.

Unregistered
    Guest
    Aanhaling: "Net so terloops. Die Bybel boeke was nooit in hoofstukke opgedeel of verse nie."

Die feit dat die Bybel se boeke in hoofstukke en verse opgedeel is het my nog nooit verhoed dat ek dit in geheel kan lees, bestudeer of verstaan nie. Inteendeel. Dit is daar vir 'n goeie doel. Dit stel mens juis in staat om die Woord te kan kruis-verwys en prakties beter te kan bestudeer. So, sulke tipe stellings is regtig kinderagtig en ontspoor net die draad.

Unregistered
    Guest
    Ek dink tog ek moet maar antwoord. Bietjie omvattend, maar nou ja. Daar is ‘n “draad” op die spel hier…….
    1) Ideologiese Teologie is iets wat deur die apartheidsjare baie in mense keelgate afgedruk is. Sien oorlog kan nie heeltemal regverdig word deur nie die Waarheid van die Woord te draai nie. Waar ‘n land aangeval word, is weerstand geregverdig, maar deur tegnieke soos Komm-Ops en Stratkom te regverdig moet ons maar so ‘n bietjie draai.
    2) Die Afrikaner moes hulself as soort van “Israel” gesien word. Deur dus die teologie aan te hang is om die Broederbond van ouds se teologie aan te hand, want hulle het dit geskep. Dit het die denke van Afrikaners geplaas op ‘n vlak waar ‘n teel aarde van ons is Israel geskep is. Plaas dat die vorige regering net doodeenvoudig die Internasionale Reg voorgehou het, die waarheid daar gestel het (wat hulle gedoen het), maar weggebly het van Teologiese verduidelikings /regverdiging – wat maar net die teologie van die BB was…nou die AB. Ek sou in alle geval nogsteeds my deel gaan doen het, soos ek het.
    3) Die struikel blok vir menige mense is: LIEFDE. Hier praat ek van Agape liefde. Wat in effek beteken: Onvoorwaardelike Liefde.
    4) Jy moet jou naaste liefhê soos jouself. John Piper van die VSA stel dit nogals goed. “You must take off your own skin and put it on another, seen yourself, you may now act in love”
    5) ‘n Ander maklike manier is om die volgende te doen: Jesus het met die stelling dit gesê dat die hele wet en profete hierin vervat is. Kyk nou na die 10 gebooie. Kyk na die wette tussen mens tot mens. Jy mag nie steel nie. Egbreek pleeg nie en dies meer. Lees nou die Bergprediking en kyk hoe verklaar Jesus die wette.
    6) Jy mag nie Moord pleeg nie. Hier moet ‘n mens kyk na wat die Fariseers te sê gehad het. As ‘n heiden verdrink, of vyand, moet hom nie eers help nie, want jy sal onrein wees. Jesus gaan verder, en stel dit dat as jy iemand haat het jy reeds moord gepleeg. Maar hy gaan NOG verder…..”Love your enemy” Liefde? Watter tipe liefde? Agape Liefde. (Terug na die Wet)
    7) Sien, ‘n mens kan na die Woord kyk vir wat dit is. Die Woord van God. My naam word nie daarin genoem nie. Nie Suid Afrika nie, nie die Afrikaner nie, nie die VSA nie, dit gaan als oor GOD. Die OT verwys deurlopend na JESUS. Dis God se Woord en gaan oor God.
    8) Daar was ‘n man wat sy vrou gehaat het. Hy praat met ‘n vriend. Die vriend sê, jy moet jou vrou lief hê, hy sê hy kan nie. Die vriend sê ok, jy moet jou naaste lief hê, hy sê sy is nie my naaste nie, die vriend bly so oomblik stile n sê: Jy moet jou vyand lief hê!
    9) Sien, sekere mense haat soveel, dat hulle mense uit die Woord wil uitskryf. Want hulle kan net nie by liefde uitkom nie. Die haat verteer hulle. Die ideologie wat hulle aanhang staan sterker as die Woord. Die gevolg? Kom ons klas ander as nie Israeliete nie, want God is slegs daar vir die Israeliete. Okay….Jeremiah 3:8 - …7"I thought, 'After she has done all these things she will return to Me'; but she did not return, and her treacherous sister Judah saw it. 8"And I saw that for all the adulteries of faithless Israel, I had sent her away and given her a writ of divorce, yet her treacherous sister Judah did not fear; but she went and was a harlot also. 9"Because of the lightness of her harlotry, she polluted the land and committed adultery with stones and trees.…”
    10) Daar is baie tekste in die verband. Daar het egter Jode tot bekering gekom, soos ons kan sien uit die bediening van Petrus.
    11) Die volgende stap is om mense, nie mense te maak, dan kan ons mos ook haat….is dit nie?
    Rev 7:9 Ná hierdie dinge het ek gesien, en kyk, daar was ‘n groot menigte wat niemand kon tel nie, uit alle nasies en stamme en volke en tale; hulle het gestaan voor die troon en voor die Lam, bekleed met wit klere en met palmtakke in hulle hande;
    Rev 7:10 en hulle het met ‘n groot stem geroep en gesê: Heil aan onse God wat op die troon sit, en aan die Lam!
    Rev 7:11 En al die engele het rondom die troon en die ouderlinge en die vier lewende wesens gestaan, en hulle het voor die troon op hulle aangesig neergeval en God aanbid en gesê:
    Rev 7:12 Amen! Die lof en die heerlikheid en die wysheid en die danksegging en die eer en die krag en die sterkte aan onse God tot in alle ewigheid! Amen.
    Rev 7:13 Toe het een van die ouderlinge gespreek en vir my gesê: Hulle wat bekleed is met die wit klere, wie is hulle en waarvandaan het hulle gekom?
    Rev 7:14 En ek sê vir hom: My heer, u weet dit. En hy sê vir my: Dit is hulle wat uit die groot verdrukking kom, en hulle het hul klere gewas en hul klere wit gemaak in die bloed van die Lam.
    Rev 7:15 Daarom is hulle voor die troon van God en dien Hom dag en nag in sy tempel; en Hy wat op die troon sit, sal sy tent oor hulle oopspan.
    Rev 7:16 Hulle sal nie meer honger en nie meer dors hê nie, en nooit sal die son of enige hitte op hulle val nie;
    Rev 7:17 want die Lam wat in die middel van die troon is, sal hulle laat wei en hulle na lewende waterfonteine lei, en God sal alle trane van hulle oë afvee.

12) Ek dink die belangrikste van die Woord van God is om van “Generations” – Genesis tot by “Revolutions” – Revelations, die goue draad te sien….God se Hart, als wat na Jesus wys. Soos die feeste. Dit gaan oor JESUS. Nie enige iets anders nie, hoe ‘n wedergebore christen (wat nie kan kies om gered te word nie, want dit is ‘n gawe, ‘n geskenk) moet reageer op die instruksies.
    13) Die argument dat God die aarde geskape het met die doel dat daar geen sonde sou wees nie, maak nie sin nie. Nou ek kan nie hier eers poog om God se denke te ontleed nie, want God is God, Hy besluit. Maar staan daar nie dat die Heiliges se name reeds opgeteken is in die Boek VOOR DIE GRONDLEGGING van die aarde nie? Dinamiese vrae ontwikkel hier. Wat ek nie eers gaan probeer ontleed nie.
    14) Sien, die mens dink dat hulle is GEREGTIG op sekere goed. Ons noem di took “entitlement”, ‘n tipe van ‘n self trots ontwikkel hier. Daar is die wat ego-sentries raak, en op die ego trip beskou hulle hulself as geregtig op sekere dinge. Die ander vlak van “entitlement” is die slagoffer mentaliteit, ek is die slagoffer dus is ek geregtig op sekere dinge. Die WAARHEID is, die enigste ding waarop jy geregtig is, is om verantwoordelikheid te neem vir jou eie dade, denke en handelinge. As jy iemand benadeel, is JY verantwoordelik. As iemand jou benadeel, is jy verantwoordelik vir jou REAKSIE OP DIE BENADELING. Hierdie aksies en reaksies word duidelik in die Woord omskryf.
    15) As Chirsten is ek op niks geregtig nie. Ek leef in blydskap date k in Genade is. Dat ek die Woord kan volg.
    16) Die dinamisies vraag wat ek gereeld aan myself vra, is dit: EK VERKLAAR DAT EK BEREID IS OM DOOD TE GAAN VIR MY GELOOF (SHUCKS JARE GELEDE WAS EK BEREID OM DOOD TE GAAN VIR ‘N LAND, ‘N IDEOLOGIE…EEEIIISSSHHH!) DIE VRAAG IS, IS EK BEREID OM TE LEEF VIR JESUS. HIERDIE VRAAG, MET DIE BYBEL LANGS MY, SKEP BAIE PROBLEME, BAIE BEPROEWINGS. DIS NIE MAKLIK NIE. EK DINK SOMS ‘N RONDTE IS MAKLIKER !
    17) Neem ek bostaande in ag, en ek kyk na die Gebed wat Jesus self aan ons gegee het, staan daar ‘n sin duidelik vir my uit: “Laat U wil Geskied”… ek is op niks geregtig nie. God se Wil moet geskied. Ek is net ‘n slaaf, ‘n instrument in die Hande van die Lewende God.
    18) Het ek my eie besluite ook, natuurlik! Maar hoe strook dit met die “Geopenbaarde Wil van God”?
    19) Om ALLE kerke as “satanies” te beskryf is nie reg nie. Want in die Woord staan daar, dat die Engele, en die Gevalle Engele kyk in die Kerk in, en hulle staan verwonderd oor wat God doen in die kerke tot SY GLORIE.
    20) Omrede ek my burgerskap in die hemele plaas as eerder op die aarde, wel, gaan soek.
    21) Liberale teologie is wanneer liberale ideologie in die teologie ingemeng word.
    22) Net so kan enige mens die teenoorgestelde doen met ‘n ander ideologie, jy stel doodeenvoudig jou eie idees bo dit wat die Woord sê, en pas die Bybel versies aan.
    23) Soms sny die Woord, dit is ‘n sward, en mense voel te nagekom, voel hulle word uitgelok, en dit ontlok woede. Dis goed. Want dan weet jy dat die Waarheid doen wat dit moet, dit sny.

Sola Scriptura !

Groete
    B

PS
    Question: "How did Jesus fulfill the meanings of the Jewish feasts?"

Answer: The way in which Jesus fulfilled the Jewish feasts is a fascinating study. In the Hebrew Scriptures, the Jewish prophet Amos records that God declared He would do nothing without first revealing it to His servants, the prophets (Amos 3:7). From the Old Covenant to the New, Genesis to Revelation, God provides picture after picture of His entire plan for mankind and one of the most startling prophetic pictures is outlined for us in the Jewish feasts of Leviticus 23.

The Hebrew word for “feasts” (moadim) literally means "appointed times." God has carefully planned and orchestrated the timing and sequence of each of these seven feasts to reveal to us a special story. The seven annual feasts of Israel were spread over seven months of the Jewish calendar, at set times appointed by God. They are still celebrated by observant Jews today. But for both Jews and non-Jews who have placed their faith in Jesus, the Jewish Messiah, these special days demonstrate the work of redemption through God’s Son.

The first four of the seven feasts occur during the springtime (Passover, Unleavened Bread, First Fruits, and Weeks), and they all have already been fulfilled by Christ in the New Testament. The final three holidays (Trumpets, the Day of Atonement, and Tabernacles) occur during the fall, all within a short fifteen-day period.

Many Bible scholars and commentators believe that these fall feasts have not yet been fulfilled by Jesus. However, the “blessed hope” (Titus 2:13) for all believers in Jesus Christ is that they most assuredly will be fulfilled. As the four spring feasts were fulfilled literally and right on the actual feast day in connection with Christ's first coming, these three fall feasts, it is believed by many, will likewise be fulfilled literally in connection to the Lord's second coming.

In a nutshell, here is the prophetic significance of each of the seven Levitical feasts of Israel:

1) Passover (Leviticus 23:5) – Pointed to the Messiah as our Passover lamb (1 Corinthians 5:7) whose blood would be shed for our sins. Jesus was crucified on the day of preparation for the Passover at the same hour that the lambs were being slaughtered for the Passover meal that evening (John 19:14).

2) Unleavened Bread (Leviticus 23:6) – Pointed to the Messiah's sinless life (as leaven is a picture of sin in the Bible), making Him the perfect sacrifice for our sins. Jesus' body was in the grave during the first days of this feast, like a kernel of wheat planted and waiting to burst forth as the bread of life.

3) First Fruits (Leviticus 23:10) – Pointed to the Messiah's resurrection as the first fruits of the righteous. Jesus was resurrected on this very day, which is one of the reasons that Paul refers to him in 1 Corinthians 15:20 as the "first fruits from the dead."

4) Weeks or Pentecost (Leviticus 23:16) – Occurred fifty days after the beginning of the Feast of Unleavened Bread and pointed to the great harvest of souls and the gift of the Holy Spirit for both Jew and Gentile, who would be brought into the kingdom of God during the Church Age (see Acts 2). The Church was actually established on this day when God poured out His Holy Spirit and 3,000 Jews responded to Peter's great sermon and his first proclamation of the gospel.

5) Trumpets (Leviticus 23:24) – The first of the fall feasts. Many believe this day points to the Rapture of the Church when the Messiah Jesus will appear in the heavens as He comes for His bride, the Church. The Rapture is always associated in Scripture with the blowing of a loud trumpet (1 Thessalonians 4:13-18 and 1 Corinthians 15:52).

6) Day of Atonement (Leviticus 23:27) – Many believe this prophetically points to the day of the Second Coming of Jesus when He will return to earth. That will be the Day of Atonement for the Jewish remnant when they "look upon Him whom they have pierced," repent of their sins, and receive Him as their Messiah (Zechariah 12:10 and Romans 11:1-6, 25-36).

7) Tabernacles or Booths (Leviticus 23:34) – Many scholars believe that this feast day points to the Lord's promise that He will once again “tabernacle” with His people when He returns to reign over all the world (Micah 4:1-7).

Should Christians celebrate these Levitical feast days of Israel today? Whether or not a Christian celebrates the Jewish feast days would be a matter of conscience for the individual Christian. Colossians 2:16-17 tells us, “Therefore do not let anyone judge you by what you eat or drink, or with regard to a religious festival, a New Moon celebration or a Sabbath day. These are a shadow of the things that were to come; the reality, however, is found in Christ.” Christians are not bound to observe the Jewish feasts the way an Old Testament Jew was, but we should not criticize another believer who does or does not observe these special days and feasts (Romans 14:5).

While it is not required for Christians to celebrate the Jewish feast days, it is beneficial to study them. Certainly, it could be beneficial to celebrate these days if it leads one to a greater understanding and appreciation for Christ’s death and resurrection and the future promise of His coming. As Christians, if we choose to celebrate these special days, we should put Christ in the center of the celebration, as the One who came to fulfill the prophetic significance of each of them.

Recommended Resource: Faith of Israel, 2d ed.: A Theological Survey of the Old Testament by William Dumbrell
    https://www.gotquestions.org/Jewish-feasts.html

+ Reply to Thread
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast