Copy hierdie skakel. Skep n nuwe tab of bladsy en plaas dit in die internet adres area om die advertensie te sien. http://www.youtube.com/watch?v=bO-gBzTzha0
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13

Thread: Waarvoor hoop ons?

Waarvoor hoop ons?

Unregistered
    Guest
    Staan vas en Tom. Mooi dan verstaan julle, ons kannie vir God voorskryf nie. Mooi. As julle nou kan ophou om God te beskuldig van al die agteruitgang en elende in die land sal dit nog mooier wees. My vraag is, hoe weet julle dat dit wat aangaan volgens God se voorskrif is?

Staan vas. Jy reken jy het hoop. Waarop hoop jy? In die lig daarvan dat jy glo God het ons as volk verkneg, God het Sy rug op ons gedraai, watse hoop bly oor? In die lig daarvan dat Jesus reeds die volle losprys vir ons sondes betaal het en God toe nog besluit het(volgens jou) om ons as volk te verkneg, omdat ons leiers afgode gemaak het. Waarop hoop jy? As Jesus se losprys nie alleen goed genoeg is nie(volgens jou), watse hoop kan daar oor wees?

Chris
    Reply With Quote Reply With Quote
    Today, 03:40 PM #62
    Unregistered
    Guest
    Die hoop le in die wat se oe geopen word en n les daaruit leer, want die woestyn lewe maak nie dat jy nie hoop het nie maar dat jy God soek. Hy los ook nie sy kinders onbepaald nie Hy lei hulle weer Kanaan in volgens Sy beloftes. Het Jesus nie vir jou gese jy moet jou kruis optel nie. Gaan jou geloof nie getoets word nie? Dis mos lekker as alles net goed gaan maar vir party as dit swaarder trek dan wil jy jou rug draai of vir party andersom as dit te goed gaan. God is nie verantwoordelik vir ons sondes nie, maar Hy bestuur partykeer ons omstandighede soos n Vader om ons oe te open, op n praktiese manier. Staan vas
    Reply With Quote Reply With Quote
    Today, 03:41 PM #63
    Unregistered
    Guest
    Julle sal nou die draad vir Chris moet skyf. Staan vas

Staan vas, jy se:

"Die hoop le in die wat se oe geopen word en n les daaruit leer"

Wat jy nou vir ons vertel is jou hoop le in die mense wat se oe dalk geopen sal word of 'n les leer? As dit al hoop is wat jy het is jy hopeloos. Dit is so goed as wat jy plaas jou hoop op die komende verkiesing of die regerende party.

As jy nou weer gaan kyk na die woestyn geskiedenis sal jy sien net twee van daardie geslag het die beloofde land ingegaan, die res het in die woestyn omgekom. Netso is daar vandag baie kinders van God wat God uit Egipte uitvolg maar nooit die beloofde land ingaan nie. Hulle maak dieselfde fout vandag. Hulle volg God, Hy lei hulle uit n geestelike dood van sonde en skuld, hul sondes word vergewe, hulle het 'n nuwe lewe in Christus, maar weier om die koninkryk in te gaan.

Probeer weer. Waarin le jou hoop? Wat hoop jy gebeur wat die land beter sal maak?

Chris

Quote Originally Posted by 454 View Post
    Staan vas, jy se:

"Die hoop le in die wat se oe geopen word en n les daaruit leer"

Wat jy nou vir ons vertel is jou hoop le in die mense wat se oe dalk geopen sal word of 'n les leer? As dit al hoop is wat jy het is jy hopeloos. Dit is so goed as wat jy plaas jou hoop op die komende verkiesing of die regerende party.

As jy nou weer gaan kyk na die woestyn geskiedenis sal jy sien net twee van daardie geslag het die beloofde land ingegaan, die res het in die woestyn omgekom. Netso is daar vandag baie kinders van God wat God uit Egipte uitvolg maar nooit die beloofde land ingaan nie. Hulle maak dieselfde fout vandag. Hulle volg God, Hy lei hulle uit n geestelike dood van sonde en skuld, hul sondes word vergewe, hulle het 'n nuwe lewe in Christus, maar weier om die koninkryk in te gaan.

Probeer weer. Waarin le jou hoop? Wat hoop jy gebeur wat die land beter sal maak?

Chris
    Chris jou probleem is jy vertaal jou onsekerhede as my vraagstukke. Ek se nie dit wat jy beweer nie, my vertroue le in God nie mense nie, jy weet dit goed. Is dit nie die wil van die Vader dat almal gered word nie? Die wat mos in die woestyn vergaan, is die wat God verwerp. Die wat wel n les leer is dankbaar en wil God soek en behaag en in genade God dien en soek. Staan vas

More Staan vas

My probleem is mense soos jy wat God verantwoordelik hou vir al die elende en boosheid wat die anc regering oor die land bring. Mense wat glo dat God Sy kinders verkneg en uitlewer aan Goddeloses terwyl hulle dit nie eers aan hul eie kinders sal doen nie. Mense wat op openbare forums God beskuldig dat Hy Sy kinders met vrees mannipuleer om Sy wil te doen. Mense wat se Jesus se losprys is nie goed genoeg nie, ons moet uit ons eie die lesse in die woestyn waar God ons inlei leer of omkom.

Dit is tog wat jy vir ons se of verstaan ek jou verkeerd?

Ek stop eers hier want ek sal bitter graag wil weet of ek jou verkeerd verstaan. As ek dan nou onsekerhede het volgens jou is dit jou plig as kind van God om my reg te help.

Chris

Quote Originally Posted by 454 View Post
    More Staan vas

My probleem is mense soos jy wat God verantwoordelik hou vir al die elende en boosheid wat die anc regering oor die land bring. Mense wat glo dat God Sy kinders verkneg en uitlewer aan Goddeloses terwyl hulle dit nie eers aan hul eie kinders sal doen nie. Mense wat op openbare forums God beskuldig dat Hy Sy kinders met vrees mannipuleer om Sy wil te doen. Mense wat se Jesus se losprys is nie goed genoeg nie, ons moet uit ons eie die lesse in die woestyn waar God ons inlei leer of omkom.

Dit is tog wat jy vir ons se of verstaan ek jou verkeerd?

Ek stop eers hier want ek sal bitter graag wil weet of ek jou verkeerd verstaan. As ek dan nou onsekerhede het volgens jou is dit jou plig as kind van God om my reg te help.

Chris
    Chris jy ruk my stellings heeltemal uit verband uit dan kom jy met woordspeeling soos n politiekus. Gaan lees weer wat ek in my vorige pos geskryf het, ek se jou weer dieselfde. Hoe kan ek God beskuldig as ek deur Sy genade gered word, jy is moedswillig. Mense soos jy wat nie my punt insien nie wil weer God se genade probeer goedkoop maak. Beproewing bring vir jou volharding. Die wonder van dit alles is dat jy nie sal vergaan nie mits jy op God jou vertroue stel en so groei in geloof. God se genade sal vir jou al hoe meer kosbaar word. Maar om handjies gevou te staan en dink dat jou geloof nie beproef hoef te word nie, of dat jou geloof sonder werke kan gaan is n valse godsdiens en sal maak dat jy nie verstaan wat ek vir jou se nie. God tug en bestraf elkeen wat Hy liefhet. Hy wil he ons moet bekeer. Straf van God bring bekering, en beproewing n vrug ten goede. Elende wat mense deur hulle dwaasheid veroorsaak kan nie voor God se deur gele word nie, maar selfs dan sal God ingryp as jy Hom vra en berou het. Ek hoop jy kan sien wat ek jou probeer se, dis tog duidelik en staan ook so in jou Bybel. As jy kies om nie my teorie te glo oor God die regering/mag oor ons aanstel nie, los dit dan daar, miskien het jy hulle help instem, dit pla my nie. Jy kan God nie beperk met wat Hy kan gebruik en wat nie, Hy is die Pottebakker! Staan vas

Staan vas

Natuurlik is ek moedswillig, ek probeer jou wys dat God se genade nie goedkoop is nie, dit is verniet. Jy kan dit nie verdien nie. God gee dit gratis en verniet. Ons verdien dit nie deur soet te wees nie. Regerings, kerke en ander instansies wil baie graag he jy moet dit glo sodat hulle jou dan kan mannipuleer, tot hulle voordeel.

Staanvas ek het al vir jou verduidelik dat God 2000 jaar terug opgehou het om Sy kinders te straf. As jy glo Jesus is jou verlosser en saligmaker wat die losprys vir al jou sondes betaal het waarvoor kan God jou straf? Verduidelik asb vir my want ek verstaan rerig nie hoe dit moontlik is om aan die een kant te bely jy is vrygekoop van die sonde en aan die ander kant te se jy word gestraf vir jou sondes nie?

Vertel vir my waarvoor hoop jy? Wat hoop jy vir die land dat dit beter kan gaan? Wat laat jou dink wat nou in die land aan die gang is, is God se wil?

More Staanvas. Terwyl jy dink en ek tyd het skryf ek aan.

Dit is moeilik om op iets te hoop as as ons nie weet of dit God se wil is nie. Geen kind van God wil sy hoop vestig op iets wat nie van God is nie. Dit is waar die gelofies onder ons Afrikaners die lewe vir ons moeilik maak. Ons het tientalle bygelowe waarin ons net so vas glo soos ons Bybel self.

Die een wat jy so maklik gebruik (God het ons verkneg omdat ons sondig is) is een, God straf jou reg, ons moet ly om in die Hemel te kom, maak nie saak wat gebeur nie dit is God se wil, God lei jou in die woestyn in en as jy omkom is jy te swak, die duiwel kom jou haal as jy stout is. Ek kan lank so aangaan oor elke bygeloof se oorsprong en gevolge, maar in kort kom dit gewoonlik van iemand wat God se kinders met vrees wil mannipuleer. Die gevolg is meestal dat ons dan sonder regte geloof sit en die gevolge van ons bygelofies dra.

Die Bybel leer ons, geloof is n vaste vertroue op die dinge wat ons hoop, n bewys van die dinge wat ons nie sien nie. Dis nou hier waar ons moet kophou. Ons kan geloof bou op ons hoop of ons kan geloof bou op wat die wereld ons mee bombardeer. Die dinge wat ons sien en ervaar, wereldse dinge waavan satan in beheer is.
    'n Goeie voorbeeld daarvan is wat ons op skool in die 70's geleer het. Julle moet hard werk en studeer want die swartes gaan die land oorneem. Die wat daardie tyd al verstand gehad het sal weet dat dit amper ondenkbaar was dat so iets kan gebeur en dat ons meestal daarmee gespot het. Van die onderwysers het dit egter gebruik om ons met vrees vir 'n swart oorname te motiveer. Dit is 'n klein deeltjie daarvan, daar is baie ander voorbeelde waar veral die media gebruik is om die gelofies by ons te plant. Soos die tyd verloop het, het dit al meer van 'n realiteit geword en het al meer dit begin glo. Dit het 'n geloof geword en die Bybel leer ons dat ons uit die geloof sal lewe. Ons weet vandag wat die gevolge is en ons pluk die vrugte daarvan.

Nou is ek terug by hoop. As jy nie goeie hoop vir die land het nie kan jy nie goeie geloof vir die land he nie. Ons lewe uit daardie geloof. As jy dan nou nog glo dat God die regering aangestel het om jou te straf, dat Hy jou verkneg het aan goddeloses wat deur satan gelei word dan het jy 'n probleem. Kan jy verstaan hoekom ek jou nie kan los om sulke twak kwyt te raak nie?

Kan jy die gedeelte glo?
    Gal 3:5 Hy wat julle met die Heilige Gees toerus en kragtig onder julle werk, doen Hy dit omdat julle die wet onderhou of omdat julle die evangelie glo?
    Gal 3:6 So was dit ook met Abraham: Hy het in God geglo, en God het hom vrygespreek.
    Gal 3:7 Julle sien dus dat di wat glo, kinders van Abraham is.
    Gal 3:8 Die Skrif het vooruit geweet dat God ook mense wat nie Jode is nie, sou vryspreek as hulle glo. Daarom het die Skrif al voorheen die goeie nuus vir Abraham gebring: In jou sal al die nasies gesen word.
    Gal 3:9 Dit is dus di wat glo, wat saam met die gelowige Abraham gesen word.
    Gal 3:10 Maar almal wat staat maak op die onderhouding van die wet, val onder die vloek, want daar staan geskrywe: Daar rus 'n vloek op elkeen wat nie stiptelik alles doen wat in die boek van die wet geskrywe staan nie.
    Gal 3:11 En dat niemand op grond van die wet deur God vrygespreek word nie, is duidelik, want hy wat deur God vrygespreek is omdat hy glo, sal lewe.
    Gal 3:12 By die wet gaan dit egter nie om die geloof nie, maar om die daad, want daar staan: Hy wat dn wat die wet s, sal daardeur lewe.
    Gal 3:13 Christus het ons losgekoop van die vloek wat die wet meebring, deur in ons plek 'n vervloekte te word. Daar staan naamlik geskrywe: Vervloek is elkeen wat aan 'n hout opgehang is.
    Gal 3:14 Daardeur kan ook hulle wat nie Jode is nie, deur Christus Jesus deel kry aan die sen wat God aan Abraham toeges het. So het ons dan deur die geloof die Gees ontvang wat God beloof het.

Jy moet, anders is jy nie vrygespreek nie. Ek kan dit nie duideliker vir jou uitspel as die Bybel self nie. Die keuse is joune jy glo en jy is vrygespreek en jy lewe reur die geloof of jy glo nie en jy lewe deur die wet. Daar is nie 'n mengsel van die twee opsies nie. Dis een of die ander.

Chris, ek probeer regtig verstaan wat jy my wil leer. Ek haak egter vas. Kom ons begin met die gedeelte uit Galasirs.

Hierdie gedeelte verduidelik vir ons dat jy slegs deur die geloof kan lewe en nie deur die wet nie. Ons praat natuurlik hier van lewe in die hiernamaals en nie lewe hier op aarde nie. Dit is so, die wet kan jou nie red nie. Maar daar is iets anders wat die werke genoem word, wat nie die wet is nie. Galasirs haal hier die gelowige Abraham aan. Waarom word Abraham as gelowig bestempel? Nie omdat hy die wet onderhou het nie, nee, hy het iets anders gedoen. Hy het gedoen die werke van die geloof. As Abraham nie vir Isak op die altaar geplaas het en bereid was om hom dood te steek en te offer nie, het hy nie geloof gehad nie. Hy het dus deur die werke sy geloof bevestig. Hierdie kom nie van my af nie, maar ook van Paulus, soos opgeteken in die Bybel.

Daarom:

James 2:20 Maar wil jy weet, o nietige mens, dat die geloof sonder die werke dood is?
    25 En is Ragab, die hoer, nie ook net so geregverdig uit die werke toe sy die boodskappers ontvang en met ’n ander pad weggestuur het nie?

James 2:26 Want soos die liggaam sonder gees dood is, so is ook die geloof sonder die werke dood.

Daarom se Jesus dan ook:
    Matt 7:21 Nie elkeen wat vir My s: Here, Here! sal ingaan in die koninkryk van die hemele nie, maar hy wat die wil doen van my Vader wat in die hemele is.

Dit is dus duidelik dat jy nie net kan glo nie, maar moet doen ook. Nie die wet nie, maar die wil van Vader wat in die hemele is.

Voordat ek by die res van jou pos uitkom, wat is die werke van die geloof? Ja, ons weet, barmhartigheid, regverdigheid, geregtigheid. Maar wat nog? Abraham en Ragab het gedoen en hulle is daardeur tot geregtigheid gereken. Wat het hulle gedoen? Nie barmhartigheid, lydsaamheid, liefde tot sy naaste, lankmoedigheid, vergifnis, sagmoedig, treur, arm van gees, rein van hart of regverdigheid nie. (Alhoewel al hierdie dinge ook werke van die geloof is.) Hulle het God geglo en gedoen wat Hy wou h hulle moet doen. Hulle het Hom geglo en gedoen. Dus, geloof, dan die werke, die doen.

Al hierdie is redelik vr verwyder van jou eerste gedeelte van die pos. Ek wil net vra dat ons eers eenstemmigheid hieroor kry om dan van dieselfde bladsy vrder te werk. Kan ons ophou om na die wet te verwys, ons weet jy kan nie jou saligheid deur die wet te doen bereik nie, maar dat jy ook nie geloof kan h sonder werke nie.

More Tom

Jy is 100% reg ons kan nie geloof sonder werke he nie. God gebruik werke om ons geloof te versterk. Abraham se toets om vir Isak te offer was nie om homself aan God te bewys nie maar om Abraham se geloof te versterk. God is alwetend, Hy het voor die tyd geweet wat Abraham gaan doen, Hy het Abraham se geloof versterk deur dit te beproef. Dit is hoekom geloof sonder werke dood is. Mense kan glo in wonderwerke maar hoe meer hulle sien hoe groter sal hulle geloof word en andersom. Dit is hoekom werke noodsaaklik is.

Ons sal deur die geloof lewe. Dit is nie slegs van toepassing op die hiernamaals nie. Alle mense leef op aarde deur hulle geloof. Dit wat ons glo is wat ons word en wat ons doen. Dit is hoe ons die toekoms bepaal. Ons gaan nie eendag vryspraak in die Hemel nodig he nie, ons het dit nou nodig. In die Hemel is daar geen versoekings en het ons 'n verheerlikte liggaam, ons lewe vir ewig en doen God se perfekte wil. Hier op aarde het ons geloof nodig om te leef en God se koninkryk te help bou.

Dag Chris.
    Ek het niks met bygelowe te doen nie, ek pos wat ek ervaar en wat ek in die Woord lees. Jy praat van hoop en glo en jy is reg ons moet onvoorwaardelik glo soos die Woord ons leer, jy sal wankel in hoop en geloof as jy nie inlyn met die Woord is nie, of erger dit verwerp. Wanneer dit met party mense te goed gaan of te sleg, kan hulle maklik die regverdige pad verlaat en dis dan en volgens my selfs in volk verband wat ons dan sekere tugtiging/kastyding kan ervaar. Wanneer ons terug in die Vader se huis is geld al Jesus se beloftes vir ons.God, Seun en Heilige Gees werk saam. Die Woord praat van n vredevolle vrug van geregtigheid wanneer dit geoefen word. (Heb 12). Hoekom jy die hele konsep vreemd vind weet ek nie, tensy jy dink dat as jy Jesus aangeneem het kan jy maak wat jy wil opsetlik sondig ens. Dit is wat ek se wanneer ek praat van God se genade goedkoop maak die hele verlossingsplan, want Sy genade mag verniet vir jou wees en is vir almal wat dit aanneem, maar daar was Een wat n duur prys namens my en jou betaal het. Ek kan ook nie my punt vir jou duideliker maak nie en volstaan nou eers by dit. Staan vas

Page 1 of 2 12 LastLast