+ Reply to Thread
Page 11 of 11 FirstFirst ... 91011
Results 101 to 103 of 103

Thread: Wat het Siener van Rensburg nie gesien nie?

Hein Ek moes verlede week vir die eerste keer een van Adriaan se boeke lees om te sien waar die probleem is. Ek dink ek het die probleem raaksgesien wat soveel hartseer veroorsaak het en ek sal graag met Adriaan oor die onderwerp wil gesels en dit is waarom ek hom uitgenooi het om by geregistreerde gebruikers oor die onderwerp te gesels, sonder dat ons nodig het om persoonlik te raak en mekaar met klippe te gooi.

Ek hoop hy aanvaar ons uitnodiging

Oom Jannie
    Guest
    Kyk, ek is geen fan van die stories van Oom Niclaas nie, maar die een pas darem mooi in die hudige klimaat.

Die ANC regering doen niks om die anargie hok te slaan nie, enigste logika is dat hulle die eintlike argitekte daarvan is.

https://pbs.twimg.com/media/DgM1F22X4AEWL0v.jpg

Unregistered
    Guest
    Quote Originally Posted by Oom Jannie View Post
    Kyk, ek is geen fan van die stories van Oom Niclaas nie, maar die een pas darem mooi in die hudige klimaat.

Die ANC regering doen niks om die anargie hok te slaan nie, enigste logika is dat hulle die eintlike argitekte daarvan is.

https://pbs.twimg.com/media/DgM1F22X4AEWL0v.jpg
    OOM JANNIE,

Om goed vooraf te sien, is nie ongewoond nie. Dis visioene van God, en baie mense het daardie gawe BY God gekry. God gee dit as 'n gawe, en God het in die Bybel belowe dat hy dit aan mense sal gee.
    Jy hoef nie 'n fan van Niklaas van Rensburg te wees nie, maar net gaan kyk wat hy gesien het. En baie van sy goed het reeds waar geword...
    Dit gaan oor interpretasie, en dis waar die probleem kom - wanneer mense hul EIE MENSLIKE interpretasie gebruik, sonder dat hul weergebore is.
    En dis waar ek sien die probleem kom, oor Niklaas se visioene - mense met hul EIE OU MENSLIKE interpretasie....

Ek glo God sal die vyand teen homself laat baklei, en hul sal hulself uitwis. Lees Ps 91 en paas jou naam daarin.

+ Reply to Thread
Page 11 of 11 FirstFirst ... 91011